Перейти до вмісту

Заборонити маркетинг!


Повідомлень в темі: 83

#61 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 03.04.2008 – 17:34

Перегляд дописуbulbashka_aero (3.04.2008 15:21) писав:

Отож бо! Тільки і це теж недоцільно. Просто тре' зробити, щоби дорога реклама себе не виправдовувала. Оскільки на державу сподіватися не варто (хоча враховуючи частоту виборів...), то в першу чергу споживач повинен думати, за що він платить і чи воно йому тре.
Але споживач в основному безпосередній як Природа... І його слід захистити як ото держава захищає Природу...

Перегляд дописуtrim (3.04.2008 16:34) писав:

Рекламують в 99% непотрібні речі.
Бачили рекламу хліба, водопровідної води, сирого м'яса, риби? отож.
Є товар якому реклама і маркетинг не дуже потрібні.
1. Ну так і не потрібні... Автомобілі наприклад...
2. Воду трубами нам постачає один виробник - природна монополія тут... То яка реклама... Згадайте СССР.
3. Але яка реклама фугує щодо пляшкової води!!! Отут вже є конкуренція...
  • 0

#62 mim

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 680 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 21:51

Перегляд дописуSotnik (3.04.2008 07:56) писав:

ПеС. Чогось уявлена картина життя без маркетинга мені нагадала часи СРСР... :lol:
А я от згадав один журнал часів перебудови, який колись мені до рук чомусь потрапив. Та була стаття якогось американця, який потрапив у СРСР і не побачив жодної реклами. Це його дуже приємно вразило. Хоча, висновок, здається, був такий, що це все гарно, але в Америці такий номер вже не пройде.

Перегляд дописуБогуслав (3.04.2008 11:50) писав:

Ринком неможна керувати вручну. Ринок створює свої закони. Є багато фірм, що випускають дешеву "Колу", купуйте її.
Та ну... А чим тоді займаються мінекономіки, мінпромполітики, митники, податківці і ще ціла купа народу, як не впливом на ринок?
  • 0

#63 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 22:05

Перегляд дописуmim (3.04.2008 21:51) писав:

А я от згадав один журнал часів перебудови, який колись мені до рук чомусь потрапив. Та була стаття якогось американця, який потрапив у СРСР і не побачив жодної реклами. Це його дуже приємно вразило. Хоча, висновок, здається, був такий, що це все гарно, але в Америці такий номер вже не пройде.

Та ну... А чим тоді займаються мінекономіки, мінпромполітики, митники, податківці і ще ціла купа народу, як не впливом на ринок?
Їх завдання вливати на ринок не безпосередньо, а побічно. Митники та податківці на ринок не впливають це виконавчі органи.
  • 0

#64 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 04.04.2008 – 07:29

Перегляд дописуtrim (3.04.2008 17:34) писав:

Рекламують в 99% непотрібні речі.

Це ж які, цікаво?

Перегляд дописуtrim (3.04.2008 17:34) писав:

Бачили рекламу хліба

І хліба

Зображення

І хлібного

Зображення

Перегляд дописуtrim (3.04.2008 17:34) писав:

водопровідної води

Її рекламують в наукових статтях, як найгіршу отруту нашого часу. А от фільтри для неї та артезіанську воду - рекламують аж бігом.

Перегляд дописуtrim (3.04.2008 17:34) писав:

сирого м'яса

Зображення

Перегляд дописуtrim (3.04.2008 17:34) писав:

риби

Луфарь, бельдюга, престипома украсят стол любого дома! (

Що далі?
  • 0

#65 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 04.04.2008 – 07:35

Супер відповідь!!! Але реклами водопровідної води Ви мабуть все-таки не знайдете!

Професор Гарвардського Університету/Harvard University Джулиет Шор/Juliet B. Schor, автор дослідження ” Американець, ЩоПереплачує: Чому Ми Хочемо Те, Що Нам Не Потрібно”/The Overspent American: Why We Want What We Don’t Need, уважає, що всесвітня епідемія консюмеризма почалася в 1960-і роки - у період бурхливого економічного росту. Саме тоді, у США, Західній Європі, Японії й інших “багатих” країнах у всій вроді виявилася нова тенденція - більшість населення цих держав початок витрачати гроші винятково для того, щоб не бути “гірше інших” - тобто, рішення про ту або іншу покупку приймалося не виходячи з якихось особистих критеріїв, а через те, що дана річ уже є в сусіда. Тобто, фактично, сусіди споживача почали формувати його смаки. Однак в 1970-і роки, з масовим поширенням телевізорів, відбулася ще одна метаморфоза: зразком для наслідування стали знаменитості, герої кінофільмів і телесеріалів, а також - і в усе більше зростаючому обсязі - реклама.

За даними Шор, найбільш активними споживачами нині є люди, які більше часу проводять перед телевізором. Шор провела простий експеримент: вона пропонувала жінкам вибрати собі губну помаду. Більшість покупниць вибирали помаду, як правило, більше дорогих марок, оскільки саме подібну рекламу вони раніше зустрічали в телепрограмах, журналах та ін. Друга стадія експерименту полягала в тім, що тюбики помади були замасковані, і тим же самим жінкам пропонувалося вибрати собі помаду, виходячи з її зовнішнього вигляду, кольори, заходу та ін. У цьому випадку, представниці прекрасної підлоги дуже часто вибирали значно більше дешеві марки. Із цього Шор зробила висновок, що ідеологія споживання змушує людей переплачувати за зовсім звичайні товари.
http://zdanie.org.ua/

  • 0

#66 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 04.04.2008 – 09:35

Перегляд дописуMarcos (3.04.2008 23:05) писав:

То реклама підприємств та торгових марок.
Під хлібом малися на увазі Батон і український(для Києва).
Рекламують як правило товари що кращі за якісттю(дорожчі) за звичайні .
Щодо автомобілів, то без них обходились тисячі років, а масово останні з'явились 50-60 років тому.
  • 0

#67 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1577 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 04.04.2008 – 12:00

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 17:34) писав:

Але споживач в основному безпосередній як Природа... І його слід захистити як ото держава захищає Природу...
Та наче ж споживач від Природи має власний захисний механізм = МОЗОК. Корисна штука, якщо з нього користатися за призначенням!
  • 0

#68 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 04.04.2008 – 12:38

Мене засмучує інше, що вся ця реклама спрямована лиш на механізм забезпечення збагачення кількох десятків (ну нехай сотень) олігархів і без того небідних людей.
По суті, всіх споживачів мають за лохів, адже їм втюхують всяку "хрєнь", яку вони самостійно може ніколи й не купили б :lol:
  • 0

#69 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 04.04.2008 – 12:59

Перегляд дописуБлискавиця (4.04.2008 11:38) писав:

Мене засмучує інше, що вся ця реклама спрямована лиш на механізм забезпечення збагачення кількох десятків (ну нехай сотень) олігархів і без того небідних людей.
По суті, всіх споживачів мають за лохів, адже їм втюхують всяку "хрєнь", яку вони самостійно може ніколи й не купили б :lol:
чисто україснька традиція " гонемо на багатих" )) Це тут взагалі нідочого
  • 0

#70 Svita

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 151 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 04.04.2008 – 13:20

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 06:21) писав:

В усьому свті хоча з трудом, але не існує їх реклами. 3. Ще раз вказую на існування заборони у багатьох країнах реклами алкоголю та цигарок.

Можна списочок "усього світу"? Або хоч би Європи? Бо від Європи я таки дуже не далеко і ви мені зараз відкриваєте Америку, що тут існує заборона на рекламу алкоголю і цигарок. Я ще раз відкрию свої очі зараз і на вихідних. Пороблю фото спеціально для вас. Як мінімум - дівчини-комівояжера, що у характерному одязі роздає цигарки на пробу (чи обмінює на ваші іншої марки) разом з рекламою, котру я бачила не далі як цього тижня.
Проте можу підтвердити, що у Сан-Франциско заборонене паління у публічних місцях. Можна лише у себе вдома і у відведених місцях. Тому багато кидає це діло. Наш співвітчизник мені це пояснив наступним чином: "Коли тобі доводиться ліфтом їхати вниз 15 хвилин з поверху десь так 50-го до місця у фойє, де можна палити, ради 5 хвилин на цигарку, стільки ж потім назад підніматися тим самим переповненим ліфтом, і так пару разів на день.... Робота лежить... Або іноді просто вуха в трубочку, бо нема нагоди вийти швидко на перекур... Отоді і виходить, що вигідніше кинути палити". Але реклама там не заборонена.

Ще мене, Вебере, насмішила твоя пропозиція охороняти неосвіченого споживача, як природу. Думаю, що варто його не охороняти, а навчати. Користі буде набагато більше.

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 07:57) писав:

3. Поляки їздять за цигарками... Бо різниця у ціні - понад 5 разів.
На це вже тобі відповіли. І сам ти собі вже заперечив. У Польщі заборонили рекламу, горілка подешевшала і - поляки імпортують українську розрекламовану горілку. :lol:

А щодо нестачі робочих на будівництві, то набагато доречніше буде згадати проблему трудової нелегальної еміграції, аніж рекламу. І в даному випадку реклама ЛаСтради є дуже доречно. Чи може таку рекламу називатимемо агітацією?...

Про обмеження у рекламі тобі також вже розказали. Можна було краще підготуватися, розпочинаючи цю тему. У даному випадку ти просто трохи не до своєї тарілки заліз, Вебере.
  • 0

#71 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1577 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 04.04.2008 – 13:27

Перегляд дописуБлискавиця (4.04.2008 13:38) писав:

Мене засмучує інше, що вся ця реклама спрямована лиш на механізм забезпечення збагачення кількох десятків (ну нехай сотень) олігархів і без того небідних людей.
По суті, всіх споживачів мають за лохів, адже їм втюхують всяку "хрєнь", яку вони самостійно може ніколи й не купили б :gryzin:
А найбільша ж холєра, що споживачі самі мають себе за лохів. Самі собі дозволяють щось втюхати.
А щодо забагачення - абсолютно не варто засмучуватися. Бо будь-який бізнес спрямований на чиєсь збагачення. І всі ми багаті - кожен в своїх одиницях :lol:
  • 0

#72 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 04.04.2008 – 13:29

Перегляд дописуБлискавиця (4.04.2008 13:38) писав:

адже їм втюхують всяку "хрєнь", яку вони самостійно може ніколи й не купили б :lol:

А прикладів все так само нема...
  • 0

#73 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 04.04.2008 – 13:35

Перегляд дописуSvita (4.04.2008 13:20) писав:

Можна списочок "усього світу"? Або хоч би Європи? Бо від Європи я таки дуже не далеко і ви мені зараз відкриваєте Америку, що тут існує заборона на рекламу алкоголю і цигарок. Але реклама там не заборонена.

Ще мене, Вебере, насмішила твоя пропозиція охороняти неосвіченого споживача, як природу. Думаю, що варто його не охороняти, а навчати. Користі буде набагато більше.


На це вже тобі відповіли. І сам ти собі вже заперечив. У Польщі заборонили рекламу, горілка подешевшала і - поляки імпортують українську розрекламовану горілку. :lol:

А щодо нестачі робочих на будівництві, то набагато доречніше буде згадати проблему трудової нелегальної еміграції, аніж рекламу. І в даному випадку реклама ЛаСтради є дуже доречно. Чи може таку рекламу називатимемо агітацією?...

Про обмеження у рекламі тобі також вже розказали. Можна було краще підготуватися, розпочинаючи цю тему. У даному випадку ти просто трохи не до своєї тарілки заліз, Вебере.
1. З нетерпінням чекатиму на фотки, що рекламують алкоголь та цигарки в ЄС.
2. Навчати це теж форма охорони.
3. Назвемо її інформацією.
4. Залазять не в тарілку, а у сани.
5. Реклама зїдає мільярди суспільних грошей і має бути обмежена.

Повідомлення відредагував Weber: 04.04.2008 – 13:35

  • 0

#74 Svita

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 151 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 06.04.2008 – 17:31

Що може сказати гучніше і краще, як сам мешканець країни-основоположниці ЄС разом з ілюстрацією
http://sportopsneon..../2007/02/11/22/
У статті йдеться про те, що у Нідерландах планується ввести заборону паління в громадських місцях. Охочі запрошуюся до обговорення та голосування, а під фото реклами "Мальборо" (найпопулярніші цигарки в Нідерландах) фраза, що свідчить про наявність реклами в ЄС: Reclame voor sigaretten wordt er op deze manier niet meer gemaakt. .... (разом з тим) Реклама для цигарок більше не буде робитися таким чином.

Принаймні, даний факт свідчить про те, що ніякої заборони реклами цигарок не було станом на 11 лютого 2007 року. При бажанні можна уточнити в автора блогу чи існує така заборона на сьогодні. Але скажу вам відверто, що я би про це неодмінно почула, якби це сталося. Новини дивлюся регулярно, а то грандіозна подія для Нідерландів була би. Так, що би і ви почули, напевно. Бо тоді б це означало і прикриття кофе-шопів.

Щодо оригінальних фото то доведеться трошки почекати. Може після вихідних вдасться.
  • 0

#75 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 06.04.2008 – 18:12

цікаво як автор теми пропонує доносити до споживача інформацію так щоб це не було маркетингом
  • 0

#76 mim

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 680 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 06.04.2008 – 19:16

Перегляд дописуSergiy_K (6.04.2008 18:12) писав:

цікаво як автор теми пропонує доносити до споживача інформацію так щоб це не було маркетингом
а яку саме інформацію ?
Допоміжне питання: яку інформацію приносить ролик, у якому звірі незрозумілої породи відливають шоколад?
  • 0

#77 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 06.04.2008 – 19:36

Перегляд дописуmim (6.04.2008 20:16) писав:

а яку саме інформацію ?

Чому потрібно купити саме цей продукт, звісно.

Перегляд дописуmim (6.04.2008 20:16) писав:

Допоміжне питання: яку інформацію приносить ролик, у якому звірі незрозумілої породи відливають шоколад?

Приносить дітям інформацію, що цей шоколад для них зробили звірятка. Що тут незрозумілого?
  • 0

#78 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 06.04.2008 – 19:55

Інформація... Так як це робиться у ліках... Скромненько подається % лікуючої речовини... І все! Бо все решта туфта яка у десятки разів здорожчує ліки... Відомо, що один і той самий лікарський препарат ганяється під десятками торгівельних марок... 90% у ціні - витрати на рекламу і запудрювання народу мозку.
  • 0

#79 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 06.04.2008 – 22:17

Перегляд дописуWeber (6.04.2008 20:55) писав:

туфта яка у десятки разів здорожчує ліки... Відомо, що один і той самий лікарський препарат ганяється під десятками торгівельних марок... 90% у ціні - витрати на рекламу і запудрювання народу мозку.
не бачу способу як цього уникнути крім повної заборони реклами ліків.

Перегляд дописуWeber (6.04.2008 20:55) писав:

Інформація... Так як це робиться у ліках... Скромненько подається % лікуючої речовини... І все!
Як з технічного боку "подається"?
  • 0

#80 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 06.04.2008 – 23:36

Перегляд дописуWeber (6.04.2008 20:55) писав:

Скромненько подається % лікуючої речовини... І все!

Так собі і уявив - лежить три десятки препаратів від температури, які відрізняються лише рядком "виробник". :happy1:

Перегляд дописуWeber (6.04.2008 20:55) писав:

Відомо, що один і той самий лікарський препарат ганяється під десятками торгівельних марок...

І що? Я приходжу в супермаркет і там одне й те саме молоко продається під десятками торгівельних марок. Я що, маю бачити там десятки безликих білих коробок? Може вже взагалі заборонити приватний бізнес та повернутись до схеми "одне державне підприємство випускає одну продукцію"?
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних