Перейти до вмісту

Заборонити маркетинг!


Повідомлень в темі: 83

#41 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 09:59

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 08:57) писав:

http://www.newsru.co...ommercials.html
Ось і московити накладають певні обмеження на рекламу...
так ви не плутайте курку з яйцем) . Заборона реклами то одне, а обмеження бюджету то інше. Це принципово різні речі
Соромно не знати сучасні новини на ринку " заборони релками " в Україні))

Цитата

Верховна Рада 425 голосами ухвалила проект Закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» №0938 (Миколи Томенка) про обмеження реклами алкоголю та тютюну. Голова Верховної Ради Арсеній Яценюк назвав таке одностайне голосування «повною консолідацією парламенту».

Закон передбачає поступове обмеження реклами тютюнових виробів і алкогольних напоїв у зовнішній рекламі та пресі аж до повної їх заборони, а також обмеження алкогольного спонсорства: передбачається лише статична заставка логотипу спонсора без звукового супроводу. Автор законопроекту Микола Томенко (БЮТ) заявив, що йде на компроміс, голосуючи за нього, оскільки в його оригінальному тексті були радикальніші пропозиції. Наступним законопроектом він хоче заборонити алкогольне спонсорство у денний час

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 09:52) писав:

Витрати на рекламу у 10 найбільш рекламованих галузевих категоріях становили у США понад $43 мільярди за рік.
http://www.telekritika.ua/media-rinok/medi...2006-03-31/6776
А якби ті гроші витратити на підвищення якості чи створення ефективних відновних джерел енергії... Чи просто на охорону довкілля...

за вашою логікою, ви теж можете їсти менше та витрачати грошей, а те що зекономили доправляти дітям Африки.Чого ви цього не робите ?
  • 0

#42 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 10:01

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 10:38) писав:

Розумію, що кожен захищає свою професію... Але якщо та професія з суспільної точки зору шкідлива?

Це хто вирішив? Суспільство на референдумі? :cool1: Якщо ні, то йдуть такі претензії лісом :)

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 10:38) писав:

Кишеня задіяна таким чином, що невелика кількість будівельників спонукує до стрімкого зростання цін на їх роботу...

Ціни на роботу ростуть через відсутність конкуренції на ринку нерухомості, яка в свою чергу існує через повну непрозорість виділення землі. Ото висувайте до цього претензії, а не до рекламістів та комп"ютерщиків.
  • 0

#43 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 03.04.2008 – 10:02

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 10:52) писав:

Витрати на рекламу у 10 найбільш рекламованих галузевих категоріях становили у США понад $43 мільярди за рік.
http://www.telekritika.ua/media-rinok/medi...2006-03-31/6776
А якби ті гроші витратити на підвищення якості чи створення ефективних відновних джерел енергії... Чи просто на охорону довкілля...
або роздати бомжам. а як бути з іміджевою продукцією. як тоді нижчим класам дізнаватись в чьом цель жисні?
  • 0

#44 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 10:05

Перегляд дописуSergiy_K (3.04.2008 10:40) писав:

кишеня - це така метафора до "бабки", "лаве", "грошенята", "налік", "зелень", "башлі"..., а твоя з 500 баксовою орендою що? ніяк не задіяна?

В цьому випадку - ніяк.

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 10:52) писав:

А якби ті гроші витратити на підвищення якості чи створення ефективних відновних джерел енергії... Чи просто на охорону довкілля...

А яке вам діло до того, куди витрачають гроші приватні компанії?
Висувайте претензії до держави, яка витратила в сто раз більше грошей платників податків не на розробку джерел, а на війну на іншій стороні півкулі.
  • 0

#45 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 03.04.2008 – 10:08

Перегляд дописуMarcos (3.04.2008 09:59) писав:

за вашою логікою, ви теж можете їсти менше та витрачати грошей, а те що зекономили доправляти дітям Африки.Чого ви цього не робите ?

То трохи інші речі... Я не перекладаю свої їстивні чи інші витрати на покупців своєї робочої сили, оскільки ще Бем-Баверк вчив, що працедавець платить не у відповідності зі стилем життя свого працівника, а стиль життя працівника залежить від того, що там працедавець платить...
А до того ж на рекламу не видаю жодної копійки - лише на інформацію типу візитівки...
А спільні дії компаній перекладають на покупців їх рекламні витрати. Це ж неймовірні суми!!!

Повідомлення відредагував Weber: 03.04.2008 – 10:12

  • 0

#46 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 03.04.2008 – 10:09

Перегляд допису-=VJ=- (3.04.2008 11:05) писав:

В цьому випадку - ніяк.
ну скоріше невдала аналогія, а все почалося з Сотника з його ниттям про "робочі місця". Всетаки реклама нав"язує нездорові стереотипи споживання, те ж здоров"я... "масові" ліки, який відсоток в їх ціні "рекламний" :cool1:
  • 0

#47 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 03.04.2008 – 10:14

Перегляд допису-=VJ=- (3.04.2008 10:05) писав:

А яке вам діло до того, куди витрачають гроші приватні компанії?
Висувайте претензії до держави, яка витратила в сто раз більше грошей платників податків не на розробку джерел, а на війну на іншій стороні півкулі.
Але то і приватні компанії порятує, бо вони втягнулися в процес без кінця... Коли всі рекламують і коли ніхто не рекламує, а лише інформують - однаковий ефект. Ал у другому випадку заощаджуються сотні мільярдів... :cool1:
  • 0

#48 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 10:23

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 11:14) писав:

Але то і приватні компанії порятує, бо вони втягнулися в процес без кінця...

Приватні компанії собі і своїм прибуткам самі раду дадуть - якщо ціна їх товару не буде влаштовувати покупця, то вони швидко самі відкоригують бюджети.
Якщо Вас так пече Ваша кишеня - то турбуйтесь краще тим, куди йдуть Ваші податки - на мерседеси чиновників, на підроблені тендери, на хабарі одне одному, на польоти до Парижу з моделями на чартерних літаках, на кишенькові фірми і таке інше. А бізнес - система саморегульована, він сам знає, як йому краще.

Перегляд дописуSergiy_K (3.04.2008 11:09) писав:

Всетаки реклама нав"язує нездорові стереотипи споживання

Цікаво, чому вона мені нічого не нав"язала? Може все ж таки не через відсутність реклами, а тому, що в дитинстві я, на відміну від сучасних дітей, мав гуртки і бібліотеки, а не одні комп"ютерні клуби і телевізор?
  • 0

#49 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 03.04.2008 – 10:26

Перегляд допису-=VJ=- (3.04.2008 11:05) писав:

Висувайте претензії до держави, яка витратила в сто раз більше грошей платників податків не на розробку джерел, а на війну на іншій стороні півкулі.
ги, льоня би сказав "подзвоніть матусі"

Перегляд допису-=VJ=- (3.04.2008 11:23) писав:

Цікаво, чому вона мені нічого не нав"язала? Може все ж таки не через відсутність реклами, а тому, що в дитинстві я, на відміну від сучасних дітей, мав гуртки і бібліотеки, а не одні комп"ютерні клуби і телевізор?
1)я тобі не вірю, що нічого не нав"язала
2)людство складається крім тебе ще з деякої купки людей

Повідомлення відредагував Sergiy_K: 03.04.2008 – 10:27

  • 0

#50 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 10:40

Перегляд дописуSergiy_K (3.04.2008 11:26) писав:

1)я тобі не вірю, що нічого не нав"язала

Твої проблеми :cool1:

Перегляд дописуSergiy_K (3.04.2008 11:26) писав:

юдство складається крім тебе ще з деякої купки людей

І що з того?
  • 0

#51 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 03.04.2008 – 11:08

Перегляд допису-=VJ=- (3.04.2008 10:40) писав:

І що з того?

Сергій мав на увазі, ще не усі такі розумні як Ви... Більшість ведеться на рекламу...
  • 0

#52 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 11:31

пан Weber
Давайте не будемо забувати що маркетинг це не тільки реклама, але й дсолідження ринку( аналіз, розбиття на сегменти, кластери і так далі, дослідження способів виходу на ринок, вивчення попиту, вибір стратегії). На це теж йдуть кошти, але без цього аж ніяк не можна. Не маючи данних для здійснення заходів макетингового комплексу , компанія просто не зможе увійти на ринок, або продати певну кількість товару щоб забезпечити свою беззбитковість.
  • 0

#53 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 11:41

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 12:08) писав:

Сергій мав на увазі, ще не усі такі розумні як Ви... Більшість ведеться на рекламу...

То це проблема реклами, рекламістів, чи держави, яка начхала на рівень свого населення?
  • 0

#54 Богуслав

    мораліст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Галичина

Відправлено 03.04.2008 – 11:50

Ринком неможна керувати вручну. Ринок створює свої закони. Є багато фірм, що випускають дешеву "Колу", купуйте її.
  • 0

#55 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 11:52

Перегляд дописуБогуслав (3.04.2008 10:50) писав:

Ринком неможна керувати вручну. Ринок створює свої закони. Є багато фірм, що випускають дешеву "Колу", купуйте її.
ось-ось.

Хоча потім від неї язик чорний чи наприклад отруєння, але то нічого головне дешево і без релками. :cool1:
  • 0

#56 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1577 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 03.04.2008 – 13:22

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 10:08) писав:

То трохи інші речі... Я не перекладаю свої їстивні чи інші витрати на покупців своєї робочої сили, оскільки ще Бем-Баверк вчив, що працедавець платить не у відповідності зі стилем життя свого працівника, а стиль життя працівника залежить від того, що там працедавець платить...
А до того ж на рекламу не видаю жодної копійки - лише на інформацію типу візитівки...
А спільні дії компаній перекладають на покупців їх рекламні витрати. Це ж неймовірні суми!!!
То відмовтеся платити за їхні рекламні витрати! це ж ваш вибір! Зрештою, завжди є компанії, які на рекламу витрачають менше.


Перегляд дописуMarcos (3.04.2008 11:31) писав:

пан Weber
Давайте не будемо забувати що маркетинг це не тільки реклама, але й дсолідження ринку( аналіз, розбиття на сегменти, кластери і так далі, дослідження способів виходу на ринок, вивчення попиту, вибір стратегії). На це теж йдуть кошти, але без цього аж ніяк не можна. Не маючи данних для здійснення заходів макетингового комплексу , компанія просто не зможе увійти на ринок, або продати певну кількість товару щоб забезпечити свою беззбитковість.
До речі, ось саме про цю частину маркетингу забували і забувають досі. Ще СРСР мав проблеми через це... :cool1:
  • 0

#57 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 03.04.2008 – 13:22

Перегляд дописуMarcos (3.04.2008 11:31) писав:

пан Weber
Давайте не будемо забувати що маркетинг це не тільки реклама, але й дсолідження ринку( аналіз, розбиття на сегменти, кластери і так далі, дослідження способів виходу на ринок, вивчення попиту, вибір стратегії). На це теж йдуть кошти, але без цього аж ніяк не можна. Не маючи данних для здійснення заходів макетингового комплексу , компанія просто не зможе увійти на ринок, або продати певну кількість товару щоб забезпечити свою беззбитковість.
Погоджуюся! Тема мабуть мала звучати "Заборонити дорогу рекламу!".
  • 0

#58 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1577 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 03.04.2008 – 15:21

Перегляд дописуWeber (3.04.2008 14:22) писав:

Погоджуюся! Тема мабуть мала звучати "Заборонити дорогу рекламу!".
Отож бо! Тільки і це теж недоцільно. Просто тре’ зробити, щоби дорога реклама себе не виправдовувала. Оскільки на державу сподіватися не варто (хоча враховуючи частоту виборів...), то в першу чергу споживач повинен думати, за що він платить і чи воно йому тре.
  • 0

#59 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 03.04.2008 – 15:35

І як це збиратесь вираховувати, котра реклама дорога, а котра ні?
  • 0

#60 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.04.2008 – 16:34

Витрати на маркетинг та рекламу дають змогу завоювати ринок, все прораховано.
А от маючи вилику долю ринку можна змінімізувати витрати на виробництво та логістику, максимізувати прибуток.
Рекламують в 99% непотрібні речі.
Бачили рекламу хліба, водопровідної води, сирого м'яса, риби? отож.
Є товар якому реклама і маркетинг не дуже потрібні.

Повідомлення відредагував trim: 03.04.2008 – 16:34

  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних