Перейти до вмісту

Заборонити маркетинг!


Повідомлень в темі: 83

#1 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.04.2008 – 12:22

  • 83
Як відомо в сучасному світі значну частину ціни товарів та послуг складають непродуктивні маркетингові витрати... У ціні цієї ж Кока-Коли 95% - то витрати на рекламу та інші складові маркетингу... Доволі багато зїдають ресурсів і витрати на різноманітну упаковку. Чи не пора припинити даремне витрачання ресурсів і законодавчо обмежити такі витрати?

#2 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 12:41

Давно пора взагалі переглянути всі механізми реклами та маркетингу з позиції сучасних цінностей суспільства, бо наразі вже існує повний безлад і безчинство в цій царині.
  • 0

#3 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 14:01

Перегляд дописуWeber (2.04.2008 12:22) писав:

Як відомо в сучасному світі значну частину ціни товарів та послуг складають непродуктивні маркетингові витрати... У ціні цієї ж Кока-Коли 95% - то витрати на рекламу та інші складові маркетингу... Доволі багато зїдають ресурсів і витрати на різноманітну упаковку. Чи не пора припинити даремне витрачання ресурсів і законодавчо обмежити такі витрати?
ну так а в чому проблема. Не купуйте тоді кока-колу, а купуйте там якийсь " Дзвіночок"
  • 0

#4 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 14:54

Перегляд дописуБлискавиця (2.04.2008 12:41) писав:

Давно пора взагалі переглянути всі механізми реклами та маркетингу з позиції сучасних цінностей суспільства, бо наразі вже існує повний безлад і безчинство в цій царині.
що ви пропонуєте конкретно?:
  • 0

#5 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.04.2008 – 15:03

Слід законодавчо обмежити витрати на рекламу та упаковку. Вони паразитують на людських слабкістях.
  • 0

#6 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 02.04.2008 – 15:09

Перегляд дописуWeber (2.04.2008 16:03) писав:

Слід законодавчо обмежити витрати на рекламу та упаковку. Вони паразитують на людських слабкістях.

Правильно - кузов автомобіля робити пластмасовим, пофарбованим аквареллю :cool1:)

Витрати на рекламу приватних компаній та корпорацій не вас повинно турбувати.
  • 0

#7 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 15:17

Перегляд дописуWeber (2.04.2008 14:03) писав:

Слід законодавчо обмежити витрати на рекламу та упаковку. Вони паразитують на людських слабкістях.
Пан Вебер а ви колись купували незнайомі продукти в край непримійтній упаковці?
  • 0

#8 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.04.2008 – 15:17

Перегляд дописуbamik (2.04.2008 15:09) писав:

Правильно - кузов автомобіля робити пластмасовим, пофарбованим аквареллю :cool1: )

Витрати на рекламу приватних компаній та корпорацій не вас повинно турбувати.

Але вони ті витрати рооблять суспільно неогбхідними і перекладають на нас.
  • 0

#9 Svita

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 151 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 02.04.2008 – 15:28

Це позиція споживача - нас змушують купувати за наші ж гроші, значить, потрібно обмежити це неподобство.
А з іншого боку запитайте підприємців, що вони думають про такі заходи. Вони ж шукають кожну можливість, щоб збувати свою продукцію і обмеження реклами (видатків на неї) буде для них ударом нижче пояса.
  • 0

#10 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 15:35

Перегляд дописуSvita (2.04.2008 14:28) писав:

Це позиція споживача - нас змушують купувати за наші ж гроші, значить, потрібно обмежити це неподобство.
А з іншого боку запитайте підприємців, що вони думають про такі заходи. Вони ж шукають кожну можливість, щоб збувати свою продукцію і обмеження реклами (видатків на неї) буде для них ударом нижче пояса.
та і не тільки для них, а для і споживачів.

наприклад змоделюємо ситуацію на ринку дитячого харчування.
Молоді мами дуже обережно ставляться до вибору продукції.
Припустимо що на поличці стоїть безбарвна упаковка компанії NESTLE ( що вже є брендом) та харчування фірми ЗІРОЧКА ( Конотоп, Чернігівська область). Оскільки витрати на рекламу та маркетинг завдяки пану Веберу обмежені, фірма немає можливостей проводити значні BTL - акції ( стимулювання попиту), мама вибирає НЕСТЛЕ бо вона нічо не знає про ЗІРОЧКУ . Так зробить багато мам і в результаті ЗІРОЧКА збранкрутує через низьку реалізацію своєї продукції. Отже НЕСТЛЕ стає монопілостом, тепер воно зможе підвищувати ціну на товар, а також не турбуватись про якість, тому що значних конкурентів в неї немає .
Отеж обемження витрати сприяє знищенню конкуренції, а це в свою чергу сприяє появі монополій, підвищення цін та зниження якості.
  • 0

#11 KykyRyDZA

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 498 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 02.04.2008 – 16:14

взагалі реклама дістала!

зараз реклама це не опис продукту а беззмістовна дія на підсвідомість покупця, щоб той купив товар.

крім того дістало маса реклам по місті (особливо історичній частині - реально псує атмосверу архітектури)

якби реклама була чисто обєктивною тоді б її ніхто не читав а полюбе дивився склад та дату гідності продукту.
а наразі реклама чисто щоб задурювати голови!

я за те щоб рекламу повністю заборонити у будь-яких проявах!
  • 0

#12 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 02.04.2008 – 16:51

Якщо є людські слабкості, то хтось обов’язково їх використовуватиме. Якщо заборонити рекламу, то з’явиться щось зовсім инше і не обов’язково краще. Ба, навпаки, гірше і буде пристосованішим до подібних заборон. Закон природи.
  • 0

#13 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.04.2008 – 17:28

Перегляд дописуSvita (2.04.2008 15:28) писав:

А з іншого боку запитайте підприємців, що вони думають про такі заходи. Вони ж шукають кожну можливість, щоб збувати свою продукцію і обмеження реклами (видатків на неї) буде для них ударом нижче пояса.
Якщо заборонити всім то не буде ударом, та оптимізацією народних витрат.

Перегляд дописуMarcos (2.04.2008 15:35) писав:

та і не тільки для них, а для і споживачів.

наприклад змоделюємо ситуацію на ринку дитячого харчування.
Молоді мами дуже обережно ставляться до вибору продукції.
Припустимо що на поличці стоїть безбарвна упаковка компанії NESTLE ( що вже є брендом) та харчування фірми ЗІРОЧКА ( Конотоп, Чернігівська область). Оскільки витрати на рекламу та маркетинг завдяки пану Веберу обмежені, фірма немає можливостей проводити значні BTL - акції ( стимулювання попиту), мама вибирає НЕСТЛЕ бо вона нічо не знає про ЗІРОЧКУ . Так зробить багато мам і в результаті ЗІРОЧКА збранкрутує через низьку реалізацію своєї продукції. Отже НЕСТЛЕ стає монопілостом, тепер воно зможе підвищувати ціну на товар, а також не турбуватись про якість, тому що значних конкурентів в неї немає .
Отеж обемження витрати сприяє знищенню конкуренції, а це в свою чергу сприяє появі монополій, підвищення цін та зниження якості.
Трохи не так пане Маркос. Рекламний бюджет Нестле перекриває на кілька порядків рекламний бюджет Зірочки. Її реклама не має шансів проти Нестле реклами. Реклама збільшує не шанси Зірочки, а монопольне становище Нестле. Мама вибиратиме гарну ціну, якщо знатиме, що держава слідкує за відповідними нормами.
ПЕС. То ж абсурд, коли однакове лікарство продається під сотнею різних брендів і народ мусить розкошелюватися за розкручування та війну брендів.
  • 0

#14 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 02.04.2008 – 17:28

Ага, Шанель №5 можна буде відрами куплями за ті ж самі грошу :cool1:
  • 0

#15 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 17:48

Перегляд дописуWeber (2.04.2008 17:28) писав:

Якщо заборонити всім то не буде ударом, та оптимізацією народних витрат.


Трохи не так пане Маркос. Рекламний бюджет Нестле перекриває на кілька порядків рекламний бюджет Зірочки. Її реклама не має шансів проти Нестле реклами. Реклама збільшує не шанси Зірочки, а монопольне становище Нестле.
Пан Вебер Зірочка то вигадана торгова марка і це взагалі суто емпірічне моделювання. Ми можемо уявити що під Зірочокю на український ринок виходить потужна харчова ТНК, яка і бюджет НЕСТЛЕ может перикрети що тоді ? З яких це пір конкуренція між виробниками не вважається корисною для споживачів ?

Цитата

Реклама збільшує не шанси Зірочки, а монопольне становище Нестле. Мама вибиратиме гарну ціну, якщо знатиме, що держава слідкує за відповідними нормами.
всякі там УкрСЕПРО і стандарти то окрема розмова, якщо вже говоримо про маркетинг то давайте лише про нього.
  • 0

#16 Руденька

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 271 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 18:03

Заборонити рекламу-заборонити рекламу... Тоді за компанію можна заборонити ще політику наприклад, теж нічого хорошого.
А реклама корисна. Тільки от тупенька у нас. Але поки катить така, ніхто її розумною робити не буде, бо то дуже дорого
  • 0

#17 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.04.2008 – 18:05

1. Я Зірочку так і сприймав.
2. Українському споживачу доведеться заплатити і за рекламний бюджет тої потужної харчової ТНК.
3. Хай конкурують не рекламою, а якістю та ціною.
4. Стандарти то не зовсім окрема розмова, бо Нестле наголошує про свої внутрішні стандарти. Рекламно наголошує!
ПЕС. А на ліки відреагуйте.
  • 0

#18 mim

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 680 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 20:27

Перегляд дописуbamik (2.04.2008 15:09) писав:

Правильно - кузов автомобіля робити пластмасовим, пофарбованим аквареллю :cool1:)

Витрати на рекламу приватних компаній та корпорацій не вас повинно турбувати.
скажімо так, вдвічі зменшити кількість рекламних роликів на ТБ.
Вас це повинно турбувати, бо ці витрати компенсуєте ви, вартість упаковки входить у вартість товару

Перегляд дописуMarcos (2.04.2008 15:17) писав:

Пан Вебер а ви колись купували незнайомі продукти в край непримійтній упаковці?
соки одеського заводу дитячого харчування, галактонівські сирки, крупи якісь ще були
  • 0

#19 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 20:37

Перегляд дописуWeber (2.04.2008 13:22) писав:

Чи не пора припинити даремне витрачання ресурсів і законодавчо обмежити такі витрати?

Може вже зразу до комунізму - заборонити приватний бізнес, один державний виробник...
  • 0

#20 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.04.2008 – 20:39

Цитата

Українському споживачу доведеться заплатити і за рекламний бюджет тої потужної харчової ТНК.

Ви помиляєтесь при виході на новий ринок деякі компанії демпінгують, а якщо Зірочка та Нестле знаходяться в одному ціновому сегменті, то ТНК повинно триматися ціни НЕСТЛЕ щоб бути конкурентноспроможною .
Для прикладу наведу компанію LIFE :cool1: Божевільні витрати на рекламу та на акації протягом декількох років, при цьому ціни на розмови були нижчі ніж у лідерів ринку і лише в 2007 році компанія закінчила рік " в плюсах".

Цитата

Хай конкурують не рекламою, а якістю та ціною.
А хіба більшість реклами не інформує споживачів про якість чи про ціну ? Будь-яка компанія позиціонує свій товар або як якісний, або як торар що може задовольнити потреби споживача за сприйнятною ціною. Звичайно крім товарів преміум класу.

Цитата

То ж абсурд, коли однакове лікарство продається під сотнею різних брендів і народ мусить розкошелюватися за розкручування та війну брендів.
Не бачив по телевізору ні реклами цитромону, ні асперину. Приходячи в магазин я питаю не марку товару, а його найменування. Медичні товари так би мовити "першої необхідності "мають неелестачний попит, їх будуть купувати за будь-яких обставин, буде реклама чи ні.Хочете замість аспірину купити більш дієве знеболююче платіть гроші, бо про нове знеболююче ви дізнались з реклами, а реклама це інформація, а за інформацію треба платити.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних