Перейти до вмісту

Економічні загадки та головоломки


Повідомлень в темі: 48

#41 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6013 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.06.2008 – 15:43

Перегляд дописуWeber (7.06.2008 09:43) писав:

Головоломка №7.
Повністю залежним Донбас залишається від загальної ситуації з цінами на цукор: власних цукрозаводів тут немає. :happy1: Чому на Донбасі немає цукрозаводів?
Голос з підпілля Сергій-Ка.

Цитата

а хіба там вирощують буряк?
Але ж вони б могли привезти його з Вінницької області!
  • 0

#42 Amili

    сама по собі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1458 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 07.06.2008 – 17:54

Ну може через те, що вони не лежать в тому сільськогосподарському поясі де вирощують буряки...а везти дорого, та й це матеріаломістка галузь. З тонни буряка виходить напевне десь 500 кг цукру(точно не знаю), решта - відходи (меляса, жом). Тому виробництво цукру і тяжіє до сировини.
  • 0

#43 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6013 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.06.2008 – 18:06

Перегляд дописуAmili (7.06.2008 17:54) писав:

Ну може через те, що вони не лежать в тому сільськогосподарському поясі де вирощують буряки...а везти дорого, та й це матеріаломістка галузь. З тонни буряка виходить напевне десь 500 кг цукру(точно не знаю), решта - відходи (меляса, жом). Тому виробництво цукру і тяжіє до сировини.
Саме майже так!!! :happy1:
Для отримання однієї тонни цукру потрібно 7-8 тонн цукрових буряків!!! Навіщо возити більше!!!

Але був в історії і дуже нетрадиційний випадок перевезення цукрових буряків на сотні кілометрів...

Цитата

Ось приклад, який показує, що інколи (у цьому випадку під впливом державного регулювання господарської діяльності) продукція може транспортуватися на нетипові для неї відстані: відомо ж, що цукровий буряк на загал перевозиться на невеликі відстані, оскільки виробництво бурякового цукру є матеріаломістким і бурякоцукрові завди розташовуються біля джерел сировини. У 2005 році в Україну почали еспортуватися цукрові буряки - з Польщі, Білорусі, Прибалтики. До перегляду митних тарифів цукрові буряки можна було імпортувати, сплативши 50% митної вартості, але не менше 125 євро за тонну. Після "європеїзації" ставок сировина обходиться перевізникові лише у 20% мита. Задекларувавши тонну по 10 євро, суб’єкт зовнішньоекономічної діяльності без вагань сплачував лише 2 євро. А тепер зіставимо інші цифри. В Україні тонна цукросировини, себто буряків, коштувала 43,6 дол., у Молдові — 27, Білорусі — 33,5, Росії - 37,6, а в Європі - 25 дол. Куди вигідно збувати викопані корені? Очікувані маршрутні трасери Національна асоціація "Укрцукор" накреслила одразу після перелицювання митних тарифів, ознайомила з негативними наслідками Мінекономіки, Кабінет міністрів. Проте до голосу професійної громадської організації не прислухалися. Над нею насміхалися: знайдіть такого дурня, котрий з Європи гнатиме вагони з буряками, щоб переробити їх в Україні! Дурні чи ні, а от розумники тільки й чекали послаблення. І повезли.
Чому полякові вигідно продавати цукрові буряки українцю? В Європі ринок цукросировини і власне цукру регулюється квотами. "Вписався" у квоту А (внутрішнє споживання), одержуй найвищу ціну - 39,6 дол. за тонну коренеплодів. Маєш зайві обсяги - твій головний біль: згодовуй худобі, кидай напризволяще... Знайшов ринок збуту - вивозь за межі ЄС, і тоді у межах квоти С, експортної, держава виплачує тобі ще й субсидію. Меткий поляк так і діяв. Продавав українцю тонну буряків по десять доларів, і на підставі митної декларації випорожнював державну кишеню в середньому ще на 20 дол. Так само й прибалти.
Якщо ж Єврокомісія знаходить наднормативні запаси цукру, то штрафує винуватця. Як от, приміром, Латвію за "заморожені" 8,8 тис. тонн оштрафувала на 4,4 млн. євро за експортної ціни 500 євро за тонну. Надлишки мусять переробити в інші продукти або ж, у крайньому випадку, експортувати кудись задарма. Схема транспортування така: купували у поляків надлишкові цукрові буряки по 10 дол. за тонну, а продавали українським цукроварням по 43.

Повідомлення відредагував Weber: 07.06.2008 – 18:10

  • 0

#44 Amili

    сама по собі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1458 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 07.06.2008 – 18:10

Жах...а українське сільське господарство гине...
  • 0

#45 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6169 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 19.06.2008 – 13:08

а гине с/г тому що воно у нас на нього антиреклама діє. тому що ніхто не хоче працювати в с/г - це не *престижно*, і т.д.

багато сильно дармоїдів розвелося, а працівників все менше...
  • 0

#46 Amili

    сама по собі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1458 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 26.06.2008 – 17:39

Перегляд дописуDarkLordVillis (19.06.2008 14:08) писав:

а гине с/г тому що воно у нас на нього антиреклама діє. тому що ніхто не хоче працювати в с/г - це не *престижно*, і т.д.

багато сильно дармоїдів розвелося, а працівників все менше...

Ну поперше в селі живу. Кожний день працюю на городі і поміж то встигла підготуватися до захисту бакалврської роботи. І річ не в тім, що люди не хочуть працювати, річ в тім, що не вигідно. Держава не дає ніяких дотацій фермерським господарствам, закупівальники купують все по низьких цінах. В домашньому господарстві не вигідно тримати свиней....Якби можна було б заробляти достойні гроші працею на полі, то охочих знайшлося б багато.
  • 0

#47 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6013 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 26.06.2008 – 17:58

Ви щось від загадок перейшли до суперечок... Сільське господарство вже піднімається на фоні світової продовольчої кризи.
Головоломка №8.
Відомо, що провідні експортують переважно сиру нафту, а не продукти її переробки (наприклад, бензин). Чому так? Чому вони самі перетворюють себе у "сировинні придатки" замість того, щоб експортувати продукт з більшою величиною доданої вартості (у них же достатньо грошей на будівництво нафтопереробних експортних заводів на своїй території).
  • 0

#48 Amili

    сама по собі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1458 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 26.06.2008 – 18:06

Трубопровідний транспорт найдешевший і найекономніший, також танкери дають змогу економити на перевезенні. Бензин перевозити на значні відстані і дорого і небезпечно. Таким чином зменшують свої витрати при транспортуванні на великі відстані...Так?
  • 0

#49 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6013 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 26.06.2008 – 18:27

Перегляд дописуAmili (26.06.2008 18:06) писав:

Трубопровідний транспорт найдешевший і найекономніший, також танкери дають змогу економити на перевезенні. Бензин перевозити на значні відстані і дорого і небезпечно. Таким чином зменшують свої витрати при транспортуванні на великі відстані...Так?
Майже так! Основна причина - небезпека перевезень бензину... Тому нафтовидобувні країни експортують нафту, а не бензин. Пятірка з невеличкою натяжкою!!! :)

Повідомлення відредагував Weber: 26.06.2008 – 18:28

  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних