Перейти до вмісту

Екзистенціальна криза


Повідомлень в темі: 70

#61 Олеська

    вовчиця-чарівниця

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8134 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:скіфські вали

Відправлено 30.07.2008 – 21:33

Перегляд дописуG27 (30.07.2008 22:30) писав:

Бувають моменти шо і не так задовбує, шо плювати на усьо
Так то лиш настроєве.) Воно минається зі зміною настрою.)
  • 0

#62 Topper

    Т-Безсмертний

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2584 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 30.07.2008 – 22:30

Ей, піпл! Ви чьо :) Життя прекрасне! Вище носа і вам засвітить сонечко :) А по-темі: Коли Тебе задовбало життя: А ніколи, воно постійно живе і рухається лише вперед! Нема часу обертатись назад, лише деколи між періодами варто згадати приємні миті минулого! Зробити висновки з попереднього і бути готовим до майбутнього, цікавого, шаленого та неординарного!!!
Наш девіз: Love, Peace & Freedom :lol:
  • 0

#63 NAU

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 164 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 30.07.2008 – 22:39

тяжко думати пролетарю що життя прекрасне
  • 0

#64 Буфончик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 77 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Околиці Львова

Відправлено 30.07.2008 – 22:50

Перегляд дописуNAU (30.07.2008 22:33) писав:

Впадлу мати мету. моя мета - непомерти, але це неможливо

О братська душа.
Я теж живу без мети в житті намою скромну думку це зайве трати цей догороцінний час на мету.Та живи і тішся не периймайся дурницями і дрібницями.А коли приходе час до загадувати бажання то я завжди загадую щось неймовірне нарпиклад
Хочу вміти літати.
Або ше шось ну таке шо ніколи не здійснитсья і тобетон :)
  • 0

#65 Unker

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 19.10.2008 – 14:33

Тема для тих, хто таке переживав або переживає
В наслідок чого у вас настав цей кризис (переоцінка цінностей або якась трагедія)?
Як ви переживали сам кризис, скільки часу він тривав?
Яке ви знайшли рішення?
Ті хто не розуміє суті теми прошу не писати, пости будуть просто ігноруватись

Повідомлення відредагував Блискавиця: 19.10.2008 – 20:02
Блискавицею назва теми

  • 0

#66 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 19.10.2008 – 16:32

Не розумію як можна переживати екзистенціальну кризу ц такому дуродомі, як наше життя. Треба просто усвідомити, що ми ніколи не дізнаємось того, що нам не дано знати, усвідомити те, що ми живемо сьогоднішнім днем, а не завтрашнім, що треба насолоджуватись життям. Знайди собі хоббі/дівчину/роботу і все буде ОК.
  • 0

#67 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 19.10.2008 – 17:54

Перегляд дописуUnker (19.10.2008 15:33) писав:

Тема для тих, хто таке переживав або переживає
В наслідок чого у вас настав цей кризис (переоцінка цінностей або якась трагедія)?
Як ви переживали сам кризис, скільки часу він тривав?
Яке ви знайшли рішення?
Ті хто не розуміє суті теми прошу не писати, пости будуть просто ігноруватись
Внаслідок розчарування. У всіх. Батьків у мені,мене у друзях,коханій людині,системі...
У 15 років в мене сталася повна переоцінка цінностей. І на жаль не через те шо в мене був прехідний вік,а через гіршу причину.Кризу у собі я,ну, не то щоб перереборола- я її затопила. Просто намагалася жити так так ніби "усьо окей". Стала прикладом позитиву для всіх моїх депресивних друзів. Що і досі пропагую.
Потім ...потім сталася ще одна неприємність. Було дуже боляче. Як я знайшла рішення? Я творча людина,пишу прозу. Отак ,пишучи черговий запис у своєму зошиті ,я себе вбила. Вбила разом з усіма проблемами.
  • 0

#68 Xobb

    Doctor What'son

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1481 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 19.10.2008 – 18:50

Фінансова криза призводить до екзистенціальної? Ви напевне перервали просторово-часовий континіум і тепер у вас резонанс гебефренsчної шизофренії.
Блискавиця: +10 % за пунктом правил 2.2. Діагнозами обмінюйся в приваті.
  • 0

#69 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 20.10.2008 – 00:58

звичайно тршки смішна тема, але, кожен переживав колись щось таке, або постійно переживає, і при чому, дехто може не переживати її, або навіть не задумуватись над питаннями того, навіщо існує, яким чином і так далі, але найцікавіще, що практично завжди питання чому і навіщо вироджуються до питаннь як і яким чином, а відповіді на попередні питання людина придумує сама, і вони еволюціонують протягом життя, але все це нагадує фундаментальні дослідження
  • 0

#70 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 21.10.2008 – 21:14

Блискавиця: теми об*єднано.
  • 0

#71 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 21.10.2008 – 22:27

Невеликий екскурс у предмет теми :brovy:
Екзистенційна криза, іншими словами - криза буття-існування, провокується внутрішнім конфліктом (наприклад, В.Франкл вважає, що це конфлікт різних цінностей всередині самої ціннісної свідомості особистості) або зовнішнім конфліктом (незадоволення потреб).
На кожному етапі свого розвитку особистість досягає успішності, як цілісний суб'єкт, шляхом самореалізації.
Потреба духовного пошуку спонукає людину до ризикованих нових шляхів своєї реалізації, ці нові шляхи і спричиняють виникнення ситуацій конфлікту, коли відбувається зіткнення протилежних несумісних мотивів, інтересів, тенденцій у свідомості людини;
Внаслідок цих конфілктних ситуацій і виникає психологічна криза, як поворотний момент у період переходу від однієї системи цінностей до іншої.

Цитата

Криза — тимчасова нездатність особистості свідомо розв'язати конфлікт з собою або із оточуючим середовищем, що породжується конкретною життєвою ситуацією людини, в якій можуть бути фрустровані ті чи інші її потреби, прагнення, цінності, від того вимір кризи стає індивідуальним, але основою її лишається невідповідність старим способам взаємовідношень з оточуючим світом.
Екзистенційна криза — це криза між силами самозбереження і силами розвитку, закорінена в глибині людського єства. Таким чином, процес розвитку є безмежним ланцюжком ситуацій вільного вибору, в яких людина перебуває в кожний момент свого життя, будучи вимушеною вибирати між безпекою і розвитком, залежністю і незалежністю, регресом і прогресом, незрілістю і зрілістю.
Загалом на основі факторів, що зумовлюють появу криз , виокремлюють нормативні (закономірні, обов’язкові : вікові) та ненормативні (випадкові, біографічні) кризи . Перші виникають внаслідок психічного розвитку людини, другі – внаслідок життєвих подій.
Вікова криза – то цілісна зміна особистості дитини, юнака чи дорослого, що регулярно виникає при зміні стабільних періодів. Вона обумовлена появою основних новотворів, що призводять до руйнації однієї соціальної ситуації розвитку та появи іншої, адекватної новому психологічному образу людини.
Отже, вікові кризи мають обов’язковий і незворотний характер, їх виникнення є нормальною ознакою психічного розвитку.
Причину появи вікових криз науковці вбачають у виникненні протиріч між зростаючими потребами і неможливістю (нездатністю) їх задовольнити. Тому на загал психічний розвиток є розширенням системи мотиваційних спонук та розвитком психічних функцій або надбанням умінь для завершення цих спонук.
В.Франкл акцентує увагу на тому, що людині потрібен не стан рівноваги, а швидше всього боротьба за будь-яку достойну мету, для реалізації якої їй потрібна духовна динаміка в межах полярного напруження, де один полюс є смислом, метою, що спрямовує діяльність, а другий полюс — людиною, яка здійснює вибір засобів для досягнення поставленої мети.
Подоланню кризи сприяє творчість — конструктивна діяльність, спрямована на створення нового, більш досконалого і відповідного ідеалам, цілям, цінностям, потребам людини. В процесі творчості не просто виникають нові речі і явища, але і здійснюється розвиток сутнісних сил людини, які перетворюють не тільки зовнішнє середовище, а й саму особистість.
Наявність у людини певної здатності (у даному випадку – усвідомлювати себе) не означає, що їй автоматично буде притаманне вміння використовувати цю здатність (не кожен дорослий вміє розуміти самого себе, іноді цьому треба спеціально вчитися).

В теоріях психічного розвитку перебіг юнацького віку визначався як результат впливу біологічних змін організму або/та соціального середовища, соціокультурних та історичних факторів. Отож узагальнимо основні риси становлення особистості юнацтва на підставі численних досліджень.

Цитата

1. Відбувається оформлення „Я-концепції” як відносно стійкої, певною мірою усвідомленої, неповторної системи уявлень індивіда про самого себе, на основі якої він вибудовує свої взаємини з іншими людьми й відповідним чином ставиться до себе. „Я-концепція” юнаків характеризується:
а) недостатньо високим рівнем самосприйняття та прийняття інших людей;
б) обмеженістю уявлень про себе;
в) нестійкістю самооцінки.

2. Формування позитивної „Я-концепції” залежить від найближчого соціального оточення, однак основним чинником тут є не характеристика батьківської родини як повної або неповної, а чи має значення для батьків щастя або нещастя дитини.

3. Особистісне самовизначення найбільш аналітично здійснюється старшокласниками на матеріалі не майбутнього (при тому, що „спрямованість у майбутнє” має для них основне значення), а минулого „Я”, тобто відбувається аналіз якихось недосконалостей, котрі слід відкинути.

4. Молоді люди сприймають світ через крайнощі – усе або нічого, біле або чорне, якщо кохання – то „вічне” і так далі; і навіть до 21 року вони ще залишаються схильними до абсолютизації своїх вчинків і пропозицій, а далі – до розчарування і зниження активності.

5. В ранньому юнацькому віці закладаються передумови для формування системи ціннісних орієнтацій як вищих особистісних диспозицій, котрі характеризують ставлення особистості до найважливіших цілей життєдіяльності і засобів їх досягнення. Найбільш значущими для молодих людей стають сфери „Я – Я” та „Я – Діяльність”, найменш – „Я – Предметний світ”, „Я – Природа”.

6. Оскільки в цьому віці створюються передумови для прояву такого психологічного новотвору, як визначення смислу життя, що розвивається на основі становлення головного мотиву (життєвої мети), було виявлено такі особливості ранньоюнацького смислоутворення: юнаки усвідомлюють несприятливість сучасних умов життя для становлення позитивних життєвих смислів та їх реалізації; вони не мають ієрархії смислів – ці смисли ізольовані та рядоположні; молоді люди усвідомлюють основні життєві проблеми („Я та суспільство”, „Я та мої близькі”, „Я – для себе”, „Я та мої внутрішні переживання”, „Я та моя сфера пізнання”).

7. У період переходу від підліткового до юнацького віку відбувається переорієнтування самосвідомості зі світу власних переживань і пізнання себе на пошук та визначення свого місця в житті, тобто на самовизначення в якості члена суспільства.

8. Через те, що в наш час збільшився розрив між фізичним дозріванням і соціальним, момент входження в самостійне трудове життя виявився відсунутим системою навчання, в результаті чого молодь не використовує свій зростаючий потенціал знань та вмінь, що уповільнює формування людини як суб’єкта діяльності і посилює незадоволеність життям.

9. Соціальна ситуація має відповідати змінам в особистості дитини, яка зростає, проте у більшості випадків обоє батьків вважають в першу чергу себе вихователями дітей. До того ж тільки 47,5 % батьків довіряють підліткам і дають їм необхідну самостійність, 18,2 % вважають, що підлітки ще не можуть приймати рішення і потребують посиленої опіки, 35,1 % обстоюють позицію, що підліток має сам усього домогтися, тому батьки дотримуються стилю невтручання. Найменше негативних переживань підлітки відчувають в середовищі однолітків, а найбільше – в середовищі вчителів.

10. Лонгитюдне дослідження дітей (від 7 років до 17) показало, що чим сприятливіші соціально-економічні умови розвитку, тим більше напрямів розвитку є у дитини.

11. Основними стилями розвитку ранньоюнацького періоду є: зростаюча проблематизація, тобто постійні пошуки і запитання про значення традицій тощо; зростаюче пристосування до норм, що існують у суспільстві; чергування високої проблематизації та ефективного пристосування в різні періоди розвитку; зростаюча залежність від штучних стимулів (наприклад, наркотиків, алкоголю).

12. Одна з найнегативніших характеристик юнаків – зростаюче прагнення до вживання психотропних речовин, що є першою ознакою наявності у них глибокого особистісного неблагополуччя. В основі цього потягу лежить психологічна готовність, яка актуалізується нездатністю людини до продуктивного виходу зі складних ситуацій, що блокують задоволення актуальних потреб, несформованістю засобів психологічного захисту (невміння знімати напругу) та наявністю психотравмуючих ситуацій

Зображення
http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.p...n=62&c=1373
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних