Перейти до вмісту

Математика основний предмет


Повідомлень в темі: 57

#41 pinguiarium

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 538 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 26.03.2008 – 13:16

Перегляд дописуpushechka (26.03.2008 12:04) писав:

я раніше також знала матаматику найкраще в класі , а зараз запустила і все майже забула ( і вже не вчиться воно так як раніше )

Хоч перечитавши наново, думаю, шо можна багато згадати.....
  • 0

#42 Waldemar4eg

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 19 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 29.04.2008 – 16:17

Не така вже й важка математика. якшо хочеш стати математиком то нічого не завадить! Не має значення який в тебе нахил: до гуманітарних чи до точних наук. В мене результатом якогось тесту в першому класі визначили нахил до гуманітарних наук,але зараз я навчаюсь на факультеті Прикладної Математики.
  • 0

#43 Flex

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 107 повідомлень

Відправлено 15.07.2008 – 16:14

Перегляд дописуWaldemar4eg (29.04.2008 17:17) писав:

Не така вже й важка математика. якшо хочеш стати математиком то нічого не завадить! Не має значення який в тебе нахил: до гуманітарних чи до точних наук. В мене результатом якогось тесту в першому класі визначили нахил до гуманітарних наук,але зараз я навчаюсь на факультеті Прикладної Математики.
Гг! Ти просто в першому класі ше не знав, шо існує така штука, як ПриМат! :prapor3:
  • 0

#44 Йа_ЯбЛуЧкО_XD

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 649 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:if.ua

Відправлено 15.07.2008 – 20:09

Я вважаю, що потрібно зробити різні класи для гуманітаріїв та для тих, кому вдаються точні науки. Просто багато хто до кінця року не памятає те, що вчили на початку і тоді який смисл вчити те? Я гуманітарій і через те, що я взагалі не розумію алгебру, я додатково займаюсь. Але навіть цей факт не впливає на мої знання з математики. І це не тільки в мене одної. І саме оцінки зі всіх точних наук псують мій табель.
Я вважаю це недосконалістю нашої шкільної системи, адже у кожної дитини свої здібності до предметів і комусь тре акцентуватись на математиці, а комусь - на мові. І робити математику основним предметом - це абсурд. Нам і так вже зробити таку напружену шкільну програму( у мене 12 років навчання), а тут ще й математика.
  • 0

#45 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 16.07.2008 – 17:00

Перегляд дописуЙа_ЯбЛуЧкО_XD (15.07.2008 21:09) писав:

Я вважаю, що потрібно зробити різні класи для гуманітаріїв та для тих, кому вдаються точні науки.
для тупих і нетупих вопчєм
  • 0

#46 Misercord

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 488 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 16.07.2008 – 17:58

Перегляд дописуЙа_ЯбЛуЧкО_XD (15.07.2008 21:09) писав:

Я вважаю, що потрібно зробити різні класи для гуманітаріїв та для тих, кому вдаються точні науки. Просто багато хто до кінця року не памятає те, що вчили на початку і тоді який смисл вчити те? Я гуманітарій і через те, що я взагалі не розумію алгебру, я додатково займаюсь. Але навіть цей факт не впливає на мої знання з математики. І це не тільки в мене одної. І саме оцінки зі всіх точних наук псують мій табель.
Я вважаю це недосконалістю нашої шкільної системи, адже у кожної дитини свої здібності до предметів і комусь тре акцентуватись на математиці, а комусь - на мові. І робити математику основним предметом - це абсурд. Нам і так вже зробити таку напружену шкільну програму( у мене 12 років навчання), а тут ще й математика.
Не погоджуся... Інколи не знаєш що більше пригодиться в житті. Все забути неможливо. Я мав поділ про який ти говориш - і нічого доброго з того не вийшло, особливо якщо маєш великі амбіції на поступлення до такого вузу як КМА. Не знаю чи варто робити математику основним предметом, але знаю що в інших країнах цей експеримент підвищив якість освіти.

Повідомлення відредагував Misercord: 16.07.2008 – 17:58

  • 0

#47 Альтерус

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 54 повідомлень

Відправлено 19.07.2008 – 11:38

реальна фігня точних наук в школі - те, що їх викладають переважно старі совкові викладачі, методом роботи яких є "нагрузити додому стопіцот задач на одне правило".

я в фізиці та хімії досить легко розумів (не зубрив, а саме розумів) теорію, але практика мені не надто давалася саме через те, що були переважно абсолютно нецікаві задачі на "згадати n формул". як на мене, це неправильний підхід до викладання природничих наук. принаймні за себе скажу - мені він абсолютно не підходив.

думаю, якби мені більше пощастило з неординарними викладачами фізики-хімії-математики у школі, я б мав з цих предметів цілком непогані оцінки і ставився до них прихильніше.
  • 0

#48 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 19.07.2008 – 13:39

Перегляд дописуАльтерус (19.07.2008 12:38) писав:

реальна фігня точних наук в школі - те, що їх викладають переважно старі совкові викладачі, методом роботи яких є "нагрузити додому стопіцот задач на одне правило".

я в фізиці та хімії досить легко розумів (не зубрив, а саме розумів) теорію, але практика мені не надто давалася саме через те, що були переважно абсолютно нецікаві задачі на "згадати n формул". як на мене, це неправильний підхід до викладання природничих наук. принаймні за себе скажу - мені він абсолютно не підходив.

думаю, якби мені більше пощастило з неординарними викладачами фізики-хімії-математики у школі, я б мав з цих предметів цілком непогані оцінки і ставився до них прихильніше.
ну стосовно природничих наук то сама природа підкидає задачки і є хороші книжки з прикладами як можна вирішувати задачі (не з прилизаних задачників) де немає чіткого алгоритму роз"язку . ой шото я захопився, тема ж про математику))
  • 0

#49 milochka

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 706 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кузнецовськ

Відправлено 19.07.2008 – 13:47

у нас в школі дві години на тиждень алгебри і дві геометрії , так вона нам по одній темі додому задає по 15-20 вправ , а у кожній вправі по 6-8 прикладів або рівнянь ) так це виходить приходь додому після школи і розв'язуй одну математику бо на шось інше вже невистачає або часу або сили і терпіння ! в математичному класі алгебри 5 і геометрії 2 , так на випускному екзамені ми маємо так само здавати математику як і вони ) це просто абсурд , хоча у нас клас профілюється на історії
  • 0

#50 G27

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 470 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 21.07.2008 – 01:47

Перегляд дописуLoNeLy RoMaNtiC gIrl (19.07.2008 14:47) писав:

у нас в школі дві години на тиждень алгебри і дві геометрії , так вона нам по одній темі додому задає по 15-20 вправ , а у кожній вправі по 6-8 прикладів або рівнянь ) так це виходить приходь додому після школи і розв'язуй одну математику бо на шось інше вже невистачає або часу або сили і терпіння ! в математичному класі алгебри 5 і геометрії 2 , так на випускному екзамені ми маємо так само здавати математику як і вони ) це просто абсурд , хоча у нас клас профілюється на історії

бідненькі вам стіко всього задають. нам кстаті тоже шось типу того задають по 10 вправ а там по 5 прикладів але того і так ніхто не робе я цього року з математики певно два раза домашнє робив хоча при поступлені то буде мій профілюючий предмет але мені ше рік вчитись до поступленя так шо я магу отдихать :)
  • 0

#51 Теревені.org.ua

    Постійний житель

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPip
  • 133 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 21.07.2008 – 19:43

Шкода, що я з математикою ніколи не дружив :). Не давалась вона мені, як і інші точні науки. Заздрю тим людям, яким дається легко точні науки. Однозначно в Україні потрібно більше давати уваги вивчення точних наук, починаючи з дитячого садочка. Тут також багато залежить від викладача. Потрібно викладати предмет так, щоб було цікаво, розжовувати коиу не зрозуміло. А не так як в мене було... не можеш, твої проблеми.
  • 0

#52 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1575 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 21.07.2008 – 21:03

Перегляд дописуАльтерус (19.07.2008 12:38) писав:

реальна фігня точних наук в школі - те, що їх викладають переважно старі совкові викладачі, методом роботи яких є "нагрузити додому стопіцот задач на одне правило".
один малесенький упс - в більшості випадків найкращим способом засвоїти одне правило є саме розв’язати "стопіцот задач" = і що тут роботи? :)
  • 0

#53 Атеїст

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:драстуй, рідне село!

Відправлено 24.09.2008 – 02:44

Перегляд дописуSotnik (7.01.2008 02:40) писав:

Хм... Я вивчав математику у ВУЗі всі п"ять курсів. Тоді не було ще комп"ютерів, а куркулятори були не у кожного студента... Як ця "вишка" мене виснажувала! Але в зачьотці були лише відмінні оцінки. Ну й що з того? В житті жодного разу воно мені не знадобилося! Вся наука собаці під хвіст!
А гуманітарні науки! Сміх та й годі! Історія КПРС, марксистсько-ленінська філософія, політекономія... Мрак! Куди я пожбурив всі оті товстелезні підручники не варто і казати!
За весь курс навчання було 2-3 предмети, які дійсно знадобилися у житті. Все інше - мракоуміє.
От, до речі, ще одна іронія долі. Майбутні вчителі математики на фізматі педагогічного вузу вивчають значно більше математики, ніж варто. Навіщо ця купа предметів, котрі в роботі зі школярами не потрібні й нафіг? Так, безумовно, вчитель справді мусить знати більше, ніж передбачає шкільна програма - бо якихось учнів треба готувати до шкільних олімпіад (де програмних знань недостатньо), а якихось до вступу на мехмат (аналогічно), а комусь із діточок просто цікаво стане, на дідька цю математику вигадали, і вчителю доведеться розказувати про її практичне застосування (читай: розказувати основи прикладної математики й теоретичної фізики, щоб дитина схопилася за голову й назавжди відчепилась, або навпаки - "загорілась" і вирішила пов'язати з цим своє життя)... Але все рівно половина занять із математики на фізматі зайві. Бо вчитель математики у школі отримує зарплатню не за те, що математику знає він, а за те, що її знають учні. А для цього вчителю потрібні не знання предмету, а навики педагогічної майстерності. Коли вчитель має ці навики, він зможе дати школярам навіть більше знань, ніж у його власній голові. Коли з такими навиками не склалося - не дасть нічого, крім відрази до предмету.

От і маємо парадокс: студентам математичного факультету необхідно послабити вивчення математики й посилити вивчення "гуманітарки". Зокрема - психології та педмайстерності. Інакше всі реформи середньої освіти з такими кадрами - до сраки бантик. Хіба одиниці божевільних всерйоз цікавитимуться математикою всупереч "роботі" своїх учителів.

Наскільки я знаю нашу систему вищої педагогічної освіти, сказане стосується не лише математики, а й усіх решти предметів. :)
  • 0

#54 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 24.09.2008 – 06:09

Цитата

Не знаю чи скоротилась кількість уроків, бо в моєму математичному класі як було 9 годин на тиждень, так
Щасливе дитинство!
Саме образливе гуманітаріях те, що поки технарі роблять різні вироби та товари, гуманітарії зривають на них великі бариші! Тепер уявіть суспільство без гуманітаріїв. Це буде майже комунізм без комуністів, про що і мріяли люди у совкі :)
  • 0

#55 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 25.09.2008 – 23:14

Атеїст, а я от непогоджусь з тим що вивчають багато лишнього, навпаки, чим більше різних логік знаєш, тим гнучкіше можна підходити до проблем, які виникають на роботі, чи ще десь, якщо ж вчити одну математику, чи інший якийсь предмет, то вийде досить все однобоко
от гарно казав Декарт, він пропонував, щоб перш за все треба вивчати математику і музику
справдію треба вивчат все, з одного боку все що заставляютьв відповідному навчальному закладі(не виключаю, що на дещо можна забити, всетаки, деякі екзамени вчаться за день до здачі, але, часто програма є програма), а з іншого все що хочеться самому, бо є ж якісь власні інтереси

ну і на остачу, будьякий фізик може стати ліриком(що іноді стається і зі мною:8:), але лірик фізиком, дуже мало ймовірно(таких прикладів незнаю)
  • 0

#56 Атеїст

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:драстуй, рідне село!

Відправлено 26.09.2008 – 01:21

Катоде, я не казав, що треба менше різних наук вивчати. Я лише сказав, що в педагогічних вузах порушено баланс між фаховим предметом (тим, котрий студент сам почне викладати у школі, прийшовши туди вчителем) і методикою його викладання. Предмету дістається забагато уваги, а методиці викладання - замало.
  • 0

#57 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.09.2008 – 11:39

Атеїсте,(:8:), а я мав наувазі те, що коли людина знає сама як зрозуміти щось, то зможе навчити, бо знає, на що саме звертати увагу
з іншого боку, знаючи якість освіти в педагогічних навчальних закладах (так в мому домашньому педагогічному університеті(!), хоча, з якого боку він університет, незнаю), тобто апсолютну закорумпованість, не думаю, що там на щось конкретне звернують увагу

здається гарна метода в Німеччині, там щоб стати вчиртелем, треба багато здати, попрацювати над тим що ти маєш викладати, хоча, там і вчителі багато отримують, грошей

звичайно, це інша проблема нашої педагогіки, от як би я зробив, викладачі, мають в першу чергу бути тими хто безпосередньо займається проблемою, якої стосується предмет, а потім вже викладати
  • 0

#58 Атеїст

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:драстуй, рідне село!

Відправлено 28.09.2008 – 03:44

Перегляд дописуKatod (27.09.2008 12:39) писав:

Атеїсте,(:8:), а я мав наувазі те, що коли людина знає сама як зрозуміти щось, то зможе навчити, бо знає, на що саме звертати увагу
Це теж варіант, але він не завжди спрацьовує. Приміром, коли я у школі математику вивчав, то не звертав увагу ні на що (крім сусідки по парті) - просто вона мені дуже легко давалася (математика себто, з сусідкою було значно гірше). І така ситуація (з предметами, не з сусідками) є типовою - абітура педагогічних вузів часто обирає фах, котрий "вивчився сам собою".
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних