Перейти до вмісту

Математика основний предмет


Повідомлень в темі: 57

#1 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 01.01.2008 – 11:45

  • 57
ставлення до цього питання моє думаю рзрозуміле, те що математика перестала бути профілюючим предметом на гірше.
математика систематизує знання, створює логічні ланцюжки, вся історія філософії йшла рука об руку з математикою, історичних даних невидити небуду
питання фізики і лірики, теж закрите. як на мене, кожен фізик він і лірик, але, не кожен лірик фізик...

але питання в тому, чи на добре те що кількість годин математики в школах стало менше?
кому на руку такі зміни?
і які наслідки від змін в культурному стані країни взагалі

висловлюйтесь

#2 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 01.01.2008 – 13:09

Своє ставлення я вже висловлювався в іншій темі чужими словами:

Цитата

Не секрет, що конкурентноздатність будь-якої країни зараз визначають високі технології. В свою чергу „високі технології” (про які, до речі, всі люблять говорити) базуються на математиці, фізиці та суміжних чи похідних від них науках. Однак, зрозуміло, що міжнародному капіталу не потрібна розвинена Україна. Йому потрібна країна заселена тупим бидлом, яке навіть не вміє читати. Тому замість фізики, математика, хімії в школах вводять уроки футболу, громадянської освіти (вчать толерантності і т.д.), сексуального виховання (типу наші діди без них не знали свого чоловічого обов’язку) та іншим непотребом. Кількість годин математики в старших класах становить 2 год. на тиждень (тобто один урок алгебри і один геометрії) і одна година фізики. Фактично, успадковану радянську традицію фіз-мат освіти (одну з найефективніших у світі) в середній школі вбито.

Тепер про перші наслідки цих „реформ”.

Декани механіко-математичного, радіофізичного і фізичного факультетів Київського національного університету імені Тараса Шевченка дійшли до висновку, що низька якість шкільної освіти і відсутність державної підтримки привели до руйнування системи фізико-математичної освіти в Україні.

За словами науковців, в поточному році в КНУ трапився безпрецедентний випадок: відразу три факультети — фізичний, радіофізичний і механіко-математичний — не змогли набрати планову кількість студентів на перший курс.

Аналогічна ситуація склалася і на факультетах фізичного профілю Харківського національного університету. Цілий ряд інших, менш відомих і престижних університетів зіткнулися з цією проблемою раніше.

Причину такої ситуації декани математичного і фізичних факультетів КНУ бачать в низькій якості викладання точних і природничих наук в школі. «Випускники школи погано знають математику, майже не знають фізики, бояться цих наук, вивчення яких і справді потребує і відповідних здібностей, і достатньо великих зусиль, і тому вони не хочуть пов'язувати з ними своє життя», — стверджують професори. Декани розповідають, що за результатами контрольних робіт, проведених на першому курсі радіофізичного факультету, до 80% випускників неспеціалізованих шкіл отримали незадовільні оцінки зі шкільної математики. При цьому на вступних іспитах на механіко-математичний факультет і факультет кібернетики КНУ абітурієнти переважно не підтвердили рівень оцінок з математики, виставлених за результатами «незалежного тестування».

Не є таємницею. Що третина програмістів на Заході індуси і пакистанці. Достатньо відкрити будь-яку програму (напр. Photoshop) і глянути на перелік прізвищ авторів. Обов’язково буде якийсь Сітераман Нараянан. Значну частину складають вихідці з Китаю та Південно-східної Азії. І це зрозуміло. Адже там не вводять тупих „зовнішніх тестувань”, не заміняють уроки математики і фізики уроками футболу, та і батьки не скаржаться, як в нас „навіщо моїй дитині вчити таку складну алгебру, і так мій синочок обтяжений Чорнобилем”. Тільки от бухати, курити та долбити синочку Чорнобиль не заважає.

Наслідки, руйнації математично-природничої очевидні. Причини – не випадкові. Комусь просто все це вигідно. Вигідно, щоб країна де було створено легендарну балістичну ракету СС-18 "Сатана" та літак „Мрія” стала банановою республікою.

Математика, математика і ще раз математика! Причому без калькуляторів і комп`ютерів! Знаю по своєму досвіду - іноді легше написати прогу самому ніж розрахувати щось там вручну своїми мізками. Або взагалі в МатКаді\МатЛабі відповідь отримувати. Заборонити але навчити використовувати їх в процесі навчання. Це вже в універі, згодом, при мегаобчисленнях і написання прог можна дозволити.

Отже, ключові слова:
  • математика
  • заборона
  • контроль
  • ще раз математика
  • математика

  • 0

#3 Nana

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 751 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Dnipropetrovsk

Відправлено 06.01.2008 – 22:57

Перегляд дописуKatod (1.01.2008 11:45) писав:

питання фізики і лірики, теж закрите. як на мене, кожен фізик він і лірик, але, не кожен лірик фізик...
але питання в тому, чи на добре те що кількість годин математики в школах стало менше?
кому на руку такі зміни?
і які наслідки від змін в культурному стані країни взагалі
висловлюйтесь

О, про фізиків і ліриків мені сподобалось! Нобеля пам’ятаєте? Розвинена персона, і фізик, і власні вірші писав. Але згадаймо якогось письменника чи поета, ну хоча б того ж Пушкіна, з математикою він з дитинства не дружив… Колись ми на уроках його рукописи в книжці розглядали, там збоку він у стовпчик рахував 32+32. Ну як я :P

Я – справжній гуманітарій, математики не знаю і не розумію (не думайте, що я себе соромлю, просто зі мною в групі вчаться такі самі). Але щодо зменшення годин математики в школах я маю таку думку, потрібно робити класи математичні та гуманітарні, в такому випадку кожен учень має право вибирати те, що йому найкраще. Так було в нашій школі, але, нажаль, не виправдало своїх очікувань. Знаєте чому? Тому що кожен пішов туди, де легше вчитися, а що потім? Хлопці з гуманітарного класу здавали вступні екзамени з математики і фізики, деякі не вступили… А дівчата з математичного вступали на філологічний. Дивно якось! :(

Неправильно, що школу потрібно завалювати математикою! Кожен повинен вибирати сам, але вибирати, думаючи, а не шукати легкої дороги.

Читаючи ваші пости, складається враження, що Україна просто загине без математики! Чому? Гуманітарні предмети всеохоплюючі і якщо без математики неможливий прогрес, то без гуманітарних предметів неможливе життя, як же жити без спілкування? ;)

Як було сказано вище, декани механіко-математичного, радіофізичного і фізичного факультетів КНУ дійшли до висновку, що низька якість шкільної освіти і відсутність державної підтримки привели до руйнування системи фізико-математичної освіти в Україні. Ось вам власний приклад. На вступних екзаменах в ДНУ з зарубіжної літератури помічено, що абітурієнти не знають в досконалості ні українську, ні російську мови. То що ж тоді??? Руйнування математичної освіти, коли навіть мову в досконалості не знають? Це вже систему освіти переглянути треба, а не казати, що математики стало менше і… гибель нашій культурі. Неправда. Всі науки, і гуманітарні, і математичні, і природні (це вже, здається, окрема тема) є необхідними складовими для розвитку країни. Вони всі повиння стояти поряд і кожен має право вибирати з чим саме пов’язати своє життя.

Мені чомусь пригадались деякі історичні моменти. Раніше єдиним освітянським джерелом формування цивілізованої етики були гуманітарні предмети і мистецтво, а математика і природничі науки ніколи не брали істотної участі у формуванні цінностей. Ситуація різко змінилася у другій половині ХХ ст., коли група наук (генетика, етологія, нейрохімія, нейромолекулярна біологія та інші) досягла рівня глибокого дослідження законів роботи людського мозку і нервової системи, виявлення успадкованих програм індивідуальної і колективної поведінки. Стався прорив і в інших точних науках, що вийшли на рівень вивчення нелінійних процесів, сальтаційного розвитку, аналізу взаємодій систем і підсистем різної природи. ХХ ст.. – прорив у техніці.
  • 0

#4 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 06.01.2008 – 23:57

Перегляд дописуNana (6.01.2008 22:57) писав:

Читаючи ваші пости, складається враження, що Україна просто загине без математики! Чому? Гуманітарні предмети всеохоплюючі і якщо без математики неможливий прогрес, то без гуманітарних предметів неможливе життя, як же жити без спілкування? :D
Бо так і є. Спілкування, австралопітеки також спілкувались... :P Для спілкування школа дає досить: мова, література, комп"ютер, а як хтось "брати не хоче", то хто йому дохтур? :(

Перегляд дописуNana (6.01.2008 22:57) писав:

Мені чомусь пригадались деякі історичні моменти. Раніше єдиним освітянським джерелом формування цивілізованої етики були гуманітарні предмети і мистецтво, а математика і природничі науки ніколи не брали істотної участі у формуванні цінностей.
Та ти що? І які ж то "науки" були? граматика? риторика? діалектика? несерйозна балачка, ми живемо в іншому світі з реально іншими пріоритетами.

Перегляд дописуNana (6.01.2008 22:57) писав:

Руйнування математичної освіти, коли навіть мову в досконалості не знають? Це вже систему освіти переглянути треба, а не казати, що математики стало менше і… гибель нашій культурі. Неправда. Всі науки, і гуманітарні, і математичні, і природні (це вже, здається, окрема тема) є необхідними складовими для розвитку країни.
Це все добре, але в шкільній освіті, математика та природничі науки є складнішими для опанування і тому зусилля мають на них витрачатись більші , а не так шо дітки не хочуть - то і не треба ;)

Перегляд дописуNana (6.01.2008 22:57) писав:

Вони всі повиння стояти поряд і кожен має право вибирати з чим саме пов’язати своє життя.
А які реально критерії вибору, наскільки дитина їх усвідомлює?Знову ж таки, поки людина не бачить перспективи тут, в Україні для людей з доброю математичною підготовкою, то яким буде "вільний вибір"? Тобто можна ж варіювати навантаження по предметам, але суспільство має розставити певні пріоритети, зараз хіба є якась осмислена політика в освіті? Державна система освіти - це така ж слизька забюрократизована система як і всі держструктури, несхильна до реформування, але от приватні вузи, єдиною функцією яких здається є штамповка дипломів - мають суспільний попит - оце масовий ідіотизм, вони ще більше викривляють пріорітети в освіті.

Повідомлення відредагував Sergiy_K: 06.01.2008 – 23:58

  • 0

#5 Banderas

    Місцевий

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPip
  • 212 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 07.01.2008 – 00:32

Можна обійтись без математики (без вищої математики)
Юристам математика не потрібна!
Хто має здібності нехай вивчає!
  • 0

#6 Nana

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 751 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Dnipropetrovsk

Відправлено 07.01.2008 – 01:21

Перегляд дописуBanderas (7.01.2008 00:32) писав:

Можна обійтись без математики (без вищої математики)
Юристам математика не потрібна!
Хто має здібності нехай вивчає!

Оце правильно! Мій великий пост двома словами :(
  • 0

#7 Sotnik

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1905 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.01.2008 – 01:40

Хм... Я вивчав математику у ВУЗі всі п"ять курсів. Тоді не було ще комп"ютерів, а куркулятори були не у кожного студента... Як ця "вишка" мене виснажувала! Але в зачьотці були лише відмінні оцінки. Ну й що з того? В житті жодного разу воно мені не знадобилося! Вся наука собаці під хвіст!
А гуманітарні науки! Сміх та й годі! Історія КПРС, марксистсько-ленінська філософія, політекономія... Мрак! Куди я пожбурив всі оті товстелезні підручники не варто і казати!
За весь курс навчання було 2-3 предмети, які дійсно знадобилися у житті. Все інше - мракоуміє.
  • 0

#8 Olexandr

    противсіх

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1510 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:місто Київ

Відправлено 07.01.2008 – 01:45

Я так розумію, що розподіл на гуманітарні та математичні класи може бути задіяний в старших класах. Але ж математики бракує і в молодших за ці класах.

Перегляд дописуBanderas (7.01.2008 00:32) писав:

Можна обійтись без математики (без вищої математики)
Юристам математика не потрібна!
Хто має здібності нехай вивчає!
Для загального розвитку потрібно. От чому я на енергетичному факультеті вивчаю філософію, мову, історію, культурологію? Вони ж мені теж не потрібні...
  • 0

#9 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 07.01.2008 – 01:59

Sotnik, Nana, Banderas, мова йде про школу а не вищий навчальний заклад! Розслабтесь, ніхто вас не хоче заставляти вчити вишку на гуманітарних спеціальностях. А от в школі основи математики не завадило б повчити. Хоча б щоб вміти рахувати в умі здачу в магазині, і вміти нормально розрахувати як краще взяти кредит, і тд.
  • 0

#10 Romun

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 573 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Полтава

Відправлено 07.01.2008 – 11:32

Падають знання нашої молоді не тільки з математики, а і з інших дисциплін, в т.ч. і з гуманітарних. Падає культурний рівень. Це думка викладачів університету, де я навчався. Факторів, що впливають на цей процес багато:
1)Спроба переходу на "світові" стандарти освіти
2)Низька заробітна плата вчителів, непристижність роботи вчителя. Якщо здібний випускник вибирає Внз, то Педуніверситет вибере в останню чергу.
3)Вплив на молодь ЗМІ таким чином, щоб знизити культурний рівень, а також принизити значення освіти та освіченості.
4) і т.д.

Я за краще вивчення математики, мені цей предемет завжди подобався і рівень викладання в моїй школі був такий, що у Технічному Внз`і я не відчував проблем з цим предметом.

Хоча, можливо, доцільно робити спеціалізовані класи з поглибленим вивченням математики для учнів схильних до технічних дисциплін і окремо для гуманітаріїв.

Повідомлення відредагував Romun: 07.01.2008 – 11:33

  • 0

#11 Nana

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 751 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Dnipropetrovsk

Відправлено 07.01.2008 – 13:25

Перегляд дописуRomun (7.01.2008 11:32) писав:

Падають знання нашої молоді не тільки з математики, а і з інших дисциплін, в т.ч. і з гуманітарних. Падає культурний рівень. Це думка викладачів університету, де я навчався. Факторів, що впливають на цей процес багато:
1)Спроба переходу на "світові" стандарти освіти
2)Низька заробітна плата вчителів, непристижність роботи вчителя. Якщо здібний випускник вибирає Внз, то Педуніверситет вибере в останню чергу.
3)Вплив на молодь ЗМІ таким чином, щоб знизити культурний рівень, а також принизити значення освіти та освіченості.

От з цього і потрібно було починати, а не нити, "що робити, люди добрі, падає культурний розвиток країни, бо математику в школах скоротили". Вибачте, жартую. :(

Щодо роботи учителя... Згадюєтьмя мені, яка у нас в школі математика була. Вчителька казала так: "Я даю новий матеріал і пояснюю його так, що схвачують лише сильні учні. А хто не розуміє - їхні проблеми, їм ніхто не заважає ходити до мені на додаткові заняття, підробляю репетиторством, зарплатня самі знаєте..." Слово в слово передаю.
  • 0

#12 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 07.01.2008 – 13:55

Перегляд дописуNana (7.01.2008 13:25) писав:

Щодо роботи учителя... Згадюєтьмя мені, яка у нас в школі математика була. Вчителька казала так: "Я даю новий матеріал і пояснюю його так, що схвачують лише сильні учні. А хто не розуміє - їхні проблеми, їм ніхто не заважає ходити до мені на додаткові заняття, підробляю репетиторством, зарплатня самі знаєте..." Слово в слово передаю.
знайомо, гнати таких треба. це ж з ніг на голову.

Перегляд дописуNana (7.01.2008 13:25) писав:

От з цього і потрібно було починати, а не нити, "що робити, люди добрі, падає культурний розвиток країни, бо математику в школах скоротили".
Мова йшла про падіння рівня інтелекту та здібностей до подальшого отримання природничо-математичної\технічної спеціальності. Про "культурний розвиток" це ти сама домислила. Хоча можна поспекулювати про сповільнення розвитку матеріальної культури, але то треба і про політику і про економіку балакати (і про "гуманітарку" також :( )Але здається, що кожен в "точняки vs гіманітарії, за і проти" доказує з вузької точки зору.
Отаке цікаво, може зараз країні і не потрібно стільки біологів, хіміків, фізиків скільки випускається (але чи потрібно нам стільки філологів?), але принаймі на таких факультетах люди опановують навики раціонально та системно мислити (ну або не опановують :P ). Тоді наскільки вузівська освіта має бути пов"язана з майбутньою професією? І хто більше працює "за спецухою" - "математики" чи "гуманітарії"?
  • 0

#13 Lactarius

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 07.01.2008 – 15:34

Математика в школі потрібна. Без коментарів.
В ВНЗ вища математика потрібна. тим більше такий курс як на нематематичних спеціальностях то дитячі іграшки...
  • 0

#14 Banderas

    Місцевий

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPip
  • 212 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 07.01.2008 – 15:56

Перегляд дописуСварус (7.01.2008 01:59) писав:

Sotnik, Nana, Banderas, мова йде про школу а не вищий навчальний заклад! Розслабтесь, ніхто вас не хоче заставляти вчити вишку на гуманітарних спеціальностях. А от в школі основи математики не завадило б повчити. Хоча б щоб вміти рахувати в умі здачу в магазині, і вміти нормально розрахувати як краще взяти кредит, і тд.

Ну звичайно що це потрібно вміти всім! Це елементарно!

Перегляд дописуLactarius (aka Ivan Metal!) (7.01.2008 15:34) писав:

Математика в школі потрібна. Без коментарів.
В ВНЗ вища математика потрібна. тим більше такий курс як на нематематичних спеціальностях то дитячі іграшки...

Я навчаючь на ЮФ і не розумію для чого мені вища математика!
Хоча в нас її і так нема значить виходить що вона не потрібна принаймі для юристів!
  • 0

#15 mim

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 680 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.01.2008 – 20:36

От приклад того, навіщо потрібні точні науки: http://www.iphones.r...?showtopic=4521
дорослі люди злякалися, не знають куди бігти і що робити... А задачка елементарна, на рівні фізики сьомого класу школи
  • 0

#16 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 08.01.2008 – 21:27

Поки їхав додому, продивився курс вищої математики, який здаватиме брат за 3 дні. Отож, за півсеместру панянка з кахведри вищої математики мого факультету примудрилась вичитати лінійну алгебру з визначниками та рангами матриць, аналітичну геометрію включно до кривих другого порядку, матаналіз до правил Лопіталя, теорем Лагранжа, також похідні від функцій багатьох змінних. Врешті, до чого це йтиме - на 3-4 курсі в групі працюватиме 2-3 студенти, а решту спихатиме лабораторні та практичні за кілька годин перед дедлайном останньої здачі...
Мораль: така математика нам нафік не потрібна. Мав практику вичитування математики в МАН для 10-11 класів. Помітив, що читаючи суху теорію, її засвоїть лише 5-15% людей. І це при тому, що ця теорія їм знадобиться в майбутньому. Якщо ж до кожного прикладу давати хоча б якесь застосування - відразу помічається якесь оживлення глядацького залу, але, на жаль, я не міг затримуватись сильно, щоб детальніше розглянути якісь сильно прив'язані до реального життя практичні застосування.
Виходи з ситуації:
1. Математика - елітаріям: така модель є зараз присутня на заході - математику, залазячи в суть, вивчають одиниці, причому курси читають їм наші або російські викладачі. Решті ж у користання ідуть підручники, в яких пише: неперервна функція - це функція, яку можна намалювати, не відриваючи руки від паперу, та похідна - це функція, що ставить у відповідність функціям з першого стовпчика таблиці функції з другого стовпчика таблиці.
2. Спецкурси, спецкурси, спецкурси...: моя утопія, яка з'явилась опісля спецкурсу одного нашого викладача з нашої кафедри. На цьому спецкурсі працювали ми всі, кожен виходив до дошки, доведення теорем та лем старались зробити ми самі, викладач не переходив до наступного питання. доки його не зрозуміли всі. Система оцінювання: або зарах, або незарах. Зарах - це повне розуміння суті предмету до усіх нюансів, незарах - студент має право прослухати ще раз цей курс, або іти на інший. Навчання може тривати до посиніння, якщо випускати бюджетників, можна ввести кількість "зарахів", які має здати студент. І в дипломи мають іти не оцінки, а перелік "спеціальностей", якими володіє певний студент.
Але аж не те Болонське гівно, дякуючи якому на знаннях та працелюбності одного студента (не мене, я забив на навчання), дві групи чисельністю 40 чоловік успішно здали залікову сесію та ідуть на екзаменаційну...
Гуманітаріям своє "фе" скажу колись в іншій темі, математикам - математичне, гуманітаріям - гуманітарне.
З. І. "Один студент" опісля завершення навчання хоче забратись за кордон. Безповоротно. І я його розумію...
  • 0

#17 Nomad

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3581 повідомлень

Відправлено 09.01.2008 – 11:38

мда...в міських школах діти хоч щось з тієї математики знають, а я як згадаю свою шкільну математику-повний мрак...якщо сам не будеш наполегливо щось вивчати-взагалі нічого не зрозумієш...і така ситуація в більшості сільських шкіл...а тут ще хочуть зменшити кількість годин тієї нещасної математики...
мені особисто в універі прийшлося всю математику вичати з нуля буквально, так що все рівно, чи була в мене та алгебра і геометрія в школі чи їх би взагалі замінили на співи якісь :)
  • 0

#18 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1575 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 10.01.2008 – 15:12

Математику в маси!
До фЄні твердження типу "не маю здібностей". Не маючи жодних здібностей, можна вивчити курс вищої математики, доклавши певних зусиль.
Так само дурні твердження типу "юристам математика не потрібна".

Дітей тре’ вирощувати на математиці і науковій фантастиці. Тоді всі вони будуть генії.
  • 0

#19 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 26.01.2008 – 19:22

Перегляд дописуKatod (1.01.2008 11:45) писав:

кому на руку такі зміни?
і які наслідки від змін в культурному стані країни взагалі

висловлюйтесь
Математики стає менше. Натомість вводять християнську етику і факультативний курс "Толерантність". Воно і не дивно, оскільки Українці найменше люблять негрів і циганів. А оскільки Україна посідає 4 місце за кількістю прийнятих мігрантів в світі, то необхідність в математиці (аби рахувати мігрантів) відпадає. Натомість з`являється необхідність вміти толерантно ставитись до всіх і вся...
  • 0

#20 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5186 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 27.01.2008 – 15:05

значить так..що я думаю..не у всіх однакові здібності: хтось кращий в чомусь,хтось гірший..
Логічним вважатиму таке рішення: розробити систему тестів, за якими розділятимуть дітей після 3-4 класу на математичних і гуманітарних.В гуманітарному класі викладатимуть нормальну математику - 2-4 заняття в тиждень(так як є всюди,чи принаймні було за мене),а в математичному буде посилено викладатися,скажімо 6-7 занять на тиждень.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних