Перейти до вмісту

Трамвайчики


Повідомлень в темі: 85

#61 Delex

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 109 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Одеса

Відправлено 04.09.2007 – 16:16

Перегляд дописуNeorlandina (4.09.2007 14:41) писав:

гелікоптер - транспорт майбутнього.
а в трамвайчиках постійно бомжами бздить. особливо взимку, коли вони там полюбляють кататися.
ага і ще п'яних ціла купа!
  • 0

#62 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 04.09.2007 – 18:42

Перегляд дописуzav (2.09.2007 21:43) писав:

От саме зараз трамвай не їздить із зазначеною швидкістю.

Цим постом ви примушуєте мене звинуватити вас у брехні.

Перегляд дописуzav (2.09.2007 21:43) писав:

Будь-який транспорт у центрі - зло! Крім метра.

От тільки цього не знають Відень, Варшава, Прага, Будапешт, Рим, Лондон (при всій густині метро)

Цитата

З нашим застарілим парком, в нас швидкісного трамваю не буде ніколи .

Угу, ми особливі. Чехи свої татри ганяють на швидкостях до 60 (більше не мона - водію влетить)

http://foto.prazsketramvaje.cz/2007/kveten...154+8153-01.jpg
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayimag...m=16&pos=13

Поляки на Консталях літають на 70 і ще живі
До речі, у 70-х на набережній трамваї у до 80-ти розганяли :happy1:

Цитата

В нашому міста ще не вистачало будувати тунелі для трамваїв. Може ще для ящірок збудуємо, щоб їм дорогу було безпечно перебігати ? ( такі тунелі в Європі є )

Ха-ха... Ваші порівняння трамвая з ящіркою просто сміховинні. Трамвай такий самий повноцінний вид громтранспорту як А і Тр, тільки в іншій ніші паспотоків.

Цитата

Це, як раз, Еуропа, котра вся їздить на особистих автівках, а не Азії з її громадським транспортом.

Еуропа у 50х пересіла на автівки, у 90-х застрягла в корках а в 200х повертається до громадського транспорту. Автівка там існує для виїзду за місто та поїздок на ринок/в маркет.

Цитата

p.s. Пане HAnS, ви комуніст чи соціяліст?
Націоналіст :D

Цитата

p.p.s. До речі, зважаючи на виніс депо від Республіканського стадіону, дупо на Лук'янівці теж довго не протягне, тому щол вартість землі й жила! Залишиться демо на лівому березі у Дарниці й на Південній Борщагівці.

Ви знов виказуєте свою некомпетентність у трамвайних справах. По-перше, Лук"янівського депо вже роки зо два не існує. По-друге є ще Подільське депо.
А на тему продажу землі яка належить центральним депо, це спірна річ. По ідеї депо корисніше мати на окраїнах (щоб максимально вкоротити нульові рейси). З іншого боку, це має робитися не так як в нас: мер отримує на лапу, "інвестор" за свій кошт халатно будує (депо Борщагівка) або халатно ремонтує (Подільське).
Це саме стосується і Че, який нажився на ідеї ООО ро виніс трольдепо №1 на теремки. І халатність, до речі там та сама: жодних побажань людей, які користуватимуться депо, не врахували.

Цитата

Кажіть, що бажаєте, але це вже легке метро.

Потяття "легке метро" придумане у Москві і є збочено-спаклюженим гібридом LRT та звичайного метро.
LRT у світовому розумінні має на увазі якраз трамвай.

Цитата

Хіба відстань між зупинками трамваю менша?..

Трамвай якраз має будуватися із такими відстанями між зупинками. А метро - ні.
Дивимося будівельні норми й правила

]2.27. Число и местоположение остановочных пунктов и пересадочных узлов для новых и реконструируемых трамвайных линий надлежит определять на основании комплексной схемы развития городского пассажирского транспорта.Расстояние между остановочными пунктами следует принимать, м:для обычных линий ....................................от 400 до 600 для скоростных линий: в пределах застроенной территории .........................................от 800 до 1200 вне пределов застроенной территории ........................................ 1500 и более[/quote]На жаль СНиП по метро не знайшов, але десь читав що мінімум - щось близько 1 км[quote]Не факт. Колі+рухомий склад+депо з техобслуговуванням - не на порядок аж ніяк.[/quote]Факт. Інакше б ми не чули про відкриття нових трамвайних систем.[quote]так що мені може на трамвайний вагон скинутись ?[/quote]Ні, просто треба з розумінням поставитися до факту, що з того що наш трамвай нікудишній аж ніяк не випливає, що він весь такий.Є ж різниця між оцимоцимта оцим?[ сказав:

На міст Патона знову хочуть повернути трамвай? Було б чудово! Звідки інформація?
Київпастранс

Цитата

Це вже остаточно вирішено, чи тільки захмарні плани?

На жаль, скоріше друге :)

Цитата

Які маршрути планується пустити? чи відновлять у комплексі з містком ще й лінії на Печерську, Саксаганського та біля Палацу Спорту?

Не відомо. Тому й "захмарні плани", бо поки без конкретики.

Перегляд дописуNeorlandina (4.09.2007 14:41) писав:

гелікоптер - транспорт майбутнього.
а в трамвайчиках постійно бомжами бздить. особливо взимку, коли вони там полюбляють кататися.

В тролейбусах теж це все було, доки за них не взялися.
  • 0

#63 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 04.09.2007 – 19:21

Перегляд дописуHAnS (4.09.2007 19:42) писав:

От тільки цього не знають Відень, Варшава, Прага, Будапешт, Рим, Лондон (при всій густині метро)
Ги, а чи є там травмвай у центрі?..

Перегляд дописуHAnS (4.09.2007 19:42) писав:

Ха-ха... Ваші порівняння трамвая з ящіркою просто сміховинні. Трамвай такий самий повноцінний вид громтранспорту як А і Тр, тільки в іншій ніші паспотоків.
Не такий повноцінний, як автобус і тролейбус, тому що гнучкість, і не такий повноцінний, як метро, тому що швидкість.

Перегляд дописуHAnS (4.09.2007 19:42) писав:

Націоналіст :D
"Я знал!"©

Перегляд дописуHAnS (4.09.2007 19:42) писав:

Ви знов виказуєте свою некомпетентність у трамвайних справах. По-перше, Лук"янівського депо вже роки зо два не існує. По-друге є ще Подільське депо.
Я, взагалі-то, не збираюся нікому доводити власну "компетентність у трамвайних справах", просто тому що не заперечую відсутності цієї компетентності.
А про Подільське направду забув...

Перегляд дописуHAnS (4.09.2007 19:42) писав:

Потяття "легке метро" придумане у Москві і є збочено-спаклюженим гібридом LRT та звичайного метро.
LRT у світовому розумінні має на увазі якраз трамвай.
Вони єретики, я зрозумів Вас, пане Вчителю, бугога!
Пропоную метро теж трамваєм називати.

Перегляд дописуHAnS (4.09.2007 19:42) писав:

Дивимося будівельні норми й правила
Давайте подивимось!

Якісь правила... сказав:

для скоростных линий:
в пределах застроенной
территории .........................................от 800 до 1200
вне пределов застроенной
территории ........................................ 1500 и более
Метро в середньому має відстані між станціями 1.2-1.6 км, тож знаходиться саме між швідкісними лініями по забудованих і незабудованих ділянках.

Перегляд дописуHAnS (4.09.2007 19:42) писав:

Факт. Інакше б ми не чули про відкриття нових трамвайних систем.
Мені неприємно про це зауважувати, пане Вителю, але ви не товаришуєте зі значенням слова "порядок"...

Перегляд дописуHAnS (4.09.2007 19:42) писав:

Ні, просто треба з розумінням поставитися до факту, що з того що наш трамвай нікудишній аж ніяк не випливає, що він весь такий.
Зазвичай трамвай використомують в якості дешевого різновиду метро/електрипотягу... де в Києві такі маршрути?.. У Борнічі, Бориспіль та Бровари хіба. І не ближче!

Повідомлення відредагував zav: 04.09.2007 – 19:26

  • 0

#64 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 07.09.2007 – 19:32

Перегляд дописуzav (4.09.2007 20:21) писав:

Ги, а чи є там травмвай у центрі?..

Ви, здається писали що будь-який транспорт у центрі - зло. От я і відповів. Який саме транспорт, ви не уточняли. :D

Перегляд дописуzav (4.09.2007 20:21) писав:

Не такий повноцінний, як автобус і тролейбус, тому що гнучкість, і не такий повноцінний, як метро, тому що швидкість.

Скільки вам тлумачити?!!!! :cool1: НАБРИДЛО!!! Вкотре пишу: дайте метрополітеновську якість колій і круглі колеса вагонів (а також УСІ робочі двигуни - це стосується Дарницького депо) і ганяйте за 70 км/год на 40-річних Татрах!!!

Перегляд дописуzav (4.09.2007 20:21) писав:

Пропоную метро теж трамваєм називати.

А ви хоча б читали, що там пишуть? :angel:

Цитата

Вагон чи поїзд з кількох вагонів цього виду транспорту, в одному з яких (здебільшого) чи в кількох є двигуни, що живляться від підвісної контактної мережі.

В метро другий контакт іде збоку у вигляді третього рельсу.

Отаке (фото1, фото2, фото3) метро і справді фізично є трамваєм, хоча (не всюди) іменується метром.

Перегляд дописуzav (4.09.2007 20:21) писав:

Давайте подивимось!
Метро в середньому має відстані між станціями 1.2-1.6 км, тож знаходиться саме між швідкісними лініями по забудованих і незабудованих ділянках.

Правильно!!! А по забудованих 400м - так метро не побудувати.

Перегляд дописуzav (4.09.2007 20:21) писав:

Зазвичай трамвай використомують в якості дешевого різновиду метро/електрипотягу... де в Києві такі маршрути?.. У Борнічі, Бориспіль та Бровари хіба. І не ближче!

Трамвай зазвичай використовують в якості аналогу метро для менших паспотоків (хоча він, звичайно, дешевше за метро). Для ліній у міста-сателіти існують приміські лінії а-ля будапештський HEV чи паризький RER. Останній інтегрований в систему метро.
  • 0

#65 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.09.2007 – 16:41

Перегляд дописуHAnS (7.09.2007 20:32) писав:

Скільки вам тлумачити?!!!! <_< НАБРИДЛО!!! Вкотре пишу: дайте метрополітеновську якість колій і круглі колеса вагонів (а також УСІ робочі двигуни - це стосується Дарницького депо) і ганяйте за 70 км/год на 40-річних Татрах!!!
Якщо дати "метрополітенівську якість колій", то в чому полягатиме різниця з метрополітеном?.. Крім того, ви ніколи не доведете, що трамвай їхатиме вулицями міста з такою же швидкістю, як і метрополітен під землею - просто тому що метрополітен іде прямо, а трамвай оминає шонайменше будинки, а то ж і ще й автівки трапляються.

Перегляд дописуHAnS (7.09.2007 20:32) писав:

Правильно!!! А по забудованих 400м - так метро не побудувати.
А по забудованих ділянках тролейбус - наше все, зважаючи на гнучкість.

Повідомлення відредагував zav: 08.09.2007 – 16:42

  • 0

#66 Дощ

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 39 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна, м. Ніжин

Відправлено 08.09.2007 – 20:43

Перегляд дописуN@tsioN@list (25.08.2007 14:08) писав:

Трамваї це уже минуле, у великих містах немає сенсу прокладати трамвайні колії, багато витрати, що до м. Київ то тут найкращі транспортні засоби це метро і маршрутку, в певній мірі тролейбуси...
Найбільше трамваїв я думаю є у м. Львів

<_<
Слава Україні!

не згоден з побратимом націоналістом!
Бо трамвай то є найрромантичніший, з усіх місських видів транспорту, окрім хіба ще німецького С-Бану, підвісної залізниці. (ну, правда вона не скрізь підвісна, та в деяких місцях, її підвішено досить правильно. І за правильні місця...
от.

Pease!
:angry1:
  • 0

#67 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 09.09.2007 – 12:52

Увага всім небайдужим теревенчанам!
Є інформація, що за найближчі роки планується повністю зітерти з лиця землі київський трамвай. Тепер щоб проїхатись трамваєм киянам доведеться їхати до Житомира (де доля трамваю також під питанням) чи Конотопа.
Зараз йде реконструкція швидкісних маршрутів 1 та 3. у зв’язку з цим №3 взагалі тимчасово відмінено, 1 скорочено до пл. Перемоги (раніше планувалось до Повітрофлотської), №15 та №18 також відмінені (у них з №1 була спільна кінцева Вокзал). Попередня влада хотіла їх зняти, ця мовчить. За офіційною інформацією №15 та №18 мають відновити 1 жовтня, але про яке відновлення може йтись, коли з часу закриття руху та демонтажу старих колій (серпень) не проклали жодного метра нових! Ці маршрути під прямою загрозою знищення.
З 2004 року (знищення трамвайної лінії через Дніпро) київська трамвайна мережа розділена на дві частини. Тепер вже на 3 (Лівий берег, Правий берег (маршрут №1) та Правий берег інші маршрути ( розділ відбувся в результаті демонтажу лінії Вокзал-пл. Перемоги та закриття маршрутів №15, №18).
Ще за попередніми планами планувалось зняти лінії по Набережній, на Оболоні, в Пущі-Водиці.
У 2006 було знято один з трьох Оболонських маршрутів – 4.
З жовтня планують тимчасово закрити лісові маршрути №12 та №7 (причина – прокладання каналізації на дачі крутих гадів, трамваєм вони не їздять, отже іншим він не потрібен).
Ще планується реконструювати пл. Шевченка, Контрактову пл., вул. Фрунзе, Лук’янівську пл., вул. Дехтярівську, Поштову пл., трамвай, звичайно, планується прибрати.
Отже в групу ризику потрапляють маршрути №5, №7, №11, №12, №14, №15, №18, №19. Доля швидкісних №1, №3 теж туманна. В результаті закриття всіх цих маршрутів Правий (старий) берег Києва залишиться повністю без трамваїв.
Про Лівий берег інформації менше, чув про плани старої влади прибрати трамвай з вул. Попудренка та Гагаріна. Нова влада планує його забрати з Ленінградської пл.


Запитання до всіх: ваші думки з цього приводу, чи плануєте щось робити, щоб не допустити знищення найстарішого в Україні та всій колишній імперії, київського трамваю?

Я пропоную завалити міську адміністрацію листами в підтримку збереження трамваїв
  • 0

#68 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 09.09.2007 – 13:39

Перегляд дописуЖивчик (9.09.2007 13:52) писав:

Запитання до всіх: ваші думки з цього приводу, чи плануєте щось робити, щоб не допустити знищення найстарішого в Україні та всій колишній імперії, київського трамваю?
У Лондоні та Парижі трамваї прибрали ще хто-зна коли й нічого - живуть якось.

Перегляд дописуЖивчик (9.09.2007 13:52) писав:

Я пропоную завалити міську адміністрацію листами в підтримку збереження трамваїв
Я навзаєм пропоную завалити ваш форум.

Повідомлення відредагував zav: 09.09.2007 – 13:44

  • 0

#69 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 09.09.2007 – 14:27

це колись їх прибрали, а зараз активно відновлюють. Не вірите - прочитайте їхні новини
  • 0

#70 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 09.09.2007 – 16:33

Перегляд дописуzav (9.09.2007 14:39) писав:

У Лондоні та Парижі трамваї прибрали ще хто-зна коли й нічого - живуть якось.

Угу, в Лондоні в 1952, в Парижі в 1937... От лишень чомусь в Лондоні з 2000 року збудовано 3 маршрути, в Парижі з 1997 - 4.
В Римі, наприклад, ніхто нічого не знімав. І трамвай там повз Колізей проходить.

Цитата

Line 3 (Thorwaldsen-Stazione Trastevere). This is a long and winding route which serves the trendy Trastevere district, the Colosseum, Porta Maggiore, the University district and the Fine Arts museums in northern Rome. For a route which passes many significant landmarks, service is quite infrequent but nevertheless sees a lot of bunching. Although there are loops on both ends, all service is by the 9000, 9100 and 9200-series double-end trams. In emergencies, 7000s can be used.


Перегляд дописуzav (9.09.2007 14:39) писав:

Я навзаєм пропоную завалити ваш форум.

Валяйте <_<

2Живчик:
Не вішайте носа!!! Те що понаписувала одна людина на зеленому форумі слабко відповідає дійсності.
Плани Подільської РДА є тільки ЇХ планами. Згідно з офіційною позицією КПТ і КМДА НІЧОГО знімати не планують. Звичайно, треба тримати носа по вітру, але не панікувати.

Перегляд дописуzav (8.09.2007 17:41) писав:

Якщо дати "метрополітенівську якість колій", то в чому полягатиме різниця з метрополітеном?..

Наземним - різниці мало, хоча метро напичкано автоматикою. Все-таки АРШ і.т.д на звиайних трамвайних лініях не застосовуються.
Підземним - елементарно - тунель.

Перегляд дописуzav (8.09.2007 17:41) писав:

Крім того, ви ніколи не доведете, що трамвай їхатиме вулицями міста з такою же швидкістю, як і метрополітен під землею - просто тому що метрополітен іде прямо, а трамвай оминає шонайменше будинки,

Так, трамвай матиме трохи меншу середню швидкість ніж метро через повороти. Але трамвагони мають пристойну динаміку що дає нагоду достатньо швидко розігнатися. Тому втрати незначні.

Перегляд дописуzav (8.09.2007 17:41) писав:

а то ж і ще й автівки трапляються.

Ви, кажись, опонуєте заради опонування: я не раз писав, що трамвай має йти переважно на виділеному полотні. Хіба що на вузьких вулицях суміщенка, наприклад, на Дмитрівській.

Перегляд дописуzav (8.09.2007 17:41) писав:

А по забудованих ділянках тролейбус - наше все, зважаючи на гнучкість.

Вкотре повторю, що троль значно втрачає по пасажироперевезенню. Плюс травмай має абсоютно передбачувану траекторію руху: він іде по рельсам. У тролейбуса (як у всіх шинокопитних) направляються лише передні колеса, а решта повертає як уміє і не повторює траекторію рехе передніх.

Повідомлення відредагував HAnS: 09.09.2007 – 16:34

  • 0

#71 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 11.09.2007 – 16:25

Перегляд дописуЖивчик (9.09.2007 15:27) писав:

це колись їх прибрали, а зараз активно відновлюють. Не вірите - прочитайте їхні новини

Перегляд дописуHAnS (9.09.2007 17:33) писав:

Угу, в Лондоні в 1952, в Парижі в 1937... От лишень чомусь в Лондоні з 2000 року збудовано 3 маршрути, в Парижі з 1997 - 4.
Та-та-та! Але чомусь у них нові трамваї залізничними ділянками за містом їздють.

Перегляд дописуHAnS (9.09.2007 17:33) писав:

Ви, кажись, опонуєте заради опонування: я не раз писав, що трамвай має йти переважно на виділеному полотні. Хіба що на вузьких вулицях суміщенка, наприклад, на Дмитрівській.
А я не раз зауважував, що в нас немає стільки місця!

Перегляд дописуЖивчик (9.09.2007 15:27) писав:

Вкотре повторю, що троль значно втрачає по пасажироперевезенню.
Готовий заперечити застосування Вами слова "значно"!

Перегляд дописуHAnS (9.09.2007 17:33) писав:

Плюс травмай має абсоютно передбачувану траекторію руху: він іде по рельсам. У тролейбуса (як у всіх шинокопитних) направляються лише передні колеса, а решта повертає як уміє і не повторює траекторію рехе передніх.
Надішліть, будь ласка, Вашої мурави!
  • 0

#72 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 11.09.2007 – 20:52

Перегляд дописуzav (11.09.2007 17:25) писав:

Та-та-та! Але чомусь у них нові трамваї залізничними ділянками за містом їздють.

Не всюди. Оце по-вашому, залізниця? :cool1: Стопудофф. Вагони й справді мають змогу виїжджати на залізницю, але не за містом.
Сумісність трамваю із залізницею - гут.

Перегляд дописуzav (11.09.2007 17:25) писав:

А я не раз зауважував, що в нас немає стільки місця!

А я ще раз пишу, що багато де місце знайдеться!

Перегляд дописуzav (11.09.2007 17:25) писав:

Готовий заперечити застосування Вами слова "значно"!

Готовий обгрунтувати використання слова "значно"

Тролейбус ЕлектроЛАЗ Е183 12м - 100чол
Тролейбус ЕлектроЛАЗ Е183 19м - 210чол (правда, ви думаю, погодитесья що в півтора рази більший троль навряд вміщає вдвічі більше пасів :) )
дані з www.laz.ua

Bombardier Flexity Classic - 184 чол. (от тілки в Європі місткість рахують 4-5чол/м2, а в нас - 8. Таким чином міскість 294 чол.)
дані з http://www.bombardier.com/index.jsp?id=1_0...1_1/1_1_1_2.jsp

Budapesti Közlekedési Részvénytársaság (BKV Zrt.) - 352 чол при 4 чол і 704 на наш підрахунок

дані з брошури "Комбіно Плюс", розміщеної тут


Перегляд дописуzav (11.09.2007 17:25) писав:

Надішліть, будь ласка, Вашої мурави!

Ой, як смішно

Повідомлення відредагував HAnS: 11.09.2007 – 20:55

  • 0

#73 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 12.09.2007 – 20:42

Перегляд дописуHAnS (11.09.2007 21:52) писав:

Не всюди. Оце по-вашому, залізниця? :yes: Стопудофф. Вагони й справді мають змогу виїжджати на залізницю, але не за містом.
Сумісність трамваю із залізницею - гут.
По-моєму це метро.

Перегляд дописуHAnS (11.09.2007 21:52) писав:

А я ще раз пишу, що багато де місце знайдеться!
Назви вулиць до студії!

Перегляд дописуHAnS (11.09.2007 21:52) писав:

Готовий обгрунтувати використання слова "значно"
Не з того боку підійшли до питання.
http://www.expat-volvocars.com/vidi_gorods...transporta.html
Провозная способность трамвая находится в пределах 12-15 тыс. пассажиров в час.
Провозная способность автобусного транспорта - 9-10 тыс. пассажиров в час.
http://www.vrntram.org/index.php?p=tra
Автобус и троллейбус в два раза уступают трамваю по провозной способности - для них она составляет всего лишь 7.000 пассажиров в час.

Повідомлення відредагував zav: 12.09.2007 – 20:45

  • 0

#74 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 18.09.2007 – 10:08

Перегляд дописуzav (12.09.2007 21:42) писав:

По-моєму це метро.

Ви самі собі заперечуєте: у вами-ж приведеному посиланні написано що метро має нижній тип струмознімання.
Але не це принципово. ДЕ ви бачили вуличне метро, яке невідгороджене й може бути легко перетнутим? В такому разі наш "ШТ" навіть більше на метро тягне:blink:

Перегляд дописуzav (12.09.2007 21:42) писав:

Назви вулиць до студії!

Перше що приходить в голову - Глибочицька, Скасаганського, Старонаводницька, Воз"єднання.

Перегляд дописуzav (12.09.2007 21:42) писав:

Не з того боку підійшли до питання.
http://www.expat-volvocars.com/vidi_gorods...transporta.html
Провозная способность трамвая находится в пределах 12-15 тыс. пассажиров в час.
Провозная способность автобусного транспорта - 9-10 тыс. пассажиров в час.
http://www.vrntram.org/index.php?p=tra
Автобус и троллейбус в два раза уступают трамваю по провозной способности - для них она составляет всего лишь 7.000 пассажиров в час.

з цим трох пізніше
  • 0

#75 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.09.2007 – 19:43

Перегляд дописуHAnS (18.09.2007 11:08) писав:

Але не це принципово. ДЕ ви бачили вуличне метро, яке невідгороджене й може бути легко перетнутим? В такому разі наш "ШТ" навіть більше на метро тягне:blink:
Був би він швидкісним - тягнув би.

Перегляд дописуHAnS (18.09.2007 11:08) писав:

Перше що приходить в голову - Глибочицька, Скасаганського, Старонаводницька, Воз"єднання.
Щодо Глибочицької, то я би зробив маршрут пл. Перемоги - Чорновола - Глибочицька - Нижній Вал. Але не трамвайний.
Саксаганського - центр.
По Старонаводницький варто ходити пішки - сенсу там у трамваї? Тай хто вам дасть на дорогущому Печерську кінцеву трамвая будувати?
Воз'єднання, як проміжна лінія між двома метрами моде мати сенс... пілся реконструкції мосту Патона у двоповерховий, або відповідного його розширення на дві смуги.
  • 0

#76 Your Bunny Wrote

    онотолэ сто карманов.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 765 повідомлень

Відправлено 18.09.2007 – 20:04

Трамваї то зло, за чими "милими" видами транспорту скривається ужос_нах, там найбільше кишенькових злодіїв, тепер буду обмежувати своє пересування на ТламвайаХ_х

Повідомлення відредагував Темний Муня: 18.09.2007 – 20:07

  • 0

#77 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 19.09.2007 – 17:50

Вчора прочитав у Хрещатику інтерв’ю з Ламбуцьким. Він каже, що рух трамваїв 18, 15 відновиться через 2-3 тижні. (як, коли з серпня жодного метра колій не прокладено (кільце не враховую, там колії просто лежать, кріплень навіть поряд не видно), а довжина розібраних колій, які обіцяють відновити десь кілометр.
Про ділянку Гната Юри – Кільцева написано, що роботи там майже завершені. Цікаво, а їздитиме цією трасою земляний трамвай? Зараз на цьому місці лише коричнева канава. Також він обіцяє, що швидкість руху між зупинками буде >60 км/год (для порівняня київське метро має максимум 55-60).
В іншій газеті прочитав, що на реконструкцію київського швидкісного вже витрачено 15 мільйонів гривень (і цих грошей їм вистачило тільки щоб видовбати близько 3км колій, от дорога й важка робота)
Якщо так далі піде, то не знаю куди ми доїдемо
  • 0

#78 N@TO

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 191 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 20.09.2007 – 00:52

дуже люблю трамваї!!!
люблю їх вотографувати особливо Львівські на старих вулицях вечером <_<
  • 0

#79 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 29.09.2007 – 14:04

Перегляд дописуzav (18.09.2007 20:43) писав:

Щодо Глибочицької, то я би зробив маршрут пл. Перемоги - Чорновола - Глибочицька - Нижній Вал. Але не трамвайний.

Трамвайний, трамвайний :D . Тільки Глибочицька має виглядати так
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/tramvajove...oravska(16).JPG
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/tramvajove...oravska(14).JPG
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayimag...um=16&pos=3

Перегляд дописуzav (18.09.2007 20:43) писав:

Саксаганського - центр.

А яка, власне, різниця? Зазвичай, в"їзд в центр обмежують особистим автівкам, а громтранспорт - на висоті.
Якщо ви скажете про кількість автівок, будь ласка - у Празі та Варшаві іх більше і 1,5-2 рази. А трамвай у центрі почувається комфортно. :D
http://infostore.org...261081/avto.JPG

Перегляд дописуzav (18.09.2007 20:43) писав:

По Старонаводницький варто ходити пішки - сенсу там у трамваї?

Чув не одну скаргу на те що А55 зі своїм паспотоком не справляється а пасажири ностальгують за Тр27, бо в нього людей більше влазило.
Це, до реці, теж допомогло б розвантажити СБЛ.

Перегляд дописуzav (18.09.2007 20:43) писав:

Тай хто вам дасть на дорогущому Печерську кінцеву трамвая будувати?

По-перше, кінцева буде на Палаці Спорту. По-друге, використовувати двосторонні вагони й оборотні тупики забороняє релігія? :D
До, речі, це в Києві практикувалося до кінця 80-х.

Перегляд дописуzav (18.09.2007 20:43) писав:

Воз'єднання, як проміжна лінія між двома метрами моде мати сенс... пілся реконструкції мосту Патона у двоповерховий, або відповідного його розширення на дві смуги.

Радий що ви погодилися, але, на жаль, чекати не можна. Внаслідок зростання пробок через мости, люди вважають за надійніше перетинати Дніпро на метро. Багато хто з тих хто їздив на Петрівку з Троєщини і Воскресенки, переорієнтувався на і без того напружену СБЛ. До речі, на неї ж звалився пасажиропотік трансдніпровських трамваїв у 2004році.
Ми вже бачили транспортний п...ць 18 вересня, а він незмірно менш страшний ніж те що чекає на нас роки за 2.

Повідомлення відредагував HAnS: 29.09.2007 – 14:06

  • 0

#80 sam

    Just a man...

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 660 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Lviv

Відправлено 30.09.2007 – 19:02

А я люблю трамваї...
Правда то стосується лише львова, і лише в час, коли мало пасажирів - ввечері, на вихідних...

поїздка в трамваї заспокоює... налаштовує на романтичний настрій... І взагалі - так приємно спостерігати як за вікном пропливає улюблене місто... :D
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних