Перейти до вмісту

Трамвайчики


Повідомлень в темі: 85

#41 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 31.08.2007 – 21:42

Перегляд дописуSnaky_city (31.08.2007 21:42) писав:

Розкажіть будласка, чому в Київі замість автобусиків маршируту 50 в вели тролейбусики з назвами 46 і 46К. Може через економію палива тролейбусики вониж, як і трамвайчики рогаті та їздять на електроенергії
Причини бачу дві:
- гнучкість побудови тролейбусних маршрутів чудово уживається з тимчасовістю цих маршрутів;
- із часом на означеній місцемості тролебус буде замінено метрополітеном.
Хоча трамвай виправдовує себе на маршруті навколо всього масиву Троєщина.

Повідомлення відредагував zav: 31.08.2007 – 21:42

  • 0

#42 Валентин(Київ)

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 4 повідомлень

Відправлено 31.08.2007 – 22:23

Перегляд дописуSnaky_city (31.08.2007 21:42) писав:

Розкажіть будласка, чому в Київі замість автобусиків маршируту 50 в вели тролейбусики з назвами 46 і 46К. Може через економію палива тролейбусики вониж, як і трамвайчики рогаті та їздять на електроенергії

Є кілька причин
1) Як тут вже казали, ККД електродвигуна в два-три рази більша, ніж ДВЗ.
2) В Києві немає низькопідлогових автобусів-гармошок, які дуже потрібні на 50 маршруті.
3) Попіаритися.

Але ми відхиляємося від теми, давайте всежтаки говорити про трамваї.
  • 0

#43 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 01.09.2007 – 00:35

Перегляд дописуВалентин(Київ) (31.08.2007 23:23) писав:

1) Як тут вже казали, ККД електродвигуна в два-три рази більша, ніж ДВЗ.
Ддо речі, не лише ККД вище, а й технічне облсговвання простіше.

Перегляд дописуВалентин(Київ) (31.08.2007 23:23) писав:

2) В Києві немає низькопідлогових автобусів-гармошок, які дуже потрібні на 50 маршруті.
...
Але ми відхиляємося від теми, давайте всежтаки говорити про трамваї.
Про травмаї поговоримо після того, як спростуємо чутки: автобуси наявні МАЗ і ЛАЗ - обидва різновиди типу "боянъ" і з підлогою класу "одна сходинка, і та єдина".

Повідомлення відредагував zav: 01.09.2007 – 00:39

  • 0

#44 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 01.09.2007 – 17:32

Перегляд дописуzav (1.09.2007 01:35) писав:

Ддо речі, не лише ККД вище, а й технічне облсговвання простіше.
Про травмаї поговоримо після того, як спростуємо чутки: автобуси наявні МАЗ і ЛАЗ - обидва різновиди типу "боянъ" і з підлогою класу "одна сходинка, і та єдина".

Правильно, спростуємо чутки))) НЕМА в Києві низькопідлогових автобусів-гармоней. Є 30 МАЗів-105 із висотою підлоги 610мм, але то не низька підлога: сходинка там є.
Низькопідлоговий ЛАЗ-гармонь існує поки в єдиному екземплярі
http://infostore.org/info/2868569

Цитата

Причини бачу дві:
- гнучкість побудови тролейбусних маршрутів чудово уживається з тимчасовістю цих маршрутів;
Це ще як сказати. Трольмаршрут потребує КМ і підстанцій, а це немалі кошти. Де тут гнучкість?

Цитата

- із часом на означеній місцемості тролебус буде замінено метрополітеном.
Бугага! Слухайте казки на ніч :angry1: . Лівобережна гілка заплаована ПІСЛЯ 2015 року (тобто її ділянка далі за стик із ПВЛ), і проходитиме все-таки в стороні

Перегляд дописуzav (31.08.2007 19:51) писав:

Володимирська - кому там зараз потрібен трамвай?
Голосіїівський майдан скоро вже матиме метрополітен.

Кажучи про повтор, я не мав на увазі ПОВНИЙ!

Перегляд дописуzav (31.08.2007 19:51) писав:

На решті маршрутів я встиг покататися особисто:
вокзал перевантажений з усіх боків, а у перевантаженій місцевості трамвай зайвий;

Трамвай допоміг би зняти перевантаженя із станції метро Вокзальна та СБЛ.

Перегляд дописуzav (31.08.2007 19:51) писав:

Але щодо кільцевої пан правильно зауважив, тому що перевагою трамваю є швидкість на прямих ділянках, а недоліком - відсутність найменшої гнучкості при наявності купи поворотів, перехресть, стрілок тощо.

Ну і? Будь який вид транспорту повільно повертає і стоїть на світлофорах. Що з того??? Сучасні трамваї можуть проходити зовсім невеликі криві. Навіть не зовсім сучасні. Згадайте вузькі львівські вулички.

Перегляд дописуzav (31.08.2007 19:51) писав:

Тому в центрі ніяких трамваїв ви не побачити вже ніколи

Маю оптимістичнішу точку зору.

Перегляд дописуzav (31.08.2007 19:51) писав:

/звідти навіть тролейбуси прибирають/

А як ви це поясните? Адже по маневреним характеристикам троль відрізняється хіба прив"язаністю до КМ.
Іх прибрали бо комісь дали на лапу. Кому вигідна відсутність па площі ЛЬва Толстого й нижній частині БТШ троля? Маршрутникам! Плюс побудували кляти метроград (Най би Емелю шляк трафив) і тепер патякають що не можна там транспорт пускати бо завалиться. А Тр20 просто влом відновити

ЗІ: нещодавно хтось із київського керівництва сказав про відновлення троль руху по володимирській до софплощі =)

Перегляд дописуzav (31.08.2007 19:51) писав:

, проте їм знайдеться місце на переферії, куди ще не дотягли метрополітен, як це колись мало місце на Голосіївському майдані.
До речі, трамвай, як і метро, вимагає відповідного планування житлових масивів...

І на переферії знайдеться, не хвилюйтеся :(
Трамвай, на відміну від метро може проходити невеликого радіусу криві й бути вуличним за рахунок верхнього струмозніму.
І за рахунок меншої маси, яка приходиться на кожне колесо, трамвай легше зробити безшумним.
  • 0

#45 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 01.09.2007 – 18:33

Новий вагон для Варшави. Один із 15 замовлених на фірмі ПЕСА Бидогощ.
http://miasta.gazeta....jsp?xx=4400441
  • 0

#46 Валентин(Київ)

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 4 повідомлень

Відправлено 01.09.2007 – 21:16

Щодо нових маршрутів трамваю.
Нажаль за останні 10 років транспортна мережа Києва була відкинута у розвитку, але варто запровадити ось такі маршрути:
1) Заміна автобуса № 45 на трамвай (пасажиропотік на цьому маршруті дуже великі, а відстані між зупинками достатньо велика).
2) Маршрут від метро Осокорки до, скажімо Бульвару Перова.
3) Продовження трамвайного маршруту № 5 на північ до метро "Тараса Шевченка" і на південь до м "Видубичі", це суттєво розвантажить станції пересадок метрополітену.
4) Відновлення маршрутів через Дніпро, особливо це стосується маршруту № 27 (Бульвар Перова - м. Палац Спорту) Він суттєво розвантажить Сирецько - Печерську та Святошинсько - Броварську лінії метрополітену
5) Продовження маршруту № 1 до м. палац Спорту.
6) Маршрут від м. Тараса Шевченка через Володимирський узвіз вул Хрещатик вул Жилянську до Залізничного вокзалу (розвантаження метро на центральних ділянках).
  • 0

#47 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 01.09.2007 – 23:50

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 18:32) писав:

Правильно, спростуємо чутки))) НЕМА в Києві низькопідлогових автобусів-гармоней. Є 30 МАЗів-105 із висотою підлоги 610мм, але то не низька підлога: сходинка там є.
А там пишуть 590 мм...
До речі: http://www.maz.com.b.../view_item/242/

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 18:32) писав:

Це ще як сказати. Трольмаршрут потребує КМ і підстанцій, а це немалі кошти. Де тут гнучкість?
У перебазуванні! Спробуйте перебазувати трамвайчєґ.

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 18:32) писав:

Бугага! Слухайте казки на ніч :angry1: . Лівобережна гілка заплаована ПІСЛЯ 2015 року (тобто її ділянка далі за стик із ПВЛ), і проходитиме все-таки в стороні
А тепер спробуйте ще раз щодо "ПІСЛЯ 2015"?

Дільниці (які планується ввести в експлуатацію до 2020 р.:) писав:

25. Дільниця від ст. "Вул. Каштанова" до ст. "Дніпровська" з вилочним відгалуженням на ст. "Лівобережна" Святошинсько-Броварської лінії 5,1 км 4станції 2009 рік
І трамвай теж "проходитиме все-таки в стороні" - від чогось іншого в стороні.

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 18:32) писав:

Трамвай допоміг би зняти перевантаженя із станції метро Вокзальна та СБЛ.
Нова гілка метрополітену розвантажить краще, бо не створить завад вуличному руху.

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 18:32) писав:

А як ви це поясните? Адже по маневреним характеристикам троль відрізняється хіба прив"язаністю до КМ.
От цією прив'язаністю й поясню. Гнучкість у центрі кермує позаяк! Тому існує 24 маршрут автобусу зокрема.

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 18:32) писав:

Іх прибрали бо комісь дали на лапу. Кому вигідна відсутність па площі ЛЬва Толстого й нижній частині БТШ троля? Маршрутникам! Плюс побудували кляти метроград (Най би Емелю шляк трафив) і тепер патякають що не можна там транспорт пускати бо завалиться. А Тр20 просто влом відновити
Знущаєтесь?.. На Хрещатику жодної маршрутки, на Володимирьскій - одна! Прізвище одразу кажіть, а то нецікаво навіть.
І метроград таки добре - він розвантажує вулицю, і там прохолодно влітку й тепло взимку.

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 18:32) писав:

ЗІ: нещодавно хтось із київського керівництва сказав про відновлення троль руху по володимирській до софплощі =)
Це він ляпнув не подумавши.

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 18:32) писав:

Трамвай, на відміну від метро може проходити невеликого радіусу криві й бути вуличним за рахунок верхнього струмозніму.
І за рахунок меншої маси, яка приходиться на кожне колесо, трамвай легше зробити безшумним.
За гручкістю трейбуси кермують, а купа поворотів трамвайного маршруту та відповідна кількість зупинок не прияють його швидкості - краще зробити два тролейбусні маршрути замість.

Перегляд дописуHAnS (1.09.2007 19:33) писав:

Новий вагон для Варшави. Один із 15 замовлених на фірмі ПЕСА Бидогощ.
http://miasta.gazeta....jsp?xx=4400441
Не заохочуйте мене карсою, але впорядкуванням вуличного руху.
Ну ви й наївні...
1) Заміна автобуса № 45 на трамвай (пасажиропотік на цьому маршруті дуже великі, а відстані між зупинками достатньо велика).
- там за 10 років буде метро.
2) Маршрут від метро Осокорки до, скажімо Бульвару Перова.
- хіба
3) Продовження трамвайного маршруту № 5 на північ до метро "Тараса Шевченка" і на південь до м "Видубичі", це суттєво розвантажить станції пересадок метрополітену.
- це вже цікавіше
4) Відновлення маршрутів через Дніпро, особливо це стосується маршруту № 27 (Бульвар Перова - м. Палац Спорту) Він суттєво розвантажить Сирецько - Печерську та Святошинсько - Броварську лінії метрополітену
- додадуть ще один міст метро на Райдужному
5) Продовження маршруту № 1 до м. палац Спорту.
- трамвай у центрі - зло!
6) Маршрут від м. Тараса Шевченка через Володимирський узвіз вул Хрещатик вул Жилянську до Залізничного вокзалу (розвантаження метро на центральних ділянках).
- трамвай у центрі - зло!

Повідомлення відредагував zav: 01.09.2007 – 23:57

  • 0

#48 Валентин(Київ)

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 4 повідомлень

Відправлено 02.09.2007 – 09:09

Цитата

А там пишуть 590 мм...

Низькопідлоговай транспорт - транспорт з висотою підлоги 360 мм. і нижче. :angry1:

Цитата

У перебазуванні! Спробуйте перебазувати трамвайчєґ.

Що ви маєте на увазі, кажучи перебазування, перенесення на сусідню вулицю? Якщо так, то навіщо?


Цитата

А тепер спробуйте ще раз щодо "ПІСЛЯ 2015"?

Схема застаріла, приведу кілька прикладів:
1)Другій вхід на ст. "Дарниця" вхід - І черга 2005, II черга 2007
Першу чергу відкрили у другій половині 2006, будівництво другої черги навіть не починалося.
2)Дільниця від ст. "Либідська" до ст. "Васильківська" 2007
Я не впевнений, що до кінця року вони побудують три станції. Деякі ділянки цього проекту ще навіть не починали будувати.
3)Дільниця від ст. "Васильківська" до ст. "Виставковий центр" 2008
Не побудують вчасно (2), отож і не побудують вчасно і це.
4) І-ша черга електродепо "Червоний хутір" 2005
Першу чергу побудували лише тиждень тому.
5) Дільниця від ст. "Бориспільська" до ст. "Червоний хутір" з II чергою електродепо "Червоний хутір"
Див. (4)
Крім того хочу сказати, що строк "після 2010" може означати і 2011, і 2015, і 2050, і 20010.

Цитата

Нова гілка метрополітену розвантажить краще, бо не створить завад вуличному руху.

Може й розвантажить, якщо якась підземна річка цю гілку не затопить. У Києві НАДЗВИЧАЙНО СКЛАДНА гідрогеологічна ситуація. Особливо в центрі.

Цитата

1) Заміна автобуса № 45 на трамвай (пасажиропотік на цьому маршруті дуже великі, а відстані між зупинками достатньо велика).
- там за 10 років буде метро.

Не думаю, див. вище.

Цитата

4) Відновлення маршрутів через Дніпро, особливо це стосується маршруту № 27 (Бульвар Перова - м. Палац Спорту) Він суттєво розвантажить Сирецько - Печерську та Святошинсько - Броварську лінії метрополітену
- додадуть ще один міст метро на Райдужному

Гілка потрібна для того, щоб пасажир швидко міг дістатися до будь-якої частини міста. Навідь зараз трамвай їздить зі швидкістю 30 - 40 км / год, тоді як метро 55-60 км/год. За умови закупівль нового рухомого складу і ремонту колій швидкість трамваю можна збільшити до 60 - 90 км/год.

Цитата

5) Продовження маршруту № 1 до м. палац Спорту.
- трамвай у центрі - зло!

А стояти у корку в центрі - благо?
  • 0

#49 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.09.2007 – 10:07

Цитата

Заміна автобуса № 45 на трамвай (пасажиропотік на цьому маршруті дуже великі, а відстані між зупинками достатньо велика).
ага і зіпсувати дорожній рух і на без того напруженому Харківському Шоссе ? А від Леніградської площі до метро Дарниця по якій вулиці трамвай піде ? Там всі вулиці вузькі.......короче кажучі бред і економічно недоцільно.

Цитата

) Відновлення маршрутів через Дніпро, особливо це стосується маршруту № 27 (Бульвар Перова - м. Палац Спорту) Він суттєво розвантажить Сирецько - Печерську та Святошинсько - Броварську лінії метрополітену
Травмай прибрали з мосту щоб розвантажити міст. та розширити проїзжу частину для автомобілей. Відновлювати рух знов таки недоцільно.

Цитата

Маршрут від м. Тараса Шевченка через Володимирський узвіз вул Хрещатик вул Жилянську до Залізничного вокзалу (розвантаження метро на центральних ділянках)
хм, а вам не здається що на метро значно швидше буде доїхати ніж на трамваї, і ніхто не поїде на трамваї з думкою " Поїду на трамваї і розвантажу собою метрополітен". Люди обирають метро, бо так швидше, і простіше купити декілька десятків вагонів метро, ніж будувати трамвайні колії, щоб розвантажити метрополітен.
  • 0

#50 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 02.09.2007 – 15:00

Перегляд дописуMarcos (2.09.2007 11:07) писав:

ага і зіпсувати дорожній рух і на без того напруженому Харківському Шоссе ?
По ХШ трамвай іде на виділенці, він нікому там не заважає. Більше того, на маості трамвай взагалі мають прибрати: він має піти в тунель з Празької під Дарницьким вокзалом.

Перегляд дописуMarcos (2.09.2007 11:07) писав:

Травмай прибрали з мосту щоб розвантажити міст. та розширити проїзжу частину для автомобілей.
Навантаження на міст якраз зросло. Скільки на 3х утвориних смугах в годину під стоїть автівок, а скільки одночасно було на мості трамваїв?

Перегляд дописуMarcos (2.09.2007 11:07) писав:

Відновлювати рух знов таки недоцільно.
Наступного року планується КР моста із розширенням на 2 смуги і відновленням трамвайного руху.

Перегляд дописуMarcos (2.09.2007 11:07) писав:

хм, а вам не здається що на метро значно швидше буде доїхати ніж на трамваї,
Якщо трамвай ітиме виділенкою, як це заведено у цивілізованому світі, це буде швидко і зручно.

Перегляд дописуMarcos (2.09.2007 11:07) писав:

і ніхто не поїде на трамваї з думкою " Поїду на трамваї і розвантажу собою метрополітен". Люди обирають метро, бо так швидше, і простіше купити декілька десятків вагонів метро, ніж будувати трамвайні колії, щоб розвантажити метрополітен.
Я плачу! :angry1: НЕМА КУДИ КУПЛЯТИ ВАГОНИ!!! На Святошинсько-Броварській лінії МАКСИМАЛЬНО домустимі інтервали руху.
Я знаю дуже багато дюдей, які неохоче лізуть у підземку: це банально й нецікаво. Якби існував швидкий наземний транспорт - він би був достатньо популярним.
Взагалі, у панів Marcos'а і zav'a хибні пріоритети: всюди спочатку йдуь інтереси громадського транспорту (особливо масового пересування, таких як трамвай), а на другому - особистого. У них - навпаки. Це азія у найгіршому сенсі цього слова, а не Європа.

Повідомлення відредагував Гетьман: 02.09.2007 – 21:08

  • 0

#51 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.09.2007 – 20:43

Перегляд дописуВалентин(Київ) (2.09.2007 10:09) писав:

Що ви маєте на увазі, кажучи перебазування, перенесення на сусідню вулицю? Якщо так, то навіщо?

Перегляд дописуВалентин(Київ) (2.09.2007 10:09) писав:

Чому лише на сусідню? Будь-куди! Перевезти доти й підстанцію простіше, ніж перекладати колію...
4) І-ша черга електродепо "Червоний хутір" 2005
Першу чергу побудували лише тиждень тому.
5) Дільниця від ст. "Бориспільська" до ст. "Червоний хутір" з II чергою електродепо "Червоний хутір"
Див. (4)
Це проблеми фінансування: трамвай не збудували би швидче.

Перегляд дописуВалентин(Київ) (2.09.2007 10:09) писав:

Крім того хочу сказати, що строк "після 2010" може означати і 2011, і 2015, і 2050, і 20010.
Може й розвантажить, якщо якась підземна річка цю гілку не затопить. У Києві НАДЗВИЧАЙНО СКЛАДНА гідрогеологічна ситуація. Особливо в центрі.
Але 50 років все гаразд, крім останньої недбалості забудовників на Позняках.

Перегляд дописуВалентин(Київ) (2.09.2007 10:09) писав:

Гілка потрібна для того, щоб пасажир швидко міг дістатися до будь-якої частини міста. Навідь зараз трамвай їздить зі швидкістю 30 - 40 км / год, тоді як метро 55-60 км/год. За умови закупівль нового рухомого складу і ремонту колій швидкість трамваю можна збільшити до 60 - 90 км/год.
От саме зараз трамвай не їздить із зазначеною швидкістю.

Перегляд дописуВалентин(Київ) (2.09.2007 10:09) писав:

А стояти у корку в центрі - благо?
Будь-який транспорт у центрі - зло! Крім метра.
  • 0

#52 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.09.2007 – 20:45

Цитата

По ХШ трамвай іде на виділенці, він нікому там не заважає. Більше того, на маості трамвай взагалі мають прибрати: він має піти в тунель з Празької під Дарницьким вокзалом.
Читайте уважно про що я писав.
Травмай не йде по всьому Харківському шосе, а тільки по частині. Маршрут 45-го простягається далі, аж до вулиці Вербицького, де трамвайної колії в житті не було. Якщо ви так мені парирували , то скажіть мені будь-ласка яким чином і де класти колії від Леніградської площі до метро Дарниця ?
Яка виділенка ? Трамвай йде по колії я навіть не чим не загороджена...... Швидкість трамваю там мізерна, я раз в тому році проїхався раз і бльше не хочу, краще і швидше маршруткою.

Цитата

він має піти в тунель з Празької під Дарницьким вокзалом
В нашому міста ще не вистачало будувати тунелі для трамваїв. Може ще для ящірок збудуємо, щоб їм дорогу було безпечно перебігати ? ( такі тунелі в Європі є :angry1: )

Цитата

Якщо трамвай ітиме виділенкою, як це заведено у цивілізованому світі, це буде швидко і зручно.
З нашим застарілим парком, в нас швидкісного трамваю не буде ніколи .

Цитата

Я знаю дуже багато дюдей, які неохоче лізуть у підземку: це банально й нецікаво. Якби існував швидкий наземний транспорт - він би був достатньо популярним.
якби був та був....."якби " можна багато чого припустити. Мені " цікавість" менше за все цікавить, мене цікавить як швидше пересуватись по місту, а будувати новіл лінії трамваю чи відновлювати старі, щоб по ним повзли старі вагони, заважаючи руху транспорту це безглуздя.
Мій знайомий з Контрактової площі до Пущі- Водиці годину на трамваї їхав і це пристойно для столиці ? Я не проти трамваю, трамвай це екологічно, але давайте дійсно робити швидкісний трамвай, а не ті потвори що зараз тягаються по місту.

Цитата

Взагалі, у панів Marcos'а і zav'a хибні пріоритети: всюди спочатку йдуь інтереси громадського транспорту (особливо масового пересування, таких як трамвай), а на другому - особистого. У них - навпаки. Це азія у найгіршому сенсі цього слова, а не Європа.

ви б не розписувались тут, хто Європа, а хто Азія. Переходити на особистості, та вказувати опоненту його місце, ознака низького рівня спілкування, це вам ой як не личить.
  • 0

#53 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.09.2007 – 20:55

Перегляд дописуHAnS (2.09.2007 16:00) писав:

Наступного року планується КР моста із розширенням на 2 смуги і відновленням трамвайного руху.
Ґґ, скидається на відмивання грошей новою адміністрацією.

Перегляд дописуHAnS (2.09.2007 16:00) писав:

Взагалі, у панів Marcos'а і zav'a хибні пріоритети: всюди спочатку йдуь інтереси громадського транспорту (особливо масового пересування, таких як трамвай), а на другому - особистого. У них - навпаки. Це азія у найгіршому сенсі цього слова, а не Європа.
Це, як раз, Еуропа, котра вся їздить на особистих автівках, а не Азії з її громадським транспортом.
p.s. Пане HAnS, ви комуніст чи соціяліст?
p.p.s. До речі, зважаючи на виніс депо від Республіканського стадіону, дупо на Лук'янівці теж довго не протягне, тому щол вартість землі й жила! Залишиться демо на лівому березі у Дарниці й на Південній Борщагівці.

Повідомлення відредагував zav: 02.09.2007 – 21:00

  • 0

#54 Валентин(Київ)

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 4 повідомлень

Відправлено 03.09.2007 – 09:29

Цитата

хм, а вам не здається що на метро значно швидше буде доїхати ніж на трамваї, і ніхто не поїде на трамваї з думкою " Поїду на трамваї і розвантажу собою метрополітен". Люди обирають метро, бо так швидше, і простіше купити декілька десятків вагонів метро, ніж будувати трамвайні колії, щоб розвантажити метрополітен.

Люди їхатимуть на трамваї хоча б з міркуваннь "Мені треба з Поштової площі в Осокорки, то чому я буду їхати кілька станцій в ПРОТИЛЕЖНОМУ напрямі". Крім того дістатися деяких місць трамваєм при нормальній організації руху могло б бути значно швидше, ніж на метро з усіма його ескалаторами і переходами.

Цитата

Травмай прибрали з мосту щоб розвантажити міст. та розширити проїзжу частину для автомобілей. Відновлювати рух знов таки недоцільно.

Якщо відновлять, то трамвай буде йти на "другому поверсі" і автівки йому заважати не будуть.

Цитата

ага і зіпсувати дорожній рух і на без того напруженому Харківському Шоссе ? А від Леніградської площі до метро Дарниця по якій вулиці трамвай піде ? Там всі вулиці вузькі.......короче кажучі бред і економічно недоцільно.

Харківське Шосе напружено тільки в районі Харківського шляхопроводу. Відміна повороту з Харківського шосе на Привокзальну зніме цю проблему. На інших ділянках Харківського шосе і вул. Вербицького є місце для траивайних колій, ширина вулиць при цьому не збільшится. Після Ленінградської площі маршрут може йти до м. Чернігівська.

Цитата

Будь-який транспорт у центрі - зло! Крім метра.

То що, будувати лінії метро через кожні 400 метрів? Я таке бачив і на мою думку це збочення.

Цитата

От саме зараз трамвай не їздить із зазначеною швидкістю.

На лівому березі і деяких ділянках швидкісного трамваю - їздить.

Цитата

Але 50 років все гаразд, крім останньої недбалості забудовників на Позняках.

Біля поверхні - все гаразд, але якщо йти більш вглиб, то проблема підземних вод стоятиме все гостріше і гостріше.

Цитата

Це проблеми фінансування: трамвай не збудували би швидче.

Цим я хочу сказати лише те, що документ хибний :angry1: . Які причини цього - це вже інше питання, але трамвай все ж таки побудували б швидше хоча б тому, що він на кілька порядків дешевший.

Цитата

З нашим застарілим парком, в нас швидкісного трамваю не буде ніколи .

З такими поглядами договоримося до того, що в України нема майбутнього. Треба не стогнати "ой, як все погано", а щось робити для покращення становища.

Цитата

Швидкість трамваю там мізерна, я раз в тому році проїхався раз і бльше не хочу, краще і швидше маршруткою.

Це мабуть вам вагон поламаний попався, буває. Якщо зараз ви там скористаєтесь маршруткою, то бутете стояти в пробці від Ленінградської площі до вул. Привокзальна.

Цитата

Це, як раз, Еуропа, котра вся їздить на особистих автівках, а не Азії з її громадським транспортом.

Вся Європа пересувається по місту якраз на трамваї, подорожують і їздять за покупками - на авто, спитайте, наприклад, у німців. А у Швейцарії метро навіть відсутнє як клас, всюди їздять лише трамваєм, автобус - допоміжний транспорт.
  • 0

#55 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.09.2007 – 10:20

[quote name='Валентин(Київ)' post='166457' date='3.09.2007 10:29']
Цим я хочу сказати лише те, що документ хибний :angry1: . Які причини цього - це вже інше питання, але трамвай все ж таки побудували б швидше хоча б тому, що він на кілька порядків дешевший.
[/quote]Не факт. Колі+рухомий склад+депо з техобслуговуванням - не на порядок аж ніяк.
[quote name='Валентин(Київ)' post='166457' date='3.09.2007 10:29']
То що, будувати лінії метро через кожні 400 метрів? Я таке бачив і на мою думку це збочення.
[/quote]
Хіба відстань між зупинками трамваю менша?..
[quote name='Валентин(Київ)' post='166457' date='3.09.2007 10:29']
Вся Європа пересувається по місту якраз на трамваї, подорожують і їздять за покупками - на авто, спитайте, наприклад, у німців.
[/quote]
Кажіть, що бажаєте, але це вже легке метро.
p.s. До речі:
[quote name='http://railwayhistory.iatp.org.ua/tram.html']
Руководства транспортных сетей многих городов Европы и Америки в последнее время стали проявлять интерес к концепции использования в общественном транспорте для перевозок между центром города и пригородами или между центрами близлежащих городов подвижного состава, способного обращаться по линиям как трамвайным, так и магистральных железных дорог. Концепция таких комбинированных транспортных систем получила название "трамвай- поезд(tram- train), системы рельсового транспорта имеют сходный по конструкции путь и основаны на общем принципе пользования путями.
...
Итальянские специалисты по вопросам окружающей среды утверждают, что для городов,население которых исчисляет¬ся миллионами, хорошо подходит метро, а для городов с населением в полмиллиона или меньше, лучше всего — трамваи.
[/quote]
Чекаю відгуків.

Повідомлення відредагував zav: 03.09.2007 – 10:35

  • 0

#56 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.09.2007 – 13:02

Цитата

Харківське Шосе напружено тільки в районі Харківського шляхопроводу. На інших ділянках Харківського шосе і вул. Вербицького є місце для траивайних колій, ширина вулиць при цьому не збільшится. Після Ленінградської площі маршрут може йти до м. Чернігівська.
так ви ж казалил, що замінете маршрут 45-го автобуса, а виходить що ви його відмінили і пустили паралельно маршруту трамваю № 29 який йде з метро. Бориспільска до Лісової

Цитата

Відміна повороту з Харківського шосе на Привокзальну зніме цю проблему.
що значить відміна, розбірати взагалі трамвайні колі чи будувати нові паралельні по Харківському шоссе, вибачте але це трамвайний фанатизм і взагалі збитково.

Цитата

З такими поглядами договоримося до того, що в України нема майбутнього. Треба не стогнати "ой, як все погано", а щось робити для покращення становища.
так що мені може на трамвайний вагон скинутись ?:angry1:
  • 0

#57 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 03.09.2007 – 16:45

На міст Патона знову хочуть повернути трамвай? Було б чудово! Звідки інформація? Це вже остаточно вирішено, чи тільки захмарні плани? Які маршрути планується пустити? чи відновлять у комплексі з містком ще й лінії на Печерську, Саксаганського та біля Палацу Спорту?

Навіть наші старенькі, розгепані вагони у деяких місцях та в деякий час ганяють ого го! Хоча б на лівобережжі, в Пущі та на Борщагівці. Сам колись їхав з пущі останнім трамваєм - мчав, і маршрутки обганяв, мабуть у депо поспішав. Потім пересів на 18 - і той по Глибочицькій прямо вилетів на гірку.
Аналогічне бачив на Троєщині. Від околиці міста до ринку трамвай просто летів ( це пояснюється тим, що тьотя водій біля троєщинського ринку вийшла на 10хв збирати пляшки, з графіку вийти не хотіла, от і шукала резервний час). Неодноразово обганяв інший транспорт на 1, 3, 14, 15 трамваях. Коли авто буксують на забитій дорозі трамвай спокійно лишає їх позаду. Це все дійсно буває з нашими старезними трамваями, що буде, якщо на вулиці міста пустити трамвай Європейського рівня?
Якщо навіть лишити старі колії та старі вагони, тільки зробити нормальні графіки - київський трамвай стане кращим наземним транспортом




Де на вашу думку ще потрібні трамваї? Думаю, що якби обєднали кінцеві №2 та №21 - було б дуже непогано. Там і колій тягнути небагато.
Ще було б чудово пустити трамвай Вокзал - Контрактова вулицями Воровського та Смирнова Ласточкіна через Львівську площу (частково дублюватиметься старий 2й маршрут). Там дуже крутий схил, це можливо технічно? чи можна за цим маршрутом пустити якийсь вуличний фунікулер? І чи буває таке взагалі(здається по телевізору щось подібне бачив)

Як гадаєте, у Києві буде трамвай № 36? коли
  • 0

#58 Нечупара

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 633 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:ануда

Відправлено 03.09.2007 – 17:23

Кльову тему підняли!
Я от водієм трамваю хочу бути...
  • 0

#59 Snaky_city

    Абориген

  • На перевірці
  • PipPipPipPip
  • 83 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.09.2007 – 19:23

Перегляд дописуNechupara (3.09.2007 18:23) писав:

Кльову тему підняли!
Я от водієм трамваю хочу бути...


О, а я тоді буду кондуктором, знайдемо, ще пару здорових хлопців та будуть контролем.
Потім через рік викупимо трамвай і будемо працювати на себе. Потім побудуємо власну лінію та станем МІЛІОНЕРАМИ! :D
  • 0

#60 Neorlandina

    Schadenfreude

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3840 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 04.09.2007 – 13:41

гелікоптер - транспорт майбутнього.
а в трамвайчиках постійно бомжами бздить. особливо взимку, коли вони там полюбляють кататися.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних