Перейти до вмісту

Трамвайчики


Повідомлень в темі: 85

#21 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 27.08.2007 – 20:36

Перегляд дописуzav (27.08.2007 20:13) писав:

Я істота лінива, тому лише натякну на вартість будівнитцва маршруту та його експлуатації,

Будівництво тролейбусного м-ту №37 в Києві вул. Милославська - ст. м Лісова у 2001 (кажись) році обійшлось стільки само, скільки будівництво трамваю на безшумних коліях.

Перегляд дописуzav (27.08.2007 20:13) писав:

відсутність відчизняного виробника трамваїв,

Ви б спочатку перевірили що пишете. В україні 2 виробника трамваїв: Татра-Юг і ЛУганськтепловоз. Татра-Юг виробляє модернізований варіант чеських Т6Б5 під назвою К1 (спочатку за ліцензією виготовляв Т6Б5). Луганськтепловоз почав із дозбирання трамвайного вагона, який не зумів самотужки закінчити київський Авіант. Вагон має 35% низької підлоги (що для кінця України 90-х - велике досягнення). В Києві, для якого вагон робили, вже сидів ООО, тому ЛТ-10а(так назвали вагон) залишився на заводі так і не викуплений через свою дороговизну. Пізніше вийшов здешевлений ЛТ-10, який виявився невдалим. Їх зробили обмеженим тиражем, і вони швидко стали під паркан. Хоча влітку з"явилася інфа що Луганськ почав їх піднімати (на фото - якраз відновлений).
Наступна модель ЛТ-5 виготовлена в габариті Татри Т3 для Москви. 4 ваони стоять там під парканом через "сирість" пртаманну всім першим продуктам.

На останок інує варіант капітально-відновлювальног ремонту й модернізації. Наприклад, отак може виглядати вагон 1967 року випуску http://www.phototrans.eu/2-183139.html. Та й нутрощі в нього не на рівні 60-х, а 90-сті.
Під час ремонту з вагоном (ами) мона зробити отаке - Кобра.
Київський варіант ремонту http://infostore.org...fer=981401&rs=3



Перегляд дописуzav (27.08.2007 20:13) писав:

проблеми з місцем для колії тощо. Трамвай, як будь-яка залізниця, вельми специфічний транспорт. Автівка ж - універсальна. Недарма ж маршрут Сімферополь-Ялта тролейбусний, ге?

Маршрут Ялта-Сімферополь будувався в той час, коли трамвай вже потрапив у немилість.
Специфічний, безперечно, але специфічний ПОЗИТИВНО.

Центральна площа й вулиця Загреба
http://infostore.org...er=3790862&rs=3
http://infostore.org...er=3790862&rs=3
http://infostore.org...er=3790862&rs=3
http://infostore.org...er=3790862&rs=3
Центр Праги
http://infostore.org...er=2069401&rs=3
Суміщений автомобільно-трамвайний міст
http://infostore.org...er=2069401&rs=3
Середмістя Кракова. Машинам цього висачає
http://www.railfaneurope.net/pix/pl/trams/.../img_1590zz.jpg
В центрі Будапешта практично всюди виділенка.
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/trams/...097-buda-mt.jpg

Перегляд дописуzav (27.08.2007 20:13) писав:

Якому-якому видаленню? Пропонуєте зносити будинки?..

Навіщо плести сліпого до плота? Які будинки?!! Ви подивіться на наші дороги: суцільні пляшкові горлечка!!

Перегляд дописуzav (27.08.2007 20:13) писав:

У нас теж права смуга дороги виділена - для паркування! Тому маршрутки зупиняються у другій смузі, з чого й пробки.

Права смуга має бути виділеною для громтранспорту.

Повідомлення відредагував HAnS: 27.08.2007 – 20:42

  • 0

#22 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 27.08.2007 – 20:42

HAnS
це звичайно класно,що в тебе є таке захоплення,як трамваї,але не треба то всім тулити,що це ліки від всіх проблем,ок?


он-топ...трамваї непогано,але коли літо..бо зимою то жах...а вранціііі.....гг..як шпроти в банці...а в обііііідд..те саме.. B)
  • 0

#23 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 27.08.2007 – 20:46

Перегляд дописуCassandra (27.08.2007 21:42) писав:

HAnS
це звичайно класно,що в тебе є таке захоплення,як трамваї,але не треба то всім тулити,що це ліки від всіх проблем,ок?


Як на ти, то на ти. Захоплення захопленням, а я намагаюсь пояснити людині котра живе у світі розвалених вагонів і колій та вважє ВСІ трамваї ... дечим нехорошим.

Перегляд дописуCassandra (27.08.2007 21:42) писав:

он-топ...трамваї непогано,але коли літо..бо зимою то жах...а вранціііі.....гг..як шпроти в банці...а в обііііідд..те саме.. B)

От ти теж пишеш. Що взимку? Діри? Не опалюється? Але це не проблема трамваю як виду транспорту!!! А про шпроти в банці - то ти звиняй - в Богдані чи Козелі не шпроти?
  • 0

#24 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.08.2007 – 21:50

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 21:36) писав:

Будівництво тролейбусного м-ту №37 в Києві вул. Милославська - ст. м Лісова у 2001 (кажись) році обійшлось стільки само, скільки будівництво трамваю на безшумних коліях.
Хороша байка.

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 21:36) писав:

Ви б спочатку перевірили що пишете. В україні 2 виробника трамваїв: Татра-Юг і ЛУганськтепловоз.
Жодного з їхніх виробів у Києві не бачив.

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 21:36) писав:

Специфічний, безперечно, але специфічний ПОЗИТИВНО.
Байдуже.

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 21:36) писав:

В центрі Будапешта практично всюди виділенка.
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/trams/...097-buda-mt.jpg
Чудово! Тепер порівняйте густоту населення.

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 21:36) писав:

Навіщо плести сліпого до плота? Які будинки?!! Ви подивіться на наші дороги: суцільні пляшкові горлечка!!
Права смуга має бути виділеною для громтранспорту.
Надзвичайно! Яке вирішення проблеми "пляшкового горла" пропонуєте?
  • 0

#25 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 27.08.2007 – 22:02

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 21:46) писав:

Як на ти, то на ти. Захоплення захопленням, а я намагаюсь пояснити людині котра живе у світі розвалених вагонів і колій та вважє ВСІ трамваї ... дечим нехорошим.
От ти теж пишеш. Що взимку? Діри? Не опалюється? Але це не проблема трамваю як виду транспорту!!! А про шпроти в банці - то ти звиняй - в Богдані чи Козелі не шпроти?
шпроти в банці це на 3,8 та 5 трамваї!кожного ранку і обіду..бо купа студентів ним їдуть!
я не вважаю трамваї дечим нехорошим..це гуд,але виключно як туристичний транспорт...От в Сан-Франциско на трамваях їздять переважно туристи,і пролягають рейси по малбвничих туричтиних місцинах.
З.І. а щодо екологічності...про ріпак чув?про біотопливо?
  • 0

#26 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 28.08.2007 – 08:30

Перегляд дописуCassandra (27.08.2007 23:02) писав:

З.І. а щодо екологічності...про ріпак чув?про біотопливо?
А яким чином біоПАЛИВО відноситься до трамваю?
  • 0

#27 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 28.08.2007 – 12:27

Україна теж їх виробляє (Дніпропетровський Южмаш та Луганськтепловоз), їх купують москалі. Новенькі Українські трамваї бачив в Одесі, Миколаєві, Дніпропетровську, Донецьку, Луганську. Чув таке, що новенькі трамвайчики збирається купити й Конотоп, а ви кажете - дорого
Ну а Киїа це столиця!

а ще читав на офіційному сайті Южмаша, що наступного року вони випустять Суперсучасний безшумний трамвай з кількома гармошками. Він буде нашим аналогом закордонного й дорогого Сіменса Комбіно (найдовший у світі трамвай).
Тільки яким містом він їздитиме? Так підозрюю, що не Києвом, а якоюсь Горлівкою чи Авдіївкою

І Київ колись їх робив, на Либідській
  • 0

#28 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 28.08.2007 – 18:04

Перегляд дописуЖивчик (28.08.2007 13:27) писав:

а ще читав на офіційному сайті Южмаша, що наступного року вони випустять Суперсучасний безшумний трамвай з кількома гармошками. Він буде нашим аналогом закордонного й дорогого Сіменса Комбіно (найдовший у світі трамвай).

Дайте лінк, теж хочу почитати)))
Зараз у Южмаша є ще один вагон, крім К1. Я просто про нього забув, бо він поки не серійний - частково низькопідлоговий К1М8
А от про аналог Комбіно від ЮМЗ нічого не знаю. Мені відомо що в осени (підозрюю, на відкритті реконструйованих ділянок швидкісного трамваю) свій трамвай представтиь ЛАЗ. От він якраз за усіма описами якраз на Комбіно Супра і змахує.

ЗІ: Є дві концепції Комбіно - стара й нова: перша просто Комбіно і полягає у чередуванні підвісних і візкових секцій, друга - Комбіно Супра - 2n 9метрових візкових секцій. Такі вагони можуть мати довжину 18 (2 секц)-72(8 секц). Поки найдовші у Будапешті - 54 м (6секц)

Перегляд дописуЖивчик (28.08.2007 13:27) писав:

І Київ колись їх робив, на Либідській

Робив, на Київському Заводі Електротранспорту. От тільки за вказівкою згори КЗЕТ зайнявся виробництвом вантажного й службового рухомого складу, а пасажирським займався Усть-Катав
  • 0

#29 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 30.08.2007 – 17:01

Перегляд дописуzav (27.08.2007 22:50) писав:

Жодного з їхніх виробів у Києві не бачив.

Правильно. Бо ООО купляв суперсучасні Богдани.

Перегляд дописуzav (27.08.2007 22:50) писав:

Чудово! Тепер порівняйте густоту населення.

Звичайно чудово!!! :(
Дані з Вікіпедії: густина в Києві=3178чол/км2, в Будапешті - 3232чол/км2. Математику вчили, думаю, і зумієте визначити, де більше :unsure:

Перегляд дописуzav (27.08.2007 22:50) писав:

Надзвичайно! Яке вирішення проблеми "пляшкового горла" пропонуєте?

Елементарно, Ватсоне!!! Коли розширють дорогу, то треба її ВСЮ розширювати: розширили Окружну, а Жулянський міст - вузький. Природний наслідок - пробки. Те саме на Шулявці (хоч і не певен: сам не пам"ятаю, пишу зі слів інших). Дорогу розширили - 3 смуги, а міст - дві смуги. Ще прикладів??? Виїзд на Чорторийський міст: посередині дороги йде відбійник, 4 смуги на петрівку. Потім дорога звужується до 3х смуг і за 20 метрів (за рах реверсивки) знов розширюєтья! Скажіть мені, це треба PhD мати щоб не дотягнути 20 метрів реверсивки аби зранку не було звуження дороги.
Вирішення, на жаль, є глобальним. Ця проблема знаходиться в ряду інших і спричинена відсутністю мізків і роботою аби-як.

Перегляд дописуCassandra (27.08.2007 23:02) писав:

шпроти в банці це на 3,8 та 5 трамваї!кожного ранку і обіду..бо купа студентів ним їдуть!
я не вважаю трамваї дечим нехорошим..це гуд,але виключно як туристичний транспорт...От в Сан-Франциско на трамваях їздять переважно туристи,і пролягають рейси по малбвничих туричтиних місцинах.

Мамоньки, скільки можна писати про те чого не знаєш? Те що в усіх кіношках показують старовинні вагони СФ, не означає що там більше ніц нема!!!
Будь-ласка - трамвай Сан-Франциско, саме як вид громадського транспорту, а не туристична цяцька
http://tram.mashke.org/photos/200404-sfo/2...-1532-N-4st.jpg

Перегляд дописуCassandra (27.08.2007 23:02) писав:

З.І. а щодо екологічності...про ріпак чув?про біотопливо?

Ну то й що? Ні ріпак ні біопаливо не є настільки екологічними як електротіяга:ті самі теплові викиди, хіба СО2 менше
  • 0

#30 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 30.08.2007 – 18:33

Перегляд дописуHAnS (30.08.2007 18:01) писав:

Дані з Вікіпедії: густина в Києві=3178чол/км2, в Будапешті - 3232чол/км2. Математику вчили, думаю, і зумієте визначити, де більше :(
Якщо пан уважає, що в Києві торік мешкало лише 2860400 осіб, то я йому щиро співчуваю.
До речі, це:
"Трамвайные линии в Будапеште являются самыми загруженными в мире. Интервал в час пик составляет 60 — 90 сек.
В Будапеште используются самые длинные трамваи в мире — сочленённые низкопольные трамваи типа Combino Supra. Длина одного такого трамвая — 53,9 метров. Всего было заказано сорок таких трамваев. [1]"©
вже не трамвай, а легке метро...

Перегляд дописуHAnS (30.08.2007 18:01) писав:

Коли розширють дорогу, то треба її ВСЮ розширювати: розширили Окружну, а Жулянський міст - вузький. Природний наслідок - пробки. Те саме на Шулявці (хоч і не певен: сам не пам"ятаю, пишу зі слів інших). Дорогу розширили - 3 смуги, а міст - дві смуги. Ще прикладів??? Виїзд на Чорторийський міст: посередині дороги йде відбійник, 4 смуги на петрівку. Потім дорога звужується до 3х смуг і за 20 метрів (за рах реверсивки) знов розширюєтья! Скажіть мені, це треба PhD мати щоб не дотягнути 20 метрів реверсивки аби зранку не було звуження дороги.
Вирішення, на жаль, є глобальним. Ця проблема знаходиться в ряду інших і спричинена відсутністю мізків і роботою аби-як.
Тепер полічіть це все з урахування наявності трамвайчєґу.

Перегляд дописуHAnS (30.08.2007 18:01) писав:

Ну то й що? Ні ріпак ні біопаливо не є настільки екологічними як електротіяга:ті самі теплові викиди, хіба СО2 менше
Правда?
http://www.jankoy.or.../page-1647.html
http://www.autocentr...icle/10774.html
І далі звідти.
Тепер ще скажіть, що трамвай не виділяє тепла... і що його двигун не має шкідливих речовин.
p.s. А де би ви проклали подібні до будапештівських трамвайні маршрути в Києві?
p.p.s. Про сучасність Siemens Combino Supra свідчать численні проблеми їхньої експлуятації. Особливо цікаве питання шуму, так.

Повідомлення відредагував zav: 30.08.2007 – 18:52

  • 0

#31 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 30.08.2007 – 19:46

Перегляд дописуzav (30.08.2007 19:33) писав:

Якщо пан уважає, що в Києві торік мешкало лише 2860400 осіб, то я йому щиро співчуваю.

То звідки, по- вашому, я маю рахувати густину населення, як не зі статистики? На пальцях? Пан явно вважає мене за ледаря, якому нічого робити.
По-вашому статистика по Будапешту теж ОК?? Не думаю. Просто пана обламало що вийшло не так як він гадав.

Перегляд дописуzav (30.08.2007 19:33) писав:

До речі, це:
"Трамвайные линии в Будапеште являются самыми загруженными в мире. Интервал в час пик составляет 60 — 90 сек.
В Будапеште используются самые длинные трамваи в мире — сочленённые низкопольные трамваи типа Combino Supra. Длина одного такого трамвая — 53,9 метров. Всего было заказано сорок таких трамваев. [1]"©

Що доводить популярність цього виду транспорту при наявності автобусів, тролейбусів і метрополітену

Перегляд дописуzav (30.08.2007 19:33) писав:

вже не трамвай, а легке метро...

"Учись, студент"© Це трамвай, а не ті кракозябри що в нас їздють. В тому й перевага трамвая - він по паспотоку займає проміжне місце між шинокопитними (А, Тр) та метро.

Перегляд дописуzav (30.08.2007 19:33) писав:


Тепер полічіть це все з урахування наявності трамвайчєґу.
Правда?

Трамвай має йти окремо. Суміщенки нині зустрічаються хіба в центрі міст, де обмежений рух автівок.

Перегляд дописуzav (30.08.2007 19:33) писав:

http://www.jankoy.or.../page-1647.html
http://www.autocentr...icle/10774.html
І далі звідти.
Тепер ще скажіть, що трамвай не виділяє тепла... і що його двигун не має шкідливих речовин.

Виділяє, АЛЕ ККД електродвигуна складає ~90%, а ДВЗшки - 20%-30%. Обмотки двигуна гріються наабагато менше, аніж двигуни машин.

Перегляд дописуzav (30.08.2007 19:33) писав:

p.s. А де би ви проклали подібні до будапештівських трамвайні маршрути в Києві?

Наприклад, при запланованому на 2008 рік розширенні моста Патона я проклав би виділену трамвайну колію по цетру моста. Ви виїздах із нього за допомогою тунеля з боку правого берега вивів би колії на набережну і естакади з лівого вивів би на край вулиці трамвайну виділенку. Повірте, маршрут "ЗЗБК-Ленінградка-Контрактова" користувався б достатньою популярністю щоб ганяти там 54-метрові машини. Зрозуміло це включає повну модернізацію усього маршруту.

Користь відчують не лише пасажири трамвая, а й пасажири Святошинсько-Броварської лінії, яка в пік не може впоратися із паспотоком.

Перегляд дописуzav (30.08.2007 19:33) писав:

p.p.s. Про сучасність Siemens Combino Supra свідчать численні проблеми їхньої експлуятації. Особливо цікаве питання шуму, так.

Де? Мені відомо про експлуатаційні проблеми Комбіно із підвісними секціями. Але даний тап вагонів НЯЗ знято із виробництва на користь Комбіно Супра(Плюс). Прошу надати мені лінк із інформацію про шум і проблеми Супр. Ні про те, ні про інше мені не відомо.

Повідомлення відредагував HAnS: 30.08.2007 – 19:49

  • 0

#32 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 30.08.2007 – 20:40

Перегляд дописуHAnS (30.08.2007 20:46) писав:

То звідки, по- вашому, я маю рахувати густину населення, як не зі статистики? На пальцях? Пан явно вважає мене за ледаря, якому нічого робити.
По-вашому статистика по Будапешту теж ОК?? Не думаю. Просто пана обламало що вийшло не так як він гадав.
Та зі статистики, зі статистики... тільки читати варто уважніше: "Населення Києва становить приблизно 4130 тис. осіб[1] (без урахування приїжджих - 2718 тис.[2]). Площа міста - 839 кмІ. Разом з передмістями утворює Київську агломерацію із сукупним населенням 5206 тис. мешканців."©
Лічитимемо на 4.1 млн осіб? Матимемо 4922 осіб/км2. Та навіть із розрахунку на 2.9 млн. осіб маємо здобуток 3409 осіб/км2... як це поясните? І ще таке обміркуйте: у Києві нестача житла, у Києві - щорічний приріст населення, а в Будапешті населення зкорочується останні 15 років.

Перегляд дописуHAnS (30.08.2007 20:46) писав:

Що доводить популярність цього виду транспорту при наявності автобусів, тролейбусів і метрополітену
"Учись, студент"© Це трамвай, а не ті кракозябри що в нас їздють. В тому й перевага трамвая - він по паспотоку займає проміжне місце між шинокопитними (А, Тр) та метро.
Не плутайте тепле з м'яким, а трамвай з легким метрополітеном.

Перегляд дописуHAnS (30.08.2007 20:46) писав:

Наприклад, при запланованому на 2008 рік розширенні моста Патона я проклав би виділену трамвайну колію по цетру моста. Ви виїздах із нього за допомогою тунеля з боку правого берега вивів би колії на набережну і естакади з лівого вивів би на край вулиці трамвайну виділенку. Повірте, маршрут "ЗЗБК-Ленінградка-Контрактова" користувався б достатньою популярністю щоб ганяти там 54-метрові машини. Зрозуміло це включає повну модернізацію усього маршруту.
Лише один маршрут?.. Ви мене розчаровуєте.
І це не модернізація, а майже нове будівництво - під заміну йде навіть підложка рейок.

Перегляд дописуHAnS (30.08.2007 20:46) писав:

Де? Мені відомо про експлуатаційні проблеми Комбіно із підвісними секціями. Але даний тап вагонів НЯЗ знято із виробництва на користь Комбіно Супра(Плюс). Прошу надати мені лінк із інформацію про шум і проблеми Супр. Ні про те, ні про інше мені не відомо.
Ну, так за посиланням же:
"In the summer of 2006 problems arose with the Budapest version of the Combino.
Problems consisted mostly of problems with the doors...
Another problem was the overhead wire system of the track..."©
Переклад:
Улітку 2006 виникли проблеми з будапештським різновидом Combino.
Більшість проблем полягали у механізмі дверей...
Інша проблема була у повітряній дротовій системі лінії...
Ну, й там ще про дзвоники щось дрібне.

Повідомлення відредагував zav: 30.08.2007 – 20:43

  • 0

#33 Nana

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 751 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Dnipropetrovsk

Відправлено 30.08.2007 – 21:55

Перегляд дописуЖивчик (25.08.2007 11:33) писав:

Трамвай - найстаріший, найекологічніший, найекономічніший, найбезпечніший, найкращий, і найсучасніший транспорт. Вперше він з'явився у моєму рідному Києві, чим дуже пишаюся.

Ти у нас прихильник трамвайчиків! :(

Перегляд дописуALE (26.08.2007 20:46) писав:

Трамвай дуже люблю. Бо з дитинства тягне до залізничного транспорту... Але в Києві він дуже незручний =\ шум, трясе.. Просто страх.

Аналогічно. Я виросла у маленькому залізничному місті, звук безкінечних пролітаючих мимо потягів супроводжує мене все життя. Ось так… А маршрутки просто ненавиджу, консервні банки, як їх ще назвати? Їдеш, бо треба їхати, ніякого задоволення, тільки й чекаєш, коли вона вже доїде??? А тут ще ці пробки… Та ще й потрібно кричати водієві, зупиніть там-то чи там-то.

А трамвайчики люблю. Рідні якісь!
  • 0

#34 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 31.08.2007 – 10:28

Перегляд дописуzav (30.08.2007 21:40) писав:

Та зі статистики, зі статистики... тільки читати варто уважніше: "Населення Києва становить приблизно 4130 тис. осіб[1] (без урахування приїжджих - 2718 тис.[2]). Площа міста - 839 кмІ. Разом з передмістями утворює Київську агломерацію із сукупним населенням 5206 тис. мешканців."©
Лічитимемо на 4.1 млн осіб? Матимемо 4922 осіб/км2. Та навіть із розрахунку на 2.9 млн. осіб маємо здобуток 3409 осіб/км2... як це поясните? І ще таке обміркуйте: у Києві нестача житла, у Києві - щорічний приріст населення, а в Будапешті населення зкорочується останні 15 років.

То по вашому в Будапешті немє приїжджих? =) І в Будапешті агломерації нема? Це смішно :(

Перегляд дописуzav (30.08.2007 21:40) писав:

Не плутайте тепле з м'яким, а трамвай з легким метрополітеном.

ДЕ ви бачили легкий метрополітен? Те що охрестили ЛМ у Москві - їхній же витвір. LRT (легкорельсовий транспорт) у світі існує саме як трамвай. Він може бути вуличним, позавуличним, може бути низкопідлоговим, чи платформовим АЛЕ це все одно ТРАМВАЙ!

Перегляд дописуzav (30.08.2007 21:40) писав:

Лише один маршрут?.. Ви мене розчаровуєте.

Я тут маю вам цілу комплексну схему розвитку рейково транспорту Києва маю виписати??? Вибачте, я не маю стільки часу . Ідей в мене набагато більше ніж на один маршрут :unsure:

Перегляд дописуzav (30.08.2007 21:40) писав:

І це не модернізація, а майже нове будівництво - під заміну йде навіть підложка рейок.

А яка різниця як назвати??? Так, Міняти треба ВСЕ, втч нижню будову колії. Але чехи (а вони в цьому тямлять) називають це rekonstrukce tramvajovej trati, а не stavba. Вони апгрейдять старі маршрути. Будівництво - нова лінія з проектом ітд, побудована з нуля. Приклад - та сама Баррандовська лінія

Перегляд дописуzav (30.08.2007 21:40) писав:

Ну, так за посиланням же:
"In the summer of 2006 problems arose with the Budapest version of the Combino.
Problems consisted mostly of problems with the doors...
Another problem was the overhead wire system of the track..."©
Переклад:
Улітку 2006 виникли проблеми з будапештським різновидом Combino.
Більшість проблем полягали у механізмі дверей...
Інша проблема була у повітряній дротовій системі лінії...
Ну, й там ще про дзвоники щось дрібне.

Якщо почитати далі па Вікіпедії, то виявиться що "The teething problems were eventually sorted out, and all 40 trams were in regular service by the summer of 2007".

Тобто все те, на що скаржилися було хворобами росту, які притаманні усім "першим" машинам.
От наприклад, в Києві є короткі Електролази в другому депо. В салоні постійно стоїть писк. У більш нових ЛАЗах, які в інших парках цього вже нема, вони лише трохи пищать при гальмуванні.
Спочатку всюди є лаги. Все залежить від того, чи бажає виробник їх латати. Сіменс бажає:"But Siemens realises further improvements in the ventilation (the vehicles were ordered without air conditioning), and door closing signals will be changed, after inhabitants of the streets passed complained that they are too loud by night."

Повідомлення відредагував HAnS: 31.08.2007 – 10:29

  • 0

#35 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 31.08.2007 – 13:44

Перегляд дописуHAnS (31.08.2007 11:28) писав:

То по вашому в Будапешті немє приїжджих? =) І в Будапешті агломерації нема? Це смішно :(
Наведіть відповідну статистику по Будапешту - посміємось разом.

Перегляд дописуHAnS (31.08.2007 11:28) писав:

ДЕ ви бачили легкий метрополітен? Те що охрестили ЛМ у Москві - їхній же витвір. LRT (легкорельсовий транспорт) у світі існує саме як трамвай. Він може бути вуличним, позавуличним, може бути низкопідлоговим, чи платформовим АЛЕ це все одно ТРАМВАЙ!
А пан мрійник... вам краще там дописувати. /Усю тему туди перенести, ага./

Перегляд дописуHAnS (31.08.2007 11:28) писав:

Я тут маю вам цілу комплексну схему розвитку рейково транспорту Києва маю виписати??? Вибачте, я не маю стільки часу . Ідей в мене набагато більше ніж на один маршрут :unsure:
Я просив назвати кільки вірогідних маршрутів, а пан навів лише один... один - не кілька, і розвитку трамваю мало сприяє. Один ви і так матимете - "швідкісний" типу. Після реконструкції, тобто.

Перегляд дописуHAnS (31.08.2007 11:28) писав:

Якщо почитати далі па Вікіпедії, то виявиться що "The teething problems were eventually sorted out, and all 40 trams were in regular service by the summer of 2007".
Ви там нижче почитали, ґґґ.

Перегляд дописуHAnS (31.08.2007 11:28) писав:

У більш нових ЛАЗах, які в інших парках цього вже нема, вони лише трохи пищать при гальмуванні.
От, до речі, тролейбус ЛАЗ типу "боянъ" під час гальмування пищить іще й як!

Повідомлення відредагував zav: 31.08.2007 – 13:46

  • 0

#36 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 31.08.2007 – 14:41

Перегляд дописуzav (31.08.2007 14:44) писав:

Наведіть відповідну статистику по Будапешту - посміємось разом.

Неофіційну статистику можна знайти хіба місцевою мовою. НЕ ЗНАЮ Я МАДЯРСЬКОЇ!!!!

Перегляд дописуzav (31.08.2007 14:44) писав:

А пан мрійник... вам краще там дописувати. /Усю тему туди перенести, ага./

Якщо пан вважає мене мрійником - його проблеми. Мої пропозиції є конкретними й реальними. Друга справа що їх викладення на форумі у повному обсязі займе два дні.
Якщо панові не подобаються трамваї, це ще не підстава переносити тему.

Перегляд дописуzav (31.08.2007 14:44) писав:

Я просив назвати кільки вірогідних маршрутів, а пан навів лише один... один - не кілька, і розвитку трамваю мало сприяє. Один ви і так матимете - "швідкісний" типу. Після реконструкції, тобто.
Ви там нижче почитали, ґґґ.

Треба ще? Будь ласка - 27 трамвай у версії 1999 року, 1 трамвай по палацу спорту, реконструкція Глибочицької-Дегтярівської та переведення Тр14 у прискорений формат (я маю на увазі: виділенку і якісні колії. переїзди й переходи допускаються)

Перегляд дописуzav (31.08.2007 14:44) писав:

От, до речі, тролейбус ЛАЗ типу "боянъ" під час гальмування пищить іще й як!

Ну й навіщо сліпого до плота плести? Я йому за здоров"я, він мені - за упокій. Сказав-же ОДИНАРКИ, нє, він про гармоні пише. Я про різний писк говорю. В перших одинарках він спричинений незахищеністю акустичної системи троля від наводок які дає ТрСУ. В гармонях - через неякісні вітчизняні гальмівні реостати. Їх вже замінюють на чеські.
  • 0

#37 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 31.08.2007 – 15:27

Перегляд дописуHAnS (31.08.2007 15:41) писав:

Треба ще? Будь ласка - 27 трамвай у версії 1999 року, 1 трамвай по палацу спорту, реконструкція Глибочицької-Дегтярівської та переведення Тр14 у прискорений формат (я маю на увазі: виділенку і якісні колії. переїзди й переходи допускаються)
Це все модернізація типу... А як щодо нових, досі не існуючих маршрутів?
  • 0

#38 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 31.08.2007 – 15:45

Жахлива річ... :unsure: Цю вулицю звузили щоб трам пустити... :unsure: Жах
http://world.nycsubw...perl/show?62664

Цитата

Це все модернізація типу... А як щодо нових, досі не існуючих маршрутів?

Не зовсім, 27-ки вже 8 років нема :(, 1ка вкорочена з 2001
Розумієте, якщо я зараз почну називати головні вулиці на яких не зашкодив би трамвай, то обов"язково повторюся=)

Отут подивіться галереї старих вагонів, побачите, де вони їздили http://www.mashke.org/kievtram/pictures/ga....php?g=tram/ktc

З нового можу запропонувати кільце (або напівкільце) містом, яке з"єднає ст. метрополітену. Детально я цей "проект" ще не розробляв, на відміну від модернізацій та відновлень ліній
  • 0

#39 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 31.08.2007 – 18:51

Перегляд дописуHAnS (31.08.2007 16:45) писав:

Жахлива річ... :( Цю вулицю звузили щоб трам пустити... :unsure: Жах
http://world.nycsubw...perl/show?62664
Невже вулиця була ширша, і будинки добудовувалися для її звуження?..
Зауваження ще такі:
правий ряд зазвичай зайнятий парковкою, місць для котрої істотний брак;
якщо правий ряд не зайнятий припаркованими автівками, то маршрутки по ньому їздять доволі жваво - маєте омріяну "виділенку".

Перегляд дописуHAnS (31.08.2007 16:45) писав:

Отут подивіться галереї старих вагонів, побачите, де вони їздили http://www.mashke.org/kievtram/pictures/ga....php?g=tram/ktc
Володимирська - кому там зараз потрібен трамвай?
Голосіїівський майдан скоро вже матиме метрополітен.
На решті маршрутів я встиг покататися особисто:
вокзал перевантажений з усіх боків, а у перевантаженій місцевості трамвай зайвий;
уздовж Горького-Червоноармійської тепер є метрополітен.
Але щодо кільцевої пан правильно зауважив, тому що перевагою трамваю є швидкість на прямих ділянках, а недоліком - відсутність найменшої гнучкості при наявності купи поворотів, перехресть, стрілок тощо. Тому в центрі ніяких трамваїв ви не побачити вже ніколи /звідти навіть тролейбуси прибирають/, проте їм знайдеться місце на переферії, куди ще не дотягли метрополітен, як це колись мало місце на Голосіївському майдані.
До речі, трамвай, як і метро, вимагає відповідного планування житлових масивів...

Повідомлення відредагував zav: 31.08.2007 – 19:06

  • 0

#40 Snaky_city

    Абориген

  • На перевірці
  • PipPipPipPip
  • 83 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 31.08.2007 – 20:42

Розкажіть будласка, чому в Київі замість автобусиків маршируту 50 в вели тролейбусики з назвами 46 і 46К. Може через економію палива тролейбусики вониж, як і трамвайчики рогаті та їздять на електроенергії
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних