Перейти до вмісту

Трамвайчики


Повідомлень в темі: 84

#1 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 25.08.2007 – 10:33

  • 84
Трамвай - найстаріший, найекологічніший, найекономічніший, найбезпечніший, найкращий, і найсучасніший транспорт. Вперше він з'явився у моєму рідному Києві, чим дуже пишаюся.
Чи є трамвай у вашому місті, які у вас трамваї, яка протяжність ліній, стільки маршрутів?
Чи подобається вам стан цих трамваїв? Як часто користуєтесь, чи любите?

У Києві нажаль трамваю ДУЖЕ занедбаний , мабуть більш занедбаного на Україні немає. Недавно був у Вінниці - там всі трамваї і колії у відмінному стані, і ходять часто. У якому місті трамваїв найбільше? а де вони найкращі? цікаво це знати

#2 lamourattack

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 681 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:дому

Відправлено 25.08.2007 – 11:32

В Тернополі трамвайчиків нема, зато є кумедні тролейбусики :)
То тоже файно
B)
  • 0

#3 Ярий

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1734 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 25.08.2007 – 13:08

Перегляд дописуЖивчик (25.08.2007 11:33) писав:

Трамвай - найстаріший, найекологічніший, найекономічніший, найбезпечніший, найкращий, і найсучасніший транспорт. Вперше він з'явився у моєму рідному Києві, чим дуже пишаюся.
Чи є трамвай у вашому місті, які у вас трамваї, яка протяжність ліній, стільки маршрутів?
Чи подобається вам стан цих трамваїв? Як часто користуєтесь, чи любите?

У Києві нажаль трамваю ДУЖЕ занедбаний , мабуть більш занедбаного на Україні немає. Недавно був у Вінниці - там всі трамваї і колії у відмінному стані, і ходять часто. У якому місті трамваїв найбільше? а де вони найкращі? цікаво це знати

Трамваї це уже минуле, у великих містах немає сенсу прокладати трамвайні колії, багато витрати, що до м. Київ то тут найкращі транспортні засоби це метро і маршрутку, в певній мірі тролейбуси...
Найбільше трамваїв я думаю є у м. Львів
  • 0

#4 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 25.08.2007 – 14:48

Євпаторія - єдине з кримських міст, яке має трамвай. Прокладений ще до приходу Совєтів.
Коштує 75 копійок, в той час, як маршрутка - 1 грн. Тому, здебільшого ним їздять туристи.
У Львові, як мені розповідали, біля моєї старої хати ходили трамваї. І з Незалежністю позакривали багато маршрутів через "нерентабельність". І цей маршрут (12) також. Було 12 маршрутів, потім - 8. Зараз - 9. Але 8-й ходить раз в годину, десь так...

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  Tram.JPG   62.42К   20 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  Tram1.JPG   55.41К   24 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  tram2.jpeg   55.85К   21 Кількість завантажень:

  • 0

#5 Руденька

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 271 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 25.08.2007 – 18:58

У нас за останні роки 3-4 багато старих трамваїв поміняли на нові. А ще іноді їздить містом ретро-трамвай - без вікон, з дерев"яними сидіннями і "калиткою" замість дверей, яку кондуктор відкриває
  • 0

#6 Dema V

    404

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1365 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 25.08.2007 – 19:23

Сьогодні хав у Львові, смівся аж заходився B)
  • 0

#7 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 26.08.2007 – 12:05

Перегляд дописуN@tsioN@list (25.08.2007 14:08) писав:

Трамваї це уже минуле, у великих містах немає сенсу прокладати трамвайні колії, багато витрати, що до м. Київ то тут найкращі транспортні засоби це метро і маршрутку, в певній мірі тролейбуси...
Найбільше трамваїв я думаю є у м. Львів
І жодне слово, сказане вами не є правдою! Маршрутки, зі своєю «великою місткістю, аварійною безпечністю, дороговизною пального та гіперекологічністю» є транспортом розвинених та великих міст? Швидше вони призначені для маршрутів село Григорівка – село Василівка. Метро – наче нічого, але витрати на його будівництво й експлуатацію? Тролейбус – теж варіант, тільки більше підходить для міст типу Білої церкви.
Трамвай споживає найменше електрики (а електрика дешевша за бензин), він най довговічніший (згадайте вік Київського) та найменше ламається (навіть 30річні київські ламаються рідше за 5 річні тролейбуси, автобуси, маршрутки), має найкращу пропускну спроможність (в середньому людина у трамваї займає 1,2м2, в авто - 22м2), най безшумніший, найкомфортніший, найпрактичніший, найшвидший (хто був у Європі той знає, він їде на стільки тихо, здається, що вагон стоїть а картинка за вікном – великі монітори).
А як, якщо те трамваєм можна боротися з пробками? Ви були на вулицях Воровського, Саксаганського коли там був трамвай? Проїдьтесь цими вулицями зараз (тепер там ходять тролейбуси, автобуси й маршрутки, порівняйте.
Не вірите? Можу розповісти детальніше, кому цікаво – знаю кілька трамвайних сайтів (навіть українських), там є вся інформація.
Львівська трамвайна мережа – 88км,(чверть з неї – безшумні колії, у Києві поклали такі на печерську та біля Палацу спорту. Перші зняли за приходу Омельченка, другі – до 10річчя незалежності. Сучасні колії про функціонували десь 2 роки) Київ, Одеса,.. – мають більше 100км, хоча мережа Києва скоротилася більш як у 2 рази.


На лівому березі їздить кілька трамваїв з віком 20років, всі інші київські – 30 і більше. Автоматичні стрілки стали ручними, деякі колії (наприклад Глибочицька) згнили так, що їх можна прогнути руками (за 20років свого життя навіть мінімального ремонту цієї лінії не бачив). І за таких умов вони ще їздять!

Перегляд дописуГетьман (25.08.2007 15:48) писав:

Євпаторія - єдине з кримських міст, яке має трамвай. Прокладений ще до приходу Совєтів.
Коштує 75 копійок, в той час, як маршрутка - 1 грн. Тому, здебільшого ним їздять туристи.
У Львові, як мені розповідали, біля моєї старої хати ходили трамваї. І з Незалежністю позакривали багато маршрутів через "нерентабельність". І цей маршрут (12) також. Було 12 маршрутів, потім - 8. Зараз - 9. Але 8-й ходить раз в годину, десь так...
Крім Євпаторії та Молочного в Криму трамваї мали Сімферополь та Севастополь (це точно, бачив на фото). Ще одне джерело згадує, що трамваєм можна було їздити у Керчі та Балаклаві (фоток не бачив)
  • 0

#8 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 26.08.2007 – 12:31

Перегляд дописуЖивчик (25.08.2007 11:33) писав:

Трамвай - найстаріший, найекологічніший, найекономічніший, найбезпечніший, найкращий, і найсучасніший транспорт. Вперше він з'явився у моєму рідному Києві, чим дуже пишаюся.
Чи є трамвай у вашому місті, які у вас трамваї, яка протяжність ліній, стільки маршрутів?
Чи подобається вам стан цих трамваїв? Як часто користуєтесь, чи любите?
Та...
По-перше, тролейбус краще, тому що дешевше і менш гучно їде, а ще не займає проїжджу частину назавжди. Та й скорочують трамвайні колії в Києві не дарма...
По-друге, трамваєм люблю покататися, тому що довго. Особливо довго "швидкісним", гиги. Але улюблений маршрут 14 /хоча 12 також нівроку!/.

Повідомлення відредагував zav: 26.08.2007 – 12:33

  • 0

#9 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 26.08.2007 – 13:30

Перегляд дописуzav (26.08.2007 13:31) писав:

Та...
По-перше, тролейбус краще, тому що дешевше і менш гучно їде, а ще не займає проїжджу частину назавжди. Та й скорочують трамвайні колії в Києві не дарма...
По-друге, трамваєм люблю покататися, тому що довго. Особливо довго "швидкісним", гиги. Але улюблений маршрут 14 /хоча 12 також нівроку!/.
А де крім СРСР ще будують нові тролейбуси? Трамвай більший, більше пасажирів може перевезти. Трамваю на виділеній лінії - вигідніший аналог метро. Тролейбус на виділенці їхати не буде. Виділенка необхідна, бо без неї у прбці стоять усі, з - всі інші стоять у пробці, трамвай на виділенці мчить ні на кого не зважаючи перевозячи всіх, кому потрібно швидше дістатися. Будівництво трамваю дорожче за тролейбус,проте трамвай надійніший, більш місткий, тому швидше окуповується.
У Києві він такий, бо ні краплі не фінансується, якби влада так забила на тролейбуси, чи їздили б вони. Наполегливо рекомендую приглянутись до Європейських столиць. Та Трамваї абсолютно безшумні, і ганяють!
Мій улюблений - 9(бувB), він їхав повз Байковий цвинтар). Тепер 12 та 5.
Запитання : Якби по Пущі замість трамвая проклали дорогу й пустили тролейбус чи маршрутку чи було б це гарним?. До речі навіть такий, який зараз є швидкісний - просто рятівник у час пік (їздив ним на роботу, приємно було бачити з вікна, як інший, сучасний транспорт просто стоїть

а який ваш улюблений транспорт, чи їздили на монорельсі? Як враження
  • 0

#10 jakobz

    Подстрєкатєль

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2065 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна,саме дно

Відправлено 26.08.2007 – 17:26

Перегляд дописуЖивчик (25.08.2007 11:33) писав:



Недавно був у Вінниці - там всі трамваї і колії у відмінному стані, і ходять часто.
Шо то мну так не здається!Якшо то відмінний стан, тоді уявляю, шо там у вас твориться! )))
  • 0

#11 ALE

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 160 повідомлень
  • Місто:Київ

Відправлено 26.08.2007 – 19:46

Цитата

Вперше він з'явився у моєму рідному Києві, чим дуже пишаюся.
треба уточнити, що вперше в Російській Імперії. До того Європою вже їздили

Трамвай дуже люблю. Бо з дитинства тягне до залізничного транспорту... Але в Києві він дуже незручний =\ шум, трясе.. Просто страх.
А користуюся тільки трьома лініями =) "Швидкісного" (з КПІ зручно до вокзалу, чи до Кільцевої, але зараз ремонт B) ), на Набережній (можна і до міського пляжу дістатись, і від метро до метро, і мостами помандрувати) та той що від площі Перемоги до Подолу.

Ще цікава лінія на Троєщині, якою ніхто не користується, бо недобудована до метро, як планувалося. Але жодного разу ще не катався... Мабуть бо на Троєщині мало буваю :-D
  • 0

#12 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 27.08.2007 – 11:10

Перегляд дописуALE (26.08.2007 20:46) писав:

Ще цікава лінія на Троєщині, якою ніхто не користується, бо недобудована до метро, як планувалося. Але жодного разу ще не катався... Мабуть бо на Троєщині мало буваю :-D

Ага. Є така лінія. Трамвай №2 називається. Бігає в пік 2 порожніх вагона. На Великдень - 2 білш-менш завантажених поїзди, трамвай повз церкву йде.
Там закопали десятки й сотні мільйонів
  • 0

#13 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 27.08.2007 – 11:49

Розпишу усе по пунктикам.

Перегляд дописуN@tsioN@list (25.08.2007 14:08) писав:

Трамваї це уже минуле,

Якщо Skoda 14T (Прага), Bombardier Flexity Classic(Краків), Bombardier Flexity Outlook(Страсбург), Siemens Combino Supra (Будапешт) - минуле, то що ж сучасне???

Перегляд дописуN@tsioN@list (25.08.2007 14:08) писав:

у великих містах немає сенсу прокладати трамвайні колії, багато витрати,

От тільки чомусь в Парижі з кінця 90-х відкрили 4 лінії, а в Празі реалізували проект з"єднання масиву Баррандов із центром міста. (фотки, сайт)

Перегляд дописуN@tsioN@list (25.08.2007 14:08) писав:

що до м. Київ то тут найкращі транспортні засоби це метро

Метро - це добре, але в нас воно не достатньо розгалуджене. Метро - дороге задоволення, саме тому в світі надають перевагу легкорейковому транспорту - трамваю.


Перегляд дописуN@tsioN@list (25.08.2007 14:08) писав:

і маршрутку,

Маршрутка - це взагалі чорті-що. Які в неї переваги? СітіЛАЗ А183 на вільній дорозі їде не повільніше за Богдан (особливо, якщо в ЛАЗа крекнута 6 передача B) ). В пробці взагалі обоє тягнуться.
Додам іще економічні факти: А183 бере вдвічі більше пасажирів ніж Богдан, а пального їсть хіба на 40% більше.

Перегляд дописуN@tsioN@list (25.08.2007 14:08) писав:

в певній мірі тролейбуси...

Не плутайте божий дар з яєшнею. Тролейбус і трамвай - абсолютно різні речі. Троль - автобус на електричній тязі, переваги якого екологічність та економічність. Але пропускна спроможність та сама.
А от сучасний трамвай займає проміжне положення між метро і автобусом, тому може бути альтернативою підземці. Якби у 2004 році трамвай через міст Патона не зняли, а модернізували до справжнього ШТ, перевантажній червоній лінії зараз би дихалося набагато легше: люди які раніше юзали трам великою мірою пересіли на метро. Це одна із причин неадекватності заміни трама на троль: скільки перевозить позд із 2х Татр і скільки тролейбус? А після зняття люди в основному переорієнтовуються на метро, збільшуючи на нього навантаження.

Перегляд дописуN@tsioN@list (25.08.2007 14:08) писав:

Найбільше трамваїв я думаю є у м. Львів

В Україні? Не знаю, не скажу. Відомо що у Львові трамваїв бракує, наприклад лінії ШТ на Сихів.
  • 0

#14 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.08.2007 – 12:31

Фіґня в тому, що дорога загального призначення може бути використана трелейбусом після обладнання лінією електроживлення, а трамвайчєґу потрібні ще й рейки, котрі "влітають" як не у повну вартість дороги, так у чверть /витрати на лінію електроживлення для трамваю та тролейбусу для спрощення вважаю приблизно однаковими; до речі, облуговування маршртуів є також приблизко однаковими, тому що трамвай потребує меншу кількість водіїв, а тролейбус не потребує залізничників/.
Щодо мрячної виділеної лінію, то без обмежувального паркана це "казки діда Панаса", а зважаючи на істотну проблему з пробками у Києві, ніхто не буде жертвувати універсальними смугами заради спеціялізованих.
Так само метро виграє у трамвая саме через те, що грошей у нас не шкодують, а місця воно не займає.
Майбутинє трамвая бачу лише у вигляді легкої залізниці, котра суть зовнішнє метро.
До речі, тролейбуси типу "боянъ" ніхто з виробництва не знімав.

Повідомлення відредагував zav: 27.08.2007 – 12:33

  • 0

#15 Живчик

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ, на підніжжі Старокиївської гори

Відправлено 27.08.2007 – 16:31

Перегляд дописуjakobz (26.08.2007 18:26) писав:

Шо то мну так не здається!Якшо то відмінний стан, тоді уявляю, шо там у вас твориться! )))
А ти відчуй якість столичного життя! Після нього тобі все ідеальним здасться.
А хіба вони там у поганому стані? Моднячі швейцарці, з купою кнопок біля дверей, цікаві гармошки, навіть з затемненими вікнами є. Про зачинення дверей повідомляють дзвіночками - це мене взагалі здивувало

Перегляд дописуALE (26.08.2007 20:46) писав:



Трамвай дуже люблю. Бо з дитинства тягне до залізничного транспорту... Але в Києві він дуже незручний =\ шум, трясе.. Просто страх. :-D
Особливий жах - Глибочицька, мабуть в жодній дірі гіршого маршруту нема, всі колії просто згнили. Якби у крісло мера гарного господаря ! У нашій столиці не те, що нові вагони чи колії, зупинки не ремонтують ! Чекаєш швидкісного і рахуєш проржавілі дірки на стінках навісів
а бачили ще хоч в одному місті, щоб на поворотах трамвай зупинявся і водій вручну залізякою стрілку переводив? В жодному селі такого немає, а в столиці - є
  • 0

#16 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 27.08.2007 – 16:36

Перегляд дописуЖивчик (27.08.2007 17:31) писав:

а бачили ще хоч в одному місті, щоб на поворотах трамвай зупинявся і водій вручну залізякою стрілку переводив?
Бачив, у Львові таке неодноразово..

А загалом люблю їздити трамваєм, ще б якби там менше було циган і різного роду "попрошайок"..
  • 0

#17 Зимова Дівчина

    Білочка-пустунка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2069 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 27.08.2007 – 17:21

люблю трамвайчики з дитинства. навіть не знаю чому. зараз правда їх все менше і менше...та і травматично якось у них їздити))) в зимку не вигідно. одного разу пішки довелось йти вздовж трамвайної черги у 10 штук))). але все одно подобаються.
от подорожуючи Україною помітила, що скрізь вони вузькоколійні, а в Києві ні. може не все бачила?
  • 0

#18 HAnS

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 27.08.2007 – 18:28

Перегляд дописуЗимова Дівчина (27.08.2007 18:21) писав:

от подорожуючи Україною помітила, що скрізь вони вузькоколійні, а в Києві ні. може не все бачила?

Не скрізь. Навпаки, вулькоколійних є лише 5 систем: Львів, Вінниця, Житомир, Євпаторія і Молочне.

Цитата

тролейбуси типу "боянъ" ніхто з виробництва не знімав.

От лише бояни перевозять 170 пасів, а один трамвагон типу РСС (Татра Т3, Татра Т6 і Со) - 130.
А порахуйте, скільки боянів треба щоб перевезти пасажирів Будапештського трамваю)))

Цитата

Щодо мрячної виділеної лінію, то без обмежувального паркана це "казки діда Панаса", а зважаючи на істотну проблему з пробками у Києві, ніхто не буде жертвувати універсальними смугами заради спеціялізованих

В тому ж і прикол, що в нас намагаються боротися із пробками розширенням вулиць, а не видаленню вузьких місць та будівництву розв"язок.
І чомусь усюди все-таки виділяють окрему смугу для трамваю. В тому самому Парижі для цього звузили вулицю! А в Будапешті деінде крайня ліва смуга є виділеною... ДЛЯ АВТОБУСІВ!!!!
  • 0

#19 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.08.2007 – 19:13

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 19:28) писав:

Не скрізь. Навпаки, вулькоколійних є лише 5 систем: Львів, Вінниця, Житомир, Євпаторія і Молочне.
От лише бояни перевозять 170 пасів, а один трамвагон типу РСС (Татра Т3, Татра Т6 і Со) - 130.
А порахуйте, скільки боянів треба щоб перевезти пасажирів Будапештського трамваю)))
Я істота лінива, тому лише натякну на вартість будівнитцва маршруту та його експлуатації, відсутність відчизняного виробника трамваїв, проблеми з місцем для колії тощо. Трамвай, як будь-яка залізниця, вельми специфічний транспорт. Автівка ж - універсальна. Недарма ж маршрут Сімферополь-Ялта тролейбусний, ге?

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 19:28) писав:

В тому ж і прикол, що в нас намагаються боротися із пробками розширенням вулиць, а не видаленню вузьких місць та будівництву розв"язок.
Якому-якому видаленню? Пропонуєте зносити будинки?..

Перегляд дописуHAnS (27.08.2007 19:28) писав:

І чомусь усюди все-таки виділяють окрему смугу для трамваю. В тому самому Парижі для цього звузили вулицю! А в Будапешті деінде крайня ліва смуга є виділеною... ДЛЯ АВТОБУСІВ!!!!
У нас теж права смуга дороги виділена - для паркування! Тому маршрутки зупиняються у другій смузі, з чого й пробки.
  • 0

#20 metamoreFoZza

    антіБлондінка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 356 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сьомої тучки

Відправлено 27.08.2007 – 19:17

люблю трамвайчики...
мій улюблений траспорт..
швидко і зручно))))
ностальгія))
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних