Перейти до вмісту

Чи ще довго нас будуть принижувати?!

Повідомлень в темі: 94

#61 ivansstef

Генеральний писар

• Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 666 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 08.08.2007 – 22:17

Перегляд дописуЛастiвочка (8.08.2007 20:34) писав:

То Ваша методика, тому давайте лишаємо того ровера - переконувати один одного, добро?

Золоті слова.. ;) мені набридла ця тема, і опонент.. йду читати і дискутувати десь в цікавішій темі..
А дітей нехай життя вчить.. B) я не вчитель.. :cry:
  • 0

#62 Зимова Дівчина

Білочка-пустунка

• Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2069 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 15.08.2007 – 22:26

дати "в рило" словами іноді значно дієвіше і вдаліше, аніж кулаками(особливо якщо в дівчини немає під рукою чоловіка, чи то іншого захисника, або тієї ж "качалки", бо вийте тупе самобиття об стіну). інша справа, коли на тебе нападають фізично, звичайно аргументи інші будуть.
даремно ви все в одну купу змішали і на дівчинку так навалились(знаючи її, сумніваюсь, що вона відсіч не дасть, коли треба)))).
  • 0

#63 Ластiвочка

перчинка

• Користувачі
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 19.08.2007 – 23:32

Перегляд дописуЗимова Дівчина (15.08.2007 23:26) писав:

дати "в рило" словами іноді значно дієвіше і вдаліше, аніж кулаками(особливо якщо в дівчини немає під рукою чоловіка, чи то іншого захисника, або тієї ж "качалки", бо вийте тупе самобиття об стіну). інша справа, коли на тебе нападають фізично, звичайно аргументи інші будуть.
даремно ви все в одну купу змішали і на дівчинку так навалились(знаючи її, сумніваюсь, що вона відсіч не дасть, коли треба)))).
Та обговорювались дії не даної дівчини а ситуація взагалі, як я зрозуміла і кожен висловився так, як вважав би за потрібне вчинити в такій ситуації
  • 0

#64 ivansstef

Генеральний писар

• Користувачі
  • 666 повідомлень

Відправлено 20.08.2007 – 00:27