Перейти до вмісту

Need For Speed Prostreet


Повідомлень в темі: 53

#1 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 09.06.2007 – 22:40

  • 63
Need for Speed ProStreet
Прикріплений файл  4.jpg   82.19К   113 Кількість завантажень:
Прощавайте, відкриті траси, поліція, трафік і нічні вогні великих міст, Need for Speed ProStreet вони не потрібні. Одна з найстарших серій, що однією з перших відкрила тему неонового гламуру в гоночних аркадах, рухається до більшого реалізму. І справа не тільки в бажанні щороку робити щось свіже. Субкультура вуличних гонок зараз поступово відходить від стереотипів з фільму "Форсаж", - пояснює продюсер проекту Джон Дойл, і автори хочуть відобразити це в грі. Закриті треки без копів і вуличного руху - такі нові правила. Пішли в минуле незграбні спроби дотягтися до Grand Theft Auto з її відкритими містами. Не чекайте також роликів з довгоногими топ-моделями на тлі зелених екранів з Carbon і Most Wanted. Втім, сюжет як такий є і в ProStreet - гравцям потрібна мотивація, вважають у студії EA Black Box.

Родзинка програми - реалістична система пошкоджень, про яку фанати Need for Speed мріяли вже кілька років. Вм'ятини на кузовах, скло що б'ється, покришки що відлітають - будь-яке зіткнення має свої наслідки, так що до фінішу доїдуть тільки самі вмілі та акуратні гонщики. Інші розваляться ще на півдорозі або будуть плестися у хвості до самого фінішу. А ремонт кузова або внутрішніх частин автомобіля - задоволення дороге.

Одержала розвиток і вже знайома система тюнінгу Autosculpt. Крім зовнішнього тюнінгу, що перестав бути чисто декоративним (він впливає на поведінку машини), є тюнінг технічний. Віртуальні механіки вільні вибрати любий із 30 варіантів для 90 деталей; перевірити параметри автомобіля допоможе аеродинамічна труба. Ті, кому недовподоби підбирати шини та деталі двигуна, зможуть обмежитися спрощеним режимом настроювання. Або, що ще простіше, скачати креслення з готовим варіантом тюнінгу в приятеля та побудувати його "тачку" для себе.

Зрозуміло, що для того щоб пошкодження та детальний тюнінг з'явилися в грі, EA довелося укласти угоди з автомобільними компаніями, що само по собі - непросте завдання, адже в ProStreet представлено 26 брендів. За словами Джона Дойла, кожний виробник дозволив не тільки підганяти деталі, але також перевертати та повністю руйнувати свої вироби. А от аварії обов'язково будуть - оскільки в грі немає поліції, роль "лиходіїв" візьмуть на себе керовані комп'ютером гонщики. Більше агресивний, чим колись, штучний інтелект частіше робить помилки, часом влаштовуючи воістину епічні гори металобрухту. Свій вклад в картину внесуть достовірна модель освітлення та чесний тривимірний дим.

Ігрових режимів - чотири: Grip (традиційні кільцеві перегони), Drift (сильно змінилися через нову фізичну модель), Drag і Speed Challenges. Нова Need for Speed ProStreet підходить до реалізму серйозніше, ніж попередниці, тому дизайнери ввели в гру електронних помічників. Змінючи налаштування, гравець зможе вибрати те, що йому ближче по смаку - симулятор чи класична аркада.

Робота над новим графічним двигуном та більш реалістичною фізикою ніяк не вкладалася в жорсткі рамки "по одній NFS-грі в рік", тому на проект була кинута окрема група, що працювала паралельно з авторами Need for Speed Carbon. Спочатку в неї входив тільки кістяк творців Most Wanted, однак пізніше команда була розширена спочатку до п'ятдесяти, а потім - до ста чоловік. Таким чином, проект перебуває в розробці вже майже півтора року. Правда, до прем'єри ще далеко - ProStreet вийде в листопаді цього року.
_ag.ru

#2 адуфанчік

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 807 повідомлень
  • Місто:відки і всі

Відправлено 09.06.2007 – 22:42

бачив скірн шоти...класна ігрушка
  • 0

#3 Phoenix

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 316 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:ПНД

Відправлено 09.06.2007 – 23:49

Так значить чекаємо листопада. Круто, я люблю такі ігри.
  • 0

#4 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 10.06.2007 – 12:23

Чув в інеті про таку іграшку, будемо чекати, бо я дуже люблю пограти в нід фор... Будемо чекати кращого ніж Карбон... :yes:
  • 0

#5 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 11.06.2007 – 12:58

Список машин що мають великий шанс потрапити в гру:
2006 Aston Martin DB9
2006 Aston Martin DBR9
2006 Audi RS4
2006 Audi S4
2008 Audi TT
2007 Audi S3
1971 Dodge Challenger
1969 Dodge Charger
1968 Chevy Camaro SS
94-98 Toyota Supra
2006 Lotus Elise
2006 Mazda Speed 3
93-96 Mazda RX-7
05-06 Mazda RX-8
2007 Mazda MazdaSpeed MX5
2006 Saturn Sky
2006 Scion Tc
92-96 Ford Escort Cosworth RS
2006 Chevy Corvette C6
2007 Chevy Corvette Z06
2006 Chevyet Cobalt SS
03-up Infiniti G35
2006 Lexus IS350
93-99 Nissan Skyline RB26DETT
2007 Pontiac Solstice GXP
2007 SEAT Leon Cupra
1999 Mitsubishi Eclipse
  • 0

#6 NaZaR

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 15 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 15.06.2007 – 22:45

подивився пару малюнків - з першого погляду класна ігра! надіюсь вона не підведе як карбон, бо дуже люблю грати NFS.
:yes:
  • 0

#7 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 15.06.2007 – 22:50

а я думаю, що знову вийде якась лажа, як багато попередніх серій :) знову обіцяють щось нове і цікаве, а вийде як завжди :D хоча надіятись ніхто не заважає. а ще, мабуть в мене вона вже не буде йти на нормальних настройках :yes:
  • 0

#8 Р0М@ННь0

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 580 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Рогатин

Відправлено 16.06.2007 – 11:46

Чекаю з нтерпінням. Круто. Хочу пограти у шось таке там де реально тачки б"ються:скло, колеса... Буду чекати :yes:
  • 0

#9 AymIn

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 253 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Трускавець =))

Відправлено 19.06.2007 – 21:07

Головне щоб не було якоїсь лажі як з Карбоном
  • 0

#10 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 19.06.2007 – 22:42

Тут є багато інформації про цей НФС, скріншоти (у нормальному розмірі), їнтерв*ю з продюсером, трейлери, список машин...
http://infostore.org...er=3456157&rs=2
  • 0

#11 Івасик Телесик

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 305 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:kyiv/iv-frankivsk(kalush)

Відправлено 19.06.2007 – 22:47

Вона мабуть уже вимагатиме Вісту і 10й ДайректІкс...
  • 0

#12 vov41k

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 304 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Сміла

Відправлено 26.06.2007 – 15:37

Бачив скріни - просто клас! ;)
  • 0

#13 Germis

    йож-флудератор

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 202 повідомлень
  • Місто:Біла Церква

Відправлено 16.07.2007 – 00:32

http://gameplay.org....-nfs-prostreet/
Відео з туба, яке демонструє геймплей іграшки (перегляд вільний :P)
Щось мені здається, що нічого і не змінилося :\
  • 0

#14 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 16.07.2007 – 01:57

Перегляд дописуGermis (16.07.2007 01:32) писав:

http://gameplay.org....-nfs-prostreet/
Відео з туба, яке демонструє геймплей іграшки (перегляд вільний :P)
Щось мені здається, що нічого і не змінилося :\
ну чому ж не змінилось? аркадний (не реальний) режим гри таки здається залишився, але зате добре видно пошкодження машини :)
  • 0

#15 Germis

    йож-флудератор

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 202 повідомлень
  • Місто:Біла Церква

Відправлено 16.07.2007 – 07:41

От та аркадність мене і дістає - так машини не літають :P
  • 0

#16 Роланд

    Purple haze all around

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1007 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Житомир

Відправлено 16.07.2007 – 15:40

Перегляд дописуGermis (16.07.2007 08:41) писав:

От та аркадність мене і дістає - так машини не літають :)
Правильно, треба грати в FlatOut і чекати 3тю частину :)

Серія Need For Speed зараз стала чимось схожим на FIFA, я дивують чому ЕА ще не називає свої іграшки Need For Speed 2006, Need For Speed 2007 :P
  • 0

#17 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 16.07.2007 – 16:12

Перегляд дописуРоланд (16.07.2007 16:40) писав:

Правильно, треба грати в FlatOut і чекати 3тю частину :)
ну FlatOut не дуже відрізняється від NFS :) для мене остання набагато цікавіша :)
пробував колись Juiced - отам дійсно важко було їздити) правда саме оформлення гри і моделей там на нікудишньому рівні :P
  • 0

#18 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 02.08.2007 – 22:43

О.. Подивився трейлер - я вже фанат цієї гри, просто ОБОЖНЮЮ НФС!!!!! обожнюю їздити... коли вже мені буде 18 років... хочу на тачці сам поїздити.... ех....
  • 0

#19 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 03.08.2007 – 07:34

Я фанат НФС. Грав ще від першої частини під дос :D Всі пройшов!
Задля Простріт вирішив собі навіть руля крутого придбати, перед виходом самої гри.
  • 0

#20 Funt

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 625 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:київ

Відправлено 03.08.2007 – 08:46

чекаю-недочекаюсь. сподіваюсь він буде класний, бо карбон мене розічарував.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 2

0 користувачів, 2 гостей, 0 анонімних