←  Ігри

Теревені

»

Need For Speed Prostreet

 світлина phobos 09.06.2007

Need for Speed ProStreet
Прикріплений файл  4.jpg (82.19К)
Кількість завантажень:: 113
Прощавайте, відкриті траси, поліція, трафік і нічні вогні великих міст, Need for Speed ProStreet вони не потрібні. Одна з найстарших серій, що однією з перших відкрила тему неонового гламуру в гоночних аркадах, рухається до більшого реалізму. І справа не тільки в бажанні щороку робити щось свіже. Субкультура вуличних гонок зараз поступово відходить від стереотипів з фільму "Форсаж", - пояснює продюсер проекту Джон Дойл, і автори хочуть відобразити це в грі. Закриті треки без копів і вуличного руху - такі нові правила. Пішли в минуле незграбні спроби дотягтися до Grand Theft Auto з її відкритими містами. Не чекайте також роликів з довгоногими топ-моделями на тлі зелених екранів з Carbon і Most Wanted. Втім, сюжет як такий є і в ProStreet - гравцям потрібна мотивація, вважають у студії EA Black Box.

Родзинка програми - реалістична система пошкоджень, про яку фанати Need for Speed мріяли вже кілька років. Вм'ятини на кузовах, скло що б'ється, покришки що відлітають - будь-яке зіткнення має свої наслідки, так що до фінішу доїдуть тільки самі вмілі та акуратні гонщики. Інші розваляться ще на півдорозі або будуть плестися у хвості до самого фінішу. А ремонт кузова або внутрішніх частин автомобіля - задоволення дороге.

Одержала розвиток і вже знайома система тюнінгу Autosculpt. Крім зовнішнього тюнінгу, що перестав бути чисто декоративним (він впливає на поведінку машини), є тюнінг технічний. Віртуальні механіки вільні вибрати любий із 30 варіантів для 90 деталей; перевірити параметри автомобіля допоможе аеродинамічна труба. Ті, кому недовподоби підбирати шини та деталі двигуна, зможуть обмежитися спрощеним режимом настроювання. Або, що ще простіше, скачати креслення з готовим варіантом тюнінгу в приятеля та побудувати його "тачку" для себе.

Зрозуміло, що для того щоб пошкодження та детальний тюнінг з'явилися в грі, EA довелося укласти угоди з автомобільними компаніями, що само по собі - непросте завдання, адже в ProStreet представлено 26 брендів. За словами Джона Дойла, кожний виробник дозволив не тільки підганяти деталі, але також перевертати та повністю руйнувати свої вироби. А от аварії обов'язково будуть - оскільки в грі немає поліції, роль "лиходіїв" візьмуть на себе керовані комп'ютером гонщики. Більше агресивний, чим колись, штучний інтелект частіше робить помилки, часом влаштовуючи воістину епічні гори металобрухту. Свій вклад в картину внесуть достовірна модель освітлення та чесний тривимірний дим.

Ігрових режимів - чотири: Grip (традиційні кільцеві перегони), Drift (сильно змінилися через нову фізичну модель), Drag і Speed Challenges. Нова Need for Speed ProStreet підходить до реалізму серйозніше, ніж попередниці, тому дизайнери ввели в гру електронних помічників. Змінючи налаштування, гравець зможе вибрати те, що йому ближче по смаку - симулятор чи класична аркада.

Робота над новим графічним двигуном та більш реалістичною фізикою ніяк не вкладалася в жорсткі рамки "по одній NFS-грі в рік", тому на проект була кинута окрема група, що працювала паралельно з авторами Need for Speed Carbon. Спочатку в неї входив тільки кістяк творців Most Wanted, однак пізніше команда була розширена спочатку до п'ятдесяти, а потім - до ста чоловік. Таким чином, проект перебуває в розробці вже майже півтора року. Правда, до прем'єри ще далеко - ProStreet вийде в листопаді цього року.
_ag.ru
Відповісти

 світлина адуфанчік 09.06.2007

бачив скірн шоти...класна ігрушка
Відповісти

 світлина Phoenix 09.06.2007

Так значить чекаємо листопада. Круто, я люблю такі ігри.
Відповісти

 світлина дурне дитя з Венери 10.06.2007

Чув в інеті про таку іграшку, будемо чекати, бо я дуже люблю пограти в нід фор... Будемо чекати кращого ніж Карбон... :yes:
Відповісти

 світлина phobos 11.06.2007

Список машин що мають великий шанс потрапити в гру:
2006 Aston Martin DB9
2006 Aston Martin DBR9
2006 Audi RS4
2006 Audi S4
2008 Audi TT
2007 Audi S3
1971 Dodge Challenger
1969 Dodge Charger
1968 Chevy Camaro SS
94-98 Toyota Supra
2006 Lotus Elise
2006 Mazda Speed 3
93-96 Mazda RX-7
05-06 Mazda RX-8
2007 Mazda MazdaSpeed MX5
2006 Saturn Sky
2006 Scion Tc
92-96 Ford Escort Cosworth RS
2006 Chevy Corvette C6
2007 Chevy Corvette Z06
2006 Chevyet Cobalt SS
03-up Infiniti G35
2006 Lexus IS350
93-99 Nissan Skyline RB26DETT
2007 Pontiac Solstice GXP
2007 SEAT Leon Cupra
1999 Mitsubishi Eclipse
Відповісти

 світлина NaZaR 15.06.2007

подивився пару малюнків - з першого погляду класна ігра! надіюсь вона не підведе як карбон, бо дуже люблю грати NFS.
:yes:
Відповісти

 світлина Evol 15.06.2007

а я думаю, що знову вийде якась лажа, як багато попередніх серій :) знову обіцяють щось нове і цікаве, а вийде як завжди :D хоча надіятись ніхто не заважає. а ще, мабуть в мене вона вже не буде йти на нормальних настройках :yes:
Відповісти

 світлина Р0М@ННь0 16.06.2007

Чекаю з нтерпінням. Круто. Хочу пограти у шось таке там де реально тачки б"ються:скло, колеса... Буду чекати :yes:
Відповісти

 світлина AymIn 19.06.2007

Головне щоб не було якоїсь лажі як з Карбоном
Відповісти

 світлина дурне дитя з Венери 19.06.2007

Тут є багато інформації про цей НФС, скріншоти (у нормальному розмірі), їнтерв*ю з продюсером, трейлери, список машин...
http://infostore.org...er=3456157&rs=2
Відповісти

 світлина Івасик Телесик 19.06.2007

Вона мабуть уже вимагатиме Вісту і 10й ДайректІкс...
Відповісти

 світлина vov41k 26.06.2007

Бачив скріни - просто клас! ;)
Відповісти

 світлина Germis 16.07.2007

http://gameplay.org....-nfs-prostreet/
Відео з туба, яке демонструє геймплей іграшки (перегляд вільний :P)
Щось мені здається, що нічого і не змінилося :\
Відповісти

 світлина Evol 16.07.2007

Перегляд дописуGermis (16.07.2007 01:32) писав:

http://gameplay.org....-nfs-prostreet/
Відео з туба, яке демонструє геймплей іграшки (перегляд вільний :P)
Щось мені здається, що нічого і не змінилося :\
ну чому ж не змінилось? аркадний (не реальний) режим гри таки здається залишився, але зате добре видно пошкодження машини :)
Відповісти

 світлина Germis 16.07.2007

От та аркадність мене і дістає - так машини не літають :P
Відповісти

 світлина Роланд 16.07.2007

Перегляд дописуGermis (16.07.2007 08:41) писав:

От та аркадність мене і дістає - так машини не літають :)
Правильно, треба грати в FlatOut і чекати 3тю частину :)

Серія Need For Speed зараз стала чимось схожим на FIFA, я дивують чому ЕА ще не називає свої іграшки Need For Speed 2006, Need For Speed 2007 :P
Відповісти

 світлина Evol 16.07.2007

Перегляд дописуРоланд (16.07.2007 16:40) писав:

Правильно, треба грати в FlatOut і чекати 3тю частину :)
ну FlatOut не дуже відрізняється від NFS :) для мене остання набагато цікавіша :)
пробував колись Juiced - отам дійсно важко було їздити) правда саме оформлення гри і моделей там на нікудишньому рівні :P
Відповісти

 світлина дурне дитя з Венери 02.08.2007

О.. Подивився трейлер - я вже фанат цієї гри, просто ОБОЖНЮЮ НФС!!!!! обожнюю їздити... коли вже мені буде 18 років... хочу на тачці сам поїздити.... ех....
Відповісти

 світлина bamik 03.08.2007

Я фанат НФС. Грав ще від першої частини під дос :D Всі пройшов!
Задля Простріт вирішив собі навіть руля крутого придбати, перед виходом самої гри.
Відповісти

 світлина Funt 03.08.2007

чекаю-недочекаюсь. сподіваюсь він буде класний, бо карбон мене розічарував.
Відповісти