Перейти до вмісту

Counter Strike своїми руками


Повідомлень в темі: 94

#21 Scorpion

    Цезар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 338 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 31.05.2007 – 14:10

Olex
файна моделька але як її поставити? якщо завантажити на сервер, то вона заміниться у користувачів?
  • 0

#22 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 31.05.2007 – 18:37

Olex
Де ти українізатор знайшов? А? А модельку таку можеш залити, хоч кудись...
Знайшов, тут можна скачати українізатор і для Сорсе і для 1.6)))
http://4ua.info/ua/index.php?newsid=57

Повідомлення відредагував Dimon: 31.05.2007 – 18:46

  • 0

#23 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 31.05.2007 – 22:17

Перегляд дописуScorpion (31.05.2007 15:10) писав:

Olex
файна моделька але як її поставити? якщо завантажити на сервер, то вона заміниться у користувачів?
Для встановлення цієї текстури тобі буде потрібно її переконвертувати у формату jpeg до vtf, зробити це можна за допомогою програми VTFedit, посилання для закачки я писав вище.
Тільки дивись, ця текстура замінює оригінальну текстуру саме моделі Urban (назва текстри ct_urban.vtf).

Наскільки мені відомо, щоб ця моделька з такою текстурою бігала у всіх на ПК - її треб встатовити всім, бо серевер лише відсилає інформацію, яка саме модель( а як наслідок і текстура) використовується у того чи іншого гравця. Тому давай цей скін всім хто хоче його бачити у себе на ПК.
Шукай текстуру для urbana тут CSS\cstrike\materials\models\player\ct_urban\ct_urban.vtf


Перегляд дописуDimon (31.05.2007 19:37) писав:

Olex
Де ти українізатор знайшов? А? А модельку таку можеш залити, хоч кудись...
Знайшов, тут можна скачати українізатор і для Сорсе і для 1.6)))
http://4ua.info/ua/index.php?newsid=57
Ті скріни на яких КСС на українській - то моя робота. Зараз я потроху локалізую КСС. Нажаль у мен не було нета у той час як я перекладав гру. Доречі викладаю скріни з продовженням локалізації мапи cs_office(див нижче) :) :(
Модельку, звичайно можу, кажи куди і "заллю"...
Ось вибирай яку саме... :D

Модель бійця у чорному - це оригінальний Urban, в мен він став СБУ'шником (я змінив колір уніформи на чорний - так правдоподібніше)
А друга модель - це оригінальний gign з моєю новою текстурою "Беркута".
Інші картинки - то так, локалізував, що бачив.
Повністю моделі займають (сам файл моделі+текстура+файл інф до моделі):
"СБУ'шкик" - у архіві 2.50 Мб
"Беркут'івець" - 1.26 Мб
Окремо файли скіну:
"СБУ'шкик" - у архіві 683 Кб
"Беркут'івець" - 683 Кб


Якщо треба можу надіслати. У неті нажаль я їх поки не маю змоги їх викласти :)

Я комусь цікаво, можу написати як змінювати текстури

Прикріплені файли


Повідомлення відредагував Olex: 31.05.2007 – 22:20

  • 0

#24 Scorpion

    Цезар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 338 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 01.06.2007 – 00:02

А для 1.6 ці моделі не підійдуть?
  • 0

#25 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 01.06.2007 – 00:32

Перегляд дописуScorpion (1.06.2007 01:02) писав:

А для 1.6 ці моделі не підійдуть?
[hide]Ні, там інша структура моделі, там текстура та модель у одному файлі з розширенням mdl, якщо цікавить то можу розказати як змінювати моделі і у 1.6, я зцього починав, колись давно. Там ще простіше. Потрібно тільки мати бажання та володіти трохи Photoshop'ом(або на "крайняк" Paint'ом).
Всі моделі у старому КС на основі першого Half-Life відкриваються за допомогою програми
Half-Life model viewer, вона досить проста у використанні, відкриває файли mdl.
Закачати її можна тут : http://counter-strike.cn.ua/DreamHC/Downlo...ModelViewer.zip
От для прикладу деякі мої текстури:
1-ша для моделі urban'а;
2-га для моделі gsg9.
Використовуючи вищезгадану програму, можеш замінити текстури для згаданих моделей бійців спецзагону.[/hide]
Вдачі!

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  a.jpg   54.9К   30 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  asd.jpg   52.85К   26 Кількість завантажень:

Повідомлення відредагував Olex: 01.06.2007 – 00:55

  • 0

#26 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 01.06.2007 – 01:05

Вибачаюся, навпаки 1- то gsg9, 2-го для urban'а :D
  • 0

#27 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 01.06.2007 – 10:27

Olex
Викладай краще Беркутівця. Можна на upload.com.ua
А ще одне питання. Як змінювати "урбан" та звичайний наприклад террорист? От наприклад у мене є папки terror та urban. В одній з них знаходиться одна модель, а у іншій інша модель, і як по ходу гри я можу поміняти моделі?
  • 0

#28 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 01.06.2007 – 11:30

Перегляд дописуDimon (1.06.2007 11:27) писав:

Olex
Викладай краще Беркутівця. Можна на upload.com.ua
А ще одне питання. Як змінювати "урбан" та звичайний наприклад террорист? От наприклад у мене є папки terror та urban. В одній з них знаходиться одна модель, а у іншій інша модель, і як по ходу гри я можу поміняти моделі?
Беркутівець тут : http://upload.com.ua/get/899920965 .Качай :D
Дуже просто - просто береш і преіменуєш папку з urban'ом на teror (або ін. модель з тереористів, arctic, тощо). Ну і стару папку з teror на urban. І у грі просто моделі поміняються місцями.

Пізніше я викладу і свій українізатор.
  • 0

#29 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 01.06.2007 – 11:40

Olex
Дякую за беркут.
Тобто можна створити будь-яке число папок, а потім коли захочеш можна буде перейменувати на террор, так?
А можна ще СБУшника? :D

Повідомлення відредагував Dimon: 01.06.2007 – 11:47

  • 0

#30 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 01.06.2007 – 11:48

Перегляд дописуDimon (1.06.2007 12:40) писав:

Olex
Дякую за карту.
Тобто можна створити будь-яке число папок, а потім коли захочеш можна буде перейменувати на террор, так?
Та ні, у грі у папці CSS\cstrike\materials\models\player\ знаходиться по папці на кожну модель біця:
4 моделі для КТ(gidn,ugban, gng9, sas); і 4 для терористів(teror, arctic, giguella, phoenix).
У грі при завантаженні моделей підвантажуються для відповідної команди відповідні моделі гравців.
Але можно просто є поміняти місцями моделі, замінивши назви папок.

Єдине і ще: треб перейменувавати і файли у папці: тобто якщо було так : ct_urban\ct_urban.vtf а ти хочеш замінити його на іншу модель, наприклад arctic'а, то необхідно перейменувати ct_urban.vtf (і не забувай про інші файли у теці) спочатку на назву arctic'а (папку і всі файли з нею) а потім і всі нафайли арктіка на урбана. І вийде - урбан за терорів, арктік за контрів.
Тобто, треба перейменувати(поміняти місцями) всі файли і папки для відповідних моделей.

Але навіщо так робити, краще редагувати моделі, створити свою текстуру.

Тобто, число папок з моделями бійців фіксоване, 4 там і 4 там.
звичайно можна додавати і свої моделі, у нас так робив адмін у мережі, він грав власною моделлю, і ніхто не міг нею грами крім нього. Але для цього його КС та КС у всіх хто грає повинен мати цю модель і дані про неї.
Як так зробити я нажаль не знаю. :D

Повідомлення відредагував Olex: 01.06.2007 – 11:59

  • 0

#31 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 01.06.2007 – 11:55

А у мене не такі папки, у мене:
ct_urban
t_terror
terror
urban
  • 0

#32 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 01.06.2007 – 12:05

Перегляд дописуDimon (1.06.2007 12:55) писав:

А у мене не такі папки, у мене:
ct_urban
t_terror
terror
urban
Правильно, так і має бути: ct_urban - там вся інформація для моделі Урбана,
а у t_terror - вся інф для моделі терора (це тільки один боєць у терористів, така назва моделі)

Я там вище дещо дописав, прочитай

Глянь доречі слайд-шоу з мого українізатора :)
http://upload.com.ua/get/899920995

Повідомлення відредагував Olex: 01.06.2007 – 12:24

  • 0

#33 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 01.06.2007 – 12:19

Olex
Ого! Круто! А ти українізаторп не збираєшся заливати? Оце круто, гроші українські, Ющенко, Миргородська, укрзалізниця... жирно)
  • 0

#34 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 01.06.2007 – 12:23

Перегляд дописуDimon (1.06.2007 13:19) писав:

Olex
Ого! Круто! А ти українізаторп не збираєшся заливати? Оце круто, гроші українські, Ющенко, Миргородська, укрзалізниця... жирно)
Я пізніше його викладу в неті, зараз не маю змоги. Заходь ввечері сюди, думаю до того часу я посилання сюди напишу.
  • 0

#35 Scorpion

    Цезар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 338 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 01.06.2007 – 21:11

Потребує файли:
http://www.mapa.kiev...oldtrafford.wad
http://www.mapa.kiev...uploads/my1.wad
http://www.mapa.kiev...orld3p_vol1.wad

Їх в папку cstrike (наприклад D:\Games\CS1.6\cstrike)
  • 0

#36 Archon-ua

    Літають тут всякі...

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Земля і біля неї...

Відправлено 02.06.2007 – 03:03

ех.. я теж колись цим займався... робив мапи шкіл, вулиць, будинків і т.п.
найважча задача зробити незапутану і збалансовану карту.. а то ціла наука..
в КС 1.5 мало було карту зробити... оснона возня йшла на виставляння вейпойнтів для ботів

ша скачаю і за ценю креатіфф ))
ее.. облом.. шо то за енергії яких 1 штуку тра ?

Повідомлення відредагував Archon-ua: 02.06.2007 – 03:05

  • 0

#37 Scorpion

    Цезар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 338 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.06.2007 – 10:11

Перегляд дописуArchon-ua (2.06.2007 04:03) писав:

ех.. я теж колись цим займався... робив мапи шкіл, вулиць, будинків і т.п.
найважча задача зробити незапутану і збалансовану карту.. а то ціла наука..
в КС 1.5 мало було карту зробити... оснона возня йшла на виставляння вейпойнтів для ботів

ша скачаю і за ценю креатіфф ))
ее.. облом.. шо то за енергії яких 1 штуку тра ?
Та не так вже й важко збалансувати. В мене найгірше виходить з освітленням.
Тебе певно інфостор як іноземця сприймає, ось качай [hide]звідсіля[/hide]
  • 0

#38 Rootofme

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 127 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.06.2007 – 12:19

Карта вийшла непоганою... Але я б зробив більше часу та більше освітлення (з ліхтариком бігати я думаю не буде ніхто).
  • 0

#39 Scorpion

    Цезар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 338 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.06.2007 – 15:21

Перегляд дописуRootofme (2.06.2007 13:19) писав:

Карта вийшла непоганою... Але я б зробив більше часу та більше освітлення (з ліхтариком бігати я думаю не буде ніхто).
є ще Nightvison )
Просто при створені я орієнтувався на свій монітор, а він в мене світлий і контратний тому не знаю як виглядає мапа у інших. Але нічне бачення в таких випадках дуже і дуже корисна річ :)
  • 0

#40 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 02.06.2007 – 16:57

А для сорс ти мап не робиш?
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних