Перейти до вмісту

Made In China (зроблено в Китаї)


Повідомлень в темі: 170

#61 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.03.2008 – 09:38

Перегляд дописуStuff (14.03.2008 08:52) писав:

Але всеодно, навіть така низька ціна не змусить мене купити китайську машину :angry1:

Ну, кому головне "шашечки", як в тому анекдоті, а мені головне - їхати. Аналогів пристойних всеодно нема, а викидати за автівку 100 000 грн і більше мене жаба задавить.
  • 0

#62 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 14.03.2008 – 10:01

Перегляд допису-=VJ=- (14.03.2008 09:38) писав:

Ну, кому головне "шашечки", як в тому анекдоті, а мені головне - їхати. Аналогів пристойних всеодно нема, а викидати за автівку 100 000 грн і більше мене жаба задавить.
Після купівлі китайського авто обов"язково одразу заїдьте на автостанцію на огляд, а то я бачив один тест-драйв такої машини - так там бракувало декілька болтів, десь в районі ручки передач,точно не пригадаю(було лише три замість чотирьох):angry1: і ще купа нюансів, так от, та людина, яка тестувала, сказала, що ніколи не купить китайської машини :ggggg:
  • 0

#63 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.03.2008 – 10:15

Перегляд дописуStuff (14.03.2008 10:01) писав:

Після купівлі китайського авто обов"язково одразу

Вибирати доведеться прискіпливо - то само собою. Але краще вибирати таке, аніж Таврію :angry1:
  • 0

#64 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 14.03.2008 – 10:32

Перегляд допису-=VJ=- (14.03.2008 10:15) писав:

Вибирати доведеться прискіпливо - то само собою. Але краще вибирати таке, аніж Таврію :angry1:
Нє, можна ще Диво або Шевроле - теж хороші "запорожці":ggggg:


Всетаки від техніки життя так не може залежати, як від авта - знаючи, що китайська техніка часто ламається, сподіватимемось, що вам трафить нормальна машина китайського автопрому:(

Недавно виявив, що китайські мариновані шампіньйоні дешевші за наші, і це при тому, що їх ще й везли за тисячі км. звідси..
  • 0

#65 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 14.03.2008 – 10:50

Chery М-14

Зображення

Не все китайське викликає недовіру =)
  • 0

#66 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 14.03.2008 – 10:59

Головне не те як виглядає ззовні, а те що в середині..Китайці добре навчились "комуніздити" чужі дизайни :angry1:
  • 0

#67 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.03.2008 – 11:17

Перегляд дописуStuff (14.03.2008 10:32) писав:

Нє, можна ще Диво або Шевроле - теж хороші "запорожці":angry1:

Ви, мабуть, трохи призабули, що Деу та Шевроле - це корейські автівки :ggggg: Як на мене - то краще вже Китай :(

Перегляд дописуStuff (14.03.2008 10:32) писав:

Недавно виявив, що китайські мариновані шампіньйоні дешевші за наші, і це при тому, що їх ще й везли за тисячі км. звідси..

Часник та яблука, до речі, теж дешевші.
  • 0

#68 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 14.03.2008 – 11:23

Перегляд допису-=VJ=- (14.03.2008 11:17) писав:

Ви, мабуть, трохи призабули, що Деу та Шевроле - це корейські автівки :angry1: Як на мене - то краще вже Китай :ggggg:
та нє, я в курсі чиї то машини, хоча чим вже корейці гірші за китайців, та й від корейських машин вже знаєш, чого чекати, так як вони вже досить давно на українському ринку, а китайці тільки недавно почали свою автоекспансію у нас ..
До речі в Китаї близько 200 автозаводів, такщо у нас ці черіджилігрейтволи - то тільки початки :(
  • 0

#69 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.03.2008 – 11:27

Перегляд дописуStuff (14.03.2008 11:23) писав:

До речі в Китаї близько 200 автозаводів, такщо у нас ці черіджилігрейтволи - то тільки початки :ggggg:

А при чому тут китайські заводи - Чері, як і Шевроле та Деу, виробляють у нас. :angry1:
Стосовно чого чекати - так, відомо. По-перше нарікань на них не менше, по-друге фарш у них ненабагато кращий за жигулі, по-третє - розміри, знаєте...
  • 0

#70 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 14.03.2008 – 11:44

Злодії китайські. Наглість юанів незнає меж..
  • 0

#71 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 14.03.2008 – 12:08

Перегляд допису-=VJ=- (14.03.2008 11:27) писав:

А при чому тут китайські заводи - Чері, як і Шевроле та Деу, виробляють у нас. :angry1:
Стосовно чого чекати - так, відомо. По-перше нарікань на них не менше, по-друге фарш у них ненабагато кращий за жигулі, по-третє - розміри, знаєте...
так китайські авта в нас лише складають, деталі везуть з Китаю..якби в нас був повний цикл - то б машини не були такими дешевими..

Перегляд дописуbamik (14.03.2008 11:44) писав:

Бачив вже подібні фото в якомусь журналі, одна німецька фірма навіть почала судитись з китайцями через плагіат, але потім забрали свою скаргу - або вирішили все фінансово, або сюди втрутилась політика(хто ж хоче ати проблеми з Китаєм) :ggggg:
Але плагіат логотипів- то вже трохи занадто :(
  • 0

#72 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 14.03.2008 – 13:04

вчора по телику Пинзенник казав що в нас мала продуктивність праці. Щеб пак мала продуктивність, якщо на 47 мільйонів населення працює... цікаво скільки? де є статистика скільки в україні працівників, а скільки службовців, ну і така-ж статистика для китаю...
  • 0

#73 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.03.2008 – 13:28

Перегляд дописуDrunkLordVillis (14.03.2008 13:04) писав:

вчора по телику Пинзенник казав що в нас мала продуктивність праці. Щеб пак мала продуктивність, якщо на 47 мільйонів населення працює... цікаво скільки? де є статистика скільки в україні працівників, а скільки службовців, ну і така-ж статистика для китаю...

Сьогодні в Україні, 13 млн. 300 тис. пенсіонерів, при загальній чисельності населення 46 млн. 741 тис. чоловік, яке продовжує скорочуватись. Близько 10 млн. чоловік складають діти і молодь, яка ще, із зрозумілих причин, не працює. При цьому приблизно 5 млн громадян України, що знаходяться в працездатному віці, не є застрахованими особами, тобто з їх заробітної плати не проводяться відрахування до Пенсійного фонду. Частина з них працює у сфері «тіньової економіки» (тобто економіці, яка не врахована і не платить податків і зборів), а частина — за кордоном. Виходить, що сьогодні на одного платника внесків до Пенсійного фонду доводиться майже 0,8 пенсіонера, тобто 10 працівників містять 8 пенсіонерів. Це дуже високе навантаження, яке неминуче веде до недоліку у Пенсійного фонду України власних засобів для виплати пенсій (по даним, приведеним на офіційному сайті Пенсійного фонду за січень-квітень 2004 року частка власних доходів Пенсійного фонду склала 70,8%). Дефіцит засобів Пенсійного фонду покривається за рахунок Державного бюджету, який, як відомо, теж дефіцитний. Демографічні прогнози в Україні ще менш утішливі, ніж в Європі і США. У Україні по оцінках експертів в 2040 році на тих, що 1000 працюють буде 1200 пенсіонерів
  • 0

#74 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 14.03.2008 – 14:45

Одна така невелика інформація...
1. Зростання ціни нафти до 150 долярів за барель зупинить принаймні 20% господарки Китаю.
2. При ціні 200 долярів за барель Китай економічно помре. Стане таким як колись. Його ж підняли все падаючі транспортні витрати.

Повідомлення відредагував Weber: 14.03.2008 – 14:46

  • 0

#75 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 14.03.2008 – 15:07

та певно не тільки один Китай "помре" без нафти :angry1:
  • 0

#76 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 14.03.2008 – 16:35

10 працівників містять 8 пенсіонерів - от я попрошу різнити працівників і службовців, і навіть глибше різнити...
збір до пенсійного фонду, не лише з прибутків працівників, а і з різних послуг, в тому числі збір з самих пенсіонерів, які користуються цими послугами.

от наприклад працівник ремонтує дорогу - кладе асфальт - він фінансується з державного буджету, а отже з податків, але його праця не сприяє росту ВВП.

От давайте порахуємо лише тих працівників, які створюють щось, якусь річ, що можна продати, не рахуючи працівників, що надають послуги, і не рахуючи службовців, що фінансуються з податків.

Раніше я створював СЧПУ, чим сприяв росту ВВП, тепер я надаю населенню послуги, і ніяких товарів не створюю.

Так дуже сумніваюся що в Україні хоча б 1 чоловік на 1000 населення створює товар чи хоча-б добуває сировину, занадто багато в нас службовців.
Для розвинутих країн багато службовців це добре тому що вони інвестують в економіку слаборозвинутих країн, і отримують дивіденди з акцій азіатських підприємств, у нас же такого немає...
Ми намагаємося перестрибнути від країни третього світу до країни першого світу минуючи други, минуючи стадію розвитку, на якій зараз знаходиться китай.
я песиміст, вважаю що нне вийде так.
  • 0

#77 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.03.2008 – 17:18

Перегляд дописуDrunkLordVillis (14.03.2008 16:35) писав:

не рахуючи працівників, що надають послуги

Щось я не зрозумів, пане - якщо провайдер створює для Вас послугу доступу в інтернет, чи GSC створює "Сталкера" і привносить в країну десятки мільйонів доларів з-за кордону, які заплатили там за українську іграшку - то це що, вже рахувати не треба?
  • 0

#78 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 14.03.2008 – 18:30

Перегляд дописуStuff (14.03.2008 14:07) писав:

та певно не тільки один Китай "помре" без нафти :angry1:
Ну може ще Вєтнам разом з Китаєм. Чому я так тверджу? Економічні успіхи Китаю базуються на дуже-дуже дешевому транспортуванні продукції за останні років 20-30.

Кілька статей зі словника, що зявиться у світ у червні.

Відстані опору "зникнення" теорія
. Теорія, за якою з розвитком науково-технічного прогресу у переміщенні пасажирів і вантажів транспортні витрати стануть настільки незначними, що ними можна буде знехтувати. Починаючи з 1850 року, з впровадженням залізничного сполучення, реальністю стало долати відстані, на які до того часу навіть не могли собі уявити цілі покоління людей, що не подорожували. У 1850 році 95% громадян Америки жили та вмирали в радіусі 25 миль від своїх домівок. З розвитком людського суспільства та удосконаленням транспортних засобів транспортні витрати знижуються: від 114 кг зернового еквівалента при перенесенні вантажів на собі на нижчих стадіях розвитку цивілізації до 0,16 кг – при перевезенні морським транспортом у наші дні. Реальна вартість морських вантажоперевезень за останні 60 років знизилася майже на 75%. Ця тенденція характерна і для найновіших видів транспорту. За шість десятиріч авіаперевезення подешевшали більш ніж у 6 разів. Зниження вартості перевезень повітряним транспортом вивело на світовий ринок багато видів продовольчих товарів, зокрема, ранніх сортів фруктів і овочів, які швидко псуються, і для яких інші види транспорту не можуть використовуватися. Конквест Р., оцінюючи перспективи союзу англомовних країн (Північної Америки, Австралії та Великобританії), писав, що сьогодні 12 тисяч миль (відстань між найвіддаленішими точками гіпотетичного союзу) важать менше, ніж тисяча миль, які розділяли американські штати у 18 столітті. Цезар Родні їхав до Філадельфії цілу ніч, щоб встигнути проголосувати за Декларацію про незалежність. Сьогодні вертоліт доставив би його туди за півгодини. Дорога від Нью-Йорка до Філадельфії тоді забирала два дні, а до Балтімора – п'ять. І це вважалось найкращим сполученням. Сьогодні ж бізнесмени і політики можуть дістатися з Лондона до Канберри упродовж дня, а зв'язок через Інтернет чи телефоном є миттєвим. Ми з вами живемо в еру, коли рівень розвитку транспортних засобів та комунікаційних технологій зробив фактор відстані менш важливим, ніж будь-коли в історії людства. "Тиранії відстані", про яку говорив австралійський історик Джеффрі Блейні, нині фактично не існує. У результаті різні країни стали ніби у декілька разів ближче одна до іншої.

Відстані опір (ВО). Труднощі, що виникають при переміщенні товарів і людей. Основними характеристиками є технічна можливість, вартість, надійність і швидкість переміщення. Через повільну швидкість комунікацій у кінці XVIII ст. та початку ХІХ ст. в Росії одночасність історичних подій могла тривати місяцями, а інколи й роками. Так "Московские ведомости" від 25 травня 1799 року друкували новини з Петербурга (тодішньої столиці Росії) від 19 травня, з Італії – квітневі, із Нью-Йорка – березневі, а про очікувані спільні дії Буонапарте з Тіпу-султаном повідомлялося ще протягом багатьох тижнів після загибелі знаменитого індійського правителя в бою з англійцями. Цей приклад ілюструє тиранічну силу ВО при розповсюдженні у ті часи інформації. Очевидно, що транспортування продукції та пасажирів супроводжувалося ще більшим ВО. Через шість століть після свого заснування Рим поставить умовою Карфагену зруйнувати це місто і перенести його на 14 кілометрів від побережжя в глибину. І саме ці 14 кілометрів поставили хрест на столиці великої морської держави, що ще недавно панувала мало не над усім Середземноморям…

Відстані тиранія. Фраза, що характеризувала ізольоване положення Австралії за назвою книги Блейні Дж. Тиранія відстані (Blainey Geoffrey. The Tyranny of Distance, 1966). До середини ХХ століття, коли гужева Росія відстала від парово – рейсової Європи, відстані називали її прокляттям і Чаадаєв, і Пушкін, і навіть цар Ніколай ІІ.


І Китай єдина країна світу, що везе наприклад у Європу товар ціною 1 доляр за кілограм у Європі??? Різке підвищення транспортних витрат за рахунок паливної складової поставить Китай на коліна. Його ринкова зона скоротиться з цілогог світу до кількох сотень кілометрів.
ПЕС. Моя порада: не купуйте акцій китайських підприємств і не вкладайте у їхні юані!!!

Повідомлення відредагував Weber: 14.03.2008 – 18:33

  • 0

#79 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 14.03.2008 – 19:22

Перегляд допису-=VJ=- (14.03.2008 17:18) писав:

Щось я не зрозумів, пане - якщо провайдер створює для Вас послугу доступу в інтернет, чи GSC створює "Сталкера" і привносить в країну десятки мільйонів доларів з-за кордону, які заплатили там за українську іграшку - то це що, вже рахувати не треба?
іграшка - це товар. інформацію створюють і продають. а послуги не створюють, їх просто надають. тобто інтернет - це послуга, а інформація в інтернеті - це товар. ми з вами зараз створюємо товар, який продається через провайдерів, так само як продукти через супермаркети, але супермаркети не створюють продукти а надають послуги по його реалізації. а користувач платить за товар створений нами, методом перегляду реклами, що рідко трапляється на цьому форумі, отже наш інформаційний товар є дуже дешевий... ну і звісно самі ми творці отримуємо лише моральне задоволення, а за цю послугу платимо провайдеру.
  • 0

#80 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.03.2008 – 19:22

Перегляд дописуWeber (14.03.2008 18:30) писав:

І Китай єдина країна світу, що везе наприклад у Європу товар ціною 1 доляр за кілограм у Європі??? Різке підвищення транспортних витрат за рахунок паливної складової поставить Китай на коліна. Його ринкова зона скоротиться з цілогог світу до кількох сотень кілометрів.

паливної складової? Та киньте ці дурниці, пане :angry1: Якщо у Китаю почнуться проблеми з "паливною складовою", він не буде оглядатись на нафтові компанії, як США - він найперший перейде на водень чи електроенергію :ggggg: Тим паче, що наддорогі сучасні автівки, які працюють на альтернативних джерелах енергії теж робляться в Китаї, отже вони вже мають ці технології, навіть якщо не розробили їх самі :(

Повідомлення відредагував -=VJ=-: 14.03.2008 – 19:23

  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних