Перейти до вмісту

Starcraft 2


Повідомлень в темі: 39

#21 Тихий Крик

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 382 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львівська обл., Броди

Відправлено 29.05.2007 – 18:59

Уря! Дочекалися! Трейлер мене вразив, як і арт-роботи та відео з геймплею.
Щож...я навіть не сумніваюся що в цей світ вийде ще одна ВЕЛИКА гра!
З.І. - а що ж з проектом Starcraft : Ghost?
  • 0

#22 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 02.06.2007 – 01:47

Відразу після анонсу StarCraft 2 на саміті Worldwide Invitational в Сеулі, співробітники Blizzard провели прес-конференцію, де розповіли подробиці про прийдешню гру. Проект перебуває в розробці з моменту виходу Warcraft 3: The Frozen Throne (тобто, вже четвертий рік підряд), над ним трудяться близько 40 чоловік, і вже зараз по мережі можна зіграти за всі три сторони. Незважаючи на серйозний прогрес, дата виходу залишається колишньою - "коли доробимо". Чи стискують авторів бюджетні рамки? Ні в якому разі. "У нас немає бюджету як такого; ми витратимо стільки часу й ресурсів, скільки буде потрібно, щоб зробити відмінну гру", - заявив президент Blizzard Марко Морейм.

Зовнішня подібність StarCraft 2 з Warcraft 3 невипадкова. Арт-відділ Blizzard сповідає особливий підхід до ігрової графіки: ніяких натяків і недомовок. Помітні персонажі та ландшафти, роздуті пропорції, образи що запам'ятовуються та анімація персонажів, яскрава, насичена палітра - фірмовий стиль художників студії. Втім, під знайомою оболонкою ховається зовсім інша RTS: динамічна (бій по мережі триває 15-20 хвилин), без "рольових" домішок, де мікроменеджмент поступився місцем керуванню ресурсами. Замість маленьких армій - більші, замість юнітів з оберемком спеціальних можливостей - армії "м'яса", готового на "раш" у перші хвилини бою.

Багато в чому StarCraft 2 - повернення до оригіналу, ніж радикально нова річ. Тут як і раніше в ході принцип "камінь-ножиці-папір", коли в кожного юніту є своя противага. Наприклад, тамплієри протосів легко розправляються з купою маленьких зергів, спопеляючи орди настирливих тварин викидами псі-енергії. Земний облоговий танк не переживе очної зустрічі з "безсмертним" - протосівська машинка некваплива, але її захисне поле відмінно справляється з потужними залпами. Правда, сама вона навряд чи вціліє після набігу зерглінгів.

Зараз автори зосередили основну увагу на мультиплеєрі - адже, StarCraft 2 споконвічно "заточена" під кіберспортивні чемпіонати. Саме тому ви не побачите тут надмірних ефектів, що затуляють поле битви, але для особливо урочистих випадків (скажемо, появи материнського корабля протосів - унікального суперюніту, що існує в одному екземплярі) Blizzard приготувала пафосні шоу. З цієї ж причини автори не стали вносити зміни в інтерфейс і приклали всі зусилля, щоб три раси були максимально несхожими одина на одну. Так, згаданий убер-корабль доступний лише протосам; у землян та зергів немає своїх версій цієї "іграшки".

Любителі "синглу" теж в накладі не залишаться. Події нової гри розгортаються через чотири роки після подій StarCraft: Brood War, коли армія Сари Керріган, самопроголошеної королеви зергів, стерла в пил війська Об'єднаного Земного Директорату (UED). Це зіграло на руку Арктуру Менску і його тоталітарному Земному Домініону, що буде представляти землян в StarCraft 2. Шанувальники серії зустрінуть і інших улюблених героїв, зокрема, Джима Рейнора та Зератула, а також довідаються, яке відношення до подій має древня раса Xel'Naga, що колись створила зергів і протосів. Гравці побувають в індустріальних пустищах світц Браксис-альфа, побачать зруйновані храми протосів у джунглях занедбаної планети Бел'шир і спустяться на Чарів - батьківщину зергів, покриту лавою та вулканічним туфом.

Два популярних слухи - таємнича "четверта раса" і нібито ексклюзивні "красоти" для Direct 10. Ні того, ні іншого в StarCraft 2 немає. Графічний двигун опирається на Direct 9.0, повністю підтримує піксельні шейдери 2.0, включаючи стандартні ефекти такі як HDR-освітлення, "блум" і normal mapping. При необхідності гра жертвує видовища на користь більш швидкого геймплею, що напевно порадує власників малопотужних ПК. Цікаво, що, незважаючи на всі зусилля Microsoft по просуванню сервісу Windows Live, Blizzard не має наміру кидати свій Battle.net. Як і колись, саме ця служба стане "домом" для віртуальних полководців.

_www.ag.ru

З.І. Вибачайте за якість перекладу.
  • 0

#23 BHAAD

    угу, так. дійсно. саме так. хоча ні. ось так! САМЕ ТАК!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 930 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.06.2007 – 07:55

жир, будем комп апгрейдить... ще одна причина :)
навіть в перший шпілить знову почав, винесли як синка, ну нічьо, залипнем нормально
  • 0

#24 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 02.06.2007 – 16:59

А які трЄбованія?
  • 0

#25 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 02.06.2007 – 18:33

Перегляд дописуDimon (2.06.2007 17:59) писав:

А які трЄбованія?
Перед тим як задавати такі питання уважно прочитай всю тему, про які системні вимоги може бути мова, якщо гра тільки розробляється.
Ще раз побачу щось схоже отримаєш попередження.
  • 0

#26 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 09.06.2007 – 22:23

Співробітників Blizzard, схоже, сильно дістали всілякі вигадки про вихід StarCraft 2 в 2007 році, появу четвертої раси і портируванню ігри на консолі.
В інтерв'ю телеканалу MSNBC віце-президент студії Роб Пардо спростував разом всі три вищезазначених слухи. Щоб вже точно припинити подальше їх поширення.

Скріншоти з майбутньої гри:
Прикріплений файл  111.jpg   127.82К   50 Кількість завантажень: Прикріплений файл  112.jpg   124.65К   65 Кількість завантажень:
  • 0

#27 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 09.06.2007 – 23:02

Тоді раси ванікс і ксел-нага буду в аддоні :yes:. Або можливо і в цій версії, але за них неможна буде грати.
  • 0

#28 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 10.06.2007 – 12:25

Капєц... Чекаю не дочекаюся...
  • 0

#29 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 06.09.2007 – 16:33

ЧаПи по Starcraft II.

Основні питання
Що таке Starcraft II?
Starcraft II - це продовження нашумівшої RTS(Real-Time Strategy) Starcraft, що протягом багатьох років важається одним з кращих представників жанру. У грі будуть представлені три абсолютно різні раси - Протоси, Террани та Зерги, які були акуратно виважені та перероблені з часів першої частини.
Коли відбудеться вихід гри?
Ще занадто рано для дати релізу, як і у випадку з усіма своїми іграми, Blizzard буде потрібно стільки часу, скільки буде потрібно для розробки цікавої, збалансованої та повністю доробленої гри.
Чим Starcraft II буде відрізнятися від Starcraft?
1. Starcraft II буде працювати на приголомшливому 3D движку, що дозволяє відтворювати як прекрасні ландшафти і величезні моделі, так і величезні армії.
2. Ще буде додано кілька нових юнітів до кожної раси та повернуться декілька старих, вдосконалених юнітів.
3. Так само очікується значна переробка Battle.net для фанатів мультиплеєра і розробка безлічі унікальних аспектів в кампаніях, для любителів одиночної гри.
Чи будуть присутні одиночний і мультиплеєрний режими?
Поза всяким сумнівом, вам буде запропонована унікальна кампанія з відмінною історією, а також мультиплеєрний режим через Battle.net.
Яка буде історія Starcraft II? Чи побачимо ми старих персонажів Starcraft?
Ще занадто рано для детального обговорення сюжету, однак коли Blizzard повністю визначиться з одиночною кампанією, ми поділимося більшою інформацією з вами.
Скільки відео сцен планується?
Ми знаємо, що гравці Starcraft II очікують побачити популярні відео сцени, якими так знаменитий Blizzard. І однозначно такі сцени будуть, однак ще точно не відомо скільки.
Скільки рас буде в Starcraft II?
В Starcraft II нас очікують старі добрі Протоси, Террани і Зерги. Blizzard сподіваються зробити ці раси максимально не схожими один на одного по стилі гри. І при цьому вони хочуть домогтися ідеального балансу, що зробив Starcraft такою популярною грою. Так само були обіцяні багато нових юнітів для кожної раси, і переробка трохи старих юнітів, що повернулися в гру. З такими глобальними змінами в дизайні і нових функціях, які плануються в одиночному та мультиплеєрному режимах, ми сподіваємося, що Starcraft II запропонує нам чудовий досвід Starcraft'а Нового Покоління.
А чи не складно випустити продовження до такої популярної гри як Starcraft?
Ми розуміємо, що це завдання не з легких, однак Blizzard уже має досвід у цій сфері. Warcraft 3 є продовженням Warcraft 2, а Diablo 2 продовженням Diablo. Всі ці ігри перевершили своїх старших братів і ми сподіваємося на такий же успіх з Starcraft II.
Чи плануєте ви випускати гру в декількох країнах? Чи буде випуск у всіх країнах одночасний? Які країни і які мови нам варто очікувати?
Випуск Starcraft II одночасно на багатьох мовах є однією з головних завдань Blizzard. Ближче до виходу гри буде доступно більше інформації.
Чи буде доповнення (аддон) і що в ньому буде нового?
В Blizzard завжди приділяли дуже велику увагу доробці всіх ігор, що вже вийшли, однак ми не думаємо, що в них було часу подумати про доповнення до гри, що ще не вийшла.
Чи буде консольна версія Starcraft II?
Starcraft II розробляється на PC. Немає ніяких планів по розробці гри на консольні платформи.

Battle.net
Чи плануються які-небудь зміни в Battle.net? Нові функції?
Планується додати багато нових функцій і змін в Battle.net, однак у цей момент немає ніякої конкретної інформації.
Чи зможемо ми продовжувати грати в Starcraft на Battle.net після виходу Starcraft II?
Звичайно.
Чи з'явиться можливість керування кланом?
Ще немає ніякої точної інформації, пов'язаної із прийдешніми змінами Battle.net.
Які заходи вживають для боротьби із чітерами?
Blizzard не хоче допомагати своїм ворогам, публікуючи кожний свій крок по боротьбі з ними... Однак політика по відносини до таких індивідів не змінилася і безпека - один з найважливіших пріоритетів у прийдешніх змінах Battle.net.

Ціна, Рейтинг, Бета...
Скільки буде коштувати Starcraft II? Де я зможу купити цю гру?
Вся ця інформація буде доступна ближче до виходу гри.
Який рейтинг буде присвоєно Starcraft II?
Blizzard орієнтується на T-рейтинг у США і схожий рейтинг у всіх інших країнах світу. Однак точна інформація буде доступна тільки ближче до виходу гри.
Чи плануєте ви проводити закриту або відкриту бету? Як щодо Trial або Demo версій?
Рішення щодо бета тестів і demo-версій звичайно вирішуються по ходу розробки гри. Ми не можемо надати ніяких точних деталей у цей момент.
Чи буде колекційна версія Starcraft II?
Всі рішення щодо типів коробок з грою будуть прийняті ближче до виходу гри.

Технічні Аспекти
Які системні вимоги будуть в Starcraft II?
У нас буде більше деталей із приводу системних вимог ближче до виходу гри.
Гра першочергово розрахована на Windows Vista?
Starcraft II буде повністю сумісний як з Windows Vista, так і з XP.
Чи буде одна версія Starcraft II для PC і Mac?
Як і всі останні ігри Blizzard, Starcraft II вийде в одному виданні для Mac і PC.
Чи скористається Starcraft II функціями Direct 10? Які інші графічні поліпшення будуть доступні?
Гра буде сумісна з Direct 10, і Blizzard візьме все краще, що Direct може надати, однак графічний движок буде універсальним, для максимальної сумісності із всіма системами, здатними запустити Starcraft II. Новий движок також дозволяє однаково добре відображати моделі великих розмірів, так і величезної кількості маленьких. Фізика Havok теж була інтегрована у движок для внесення реалізму в гру.

Взято з blizzard.com

Велика подяка Блискавиці за допомогу в перекладі.
  • 0

#30 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 06.09.2007 – 18:38

деякі юніти дуже подібні на такі з C&C3 :cool1:
  • 0

#31 Осколок Життя

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 104 повідомлень

Відправлено 26.09.2007 – 18:03

чекаю офіційного виходу... хочу пограти... колись різався в першу... прикольна гра!..
  • 0

#32 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 13.10.2007 – 20:10

Додано описи і фото двох нових юнітів: в Протосів - Авіаносець (Carrier), в Терранів - Бойовий крейсер (Battlecruiser).
Взято з blizzard.ru
  • 0

#33 CAESAR

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 265 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 22.10.2007 – 19:19

графіка братерська до воркрафтовської
  • 0

#34 Scorpion

    Цезар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 338 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.10.2007 – 18:13

дійсно, схоже на ворік3, але що радує що немає розпливчатості і точковості - модельки більш точні
  • 0

#35 x-man

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 441 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 25.10.2007 – 22:32

Урааа я на старкрафті шке вчився ганяти стратегії і мені дуже сподобалось то на старкрафті 2 я буду відриватись по повній !!! ;)

графіка ійсно нормальна )
  • 0

#36 St1Ng3R

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 112 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна,Калуш

Відправлено 19.10.2008 – 12:30

колись тоже рубав перший але потім перейшов на інші ігри. тепер чекаю з нетерпінням на нову версію ігри... :)
  • 0

#37 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 08.05.2009 – 19:29

Звичайно застара новина, але все ж:
Зображення
Зовсім недавно підійшла до кінця чергова щорічна виставка Blizzard World Wide Invitational, що проходить в Парижі. Під час конференції був показаний очікуваний StarCraft 2, від якого всі були просто в захваті. Відвідувачі відзначили явні покращення гри в кращу сторону, в порівнянні з версією річної давності. Зокрема це стосується юнітів - військові одиниці всіх трьох рас, нарешті, довели до розуму. Для першої презентації StarCraft 2 Blizzard вибрали саме підходяще місце - Сеул, де проходила та сама виставка WWI. Популярність StarCraft 2 в Кореї не знижується, зовсім навпаки.
Далі тут.
  • 0

#38 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 08.05.2009 – 19:38

Починається запис на бетатестування.
  • 0

#39 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 08.05.2009 – 23:23

Перегляд дописуБілий Дракон (8.05.2009 20:38) писав:

Починається запис на бетатестування.
як я зрозумів там треба обов’язково ввести сд-ключ будь-якої купленої гри... на жаль таких не маю.. не пускають просто так в бета-тест :)

Перегляд дописуБілий Дракон (9.05.2009 02:36) писав:

Хіба? А чи не достатньо мати лише профіль?
ну якшо я написав аж цілий рядок про те, що недостатньо, то чому має бути достатньо?

Повідомлення відредагував Evol: 09.05.2009 – 12:14

  • 0

#40 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 09.05.2009 – 01:36

Перегляд дописуEvol (9.05.2009 00:23) писав:

як я зрозумів там треба обов’язково ввести сд-ключ будь-якої купленої гри... на жаль таких не маю.. не пускають просто так в бета-тест :)
Хіба? А чи не достатньо мати лише профіль?
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних