Перейти до вмісту

Starcraft 2


Повідомлень в темі: 39

#1 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 19.05.2007 – 17:41

  • 39
Офіційний сайт: http://www.starcraft2.com/
Один із трейлерів в UA-IX: http://upload.com.ua/get/899916001

#2 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 19.05.2007 – 17:51

Перегляд дописуБілий_Дракон (19.05.2007 18:41) писав:

Офіційний сайт: http://www.starcraft2.com/
Один із трейлерів в UA-IX: http://upload.com.ua/get/899916001
Вчора також побачив. Але анонс якийсь слабенький.
1. "Очевидці" анонсу в основному описують Протосів. Терран слабше, про Зергів взагалі згадки поодинокі.
2. Про нову расу - Ванікс, чутки про яку ходили майже нічого.
3. На скріншотах, які я бачив не було жодного зображення баз. Крім протоського гейтвея. Що дивно. Невже Бліззард хоче перетворити Starcraft на Ground Control? Оптимізму додає те, що в верхньому правому кутику видно житлові місця, але це ще не доказ...
Що порадувало:
1. Графіка просто вражає. Видно, що вони грунтовно переробили двигунець.
2. Можна уже прослухати і продивитися 4-х юнітів Протосів. Старі-добрі Зеалоти навіть голос не змінили...
3. Залишена стара система керування - радують око тотожні іконки команд знизу справа та ресурси. Отож, надіятимемося, що управління суттєво не зміниться, а буде лише покращене.
Одним словом, дочекався я анонсу, дочекаюся виходу - викину старе залізо і буду шукати нове - хочеться перед смертю пограти продовження гри, від якої я 3 роки фанатів...
Слава Blizzard!!!
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображення
  • 0

#3 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 19.05.2007 – 18:00

На одному з роликів є гемплей. Там видно протосів. Зерги почали рухатися як справжня сарана. Мені здалося, що тепер буде дві раси протосів, принаймні візуально. Стосовно нової раси, так вона обіцяна сюжетом ще з Брудвару. Там казали про расу господ. Від них пішли зерги і протоси. Вони ж створили той храм, що підірвав планету. Але по сюжету, спочатку, має бути інша раса --- це симбіоз із зергів і протосів :)
  • 0

#4 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 19.05.2007 – 22:26

Перегляд дописуБілий_Дракон (19.05.2007 19:00) писав:

На одному з роликів є гемплей. Там видно протосів. Зерги почали рухатися як справжня сарана. Мені здалося, що тепер буде дві раси протосів, принаймні візуально. Стосовно нової раси, так вона обіцяна сюжетом ще з Брудвару. Там казали про расу господ. Від них пішли зерги і протоси. Вони ж створили той храм, що підірвав планету. Але по сюжету, спочатку, має бути інша раса --- це симбіоз із зергів і протосів :)
Ця раса звалася Ксел-Нага, і була вбита Зергами. І про них свідчать лише сліди. А їх уже нема. А новою расою мали бути гібриди зергів та протосів Vanix, про яких натякалося у останньому бонусному рівні кампанії. І наче Самір Дюран втік від Керріган, і приступив до своїх генетичних експериментів їх створення.
  • 0

#5 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 19.05.2007 – 22:29

Перегляд дописуГетьман (19.05.2007 23:26) писав:

Ця раса звалася Ксел-Нага, і була вбита Зергами. І про них свідчать лише сліди. А їх уже нема. А новою расою мали бути гібриди зергів та протосів Vanix, про яких натякалося у останньому бонусному рівні кампанії. І наче Самір Дюран втік від Керріган, і приступив до своїх генетичних експериментів їх створення.
Дюран казав що працює на расу господ :). Чого б і не Ксел-Нага?
  • 0

#6 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 19.05.2007 – 22:32

Перегляд дописуБілий_Дракон (19.05.2007 23:29) писав:

Дюран казав що працює на расу господ :). Чого б і не Ксел-Нага?
А біс його знає, домисли тут будуть зайві. Blizzard володіє одною властивістю: вони здатні переробити з нуля всю гру, якщо відчувають якусь недоробку. Саме тому ця компанія і досі жива і продукує якісні іграшки. Тому, домисли на цю тему - те ж саме, як були домисли про нову расу Альянсу у World of Warcraft. В мене взагалі таке враження, що нової раси додавати не будуть.
  • 0

#7 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 19.05.2007 – 22:56

Згадайте продовження третього Варкрафту. Вони там купу рас наліпили. Правда більшість не для гри :)

Ще одне. З трейлерів склалося враження, що гра стала більш епічною. Відчувається дух космічних фентезі 80-х. Ох, ото фільми знімали тоді.
  • 0

#8 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 19.05.2007 – 23:03

На саміті Worldwide Invitational, що відкрився в південнокорейській столиці, Blizzard офіційно анонсувала StarCraft 2 - продовження культової RTS, перша частина якої вийшла в 1997 році. В ході презентації був показаний робочий білд ігри. Землянам знову потрібно буде зійтися в битві із двома інопланетними расами - протосами і зергами. Не зміняться і два стовпи місцевої економіки - кристали і газ.

Як і заведено у всякому добротному сіквелі, знайомі воюючі сторони розживуться новими юнітами, а старі герої відкриють в себе додаткові таланти. Наприклад, zealots навчилися швидко наближатися до жертви, не даючи їй отямитися, хоча куди цікавіше виглядає новий боєць - immortal, що включає захисні щити щораз, коли його хочуть дуже сильно скривдити. Йому не страшні навіть облогові танки землян! Напевно, тому вихідці із третьої планети від Сонця випускають загони reapers - десантників з реактивними ранцями, озброєних двома типами малопотужних пістолетів.

За час, що пройшов після виходу StarCraft: Brood War, протоси краще освоїли телепортацію. Тепер їхні армії можуть матеріалізовуватись в будь-якому кінці карти, аби тільки там неподалік стояв пілон. Новий юніт - сталкер - здатний переміщатися "стрибками" з одного місця в інше. Захисні бар'єри взагалі позбавлені обмежень по місцевості – будуй де хочеш. Відповідь зергів на подібні фокуси - дешевий тероризм: слизькі тварини перетворюються в живі бомби, що швидко несуться по землі, і вибухають під носом у ворога.

Втім, протоси вірять не тільки в технологічні хитрості. Їхні колоси - величезні довгоногі створіння, що хоробро спопеляють юрби (до півсотні за раз!) зергів із здвоєних лазерних гармат. Одне погано: випустивши такого гіганта на прогулянку, потрібно прикривати його з повітря, адже колоси вразливі до авіаударів. Це завдання цілком по силам феніксам - штурмовикам, що вміють випльовувати по кілька снарядів разом (розплата за спецатаку - перегріті знаряддя і тимчасова небоєздатність). Правда, для боротьби із земними крейсерами потрібно щось покрутіше, наприклад, warp ray - чим довше працює лазер цього корабля, тим болючіше він "жалить" ворога. Головне - не попасти під обстріл звичайної піхоти, чиї автомати швидко перетворюють дорогу посудину в купу пороху (падаючої, між іншим, згідно законів фізики).

Коли закінчуються всі аргументи, на сцену виповзає Protoss Mothership - гігантська летуча база, що існує в єдиному екземплярі. Ця дорога іграшка плюється бомбами, що сповільнюють хід часу навколо себе, і створює мініатюрні чорні діри. У ході презентації одна така чорна діра втягнула в себе чотири земних крейсери за якихось 10 секунд.

Фізика та сучасна графіка - не єдиний козир двигуна StarCraft 2. Навіть у її нинішньому, далекому від альфа-версії, стані, гра без напруження видає на екран до сотні юнітів, не втрачаючи при цьому у швидкості (хоча хто знає, який чудо-комп'ютер Blizzard заготовила для шоу в Сеулі?). В іншому ж SC 2 копіює свою попередницю - розроблювачі зберегли інтерфейс, графічний стиль і пропорції юнітів.

Дата виходу StarCraft 2 поки не оголошена.

ДОПОВНЕННЯ. Blizzard запустила офіційний сайт StarCraft 2. В меню: опис рас (поки доступні лише протоси), скріншоти, два ролики, FAQ, концепт-арт і шпалери. Там же можна побачити ексклюзивну статуетку одного з персонажів, що надійде в продаж у жовтні 2007 року за ціною $249.99.



resistor
Твій допис видалив. Ще один раз і отримаєш попередження.

  • 0

#9 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 19.05.2007 – 23:06

Перегляд дописуБілий_Дракон (19.05.2007 23:56) писав:

Згадайте продовження третього Варкрафту. Вони там купу рас наліпили. Правда більшість не для гри :)

Ще одне. З трейлерів склалося враження, що гра стала більш епічною. Відчувається дух космічних фентезі 80-х. Ох, ото фільми знімали тоді.
Наги, дренеї? Не така вже і купа. А не ввели в гру, бо не створили героїв для них, як би виглядали? Копія Demon Hunter? Та й була введена концепція героїв з Таверни. І зміна налаштованості тактики з масс-стратегій на контр-стратегії. Був варіант - або нові раси, або перебудова концепції гри. Blizzard вибрав друге, і доволі вдало.

Не знаю на рахунок епічності, Starcraft мені спершу також здавався дуже епічною грою. Особливо, той рівень, де треба протриматися 30 хвилин за Терран. А потім, навчившись грати, виніс тих Зергів, не те щоб протриматися. Головне, щоб за епічністю не пропала простота в управлінні та тактичні\стратегічні приколи. Саме завдяки цим речам Starcraft'у виповниться 10 років, при неспадаючому нижче 100000 гравців онлайну. А графіка - маса стратегій вмирали через те, що розробники всі сили вкинули в графіку, натомість забувши про геймплей. А Blizzard ліпить коржі, не забуваючи про решту компонентів.
  • 0

#10 Злодюжка

    опозиціонер, дисидент, відомий антикассандрист

  • Gamedev
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 883 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 20.05.2007 – 08:11

Перегляд дописуГетьман (19.05.2007 23:32) писав:

А біс його знає, домисли тут будуть зайві. Blizzard володіє одною властивістю: вони здатні переробити з нуля всю гру, якщо відчувають якусь недоробку. Саме тому ця компанія і досі жива і продукує якісні іграшки. Тому, домисли на цю тему - те ж саме, як були домисли про нову расу Альянсу у World of Warcraft. В мене взагалі таке враження, що нової раси додавати не будуть.
не треба нофої расси...
ну нащо фона! тут така гармонія.
  • 0

#11 vov41k

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 304 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Сміла

Відправлено 23.05.2007 – 21:42

Бачив ролик з гри, згідно ролику гра приголомшива...
  • 0

#12 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 24.05.2007 – 07:42

Перегляд дописуvov41k (23.05.2007 22:42) писав:

Бачив ролик з гри, згідно ролику гра приголомшива...
Поясни мені недосвідченому, як по ролику можна скласти враження про якість гри?
  • 0

#13 pyrius

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 284 повідомлень

Відправлено 24.05.2007 – 07:57

Перегляд дописуphobos (24.05.2007 08:42) писав:

Поясни мені недосвідченому, як по ролику можна скласти враження про якість гри?
Запросто. Я теж дивився ролик и читав інтерв'ю із розробником.
ідея гри залишилася та ж сама, трошки змінився сюжет та додалися нові юніти, за роликом видно динаміку гри, графіку, як промальовані ті чи інші персонажі.
Автори наголосили - що вони намагалися зробити не стратегію на проходження, а зробили наголос на грі для кіберчемпіонатів.
  • 0

#14 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 24.05.2007 – 09:08

Перегляд дописуpyrius (24.05.2007 08:57) писав:

Запросто. Я теж дивився ролик и читав інтерв'ю із розробником.
ідея гри залишилася та ж сама, трошки змінився сюжет та додалися нові юніти, за роликом видно динаміку гри, графіку, як промальовані ті чи інші персонажі.
Автори наголосили - що вони намагалися зробити не стратегію на проходження, а зробили наголос на грі для кіберчемпіонатів.
Інтерв'ю то трохи інше.
А от ролик, хм.. Можна зробити супер ролик, а гра виявиться поганою, а можна і мати супергру без роликів. Чи не так?
А якщо мався на увазі не ролик, а запис геймплею ігри що є на сайті, то по ньому теж важкувато судити про гру.
  • 0

#15 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 24.05.2007 – 09:19

Перегляд дописуphobos (24.05.2007 10:08) писав:

А от ролик, хм.. Можна зробити супер ролик, а гра виявиться поганою, а можна і мати супергру без роликів. Чи не так?
Чи так:ggggg:
По цьому ролику абсолютно не можливо сказати про саму гру..
Колись перший старкрафт був моєю найулюбленішою стратегією, тому сподіваюсь, що цифра " не зіпсує колишніх вражень :ggggg:
  • 0

#16 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 25.05.2007 – 12:44

Величезна кількість юнітів і нових вмінь:

Protoss
Immortals - мають щит, що активується при потужній атаці юніта.
Stalker - може телепортуватись в будь-яке місце.
Colossus - величезний юніт із двома бластерами, що може топтати дрібних юнітів.
Pheonix - може перезавантажити зброю для потужного пострілу, правда потім деякий час не може вести вогонь.
Warprey - літаючий юніт, що чим більше веде вогонь тим більше завдає пошкоджень.
Mothership - величезний корабель, що може створювати "чорні діри", у які затягує інші юніти, має здатність годинникової бомби і потужний лазер.

Terran
Terran reapers - мають рокет джамп.

Zerg
Зерглінги мають здатність мутувати у бомби.
Також був помічений величезний хробак, що вилазить з-під землі.

Вся ця інформація побудована на словах очевидця WWI
Можна чекати різні зміни.
  • 0

#17 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 25.05.2007 – 13:13

Перегляд дописуphobos (25.05.2007 13:44) писав:

Величезна кількість юнітів і нових вмінь:

Protoss
Immortals - мають щит, що активується при потужній атаці юніта.
Stalker - може телепортуватись в будь-яке місце.
Colossus - величезний юніт із двома бластерами, що може топтати дрібних юнітів.
Pheonix - може перезавантажити зброю для потужного пострілу, правда потім деякий час не може вести вогонь.
Warprey - літаючий юніт, що чим більше веде вогонь тим більше завдає пошкоджень.
Mothership - величезний корабель, що може створювати "чорні діри", у які затягує інші юніти, має здатність годинникової бомби і потужний лазер.

Terran
Terran reapers - мають рокет джамп.

Zerg
Зерглінги мають здатність мутувати у бомби.
Також був помічений величезний хробак, що вилазить з-під землі.

Вся ця інформація побудована на словах очевидця WWI
Можна чекати різні зміни.
Якийсь урізаний трохи переклад...
Спробую кинути свій, за неточності перекладу помідорами не кидайте...
Отже, зміни.

Террани:

Новий юніт – Terran Reaper (це піхота з джамп-паком). Чи означає це, що вони зможуть заскакувати на підвищення – поки не відомо.

Протоссы:

Colossus – величезний юнит, який може «переступати» через терранські бази. Дуже сильний проти наземних, може спопелити за раз до 50 зерлінгів, але не може атакувати повітря.

Immortal – наземний юніт з Shield 100/ HP 240, який «штампує»! драгунів (транспорт чи як пересувна фабрика?). Сильний проти сильноударних юнитів на кшталт танків.

Phase Prism - по суті – летаючий пілон :prapor3:! Так, ви не задивилися і не заслухалися.
Начебто, може використовуватися як телепорт (оскільки в SC2 буде можливість телепортації від пілону до пілону).

Stalker – аналог драгуна з можливістю телепортації

Warp Ray – повітряний юніт, лазер якого поступово наносить великий удар в залежності від часу, який діє на юніт ворога. Хороший проти споруд, але слабкий проти звичайної піхоти.

Mothership – супер-юніт протосів, який може бути створений лише 1 раз за всю гру. Має мега-можливість «Супер бомбу» и «Чорну дірку», які поки не описані конкретно, але можна уявити їх аналогом більш потужної і більш ударної атомної бомби терранів.

Зерги

У зергів появиться тепер не лише повітряний, але і підземний транспорт в вигляді Nydus Worm. (очевидно, цей черв'як виповзав з-під землі)

Нові можливості

Zerglings зможуть мутувати в Banelings – бомби, що котяться (з наступним відмиранням самого зерлінга, як можете здогадатися :wacko: )
Зміщено акцент на можливість телепортуватися у протосів
І ще трохи…

Що залишиться точно:

Terran:
Marines (sic! - хоч і укурені хлопці, але без них було б сумно)
Siege Tanks (sic! - танки негрів не бояться)
Battlecruisers (типок, хоч і з москальським акцентом, але sic!)
Ghosts (о так, мої улюблені бомби, запірні кульки)
Dropship (гарна дівчина, колись хтів познайомитися :prapor3: )
Nukes (таааааааааааааааааааак!!! Чорнобиль форева!!!)
Terran Buildings ‘liftoff’ ability (летючі споруди - любив вішати їх над танками :yes: ) - кажуть, що в Терран тепер буде літати все підряд :angry12:

Protoss:
Zealots (таке враження, що стара генерація майже вся вимерла, лишилися одні безмозкі фанатики...)

Zerg:
Zerglings (собаки - вони і є собаки, гріх не лишити. Мале, але як укусить...)
Mutalisks (тероризм ніхто не відміняв...)
Hydralisks (плювачки - я б за ними сумував...)

Vespene Gas & Minerals (добре, що лишили, а то я спершу на Blizzard злився за пропавшу нафту з 2-го Вару...)
  • 0

#18 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 25.05.2007 – 20:34

Нова інформація про гру:

Історія:
Історія StarCraft 2 відбувається через 4 роки після подій Brood War
Сили UED були знищені арміями Kerrigan.
Фракція Terran у грі спочатку буде складатися із "злої імперії" Домініону Terran.
Планети Char і Braxis ("Альфа Braxis"), повертаються, разом з новими (як наприклад, Belshir, світ джунглів Protoss).

Геймплей і Юніти:
Blizzard прагне іншого досвіду ніж в WarCraft 3, що означає: ніякої системи героїв, менший акцент на мікро й т.д.
Ворожі юніти, що атакують з висоти, не буде видно гравцю.
Hight Templar-и і Psi-Storm-и будуть у грі.
Ніяких морських боїв.

Графіка:
Графіка гри буде заснована на Direct 9 (у випадку якщо дехто з вас турбується, що гра піде тільки під Вістою).
Новий редактор карт буде названий "Scumedit".
Юніти SC2 будуть мати декілька "циклів переміщення" анімацій, так що вони не будуть пересуватись синхронно з однаковими фреймами анімації.

За матеріалами _www.gamespot.com/news/
  • 0

#19 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 25.05.2007 – 23:23

А коли повернеться Федерація? Хоч вона і була розбита, але не знищена. Керіган казала, що вони знадобляться у війні проти майбутнього ворога.

І стосовно протосів. Обидві їх раси були майже знищені, то ж зрозуміло чому у них стільки кібер-організмів з'явилося. Їх же після смерті у бляшанки саджають.
  • 0

#20 дурне дитя з Венери

    Т псих 2007 [b][img]star[/img][/b]

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1797 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ

Відправлено 26.05.2007 – 21:59

Ой, класно! Я так люблю Старкрафт, а новий ще вийде. А ніхто не знає дату виходу?
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних