Перейти до вмісту

Географія стала історією? (НАУКА)


Повідомлень в темі: 27

#1 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.04.2007 – 09:02

  • 27
Індія експортує програмного продукту на 20 млрд. доларів у рік . Витрати на "транспортування" в інтернеті цієї продукції оцінюються у 2 тис. дол.
Відстань тепер не має значення?

то питання цікавить не лише нас!
http://www.sln.org.u...nquiry/we13.htm
http://www.google.com.ua/search?hl=uk&...oogle&meta=

#2 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 24.04.2007 – 09:10

А ми експортуємо науковий потенціал(у вигляді науковців) на 20 мільярдів на рік, витрачуючи на експортування взагалі нічого - дійсно, відстань не має значення..
  • 0

#3 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 24.04.2007 – 09:11

Перегляд дописуWeber (24.04.2007 10:02) писав:

Витрати на "транспортування" в інтернеті цієї продукції оцінюються у 2 тис. дол.
Якийсь недоумок витрати рахував - більше їх, єднознаково.
  • 0

#4 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.04.2007 – 09:21

Перегляд дописуStuff (24.04.2007 09:10) писав:

А ми експортуємо науковий потенціал(у вигляді науковців) на 20 мільярдів на рік, витрачуючи на експортування взагалі нічого - дійсно, відстань не має значення..
Ще раз уважно прочитайте написане і наступним разом не спішіть. Речення, в якому дві частини змістовно між собою не повязані. :lol:

Перегляд дописуzav (24.04.2007 09:11) писав:

Якийсь недоумок витрати рахував - більше їх, єднознаково.
що за лексика у дискусії. навіть якщо ці витрати становили б 20 тис. дол. Це суті не змінює.
  • 0

#5 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 24.04.2007 – 09:21

Перегляд дописуWeber (24.04.2007 10:19) писав:

Ще раз уважно прочитайте написане і наступним разом не спішіть. Речення, в якому дві частини змістовно між собою не повязані. :lol:
Ну звиняйте . пропустив "транспортування"..
  • 0

#6 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 24.04.2007 – 09:25

ну шановні це ж лише стосується..галузей високих технологій.
Ви наприклда спитайте у директорів Миколаївського глинозменого заводу, яке значення для них має відстань коли вони боксити возять з Африки
  • 0

#7 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.04.2007 – 09:29

Перегляд дописуStuff (24.04.2007 09:21) писав:

Ну звиняйте . пропустив "транспортування"..
Не в цьому річ.
1. держава не експортує науковий потенціал - народ сам себе експортує.
2. витрати на транспортування при цьому трохи таки є. Хоча і не занадто великі. Але є - то не програмний продукт вартістю 200 тис. дол. відправити за 20 центів.

Перегляд дописуMarcos (24.04.2007 09:25) писав:

ну шановні це ж лише стосується..галузей високих технологій.
Ви наприклда спитайте у директорів Миколаївського глинозменого заводу, яке значення для них має відстань коли вони боксити возять з Африки
Ніби-то так. Але вся Європа закидана керамікою з Китаю за неймовірно малими цінами. Уявіть собі комплект посуди з кераміки вагою десь так 10 к-12 кг за ціною 30 злотих (десь 10 дол). Чи цілком пристойний кухоль з кераміки за 0,99 зл. І то везлося з Китаю!!!!!!!!!!!!!!
  • 0

#8 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 24.04.2007 – 09:31

Перегляд дописуWeber (24.04.2007 10:25) писав:


1. держава не експортує науковий потенціал - народ сам себе експортує.

Але саме держава в тому втрачає, відстаючи в науковому прогресі, купу крошей..
  • 0

#9 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 24.04.2007 – 09:34

Перегляд дописуWeber (24.04.2007 10:29) писав:


Ніби-то так. Але вся Європа закидана керамікою з Китаю за неймовірно малими цінами. Уявіть собі комплект посуди з кераміки вагою десь так 10 к-12 кг за ціною 30 злотих (десь 10 дол). Чи цілком пристойний кухоль з кераміки за 0,99 зл. І то везлося з Китаю!!!!!!!!!!!!!!
так а ви не забувайте, як воно там робилося і ким. Puma, Adidas і багато чого нішого вже давно "вишиваються" в Китаї. Тобто економія витрат на транспортування копменсується економією на витратах по зарплаті та адмін витратах.
  • 0

#10 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.04.2007 – 09:42

Перегляд дописуMarcos (24.04.2007 09:34) писав:

так а ви не забувайте, як воно там робилося і ким. Puma, Adidas і багато чого нішого вже давно "вишиваються" в Китаї. Тобто економія витрат на транспортування копменсується економією на витратах по зарплаті та адмін витратах.
То вже інша справа, де воно робилося і ким. Колись транспортування продукції на 100 км подвоювало її вартість. Тепер не знати чи 1000 км відіграють таку роль. Зрозуміло, що тут ще залежить від типу продукту. Одна справа - програмний продукт, де транспортні витрати становлять 0,000001% від загальних витрат, а інша справа цегла, яка, як правило, не перевозиться на відстань більшу за 250 км. Але тенденції... В мене таке відчуття, що скоро з Китаю возитимуть і цеглу для цілого світу.
  • 0

#11 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 24.04.2007 – 09:54

Перегляд дописуWeber (24.04.2007 10:42) писав:

Одна справа - програмний продукт, де транспортні витрати становлять 0,000001% від загальних витрат, а інша справа цегла, яка, як правило, не перевозиться на відстань більшу за 250 км. Але тенденції... В мене таке відчуття, що скоро з Китаю возитимуть і цеглу для цілого світу.
щось у вас дуже бурхливе відчуття. Це просто нереально
  • 0

#12 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 24.04.2007 – 10:17

Перегляд дописуWeber (24.04.2007 10:21) писав:

що за лексика у дискусії. навіть якщо ці витрати становили б 20 тис. дол. Це суті не змінює.
Суть зміниться, коли з'ясується, що витрати складають близько $20 млн. До того ж, слід зважати на цінність товару, його вузьку спеціялізованість і звичайну вагу: чи великі витрати на транспортування коштовностей, наприклад? Або книг?
  • 0

#13 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.04.2007 – 10:56

Перегляд дописуMarcos (24.04.2007 09:54) писав:

щось у вас дуже бурхливе відчуття. Це просто нереально
З розвитком людського суспільства та удосконаленням транспортних засобів транспортні витрати знижуються: від 114 кг зернового еквівалента при перенесенні вантажів на собі на нижчих стадіях розвитку цивілізації до 0,16 кг – при перевезенні морським транспортом у наші дні. Реальна вартість морських вантажоперевезень за останні 60 років знизилася майже на 75%. Ця тенденція характерна і для найновіших видів транспорту. За шість десятиріч авіаперевезення подешевшали більш ніж у 6 разів. Зниження вартості перевезень повітряним транспортом вивело на світовий ринок багато видів продовольчих товарів, зокрема, ранніх сортів фруктів і овочів, які швидко псуються, і для яких інші види транспорту не можуть використовуватися.

У результаті різні країни стали ніби у декілька разів ближче одна до іншої. Ці тенденції стали підґрунтям для виникнення теорії ”зникнення опору відстані”, за якою з розвитком науково-технічного прогресу у переміщенні пасажирів і вантажів транспортні витрати стануть настільки незначними, що їх часткою в ціні товару можна буде знехтувати.



З цього приводу варто пригадати історію появи у зимовий період на ринку Великобританії високоякісних свіжих томатів з Канарських островів [11, с. 234-235]. В останні роки "Marks & Spenser" за обсягом реалізації помідорів вийшла на провідне місце у Великобританії. Фірма продає томати лише вищого ґатунку, які відрізняються чудовим смаком. До того ж узимку компанія продає більше помідорів, ніж улітку, що є незвичним для країн північної півкулі. У холодну пору року англійські фірми імпортують цей товар з Канарських островів, які належать Іспанії. Раніше плоди надходили в англійські крамниці занадто м'якими й не дуже смачними, хоча й зберігали добрий "товарний" вигляд. У 1980 році компанія "Marks & Spenser" відрядила на Канарські острови групу фахівців, щоб докладно вивчити весь процес вирощування помідорів, збирання врожаю та його транспортування до Великобританії; виявити причини невисокої якості товару й підготувати відповідні рекомендації.
Виявилося, що помідори зривають зеленими, а потім прямо в корзинах вони дозрівають або на причалах, або вже на морських суднах під час перевезення. Плоди набували гарного червоного кольору, проте смак їх був далеко не кращим. За порадою технологічної групи врожай томатів почали збирати після повного дозрівання. Доставляли їх до Великобританії повітряним транспортом (справа нечувана в ті роки). За 72 години після збирання плоди з'являлися на прилавках магазинів. Авіакомпанія, яка здійснювала ці перевезення, спеціально для цього розробила ефективні способи швидкого завантаження і розвантаження літаків. Звичайно, дорогі авіаперевезення підвищили на 40% роздрібну ціну томатів, зате смак їх, текстура м'якості і зовнішній вигляд були такими чудовими, що продаж томатів одразу ж різко зріс. Вже наступного року фірма "Marks & Spenser" зафрахтувала реактивні вантажні літаки Боїнг-707, які, будучи повністю завантажені томатами, виконували взимку 150 рейсів між Канарськими островами та Великобританією.
11. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. – К.: Вища щк., 1994.

Повідомлення відредагував Weber: 24.04.2007 – 10:54

  • 0

#14 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 25.04.2007 – 07:10

Перегляд дописуMarcos (24.04.2007 09:34) писав:

так а ви не забувайте, як воно там робилося і ким. Puma, Adidas і багато чого нішого вже давно "вишиваються" в Китаї. Тобто економія витрат на транспортування копменсується економією на витратах по зарплаті та адмін витратах.
до речі
середня зарплата робітника в ЄС становить 70 дол. на день, Румунії - 4 дол., Китаї – 0,45 дол.
  • 0

#15 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 22.05.2007 – 09:07

Читав у дорозі "Логістику" авторства професора Є. Крикавського. Так там у розділі "Сучасні тенденції в логістиці" цитується Marshall McLuhan: "Час скоротився, простір зникає. Живемо тепер у глобальному селі, в якому все відбувається одночасно". Простір зникає... :ura:

Повідомлення відредагував Weber: 22.05.2007 – 09:07

  • 0

#16 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 23.05.2007 – 11:59

А за даними польської газети rzeczpospolita у світі на сьогодні 70 млн. осіб не повинно покидати дому, щоб заробити на хліб.
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydani...onomia_a_3.html

Цитата

Coraz więcej pracy w domu. Już 16 procent firm pozwala swoim pracownikom na pracę poza siedzibą, kolejnych kilkanaście procent zastanawia się nad jej wprowadzeniem.

  • 0

#17 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.05.2007 – 23:20

Перегляд дописуWeber (22.05.2007 10:07) писав:

Читав у дорозі "Логістику" авторства професора Є. Крикавського. Так там у розділі "Сучасні тенденції в логістиці" цитується Marshall McLuhan: "Час скоротився, простір зникає. Живемо тепер у глобальному селі, в якому все відбувається одночасно".
Перш ніж так легко кидатися висловами, навели би приклади організації транснаціонального виробництва і збуту виробленого...

Перегляд дописуWeber (23.05.2007 12:59) писав:

А за даними польської газети rzeczpospolita у світі на сьогодні 70 млн. осіб не повинно покидати дому, щоб заробити на хліб.
Тобто у світі 70 млн. винахідників і вчених, котрим для роботи потрібен лише олівець й аркуш паперу.
  • 0

#18 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.05.2007 – 07:42

Перегляд дописуzav (23.05.2007 23:20) писав:

Перш ніж так легко кидатися висловами, навели би приклади організації транснаціонального виробництва і збуту виробленого...Тобто у світі 70 млн. винахідників і вчених, котрим для роботи потрібен лише олівець й аркуш паперу.
1. Пане Зав читайте більше, наприклад http://www.ji.lviv.u...edman-zmist.htm
Томас Л. Фрідмен Лексус і оливкове дерево. Зрозуміти ґлобалізацію
2. не думаю, що фінансисти, бухгалтери, проектанти і т.п. то великі вчені.

Ви там прочитаєте

Цитата

Технологічний процес виробництва продукції фірми IBM розпочинається групою комп'ютерних спеціалістів в університеті Ціньхуа у Пекіні. В кінці кожного дня вони пересилають свою роботу через Internet в одне з відділень IBM у Сієтлі в США. Там програмісти опрацьовують цей матеріал і через Internet перекидають його за 8407 км до Інституту комп'ютерних наук у Білорусі та до Спілки програмістів у Латвії. Звідси робота пересилається до фірми "Tata" в Індії, а ті на ранок пересилають програму назад до Пекіна в університет Ціньхуа, тоді вона знов летить до Сієтлу, і ця велетенська глобальна естафета не спиняється, поки проект не буде готовий.quote
Цей приклад ілюструє сферу економіки (ринок програмного забезпечення), де опір відстані практично відсутній.

або ще таке + даю точніше посилання.

Цитата

«Група комп’ютерних програмістів в університеті Ціньхуа в Пекіні пише програми, застосовуючи технологію "Джава". Вони працюють на ІБМ. В кінці кожного дня вони пересилають свою роботу через Інтернет в одне з відділень ІБМ у Сієтлі. Там програмісти опрацьовують цей матеріал і через Інтернет перекидають його за 8407 кілометрів до Інституту комп’ютерних наук в Білорусі та до Спілки програмістів у Латвії. Звідти робота пересилається на схід, до об’єднання "Тата" в Індії, а ті на ранок пересилають програму назад до Пекіна в університет Ціньхуа, тоді вона знов летить до Сієтлу, і ця велетенська глобальна естафета не спиняється, поки проект не буде готовий. “Ми називаємо це "цілодобовою Джавою", – каже Джон Патрік, віце-президент відділу інтернет-технології в ІБМ. – Ми, схоже, створили сорокавосьмигодинний робочий день за допомогою Інтернету”».

У 1970-ті роки канадська компанія "Бата", виробник взуття, мала десяток взуттєвих фабрик на ключових ринках цілого світу, але кожна з них працювала на місцевий ринок, пристосовувалася до місцевої моди та вимог і фактично стовідсотково продавала свою продукцію на тому ринку. Натомість нині "Найк", спроектувавши в Ореґоні певну модель взуття, за ніч факсом чи електронною поштою може передати останні модифікації цієї моделі своїм фабрикам та субконтрагентам у цілій Азії, котрі наступного дня почнуть виробляти нову модель кросівок для споживачів в цілому світі.
http://www.ji.lviv.u...man/lexus07.htm
  • 0

#19 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 24.05.2007 – 07:56

Перегляд дописуWeber (24.05.2007 08:42) писав:

Цей приклад ілюструє сферу економіки (ринок програмного забезпечення), де опір відстані практично відсутній.
Який відсоток світової економіки приходиться на зазначені вами галузі, де "опір відстані" в усі часи був найменшим? Чи буде зростати цей відсоток надалі і до якої межі? За рахунок яких ресурсів він зростатиме?

Перегляд дописуWeber (24.05.2007 08:42) писав:

2. не думаю, що фінансисти, бухгалтери, проектанти і т.п. то великі вчені.
Які бухгалтери, які фінансисти? Ви ще Forex згадайте...
А проектантам якраз ніхто не заважає працювати де-інде й наслідок роботу замовнику надіслати поштою.
І взуттєві фабрики "Бата", котрих по світу десяток, не припинили вробництво з автоматизацією інформаційних потоків родинної компанії. Сучасність дозволила лише оптимізувати операції виробництва-продажу взуття, але не удосконалити саму технологію виробництва.
  • 0

#20 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.05.2007 – 08:07

Перегляд дописуzav (24.05.2007 07:56) писав:

Який відсоток світової економіки приходиться на зазначені вами галузі, де "опір відстані" в усі часи був найменшим? Чи буде зростати цей відсоток надалі і до якої межі? За рахунок яких ресурсів він зростатиме?
Що таке "в усі часи". та фірма IBM зявилася порівняно дуже недавно. А відсоток таких галузей стає дедалі більшим. Ось наприклад сайт щодо проектування меблів.
http://www.pstrak.com.ua/
І таких речей зявляється дедалі більше.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних