Перейти до вмісту

Болонська система у ВНЗ


Повідомлень в темі: 104

#21 Style)r

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 329 повідомлень
  • Місто:Київ

Відправлено 19.06.2007 – 00:42

Перегляд дописуZmi (23.04.2007 23:05) писав:

Моє ставлення до цього явища негативне... Квітка не з того куща... Остогидла... Кому ще довелося такого зазнати?
Аналогічно. У нас на ФТІ кожний її трактує по своєму. Змінюються правила кожний місяць :rolleyes: І від неї одні проблеми. Поки жодних переваг!
  • 0

#22 Mr.Ripley

    (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4665 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 23.06.2007 – 11:43

Все краще що від Болонської системи взяв мій вуз, це те, що частина екзаменів відбувається після першої чверті частина після другої. Таким чином можна більш глибоко сконцентруватись на вивченні одного предмету.

Все інше реалізується дуже погано.
  • 0

#23 under21

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 159 повідомлень
  • Місто:Lemberg, Galicia

Відправлено 23.06.2007 – 19:51

а в мене у ВНЗ вона тільки недавно,
мене ще не заділо,
не знаю, чи задіне

але я того чекаю з жахом, бо не хочу, щоб на мені систему відлагождували(
  • 0

#24 Івасик Телесик

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 305 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:kyiv/iv-frankivsk(kalush)

Відправлено 23.06.2007 – 20:08

Болонська система....ну...це не для нас...
1. ми - українці - поговорити любими, а отже письмовий екзамен не для нас
2.письмовий екзамен - це взагалі деградація, бо ми - українці - дуже винахідлива нація і вміємо прекрасно дурити всіх і себе: списавши потім розпинатися, що Я вчив!
3. але можна не вчитися, не вчитися, не вчитися, а потім, бо ми українці - заплатити і 3 мати точно

це для КНЕУ, але я сумніваюся що будь-де окрім Могилянки інакше

Повідомлення відредагував resistor: 23.06.2007 – 20:09

  • 0

#25 Style)r

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 329 повідомлень
  • Місто:Київ

Відправлено 23.06.2007 – 21:02

Перегляд дописуresistor (23.06.2007 21:08) писав:

Болонська система....ну...це не для нас...
1. ми - українці - поговорити любими, а отже письмовий екзамен не для нас
2.письмовий екзамен - це взагалі деградація, бо ми - українці - дуже винахідлива нація і вміємо прекрасно дурити всіх і себе: списавши потім розпинатися, що Я вчив!
3. але можна не вчитися, не вчитися, не вчитися, а потім, бо ми українці - заплатити і 3 мати точно

це для КНЕУ, але я сумніваюся що будь-де окрім Могилянки інакше
на ФТІ (Фізико-Технічний інститут) інакше )
  • 0

#26 Lactarius

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 23.06.2007 – 22:05

Та реалізація системи що є в нас у ВНЗ - відстій
  • 0

#27 Mr.Ripley

    (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4665 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 13.07.2007 – 16:40

Реформа щодо Доктора філософії - оце сила!
Хоч би воно реалізувалось
  • 0

#28 kYula

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 124 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 13.07.2007 – 17:19

Власне я спробую "на смак" Болонську систему лише в цьому році, але мої друзі, що навчаються за цієї ситеми, дуже вихваляли. "Сесії - перед ними сидиш кілька днів і, як скажений, наздоганяєш всі свої недоліки з того чи іншого предмету, Болонська - вчишся впродовж року, а перед іспитами проблем не маєш і ефект знань вищий, і легше навчання"
  • 0

#29 малеча

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 669 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:вершина самотності

Відправлено 13.07.2007 – 18:29

Зовсім непогана штука, ця Болонська система, але дуже не вдосконалена у нас.
У моєму вузі взагалі перший рік запровадили повністю її. Це просто піпец... викладачі самі не знають скільки ставити балів, хто як.. в кого 3 бали це відмінно, в кого 2 це потолок...
Короче в першому семестрі взагалі була мішанина. Думаю на цей навчальний рік вони якось освояться і складуть нормальні програми.
Взагалом подобається отримувати автоматом екзамен, і продовж семестру набирати бали, але деякі "совєтскі" викладачі, які жостко слідують старих правил... і нічого ніхто їм не докаже! :gryzin:
Але є і негативи: багато у цій системі запроважено на самостійне опрацювання. І хворіти не можна. Бо навіть за присутність бали.
Ти хоч вмирай але маєш бути на парах, а то не зарах. Жостко з присутністю... хоча гроші.. гроші... :) це сила. Переконалася у цьому давненько.
  • 0

#30 KykyRyDZA

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 498 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 14.07.2007 – 09:26

болонська система це класна й позитивна штука

але у нас її настільки кострубато вводять що крім ненависті тяжко щось інше до неї відчувати)))

  • 0

#31 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 14.07.2007 – 10:18

малеча
за Болонською системої викладачі не мають права виставляти оцінки за присутність.

ось трохи офіційних документів про Болонський процес
_http://www.mon.gov.ua/education/higher/bolpr
  • 0

#32 Українець

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 410 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:ЛЬВІВ, Україна

Відправлено 14.07.2007 – 19:24

А мені не подобається ще одне нововведення спричинене Болонським процесом в Україні. Я про те, що студентів відраховують по закінченню навчаня за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (4 роки навчання). І на 5 курс ти ще раз повинен поступити.
  • 0

#33 ПоzZzитивна

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 192 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто: іншої планети...

Відправлено 04.08.2007 – 14:39

У Болонської системи є свої плюси і мінуси...
Плюс в тому, що заробивши за семестр хоча б 20 з 40 балів ти маєш надію на 3 чи 4... якщо пощастило набрати 30 чи 35 балів, то можна вважати, що екзамен вже зараховано... деякі викладачі лише за відвідування лекцій і семінарів (незалежно від того відповідав чи ні) ставлять 20-25 балів...

але великий мінус в тому, що кожен викладач розуміє цю систему по-своєму... тому іноді виникають неприємності...

а ще велике значення має в якому саме ВУЗі ти навчаєшся... якщо у КНЕУ, та ще й на ФІСіТі, то це величезна і кругла шара...розумію, що багато хто скаже..."якщо постійно шара, то навіщо тоді навчатись"...але завдяки цій шарі я ще встигаю займатись багато чим додатково)
  • 0

#34 Єжік_UA

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 749 повідомлень

Відправлено 09.08.2007 – 06:27

А що це за явище взагалі? Я такого не знаю...
  • 0

#35 ПоzZzитивна

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 192 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто: іншої планети...

Відправлено 09.08.2007 – 15:55

"Болонським процесом" сьогодні називають процес створення країнами Європи єдиного освітнього простору.
Початок Болонському процесу поклала офіційна зустріч (19 червня 1999 року) міністрів освіти з 29 країн Європи. Ця зустріч ознаменувалася прийняттям спільної декларації, започаткувала регулярні - через кожні два роки - зустрічі (коніеренції) міністрів освіти європейських країн, які залучилися до процесу створення європейського простору вищої освіти, закликала унівеситети та неурядові європейські організації, які мають відношення до вищої освіти, приєднатися до цього руху.
Основною метою Болонського процесу є побудування до 2010 року загальноєвропейського простору вищої освіти - зближення освітніх систем різних країн для визнання освіти і дипломів, здобутих у різних європейських країнах шляхом використання загальних і зрозумілих для всіх понять та механізмів для вимірювання і порівняння результатів навчання студентів різних країн, а також прозорості освітньої діяльності навчальних закладів.
У той же час положення Декларації не дають жодних підстав вважати Болонський процес рухом до уніфікації освітніх систем і методів організації навчального процесу. Європейський освітній простір має будуватися на принципах збереження національної самобутності підготовки фахівців різних країн.
У рамках розвитку Болонських ініціатив були проведені конференції міністрів освіти європейських країн у Празі 2001 року, в Берліні 2003 року та Бергені в травні 2005 року. Офіційні документи, що були прийняти на них, містять аналіз ходу виконання зобов*язань, зазначених у Болонській декларації, та уточнують основні положення процесу на основі досвіду, набутого за роки, що минули після попередньої зустрічі, а також формулюють нові завдання на майбутнє.
Україна приєдналася до Болонської співдружності на четвертому саміті Болонського процесу, що проходив 19-20 травня 2005 року у м. Берген (Норвегія).
У рамках цієї події ведеться серйозна робота щодо гармонізації вітчизняної освіти у відповідності до вимог Болонської декларації, основним завданням якої є розвиток та набуття нових якісних ознак і в той же час збереження кращих традицій національної педагогічної школи.
Основні цілі Болонського процесу такі :
1. Підвищення якості освітніх послуг та набуття європейською освітою незаперечних конкурентних переваг.
2. Розширення доступу до єропейської освіти.
3. Формування єдиного ринку праці вищої кваліфікації в Європі.
4. Розширення мобільності студентів та викладачів.
5. Прийняття порівнюваної системи ступенів вищої освіти з видачею зрозумілих в усіх країнах Європи додатків до дипломів.
У рамках Болонського процесу було сформульовано шість ключових позицій :
1. Введення двоциклового навчання. Перший цикл для одержання ступеню бакалавра з тривалістю навчання 3-4 роки. Другий цикл для одержання ступеню магістра (через 1-2 роки навчання після бакалаврату) або для одержання ступеню доктора (за умови загальної тривалості навчання протягом 7-8 років).
2. Запровадження кредитної системи. Пропонується запровадити у всіх національних системах освіти систему обліку трудомісткості навчальної роботи в кредитах. Ха основу пропонується прийняти ECTS (European Credut Transfer System) - Європейську кредитно-тренсферну систему, яка дозволяє здійснювати перезарахування кредитів здобутих у різних навчальних закладах, зробивши її нагромаджувальною системою, здатною працювати у рамках концепції "навчання впродовж усього життя".
3. Контроль якості освіти. Передбачається організація акредитаційних аґенств, незалежних від національних урядів і мажнародних організацій. Оцінка буде ґрунтуватися не на тривалості або змісті навчання, а на тих знаннях, уміннях і навичках, що отримали випускники. Водночас будуть встановлені стандарти транснаціональної освіти.
4. Розширення мобільності. На основі виконання попередніх пунктів передбачається істотний розвиток мобільності студентів. Окрім того, ставиться питання про розширення мобільності викладацького та іншого персоналу для взаємного збагачення європеййським досвідом. Передбачається зміна національних законодавчих актів у сфері працевлаштування іноземців.
5. Забезпечення працевлаштування випускників. Одним із важливих положень Болонського процесу є орієнтація вищих навчальних закладів на кінцевий результат: знання та уміння випускників повинні бути застосовані і практично використані на користь усієї Європи. Всі академічні ступені й інші кваліфікації мають бути затребувані європейським ринком праці, а професійне визнання кваліфікацій планується повсюдне використання Додатка до диплома, який рекомендований ЮНЕСКО.
6. Забезпечення привабливості європейської системи освіти. Одним із головних завдань, що має бути вирішене в рамках Болонського процесу, є залучення до Європи більшої кількості студентів з інших регіонів світу. Вважається, що введення загальноєвропейської системи гарантії якості освіти, кредитної системи накопичення, легко доступних кваліфікацій тощо, сприятиме підвищенню інтересу європейських та інших громадян до вищої освіти.

Повідомлення відредагував Сумна: 09.08.2007 – 15:56

  • 0

#36 Мимиха

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 96 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Тернопіль

Відправлено 14.08.2007 – 12:58

а чому мені подобається, так здається справедливіше оцінювання.Студент працює кожного дня а не на сесії, а потім на так званій сесії деякі екзамени має автоматом. Хіба це погано?
  • 0

#37 Marshal

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 309 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Столиця Київської Русі - Київ

Відправлено 23.12.2007 – 09:33

Перегляд дописуZmi (23.04.2007 22:05) писав:

Моє ставлення до цього явища негативне... Квітка не з того куща... Остогидла... Кому ще довелося такого зазнати?
В України не Болонська система! У нас зробили гібрид Болонської і Радянської систем і вийшло щось страшне.
Болонська система не може діяти там де є безкоштовне навчання.
Наведу тобі один приклад, чому безкоштовне навчанні і болонська система не сумісні.
1. Болонська система передбачає систему кредитів, тобто за період навчання ти маєш набрати певну кількість кредитів, щоб тобі дали диплом, тобто ти можеш навчатись і 10 років на тих спеціальностях які реально пройти за 4, тобто на протязі навчання людина обрає предмети проплачує їх і ходить на них у довільному поряюку, у них немає такої стійкої групи як у нас, у них я сьогодні у того лектора завтра у того (це впринципі можна трохи побачити і у американських фільмах), у нас же з нашою бюрократією це нереально, щоб держбюджет підлаштовувався під кожного.
2. Оцінки і перездачі. За болонською системою є 6 оцінок А, В, С, F, FX. F - це 2 з правом перездачі, FX - 2 без права перездачі, але з обов`язковим повторним прослуховуванням курсу. Закордоном немає чіткого графіку і у них це можна швидко нагнати. У нас же треба чекати доки цей курс почнеться у іншого курсу. І це викликає проблему з проплатою зарплати викладачу за додаткових студентів, а як тоді бути із стипенідєю.
І ще дуже багато прикладів, просто не хочу все описувати, лінивий я. Мій університет почав вводити цю систему один з перших в України (був експерементальним), тому я багато знаю про неї.
Болонська система це чудова річ, ти не маєш рації, просто те що у нас і близько біля неї не лежало. І тому на те що називають Болонською системою по-українськи я сам матюкаюся...
  • 0

#38 Lady Erato

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 882 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 23.12.2007 – 11:54

свят свят свят.. тьфу на ту систему... ;)
Дійсно, жалюгідна пародія! В нас все в країні вводиться навіть вже не через задницю, а через щось гірше...
Оригінальна болонська система, впринципі хороша.. а в нас?? чому це, якщо я за семестр не назбирала 60 з 60, то навіть даючи екзамен на 40 балів зі 40 (це ж, логічно, 100% знання) я не можу мати 5???
Де в Болонській системі віднімаються бали за енки???
Чого це раптом ставити спочатку оцінки, ті оцінки переводити в бали (ще множачи на коефіцієнти :prapor3: ), потім це в букви, а потім назад в оцінки??
І чому це в кожного викладача своє оцінювання?? :) :P
Це не впровадження нової системи в Україні, а просто забавка і притворство...

(все вищесказане основане на "болонській системі" ЛНУ ім. Ів.Франка)

Перегляд дописуMumuha (14.08.2007 12:58) писав:

а чому мені подобається, так здається справедливіше оцінювання.Студент працює кожного дня а не на сесії, а потім на так званій сесії деякі екзамени має автоматом. Хіба це погано?

Я вже писала, чомусь в кожному універі, в кожного викладача вона своя..
В нас ОДИНИЦІ ставлять автоматом... а точніше лише двоє :kozak:
Більшість, якщо ти назбирав всі 60 з 60, автоматом ставлять лише 3..
Плюс, система тестування недосконала.. тести легше вгадати і списати... це ж все має робитись на компутерах... за кордоном навіть камери спостереження є...
  • 0

#39 Втікачка

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 76 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Його серця...

Відправлено 23.12.2007 – 16:41

Хм... А я обожнюю Болонську систему. Серйозно... Навчаюсь в одному з київських ВНЗ і так як вступала туди якраз під час впровадження тої самої системи, то відчула всі її деталі. Ті, що мають бажання і навчаються не мають проблем з отриманням балів. Максимально можна набрати 88б. і тоді відповідно 12б. отримуєш за екзамен чи залік (це є коефіцієнт, тобно здача екзамена чи заліка як така фактично відсутня). За 2, 5 роки навчання я не здавала жодного екзамену. Ось...
  • 0

#40 Nomad

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3581 повідомлень

Відправлено 24.12.2007 – 16:36

фігня та болонська система...ми, в кпі, вчимося по ОБОЛОНСЬКІЙ системі-на Пивній поляні бухаєм :) :lol:
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних