Перейти до вмісту

Куди піти вчитися ?

Повідомлень в темі: 592

#541 Nameless One

ЧВ

• СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2259 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 18.10.2011 – 23:13

Перегляд дописуFT232BM (18.10.2011 23:44) писав:

Не знаю, такі "програмери і заробляють копійки". Труъ програміст здатен написати программу навіть не на мові асемблера, а в машинних кодах і розуміється в конкретних архітектурних примочках процесора. А кінчений :yes: автомат, то дуже гарний засіб проектування заліза. Нещодавно я його зацінив при розробці досить складного заліза.
P.S. Якщо знання програміста обмежуються знаннями API Windows то це печалько ;(

попит породжує пропозицію. не все в цьому житті впирається в проектування заліза)
набагато більша і прибутковіша предметна область - вузькоспеціалізоване ПЗ заточене під окремі задачі. Приміром програмне середовище для торгової мережі.

впринципі я не програміст, тому не можу говорити точно. але враховуючи що зараз найчастіше зустрічаються пропозиції типу "потрібен програміст .NET чи java чи C#" - висновок напрошується сам.
  • 0

#542 FT232BM

私は人々嫌い

• Користувачі
  • 3435 повідомлень
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 18.10.2011 – 23:38

Перегляд дописуNameless One (19.10.2011 00:13) писав:

попит породжує пропозицію. не все в цьому житті впирається в проектування заліза)
набагато більша і прибутковіша предметна область - вузькоспеціалізоване ПЗ заточене під окремі задачі. Приміром програмне середовище для торгової мережі.
Так, вузькоспецалізоване ПЗ зараз потрібне. Доречі, як і вузькоспеціалізоване залізо. Знову ж таки не все упирається в x86 і Intel, пророка її.

Перегляд дописуNameless One (19.10.2011 00:13) писав:

впринципі я не програміст, тому не можу говорити точно. але враховуючи що зараз найчастіше зустрічаються пропозиції типу "потрібен програміст .NET чи java чи C#" - висновок напрошується сам.