Чуть оновлена і переформульована шапка, читати усім
Така проблема
З Нового року вступає у дію закон відповідно якому послуги dial-up інтернету будуть безкоштовними за умови прямого підключення до більшості з провадерів, відповідно люди будуть платити просто 3,24 грн за телефон, якщо ж користуватись коллбеком, то ціна буде близько 1,65-2 грн/годину, що практично у 3-4 рази вище від поточних тарифів.
Згідно з цим рішенням
Інтернет компанії, що надають послуги, змушені ставити таку ціну відповідно з новим правилам взаєморозрахунків
http://www.nkrz.gov..../450011e73cfd0/
Згідно з цим рішення національної комісії зв"язку, плата за використання місцевих телефонних мереж буде від 0,72 до 1,08 грн за годину.
Поспілкувавшись з антимонопольним комітетом, а також з учасниками даної сторінки, ми дійшли висновку, що по ідеї відповідальність за це подорожчання несе Національна комісія з питань регулювання зв’язку України.
Вставляю цінний пост, який практично визначив наші дії:
Начну с "базы"...-это не секрет, что Украина стремится приобрести статус "Информационного общества". Такое общество-приоритет власти, страны
Информационное Общество-это такое общество, где информация, ее обработка, хранение...забирает большую часть труда населения. Критерий такого общества - доступная информация (в том числе глоб). Так как может существовать такое общество, если растут цены на получения информации?!
Информатизации я -процесс создания информационного общества.
Исходя из всего этого, продолжаю:
Шаг 1.Знаем определение...теперь ищем законный орган власти, который этим занимается. На выше указанном сайте нашел ссылку http://www.stc.gov.ua/ . Смотрим…Заходим...ознакомимся с уставом http://www.stc.gov.u...comitet/statute (правовые возможности, обязонасти....) узнаем что они могут "усовершенствовать законы...вносить свои предложения...." для того, чтобы развивать информатизацию, читайте.
Шаг 2. Прочитав еще , можно догадаться, что было бы целесообразно работать через них. Тоесть нужно прежде всего связаться с ними(если не антимонопол. комитет -не получилось, то этот департамент должен помоч, ибо это их прямая деятельность).
Шаг 3 После просмотрим : http://www.stc.gov.ua/ukrainian/info/ или (на главной странице называется ИНФОРМАТИЗАЦИЯ, кликаем детальнише). Прочитав...обратим внимание на открывшиеся меню слева(под темы)...там же правовые базы....Узнаете про "Державна політика в сфері інформатизації "...про законы на эту тему...А держ. политика-эт серьезно, и они следовательно должны заинтересоваться поднятиями цен на инет следовательно на доступ к информации когда эта политика направлена наоборот, на доступный доступ, тоесть снижения цен до минимума. Здесь вообще должен сущ. только ее спад, медленно, или не медленно но спад.
Короче, нужно с ними сначала связаться, а потом уже суды...митинги...всеравно они все до фени (я уже говорил какое у нас гос.).
ПС Либо они помогут(http://www.stc.gov.ua/) либо у нас государство действует по принципу басни Крылова -лебедь, щука, рак.
Спасибо за внимание. Надеюсь это поможет общему делу. Если вам кажется, что инфа полезна, распространяйте.
Відповідно ми пишемо листи-зави-скарги у вищезгадані інстанції, я буду у цьому брати участь, також закликаю Вас розпитати родичів знайомих, да і так може хтось має досвід написання таких заяв чи скарг, чи може у вас є знайомі юристи, які могли б допомогти,
потім вивішуємо ці листи тут, і якщо буде необхідність ( а я гадаю вона буде) всі прочитавши ці заяви, домовляємось і збираємо підписи під ними, збір підписів буде відбуватись у кілька етапів протягом тижня-двох, так щоб якомога більше людей змогли приєднатись.
Звичайно, ця паперова робота, не досить повільний і бюрократичний шлях, але на даний час, мабуть він буде найдієвішим.
Якщо ж хтось спитає чому самеі "уктелеком в топку", то скажу, що в даному випадку під ім"ям укртелеком ми маємо на увазі усю систему взаємоз"язків цих організацій.
Зрозуміло, що споживачам нічого доброго це не несе, навіть якщо ви на виділенці (теоретично може бути ріст цін, адже попит на виділенки зросте), та й дайлапщикам взагалі, хоч не заходь, тепер будуть тільки пошту перевіряти.
Просто що чіпляє, хоче Укртелеком заробляти гроші, най заробляє, хай нормально продумають цінову політику телефонних дзвінків, хай зроблять інтернет без коллбеку (типу так як зараз буде), але щоб вони надавали послугу і ціна була більш-менш конкурентна, щоб телефонні хвилини тарифікувались по-іншому, і щоб якість була пристойною. Ні, вони чи люди з Національної комісії зв"язку взяли і видали закон, який укртелекому справді вигідний, так як ще більше закріплює його монопольні позиції.
ОСНОВНА ІДЕЯ
полягає в тому,
ВИСЛОВИТИ НАШ ПРОТЕСТ Національній комісії з питань звязку, чи іншим вищезгаданним органзація, що випливають на дану сферу, в тому числі і Укртелекому, впритул до збору підписів і мітингів.
Якщо хоча б кожен сотий відвідувач інфостору, приєднається то нас буде 500 чоловік!!! Якщо одночасно 500 почнуть дзвонити або напишуть хочаб по одному електронному листу, можливо нічого і не станеться, але нас помітять.
Будемо використовувати тільки засоби і методи які знаходяться в рамках закону
Пишіть свої відгуки тут, додавайте у "Я ЧИТАЮ", постіть на усіх форумах, в кого є можливість підтримайте енергією, на даний час ситуація така що є 150 енергій, думаю їх ще стане на найближчий час.
Сподіваюсь на Вашу підтримку.
Хід подій і додаткова інформація
30,12,06
Нам потрібні юристи або принаймні люди, які щось кумекають у праві, також потрібна інформація про взаєморозрахунки або умови договорів між провайдерами dial-up та укртелеком. Люди, які там працюють, могли б роз’яснити усе краще ніж я.
Нарешті, більш менш розібрався в законі, написано так що чорт ногу зломить, але 3 рази перечитавши можна розібратись, повна версія знаходиться тут
http://www.nkrz.gov.ua/images/doc/c187-por...ozraxunkiv.pd...
а загалом я виділив кілька важливих моментів, які по суті стосуються даного випадку з dial-up.
Рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України
від 06.09.2006 № 351
Порядок взаєморозрахунків між операторами телекомунікацій за послуги доступу до телекомунікаційних мереж при наданні послуг телефонного зв’язку
2. Терміни та скорочення завершення з’єднання – встановлення та підтримка телекомунікаційною мережею оператора телекомунікацій тимчасового комутованого з’єднання з кінцевим обладнанням абонента, якого викликають, від точки взаємоз’єднання з мережею іншого оператора телекомунікацій, з мережі якого надійшов цей виклик; ( це і є callback)
4.4. Розрахункові такси за послуги доступу до телекомунікаційних мереж операторів телекомунікацій визначаються на основі собівартості та з урахуванням прибутковості тих послуг, що надаються операторами телекомунікацій. (це важливо, теоритично до цього можна причіпитись, на яких таких показниках собівартості і прибутковості базуються їхні ж вказані у даному рішенні тарифи)
6. Особливості взаєморозрахунків за послуги доступу до телекомунікаційних мереж при наданні послуг місцевого телефонного зв’язку
6.4. Розрахункові такси за послуги доступу до телекомунікаційних мереж операторів телекомунікацій, що займають монопольне (домінуюче) становище на ринку телекомунікацій, при наданні послуг місцевого телефонного зв’язку встановлюються в розмірі, зазначеному в додатку 1.
Додаток 1
Розрахункові такси за послуги доступу до телекомунікаційних мереж операторів телекомунікацій, що займають монопольне (домінуюче) становище на ринку телекомунікацій, при наданні послуг місцевого телефонного зв’язку
Послуги доступу Розрахункові такси
(грн за хвилину без ПДВ)
Завершення з’єднання (у т.ч. транзит) 0,015
Транзит з’єднання 0,005
Примітка.
Розрахункові такси за послуги завершення з’єднання на мережах операторів місцевого телефонного зв’язку, які вони отримують від операторів телекомунікацій, що займають монопольне (домінуюче) становище на ринку телекомунікацій, при наданні послуг місцевого телефонного зв’язку визначаються на договірних засадах та не можуть бути меншими, ніж 0,01 грн за хвилину без урахування ПДВ.
(З додатку видно що завершеня з"єднання -callback коштує по собівартості 0,015 (грн/хв)*60 (хв)+20% (ПДВ)=1,08 грн за годину а примітка вказує, що ціна не може бути менша від 0,01 грн/хв, відповідно до цього мінімальна вартість callback для провадера буде 0,01*60*1,2= 0,72 грн за годину, проте наскільки розумію це можливо, якщо такі тарифи вказані у умовах розрахунків конкретного договору.
Відповідно до цього виникає припущення, що одночано з підвищенням цін укртелекомом і провайдери callback також підняли свої ціни, що може бути зумовлено:
а) Необхідністтю залучення більших обігових коштів, для цього піднімають ціни і рівень прибутковості, теоретично надалі вони можуть спадати (дане припущення, як на мене малоймовірне)
б) певними умовами розрахунків між інтеренет-провайдерами і укртелекомом, що зазначені у конкретних договорах чи угодах.
в) банальним бажанням нагріти руки, одночасно сказавши ми тут не при справах це все Укртелеком.
У кого є ще якісь ідеї – пишіть!
31.12.06
Що ми маємо на даний час. Вчора дану сторінку відвідало досить багато людей, понад 550, сподіваюсь, що більшість з них підтримують і підтримуватимуть наші акції протесту. Помітно, що люди додають дану тему в "Я читаю", "Рекомендую", і постять лінк на форумах, за що їм подяка.
Також, було переведено близько 150 енергій, на даний час маємо 104 на рахунку, принаймні на 2 дні повноцінної роботи повинно стати.
Дуже радий, що Ви усі так активно віднеслись до даного напряму, при таких відвідуваннях лави наших (хоч і заочно) будуть рости, і врешті решт ми матимемо 500-1500 людей.
Щиро вдячний усім Вам, лише разом ми зможемо щось зробити, лише вчіпившись за ідею, ми зможемо чогось сягти, тому що група людей то є сила, а згуртована група людей однієї ідеї то є надсила.
На порозі Нового року, користуючись нагодою, хотілось би привітати усіх і побажати:
-намагатись і досягати гармонії у відносинах з близьким і друзями, у роботі й навчанні, зі своми тілом і душею
-зберігати ясність думок і незалежність поглядів, най усілякі там реклами, окозамилювання, гламурні ТБ і журнали, складності життя, навчання чи робота, ніколи
Вас не зломлять
-най погляди, помисли і ідеї будуть справжніми і щирими
-най життя буде добрішим і світлішим
-даруйте радість і тепло близьким і рідним
-і навіть якщо щось йде не так, пам’ятайте, що усе в наших руках, ми можемо творити свою долю,
ми вільні наскільки ми сильні
Людина вища від обставин долі,
Якщо вона особа, індивід,
Наповнена настирливістю волі,
І жагою життя навік.
ТРИМАЙМОСЯ!!!
02.01.07
Дзвонив у антимонопольний комітет, де мені досить нормально роз"яснили ситуацію.
Національна комісія з питань регулювання зв’язку України є орагном влади таким же правовим як і антимонопольний комітет, і антимонопольний начебто тут нічого не може вдіяти, але сказали, що це рішення, як і будь яке інших органів влади, можна оскаржити в судовому порядку.
Так що знову потрібні юристи, хоча б правильно оформити позов.
Крім того, на даному етапі суб"єктом нашої акції простесту буде
http://www.nkrz.gov.ua (Національна комісія з питань регулювання зв’язку України)
так що уже буду складати їм листа,
і перші кол-атаки якщо будуть то будуть спрямовані саме на них (гадаю, це буде легше ніж завалити дзвінками укртелеком)
Голова Національної комісії з питань регулювання зв'язку України
країна повинна знати своїх "героїв"
Гайдук Олег Васильович народився у Києві в 1965 році. Закінчив Київський державний університет ім. Тараса Шевченка та Одеську національну академію зв'язку ім. О.С. Попова.
Працював в установах Національної академії наук України; на відповідальних посадах в апараті Верховної Ради України, Кабінеті Міністрів України.
З 1993 по 1996 рік розробляв і створював телекомунікаційну Урядову інформаційно-аналітичну систему з питань надзвичайних ситуацій.
З 1996 по 2000 рік працював заступником Міністра України з питань надзвичайних ситуацій, був керівником і розробником інформаційно-аналітичної комп‘ютерної системи підтримки прийняття рішень в період надзвичайних ситуацій, мобільного пункту управління i зв'язку, телекомунікаційних мереж і систем МНС. Відповідав за вирішення "проблеми 2000".
З 2000 року – заступник Генерального директора, а з 2001 по 2003 рік – Генеральний директор, Голова правління ВАТ "Укртелеком".
З 2003 по 2004 рік займався розробкою проекту впровадження термінального обладнання для використання на мережах стільникового зв‘язку в НТР Укрінфотехнологія, в ці ж роки був головою Міжнародного економічного комітету.
З квітня по листопад 2004 року працював заступником Міністра економіки та з питань європейської інтеграції України, керував роботою Департаменту інформатизації Міністерства.
19 квітня 2005 року Президентом України В.А. Ющенком призначений Головою Національної комісії з питань регулювання зв'язку України.
3,01,07
На даний момент, все чіткіше виясняється, що відповідальність і вина за це рішення лежить на Національній комісії з питань звязку, і непевно правильним буде писати листи до міністерства транспорту і звязку і до державного департаменту інформатизації,
http://www.mintrans.gov.ua
http://www.stc.gov.ua
деталі можна знайти на 4 сторінці коментів.
http://infostore.org/info/2469744?refer=24...p;v=reply_lis...
більш усього, доведеться писати листа і збирати підписи, так як це матиме більшу юридичну силу, ніж e-mail, а потім дублювати цього ж листа через інтернет
Ще раз нагадую, що потрібна юридична підтримка усіх рівнів, це дуже важливо
Якщо ви з нами, спостерігайте за даною темою, щоб бути у курсі акцій та заходів протесту."
Данна ынформацыя взята з наступного сайту