Перейти до вмісту

Через два місяці Steam платформа на Windows XP капут :(

Steam Windows XP End

Повідомлень в темі: 64

#41 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 06.11.2018 – 21:07

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.11.2018 – 21:02) писав:

Нічого не знаю. Воїн із велитенським молотом в руках, повинна бути сильною, моя героїня такою і була.
Вона не була сильною, вона була просто перекачаною на стероїдах. Стометровки не могла пробігти без віддишки, а на двохсот метрах падала від розриву серця. :wacko: А виносили її два середніх удари.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.11.2018 – 21:03) писав:

Зомбаки і так падають — удар, влучив-не-влучив, отримав люлєй у відповідь, не отримав. Відбіг, похілявся, і знову в бій... Вся система.
Я говорю про початок гри, коли у вас герой першого рівня. Джордж винесе вашого героя одним ударом. А ви тільки одним з п’яти його зможете трохи поцарапати.
  • 0

#42 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 06.11.2018 – 21:26

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 21:03) писав:

В тій грі нема такого класу, як лучник. Воїн має володіти і луком, і якоюсь зброєю. А ви на абсолютно непотрібну мудрість викинули чотири очки.
(Мудрість зайвий скіл, наприкінці гри герой, який вивчав мудрість буде мати десь на левел більше, ніж не мудрий, але цей другий по скілам переважатиме)
Торгівлю теж нема сенсу вивчати, вже краще repair, воно теж ціну предметів збільшує, алхімію - не витрачаєтесь на зілля з грибів, отруєну зброю - стріляєте з якоїсь фігні по здоровенному лорду і дивитесь, як він дохне. :wink2:
З якого це копита воїн що махає молотом повинен володіти ще й луком!? :wacko: Абсолютно не повинен. Це вам говорю Я — в дитинстві задрот в РПГ. Я не знав скільки там різниця в левелах коли прокачував, і взагалі, Ви бачили найм чара мого? — Які тоді питання із приводу мудрості? :P Отруйна зброя, це не уділ благородного воїна. :angry2:

Скелетони Лорди і так падали норм, принаймні у порівнянні, у них там вразливість до молотів походу.

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 21:07) писав:

Я говорю про початок гри, коли у вас герой першого рівня. Джордж винесе вашого героя одним ударом. А ви тільки одним з п’яти його зможете трохи поцарапати.
Ну так, моя героїня його якось перемогла, дійсно щось таке пам'ятаю, там зомбак був, непробивний і що? Упав під ударами молоту походу, як і всі інші...

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 21:07) писав:

Вона не була сильною, вона була просто перекачаною на стероїдах. Стометровки не могла пробігти без віддишки, а на двохсот метрах падала від розриву серця. :wacko:  А виносили її два середніх удари.
І тим паче, ця героїня залишила за своєю спиною безлікове число противників що впали під ударами її молота, виконала всі місії та врятувала той світ. Все як у казці.

Особливо подобаються деякі відео-ігри тим, що можна робити вибір, бути благородним героєм що допомагає всім нужденним, без різниці хто вони і де, що можна стати лицем до лиця із найлютішим демоном та не здригнутися. :) Ох-хох-ох...

Зображення

В неї не було грошей на стероїди, навіть якби вона хотіла, просто з дитинства полюбляла замість репетувати чи тікати, зустрічати неприємності із молотком в руках :P. Забивати цвяхи також добре вміла, підіймати візок наприклад що застряв у грязюці, вона була із бідної родини.

А ще говорять говорять, що вона напівкровка, людини та демона, батько чи матір були у неї із іншого світу. Все через її нелюдську силу. — От бачите, казка, без стероїдів.
  • 0

#43 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 07.11.2018 – 15:42

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.11.2018 – 21:26) писав:

З якого це копита воїн що махає молотом повинен володіти ще й луком!? :wacko: Абсолютно не повинен. Це вам говорю Я — в дитинстві задрот в РПГ. Я не знав скільки там різниця в левелах коли прокачував, і взагалі, Ви бачили найм чара мого? — Які тоді питання із приводу мудрості? :P Отруйна зброя, це не уділ благородного воїна. :angry2:
Отруйної зброї воїну і не треба. Якщо ви граєте найскладнішу партію, за севайвера. Основні скіли удар в спину (backstack) (зброя кинджал), лук, отрута.
Якщо найпростішу за воїна - основні скіли володіння зброєю для рукопашної і для атаки на відстані. Оскільки скіл арбалета поламаний, залишається - лук. Як варіант 2 в одному можна взяти спис, його можна кидати, але, зважаючи на бажність цієї гри, я би спочатку протестував чи декларований скіл реально працює. Говорити, що гра не збалансована, бо який небуть скелет охоронець виносить вашу героїню одним махом смішно. Бо скелета охоронця спеціально зробили тихохідним, щоб його можна бул винести на відстанні магією чи range weapon.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.11.2018 – 21:26) писав:

Скелетони Лорди і так падали норм, принаймні у порівнянні, у них там вразливість до молотів походу.
Я скелетів гардіанів спокійно виносив героєм 4 рівня, а лордів - 8, ще на початку гри, тоді, коли ваша героїня не могла підняти того молота, і відповідно отримував за них раза в три більше експи.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.11.2018 – 21:26) писав:

Ну так, моя героїня його якось перемогла, дійсно щось таке пам'ятаю, там зомбак був, непробивний і що? Упав під ударами молоту походу, як і всі інші...
Ще раз. Не проблема винести Джейка, у якого рівень 21 героєм 29 рівня. Він в Алероті, ви його можете розбудити зразу після початку гри переставивши букет, тоді винесіть, коли у вас герой першого рівня. :wink2: Який в біса молот, вся ваша зброя кухонний ніж. Я написав, що можна купити в Джорджа короткий лук, і винести Джкйка, але примудряються виносити кухонним ножем, хоч то мазохізм. Це на самому початку гри, коли ви ще навіть в катакомби не полізли. Кількість експи, яку ви отримуєте залежить від різниці між вашим рівнем, і рівнем монстра, якого ви винесли. Якщо ви героєм 15 рівня виносите скелета 2 рівня, ви не отримуєте взагалі експи, але коли ви героєм 1 рівня виносите Джейка 21 рівня, ви отримуєте купу експи, яка прокидає вашого героя вперед щось на 4 левели ще навіть до заходу в катакомби.
Тому що гра досить проста. Навіть не зважаючи на те, що ви старались і все робили не правильно, все одно виграється. А я ж вам написав, що якщо з головою грати, то на четвертині грати стає не цікаво, бо нема виклику.
В грі, починаючи з третього рівня, можна вивчити скіл капканів, і ви обовязково знайтеде штук 5 скорпіонів. Скорпіони спеціально для тих, хто страждає від складності. Напр. на фінальну битву в катакомбах герой виходить десь на восьмому рівні і просто розбити всіх можна, але реально складно. Варіант, можна змотатись після виконання квесту, і потім повернутись із прокачанішим героєм за експою. А можна просто запустити одного скорпіона, він всіх поріже на смужки.
В грі є кумедний баг при якому раптом всі summoned починають атакувати того, хто їх викликав. Якщо наступити на той баг, ваш скорпіон атакує вас, отоді справді треба ховатись. :wink2:

Повідомлення відредагував kalamar: 07.11.2018 – 15:46

  • 0

#44 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 07.11.2018 – 19:05

Перегляд дописуkalamar (07.11.2018 – 15:42) писав:

Отруйної зброї воїну і не треба. Якщо ви граєте найскладнішу партію, за севайвера. Основні скіли удар в спину (backstack) (зброя кинджал), лук, отрута.
Якщо найпростішу за воїна - основні скіли володіння зброєю для рукопашної і для атаки на відстані.  Оскільки скіл арбалета поламаний, залишається - лук. Як варіант 2 в одному можна взяти спис, його можна кидати, але, зважаючи на бажність цієї гри, я би спочатку протестував чи декларований скіл реально працює. Говорити, що гра не збалансована, бо який небуть скелет охоронець виносить вашу героїню одним махом смішно. Бо скелета охоронця спеціально зробили тихохідним, щоб його можна бул винести на відстанні магією чи range weapon.
Я грав свою партію, за свого воїна. І виграв. Вона у сто разів складніша ніж за лучника чи кінжальщика. Гра не збалансована, багова — через то її ближньобійним воїном пройти дуже важко. Розумієте, от не знає гравець що там натупашили розробники, захотів грати воїном із молотком, не хоче він/вона луком допустимо грати чи магом, ну не захотів. І що далі? — Якщо гра у такій манері надскладна, це не означає що то гравець повинен змінювати своє рішення та вибирати шлях луку/арбалету також. Розумієте логіку?
Ви просто у порівнянні зі мною, мало задротили в РПГ походу, ну це на краще, так-як менше життя викинули, можна сказати в пусту... Але суть в тому, що в РПГ в основному є канонічні класи: маг, воїн, лучник, дагер. Воїн це не воїн із луком, це ближньобійний чар, так само як маг, це не чувак/чувіха із щитом у латах. Ну, звичайно є купа варіацій, типу "бойовий маг", але мну олд-скул... :wacko:

Перегляд дописуkalamar (07.11.2018 – 15:42) писав:

Я скелетів гардіанів спокійно виносив героєм 4 рівня, а лордів - 8, ще на початку гри, тоді, коли ваша героїня не могла підняти того молота, і відповідно отримував за них раза в три більше експи.
Звідси і дизбаланс, одна зброя імба, а інша хардкор юзелес, а в моєї героїні все окей було, тут навіть її левелу монстра заклювати важко (тобто по правилах, допустимо настільної РПГ), не те що вищого по лвл хД.

Перегляд дописуkalamar (07.11.2018 – 15:42) писав:

Ще раз. Не проблема винести Джейка, у якого рівень 21 героєм 29 рівня. Він в Алероті, ви його можете розбудити зразу після початку гри переставивши букет, тоді винесіть, коли у вас герой першого рівня. :wink2: Який в біса молот, вся ваша зброя кухонний ніж. Я написав, що можна купити в Джорджа короткий лук, і винести Джкйка, але примудряються виносити кухонним ножем, хоч то мазохізм. Це на самому початку гри, коли ви ще навіть в катакомби не полізли. Кількість експи, яку ви отримуєте залежить від різниці між вашим рівнем, і рівнем монстра, якого ви винесли. Якщо ви героєм 15 рівня виносите скелета  2 рівня, ви не отримуєте взагалі експи, але коли ви героєм 1 рівня виносите Джейка 21 рівня, ви отримуєте купу експи, яка прокидає вашого героя вперед щось на 4 левели ще навіть до заходу в катакомби.
Я не пам'ятаю там всіх квестів, але знаю одне — всі поганці що зустрілися на шляху моєї героїні, були зражені її молотом тчк. Я прекрасно вмів грати в ближньобійних битвах у Дівайн Дівайніті, і розвідував всю карту, думаю то Джейк упав як тільки з'явився, хоча це було мабуть важко якщо зомбі був хай лвл, але Я ж говорив — удар, відскочив, знову удар — таких хак-н-слеш Я переграв, поперепроходив свого часу багато. Д'ябло, Тітан Квест, Торчлайт, Дівайн Дівайніті, Сакред, Сакред 2, тощо. Ну типу Балдурс Гейт, але це Дунжеонс і Драгонс правила, там не хак-н-слеш а тупо шахи якісь :), ну курва також важко на макс із модами на складність.
Який молот? — Вархаммер дитинко! :P

Перегляд дописуkalamar (07.11.2018 – 15:42) писав:

Тому що гра досить проста. Навіть не зважаючи на те, що ви старались і все робили не правильно, все одно виграється. А я ж вам написав, що якщо з головою грати, то на четвертині грати стає не цікаво, бо нема виклику.
З головою це не за правилами? Ага, звичайно... Красти-вбивати НПЦ за золото, багоюзити, тощо. Просто Ви мабуть не вірите що Я ДД пройшов воїном із молотом на максимумі? ХД Бо якщо Ви пробували так грати, то знаєте наскільки це задротство та мазохізм! Я думаю у мене десь є сейви, Я б міг вам скинути, але не знаю, у мене глюки по цьому приводі, не подобається коли хтось коїть моїми героями щось лихе допустимо. Тупо, але такий заскок навіть у плані комп'ютерних відео-ігор.

Перегляд дописуkalamar (07.11.2018 – 15:42) писав:

В грі, починаючи з третього рівня, можна вивчити скіл капканів, і ви обовязково знайтеде штук 5 скорпіонів. Скорпіони спеціально для тих, хто страждає від складності. Напр. на фінальну битву в катакомбах герой виходить десь на восьмому рівні і просто розбити всіх можна, але реально складно. Варіант, можна змотатись після виконання квесту, і потім повернутись із прокачанішим героєм за експою. А можна просто запустити одного скорпіона, він всіх поріже на смужки.
Отут Ви влучили в саму точку! Може, але це не означає що вивчить. Ну от не хочу щоб у мого героя були там "капкани", у мене воїн був, олд-скул. Отож.

Перегляд дописуkalamar (07.11.2018 – 15:42) писав:

В грі є кумедний баг при якому раптом всі summoned починають атакувати того, хто їх викликав. Якщо наступити на той баг, ваш скорпіон атакує вас, отоді справді треба ховатись. :wink2:
Баги у відеогрі, це чи не останнє чим мну цікавиться, якщо це крашить там гру, чи не ламає мій геймплей. Я не юзаю свідомо тих багів-недоробок, інакше простро втрачається сенс грати...
  • 0

#45 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 07.11.2018 – 19:37

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (07.11.2018 – 19:05) писав:

Я грав свою партію, за свого воїна. І виграв. Вона у сто разів складніша ніж за лучника чи кінжальщика. Гра не збалансована, багова — через то її ближньобійним воїном пройти дуже важко. Розумієте, от не знає гравець що там натупашили розробники, захотів грати воїном із молотком, не хоче він/вона луком допустимо грати чи магом, ну не захотів. І що далі?
Гравець, який грав справжні досівські РПГ, коли не сюсюкали з гравцем, не буде грати безмозко. Гравець пізнішого гатунку справді, вважає, що він дуже розумний, розібрався за п’ять хвилин, і його воїн крутий і за воїна важко грати.
За воїна ту гру найлегше грати. Ви собі ускладнили неймовірно проходження тим, що просто не правильно розвивали персонажа. Тому, що то не РПГ старого класу, які не пробачали грубих помилок, тому що гра розбалансована так, щоб проходилась навіть дурнем, тому ви і пройшли. :wink2:
Ви не самотні. Напр. з віки цитата про ту гру.

Цитата

При создании героя игрок выбирает пол и класс. Всего в игре три класса — маг, воин и бродяга. Последний — это прямой аналог вора. От того, какой класс выберет игрок, зависит только то, куда будут распределены начальные очки. Можно сделать себе воина-мага или бродягу-бойца.
Це цілком хибно. В грі в залежності від класу по різному рахуються вторинні характеристики, я вам то на пр. сили показував. Тому маг в грі ніколи не навчиться нормально махати булавою, він генетично до того не схильний.
Відповідно, якщо ви воїн, силу є сенс розвивати настільки, щоб мати змогу носити найважчі обладунки, більше сенсу нема.
Для севайвера і мага, тільки якщо є якась справді класна річ, і вимагає скажімо +10 сили. Не латний обладунок. Тим самим усувається абсурд мага чи севайвера які бігають в латах із закритим шоломом, якщо гравець користується головою, і бачить, що так тратити йому очки не вигідно. Але звичайно є безголові гравці, і гра настільки проста, що навіть вони можуть виграти, і потім говорити, яка гра не збалансована, бо їм туго доводилось.

Спробуйте ще раз пройти, і при цьому користуватись головою.

Повідомлення відредагував kalamar: 07.11.2018 – 19:40

  • 0

#46 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 08.11.2018 – 08:23

Перегляд дописуkalamar (07.11.2018 – 19:37) писав:

Гравець, який грав справжні досівські РПГ, коли не сюсюкали з гравцем,  не буде грати безмозко. Гравець пізнішого гатунку справді, вважає, що він дуже розумний, розібрався за п’ять хвилин, і його воїн крутий і за воїна важко грати.
За воїна ту гру найлегше грати. Ви собі ускладнили неймовірно проходження тим, що просто не правильно розвивали персонажа. Тому, що то не РПГ старого класу, які не пробачали грубих помилок, тому що гра розбалансована так, щоб проходилась навіть  дурнем, тому ви і пройшли. :wink2:
Що так, що так, складність для мене була велика, не зважаючи на причини. Просто Я чесно грав у свою, в гру яка мені подобалась, свою казку створивЮ, і чесно її виграв, а не підкорявся недоробкам гри чи чужим правилам. Хак-н-слеш це не шахи, але там також, постійно доводиться робити вибір, у сто разів легше заюзати лук чи арбалет, або вбити НПЦ і забрати всі речі там, знайти якийсь багоюз, але мну цього не робив, причина цього — просто Я так вирішив.

Перегляд дописуkalamar (07.11.2018 – 19:37) писав:

Ви не самотні. Напр. з віки цитата про ту гру.

Це цілком хибно. В грі в залежності від класу по різному рахуються вторинні характеристики, я вам то на пр. сили показував. Тому маг в грі ніколи не навчиться нормально махати булавою, він генетично до того не схильний.
Відповідно, якщо ви воїн, силу є сенс розвивати настільки, щоб мати змогу носити найважчі обладунки, більше сенсу нема.
Для севайвера і мага, тільки якщо є якась справді класна річ, і вимагає скажімо +10 сили. Не латний обладунок. Тим самим усувається абсурд мага чи севайвера які бігають в латах із закритим шоломом, якщо гравець користується головою, і бачить, що так тратити йому очки не вигідно. Але звичайно є безголові гравці, і гра настільки проста, що навіть вони можуть виграти, і потім говорити, яка гра не збалансована, бо їм туго доводилось.

Спробуйте ще раз пройти, і при цьому користуватись головою.
А мені без різниці, Я можу грати і магом із булавою, якщо так вирішу, і воїном із посохом — у будь-якому разі, є мало відео-ігор які мну хотів пройти та не пройшов через те що застряв. Є сенс качати силу настільки, наскільки захоче ваш покірний слуга коли буде грати, ні більше, ні менше, ускладнило це гру до тупості — ну і що, це мій вибір, чим би він спровокований не був. Ваша логіка нагадує листок, який пливе за течією, та підлаштовується під повороти :lol:, Я б так не зміг.
  • 0

#47 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 08.11.2018 – 12:27

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (08.11.2018 – 08:23) писав:

Що так, що так, складність для мене була велика, не зважаючи на причини. Просто Я чесно грав у свою, в гру яка мені подобалась, свою казку створивЮ, і чесно її виграв, а не підкорявся недоробкам гри чи чужим правилам. Хак-н-слеш це не шахи, але там також, постійно доводиться робити вибір, у сто разів легше заюзати лук чи арбалет, або вбити НПЦ і забрати всі речі там, знайти якийсь багоюз, але мну цього не робив, причина цього — просто Я так вирішив.
Ви спочатку спробуйте, чи легше, а потім говоріть. Я теж чесно грав. В грі чесно присутній лук. :wink2: На початку чесно Джейка двічі можна винести, коли його на поерхні винести, він ще в підвалі піднімається. <_<
Щоб гроші мати, в грі можна чесно і треба чесно красти. Не в сенчі скілу карманника, а тягнути все, що погано лежить, а потім продавати вкрадене торговцям, в який свиснули.
Це гра, Фростіку, і трохи смішно слухати, що ви її чесно пройшли, бо ваш воїн нічого не вмів, крім махання молотком, бо ви не розвивали нечесних скілів. Не нудно було годин 20 бігати по карті і махати молотком?

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (08.11.2018 – 08:23) писав:

А мені без різниці, Я можу грати і магом із булавою, якщо так вирішу, і воїном із посохом — у будь-якому разі, є мало відео-ігор які мну хотів пройти та не пройшов через те що застряв. Є сенс качати силу настільки, наскільки захоче ваш покірний слуга коли буде грати, ні більше, ні менше, ускладнило це гру до тупості — ну і що, це мій вибір, чим би він спровокований не був. Ваша логіка нагадує листок, який пливе за течією, та підлаштовується під повороти :lol:, Я б так не зміг.
\
Які глибокі філософські роздуми про себе улюбленого викликала в вас ця гра. <_<
  • 0

#48 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 08.11.2018 – 13:23

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (08.11.2018 – 08:23) писав:

Хак-н-слеш це не шахи
Ви образили розробників. Якщо ви читали мануал, то розробники прямо пишуть, що гра не є Хак-н-слеш, але її можна і так пройти.

Цитата

As I am writing this foreword, we’re still heavily testing the game, but from observing the testers I think we have succeeded in our objective. Most of them come in thinking they’re going to be playing a pure hack and slash game, and in the first hours of playing they indeed behave like they are play-ing a hack and slash game. Then they start dis-covering things, and I see them disperse into very
different playing styles, which is exactly what we wanted.

  • 0

#49 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 08.11.2018 – 17:29

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 12:27) писав:

Ви спочатку спробуйте, чи легше, а потім говоріть. Я теж чесно грав. В грі чесно присутній лук. :wink2: На початку чесно Джейка двічі можна винести, коли його на поерхні винести, він ще в підвалі піднімається. <_<
Щоб гроші мати, в грі можна чесно і треба чесно красти. Не в сенчі скілу карманника, а тягнути все, що погано лежить, а потім продавати вкрадене торговцям, в який свиснули.
Ви чомусь не згадуєте про релятивізм, те що для вас, зі всією повагою, чесно та справедливо, це не обов'язково повинно бути таким, для вашого покірного слуги, в його уявленнях, в його світі. :angry2:

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 12:27) писав:

Це гра, Фростіку, і трохи смішно слухати, що ви її чесно пройшли, бо ваш воїн нічого не вмів, крім махання молотком, бо ви не розвивали нечесних скілів. Не нудно було годин 20 бігати по карті і махати молотком?
Ну мій воїн ще вмів самохілятися по моєму, перекачувати ману в хп, типу паладінче такий із молотом — дівайн же :). Ні не юзав скілів які вважаю не чесними також не скоював аналогічні діяння.
20 годин? Ви приколюєтеся? Там сто двадцять годин мабуть... Просто тоді у мене Стіма не була, ніяк підтвердити, але там пипець задротство було... Я ж говорю — вся можлива карта розвідана.

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 12:27) писав:

Які глибокі філософські роздуми про себе улюбленого викликала в вас ця гра. <_<
Знайдіть кращий спосіб пояснити людині думки та вчинки дивака? От зараз, особливо осяні, полюбляють цитувати немитих мислителів древності, зі всією повагою, але тоді із гігієною були більші проблеми. От є така стратегія типу: "Якщо противник камінь — ти вода, якщо противник вода — ти камінь."; так от герої вашого покірного слуги у відео-іграх це в основному просто тупа болванка, снаряд, проджектайл, такий стиль гри. Якщо противник вода — врізається у воду та тоне, якщо противник камінь — болванка врізається в камінь та тріскається. Проблема в тому, що мій стиль у відео-іграх, це лише відображення мого стилю життя, який людям зрозуміти важкувато... Я граюся в героя в житті ще з дитинства, не зважаючи на те що не маю ніякої там особливої сміливості, чи сили, чи авторитету, чи чогось такого, уявлення не маю як дожив одним куском до теперішніх літ.
Наприклад є проторовані дороги, де написано як йти і куди, й більшість людей по них йдуть, але ваш покірний слуга може звернути на узбіччя, в пітьму, у невідомість, який ідіот захоче блукати в таких мареннях? Ну мене можна там змусити порушити мої "принципи", обманом якимсь там, тортурами наприклад, але, чорт забирай, навіть у такому випадку не знаєш до кінця яке рішення Я прийму.
Був недовгий час, коли мені здавалося що всі люди такі, коли уявляв будь-яку людину, спочатку будував базис-себе, а тоді на ньому вже й відповідні уявлення, але світ навколо швидко розвіяв такий підхід — і ось мну опинився "алоне ін зе дарк", зі своєю, складною, нікому не потрібною філософією та мареннями.

Ото вам і для себе улюбленого.

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 13:23) писав:

Ви образили розробників. Якщо ви читали мануал, то розробники прямо пишуть, що гра не є Хак-н-слеш, але її можна і так пройти.
Мені, як геймеру який перезадротив цю відеогру в рази більше ніж середньостатистичний, спробував майже все що там розробники приготували, можна судити — хак-н-слеш то, по тактичності до Балдурса як до Києва рачки... Але допустимо, трішки-трішки більш тактичне ніж Сакред чи Тітан Квест, чи Д'ябло.

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 08.11.2018 – 17:35

  • 0

#50 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 08.11.2018 – 18:20

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (08.11.2018 – 17:29) писав:

Мені, як геймеру який перезадротив цю відеогру в рази більше ніж середньостатистичний, спробував майже все що там розробники приготували, можна судити — хак-н-слеш то, по тактичності до Балдурса як до Києва рачки... Але допустимо, трішки-трішки більш тактичне ніж Сакред чи Тітан Квест, чи Д'ябло.
Ви, який там навіть луком не користувався, ще про щось наважуєтесь судити. Ви очевидно вирішили, що граєте в Діабло. Яка до біса тактика може бути в РПГ?
Гра ніколи не задумувалась як клон діабло. Тому коли ви розбиваєте шкелетів на перших двох рівнях катакомб ви з жахом виявляєте що гардіан третього рівня виносить вас одним ударом, а ви його царапаєте щоп’ятим. Тут у деякий грвців може ввіменутись мозок, а в фанів діабло ні. Фани почнуть кричати про незбалансованість, а нормальні гравці придумають купу іинших способів, як обійти проблему. В цьому смак цієї гри, не в маханні молотом.
Ну з самого початку ясно, що ви граєте не в хак-н-слеш. Ну розбудити ви Джейка і бачите, шо він набагато крутіший за вас. Йдете в магазин Дорджа. Джорджу конопля мак (друдане потрібно), він дає вам квест, щоб ви в Ланілора свиснули рослину, а щоб показати вам саму рослину йде в сусідню кімнату. Поки він в сусідній кімнаті, ви спочатку обчищаєте його магазин, там є короткмй лук для виносу джейка, і в шкафчику є непоганий обладунок. Розробники спеціально потурбувались, щоб вам легко було поправити з самого початку своє озброєння і спеціально зробили квест, в якому шопкіпер йде в сусідню кімнату. Користуйтесь. А якщо кажете, що вам виховання не дозволяє, не грайте в ту гру, бо ви не зрозуміли про що вона.
Гра просто через фінансові проблеми була не дороблена і фінальна частина справді нагадує діабло.
  • 0

#51 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 08.11.2018 – 19:04

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 18:20) писав:

Ви, який там навіть луком не користувався, ще про щось наважуєтесь судити. Ви очевидно вирішили, що граєте в Діабло. Яка до біса тактика може бути в РПГ?
Не наю, отака мабуть

Зображення

Baldur's Gate: Enhanced Edition, максимальна складність (із модами на складність), "шахова битва", чар — Маг-Дівайнер, лавфул-гуд характер, напівкровка-ельф.

В тій же, задротській Балдурс Гейт, магам беруть і качають метальні ножі (тобто 99% гравців, що грають магами, будуть брати метальні ножі і все таке), для ефективності, стати тимпу "сила", ловкість, тощо — Я цього нічого не робив. Просто, із "принципу" мій чар бігав із посохом та по силі був як дитина, і що? — І нічого, падали противники як і падали.

"Якщо всі елементи системи реагують однаково, думають однаково, приймають однакові рішення, тобто просто є однакові — не важливо наскільки ця система досконала, її чекає крах." — Майор

Якось так.

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 18:20) писав:

Гра ніколи не задумувалась як клон діабло. Тому коли ви розбиваєте шкелетів на перших двох рівнях катакомб ви з жахом виявляєте що гардіан третього рівня виносить вас одним ударом, а ви його царапаєте щоп’ятим. Тут у деякий грвців може ввіменутись мозок, а в фанів діабло ні. Фани почнуть кричати про незбалансованість, а нормальні гравці придумають купу іинших способів, як обійти проблему. В цьому смак цієї гри, не в маханні молотом.
От уявіть Ви граєте в незнайому гру, не читаєте ніяких гайдів, намагаєтеся не спойлити зовсім, вибираєте воїна, ставити макс складність і "летс гоу". І тут виявляєте що "летс гоу" буде задротство навіть проти самих, поганих, трухлявих скелетів. Що Ви робите далі? — Вмикаєте мозок, та пробуєте інші варінати, лук там, магія, різні чіти-напів чіти, гайди, й все таке... Тобто щоб зрозуміти як легше грати в цю гру (до того не відому вам), у будь-якому разі потрібно спробувати не тільки молот взяти для героя, правильно? Ну, за вашою логікою. — Абсолютно інша ситуація у вашого покірного слуги: він виявляє що грати чисто ближньобійним воїном, це тупо вздроч у цій, але! Він вирішує не шукати інших, а йти тим, який вибрав. Все.
Це звичайно не означає що Я не передбачав можливість спрощення проходження відео-гри через використання вищезгаданих прийомчиків, просто це не мій світ, не мій вибір.

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 18:20) писав:

Ну з самого початку ясно, що ви граєте не в хак-н-слеш. Ну розбудити ви Джейка і бачите, шо він набагато крутіший за вас. Йдете в магазин Дорджа. Джорджу конопля мак (друдане потрібно), він дає вам квест, щоб ви в Ланілора свиснули рослину, а щоб показати вам саму рослину йде в сусідню кімнату. Поки він в сусідній кімнаті, ви спочатку обчищаєте його магазин, там є короткмй лук для виносу джейка, і в шкафчику є непоганий обладунок. Розробники спеціально потурбувались, щоб вам легко було поправити з самого початку своє озброєння і спеціально зробили квест, в якому шопкіпер йде в сусідню кімнату.  Користуйтесь. А якщо кажете, що вам виховання не дозволяє, не грайте в ту  гру, бо ви не зрозуміли про що вона.
Гра просто через фінансові проблеми була не дороблена і фінальна частина справді нагадує діабло.
Що за нонсенс? Яке виховання? Хто мене виховував? Ви думаєте Я такий бо у мене батьки такі? Пфф... Мну лазив по смітниках-фермах, звалищах із дитинства, у плані виховання мої родаки, точніше матір, скажімо так — були досить відчужені. Моя матір не має нічого подібного з моєю філософією, як й інші родичі, чи люди що зі мною росли, вони не такі як ваш покірний слуга, вони пристосовані до "нормального" життя набагато більше. На деякі ріщення що Я приймаю по життю, вони дивляться із "офігевшими очиськами", як на дурника, не розуміючи ні що мну робить, ні для чого (наприклад їхати на Майдан чи чому мну не вирубує дерево що поросло у фундамент будинку)...

Ну допустимо то була задумка розробників, якісь там квести, про які Ви говорити а Я не пам'ятаю, і що? Якщо там є вибір, вкрасти чи ні, якою зроєю битися, — Я його робив. Це не означає що Я не передбачав, не прогнозував чи не бачив альтернативи! До чого Ви взагалі це пишите?

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 08.11.2018 – 19:21

  • 0

#52 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 08.11.2018 – 19:21

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (08.11.2018 – 19:04) писав:

Не наю, отака мабуть
Різне розуміння слова тактика у нас. Різні комбінації магії і немагії присутні практично в будь-якій РПГ, не наважуюсь називати то тактикою. Надмірна навороченість картину тільки псує і цікавить фанів-задротів (сам такий по відношенню до четвертих героїв, там справді можна з дуже навороченою тактикою вигравати безнадійні битви). А blind чи freeze + лук, чи curse + удар якоюсь магією стихій є будь-де, і divinity не виняток. Нормальний розробник, якого цікавить комерційний успіх, не прагнутиме занадто задротної тактики.

Ось пан зняв цілу серію відео, як справді задротно можна грати в четверті герої, щоб ви зрозуміли, про що я.


Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (08.11.2018 – 19:04) писав:

Абсолютно інша ситуація у вашого покірного слуги: він виявляє що грати чисто ближньобійним воїном, це тупо вздроч у цій, але! Він вирішує не шукати інших, а йти тим, який вибрав. Все.
Це звичайно не означає що Я не передбачав можливість спрощення проходження відео-гри через використання вищезгаданих прийомчиків, просто це не мій світ, не мій вибір.
Тоді геть сумно, бо який сенс вам взагалі було грати. Навіщо, коли є діабло? Який сенс грати як діабло гру, яка діаблом не є? :wink2:

Повідомлення відредагував kalamar: 08.11.2018 – 19:29

  • 0

#53 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 08.11.2018 – 19:44

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 19:21) писав:

Різне розуміння слова тактика у нас. Різні комбінації магії і немагії присутні практично в будь-якій РПГ, не наважуюсь називати то тактикою. Надмірна  навороченість картину тільки псує і цікавить фанів-задротів (сам такий по відношенню до четвертих героїв, там справді можна з дуже навороченою тактикою вигравати безнадійні битви). А blind чи freeze + лук, чи curse + удар якоюсь магією стихій є будь-де, і divinity не виняток. Нормальний розробник, якого цікавить комерційний успіх, не прагнутиме занадто задротної тактики.
В Балдурсі на максимумі там не тількі різні комбінації магії, там задротство, а тактика бо покроково рахуй, як у шахах, там Д-н-Д правила типу. Є група різних за можливостями чарів (маги там, воїни, хілери, лучники, тощо), їх потрібно розтавити у вірній послідовності для кожного бою, а там є поняття "агр", а якщо монстер заагриться на мага, йому потрібен простір для біганини бо захист має здатність кенцелитися та пропадати із часом, а монстрів там довго клювати, (інакше маг падає — 70% падає вся пачка), ресати потрібно (чарів по одному не тримати, бо нікому реснути то пипець, краще звичайно не щоб не падали, але краще реснути ніж заново півторагодинний бій проходити...), потрібно запасатися тактичними припасами, зіллями там, на макс складності вони вилітають зі швидкістю звуку — а для цього всього, якщо не красти, не вбивати НПЦ заради коштів і все так, бути героєм коротше то пфф... Задротство і задротство.

Не прагнутиме задротної тактики, але на макс скалдності це без різниці, відео-ігри на такій складності дуже задротстські, навіть нові, типу Відьмака (особливо якщо не спойлити, не читати гайдів-шмайдів, а тупо в невідоме...), ото воно.

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 19:21) писав:

Тоді геть сумно, бо який сенс вам взагалі було грати. Навіщо, коли є діабло? Який сенс грати як діабло гру, яка діаблом не є? :wink2:
До чого це запитання? Відповідь на нього для мене очевидна — мій герой завершив казку, врятував світ в черговий раз, і мені від цього приємно. А нащо ще грати у комп'ютерні відео-ігри, грати в Д'ябло тому що це Д'ябло? І не грати так як в Д'ябло в Дівайніті, тому що це не Д'ябло а Дівайніті. Пфф... Я не бачу логіки у вашій логіці.

Перегляд дописуkalamar (08.11.2018 – 19:21) писав:

Ось пан зняв цілу серію відео, як справді задротно можна грати в четверті герої, щоб ви зрозуміли, про що я.
Так мну проходив четверті герої на максимальній, не пам'ятаю куди дойшов і чого закинув (не через складність походу), це було дуже давно — не вразило щось. Там один герой випилює цілі армії, Крег-Хек той самий. А взагалі так, герої складна гра на максимумі, до слова десь із чи четвертої чи п'ятої частини, там тупо пропаганда осяйності, у п'ятих ще й антисемітизм вкинули (французька компанія робила...) :facepalm:, ну це не "Драгонсанд: Рівер оф Зе Тайм" (там взагалі пипець, щоб осяйні дітки осяйно мислили про лисих, білокурих ельфів...), але все одно... Мну колись через це посварився із юзерами також.
  • 0

#54 Fuckthat

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 194 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Afghanistan

Відправлено 09.11.2018 – 08:42

Боже мій, скільки насрано та все не по ділу. Спробуй Вінду 95, все запрацює.
  • 0

#55 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 09.11.2018 – 12:30

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (08.11.2018 – 19:44) писав:

В Балдурсі на максимумі там не тількі різні комбінації магії, там задротство, а тактика бо покроково рахуй, як у шахах, там Д-н-Д правила типу. Є група різних за можливостями чарів (маги там, воїни, хілери, лучники, тощо), їх потрібно розтавити у вірній послідовності для кожного бою, а там є поняття "агр", а якщо монстер заагриться на мага, йому потрібен простір для біганини бо захист має здатність кенцелитися та пропадати із часом, а монстрів там довго клювати, (інакше маг падає — 70% падає вся пачка), ресати потрібно (чарів по одному не тримати, бо нікому реснути то пипець, краще звичайно не щоб не падали, але краще реснути ніж заново півторагодинний бій проходити...), потрібно запасатися тактичними припасами, зіллями там, на макс складності вони вилітають зі швидкістю звуку — а для цього всього, якщо не красти, не вбивати НПЦ заради коштів і все так, бути героєм коротше то пфф... Задротство і задротство.
Я згоден, то вкрай задротна гра яка до того ж має тупих агресивних фанів для яких бальдур наше фсьо, а все инше г. Я грався її.
В дівайніті ідея - свобода. Є світ, а для проходження збочуйся, як хочеться. Якби ту гру доробили (а робили її довго, рівень деталізації вражає, всі предмети пересуваються, виделку можна використовувати для поцілунку асасина, а граблями можна ложити шкелетів ), то був би шедевр, а так, через неймовірну кількість багів просто недороблена гра. Але оскільки багів вже ніхто ніколи не виправить, їх можна вважати фічами гри і використовувати.

Повідомлення відредагував kalamar: 09.11.2018 – 12:31

  • 0

#56 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 09.11.2018 – 13:10

Перегляд дописуkalamar (09.11.2018 – 12:30) писав:

Я згоден, то вкрай задротна гра яка до того ж має тупих агресивних фанів для яких бальдур наше фсьо, а все инше г. Я грався її.
В дівайніті ідея - свобода. Є світ, а для проходження збочуйся, як хочеться. Якби ту гру доробили (а робили її довго, рівень деталізації вражає, всі предмети пересуваються, виделку можна використовувати для поцілунку асасина, а граблями можна ложити шкелетів ), то був би шедевр, а так, через неймовірну кількість багів просто недороблена гра. Але оскільки багів вже ніхто ніколи не виправить, їх можна вважати фічами гри і використовувати.
Мені сама концепція ДнД правил подобається, не ті правила які в БГ, а взагалі... Тобто ота рендомність по суті, кидання костів постійно, азарт свого роду. Мені також подобається ідея про характери, у мене ідея: заміксити правила ДнД та редакторв створення чарів як Елдер Скрулі і приправити це все задачами із фізики там — зробити таку РПГ щоб грошей заробити, але для цього потрібно на мінімумі пройти курс радіоелектроніки (у мну по ній тройбан із натяжкою був...) та фізики твердого тіла (напівпровідники), а тоді за штучний інтелект взятися :wub:, але чую доки до цього дійду, уже постаріюся...

Примітно допустимо, що ота мальовка в старих відеоіграх, якщо вона красива (така як в Дівайн Дівайніті), моєму оку набагато приємніша ніж ота супер реалістична, нова графа, яка мене відлякує. Не те що б Я був фанат графіки як в тетрісі, але просто відчувається що колись робили "з душею", ну і зараз, мабуть таке є, але більшість графіки у сучасних відео-іграх, якась без ізюминки, без душі начебто. Таке відчуття.

Балдурс Гейт фанати різні, але багато народу із Геймерс Гейту — осяйний контингент (там скандал в осяйних :facepalm: був за Драгонспір, це круте оновлення, пріквел до БГ2, яке Я так і не пройшов до кінця бо хочу офіційну, стімівську, де ввели трансгендерного НПЦ...), відповідно зі всіма витікаючи, агресія це для них природно та осяйно (особливо якщо бачив ту агресію тільки у фільмах), а там і до тупості недалеко, як на мене.

Перегляд дописуFuckthat (09.11.2018 – 08:42) писав:

Боже мій, скільки насрано та все не по ділу. Спробуй Вінду 95, все запрацює.
В сенсі запрацює? Ви про Стім? Не запрацює, Стім підтримував Віндовс ХП дуже довго, але скоро тю-тю, і тому Лінукс/Віндовс 10, тільки потрібно якось офлайн обновлення на десятку завантажити бо так, на пряму, не грузить. :(

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 09.11.2018 – 13:13

  • 0

#57 Nameless One

    ЧВ

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2293 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.11.2018 – 17:15

Цитата

Примітно допустимо, що ота мальовка в старих відеоіграх, якщо вона красива (така як в Дівайн Дівайніті), моєму оку набагато приємніша ніж ота супер реалістична, нова графа, яка мене відлякує. Не те що б Я був фанат графіки як в тетрісі, але просто відчувається що колись робили "з душею", ну і зараз, мабуть таке є, але більшість графіки у сучасних відео-іграх, якась без ізюминки, без душі начебто. Таке відчуття.
Це ти просто на своєму калькуляторі не запускав останні топові ізометричні RPG. Типу Pillars of Eternity i особливо Divinity: Original Sin. Там дизайнери все дуже гарно намалювали.
Я навіть можу похвалити в цьому плані недавню Pathfinder: Kingmaker. Місцями гарно. І ті ж правила DnD 3.5, з особливостями Pathfinder. Правда гру робили москалі, і вона така забагована, що грати її практично нереально. Дуже багато квестів, в тому числі основних, просто поламані.
  • 0

#58 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 09.11.2018 – 21:34

Перегляд дописуNameless One (09.11.2018 – 17:15) писав:

Це ти просто на своєму калькуляторі не запускав останні топові ізометричні RPG. Типу Pillars of Eternity i особливо Divinity: Original Sin. Там дизайнери все дуже гарно намалювали.
Я навіть можу похвалити в цьому плані недавню Pathfinder: Kingmaker. Місцями гарно. І ті ж правила DnD 3.5, з особливостями Pathfinder. Правда гру робили москалі, і вона така забагована, що грати її практично нереально. Дуже багато квестів, в тому числі основних, просто поламані.
Моя машина не калькулятор :P, а мій друг електронний. Так, не запускав всі ці наворочені відеоігри, але так, проглядав на скріни, Піларс наприклад. Щось все одно, не те... Але це чисто суб'єктивне відчуття, просто як писав містер Каламар: "Колись програмість чудеса вкладав у ті шістсот кілобайт"; отак і з дизайном, зараз, більшість відео-ігор створюються із постійним мото у процесі розробки: заробляти гроші, а не як допустимо, творчість тих же дизайнерів, баланс порушився між творчістю та створенням просто відеогри — штампування продукту, у цих словах є певний сенс, на мою думку.

Пазфайндер щось там дивився, воно вискакувало у Стімові — то щось страшне мабуть, на вид по промо пічалька якась і назва дурна... Піларс — ну Піларс може, то потрібно спробувати. Оріджинал Сін — не знаю, не знаю.

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 09.11.2018 – 21:35

  • 0

#59 Nameless One

    ЧВ

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2293 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.11.2018 – 22:03

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (09.11.2018 – 21:34) писав:

Моя машина не калькулятор :P, а мій друг електронний. Так, не запускав всі ці наворочені відеоігри, але так, проглядав на скріни, Піларс наприклад. Щось все одно, не те... Але це чисто суб'єктивне відчуття, просто як писав містер Каламар: "Колись програмість чудеса вкладав у ті шістсот кілобайт"; отак і з дизайном, зараз, більшість відео-ігор створюються із постійним мото у процесі розробки: заробляти гроші, а не як допустимо, творчість тих же дизайнерів, баланс порушився між творчістю та створенням просто відеогри — штампування продукту, у цих словах є певний сенс, на мою думку.

Пазфайндер щось там дивився, воно вискакувало у Стімові — то щось страшне мабуть, на вид по промо пічалька якась і назва дурна... Піларс — ну Піларс може, то потрібно спробувати. Оріджинал Сін — не знаю, не знаю.

З розвитком технологій постійно росте деталізація графіки, а це якраз і додає рутинної роботи дизайнерам. Типу раніше треба було добре викрутитись аби зробити щось гарне при обмежених можливостях, особливо додати якусь деталь. Пригадую яким проривом в тому плані здавався Morrowind. А зараз напевне важче тупо промальовувати цілу купу нюансів, які мають класно виглядати на Full HD. Та й гравці балувані стали, нікого вже не здивуєш можливістю поскидати зі столу посуд в грі.

Pillars i Original Sin наполегливо раджу спробувати. Всі частини. Це справді повернення до класики. Pathfinder з одного боку навіть непоганий, але він дуже забагований і незбалансований. Може розробники десь через пів року доведуть його до пуття. Бо фактично це якась бета-версія, а не нормальна гра.
Ще з нових і класичних можу порадити Tyranny. Вона коротка, але досить крута. Зрештою її, як і Pillars, робили Obsidian, а видавав Paradox.
Ну і Torment: Tides of numenera непогана, але якось я її не розсмакував з першого разу, певне треба перепройти. Вона від Браяна Фарго, який тріумфально наколядував грошей на свій Wasteland 2 на кікстартері.
До речі, до більшості цих ігор доклав руку широковідомий у вузьких колах Кріс Авеллон. Навіть долучився до розробки Pathfinder, на рівні сценарію.

Повідомлення відредагував Nameless One: 09.11.2018 – 22:05

  • 0

#60 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 09.11.2018 – 22:40

Перегляд дописуNameless One (09.11.2018 – 22:03) писав:

З розвитком технологій постійно росте деталізація графіки, а це якраз і додає рутинної роботи дизайнерам. Типу раніше треба було добре викрутитись аби зробити щось гарне при обмежених можливостях, особливо додати якусь деталь. Пригадую яким проривом в тому плані здавався Morrowind. А зараз напевне важче тупо промальовувати цілу купу нюансів, які мають класно виглядати на Full HD. Та й гравці балувані стали, нікого вже не здивуєш можливістю поскидати зі столу посуд в грі.
Та суть не в нюансах стільки... В душі свого роду, зара спробою пояснити. Це приблизно те саме що і з голівудськими фільмами допустимо цірка середини двадцятого століття та сучасними, начебто все так, але актори тоді вкладали більше себе в роль, більше душі так сказати. Було більше творчості, свободи як сказати, важко пояснити. Те саме і з дизайном відео-ігор. Зараз же, мейнстрім, клепання, штампи, кантінгентик в кінці-кінців, все таке... Це все як на мене погано впливає на людей що займаються творчістю. Ну от візьміть Герої Треті, та нові, альянс із демонами щоб врятувати світ? — Ні не чули, окри зелені, демони кривоносі, орда бла-бла-бла нонсенс. Так само всюди. Все що від'їжджає від штампів, середньостатистичного геймера — сприймається в штики, та ж історія із Драгонспір та трансгендером :facepalm:, зате на ура сприймаються відеоігри із подвійним, осяйними змістом, яких зараз на стімові, хоч загату роби. Намалювати детальний світ у відео-грі це одне, але наділити його свого роду душею, це трішки інше.

Зображення

Мій скрін із далеких часів проходження Занзи (відеогра 2002 року здається).

Але це чисто суб'єктивне враження.

Перегляд дописуNameless One (09.11.2018 – 22:03) писав:

Pillars i Original Sin наполегливо раджу спробувати. Всі частини. Це справді повернення до класики. Pathfinder з одного боку навіть непоганий, але він дуже забагований і незбалансований. Може розробники десь через пів року доведуть його до пуття. Бо фактично це якась бета-версія, а не нормальна гра.
Ще з нових і класичних можу порадити Tyranny. Вона коротка, але досить крута. Зрештою її, як і Pillars, робили Obsidian, а видавав Paradox.
Ну і Torment: Tides of numenera непогана, але якось я її не розсмакував з першого разу, певне треба перепройти. Вона від Браяна Фарго, який тріумфально наколядував грошей на свій Wasteland 2 на кікстартері.
До речі, до більшості цих ігор доклав руку широковідомий у вузьких колах Кріс Авеллон. Навіть долучився до розробки Pathfinder, на рівні сценарію.
Це все класно, ну воно коштує стільки що мені потрібно нирку продати... Але подивлюся, додам у вішліст на Стімові щоб не забути. Інтуїція підказує що більшість із того мені не сподобається.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних