Перейти до вмісту

Через два місяці Steam платформа на Windows XP капут :(

Steam Windows XP End

Повідомлень в темі: 63

#21 серпинка

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1884 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 01.11.2018 – 09:58

Перегляд дописуУповноважений (31.10.2018 – 15:26) писав:

Безіменний, заглядуй частіше, бань спамерів
То Кассандра завітала до нас під Хелоуін. Потерла всі дописи користувача з "чудовим ніком", прогнала всі темні сили)) Але це ненадовго.
  • 0

#22 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 01.11.2018 – 14:30

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (01.11.2018 – 04:44) писав:

Йде, на найнижчому рівні складності, на якому більшість гравців і знайомиться із відео-грою. А далі так, Цивілізація має безліч опцій та фішок, великий простір, багато всього.
Із іграми більшість знайомиться на максимальній складності.
Тут, на найнижчій складності вам бонус +50, а на сіді +50 компютеру.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (01.11.2018 – 04:44) писав:

Rome Total War? — Бха-ха-ха. Перша частина — макс можлива складність за зелених чуваків, ізіч повний, ні в яке порівняння із Цивілізацією.
Помиляєтесь, бо я говорив про те, що ньюансів у грі багато, а не про складність.
В старій серії Total War (не Rome) вам бонус, обмежена кількість юнітів одночасно на карті, і тому реально винести вчетверо більшу армію. Якби цього не було кукали би ви. І спробуйте грати без сейвів. Бо, я прекрасно розумію, що коли ви прокакали провід\нцію ви просто в\сейв грузите, і виправляєте помилку.

Повідомлення відредагував kalamar: 01.11.2018 – 14:22

  • 0

#23 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 01.11.2018 – 17:13

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (01.11.2018 – 04:44) писав:

Rome Total War? — Бха-ха-ха. Перша частина — макс можлива складність за зелених чуваків, ізіч повний,
Тому продовжуючи. На реальну складність сильніше впливає не параметр "складність" в настройках, а там є параметр розміру юніта. На максимальному розмірі юніта грати найскладніше.
Це елементарно. Я з армією в 1000 при стандартном розмірі юніта можу захистити провінцію від армії будь-якого розміру просто тому, що коли напр. атакує сукупна армія в 5 тисяч, на карті все одно виходить 1000 на 1000, бо кількість юнітів обмежена, я розбиваю цю тисячу, решта 4000 поступово йде як підкріплення, і розбити їх не проблема. Так що всі бонуси, які має комп, і які дозволяють йому робити великі армії, йдуть нафіг просто тому, що при великих арміях битви нереалістичні, а тактично комп не рівня людині.
І якщо не про Сьогун йдеться, а про першу Total War - там вкрай розбалансована торгівля. Як тільки побудовані торгові пункти і ланцюжки кораблів гравець отримує величезні гроші із торгівлі, AI то толком використовувати не вміє.

Повідомлення відредагував kalamar: 01.11.2018 – 17:15

  • 0

#24 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 01.11.2018 – 18:47

Перегляд дописуkalamar (01.11.2018 – 14:30) писав:

Із іграми більшість знайомиться на максимальній складності.
Нонсенс.

Перегляд дописуkalamar (01.11.2018 – 14:30) писав:

Тут, на найнижчій складності вам бонус +50, а на сіді +50 компютеру.
Помиляєтесь, бо я говорив про те, що ньюансів у грі багато, а не про складність.
Тобто складність як розгалуженість типу, розмаїтість? — Ну може.

Перегляд дописуkalamar (01.11.2018 – 14:30) писав:

В старій серії Total War (не Rome) вам бонус, обмежена кількість юнітів одночасно на карті, і тому реально винести вчетверо більшу армію. Якби цього не було  кукали би ви. І спробуйте грати без сейвів. Бо, я прекрасно розумію, що коли ви прокакали провід\нцію ви просто в\сейв грузите, і виправляєте помилку.
Ні Я про Рим, в просто "Тотал Вар" мну не грав здається. В Рим Тотал Вар тупо грати без сейвів — гра дуже довга. Я почав на старій грі, а тоді заново проходив на уже із новими пачтами там — не стільки в тих підкріпленнях сила (гравець також не може воювати відразу всіма військами, вони по ходу діла підтягуються), а стільки в тому проти кого воюєш, якщо якісь там варвари — топчеш кавалерією на відкритій місцевості, а на осадах — обороні, комп із пачтами просто стоїть, чекає підкріплення та обстріллює оганарами, важко виграти, і дуже довго, так доводиться стояти із максимально прискореним часом до кінця битви... :wacko: Фаланги — найслабші юніти зі всіх, тому Греція, Спарта, Македонія (ово-же балкан хД) — це тупо ізічі, там можна розбивати в десять разів більшу армію! У мене десь скріни є, висадився на березі, там щось було 250 проти двох тисяч. :facepalm: А там самі фаланги... — Виграв. Якщо проти сурйозних імперій — Єгипет, Персія, особливо якщо вони нахапаються провінцій — пипець повний! Слони, персидська бронетанкова кавалерія то жерсть на відкритому просторі, її не реально майже нічим зупинити, вони змітали у мене норм армії, та і на осадах задовбуть нереально... Проти Риму — фігня, колеш кавалерією як варварів, те саме. Вся та забиченка типу Скіфів, короче коники із лукама і лов армор юніти — то таке, просто набридливе.

Зображення

Оце моща першого Рим Тотал Вар!

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 01.11.2018 – 18:56

  • 0

#25 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 01.11.2018 – 21:19

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (01.11.2018 – 18:47) писав:

Нонсенс.
Ну я тепер не гравець особливо. Але в минулому одразу ставив складність на максимум. Все одно більшість ігор я другий раз не проходив. Який сенс Галфлайф чи який небуть РПГ проходити не на максимумі?

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (01.11.2018 – 18:47) писав:

Оце моща першого Рим Тотал Вар!
Та не перший це, це аж третій, уже підпорчений. Ось класичні Total War, про них мова була. Ту гру справді грати вже простіше.
Власне ці теж не складно, з причин, які я пояснив.
Я теж із сейвами граю, я просто пояснив, чому легко. По перше, ми про різні ігри говоримо. І, в Римі теж та штука є, там із розміром юніта складність теж сильніше збільшується, ніж власне із складністю, але загалом виграти простіше, ніж в перші дві гри. В перших двох не було такої карти, як в Римі, і там за один хід на вас могли напасти з усіх чотирьох сторін світу. Багато битв, хрестові походи, джихади, коли на вас нападає вп’ятеро більша армія, і якби по чесному, не зважаючи на тактику вона би вас зім’яла, а реально на тактичній карті в районі 1000 з обох боків, командир ворогів ловиться в засідку і вбивається, далі нудно розганяється підкріплення. Оскільки в грі присутня мораль і втома, проти вас втома працює, але, при замоченому командирі, проти компа працює мораль і комп несе величезні втрати. А все просто через обмеженість кількості юнітів на тактичній карті. Тому, збільшуючи розмір юніта, важче стає грати. Бо з самого початку вам своєю тисячою треба розбити 2 тисячі.

Повідомлення відредагував kalamar: 01.11.2018 – 21:30

  • 0

#26 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 02.11.2018 – 00:17

Перегляд дописуkalamar (01.11.2018 – 21:19) писав:

Ну я тепер не гравець особливо. Але в минулому одразу ставив складність на максимум. Все одно більшість ігор я другий раз не проходив. Який сенс Галфлайф чи який небуть РПГ проходити не на максимумі?
Я мало із ким особливо товаришував в минулому, але там були задроти геймери типу вашого покірного слуги, правда ніхто із них не грав на максимальній складності... На макс. складностях, те що Ви можете пройти там за тиждень не задротства, проходиться за декілька місяців, ну не те щоб задротства, але по пару часиків в день, особливо якщо грати у відео-ігри виконуючи там майже всі місії додаткові і все таке. Я не знаю в які ігри задротили Ви, і чи взагалі задротили, але наведу парочку в які задротив мну, до речі допомагає типу мабуть як алкоголь, утилізувати деструктивні пориви та менше спілкуватися із людьми, таким чином уникаючи неприємностів, принаймні в моєму випадку. Але гроблять очі та допомагають розвиватися хронічним хворобам типу сколіоз

Зображення

Д'ябло Один, Хеллфаєр — макс складність на початку задротська пипець.

Зображення

ІЛ2-Штурмовик, на макс складності навіть маркерів немає, доводиться гробити очі вдивляючись в прилади та точки на екрані — Я закинув, і так очі болять.

Зображення

Ера Міфології — на максимальній складності деякі місії просто "вздроч".

Зображення

Дівайн Дівайніті — максимальна складність, дизбаланс! Недоробка гри, в коїм віці вирішив пройти гру воїном (це рідко буває, граю дохлими магами, як мну сам в реалі), а там пипець коротше... Задротство майже до кінця гри, тільки там легше стало трішки.

Зображення

Зображення

Облівіон — те саме що і з Дівайном, глюк гри — дизбаланс, Муровінд магом проходив — задротство було на Блудмуні (фулл резіст...), а тут вирішив ради справедливості чистим воїном пройти! Тупо потрібно бити противника доки у нього броня не розпадеться, демеджу немає зовсім! Навіть після того потрібно гризти ще бозна скільки (а в деяких противників, броня не ламається!), коротше Бешезда — урюки...

Зображення

Навіть у якомусь, тупому Райзені скелетони можуть наваляти на макс складності.

Зображення

Торчлайт — щасливої віртуальної, загробного життя тому персонажу, гра довжелезна, важка на макс складності, один раз падає чар — все заново, новим чаром! Штук п'ять розкачаних чарів так угробив... Тільки бектрек рівні трішки допомагає. Грав берсерком, тому-що в нього якесь лице добре, типу як в Лянь-Чу, а ті два інших, стрьомні :).

Зображення

Зображення

Сакред Два — типу Торчалйт, тільки разів в десять довше, доки всю картю, кожен закуток розвідаєщ, йокнутися... Перший чар був вибраний відразу — драгомаг (люблю магами грати), розкачав, зачистив тучу території — хлабись! Одна подача демона кажись, і все на... Все заново, новим чаром. Другого вже вибрав "танка", мертвяка-лицаря, і все на макс ХП/здатність виживати, і то на лімітах буває кнопку ліксирів зажимаю. Не так давно купив по дешевці Сакреда на Сітмі, може колись як буде час — пройду до кінця на макс складності + хардкор, там уже чар бозна якого рівня, експортую чара.

Зображення

Відьмак Два, та сама фігня шо і Сакред, Торчлайт, разів п'ять по половині гри переходив заново... Всі квести, все. Без гідів грав, щоб не псувати враження — ледве пройшов, все на макс ХП, чистий мечник (не бачу того старого, сивого, вибачте пердуна в ролі мага).

Зображення

Драгон Ейдж Оріджін, нічірта не просте на максимальній складності. Дракони палять пипець, безпощадно, але самий найсильніший бос — мертвяк у старенькому домі, в столиці там, йокнута тварь.

Зображення

Дунжеон Сейдж — єдина гра із цього списку, легка у принципі на макс складності.

Перегляд дописуkalamar (01.11.2018 – 21:19) писав:

Та не перший це, це аж третій, уже підпорчений. Ось класичні Total War, про них мова була. Ту гру справді грати вже простіше.
Власне ці теж не складно, з причин, які я пояснив.
Я теж із сейвами граю, я просто пояснив, чому легко. По перше, ми про різні ігри говоримо. І, в Римі теж та штука є, там із розміром юніта складність теж сильніше збільшується, ніж власне із складністю, але загалом виграти простіше, ніж в перші дві гри. В перших двох не було такої карти, як в Римі, і там за один хід на вас могли напасти з усіх чотирьох сторін світу. Багато битв, хрестові походи, джихади, коли на вас нападає вп’ятеро більша армія, і якби по чесному, не зважаючи на тактику вона би вас зім’яла, а реально на тактичній карті в районі 1000 з обох боків, командир ворогів ловиться в засідку і вбивається, далі нудно розганяється підкріплення. Оскільки в грі присутня мораль і втома, проти вас втома працює, але, при замоченому командирі, проти компа працює мораль і комп несе величезні втрати. А все просто через обмеженість кількості юнітів на тактичній карті. Тому, збільшуючи розмір юніта, важче стає грати. Бо з самого початку вам своєю тисячою треба розбити 2 тисячі.
О, Сьогун, шось там чув, колись такий серіал був, Я в дитинстві дивився! Може коли куплю на Стімові, якщо дешеве.

Ні, Я тількти в Рим грав. Ні в Римі не вийде так просто виманити і заклювати ворожого генерала Персії, будь-кого іншого, тільки не Персію, тому їй не можна давати розкачатися, там кавалерія один отряд коле два-три римських, а піхоту, то взалі, цілу армію косить... Особливо якщо імперія нахапала провінцій, побудувала підсилення (кузні там, все таке), то то пипець — бо там навіть лучники броньовані. На осадах найгірше, бо немає простору для маневру, а наліт катрафактів легко зминає мого власного генерала. хД Там хіба бойовими-броньовими слонами, більше нічим.

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 02.11.2018 – 00:22

  • 0

#27 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 02.11.2018 – 01:50

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 00:17) писав:

Дівайн Дівайніті — максимальна складність, дизбаланс! Недоробка гри, в коїм віці вирішив пройти гру воїном (це рідко буває, граю дохлими магами, як мну сам в реалі), а там пипець коротше... Задротство майже до кінця гри, тільки там легше стало трішки.
Я всього не прочитав. Але цю проходив, і основна проблема гри на максимальній складності недостатній challenge
Там справді дисбаланс, але в тому, що на максимальній складності на четвертині гри герой стає настільки непробивним, що стає просто не цікаво грвати. :wink2:
Треба заборняти собі певні речі, щоб ускладнити гру, яка занадто проста. Є баги, якщо витягнути з ранця якусь річ, і поставити на землю, і не закриваючи ранця засейвити, річ дуплікується. :) Це не чесно, тому одразу собі забороняємо.
Але, там, коли вбиваєш якогось монстра, випадає цінна річ, і там є магія, яка на певний час дозволяє оживляти монстра (увага! з оживленого монстра теж випадає щось цінне, коли його повторно винести, і за нього ви теж отримуєте експу). Є формально сильні монстри (здорові орки), які тихохідні і просто відстрілюються луком. Отже мочимо, підбираємо барахло, оживляємо, мочимо, підбираємо барахло,... повторити скільки потрібно. Далі продаємо барахло (складність, зразу зробити не вдасться, бо в торговців не вистачить кешу, :8: треба чекати). Купуємо уберзброю і чарми, далі, там є елітні орки, вони швидкі і круті, але з них випадають чарми найвищого рівня. Прокачавшись і озброївшись на орках гігантах, вони теж не проблема, повторяємо трюк, і отримуємо купу чармів найвищого рівня і купу експи. Так виходить герой абсолютний ТАНК, тільки попереджаю, далі просто не цікаво стає грати, він виносить все практично не зазнаючи шкоди. <_<

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 00:17) писав:

Ні, Я тількти в Рим грав. Ні в Римі не вийде так просто виманити і заклювати ворожого генерала Персії, будь-кого іншого, тільки не Персію, тому їй не можна давати розкачатися, там кавалерія один отряд коле два-три римських, а піхоту, то взалі, цілу армію косить... Особливо якщо імперія нахапала провінцій, побудувала підсилення (кузні там, все таке), то то пипець — бо там навіть лучники броньовані. На осадах найгірше, бо немає простору для маневру, а наліт катрафактів легко зминає мого власного генерала. хД Там хіба бойовими-броньовими слонами, більше нічим.
Вмілу тактику треба використовувати. Кавалерія дуже вразлива проти пік, там втома є, кавалерія слабка під гірку, правильно своїх лучників поставте, щоб вони стріляли по боку, не прикритому щитом, такі речі гра враховує. І, кавалерія просто м’ясо в лісі. А генерал.
Там можна ховати свої юніти в засідці, виманити, і вдарити з засідки, одразу дуже сильний мінус моралі, користуйтесь. Рим не найкраща фракція проти Персії.

Повідомлення відредагував kalamar: 02.11.2018 – 01:53

  • 0

#28 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 02.11.2018 – 06:47

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 01:50) писав:

Я всього не прочитав. Але цю проходив, і основна проблема гри на максимальній складності недостатній challenge
Там справді дисбаланс, але в тому, що на максимальній складності на четвертині гри герой стає настільки непробивним, що стає просто не цікаво грвати. :wink2:
Треба заборняти собі певні речі, щоб ускладнити гру, яка занадто проста. Є баги, якщо витягнути з ранця якусь річ, і поставити на землю, і не закриваючи ранця засейвити, річ дуплікується. :) Це не чесно, тому одразу собі забороняємо.
Але, там, коли вбиваєш якогось монстра, випадає цінна річ, і там є магія, яка на певний час дозволяє оживляти монстра (увага! з оживленого монстра теж випадає щось цінне, коли його повторно винести, і за нього ви теж отримуєте експу). Є формально сильні монстри (здорові орки), які тихохідні і просто відстрілюються луком. Отже мочимо, підбираємо барахло, оживляємо, мочимо, підбираємо барахло,... повторити скільки потрібно. Далі продаємо барахло (складність, зразу зробити не вдасться, бо в торговців не вистачить кешу, :8: треба чекати). Купуємо уберзброю і чарми, далі, там є елітні орки, вони швидкі і круті, але з них випадають чарми найвищого рівня. Прокачавшись і озброївшись на орках гігантах, вони теж не проблема, повторяємо трюк, і отримуємо купу чармів найвищого рівня і купу експи. Так виходить герой абсолютний ТАНК, тільки попереджаю, далі просто не цікаво стає грати, він виносить все практично не зазнаючи шкоди. <_<
Який смисл ставити максимальну складність та юзати баги? Це нонсенс, самий смисл хардкору при цьому втрачається. Я походу жодного разу, жодного багу, свідомо не заюзав. І ще Я не можу там убивати типу невинних нпц в іграх, обкрадати їх, і тому подібне, граю добрим, мабуть через таку фігню яка прищепилася мені із дитинства, важко жити в реалі...
У Дівайн Дівайніті тим більше нічого подібного не робив, там чар був — чувіха із молотом, у мене. Знищив всіх монстрів, зачистив-розвідав всю карту, тупо щоб не було темних плям. Так орки там круті,

Зображення

але там є ще купа крутіших монстрів, особливо тих, із якими "валєво" в закритих приміщеннях — взагалі, через глюк гри і дизбаланс, грати воїном в Дівайн Дівайні на хардкорі та ще й зачищати всю карту — це садомазохізм, дуже довго, якби знав — грав би магом чи лучником мабуть, а так вирішив уже довести свого чара до переможного.

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 01:50) писав:

Вмілу тактику треба використовувати. Кавалерія дуже вразлива проти пік, там втома є, кавалерія слабка під гірку, правильно своїх лучників поставте, щоб вони стріляли по боку, не прикритому щитом, такі речі гра враховує. І, кавалерія просто м’ясо в лісі. А генерал.
Там можна ховати свої юніти в засідці, виманити, і вдарити з засідки, одразу дуже сильний мінус моралі, користуйтесь. Рим не найкраща фракція проти Персії.
Персидські катафалки розносять піки, якщо один-на один по моєму. Тим більше фаланг у мене в армії майже не було, чи взагалі не було, не знайду щось скрінів (а робив багато), пам'ятаю там якісь краснопьорі спартанці були, але їх походу змели. У мене тактика була проста:
1) Купа кавалерії, лоб-в-лоб із ворожою кавалерією, за рахунок числа, постійно вигравав. Задовбувало тільки коли противник закріпився із оганарами, і доводилося довго тримати свою армію під вогнем.
2) Проти фаланг — не було в мене в армії солдатів що погано бігали, всі обганяли фаланги.
3) Проти Персії — порядку в два, три рази більше отрядів на катафалків і норм, головне не у вузьких вулицях на осадах, бо то не норм а є лютий шанс що побіжать всі...

Майже ніколи не використовував засади, особливо коли другий раз грав на новішому Римі із пачтами, вони безтолкові. Катафалки в лісі трощать будь-яку кавалерію ще краще ніж на полях (стоячий, ближній бій то їхнє). Перестріллюватися на луках із Персією — погана ідея... Лучники тільки на осадах хороші, або проти фаланг, а так не дуже, їх змітають за три секунди. Жаль не можу знайти скрінів, там епічні були, похвалився б потраченим життєвим часом :), ну хоча, як подивитися що люди роблять-робили протягом свого життєвого часу, так копм'ютерні відео-ігри ще не така і погана річ...

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 02.11.2018 – 06:52

  • 0

#29 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 02.11.2018 – 13:10

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 06:47) писав:

Який смисл ставити максимальну складність та юзати баги? Це нонсенс,
Уважно читайте. Я ж написав, що бага не юзаємо. Можливо того бага і нема в останніх патчах. Давно то було.
Ніяких багів, фростіку, чесна гра. Є магія resurrection, вона воскрещає будь-що вбите, з хітами, які визначаються рівнем магії, і те щось, на вашій стороні, але тільки поки ви не далеко. А якщо відбігти, те щось переходить на властиву йому сторону і стає власне живим, ваш герой втрачає контроль.
Тобто ви можете розбити якусь групу, воскресити, відбігти, і коли повернетесь на те саме місце, групв знову на вас нападе,. Ви можете експу на одній групі піднімати, поки ваша експа не зрівняється (чим вищий у вас рівень, тим менше експи). Тут нема бага, тут просто є магія, від розробників.
Далі, є юніти високого рівня, які тихохідні, і які легко винести на відстані, луком. Так розробники вирішили. І розробники вирішили, що з певних монстрів випадають речі.
Все по правилам, фростіку. Я не знаю, чи розробники передбачили, що воскрешання, тихохідні високорівневі монстри, барахло з вбитого ворога, пірамідки (одна в печері з орком чи зомбі, инша в хижці торгівця) дає легкий спосіб швидкого підняття експи, і обмежений тільки кешом торговця спосіб збагачення (але там також бартер можна використовувати), якщо неупереджений гравець подивиться на всю ту фігню. :wink2: Гра справді розбалансована, в сенсі, стає занадто простою дуже швидко.
Якщо добавити, що приймати наркотики можна під час бою, то взагалі смішно говорити про якусь складність тої гри.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 06:47) писав:

але там є ще купа крутіших монстрів, особливо тих, із якими "валєво" в закритих приміщеннях — взагалі, через глюк гри і дизбаланс, грати воїном в Дівайн Дівайні на хардкорі та ще й зачищати всю карту — це садомазохізм, дуже довго, якби знав — грав би магом чи лучником мабуть, а так вирішив уже довести свого чара до переможного.
Я до кінця, раза три пройшов в різних варіантах. Самі бої не цікаві десь на четвертині гри, бо герой - танк, ви щось просто не так робите. Одразу вам скажу, що ви маєте бути і лучником/арбалетником і мечником. Коли ви тільки мечник вам важко буде з тихохідними зомбі, орками, павуками, а як лучника, вас зроблять елітні орки, вони бігають так само швидко, як і герой. :wink2:

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 06:47) писав:

У Дівайн Дівайніті тим більше нічого подібного не робив, там чар був — чувіха із молотом, у мене. Знищив всіх монстрів, зачистив-розвідав всю карту, тупо щоб не було темних плям. Так орки там круті,
Ну, якщо ви деструктивна людина, любите мочити компютерних монстрів, прагнете експи, то так теж можна, це легший спосіб. По задумці, взагалі то, геноциду оркам не треба було влаштовувати, там можна обійтись магією і невидимістю. А експу, на парі орків можна підняти, заробити на них 200 000 тугриків, і наприкінці залишити їх живими. :wink2:

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 06:47) писав:

Персидські катафалки розносять піки, якщо один-на один по моєму.
Від берега вони відбиваються. При правильному використанні фаланга в тотал вор зробить конину з буль-якої кавалерії. Просто фаланзі треба прикривати тили, але важка повільна кавалерія не особливо здатна на маневр. Не обовязково піки, списи теж. Це на рівнині. Бо фаланга не ефективна в лісі і на горбах, але і кавалерія там теж не ефективна.
От легкі кінні скитські лучники в rome тотал вор справді суперюніт, в римі вони на ходу стріляють, і стріляють назад, чого не було в попередніх total war. Це сильно дисбалансний юніт, і якщо покопирсатись в файлах, за скитів можна грати (так вони не іграбельна фракція)

Повідомлення відредагував kalamar: 02.11.2018 – 13:19

  • 0

#30 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 02.11.2018 – 14:00

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 06:47) писав:

Майже ніколи не використовував засади, особливо коли другий раз грав на новішому Римі із пачтами, вони безтолкові. Катафалки в лісі трощать будь-яку кавалерію ще краще ніж на полях (стоячий, ближній бій то їхнє).
:wink2:
Природно, якщо командир свою кавалерію використовує в лісі. Каваларія проти кавалерії в лісі, обидві страждають від лісу однаково. Спробуйте піхоту проти катапрактів в лісі. (тільки не фаланги, їм важко в лісі тримати стрій з довгими піками).

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 06:47) писав:

Перестріллюватися на луках із Персією — погана ідея... Лучники тільки на осадах хороші, або проти фаланг, а так не дуже, їх змітають за три секунди.
Навіщо перестрілюватися. Лучників бє кавалерія. лучники бють піхоту, а піхота бє кавалерію. Основи. AI в Римі від лучників взагалі мало толку, він невміє їх юзати.
Засади - чи не основна тактична фішка в тій грі. Поява непоміченого загона в тилу одразу радикально зменшує мораль, аж до того, що ворог инколи починає тікати не вступивши в бій.

Повідомлення відредагував kalamar: 02.11.2018 – 14:00

  • 0

#31 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 02.11.2018 – 18:31

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 13:10) писав:

Уважно читайте. Я ж написав, що бага не юзаємо. Можливо того бага і нема в останніх патчах. Давно то було.
Ніяких багів, фростіку, чесна гра. Є магія resurrection, вона воскрещає будь-що вбите, з хітами, які визначаються рівнем магії, і те щось, на вашій стороні, але тільки поки ви не далеко. А якщо відбігти, те щось переходить на  властиву йому сторону і стає власне живим, ваш герой втрачає контроль.
Тобто ви можете розбити якусь групу, воскресити, відбігти, і коли повернетесь на те саме місце, групв знову на вас нападе,. Ви можете експу на одній групі піднімати, поки ваша експа не зрівняється (чим вищий у вас рівень, тим менше експи). Тут нема бага, тут просто є магія, від розробників.
Далі, є юніти високого рівня, які тихохідні, і які легко винести на відстані, луком. Так розробники вирішили. І розробники вирішили, що з певних монстрів випадають речі.
Все по правилам, фростіку. Я не знаю, чи розробники передбачили, що воскрешання, тихохідні високорівневі монстри, барахло з вбитого ворога, пірамідки (одна в печері з орком чи зомбі, инша в хижці торгівця) дає легкий спосіб швидкого підняття експи, і обмежений тільки кешом торговця спосіб збагачення (але там також бартер можна використовувати), якщо неупереджений гравець подивиться на всю ту фігню. :wink2: Гра справді розбалансована, в сенсі, стає занадто простою дуже швидко.
Якщо добавити, що приймати наркотики можна під час бою, то взагалі смішно говорити про якусь складність тої гри.
Нонсенс! Це тупо багоюз, це використання багу в ігровому процесі, який просто не був врахований розробниками, а не те що Ви там пишите. Розумієте, там сюжет, історія, і в цій історії немає місця, щоб якийсь бомж-герой-воскресувач відразу став багатший за королів-королев, тоді втрачають смисл всі квести додаткові (а там їх багацько). Це баг. :angry2:
От чим мені подобаються відеоігри, в них мій персонаж може бути тим, чим у мене не вийде в реалі — він/вона може без зволікань стати на захисти невинного, не важливо хто там чи звідки, виступити проти цілої армії поганців! Битися із велетенськими, страшнючими монстрами. Рятувати людей, хоч і віртуальних... Але речі типу тих що Ви написали више, нівелюють весь сенс цієї казки, тому мну і не займається таким багоюзом, викраданням речей у відео-іграх, нечесне отримання вигоди, тощо...

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 13:10) писав:

Я до кінця, раза три пройшов в різних варіантах. Самі бої не цікаві десь на четвертині гри, бо герой - танк, ви щось просто не так робите. Одразу вам скажу, що ви маєте бути і лучником/арбалетником і мечником. Коли ви тільки мечник вам важко буде з тихохідними зомбі, орками, павуками, а як лучника, вас зроблять елітні орки, вони бігають так само швидко, як і герой. :wink2:
Нічого не знаю, був у мене чистий воїн, чувіха — основна зброя молоток. І нормально, вся карта, всі додаткові квести. То вам не цікаво було бо з багоюзом, а моїй чувіхі, доки не дали отих, божественних сил (після наради "об'єднаних націй", перед пустелею) — кожна, серйозний битва як остання :wacko:. Але після Балдурс Гейту 1, на максимально можливій складності (із модами на складність), то вже було легше...

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 13:10) писав:

Ну, якщо ви деструктивна людина, любите мочити компютерних монстрів, прагнете експи, то так теж можна, це легший спосіб. По задумці, взагалі то, геноциду оркам не треба було влаштовувати, там можна обійтись магією і невидимістю. А експу, на парі орків можна підняти, заробити на них 200 000 тугриків, і наприкінці залишити їх живими. :wink2:
Нонсенс. По-перше у воїна немає ніякої магії, у мене там був лише один скілл по суть — круговий удар, і все. По друге, то не був ніяких геноцид! Всі противники були воїнами, як і моя чувіха, і бої із барабанщиками, вождями, здоровими — аж ніяк не нагадували просто винещення.

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 13:10) писав:

Від берега вони відбиваються. При правильному використанні фаланга в тотал вор зробить конину з буль-якої кавалерії. Просто фаланзі треба прикривати тили, але важка повільна кавалерія не особливо здатна на маневр. Не обовязково піки, списи теж. Це на рівнині. Бо фаланга не ефективна в лісі і на горбах, але і кавалерія там теж не ефективна.
От легкі кінні скитські лучники в rome тотал вор справді суперюніт, в римі вони на ходу стріляють, і стріляють назад, чого не було в попередніх total war. Це сильно дисбалансний юніт, і якщо покопирсатись в файлах, за скитів можна грати (так вони не іграбельна фракція)
Кому Ви то розповідаєте? Людині яка перезадротила в Рим бозна скільки часу? :lol: Катафалки вигрібають фалангу один-на-один, тупо врізаючись в її перед і починаючи ближню битву, наскільки Я пам'таю. Коли їде "валєво" тисяча на тисячу, і дві армії із розгону врізаються одна в одну — катафалки вирішують! Вони загризають будь-який отряд (крім бойових, броньованих слонів), один-на-один, або можуть легко знести генерала... Той отряд біжить — лавина починається! У мене не було фаланг — вони безтолкові, мну використовував тактику монголів — мобільність, тільки й що без кінних лучників. Купа кавалерії, ось і все.
Слабші від Скіфів тільки Балканці хД, Македонія там, Греція і вся та фігня... Толку із Скіфів майже нуль, який толок із солдата якщо він падає за секунду? Які лучники? Якщо отряд важкої кавалерії стане, і просто стоятиме, то у кінних лучників скоріше боєприпаси закінчуться ніж вони щось зроблять тим кавалеристам! Єгипетські колісниці із луками трішки дістають, але їх можна, при бажанні закоцати. Персидські, кінні лучники — броньовані, саме тому вони найстрасніші, бо можуть дати люлєй.

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 14:00) писав:

:wink2:
Природно, якщо командир свою кавалерію використовує в лісі. Каваларія проти кавалерії в лісі, обидві страждають від лісу однаково. Спробуйте піхоту проти катапрактів в лісі. (тільки не фаланги, їм важко в лісі тримати стрій з довгими піками).


Навіщо перестрілюватися. Лучників бє кавалерія. лучники бють піхоту, а піхота бє кавалерію. Основи. AI в Римі від лучників взагалі мало толку, він невміє їх юзати.
Засади - чи не основна тактична фішка в тій грі. Поява непоміченого загона в тилу одразу радикально зменшує мораль, аж до того, що ворог инколи починає тікати не вступивши в бій.
Пипець піхоті буде, ще швидше ніж кавалерії, піхота просто зноситься першим ударом (списами).

Проти розкачаної Персії в компанії, буде так: під'їжджає ваша кавалерія клепати персидських лучників — отримує люлєй, не відходячи від каси. Їй на допомогу біжать піхотинці — по них катком проїдуться катафалки які перед цим зметуть кавалерію. Там весь смисл щоб Персія не розкачалася, та краще мати чисельну перевагу, як і над Єгиптом. Чисто моя думка.

Ви забуваєте що максимальна складність битв у компанії дає бонуси для солдат комп'ютера. Таким чином, Катафалки із просто крутої, важкої кавалерії, перетворюються в нещажну машину війни, яка при удачному наїзді вмить перетворить навіть виграшну битву на розгром!

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 02.11.2018 – 18:02

  • 0

#32 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 02.11.2018 – 22:57

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 18:31) писав:

Нонсенс! Це тупо багоюз, це використання багу в ігровому процесі, який просто не був врахований розробниками, а не те що Ви там пишите. Розумієте, там сюжет, історія, і в цій історії немає місця, щоб якийсь бомж-герой-воскресувач відразу став багатший за королів-королев, тоді втрачають смисл всі квести додаткові (а там їх багацько). Це баг. :angry2:
Нонсенс, це просто вміле використання правил гри. Робота головою. Де баг?
Вам дали магію, яка оживляє, ваша справа, як ви її використовуєте. Який сенс тоді взагалі грати, якщо не використовувати вигідні варіанти розвитку героя?
В Beyond Divinity там подібне офіційно зробили, офіційно вели инший вимір для балансу.
У власне Divinity це просто швидкий чесний шлях для виграшу. Без того теж гра проста, як дошка, адже карта одна (на відміну від beyond), і на карті мостри розташованні по зростанню левелу, від вас вимагається тільки в правильній послідовності йти в різні місця карти, і навіть гінт вискакує, що якщо ви спіткнулись об складне місце, йдіть деінде.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (02.11.2018 – 18:31) писав:

Нонсенс. По-перше у воїна немає ніякої магії, у мене там був лише один скілл по суть — круговий удар, і все. По друге, то не був ніяких геноцид! Всі противники були воїнами, як і моя чувіха, і бої із барабанщиками, вождями, здоровими — аж ніяк не нагадували просто винещення.
Нонсенс, ви самі обираєте які скіли і магію вивчати. Але там магія не обов’язкова, можна магію використати, або, щоб не марнувати очки на вивчення малопотрібної магії, спеціально для тих квестів є зілля, здається shadow називається, власне, певен, що ті квести в таборі орків за задумом розробників мають проходитися з використанням того зілля, без геноциду всіх орків.
Можна і геноцид зробити, це довший, але простіший шлях, я теж так проходив. Із танком героєм різня всіх орків просто рутина.
  • 0

#33 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 03.11.2018 – 01:51

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 22:57) писав:

Нонсенс, це просто вміле використання правил гри. Робота головою. Де баг?
Вам дали магію, яка оживляє, ваша справа, як ви її використовуєте. Який сенс тоді взагалі грати, якщо не використовувати вигідні варіанти розвитку героя?
В Beyond Divinity там подібне офіційно зробили, офіційно вели инший вимір для балансу.
У власне Divinity це просто швидкий чесний шлях для виграшу. Без того теж гра проста, як дошка, адже карта одна (на відміну від beyond), і на карті мостри розташованні по зростанню левелу, від вас вимагається тільки в правильній послідовності йти в різні місця карти, і навіть гінт вискакує, що якщо ви спіткнулись об складне місце, йдіть деінде.
Багоюз адовий... Це те саме, допустимо Ви граєте у настільну РПГ, та тупо домалювали собі там золота, статів, доки всі десь там виходили. Мені таке не потрібно особисто, Я такого в іграх не шукаю, мені подобається проходити чаром всі квести, відчувати всі складнощі які задумувалися розробника, перемагати велетенський монстрів, і все таке. А чітіти, ці всі брудні прийомчики? — На кой воно таке потрібно, це відстій якого і в реалі, серед людей повно. Брехні, обману, маразму, пустих вірувань, всякого такого, нащо це мені ще у відео-іграх? Пфф...

Вся та послідовність до лампочки, якщо граєш чистим воїном на макс складності, десь у мене був скрін із скілами, не важливо, штука в тому що Я так і проходив, послідовно зачищаючи-розвідуючи всю можливу карту, від малого лвл до великого, виконуючи всі додаткові завдання, все це давало максимум бонусів, і все одно, норм противник під левел мого чару — це пипець задротство. Ось доволі крутий орче,

Зображення

якого потрібно клюнути молотком за сотню разів, доки він впаде, на додачу до цього, він своїми тесаками робить відбивну із головної героїні (тоді вже розкачаної) за пару трійку ударів. Але цей орк не такий противний як барабанщик.

Перегляд дописуkalamar (02.11.2018 – 22:57) писав:

Нонсенс, ви самі обираєте які скіли і магію вивчати. Але там магія не обов’язкова, можна магію використати, або, щоб не марнувати очки на вивчення малопотрібної магії, спеціально для тих квестів є зілля, здається shadow називається, власне, певен, що ті квести в таборі орків за задумом розробників мають проходитися з використанням того зілля, без геноциду всіх орків.
Можна і геноцид зробити, це довший, але простіший шлях, я теж так проходив. Із танком героєм різня всіх орків просто рутина.
Коли моя героїня на лімітах, із нецензурними словами із моєї сторони, в голові звичайно ж, тікає від озброєних до зубів орків, намагаючись не наагрити ще більше — це мало схоже на геноцид, просто на бій. І моя героїня, людей там трощила не гірше ніж орків :), там якби без різниці хто-що на другому кінці меча (молотка у даному випадку), головне що героїня була доброю. Не пам'ятаю ніякого зілля.

З вашим багоюзом звииичайно — то танк, тааак... Просто заклікування противників.
Ось без багоюза стати, інвентарь, скіли і обмундирування на 29-му левелі, при битвах зі всіма можливими поганцями та виконня всіх можливих, не злих, завдань. Без обкрадання-убивства НЦП, і всілякого такого:

Зображення

Зображення

Зображення
  • 0

#34 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 06.11.2018 – 15:36

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (03.11.2018 – 01:51) писав:

Коли моя героїня на лімітах, із нецензурними словами із моєї сторони, в голові звичайно ж, тікає від озброєних до зубів орків, намагаючись не наагрити ще більше — це мало схоже на геноцид, просто на бій. І моя героїня, людей там трощила не гірше ніж орків :), там якби без різниці хто-що на другому кінці меча (молотка у даному випадку), головне що героїня була доброю. Не пам'ятаю ніякого зілля.

З вашим багоюзом звииичайно — то танк, тааак... Просто заклікування противників.
Ось без багоюза стати, інвентарь, скіли і обмундирування на 29-му левелі, при битвах зі всіма можливими поганцями та виконня всіх можливих, не злих, завдань. Без обкрадання-убивства НЦП, і всілякого такого:
Ви не дочитуєте і хронічно самі щось додумуєте. Я гру до більш як половини проходив раза чотири, через дисбаланс і танка героя закидав, просто щоб квести пройти, до кінця, раз пройшов.
герой танк в любому розкладі..
Щодо бага, а що в цій грі не баг, вона сама баг від початку і до кінця. Напр. яке инше використання магії ressurection ви бачите? Ви ресаректили когось і він просто стоїть, щоб він напр бігав за вами, треба ще ауру накинути, тому то не баг, то просто оригінальне використання одного із кільканалцяти недороблених розробниками скілів, які инакше просто непотріб
Але, я ж написав, що я і без того проходив. Орків всіх не треба виносити, там грибами все вирішується.
Ше раз, про яку складність тої гри може йти мова, коли ви прямо під час змаху мечем можете приймати зілля, і діє кнопка паузи, і в режимі паузи можна задати ціль чи кастити магію. Смішно взагалі називати цю гру складною.
Орки? Elven sight у вас є, але луком ви не користуєтесь, тому вам і складно, ви просто не правильно розвинули героя, замість потрібних скілів, розвинули непотрібні. Деякі ще й через баги гри, наскільки пам'ятаю, пустишки. В грі є повністю пусті скіли, які не працюють реально, що точно пам'ятаю, це арбалет, ви тратите очки на розвиток, але десь з рівня третього доходить, що скіл не діє, це баг. Напр. я не певен, які із отих скілів додаткового даміджу вогню, блискавки, і, отой, що у вас аж 4 працюють, можливо для молота працює death blow, а взагалі він багнутий. І ну на кий біс ви витратили стільки на silver язик, з нього що є користь, вам в цій грі не вистачає тугриків? :wink2:
А герой просто жах. Що це мало бути, :8: навіщо ви настільки перекачали силу і недокачали agility і конституцію? Конституція то ваші гіти, а agility то наскільки легко ви влучаєте в орків, і наскільки хоронічно вони мазають по вас. А сила то передусім наскільки багато барахла ви можете переносити і вже потім невеликий бонус до одного удару, який не розповсюджується на лук.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (03.11.2018 – 01:51) писав:

це пипець задротство. Ось доволі крутий орче,

Зображення

якого потрібно клюнути молотком за сотню разів, доки він впаде, на додачу до цього, він своїми тесаками робить відбивну із головної героїні (тоді вже розкачаної) за пару трійку ударів. Але цей орк не такий противний як барабанщик.
Я ніколи до цих переростків не підходив, менші орки швидко бігають, я їх відтягував і знищував мечем. А цей повільно ходить, я його розстрілював з відстані не зазнаючи ніякої шкоди. Реально круті орки це елітні орки, вони такі ж, як і звичайні, але мають дуже високий agility і швидко бігають. Від них з луком не відбіжиш, приходиться в рукопашну, а в рукопашній, більшість ударів по них постишки, важко влучити. Зате левел у них вищий відповідно більше експи, і з них випадають сильні чарми.
А цей здоровань просто експа, яка погано лежить, і якийсь цінний предмет.
  • 0

#35 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 06.11.2018 – 20:03

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (03.11.2018 – 01:51) писав:


Зображення

Трохи пригадав певні цифри.
Дивіться воїн на кожне очко сили отримує бонус в 0.4 даміджу, маг всього 0.1, а севайвер 0.15. Тобто воїн це єдиний персонаж, якому взагалі є сенс піднімати силу вище за рівень, потрібний для носіння якогось обладунку. Далі, на кожне очко конституції воїн отримує 6 віталіті, відповідно маг - 4, севайвер 5. Якщо з вашої героїні із сили перекинути 26 очків на конституцію сила її влучних ударів зменшиться на 10, а її гітпоїнти зростуть на 156, майже вдвічі. Тобто в вона під ударами житиме вдвічі довше, і відповідно встигне завдати вдвічі більше ударів. Якшо проти якогось сильного монстоа вона встигає завдаи три влучних удари поки її винесуть, то зможе завдавати шість ударів, дамідж кожного з яких буде вього на 10 менше.
  • 0

#36 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 06.11.2018 – 20:47

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 15:36) писав:

Ви не дочитуєте і хронічно самі щось додумуєте. Я гру до більш як половини проходив раза чотири, через дисбаланс і танка героя закидав, просто щоб квести пройти, до кінця, раз пройшов.
герой танк в любому розкладі..
Який дизбаланс? Якщо вже більшу частину першого світу (не пустелі), існуючої карти розвідали, то там уже не так, норм можна нагризати воїном. А наради "оон" то взагалі, ізі.

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 15:36) писав:

Щодо бага, а що в цій грі не баг, вона сама баг від початку і до кінця. Напр. яке инше використання магії ressurection ви бачите? Ви ресаректили когось і він просто стоїть, щоб він напр бігав за вами, треба ще ауру накинути, тому то не баг, то просто оригінальне використання одного із кільканалцяти недороблених розробниками скілів, які инакше просто непотріб
Але, я ж написав, що я і без того проходив. Орків всіх не треба виносити, там грибами все вирішується.
Ваша логіка далека від моєї. — Ви створюєте персонажа, у казковому світі, всі персонажі у цьому світі, комп'ютерні чи ті хто керуються гравцями живуть за певними правилами. Тому наприклад селянин НПЦ (нон плеєр контрол) не може стати багатієм, вбиваючи та ресуректячи щось там... Тому комп'ютер не граю на повну силу, машине не використовує наприклад швидкість мільйон ударів за секунду, хоча може стільки операцій зробити... І все таке — це казка, яка живе за правилами казки.
Тому моя героїня і не використовувала різних чітів, недоробок та всілякого-подібного, бо Я грав у свою казку, із можна і моїми правилами теж, а одне із цих правил гласить — ніякого багоюзу та використання недоробіток, чи чогось подібного. Моя героїня була, у деякій мірі рівна тим селянам віртуальним, там не знаю, солдатам, вона чесно проклала своїм, піксельним молотом шлях через терни к звездам.
А кіляти-ресати, для айтемів одного моба — це не казка, це не туди, так справи не робляться.

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 15:36) писав:

Ше раз, про яку складність тої гри може йти мова, коли ви прямо під час змаху мечем можете приймати зілля, і діє кнопка паузи, і в режимі паузи можна задати ціль чи кастити магію. Смішно взагалі називати цю гру складною.
Це все нічого не дасть, якщо грати чаром який був у мене. Жми-не-жми, а махач із лютими, закованими броню воїнами якби і не просто.

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 15:36) писав:

Орки? Elven sight у вас є, але луком ви не користуєтесь, тому вам і складно, ви просто не правильно розвинули героя, замість потрібних скілів, розвинули непотрібні. Деякі ще й через баги гри, наскільки пам'ятаю, пустишки. В грі є повністю пусті скіли, які не працюють реально, що точно пам'ятаю, це арбалет, ви тратите очки на розвиток, але десь з рівня третього доходить, що скіл не діє, це баг. Напр. я не певен, які із отих скілів додаткового даміджу вогню, блискавки, і, отой, що у вас аж 4 працюють, можливо для молота працює death blow, а взагалі він багнутий. І ну на кий біс ви витратили стільки на silver язик, з нього що є користь, вам в цій грі не вистачає тугриків? :wink2:
А герой просто жах. Що це мало бути, :8: навіщо ви настільки перекачали силу і недокачали agility і конституцію? Конституція то ваші гіти, а agility то наскільки легко ви влучаєте в орків, і наскільки хоронічно вони мазають по вас. А сила то передусім наскільки багато барахла ви можете переносити і вже потім невеликий бонус до одного удару, який не розповсюджується на лук.
Я не пам'ятаю що ті всі скіли означають, давно проходив, але подивився в базі: ельфійський погляд потрібен для більшого радіусу огляду, коли гравець обшукує кожен закуточок, на всіх доступних місцях у віртуальному світі відео-гри, це дуже важливий скілл, який спрощує все в багато разів. Я всю карту розвідував, це дуже важко із малим оглядом.

Про Торгівлю — раз качав, значить не вистачало, там із грошима на початку адові проблеми, потрібно купу квестів виконувати (ну Я і так би їх виконував, просто щоб допомагати та бути добрим героєм), а в тих квестах монстри, а щоб монстрів копати потрібна зброя та броня, а це все коштує гроші... Замкнуте коло.

Нічого не знаю ні про якого, поганого героя — моя воїн, по ходу дійства, зразила всіх можливих поганців у тій відео-грі, із отими, "не правильно" прокачаними скілами. Виконала всі завдавння. Про силу — ну по моїй казці, героїня що воює із молотом в руках повинна бути сильною, багато сили, ось і все. На рахунок елементально демеджу — не знаю, у мене проходило все, просто у монстрів купа резістів, купа броні та купа хп, на максимальній складності, а так писало там, постійно якийсь додаткові пошкодження при ударах. Дечблов — сильний скілл, і звучить класно, правда дуже не помахаєш, не пам'ятаю чому.

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 15:36) писав:

Я ніколи до цих переростків не підходив, менші орки швидко бігають, я їх відтягував і знищував мечем. А цей повільно ходить, я його розстрілював з відстані не зазнаючи ніякої шкоди. Реально круті орки це елітні орки, вони такі ж, як і звичайні, але мають дуже високий agility і швидко бігають. Від них з луком не відбіжиш, приходиться в рукопашну, а в рукопашній, більшість ударів по них постишки, важко влучити. Зате левел у них вищий відповідно більше експи, і з них випадають сильні чарми.
А цей здоровань просто експа, яка погано лежить, і якийсь цінний предмет.
Ну так у вас там лучник якийсь був, а у мене не лучник був, а ВОЇН — молотобоєць, можна сказати. Тому моя героїня із відкртитим забралом, і криком "Ура!" копала монстрів своїм молотом на ліво і на право. :lol: Отака проста тактика була.

Зображення

Походу на скріні біля Варлорда лежить Орк-еліта — це хай-левел орки, а Варлорд там уже на менший від мого чара по рівнях, походу. Але чомусь барабанщики мені були на порядок противніші ніж все інше, вони походу регенилися люто.
  • 0

#37 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 06.11.2018 – 20:56

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.11.2018 – 20:47) писав:

Який дизбаланс? Якщо вже більшу частину першого світу (не пустелі), існуючої карти розвідали, то там уже не так, норм можна нагризати воїном. А наради "оон" то взагалі, ізі.
Воїном ту гру грати найлегше. Там тільки на самому початку можуть бути дрібні складнощі, в катакомбах, і то, якщо ви в певних моментах не здогадаєтесь використовувати тінь і просто пропускати певні монстри, або виносити їх луком. Можна ще простіше, купити лук і на самому початку винести Джорджа (покласти квітки на його могилу і він встане), це відразу прокине вас на кілька рівнів.
  • 0

#38 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 06.11.2018 – 21:02

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 20:03) писав:

Трохи пригадав певні цифри.
Дивіться воїн на кожне очко сили отримує бонус в 0.4 даміджу, маг всього 0.1, а севайвер 0.15. Тобто воїн це єдиний персонаж, якому взагалі є сенс піднімати силу вище за рівень, потрібний для носіння якогось обладунку. Далі, на кожне очко конституції воїн отримує 6 віталіті, відповідно маг - 4, севайвер 5. Якщо з вашої героїні із сили перекинути 26 очків на конституцію сила її влучних ударів зменшиться на 10, а її гітпоїнти зростуть на 156, майже вдвічі. Тобто в вона під ударами житиме вдвічі довше, і відповідно встигне завдати вдвічі більше ударів. Якшо проти якогось сильного монстоа вона встигає завдаи три влучних удари поки її винесуть, то зможе завдавати шість ударів, дамідж кожного з яких буде вього на 10 менше.
Нічого не знаю. Воїн із велитенським молотом в руках, повинна бути сильною, моя героїня такою і була. І тисячі монстрів та поганців у тій відео-грі, що були нею переможені, можуть підвтердти її силу. Це в Сакреді 2, де один раз герой падає — і все заново... Потрібно на броню все та хп (і то, на сріблові-складності, чемпіон-мінібос монстер, на п'ять левелів нижче від чара, пробиває під аурою на броню танчика... :wacko:).

Перегляд дописуkalamar (06.11.2018 – 20:56) писав:

Воїном ту гру грати найлегше. Там тільки на самому початку можуть бути дрібні складнощі, в катакомбах, і то, якщо ви в певних моментах не здогадаєтесь використовувати тінь і просто пропускати певні монстри, або виносити їх луком. Можна ще простіше, купити лук і на самому початку винести Джорджа (покласти квітки на його могилу і він встане), це відразу прокине вас на кілька рівнів.
Нонсенс! Яка тінь? Який лук? Воїн із молотом буде ховатися — пха! Це фігня якась, не казка зовсім... Ні, такми воїном який був у мене, ця гра дуже довга і складна.
  • 0

#39 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4926 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 06.11.2018 – 21:03

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.11.2018 – 20:47) писав:

Ну так у вас там лучник якийсь був, а у мене не лучник був, а ВОЇН — молотобоєць, можна сказати. Тому моя героїня із відкртитим забралом, і криком "Ура!" копала монстрів своїм молотом на ліво і на право. :lol: Отака проста тактика була.
В тій грі нема такого класу, як лучник. Воїн має володіти і луком, і якоюсь зброєю. А ви на абсолютно непотрібну мудрість викинули чотири очки.
(Мудрість зайвий скіл, наприкінці гри герой, який вивчав мудрість буде мати десь на левел більше, ніж не мудрий, але цей другий по скілам переважатиме)
Торгівлю теж нема сенсу вивчати, вже краще repair, воно теж ціну предметів збільшує, алхімію - не витрачаєтесь на зілля з грибів, отруєну зброю - стріляєте з якоїсь фігні по здоровенному лорду і дивитесь, як він дохне. :wink2:
  • 0

#40 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1676 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 06.11.2018 – 21:03

Зомбаки і так падають — удар, влучив-не-влучив, отримав люлєй у відповідь, не отримав. Відбіг, похілявся, і знову в бій... Вся система.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних