Перейти до вмісту

Допоможіть із пошуком контенту про Холодну Війну

Холодна Війна Музика Фільми Картинки Ігри Книги

Повідомлень в темі: 141

#61 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 04.12.2018 – 05:04

Перегляд дописуkalamar (03.12.2018 – 16:00) писав:

Істерія починається і закінчується. (ЛСД заборонили, воно тоді теж заборонено було, але не так суворо. :wink2: Люсі ін зе Скай віз Даймондз. Власне легкий доступ до ЛСД мабуть першопричина вибуху молодіжних рухів 60-тих, а початок війни з наркотиками причина згасання і деградації молодіжних рухів в 70. І Бітлз запізно була, на їх час все цікаве вже минало). Із класичних рок гуртів тепер Бітлз слухають менше, ніж з десяток инших.
Ні містере Каламар, просто люди більше схожі ніж відмінні, в цьому суть глобальних чинників. Бітлз — це глобальний чинник, як у принципі і ЛСД, яке підходило як Матумбі із Сахари, так і Чукчі із Камчакти, Ви не можете ніяк цього вловити. Звичайно ж ЛСД не таке поширене як Бітлз, ну пісні цього гурту чули набагато більше людей ніж тих, хто спробував ту психотропну речовину.

Із приводу тієї, конкретної пісеньки Джіммі — не заморочуйтеся марно, то все мої фантазії, ваш покірний слуга просто сприймає світ по своєму, по цій причині мені дуже подобається та пісня, хоча навіває жахливий смуток.

Перегляд дописуkalamar (03.12.2018 – 16:00) писав:

Як знаєте. Просто вплинув він набагато більше за Бітлз, власне Бітлз наслідок впливу, Бітлз були фанатами, які творчо використовували його ідеї.

Але все це в стилі, який виник в Італії в 16 ст. Найбільший за історію людства переворот в музиці в 16 ст. відбувся в Італії.

Ви чули колись, як народні пісні співають сільські баби? Поліголосся, і ніяких соплів. Оці соплі,  чи то в піснях Бітлз, чи то в російському тюремному шансоні, винайшли в Італії.

Взагалі, Азію, тобто Китай, Індію, ці Італійські соплі мабуть тільки недавно захопили, і там ще можна почути не італійську музику.
Ну містере Каламар, не смішіть. Якщо беруть структуру римських законів, це не означає що дозволять згвалтування, рабство, сексуальні відносини із тваринами та відрубування рук за крадіжки, чи щось в такому дусі. Ви взяли хз звідкіль (16 ст. ВРХ) різні тенденції і заявили що вони вплинули там на Бітлз. Але Ви не дописали, нам не потрібен вплив на Бітлз :facepalm:, містере Каламар... Ми рахуємо вплив Бітлз на аудиторію (людей що їх слухали), невже Ви не помітили що вплив "класики" в цьому випадку відбувається не прямо а через прошарок років та проміжних елементів, дотично (косвенно), в той час як Бітлз впливає більш прямо на аудиторію. Світ давно змінився (без різниці на те, що про це пише черговий пророк в осяйних та первинних опусах...), глобалізувався. Якийсь там селянин з Іраку, він/вона і вухом не кує що таке той Бах чи Бетховен (в часи Баха та Бетховина було ще гірше із цим...), зате він/вона слухала Лінкін Парк там якийсь чи дивився Губку Боба Квадратні Штани. Розумієте? Статистика. Глобальна статистика.
  • 0

#62 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 04.12.2018 – 17:51

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (04.12.2018 – 05:04) писав:

Ні містере Каламар, просто люди більше схожі ніж відмінні, в цьому суть глобальних чинників. Бітлз — це глобальний чинник, як у принципі і ЛСД, яке підходило як Матумбі із Сахари, так і Чукчі із Камчакти, Ви не можете ніяк цього вловити. Звичайно ж ЛСД не таке поширене як Бітлз, ну пісні цього гурту чули набагато більше людей ніж тих, хто спробував ту психотропну речовину.
Ви не можете вловити набагато простішої речі. Висновки робляться із фактів, а факти треба знати. Бітлз майже не зачіпає гіппі, хоча б тому, що гіппі раніше були. Рух за мир, діти квіти, вільну любов на пляжі голяка, проти расизму, життя на звалці як птахи небесні.... вже закінчувався, коли свої політичні пісні Леннон складав, тож ніяким боком музика Леннона на то не впливала. :wink2:
Ділана - так, але основний чинник взагалі не музика, а доступна кислота і маріхуана. Власне, Ніксон чітко тоді проховав яку загрозу несе системі бидло, яке вийшло з під контролю, і замість того, щоб працювати, жерти, і воювати, починає водити хороводи, любити нігерів і китайців, і трахатись на пляжі, і не з музикою боровся, а прикрив лавочки із кислотою. Є гарна записана телефонна розмова Ніксона з матюками, треба пошукати на трубі.
І Леннон був мільтимільйонером, він ніколи не жив на звалці. :8: Леннон доводив до сказу дівчаток на концертах, потім, під впливом гіппі, маніфесту комуністичної партії, і ЛСД написав свої концептуальні шедеври. Він не був гіппі чи якогось иншого молодіжного руху, тож ви пишете таке, що купи не тримається, просто через своє незнання реальних фактів, і користування хибними штампами.
  • 0

#63 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 04.12.2018 – 18:21

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (04.12.2018 – 05:04) писав:

Ви взяли хз звідкіль (16 ст. ВРХ) різні тенденції і заявили що вони вплинули там на Бітлз.
Не різні тенденції, а найбільший переворот в історії музики, виникнення італійської опери. Розмієте, ви темні не тільки у фізиці, вам бракує ерудиції, тому ви примітивно речі уявляєте. В кінцевому рахунку все, що для вас є музикою (якщо ви не звикли співати самі), походить з опери, яка виникла в ітІталії в 16 ст.
Що таке музика? Напр. старі люди ще згадають що тут, ще в 50-ті, в селі люди співали за роботою, чи коли вертались з роботи і йшли по вулиці, ну і за столом п'яними. Це народна музика, її не слухали і пускали шмарклі (як на концертах Бітлз), її співали. Читайте Фрезера чи Ніцше, чи Грушевького (історію укр. літератури). Музика в минулому мала геть инше призначення. Це не було щось, що ви слухали для задоволення, це було щось, що ви самі співали. Це мало магічно релігійний сенс, як в тій індіанській пейотній пісні (пейот - кактус галюциногенний, приймають, і співають :rolleyes: ). По суті і християнська релігійна хорова музика мала такий самий характер. Це була складна поліфонія, в якій практично не було чути слів, і в якій на першому місці була музика, як структура, а не як шмарклі. (Бах, а не Бетговен).
Що змінила опера.
1. Вона перетворила вас із виконавця, який співає в своє задоволення, в слухача, який слухає професійного виконавця, хоч вам ведмідь і розчавив вухо.
2. Вина внесла в музику оті емоційні шмарклі, замість холодної математичної структури Баха.
Тепер, коли вип'ють, теж за столом можуть заспівати про косу розплетену, і. т. д. Але уже навіть тут співають не австентично, як оті індіанці (по бахівськи), холодне поліголосся, а з соплями, по естрадному.
Тож всі инші зміни в музиці, абсолютно нікчемні в порівнянні з тим, як змінила музику класична опера. А ви тут співаєте про те, що якийсь Бітлз вплинув більше, ніж класика. Коли Леннон співає Мішель, він не співає так, як оті індіанці, чи як у нас в селі спвали 60 років тому, чи як співають півчі в церкві, а спває з інтонацією і соплями, як почали співати в Італії в 16 столітті.

Повідомлення відредагував kalamar: 04.12.2018 – 18:22

  • 0

#64 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 04.12.2018 – 20:27

Перегляд дописуkalamar (04.12.2018 – 17:51) писав:

Ви не можете вловити набагато простішої речі. Висновки робляться із фактів, а факти треба знати. Бітлз майже не зачіпає гіппі, хоча б тому, що гіппі раніше були. Рух за мир, діти квіти, вільну любов на пляжі голяка, проти расизму, життя на звалці як птахи небесні.... вже закінчувався, коли свої політичні пісні Леннон складав, тож ніяким боком музика Леннона на то не впливала. :wink2:
Я взагалі нічого не писав за хіппі субкультуру, то Ви почали і продовжуєте. Яке відношення мають мої знання в історії цих рухів до популярності Бітлз, це гурт що по праву вважається еталоном популярності для поп-музики, музики що популярна глобально... Навіть в СРСР.

Перегляд дописуkalamar (04.12.2018 – 17:51) писав:

Ділана - так, але основний чинник взагалі не музика, а доступна кислота і маріхуана. Власне, Ніксон чітко тоді проховав яку загрозу несе системі бидло, яке вийшло з під контролю, і замість того, щоб працювати, жерти, і воювати, починає водити хороводи, любити нігерів і китайців, і трахатись на пляжі, і не з музикою боровся, а прикрив лавочки із кислотою. Є гарна записана телефонна розмова Ніксона з матюками, треба пошукати на трубі.
Швидко Ви робите висновки, вибираючи із міріади факторів що могли вплинути на творчість тієї людини чи людей, деякі конкретні, а інші відкидає.
Загрозу системі? Ви експерт із тогочасних систем та загроз? Ви знаєте що було в головах тих, від чиїх рішень залежало багато чого і кого? Ах... Так містере Каламар, Ви безсумнівно праві, все так і було як Ви уявляєте.

Перегляд дописуkalamar (04.12.2018 – 17:51) писав:

І Леннон був мільтимільйонером, він ніколи не жив на звалці. :8: Леннон доводив до сказу дівчаток на концертах, потім, під впливом гіппі, маніфесту комуністичної партії, і ЛСД написав свої концептуальні шедеври. Він не був гіппі чи якогось иншого молодіжного руху, тож ви пишете таке, що купи не тримається, просто через своє незнання реальних фактів, і користування хибними штампами.
Нащо Ви це все написали? Щоб допомогти читачам форуму пізнати біографію того виконавця? А якби той Леннон, чи як там його, був марсіяненом, та написав свої твори під впливом якогось гіпнозу, чи це б щось змінило? Яка різниця як там вони написані, вони є, ця інформаційна конструкція створена, вона з'явилася у світі і результат такий — вони, ці твори, добре підійшли багатьом людям, в різних місцях планети Земля, тобто є глобальним фактором що вплинув так чи інакше на розвиток людства. А взагалі, у мене гіпотеза про творчість та ідеології що її пригнічують, свого роду нейро штуки, але не будемо, це ні до чого.

Перегляд дописуkalamar (04.12.2018 – 18:21) писав:

Не різні тенденції, а найбільший переворот в історії музики, виникнення італійської опери. Розмієте, ви темні не тільки у фізиці, вам бракує ерудиції, тому ви примітивно речі уявляєте. В кінцевому рахунку все, що для вас є музикою (якщо ви не звикли співати самі), походить з опери, яка виникла в ітІталії в 16 ст.
І що? Допустимо так, далі, продовження речення: "Найбільший переворот в історію музики..."; а ще більший переворот був, коли вигадали колесо... Тільки це було дуже давно і на аудиторію яка слухала Бітлз, як ваш покірний слуга уже не раз зазначав, вприлає дуже дотично, це м'яко кажучи. А поп-музика типу Бітлз впливала і впливає досить навіть прямо на людей, в нашому, глобалізованому світі. Ви самі собі суперечите, якщо речі які вигадали колись давно в Італії, підійшли людям по всьому світу (Ви ж пишете про музичну, типу глобальну революцію в 16 ст. ВРХ), це апріорі означає те, що писав ваш покірний слуга. І не важливо де воно там з'явилося, Італія-Китай, яка різниця, у кінці-кінців воно по всьому світу.

Перегляд дописуkalamar (04.12.2018 – 18:21) писав:

Що таке музика? Напр. старі люди ще згадають що тут, ще в 50-ті, в селі люди співали за роботою, чи коли вертались з роботи і йшли по вулиці, ну і за столом п'яними. Це народна музика, її не слухали і пускали шмарклі (як на концертах Бітлз), її співали. Читайте Фрезера чи Ніцше, чи Грушевького (історію укр. літератури). Музика в минулому мала геть инше призначення. Це не було щось, що ви слухали для задоволення, це було щось, що ви самі співали. Це мало магічно релігійний сенс, як в тій індіанській пейотній пісні (пейот - кактус галюциногенний, приймають, і співають :rolleyes: ). По суті і християнська релігійна хорова музика мала такий самий характер. Це була складна поліфонія, в якій практично не було чути слів, і в якій на першому місці була музика, як структура, а не як шмарклі. (Бах, а не  Бетговен).
Вони можуть це робити і далі, немає законів що забороняють це все. Ой, а більшість людей такого не робить, а слухає Лінкін Парка як і чувіха/чувак за десять тисяч миль десь там... А чому воно ото таке коїться? Тому що читати опуси всіляких Ніцше це звичайно добре, тільки є одна проблемка: об'єктивна реальність, для опису якої ці всі Ніцше приблизно як рогатка для зупинки Міжконтинентальної Балістичної Ядерної Ракети... Світ давно змінився, люди намагаються воскресити мертвечину якої ніколи по суті не було, одна міфологія. І в цьому урок.

Перегляд дописуkalamar (04.12.2018 – 18:21) писав:

Що змінила опера.
1. Вона перетворила вас із виконавця, який співає в своє задоволення, в слухача, який слухає професійного виконавця, хоч вам ведмідь і розчавив вухо.
2. Вина внесла в музику оті емоційні шмарклі, замість холодної математичної структури Баха.
Тепер, коли вип'ють, теж за столом можуть заспівати про косу розплетену, і. т. д. Але уже навіть тут співають не австентично, як оті індіанці (по бахівськи), холодне поліголосся, а з соплями, по естрадному.
Тож всі инші зміни в музиці, абсолютно нікчемні в порівнянні з тим, як змінила музику класична опера. А ви тут співаєте про те, що якийсь Бітлз вплинув більше, ніж класика. Коли Леннон співає Мішель, він не співає так, як оті індіанці, чи як у нас в селі спвали 60 років тому, чи як співають півчі в церкві, а спває з інтонацією і соплями, як почали співати в Італії в 16 столітті.
Містере Каламар, Біблія також змінила світ, прямо чи дотично, тільки прикиньте скільки людей її прочитали хоч раз, затепер? Римська Імперія змінила світ, але зараз небагато людей хто в ній реально жив, залишилося. :) Так і та опера, ваші уявлення історії музики тут абсолютно нідочого.
Вважайте що Бітлз це продовження опери 16-го ст. ВРХ, як Манхетенський Проект продовження Християнських Універів :lol:, бачите, між цими явищами: стара італійська опера — аудитоія Бітлів, старий Християнський Універ — Манхетенський Проект, звичайно є зв'язок, але воно дуже опосередковане, розділено у просторі-часі подій. Люди складні, ніколи не знаєш напевно, і без різниці що пишуть Ніцще/Грушевські чи хто там, про це все та наскільки вони намагаються спростити людей, керуючись лише своїм власним досвідом та уявленнями.
  • 0

#65 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 05.12.2018 – 15:03

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (04.12.2018 – 20:27) писав:

Я взагалі нічого не писав за хіппі субкультуру, то Ви почали і продовжуєте. Яке відношення мають мої знання в історії цих рухів до популярності Бітлз, це гурт що по праву вважається еталоном популярності для поп-музики, музики що популярна глобально... Навіть в СРСР.
Вважається ким? Вами? В СРСР Бітлз ніколи не був дуже популярний.
В короткий період популярності на заході тут не особливо слухали Бвтлз. А, пізніше, коли ставав популярним рок, шанувальника саме Бітлз вам треба було пошукати. Особисто я знав одного шанувальника Бтлз, він слухав не тільки Бітлз, а і Баха, він з музичної сім'ї був, у нього мама була професійна оркестрова музикатша, і він закінчив природно в дитинстві муз. шкрлу і теж грав на роялі і гітарі. Він напам'ять англійською міг продекламувати більшість їх пісень, але навіть він слухав їх рідко.
Те, що ви уявляєте, що Бітлз був тут дуже популярним, натякає що реально ви не особливо слухали рок. Скорпіонс, Пінк Флойд, Депешмод, Eagles (одну пісню Welcome to the Hotel California без перебільшення в СРСР на касетних магнітофонах прокрутили на порядок більше, ніж всі пісні Бітлз), Led Zeppelin (про пісню Stairway to Heaven те саме сказати можна, вона в печінках сидить).. їм нема числа, аж до гурманів, які слукали Моррісона, Гендріка, чи Заппу. Ніхто особлива в 80-90 вам на заважав музикою Бітлз, заважали иншою музикою.
Бітлз правильна група була, її в ранкові пошті почути можна було, а оригінали і переклади текстів в комсомольських журналах. Але, як завжди, народ слухав в основному групи не правильні.
Але по популярності весь цей рок затьмарював диско, танцювальна музика і Моня Токарів (Modern Talking). Рок музика все закидає шмарклями, тобто "музика зі змістом", яка апелює до молодих ідіотів переломного віку (вся жизнь х.. и солнце й... фонарь). Але молоді ідіоти, які слухали рок були у меншості, порівнянно із молодими ідіотами, які танцювати в дискотеці під Моню Токаріва (ці категорії звичайно не перетинались і меншість шанувальників року звичайно ненавиділа більшість - шанувальників попси).
Бітлз загалом дуже добре пост пропіарена на держ. рівні Англією. Британія тоді недавно перетворилась із імперії, над якою не заходило сонце, в дрібну державку, і звичайно, щоб потішити вражене самолюбство, їм приємно було самим вірити, і вас переконати, що британська група змінила світову музику.

Повідомлення відредагував kalamar: 05.12.2018 – 15:10

  • 0

#66 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 05.12.2018 – 16:49

Перегляд дописуkalamar (05.12.2018 – 15:03) писав:

Вважається ким? Вами? В СРСР Бітлз ніколи не був дуже популярний.
В короткий період популярності на заході тут не особливо слухали Бвтлз. А, пізніше, коли ставав популярним рок, шанувальника саме Бітлз вам треба було пошукати. Особисто я знав одного шанувальника Бтлз, він слухав не тільки Бітлз, а і Баха, він з музичної сім'ї був, у нього мама була професійна оркестрова музикатша, і він закінчив природно в дитинстві муз. шкрлу і теж грав на роялі і гітарі. Він напам'ять англійською міг продекламувати більшість їх пісень, але навіть він слухав їх рідко.
Те, що ви уявляєте, що Бітлз був тут дуже популярним, натякає що реально ви не особливо слухали рок.
Містере Каламар, просто ваша логіка суто локальна у даному випадку, а моя глобальна. Бітлз це один із глобальних феноменів, точніше це частина глобальної поп-культури, як я вже і говорив не має сенсу рівняти із етно-пісеньками, оркестрами та всім іншим по охопленню аудиторії, на те воно і глобальне... Цьому сприяло багато факторів, але чи не основний, як писав містер Іекс — "У кожної людини, в основному, є руки, спина і все таке, саме тому настільні ПК будуть популярні"; так і з Бітлз, і взагалі поп-музикою, і взагалі поп-культурою! Запитайте у дяді Гугла про найпопулярніші в світі, підкреслюю в світі людей, а не в якійсь забурбелівці, музичні групи і вам дядя Гугл точно напише Бітлз серед інших...

Перегляд дописуkalamar (05.12.2018 – 15:03) писав:

Скорпіонс, Пінк Флойд, Депешмод, Eagles (одну пісню Welcome to the Hotel California без перебільшення в СРСР на касетних магнітофонах прокрутили на порядок більше, ніж всі пісні Бітлз), Led Zeppelin (про пісню Stairway to Heaven те саме сказати можна, вона в печінках сидить).. їм нема числа, аж до гурманів, які слукали Моррісона, Гендріка, чи Заппу. Ніхто особлива в 80-90 вам на заважав музикою Бітлз, заважали иншою музикою.
Бітлз правильна група була, її в ранкові пошті почути можна було, а оригінали і переклади текстів в комсомольських журналах. Але, як завжди, народ слухав в основному групи не правильні.
Але по популярності весь цей рок затьмарював диско, танцювальна музика і Моня Токарів (Modern Talking). Рок музика все закидає шмарклями, тобто "музика зі змістом", яка апелює до молодих ідіотів переломного віку (вся жизнь х..  и солнце й... фонарь). Але молоді ідіоти, які слухали рок були у меншості, порівнянно із молодими ідіотами, які танцювати в дискотеці під Моню Токаріва (ці категорії звичайно не перетинались і меншість шанувальників року звичайно ненавиділа більшість - шанувальників попси).
Бітлз загалом дуже добре пост пропіарена на держ. рівні Англією. Британія тоді недавно перетворилась із імперії,  над якою не заходило сонце, в дрібну державку, і звичайно, щоб потішити вражене самолюбство, їм приємно було самим вірити, і вас переконати, що британська група змінила світову музику.
:) Містере Каламар, Бітлз була популярна багато де, я ж не написав там: "супер популярна", просто популярна, популярніша за всі опери та етно-штуки разом взяті... Ну якщо не рахувати ту рок-оперу про Ісуса :D, жартую-жартую.
Із приводу "шмарклів", для мене як людини емоційної та сентиментальної, все набагато складніше, мені особисто, навпаки зображення любові у більшості пісень, Бітлз в тому числі, є, не знаю як по українській написати, приземлене, занадто мирське, too rude, not noble коротше... Не подобається таке. Але в той-же час, мене до глибини душі проймають пісні про холодну війну і любовні теми не цей рахунок, та і взагалі трагедія така (яка мабуть ще із часі античних тягнеться), мені подобаються музичні опери а от просто музика, без слів, то й не дуже...
  • 0

#67 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 05.12.2018 – 18:27

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (05.12.2018 – 16:49) писав:

Містере Каламар, просто ваша логіка суто локальна у даному випадку, а моя глобальна. Бітлз це один із глобальних феноменів, точніше це частина глобальної поп-культури, як я вже і говорив не має сенсу рівняти із етно-пісеньками, оркестрами та всім іншим по охопленню аудиторії, на те воно і глобальне...
У вас нема ніякої логіки, просто марення. Ви просто не здатні до логіки.
Не був Бітлз ніколи суперпопулярним у світі. Він в певний період часу був дуже популярним на одному острові, не серед всього населення острова, а серед певної вікової категорії молодого ідіота, і не серед всіх молодих ідіотів, а тільки серед частини. Відсотків 7, цього досить для заповнених стадіонів на який впісювалися фанати. Згодом на певний час Бітлз мав помірнішу популярність в більшій країні на північноамериканському континенті, але він там так і не став рівнею справжнім американським батькам року, та і не міг хлющ Леннон бути справжнім роккером, Моррісон еталон того, як має поводитись справджній рокер. Бачите, ви навіть не розумієте, що рок не поп музика, це певний тип сказу. І Леннону, не зважаючи на харизматичну смерть, просто бракувало справжньої дурі. До речі, хоч гіппі і вважають Моррісона своїм, сам Моррісон чітко охарактеризував дрібнобуржуазну міщанську сутність гіппі, тому вони - суто буржуйсько-американське явище, а ті, хто в совку їх мапував просто звичайні йолопи, які є будь-де.
Ні малайці, ні китайці, ні африканське плем'я мумбо-юмбо, ні суворі радянські громадяни не впісювалися на концертах Бітлз. Тож не ви праві, а Шпенглер правий.
В певний період розпаду СРСР у нас копіювали англомовну музику, англомовний рок. Це не загальносвітова тенденція, це пост радянська особливість. Французи, Італійці, Еспанці, Араби, Китайці давно відмовились від прямого копіювання американської музики.
А що ви під популярністю називаєте? Певна популярність у бітлз в СРСР була, але не більша, ніж у Челентанно, Хуліо Ігласіеса, Тото Кутуньйо, Роллінґ Стоунз, Мірей Матье, Жо Дассена, і менша, ніж в Моні Токаря і Ласкового Мая.

Повідомлення відредагував kalamar: 05.12.2018 – 18:32

  • 0

#68 Alexc

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 6 повідомлень

Відправлено 05.12.2018 – 22:10

Досить цікаві факти
  • 0

#69 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 06.12.2018 – 01:30

Перегляд дописуkalamar (05.12.2018 – 18:27) писав:

У вас нема ніякої логіки, просто марення. Ви просто не здатні до логіки.
Яка різниця?

Перегляд дописуkalamar (05.12.2018 – 18:27) писав:

Не був Бітлз ніколи суперпопулярним у світі. Він в певний період часу був дуже популярним на одному острові, не серед всього населення острова, а серед певної вікової категорії молодого ідіота, і не серед всіх молодих ідіотів, а тільки серед частини. Відсотків 7, цього досить для заповнених стадіонів на який впісювалися фанати. Згодом на певний час Бітлз мав помірнішу популярність в більшій країні на північноамериканському континенті, але він там так і не став рівнею справжнім американським батькам року, та і не міг хлющ Леннон бути справжнім роккером, Моррісон еталон того, як має поводитись справджній рокер. Бачите, ви навіть не розумієте, що рок не поп музика, це певний тип сказу.  І Леннону, не зважаючи на харизматичну смерть, просто бракувало справжньої дурі. До речі, хоч гіппі і вважають Моррісона своїм, сам Моррісон чітко охарактеризував дрібнобуржуазну міщанську сутність гіппі, тому вони - суто буржуйсько-американське явище, а ті, хто в совку їх мапував просто звичайні йолопи, які є будь-де.
Ні малайці, ні китайці, ні африканське плем'я мумбо-юмбо, ні суворі радянські громадяни не впісювалися на концертах Бітлз. Тож не ви праві, а Шпенглер правий.
В певний період розпаду СРСР у нас копіювали англомовну музику, англомовний рок. Це не загальносвітова тенденція, це пост радянська особливість. Французи, Італійці, Еспанці, Араби, Китайці давно відмовились від прямого копіювання американської музики.
А що ви під популярністю називаєте? Певна популярність у бітлз в СРСР була, але не більша, ніж у Челентанно, Хуліо Ігласіеса, Тото Кутуньйо, Роллінґ Стоунз, Мірей Матье, Жо Дассена, і менша, ніж в Моні Токаря і Ласкового Мая.
А що було супер-популярне у світі? Хоча ваш покірний слуга і не вживав про супер-популярність, це Ви написали вже. Маю на увазі, що можна поставити по охопленню аудиторії поряд із Бітелс? Етно пісеньку українського козацтва? Та мабуть половина тих, хто слухала хоча б пару пісень Бітелс не знала взагалі що така країна є як Україна! :facepalm: Тобто дивіться фокус, одна музична група вплинула на світ більше ніж сорока мільйонна держава... Хоча де юре тоді України не було, був СРСР, але все одно. Так само візьміть будь-яку, скажімо так, не виского рівня країну — вся її культура менше вплинула на світ мабуть ніж оте Бітелс. Ну принаймні менш відома і менш вплинула прямо. У Бітелс були сотні мільйонів слухачів по всьому світу і мільйони фанатів, "Йеллов Субмарін" і досі крутять по "Ретро ФМ" в Україні, буває. Зацінили вплив? Отож.
Ваші безуспішні намагання пояснити такі речі як популярність Бітелс, скажімо так, ніцшевською логікою приречені на провал. Ви не розумієте що тій же опері було потрібно сотні років щоб хоч трішки набрати аудиторію, поступово із певно місця, розповсюджуватися по світу, а із появою радіо, телебачення, засобів зберігання та транспортування різноманітної інформації, тощо, час завоювання інновацією світу людей сильно скоротився... Дуже сильно. Бітелс було такою інновацією, яка підходила та подобалась багатьом людям в різних місцяї планети Земля, ось і все. Тому немає смислу вам перераховувати виконацвців різних, це все поп-культура — реальність глобалізованого світу, так було і так буде ще дуже довго. Але, особисто мене це не бентежить, мене бентежить багато чого іншого...

Боже, О. Шпенглер? Містере Каламар, з всією повагою то люди далекі від моїх уявлень про світ, вони жили дуже давно а я живу тепер, і в зовсім, зовсім-зовсім відмінному світі від їхнього, принаймні уявленнях про нього. Навіть коментувати це немає ніякого смислу. Не заморочуйтеся, все було, є і буде по Ніцшах/Шпенглерах, безсумнівно...
  • 0

#70 серпинка

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1944 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 06.12.2018 – 11:24

І я не по темі попишу)
Що не кажіть, але найпопулярнішим, найвпливовішим та найобпісянішим і найобшмарканішим фанатами виконавцем поки залишається Майкл Джексон.
Прихований текст
Прихований текст

Фанати зняли кліп після його смерті:
Прихований текст

По-правильному популярність міряють кіькістю пісень, що зайняли перше місце в чартах. Тут справді Бітлз популярніші за інших. Але то легко накрутити, я не вірю хіт-парадам.

Цитата


Десятка виконавців, яким належить найбільша кількість пісень, що потрапили на перше місце чарту:
  • The Beatles
  • Мерайя Кері
  • Елвіс Преслі
  • Майкл Джексон
  • The Supremes
  • Мадонна
  • Ріанна
  • Вітні Х'юстон
  • Стіві Вандер
  • Джанет Джексон

https://24tv.ua/top1...llboard_n354447


Можна й за кількістю слухачів, тоді треба рахувати кількість проданих платівок, касет, дисків, та й все-одно картина не буде явною, бо зараз ще слухають і дивляться на ютубі. І багато країн порушують авторські права та не забороняють скачувати пісні задурно з нету.

Повідомлення відредагував серпинка: 06.12.2018 – 11:05

  • 0

#71 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 06.12.2018 – 13:29

Перегляд дописуkalamar (05.12.2018 – 18:27) писав:

Тож не ви праві, а Шпенглер правий.
Із приводу Шпринглера, Ви праві що ваш покірний слуга не правий, живу у світі де це просто не існує... Але ловіть логіку: щоб уявити чому містер Шпринглер то начеркав, вам потрібно поставити себе на місце автора, хоча це інколи і не дуже вірна ідея, але все одно. Перш за все уявіть оточення містера Шпринглера і тенденції що тоді бродили в умах людей. У цьому випадку буде достатньо для розуміння неможливості повноцінного використання моделі Шпринглера для опису сучасного світу. Маю на увазі, якби той містер народився в сучасності, він би написав зовсім інше.
От допустимо є Інтернет (Всесвітня Інформаційна Сітка за Сахаровим), — Інтернет це не природний феномен, це не гора, це не море і це не незнаю там, не нафта. Тобто це частина модернової культури, тобто чогось створеного чи визначеного людським розумом а не природою (ну ніхто не говорить що є культура вулканів, слово культура відносять до розумних істот, здатних робити вибір незалежно від природи що їх створила). Інтернет це правила вигадані людьми, вигадані вони в певній локації, обмеженій у просторі. Але! Сотні мільйонів по всій планеті Земля підкоряються їм! Ці правила є ГЛОБАЛЬНИМИ, розумієте? Немає єгипетського інтернету, вавилонського, індійського та китайського... :facepalm: Немає вавилонської інтернаціональної мови, індійської та китайської, є просто англійська — одна мова для всіх, один стандарт, один перстень! У такому плані, фундаментальний фундамент містера Шпринглера — це не що інше як просто деривації на тему, із загального, середньостатистичного басейну.

Перегляд дописуkalamar (05.12.2018 – 18:27) писав:

Французи, Італійці, Еспанці, Араби, Китайці давно відмовились від прямого копіювання американської музики.
А що ви під популярністю називаєте? Певна популярність у бітлз в СРСР була, але не більша, ніж у Челентанно, Хуліо Ігласіеса, Тото Кутуньйо, Роллінґ Стоунз, Мірей Матье, Жо Дассена, і менша, ніж в Моні Токаря і Ласкового Мая.
Ваша коренева похибка, не англійці/французи/араби, а офіційна влада допустимо... Це велика різниця... По яких критеріях Ви виокремлюєте тих англійців/франузів? Культурний? Генетичний? Мовний? Нейрологічний? Місцеположення? Громадянство? Сукупний? — Це безглуздо у даному випадку, містере Каламар, дуже безглуздо. Ви приречено намагаєтеся завуалювати вплив того ж Голівуду та його охоплення аудиторії. :facepalm: В черговий раз перераховуєте виконавців та музичні гурти, які завдяки глобалізації знаходили своїх слухачів по всьому світу, і Бітелс це був мало не нумбер ван із них.
Написана темрява робіт по дослідженню культури людей та глобальних її тенденцій. Написано купа робіт по дослідженню феномену Бітелс. Ви не розумієте що говорити про якісь там ізольовані культури зараз немає особливого смислу, особливо немає цього смислу в середньостатистичному плані. Потрібно враховувати лише локальні деривації на тему, це звичайно робиться всима кому це потрібно. :(

Перегляд дописусерпинка (06.12.2018 – 11:24) писав:

Можна й за кількістю слухачів, тоді треба рахувати кількість проданих платівок, касет, дисків, та й все-одно картина не буде явною, бо зараз ще слухають і дивляться на ютубі. І багато країн порушують авторські права та не забороняють скачувати пісні задурно з нету.
В тому то і суть, що багато людей, в різних місцях слухають одне і те саме. І тому дуже важко переоцінити вплив тих же Бітелс... Колись це було майже неможливо, але світ еволюціонував — глобалізувався, це неминуче.
  • 0

#72 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 06.12.2018 – 16:00

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.12.2018 – 01:30) писав:

А що було супер-популярне у світі? Хоча ваш покірний слуга і не вживав про супер-популярність, це Ви написали вже. Маю на увазі, що можна поставити по охопленню аудиторії поряд із Бітелс? Етно пісеньку українського козацтва?
В Україні ряд народних пісень значно популярніші, ніж Мішель, це факт. І ті пісні зберігають популярність десятки і сотні років, тоді як молодше покоління про Бітлз уже навіть не чуло. Така Фростіку правда життя. Бах зараз в світі популярніший за Бітлз. Час все розставляє на свої місця, Фростіку.
Є певний товар, цьому товару роблять рекламу і продають, на зміну приходить инший товар. Ви не усвідомлюєте собі товарної суті поп музики, і як типовий молодий ідіот, марите про імперії і глобальність. Дивіться на поп музику і на кіно по капіталістичному, як на товар, для якого шукають ринки збуту і продають. Якщо Голівуд робить черговий блокбастер, він готує ринки збуту, робить рекламу, і продає товар, згодом, навіть шкідливо, якщо ви блокбастер захочете передивлятись, бо краще ви підете на новіший блокбастер. В Голівуді чудово усвідомлюють товарний характер їх продуктів, і навіть прекрасно бачать конкурентів (напр. Китай на ринках Азії і навіть світу з китайською оперою). Те, що вам, як класичному молодому ідіоту, уявляється як щось уті-путі глобально-революційне в мистецтві, насправді не більше, ніж глобальність айфонів. Ви не розумієте, що з точки зору гроші-товар нема різниці між айфоном і поп піснею. Тому Бітлз не був в СРСР популярним, тоді, коли на заході продавався. З ним тут познайомились, коли товар уже був залежаний. І, відповідний ринок тут не був розвинутий, бо комуністичне піратство.
Напр. подивіться, чи багато ви знайтете пісень Бітлз на трубі? Не багато, і причина я так розумію, у правовласниках. За прослуховування скількох пісень Бітлз ви розрахувались із власниками прав?
Вірші ж Моррісона можете в неті прочитати, а спадок закопірайчений. Поети не бувають глобальними, а Моррісон дедалі більше сприймається як американський поет (щось на кшталт рос. Висоцького, чи нашого Стуса). Американці його навіть до Артюра Рембо прирівнюють, але це їхні американські справи.
Ніщо не буває глобальним.

Р. S. До речі, помітив, що молодь у нас в основному якихось москалів зараз слухає з дебільними кацапськими матюками. Краще би вони мавпували американців.

P. P. S. В Моррісона була небанальна звичка відкрито ображати своїх фанів прямо на концертах, вони пісяли від нього окропом, а він їх ненавидів. Це вам для роздумів про сутність поп культури.

Повідомлення відредагував kalamar: 06.12.2018 – 16:19

  • 0

#73 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 06.12.2018 – 16:36

Перегляд дописусерпинка (06.12.2018 – 11:24) писав:

Можна й за кількістю слухачів, тоді треба рахувати кількість проданих платівок, касет, дисків, та й все-одно картина не буде явною, бо зараз ще слухають і дивляться на ютубі. І багато країн порушують авторські права та не забороняють скачувати пісні задурно з нету.
Отож. В СРСР то не на вінілі слухали. а на піратських касетах. Плем'я мумбо-юмбо тоді ще на знало вінільних платівок в Африці. Тому кількість проданих платівок стосується не світу, а тільки його четвертини, чи навіть п'ятини, так званого Заходу. І кількість платівок сильно залежить від реклами і піару, вона характеризує комерційний успіх, а не мистецький вплив на Всесвіт.
  • 0

#74 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 06.12.2018 – 16:50

Перегляд дописуkalamar (06.12.2018 – 16:00) писав:

В Україні ряд народних пісень значно популярніші, ніж Мішель, це факт. І ті пісні зберігають популярність десятки і сотні років, тоді як молодше покоління про Бітлз уже навіть не чуло. Така Фростіку правда життя. Бах зараз в світі популярніший за Бітлз. Час все розставляє на свої місця, Фростіку.
Не знаю хто такий той Мішель, але на рахунок етно пісень, то дуже в цьому сумніваюся, це рівень звичайної субкультури скорше... До того ж ваш пакірний слуга не дарма написав "у світі", мається на увазі у Японії там вивчають етно пісні на уроках історії, в Україні співають там на уроках музики а японець та українець слухають Бітелс, граються на Айфонах і все таке. В цьому і суть. Тут потрібна середньостатистична логіка, складна для розуміння та використання, кращої для побудови таких моделей я не знаю. На рахунок популярності, Ви почекайте ще сотню років, а то Бах сотні років без Бітелс "жив", а тоді говоріть. А поки-що, думаю не в сторону "класики" статистика а дуже сильно в сторону поп-культури.

Перегляд дописуkalamar (06.12.2018 – 16:00) писав:

Є певний товар, цьому товару роблять рекламу і продають, на зміну приходить инший товар. Ви не усвідомлюєте собі товарної суті поп музики, і як типовий молодий ідіот, марите про імперії і глобальність. Дивіться на поп музику і на кіно по капіталістичному, як на товар, для якого шукають ринки збуту і продають. Якщо Голівуд робить черговий блокбастер, він готує ринки збуту, робить рекламу, і продає товар, згодом, навіть шкідливо, якщо ви блокбастер захочете передивлятись, бо краще ви підете на новіший блокбастер.  В Голівуді чудово усвідомлюють товарний характер їх продуктів, і навіть прекрасно бачать конкурентів (напр. Китай на ринках Азії і навіть світу з китайською оперою). Те, що вам, як класичному молодому ідіоту, уявляється як щось уті-путі глобально-революційне в мистецтві, насправді не більше, ніж глобальність айфонів. Ви не розумієте, що з точки зору гроші-товар нема різниці між айфоном і поп піснею. Тому Бітлз не був в СРСР популярним, тоді, коли на заході продавався. З ним тут познайомились, коли товар уже був залежаний. І, відповідний ринок тут не був розвинутий, бо комуністичне піратство.
Те що не продають щось схоже на Бетховенів/Бахів (ну точніше слабо продають, є там щось типу Ера), вже повинно було вас насторожити. Вже факт шо Бітелс було таке популярне серед різної аудиторії робить цю інновацію революційною.

Перегляд дописуkalamar (06.12.2018 – 16:00) писав:

Напр. подивіться, чи багато ви знайтете пісень Бітлз на трубі? Не багато, і причина я так розумію, у правовласниках. За прослуховування скількох пісень Бітлз ви розрахувались із власниками прав?
Вірші ж Моррісона можете в неті прочитати, а спадок закопірайчений. Поети не бувають глобальними, а Моррісон дедалі більше сприймається як американський поет (щось на кшталт рос. Висоцького, чи нашого Стуса). Американці його навіть до Артюра Рембо прирівнюють, але це їхні американські справи.
Ніщо не буває глобальним.

Р. S. До речі, помітив, що молодь у нас в основному якихось москалів зараз слухає з дебільними кацапськими матюками. Краще би вони мавпували американців.

P. P. S. В Моррісона була небанальна звичка відкрито ображати своїх фанів прямо на концертах, вони пісяли від нього окропом, а він їх ненавидів. Це вам для роздумів про сутність поп культури.
Стус не входить до стандартної, навчальної програми, а Шекспір входить, відчуваєте різницю? Оце вам про глобальні поезії та локальні, але на те пішли століття... Зараз все набагато швидше, є набагато більші подразники для людей ніж поезія — музика записана на носії інформації, телекартинка, інтерактивні відео-ігри, тощо, оскільки люди дуже схожі, у плані нейрології також, це все сприймається в дуже різних місцях приблизно однаково. Лише поправка на вітер. Так було і з Бітелс.

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 06.12.2018 – 16:52

  • 0

#75 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 07.12.2018 – 13:26

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.12.2018 – 16:50) писав:

Не знаю хто такий той Мішель
Очевидно, ви входите в число не шанувальників Бітлз. :wink2: Ви не чули навіть основних їх пісень. Не чули The Doors, але філософствуєте про рок музику, яку асоціюєте з попом. (Шанувальники Моррісона перевертаються в могилах :wacko: , ну самому Моррісону пофіг звичайно)

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.12.2018 – 16:50) писав:

, але на рахунок етно пісень, то дуже в цьому сумніваюся, це рівень звичайної субкультури скорше...
Вам незнайомі музичні тенденції. Зіпсована естрадним виконанням етно музика зараз є дуже модною. Етно пісні використовують як просто так, так і аж до металу, причому саме з автентичним, а не естрадним виконанням. Груп - десятки. Навіть в четвертій цивілізації вступна музика - етно.
Але, вам важко дається сприймання прочитаного. Ви повз вуха пропустили різницю між етно музикою, і естрадою (всім, що походить з опери). Естрадне виконання етно музики орієнтується на слухача (тобто є група, яка використовує етно мотив, і є молодий ідіот, який сдухає, так доступно?). Власне етно музика просто співалась, там не було слухача, тільки виконавці, які співаєть в своє задоволення, чи з напр. релігійною, або магічною метою. При естрадному виконанні етно музика звичайно сильно спримітивізовується (хоча, деякі суч. геві метал етно банди прямо беруть автентичне виконання і добавляють геві метал аранжування). Я вам дав приклад пейотної пісні, там є невелике аранжування, але загалом то автентика. В принципі, ту музику можна слухати, чим і користується та етно група, але вона ніколи не призначалась для слухання. Складно вам? Спробуйте трохи напружитись і зрозуміти те, що я вже вдрге вам пишу, про різницю між народною музикою, і естрадною.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (06.12.2018 – 16:50) писав:

Те що не продають щось схоже на Бетховенів/Бахів (ну точніше слабо продають, є там щось типу Ера), вже повинно було вас насторожити. Вже факт шо Бітелс було таке популярне серед різної аудиторії робить цю інновацію революційною.
Та продається зараз Бах краще за Бітлз.
В 60-ті не тільки рокнрол був, а і мода на широкі спідниці, і що. Мода змінюється, центри моди працюють і заробляють бабки (Париж?), а популярна музика це передусім предмет моди, як джмнси чи широкі спідниці часу рок-н-ролу. Молоді ідіоти в різний счас впісюються від того, що модне (рок, брейк, гіп-гоп, реп...). В різний час модне різне, тому і не цікавий зараз нікому Бітлз, він давно вже вийшов з моди, як і широкі спідниці.

Повідомлення відредагував kalamar: 07.12.2018 – 13:26

  • 0

#76 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 07.12.2018 – 15:27

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 13:26) писав:

Очевидно, ви входите в число не шанувальників Бітлз. :wink2: Ви не чули навіть основних їх пісень. Не чули The Doors, але філософствуєте про рок музику, яку асоціюєте з попом. (Шанувальники Моррісона перевертаються в могилах :wacko: , ну самому Моррісону пофіг звичайно)
Мені одна чи дві пісні Бітелс подобається, якщо чесно мене дуже рідко цікавлять виконавці, тільки їх твори в першу чергу. Дорс також одна чи дві пісні і все. Із приводу філософії, ну так ваш покірний слуга не претендує ні на яку достовірність, просто так, роздуми на тему, ще в дитинстві я про це все серйозно думав, спостерігав за людьми, робив різні висновки своїми дитячими мізками, але то було дуже давно... Не заморочуйтеся над моєю філософією, у ній немає нічого хорошого, почитайте краше якихось геніїв типу Ніцше, Спрингера.

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 13:26) писав:

Вам незнайомі музичні тенденції. Зіпсована естрадним виконанням етно музика зараз є дуже модною. Етно пісні використовують як просто так, так і аж до металу, причому саме з автентичним, а не естрадним виконанням. Груп - десятки. Навіть в четвертій цивілізації вступна музика - етно.
І як це змінює факт що одну музику слухають глобально, а іншу локально? Використовують, в цьому то і суть, використовують, як структуру римських законів.

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 13:26) писав:

Але, вам важко дається сприймання прочитаного. Ви повз вуха пропустили різницю між етно музикою, і естрадою (всім, що походить з опери). Естрадне виконання етно музики орієнтується на слухача (тобто є група, яка використовує етно мотив, і є молодий ідіот, який сдухає, так доступно?). Власне етно музика просто співалась, там не було слухача, тільки виконавці, які співаєть в своє задоволення, чи з напр. релігійною, або магічною метою. При естрадному виконанні етно музика звичайно сильно спримітивізовується (хоча, деякі суч. геві метал етно банди прямо беруть автентичне виконання і добавляють геві метал аранжування). Я вам дав приклад пейотної пісні, там є невелике аранжування, але загалом то автентика. В принципі, ту музику можна слухати, чим і користується та етно група, але вона ніколи не призначалась для слухання. Складно вам? Спробуйте трохи напружитись і зрозуміти те, що я вже вдрге вам пишу, про різницю між народною музикою, і естрадною.
Містере Каламар, яке відношення це все має до різниці між глобальною культурою та локальною? Ну хай співають собі хто хоче ту етно музику, немає ніяких заборон. Тільки люди які там в Китаю етно пісеньку співали і в якійсь Небрасці, чули хоч разок в своєму житті пісні Бітелс :), а от сумніваюсь що людина із Небраски хоч коли небудь чула ту якусь пісеньку із Китаю, і вайс верса. Ви марно переводите тему. Що то, що то просто ритмічні коливання середовища які якось там впливають на людский мозок, етно-фігетно, опера-шмопера, естрада-дустрада, у дані моделі немає різниці...

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 13:26) писав:

Та продається зараз Бах краще за Бітлз.
Давайте почекаємо сотню років, можливо тоді Бітелс стане "класикою" і буде продаватися краще... А взагалі не про продажі говорив, а про охоплення аудиторії та відповідно вплив. Ну не був Бах такий популярний як Бітелс, і всі разом взяті ті Бахи. На це багато причин що криються в самій структурі тих пісень, інтернаціональній мові та людській нейрології.

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 13:26) писав:

В 60-ті не тільки рокнрол був, а і мода на широкі спідниці, і що. Мода змінюється, центри моди працюють і заробляють бабки (Париж?), а популярна музика це передусім предмет моди, як джмнси чи широкі спідниці часу рок-н-ролу. Молоді ідіоти в різний счас впісюються від того, що модне (рок, брейк, гіп-гоп, реп...). В різний час модне різне, тому і не цікавий зараз нікому Бітлз, він давно вже вийшов з моди, як і широкі спідниці.
Так само популярність "класики" впала із часів буму, і що? З'явилося радіо, телебачення, все таке. Світ тепер набагато динамічніших, неодноразово це підмічав. Часи слави Бітелс давно минули, але по охопленню аудиторію, в свої часи це глобальний чинник, а етно пісеньки — відповідно локальний.
  • 0

#77 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 07.12.2018 – 15:44

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (07.12.2018 – 15:27) писав:

І як це змінює факт що одну музику слухають глобально, а іншу локально? Використовують, в цьому то і суть, використовують, як структуру римських законів.
Яку музику глобально слухають? Що зараз популярне в племені мумбо-юмбо, в Китаї, в Ірані, чи в Турції? Англомовний світ не є глобальним, а для того, щоб оцінити мішель чи Імеджін хоча б слова треба розуміти. Тільки в Совку звикли масово слухати пісні невідомою мовою.

Ось вам, до речі, легенда року, Моррісон позує в українській вишиванці.
Історія замовчує, чи він знав, що то українська вишиванка, а не індіанська (він захоплювався етнічним індіанським шаманізмом), чи під впливом кислоти йому просто яскраві кольори подобались. <_<
Може наші предк теж їли якісь гриби? :rolleyes:

Повідомлення відредагував kalamar: 07.12.2018 – 15:48

  • 0

#78 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 07.12.2018 – 16:53

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 15:44) писав:

Яку музику глобально слухають? Що зараз популярне в племені мумбо-юмбо, в Китаї, в Ірані, чи в Турції? Англомовний світ не є глобальним, а для того, щоб оцінити мішель чи Імеджін хоча б слова треба розуміти. Тільки в Совку звикли масово слухати пісні невідомою мовою.
Ох, тяжко пояснювати кожне своє слово, але нехай... Давайте від противного: що має/мало ширшу аудиторію слухачів (не тельки фанатів, а просто слухачів), етно завиванка якогось племені чи пісня Бітелс "Йеллов Субмарін"? Тобто що є більш глобальнішим? Отож. Англомовний світ не є глобальний, це підгрупа, взагалі, тут ще потрібно уточнити який рівень розуміння англійської ми маємо на увазі зараховуючи той чи інший елемент до підгрупи "Англомовний світ"...
Але Ви не розумієте суті інтернаціональної мови (яку зараз навіть в Україні із дит-садку вивчають), не потрібно добре знати мову щоб слухати пісні на коммон лангвідж, вам допустимо буде важко знайти зараз людину серед вашого оточення, яка не знає значення хоча б деяких із цих слів слів: хеллоу, гудбай, окей, найт, дей, йес, ноу, ван, тву, трі... І так далі. Тобто логіка наступна (дивно що людина яка мала чи має стосунок до науки, тим більше фізики як Ви, не написала про логіку першою): якщо й можна назвати у світі якусь мову інтернаціональною, то це буде англійська. По аналогії логіки фізики та наукового підходу взагалі: якщо ми не знаємо чи бог є чи його немає, і не можемо спростувати божественне існування чи підтвердити, бога немає.

Навіть сама, проста наявність коммон мови, інтернаціональної — це вже привід говорити про достатній рівень глобалізації популяції людей на планеті Земля, допустимо.

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 13:26) писав:

Ось вам, до речі, легенда року, Моррісон позує в українській вишиванці.
Історія замовчує, чи він знав, що то українська вишиванка, а не індіанська (він захоплювався етнічним індіанським шаманізмом), чи під впливом кислоти йому просто яскраві кольори подобались. <_<
Може наші предк теж їли якісь гриби? :rolleyes:
Якби у мене не був зараз такий печальний настрій (хоча воно у мене завше таке мабуть :)), то я б відповів дуже саркастично... А так, пропустимо цей момент.
  • 0

#79 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4992 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 07.12.2018 – 19:51

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (07.12.2018 – 16:53) писав:

Ох, тяжко пояснювати кожне своє слово, але нехай... Давайте від противного: що має/мало ширшу аудиторію слухачів (не тельки фанатів, а просто слухачів), етно завиванка якогось племені чи пісня Бітелс "Йеллов Субмарін"? Тобто що є більш глобальнішим?
Етно звичайно. Етно музика є глобальною, просто не запакованою. Якщо запакувати і зробити із того товар, вийде сучасний жанр world music. Який популярністю користується з часів Бітлз. Гаррісон навіть навчився грати на ситрі. Загалом на заході, передусім африканська музика продається, по вашиму, співанка племені, спримітивізована і запакована як товар, стає глобальною.
А та кислотна галюцинація про жовтий підводний човен, була популярна на обмеженій місцевості в обмежений час. У нас напр. майже кожен чув про Бєлые розы (і сподіваюсь що принаймні половина обматюкались), але жовтий підводний човен зараз знають тільки вже в обмежених колах.
До речі, то навіть не повноцінний кислотний рок.
Саме явище стосується американської історії, гіппі, і періоду антирасистських, антивоєнних виступів в США, і періоду сексуальної революції в США. В СРСР не було сенсу, в СРСР не було давно ні расизму, ні гендерної дискримінації, ні кислоти в майже вільному продажі, ні марихуани.
Ніякі не глобальні то речі, а передусім американські. Це навіть ви підтверджуєте, бо з музики знаєте тільки Бітлз, бо вони пропіарені були, фірма мелодія в СРСР видавала платівки, бо вони ще й політкоректні були і навіть показушно антикапіталістичні в деяких моментах. Але, знаючи тільки про той жовтий човен, ви, як типовий совок, маєте спотворене і обмежене уявлення, бо про решту груп в СРСР знало тільки обмежене коло, що природно, адже ніяка то не глобальна музика, а музика певного часу і певного місця.


Кислотніше, ніж той ваш жовтий човен.

  • 0

#80 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій!?

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 07.12.2018 – 23:26

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 19:51) писав:

Етно звичайно. Етно музика є глобальною, просто не запакованою. Якщо запакувати і зробити із того товар, вийде сучасний жанр world music. Який популярністю користується з часів Бітлз. Гаррісон навіть навчився грати на ситрі. Загалом на заході, передусім африканська музика продається, по вашиму, співанка племені, спримітивізована і запакована як товар, стає глобальною.
А та кислотна галюцинація про жовтий підводний човен, була популярна на обмеженій місцевості в обмежений час. У нас напр. майже кожен чув про Бєлые розы (і сподіваюсь що принаймні половина обматюкались), але жовтий підводний човен зараз знають тільки вже в обмежених колах.
Мені особисто дивно дивитися як Ви самі заплутуєтеся у своїй же логіці, відчайдушно намагаючися зробити зсув у той бік який вам хочеться, при цьому Ви легко спотикаєтеся та втрачаєте слід істини. Мені просто цікаво, хто/що вас так завчив? Ах... Неважливо, все це може бути моєю фантазією.

Так от, повернемося до точки, та будемо надалі використовувати спримітезовані до неможливості моделі, але від цього, на мою думку їх ефективність не падає.
Отже малося на увазі деяка, конкретна етно-пісенька, Ви все переплутали, але навіть це не має значення. Допустимо ми беремо етно пісеньку, та видозмінюємо її як Ви там написали вище, і ця пісня завойовує широку аудиторію, наголошу що не сукупність всіх там етно завиванок населення планети Земля (така собі скінченна множина, вам повинно бути зрозуміло краще ніж вашому покірному слузі), а вибираємо із цієї множини конкретний елемент, і от після видозміни, так вийшло що ця пісня впала довподоби багатьом людям в різних місцях. Це вже виводить цей елемент із категорії "локальні" та переводить його в категорію "глобальні чинники". Логічно? Тобто ми не беремо до уваги на якій території лежать "корені" цієї пісні, що там спонукало авторів до її створення, ми просто рахуємо аудиторію, диференціацію аудиторії, поширення, та основі цього робимо висновок про віднесення цього твору до тієї чи іншої категорії. Це доцільний підхід у даному випадку, він набагато спрощує модель та дозволяє робити прогноз.

Свого часу там театр, незнаю там, драма, та й та ж опера, це були локальні штуки, добто до них мали доступ та відчували їх вплив лише певні люди на певній території, але з часом вони поширилися та зайняли уми багатьох, різних людей, в різних місцях планети Земля. Тобто перейшли у категорію глобальних чинників. Це відбувалося доволі довго по сучасним міркам, цьому сприяли примітивні транспортно-інформаційні комунікації що були відомі на той час.
Така примітивна модель, була очевидна для мене відразу, ще з дитинства, вірна вона чи ні, але кращого поки-що нічого не знаю у даному плані. Суть в тому, що рішення що приймають люди, деякі рішення, впливають на їх життя, наприклад подивився чувак героїчну оперу — вирівшив стати солдатом, прийняв рішення яке по суті не корелює із інстинктом самозбереження та іншими, природно-генетичними штуками, на те в людей і мозок. Такі рішення визначають життя людей. Якщо цю оперу подивилися багато різних людей, в різних місцях, ми можемо вже робити приблизний прогноз беручи при цьому термодинамічний підхід, вважаючи людей просто "шариками", приблизно однаковими, відповідно реакція та коефіцієнти будуть приблизно однакові із локальними поправками... Ну звичайно, може буте і опозиційна реакція, людина подивилася цю оперу і вирішила не ставати солдатом за будь-яку ціну, ну це також можна враховувати.

Перегляд дописуkalamar (07.12.2018 – 19:51) писав:

До речі, то навіть не повноцінний кислотний рок.
Саме явище стосується американської історії, гіппі, і періоду антирасистських, антивоєнних виступів в США, і періоду сексуальної революції в США. В СРСР не було сенсу, в СРСР не було давно ні расизму, ні гендерної дискримінації, ні кислоти в майже вільному продажі, ні марихуани.
Ніякі не глобальні то речі, а передусім американські. Це навіть ви підтверджуєте, бо з музики знаєте тільки Бітлз, бо вони пропіарені були, фірма мелодія в СРСР видавала платівки, бо вони ще й політкоректні були і навіть показушно антикапіталістичні в деяких моментах. Але, знаючи тільки про той жовтий човен, ви, як типовий совок, маєте спотворене і обмежене уявлення, бо про решту груп в СРСР знало тільки обмежене коло, що природно, адже ніяка то не глобальна музика, а музика певного часу і певного місця.

Який кислотний рок, містере Каламар, у даному контектсі, загальному контексті, глобальному контексті, це має приблизно таку ж вагу як вплив мого волосся на орбіту Місяця... Вас постійно скидає у сторону тих дискримінацій, капіталістів та осяйних моментів, хоча сто разів писав шо причина розглядає у даному випадку немає особливого смислу, це просто лютим чином ускладнює модель і приведе нас до більш-усього хибних висновків. Ви просто вуалюєте цим всім факти наявності штук, які взаємодіють із багатьма, різними людьми в різних місцях, штук які мну називає глобальними.

Наприклад мова: раніше, не так давно, зустрілася б якась китайська імператриця та афроамериканський воїн із Сахари, вони б ні бум-бум мову одне одного і більш-усього, просто з переляку поперегризали одне одному горлянки. Світ тоді був у досить примітивній формі (не рахуючи декількох імперій), дискретній, де люди на певній території були більше ізольовані у багатьох планах, ніж зараз. Але пройшов час, і тепер майже будь-яка людина при зустрічі із будь-якою, якоюсь конкретною іншою людиною може вичавити пару слів типу "Хеллоу", "Окей", "Ноу", і в такому дусі. Це докорінно змінило світ, він став схожий на один великий басейн культур, генів, всього такого. Якщо десь починаються коливання, хвилі, збурення, вони впливають на весь басейн, доволі сильно і доволі стисло у часі.

Зображення

Воно то у принципі і завше так було, але те що тепер займає пару місяців, колись займало пару сотень років, якщо не тисяч... От саме таким збурення був Бітелс наприклад. Таким збуренням була опера там італійська. Таким збуренням була Римська Імперія (імперія для короткості), не в сенсі аналогічні збурення у плані сили впливу, а просто там сильніші ніж не знаю, бійка якихось двох племен у черговій забурбелівці чи етно-пісня якась, про яку і яку чули "три каліки" та й усе. Це все звичайно грубо і примітивно, але є в цьому якийсь сенс...

Це як взаємодія квантових систем, обивді системи щось втрачають, щось отримують нове, змінюються коротше. По сій причині, я вам писав не раз, що читати божевільні марення вашого покірного слуги — не краща ідея. Хочете Ви цього чи ні, але це якось відіб'ється у вас у мізках, наприклад Ви думає що це все фігня, але це також реакція яка колись, може змінити ваш вибір... У моїх мареннях одна темна, холодна безодня, яку не заповнять ніякі Ніцше, Майнкампфи, ні ці всі штуки разом взяті. І чим більше Ви дивитися, містере Каламар на цю безодню, коротше нашо воно вам, оці марення? Я по життю бачив різних людей, пробував різні вірування та ідеології, але все це десь безслідно зникало у цьому проваллі. Люди не можуть дати відповіді на мої запитання, вони не можуть нічого кращого вигадати, і з часом вони ставлять собі запитання, на які не можуть дати відповіді, вони заплутуються, збиваються із шляху яким йшли, гублять свій моральний компас який так муштрували ідеологіями наприклад, і починають приймати рішення та робити вчинки... Я то звик, з дитинства так, але для нормальної людини це пічалька коротше. Важко пояснити. Думаю варто було про це ще разок нагадати.

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 07.12.2018 – 23:39

  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 2

0 користувачів, 2 гостей, 0 анонімних