Перейти до вмісту

Знайти роботу Науковця в Україні?

Україна робота Фізик знайти

Повідомлень в темі: 523

#481 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 17.10.2018 – 19:33

Перегляд дописуkalamar (17.10.2018 – 09:24) писав:

А що, є кілька площ?
Навіть американський учень не дасть такої відповіді. Вну школу відвідували, чи теж прогуляли, як і вуз? :wink2:
Ну із прямокутним трикутником, вписаним таким чином, Я погарячкував. Я сьогодні, коли час з'явився помізкував та побачив що мну зробив помилку. Ну взагалі площа прямокутника описаного навколо прямокутного трикутнику, у якого гіпотенуза співпадає із більшою стороною а висота прямокутного трикутника, відповідно паралельна меншій стороні та рівна їй. Площа цього прямокутника буде більша сторона на висоту. А площа прямокутного трикутника

Зображення

Ну, все вірно, половині добутку висоти на гіпотенузу до якої та висота проведена, а в чому проблема то? Нічого не зрозумів.

Прогулював Я і школу й Універ, але це тут ні до чого.

Перегляд дописуkalamar (17.10.2018 – 16:26) писав:

Якщо ви візьмете американські підручники 60-ти річної давнини, то я певен, що тоді американці теж не могли розвязати. Тепер, дивіться, москалі тупо повторюють, що вони відрізняються від американців (скрепи), але відповісти не можуть. (скрепи не допомагають) Зможете внятно пояснити чому добрі (не троєчники) радянські (не скрепні) школярі не могли розвязати задачу?
підказка.
Ну це моя гіпотеза що націоналізм пічально впливає на здатність тверезо мислити (по тому ж майнкампфу, для нації мало потрібні мрійники-теоретики, а більше фізично здорові солдатіки та родючі, традиційні дівчатка...), але в Штатах там своя біда — занадто легке та фривільне життя. Знати задачки не круто, це не допомагає шукати сексуального партнера/партнерку, і все таке. Машини допомагають, мотоцикли, красиве тіло-лице, крутий та красивий одяг, приколи на уроках, спорт, гулянки. А "ботани" то відстій. А в радянських школярів, було трішки все інакше, у них не було своїх машин, великого різноманіття крутого одягу, модних вечірок, і тому подібного. Й взагалі, пропаганда в школі була не та що в Штатах. Середньостатистично, звичайно ж. Тут радянська система спрацювала чи не вперше вдало. ІМХО

Перегляд дописуУповноважений (17.10.2018 – 06:07) писав:

Наддержава наддержава наддержава наддержава, як ти вже задовбав, в кожній темі. Робота науковця - задовбувати інших?
У вас є краща назва для таких систем? По моєму superstate підходить отлично, як мен і супермен :), різниця в класі. Ми просто із вами по різному мислимо, живемо в різних світах, мене теж багато чого задовбує у світі звичайних людей.

Перегляд дописуУповноважений (17.10.2018 – 12:01) писав:

Роботу науковця він хоче. На тобі ідею - проведи експеримент. Ні він хоче мріяти про наддержаву і наддержавне фінансування.
шукаю зарплату роботу не пропонувати. Як ти вже задовбав мріями про наддержаву в кожній темі. Створив собі тему - контент про холодну війну - отам і мрій
Не фінансування від наддержави (Україна ніколи не стане наддержавою сама по собі, це майже неможливо навіть в теорії...), а фінансування від держави. Мені б дві три тисячі на місяць, і то б вже було окей. А так нуль :(. Ще коли субсидію рахують, потрійний мінімум нараховують тому що ваш покірний слуга не працє.

Я не мрію про наддержави. Ці системи є реальність. Я просто спілкуюся із людьми, а Ви взагалі бачили що пишуть у розділі "Софтваре", і все таке? Ви самі тут матючки печатали, не задумуючись що форум в теорії можуть діти прочитати, а до слова наддержава причепилися...

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 17.10.2018 – 19:26

  • 0

#482 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5035 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 17.10.2018 – 20:49

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (17.10.2018 – 19:33) писав:

Ну, все вірно, половині добутку висоти на гіпотенузу до якої та висота проведена, а в чому проблема то? Нічого не зрозумів.
Звичайно, як порахувати площу трикутника навіть американські школярі знають. Просто нема прямокутного трикутника з такими розмірами, це очевидно школяру, який крім підставляння в формули чисел, вміє думати і знає геометрію. Геометрія застаріла, тому в США її майже не викладають.
З оберненої теорема Фалеса зразу очевидно, що нема такого прямокутного трикутника, отже нема сенсу рахувати площу фігури, яка не існує. Укладачі тесту, цього теж не помітили, бо не знали геометрії.

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (17.10.2018 – 19:33) писав:

Ну це моя гіпотеза що націоналізм пічально впливає на здатність тверезо мислити
Націоналізм, фростіку, це те, що панує в новий час, ви нікуди не дінетесь від якоїсь форми націоналізму, навіть якщо ви називаєте себе громаданином всесвіту. В середньовіччі націоналізму взагалі не було, тепер всі держави є національними. Просто полова в вашій голові привчила вас не любити одні націоналізми, а любити инші, а глибше ви не бачите, тверезо мислити не вмієте. Ті, хто зараз яскраві антинаціоналісти на словах, на ділі є якраз агресивними націоналістими з ухилом в шовінізм.
Британець може виступати проти індійського націоналізму з "космополітичних" позицій, але його космополітизм просто форма ангпійського націоналізму, яка прагне зберегти в Індії пережитки колоніального минулого (офіційну англійську мову, нав’язане англійцями тлумачення історії Індії, англійські особливості політичної системи)

Повідомлення відредагував kalamar: 17.10.2018 – 20:50

  • 1

#483 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 17.10.2018 – 21:35

Перегляд дописуkalamar (17.10.2018 – 20:49) писав:

Звичайно, як порахувати площу трикутника навіть американські школярі знають. Просто нема прямокутного трикутника з такими розмірами, це очевидно школяру, який крім підставляння в формули чисел, вміє думати і знає геометрію. Геометрія застаріла, тому в США її майже не викладають.
З оберненої теорема Фалеса зразу очевидно, що нема такого прямокутного трикутника, отже нема сенсу рахувати площу фігури, яка не існує. Укладачі тесту, цього теж не помітили, бо не знали геометрії.
Ага, красиво радіус виходить менший за висоту, але ж задача не на побудову, в кінці-кінців можна уявити якийсь хитрий, кривий простір, ну не знаю там. Задача мала на меті нагадати уявлення про площу трикутника, ось і все. Не бачу тут серйозної проблеми.

Перегляд дописуkalamar (17.10.2018 – 20:49) писав:

Націоналізм, фростіку, це те, що панує в новий час, ви нікуди не дінетесь від якоїсь форми націоналізму, навіть якщо ви називаєте себе громаданином всесвіту.
У вашому світі, можливо. У моєму власному, ну, Я б не плутав інструмент для керування матеріалом для керування із тими хто керує :).

Перегляд дописуkalamar (17.10.2018 – 20:49) писав:

В середньовіччі націоналізму взагалі не було, тепер всі держави є національними. Просто полова в вашій голові привчила вас не любити одні націоналізми, а любити инші, а глибше ви не бачите, тверезо мислити не вмієте. Ті, хто зараз яскраві антинаціоналісти на словах, на ділі є якраз агресивними націоналістими з ухилом в шовінізм.
Британець може виступати проти індійського націоналізму з "космополітичних" позицій, але його космополітизм просто форма ангпійського націоналізму, яка прагне зберегти в Індії пережитки колоніального минулого (офіційну англійську мову, нав’язане англійцями тлумачення історії Індії, англійські особливості політичної системи)
Ну на протязі історії людства, були різні вірування, які об'єднували ті кусочки, маленької популяції істот розумних на цій планетці. Боги, племена, розмальовки, символи, пісеньки, слова, мови, колір шкіри, форма очей, місце положення на поверхні цієї брудної планетки, тощо... Все це об'єднувало деяких людей, деяких роз'єднувало, навколо цього крутилося їхнє життя. Проходив час, імперійки будувалися на цих віруваннях. Імперійки побудованні на віруваннях у домінування якогось племені із розмальовками над іншими племенами із розмальовками, в кінці-кінців довели свою неефективність. Британська Імперія, Австро-Угорська, Російська, тощо все посипалося по відомим причинам, тільки но технології, популяція та культурні досягнення людей, сягнули певного рівня.
Але, утворилося дещо нове... Імперії, не видані досі. Принципи побудови суспільства яких не були принципами якогось, конкретного племені, нації, народності, етносу, бога, чи чогось подібного. З'явився Радянський Союз та Сполучені Штати.
Замість того щоб грати у безкінечно протяжний, націоналістичний бред типу в їх уявленнях геополітичні шахи-го, де твої кружки білі, а всі інші племена чорні, і ти захоплюєш території, витісняючи чорні кружки, ці імперії пішли іншим шляхом. — У самому принципі побудови їх суспільства, закладена велика урявняловка, ефективна, швидка, поки-що непереможна стратегія, тобто ці імперії не розділяють по великому рахунку чорні та білі кружки, вони мають змогу використовувати будь-які. У самих цих утвореннях, закладена можливість домінування, панування, захоплення всієї планети Земля. Точніше всього населення людей на планеті Земля, без різниці від кольору шкіри, мови, місця розташування, тощо. І воно б то може так і сталося, але от проблема, таке утворення було не єдине, їх було два. Тому довелося створювати світове правління типу ООН хД, а то пипец би був... — Чисто моя думка.
  • 0

#484 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5035 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 17.10.2018 – 22:02

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (17.10.2018 – 21:35) писав:

Ага, красиво радіус виходить менший за висоту, але ж задача не на побудову, в кінці-кінців можна уявити якийсь хитрий, кривий простір, ну не знаю там. Задача мала на меті нагадати уявлення про площу трикутника, ось і все. Не бачу тут серйозної проблеми.
Та не мала на маті задача ніяких сраних кривих просторів. Задача просто показує, що ситема тестів приводить до бездумного зубріння, без розуміння. Несистемне вивчення уривків дає можливість здати тест, але не дає уявлення про математику.
  • 0

#485 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 17.10.2018 – 23:28

Перегляд дописуkalamar (17.10.2018 – 22:02) писав:

Та не мала на маті задача ніяких сраних кривих просторів. Задача просто показує, що ситема тестів приводить до бездумного зубріння, без розуміння. Несистемне вивчення уривків дає можливість здати тест, але не дає уявлення про математику.
Та Я образно, ну фантазію увімкнув. Взагалі, говорив же, системне вивчення в Штатах трішки не таке... Ну от курс Фізики із Берклі, якби вважається крутою штукою, число видатних фізиків, які якось були зв'язані із Фізикою в тому універі говорить само за себе. Деякі із них, як от Девід Джей Гросс за теорію сильних взаємодій.
Тут не можна сказати що науково-просвітницька діяльність в Штатах є повністю не успішною. В деякій мірі, вона була гірша за ту що в Союзі, але вони знайшли способи, вони вирулювали. Доктрини, програми, пристовування до реалій суспільства. Маю на увазі системний підхід то так, але він прекрасно працює в Союзі, але боюсь, для тінейджерів в Штатах воно нічірта не спрацювало б. Якби в Штатах викладали так як в Союзі — його б взагалі ніхто не вчив! Там потрібен свій підхід.

До речі про містера Гроса — це класика. Класичний приклад як Штати перетягують на себе науковий потенціал: мати — з території теперішньої України (тоді УРСР по ходу було), батько політолог теж із цих країв. Результат — Союз в прольоті, а малиш Дейвід та його розум на службі в Штатів. Ото таке. Так це працює, і якби Девід вигадав, якусь супер-пупер круту бімбу чи щось у цьому дусі, то засекретили б ту бімбу разом із Девідом, а Союз кусав би лікті далі. Так Штати підвищують свою силу.

О, бачите містере Каламар, Ви вже самі заговорили про системність, а там і до систем недалеко хД. А це вже риторика яку використовує ваш покірний слуга також. Жартую.
  • 0

#486 Huche

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 6 повідомлень

Відправлено 18.10.2018 – 16:13

Всі науковці закордоном, там де фінансуванння є
  • 0

#487 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 18.10.2018 – 18:11

Перегляд дописуHuche (18.10.2018 – 16:13) писав:

Всі науковці закордоном, там де фінансуванння є
Не всі, але багато. У мене із групи, розбиралося в науці, непогано розбиралося мушу визнати, десь четверо людей, останній із четвірки правда скоріше математик ніж фізик, математику прекрасно шурупав. Ну один ще, п'ятий, в диф-рівняннях непогано розумівся. Троє закордоном, походу вже один мабуть PhD (це той, який найкраще розбирався в дуже складних штуках, публікував свої статті вже у період навчання), хоча точно не знаю. Мну в групі був трійочником і то на чесному слові, ну хоч не списував. :wacko:
  • 0

#488 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5035 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 18.10.2018 – 18:42

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (17.10.2018 – 23:28) писав:

Та Я образно, ну фантазію увімкнув. Взагалі, говорив же, системне вивчення в Штатах трішки не таке... Ну от курс Фізики із Берклі, якби вважається крутою штукою, число видатних фізиків, які якось були зв'язані із Фізикою в тому універі говорить само за себе.
Спробуйте по ньому щось вивчити.
Насправді гірший за середній.
  • 0

#489 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7281 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 18.10.2018 – 18:47

Дурак трієчник - пиляй дрова
  • 0

#490 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5035 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 18.10.2018 – 18:49

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (18.10.2018 – 18:11) писав:

Не всі, але багато. У мене із групи, розбиралося в науці, непогано розбиралося мушу визнати, десь четверо людей, останній із четвірки правда скоріше математик ніж фізик, математику прекрасно шурупав. Ну один ще, п'ятий, в диф-рівняннях непогано розумівся. Троє закордоном, походу вже один мабуть PhD (це той, який найкраще розбирався в дуже складних штуках, публікував свої статті вже у період навчання), хоча точно не знаю. Мну в групі був трійочником і то на чесному слові, ну хоч не списував. :wacko:
Там потрібна раб сила. Вам доведеться працювати втричі більше, ніж середньому американцю. Власне вони інтенсисно качають мізки з Індії, Китаю, на тому і тримаються.
А так, майже всі. Їм не цікаві пенсіонери. Але починаючи від молодшого покоління ще в перестройочному СРСР, і до сьогодні, вони (чи точніше Захід, тобто Європа, Австралія, навіть південна Африка, і навіть різні тоталітарні Сингапури) викачали практично все, що рухалось. Це нормально для стосунків колонія-метрополія.
  • 0

#491 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 18.10.2018 – 19:11

Перегляд дописуkalamar (18.10.2018 – 18:49) писав:

Там потрібна раб сила. Вам доведеться працювати втричі більше, ніж середньому американцю. Власне вони інтенсисно качають мізки з Індії, Китаю, на тому і тримаються.
А так, майже всі. Їм не цікаві пенсіонери. Але починаючи від молодшого покоління ще в перестройочному СРСР, і до сьогодні, вони (чи точніше Захід, тобто Європа, Австралія, навіть південна Африка, і навіть різні тоталітарні Сингапури) викачали практично все, що рухалось. Це нормально для стосунків колонія-метрополія.
Ну так мну і не збирається у клятий забугір. Тут не в колоніях-метрополіях справа, просто Штати дуже сильні, вони можуть перекачати багато людей до себе із творчим потенціалом, на їхньому фоні неблагополучні держави здаються як колонії. В кінці-кінців корпорації проводять свого роду "колоніальну бізнес політику", тільки корпорації-фірми, це не рульовий механізм в Штатах. Дрейф та мобільність робочої сили, це не можливо зупинити, люди не будуть жити в загонах, та плодитися-працювати де їм скажуть, це утопія.

І Ви знову не влучаєте момент, що бідні країни крім дешевої робочої сили для економіки багатих держав, створюють ще і купу проблем, вони дестабілізують все навколо. Тобто бідна країна це потенційна проблема, вони не особливо вигідні. Саме тому, наддержава перш ніж установлювати свою сферу впливу в регіоні, наносить удар по найбіднішій країні, робить її як плацдарм, використовуючи ідеологічні течії та рухи, а далі каскадом... І доки наддержава буде не одна, доки ця загроза буде абсолютна реальність. Балкани в Єропці, САР, це вам ідеальний приклад. Зараз немає відкритого рабства, узаконеного на рівні ООН, допустимо, тому самі правила гри створюють із бідної держави, велику проблему для сусідів. Через бідну державу починається дестабілізація багатих, набирають обертів радикальні рухи та течії (які можуть і будуть використані, коли прийде час...), погіршується соціальний клімат. Доводиться витрачати ресурси на стабілізації систуації, доводиться йти на компроміс із іншими державами, і все таке. — Чисто моя думка.

Зображення

Перегляд дописуkalamar (18.10.2018 – 18:42) писав:

Спробуйте по ньому щось вивчити.
Насправді гірший за середній.
Ну вважається доволі крутим.

Перегляд дописуУповноважений (18.10.2018 – 18:47) писав:

Дурак трієчник - пиляй дрова
Мені ще вікон купу шкрябати та фарбувати, щоб рами не погнили та не повипадали. Дрова то вже пізніше. :wacko:
  • 0

#492 kaka

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1950 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 26.10.2018 – 13:49

Перегляд дописуkalamar (15.10.2018 – 20:11) писав:

Та не мають фени стосунку до науки, ви темні і малоосвічені.
До речі, ось цікава історія походженя фена:
Прихований текст

Чому фени не мають стосунку?
Багато наукових відкриттів робилось випадково, в процесі якоїсь діяльності, необов'язково наукової. Але якщо будь-яка діяльність строго контролюється, і результат діяльності залежить від партійного замовлення, то багато результатів просто не знаходить належної підтримки і викидається на смітник.
Прихований текст

Повідомлення відредагував серпинка: 26.10.2018 – 13:59

  • 0

#493 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 29.10.2018 – 03:53

Перегляд дописусерпинка (26.10.2018 – 13:49) писав:

Багато наукових відкриттів робилось випадково, в процесі якоїсь діяльності, необов'язково наукової. Але якщо будь-яка діяльність строго контролюється, і результат діяльності залежить від партійного замовлення, то багато результатів просто не знаходить належної підтримки і викидається на смітник.
:facepalm: Ну не вийде у фенного недоінженера-винахідника, написати якусь там Теорію Дірака, ну не вийде у нього побудувати атомний реактор, для цього потрібні як інженери, навіть погані інженери, так і теоретики, так і хороші Науковці. А щоб бути хорошим Науковцем, потрібна освіта! Бажано системна, грамотна, різнопланова, така що розвиває шарабайку та творче мислення а не просто зазубрює знання! Така була в Радянському Союзі, зараз-же наробили купу реформ — які ні в дугу... По принципу майнкампфа — "для нації краще не мрійники що воду льють, а фізично здорові соладти!"; але добре, проблемні республіки Сх. Європи, то проблемні Республіки Сх. Європи, тут ні дати, ні взяти й освіта не основна їх проблема.

Капець, три години ночі, не зміг заснути почитаю ще Ландсберга, кляте погане освітлення, через нього шкодяться очі і так. Отримати гроші за паї і крім ружбайки та пралки, купити ще і лампу... До речі починаю непогано розуміти книгу Ландсберга, здається зрозумів у чому смиси — не потрібно уявляти забагато можливих, різнопланових варіантів, а просто інколи слідувати простій, примітивній математичній логіці. Типу складати кубик-рубик, так легше навчатися, але все одно — процес йде неймовірно повільно, загнуся швидше ніж підівчу/повторю курс Фізики, він жеж величезний... :wacko:

Ось вам трішки від академіка, фізика-теоретика про радянську освіту —

Тамара Ляленкова: Интернета у вас не было. Где вы книжки находили?

Александр Сигов: С большим трудом. С помощью папы был куплен учебник Ландсберга, 3-томник. Я его читал как Дюма, несколько раз. Естественно, после этого ты знаешь, можешь ответить. Каждая книга по математике, по физике передавались из рук в руки. Я не могу сказать, что так все делали. Но был большой слой людей, которые этим жили.К примеру, университет принимает 600 человек на физический факультет. Это много. Сейчас меньше принимают. Но физика нужна была тогда больше, чем сегодня. Конкурс – 10 человек на место. 6000 человек поступало.

Тамара Ляленкова: Трудно было учиться в университете?

Александр Сигов: В моей группе было 12 человек, все - золотые медалисты. Было на кого смотреть и за кем тянуться. А дальше начинаются спецкурсы. Это более интересно и легче, конечно. Я заканчивал кафедру квантовой теории. Руководил ею академик Леонтович, великий ученый, замечательный человек. На кафедре были блестящие люди типа Лившица, команда харьковский физиков, которую он привез с собой. Часть из них вошла в историю освободительного движения. Например, Азбель Марк Яковлевич, сейчас он живет в Израиле.
Семинары на нашей кафедре проводились каждую неделю. Поскольку руководил Леонтович, он мог пригласить любого человека. Кто угодно с радостью откликался. Дубнинские физики приходили. Каждую неделю ты мог слушать человека, чье имя вошло сегодня в историю. Это очень интересно и очень приятно.
Когда я учился, у нас были случаи, когда нам читали великие академики. Например, Лившиц. Но он не мог работать с нами в сентябре (был занят), в октябре, зато мог в ноябре. И мы его слушали по 10 часов каждый день. Он один раз даже упал. Такое тоже было. Мы хотели слушать, лекторы – читать, а деканат поддерживал. Сегодня это преступление.

Тамара Ляленкова: В таком случае, миф о советском образовании, что оно было такое прекрасное и замечательное, это правда? Это действительно было очень хорошее образование?

Александр Сигов: Все, о чем я вам рассказал, разве плохо? Я потом преподавал некоторое время в Австралии. Каждый год месяц провожу во Франции, вот уже 10 лет подряд. Там, я считаю, не было таких возможностей, как у нас. В Австралии я читал регулярный курс для студентов бакалавриата. Я никогда не требую, чтобы мои занятия посещали. Может быть, кому-то не нравится мой голос, или как я завязываю шнурки. Такое отталкивание может привести к тому, что человек не будет хотеть понимать. Поэтому я говорю – пожалуйста, не ходите. Если кто-то не хочет ходить, я даю полную программу. Можно сдавать в конце, можно сдавать в начале, но только сдавать в срок. Раньше срока – пожалуйста, но не позже. Кроме того, я им предложил время, когда я готов их принимать. Как выяснилось потом, никто из них не поверил. Я написал, в какой комнате я сижу. Там такая система – у каждого профессора свой кабинетик. Он может быть маленьким, большим, но он свой. Табличка с именем. Сначала никто не пришел. Студенты потом объяснили, что они не поверили, что ученый будет тратить на какого-то из них свое время, ведь это деньги, это не оплачиваемое время. Потом, когда они поняли, что все работает, у меня не было отбоя. Два раза в неделю почти все они приходили ко мне. У них такого не было никогда, а у нас это было нормой. Я иначе не мыслил себе преподавание. — Советское образование: миф и реальность


А Ви з отими фенами, вако...
  • 0

#494 kaka

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1950 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 29.10.2018 – 11:52

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (29.10.2018 – 03:53) писав:

:facepalm: Ну не вийде у фенного недоінженера-винахідника, написати якусь там Теорію Дірака, ну не вийде у нього побудувати атомний реактор, для цього потрібні як інженери, навіть погані інженери, так і теоретики, так і хороші Науковці. А щоб бути хорошим Науковцем, потрібна освіта! Бажано системна, грамотна, різнопланова, така що розвиває шарабайку та творче мислення а не просто зазубрює знання! Така була в Радянському Союзі, зараз-же наробили купу реформ — які ні в дугу... По принципу майнкампфа — "для нації краще не мрійники що воду льють, а фізично здорові соладти!"; але добре, проблемні республіки Сх. Європи, то проблемні Республіки Сх. Європи, тут ні дати, ні взяти й освіта не основна їх проблема.

Капець, три години ночі, не зміг заснути почитаю ще Ландсберга, кляте погане освітлення, через нього шкодяться очі і так. Отримати гроші за паї і крім ружбайки та пралки, купити ще і лампу... До речі починаю непогано розуміти книгу Ландсберга, здається зрозумів у чому смиси — не потрібно уявляти забагато можливих, різнопланових варіантів, а просто інколи слідувати простій, примітивній математичній логіці. Типу складати кубик-рубик, так легше навчатися, але все одно — процес йде неймовірно повільно, загнуся швидше ніж підівчу/повторю курс Фізики, він жеж величезний... :wacko:

Ось вам трішки від академіка, фізика-теоретика про радянську освіту —

Тамара Ляленкова: Интернета у вас не было. Где вы книжки находили?

Александр Сигов: С большим трудом. С помощью папы был куплен учебник Ландсберга, 3-томник. Я его читал как Дюма, несколько раз. Естественно, после этого ты знаешь, можешь ответить. Каждая книга по математике, по физике передавались из рук в руки. Я не могу сказать, что так все делали. Но был большой слой людей, которые этим жили.К примеру, университет принимает 600 человек на физический факультет. Это много. Сейчас меньше принимают. Но физика нужна была тогда больше, чем сегодня. Конкурс – 10 человек на место. 6000 человек поступало.

Тамара Ляленкова: Трудно было учиться в университете?

Александр Сигов: В моей группе было 12 человек, все - золотые медалисты. Было на кого смотреть и за кем тянуться. А дальше начинаются спецкурсы. Это более интересно и легче, конечно. Я заканчивал кафедру квантовой теории. Руководил ею академик Леонтович, великий ученый, замечательный человек. На кафедре были блестящие люди типа Лившица, команда харьковский физиков, которую он привез с собой. Часть из них вошла в историю освободительного движения. Например, Азбель Марк Яковлевич, сейчас он живет в Израиле.
Семинары на нашей кафедре проводились каждую неделю. Поскольку руководил Леонтович, он мог пригласить любого человека. Кто угодно с радостью откликался. Дубнинские физики приходили. Каждую неделю ты мог слушать человека, чье имя вошло сегодня в историю. Это очень интересно и очень приятно.
Когда я учился, у нас были случаи, когда нам читали великие академики. Например, Лившиц. Но он не мог работать с нами в сентябре (был занят), в октябре, зато мог в ноябре. И мы его слушали по 10 часов каждый день. Он один раз даже упал. Такое тоже было. Мы хотели слушать, лекторы – читать, а деканат поддерживал. Сегодня это преступление.

Тамара Ляленкова: В таком случае, миф о советском образовании, что оно было такое прекрасное и замечательное, это правда? Это действительно было очень хорошее образование?

Александр Сигов: Все, о чем я вам рассказал, разве плохо? Я потом преподавал некоторое время в Австралии. Каждый год месяц провожу во Франции, вот уже 10 лет подряд. Там, я считаю, не было таких возможностей, как у нас. В Австралии я читал регулярный курс для студентов бакалавриата. Я никогда не требую, чтобы мои занятия посещали. Может быть, кому-то не нравится мой голос, или как я завязываю шнурки. Такое отталкивание может привести к тому, что человек не будет хотеть понимать. Поэтому я говорю – пожалуйста, не ходите. Если кто-то не хочет ходить, я даю полную программу. Можно сдавать в конце, можно сдавать в начале, но только сдавать в срок. Раньше срока – пожалуйста, но не позже. Кроме того, я им предложил время, когда я готов их принимать. Как выяснилось потом, никто из них не поверил. Я написал, в какой комнате я сижу. Там такая система – у каждого профессора свой кабинетик. Он может быть маленьким, большим, но он свой. Табличка с именем. Сначала никто не пришел. Студенты потом объяснили, что они не поверили, что ученый будет тратить на какого-то из них свое время, ведь это деньги, это не оплачиваемое время. Потом, когда они поняли, что все работает, у меня не было отбоя. Два раза в неделю почти все они приходили ко мне. У них такого не было никогда, а у нас это было нормой. Я иначе не мыслил себе преподавание. — Советское образование: миф и реальность


А Ви з отими фенами, вако...
Нє, я таке довге читати не буду. Ти втомлюєш. Не цікаво все оце читати. Зрозуміло одне: ти не зрозумів хід моїх думок.
Моя думка не про те була. А про те, що для того аби зробити наукове відкриття не обов'язково довго і нудно займатись науковою діяльністю. Багато відкриттів відбулось випадково, а не ціленаправлено.
Скажи, ти пральну машинку сам встановити вмієш? Якщо ще не геть дурак, то, якщо і не вмієш, то розібратись зможеш. Тобто, якщо людина чимось займається, вона завжди приходить до якихось результатів. Одні результати можна використовувати в подальшому житті, інші - долучити до списку заборонених, оскільки вони шкодять, як пхання цвяхів в розетку. Якщо ж заборонити якусь діяльність (як це часто-густо робилось в СРСР), то й результатів жодних в тій чи іншій царині не буде.
Звичайно, що для того, аби були якісь результати, треба займатися, вивчати теорію. Щоб бути науковцем, треба застосовувати у своїй роботі наукові методи, і довго-нудно працювати, працювати, працювати... І навіть таке може бути, що не зробити за життя жодних відкриттів, а приходити лише до вже відкритих давно кимось. Ну, таке життя.

Повідомлення відредагував серпинка: 29.10.2018 – 11:59

  • 0

#495 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7281 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 29.10.2018 – 12:26

Робота науковця - перевіряти. ставити експерименти. Але Фростиш не хоче.
Робота науковця - це сумніватися. А Фростиш вірить в наддержави імперії і все таке

Повідомлення відредагував Уповноважений: 29.10.2018 – 12:27

  • 0

#496 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 29.10.2018 – 13:11

Перегляд дописусерпинка (29.10.2018 – 11:52) писав:

Нє, я таке довге читати не буду. Ти втомлюєш. Не цікаво все оце читати. Зрозуміло одне: ти не зрозумів хід моїх думок.
Моя думка не про те була. А про те, що для того аби зробити наукове відкриття не обов'язково довго і нудно займатись науковою діяльністю. Багато відкриттів відбулось випадково, а не ціленаправлено.
Скажи, ти пральну машинку сам встановити вмієш? Якщо ще не геть дурак, то, якщо і не вмієш, то розібратись зможеш. Тобто, якщо людина чимось займається, вона завжди приходить до якихось результатів. Одні результати можна використовувати в подальшому житті, інші - долучити до списку заборонених, оскільки вони шкодять, як пхання цвяхів в розетку. Якщо ж заборонити якусь діяльність (як це часто-густо робилось в СРСР), то й результатів жодних в тій чи іншій царині не буде.
Звичайно, що для того, аби були якісь результати, треба займатися, вивчати теорію. Щоб бути науковцем, треба застосовувати у своїй роботі наукові методи, і довго-нудно працювати, працювати, працювати... І навіть таке може бути, що не зробити за життя жодних відкриттів, а приходити лише до вже відкритих давно кимось. Ну, таке життя.
Щоб розібрати та зібрати автомобіль, потрібні ключі-інструменти, руки, ноги (бажано), голова (також бажано), й все таке. Щоб займатися, не обов'язково довго і нудно, перед тим як зробити якесь відкриття в Науці потрібно мати ці "ключі-інструменти", і Радянський Союз наприклад, давав людям такі інструменти, хорошої якості інструменти, не фігню якусь. Ви ж математик, ну уявіть собі математика який вміє складати пральну машину але не знає математики... :wacko: Ну не вийде в нього/неї зрозуміти абстрактні штуки, розв'язати Н-П задача даючи своїй державі змогу розшифровувати із допомогою квантових машин вся і все, популярне на сьогодні... Ну шанс такого майже нульовий.
Людей, які можуть інсталювати пральну машину, написати якусь програму на ява — тьма-тьмуща. А людей які здатні щось толкове сказати по Н-П задачах, квантовій гравітації, і всьому такому — в рази-разів менше! В Радянському Союзі, оці "рази-разів", були не такі вже й великі як зараз... Інших коефіцієнт був. Це одна із причин успіху післявоєнного періоду цієї імперії.

Перегляд дописуУповноважений (29.10.2018 – 12:26) писав:

Робота науковця - перевіряти. ставити експерименти. Але Фростиш не хоче.
Робота науковця - це сумніватися. А Фростиш вірить в наддержави імперії і все таке
Я не можу працювати експериментатором, хоча там в рази-разів меньші знання потрібні були, у мене знайомі які гірше у Фізиці розумілися навіть за вашого покірного слугу! Пішли експериментаторами.
Чому Я не можу? — Бо там потрібно сидіти днями в НИИ, оцифровувати рентгенограми, клацати клавіші, смикати за ручки, давити на важілі величезних машин... А Я живу в селі, і не можу звідси виїхати. Я не можу так покинути господарство навіть на декілька днів. Цю землю не хочу продавати. Ферштейн?

Повідомлення відредагував фростыш_дурак(забанений): 29.10.2018 – 13:14

  • 0

#497 kaka

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1950 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 29.10.2018 – 14:45

Перегляд дописуфростыш_дурак(забанений) (29.10.2018 – 13:11) писав:

Щоб розібрати та зібрати автомобіль, потрібні ключі-інструменти, руки, ноги (бажано), голова (також бажано), й все таке. Щоб займатися, не обов'язково довго і нудно, перед тим як зробити якесь відкриття в Науці потрібно мати ці "ключі-інструменти", і Радянський Союз наприклад, давав людям такі інструменти, хорошої якості інструменти, не фігню якусь. Ви ж математик, ну уявіть собі математика який вміє складати пральну машину але не знає математики... :wacko: Ну не вийде в нього/неї зрозуміти абстрактні штуки, розв'язати Н-П задача даючи своїй державі змогу розшифровувати із допомогою квантових машин вся і все, популярне на сьогодні... Ну шанс такого майже нульовий.
Людей, які можуть інсталювати пральну машину, написати якусь програму на ява — тьма-тьмуща. А людей які здатні щось толкове сказати по Н-П задачах, квантовій гравітації, і всьому такому — в рази-разів менше! В Радянському Союзі, оці "рази-разів", були не такі вже й великі як зараз... Інших коефіцієнт був. Це одна із причин успіху післявоєнного періоду цієї імперії.
Далі пояснюю свою думку. Я говорю про те, що наукові відкриття залежать від винаходів. Я знаю, що винаходи, захищені патентом, які використовуються в госп-ві, і з'ясування нових закономірностей, тобто відкриття в науці, це не одне і те ж. Але вони залежні одне від одного. Якщо в державі все контролюється, будь-які винаході і конструкторські розробки, навіть написання пісень і створення фільмів (і тут не йдеться про державну підтримку, ні, а саме про строгий контроль і держзамовлення), то й рамки науки звужуються, вона інтенсивно працює в конкретних напрямках, а в інших відбувається застій, відставання. Згодом наука вироджується, бо підростаюче покоління неспроможне перейняти естафету, адже держзамовлення зникло, науковці розгублені, не знають куди себе подіти і не розуміють кому все це треба.
Інша ситуація була в буржуїв. Там просто виснаження мозгів відбулось. Сама зіткнулась з таким. Мені якось трапилось розробити один додатк в СУБД для одного ПП. Мене настільки виснажили... І таке зроби і таке, і так, і сяк, апетити тільки збільшувались, поки я зрозуміла, що вище себе стрибнути вже не можу. Підозрюю в капіталістичних країнах нехватка наукових кадрів відбулась за рахунок того, що люди хочуть жити і бачити життя, а не витрачати себе до останньої краплі крові.

Повідомлення відредагував серпинка: 29.10.2018 – 14:52

  • 1

#498 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 29.10.2018 – 17:23

Перегляд дописусерпинка (29.10.2018 – 14:45) писав:

Далі пояснюю свою думку. Я говорю про те, що наукові відкриття залежать від винаходів. Я знаю, що винаходи, захищені патентом, які використовуються в госп-ві,  і з'ясування нових закономірностей, тобто відкриття в науці, це не одне і те ж. Але вони залежні одне від одного. Якщо в державі все контролюється, будь-які винаході і конструкторські розробки, навіть написання пісень і створення фільмів (і тут не йдеться про державну підтримку, ні, а саме про строгий контроль і держзамовлення), то й рамки науки звужуються, вона інтенсивно працює в конкретних напрямках, а в інших відбувається застій, відставання. Згодом наука вироджується, бо підростаюче покоління неспроможне перейняти естафету, адже держзамовлення зникло, науковці розгублені, не знають куди себе подіти і не розуміють кому все це треба.
Інша ситуація була в буржуїв. Там просто виснаження мозгів відбулось. Сама зіткнулась з таким. Мені якось трапилось розробити один додатк в СУБД для одного ПП. Мене настільки виснажили... І таке зроби і таке, і так, і сяк, апетити тільки збільшувались, поки я зрозуміла, що вище себе стрибнути вже не можу. Підозрюю в капіталістичних країнах нехватка наукових кадрів відбулась за рахунок того, що люди хочуть жити і бачити життя, а не витрачати себе до останньої краплі крові.
Просто Ви маєте якесь, не зрозуміле мені представлення що таке Наука... Розумієте, фени, СУБД, пральні машини, все таке — це скоріше "мирський рівень", звичайний. А допустимо створення термоядерної бомби — це трішки інше, потрібно багато теоретиків (цілий теоротдел), потрібні прикладники-інженери (інженеротдел), і не ракушки якісь, потрібно ще багато хто і що... Ці люди не беруться на рівному місці, у них є "інструменти", тобто освіта.

Є фундаментальна фізична освіта наприклад, людина що отримала фундаментальну освіту в СРСР (Фізику наприклад) — може працювати будь-де, у своїй царині, це у більш ніж 85% випадків це висококваліфікаований фізик. Який/яка у принципі, далі може вибрати будь-яку галузь Фізики там, та не тільки Фізики... Будь-яке держ-замовлення. :) І таких було багато-багато, не так як зараз на тисячу ява-програмістів/юристів/економістів один фізик... :wacko: Тому ваш нонсенс, про якесь там виродження, це просто смішно! Я не знаю де Ви там навчалися, але Ви явно не розумієте рівень фундаментальної освіти в СРСР... Ви поспілкуйтеся із людьми, викладачами, науковцями які навчалися за СРСР (і які не за бугром...), подивіться на їх середній рівень знань та розуміння предмету, порівняйте із будь-яким подібним рівнем, у будь-якій країні на планеті Земля! А тоді пишіть за виродження щось там хД. Звичайно після розвалу Союзу це все пішло під три чірти, вся система освіти почала невпинно розсипатися.

І в СРСР була не тільки фундаментальна фізична освіта допустимо. Обчислювальні технології, прикладна та абстрактна Математики, Хімія (ну "НОВИЧКИ" на рівному місці не з'являються...), Мікробілологія, Генетика (страшно навіть уявити...), та все!

Перегляд дописусерпинка (29.10.2018 – 14:45) писав:

Підозрюю в капіталістичних країнах нехватка наукових кадрів відбулась за рахунок того, що люди хочуть жити і бачити життя, а не витрачати себе до останньої краплі крові.
С голубого ручейка, начинается река... Все починається із школи, там зовсім різні мотивації. Ну не круто в Штатах бути фізиком, це тільки погіршує шанс знайти допустимо сексуального партнера, чи виглядати привабливо в очах однолітків. Вся їхня культура "не заточена" на таке. А взагалі, в дечому із вами згоден тут, +1, і це не тільки Науки дотикається...
  • 0

#499 фростыш_дурак(забанений)

    Вибір твій? Вибір твій?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Село

Відправлено 29.10.2018 – 21:59

Буду тут довгенькі задачі записувати із книги для технікумів, спробую для одного розділу не в зошиті а в "ГІМПІ".
  • 0

#500 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7281 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 31.10.2018 – 12:56

Фростиш, от ти ж начитаний, а задачку Генрі Форда знаєш?

DONALD
+
GERALD
=
ROBERT

D=5
бачив таке раніше?

Повідомлення відредагував Уповноважений: 31.10.2018 – 12:57

  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних