фростыш_дурак(забанений) (17.06.2018 – 20:38) писав:
Albert Einstein in [Ein05c] derived the Lorentz equations by using the principle of constancy of velocity of light and the relativity principle.
Власне, у Ейнштейна там краще, ніж з e=mc2, але виводу там нема. Там теж є хиби.
Цитата
Poincaré had described a synchronization procedure for clocks at rest relative to each other in [Poi00] and again in [Poi04]. So two events, which are simultaneous in one frame of reference, are not simultaneous in another frame. It is very similar to the one later proposed by Einstein.[3] However, Poincaré distinguished between "local" or "apparent" time of moving clocks, and the "true" time of resting clocks in the ether. In [Poi02] he argued that "some day, no doubt, the ether will be thrown aside as useless".
Про Пуанкаре, оте, що ви виділили, то до 1905 року. Там проігноровано 1905-6 роки. Проігноровані основні роботи Пуанкаре.

То просто виникло в дискусії з Лоренцом, і робиться закид на прості слова, тоді, як Пуанкаре використовує термінологію Лоренца про локальний час, але уточнює
Цитата
Они показывают так называемое местное время. Одни из них отстают. Это не имеет большого значения, поскольку у нас нет средств заметить это.
Уважніше читайте хоча б запощене сюди. Там ні слова про те, що принцип відносності сформулював Пуанкаре, і існування максимальної швидкості теж він, те, що Ейнштейн взяв за вихідну точку, його постулати. І далі використовує запропоновану Пуанкаре синхронізацію. На статтю Ейнштена є посилання, спробуйте там розібратись, як Ейнштейн синхронізацію робить, який час він там використовує. Сивий Кіт тут пробував розібратись, і я йому намагався пояснити якось, який хитрий там час. А тоді розкажете, чи там "local" чи "apparent".
Я процитую Сивого Кота.
Цитата
Представим себе далее, что у каждых часов находится движущийся
с ними наблюдатель и что эти наблюдатели применяют к обоим часам
установленный в параграфе1 критерий синхроности хода двух часов.
Пусть в момент времени (Метка 2) tA из A выходит луч света, отражается
вB вмомент времени tB и возвращается назад в A в момент времени t(штрих)A.
Принимая во внимание принцип постоянства скорости света, находым
tB-tA = rAB/V-v(маленькое) и t(штрих)A-tB = rAB/V+v(маленькое),
где rAB - длина движущегося стержня, измереная в покоящейся системе.
Итак, наблюдатели, движущиеся вместе со стержнем, найдут, что часы в точках
A и B не идут синхронно, в то время как наблюдатели, находящиеся в покоящейся
системе, обявили бы часы синхронными.
Хочу порадувати Білого Дракона. Він (чи то вона) непогоджуеться з формулою додавання швидкостей, прийнятою в теорії відносності, з якої випливає, що C+V=C. Звернить увагу на дві формули, які наведені в кінці процитованого мною витягу з праці самого Енштейна. Взнамениках цих формул стоять сума і різниця швидкостей. Маленькою буквою v там позначена швидкість руху систем відліку однієї відносно другої. Великою буквою V позначена швидкість світла (пізніше її стали позначати буквою C). Тоді Або формула C+v=C неправильна, або неправильні формули написані Енштейном. З цих формул Енштейн воводить одне з основотворних понять теорії відносності - відносність тривалості проміжків часу в системах відліку, що рухаються одна відносно другої. Тоді якщо ці формули Енштейна неправильні то неправильна уся теорія відносності.
Чому Альберт там використовує класичну, а не рельятивістську формулу додавання швидкостей? Як ви собі взагалі уявляєте використання формули для вповільненого часу при синхронізації годинників, адже саму формулу вповільнення, ще вивести треба. Ви, коли годинники синхронізуєте, не знаєте її. Взагалі, спробуйте розібратись із теорією відносності не по суч. підручниках, а по статті Альберта.
Щодо Пуанкре. Логунов таку цитату Паулі дає. 1954 року.
Цитата
И Эйнштейн, и Пуанкаре опирались на подготовитель
ные работы Г.А. Лоренца, весьма близко подошедшего к окон
чательному результату, но не сумевшего сделать послед
ний решающий шаг. В совпадении результатов, получен
ных независимо друг от друга Эйнштейнам и Пуанкаре, я
усматриваю глубокий смысл гармонии .математического .ме
тода и анализа, проводимого с помощью .мысленных экспе
риментов, опирающихся на всю совокупность данных фи
зического опыта
Так що Паулі, очевидно ознайомившись згодом з роботами Пуанкаре, таки визнав, що Пуанкаре довів СТВ до завершення, і нема підстав говорити, що він не зробив того знаменитого останнього кроку, він його зробив, і навіть далі, ніж Ейнштейн.

Він просто пише, що СТВ була створена незалежно Ейнштейном і Пуанкаре різними підходами. Ну Пуанкаре не залежав від Ейнштейна, але чи не залежав Ейнштейн від раніщих робіт Пуанкаре?
Повідомлення відредагував kalamar: 17.06.2018 – 21:27