Перейти до вмісту

Ваші праці


Повідомлень в темі: 8

#1 Rootofme

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 127 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 11.12.2006 – 22:23

  • 8
Я особисто ще новачок :( . тому не смійтеся з простоти програм... ;)
http://rootofme.myli...le/?fileid=1455

#2 Virus

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Місто:міста Броди

Відправлено 15.12.2006 – 19:00

Я теж новачок, але ось моя програмка(одна з самих прикольних) на АЛГО в ПАСКАЛІ:
Program DDD;
Var r,g,v,i :integer;
Begin
r:=1;
g:=1;
v:=1;
while v <= 255 do
begin
Brush(1,r,g,v);
Ellipse(0,0,200,200);
v:=v+1;
Delay(1);
end;
while g <= 255 do
begin
Brush(1,r,g,v);
Ellipse(45,45,80,81);
g:=g+1;
Delay(1);
end;
while r <= 255 do
begin
Brush(1,r,g,v);
Ellipse(120,45,155,81);
r:=r+1;
Delay(1);
end;
end. :D :)

Повідомлення відредагував Virus: 15.12.2006 – 19:04

  • 0

#3 L.R.

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 339 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 15.12.2006 – 19:22

мдя... можна питання? який зміст у цієї теми? (не рахуючи звісно важливої місії збільшення циферки під аватаром)

я звісно розумію, якби форум був програмерський... тоді б вас там вже висміяли давно :D а тут воно тим хто не розуміє до лампочки, а тим хто розуміє тим більше...

ІМХО
  • 0

#4 Rootofme

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 127 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 22.12.2006 – 18:06

Перегляд дописуL.R. (15.12.2006 20:22) писав:

мдя... можна питання? який зміст у цієї теми? (не рахуючи звісно важливої місії збільшення циферки під аватаром)

я звісно розумію, якби форум був програмерський... тоді б вас там вже висміяли давно :) а тут воно тим хто не розуміє до лампочки, а тим хто розуміє тим більше...

ІМХО

Зміст цієї теми - праці форумчан.

Перегляд дописуL.R. (15.12.2006 20:22) писав:

не рахуючи звісно важливої місії збільшення циферки під аватаром
як говорять у народі - не суди всіх по собі.
Ти теж можеш продемонструвати нам свої шедеври :)
  • 0

#5 Злодюжка

    опозиціонер, дисидент, відомий антикассандрист

  • Gamedev
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 883 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 22.12.2006 – 19:58

program lalala666;
{$APPTYPE CONSOLE}
//uses crt; {вызов модуля для некоторых процедур, используемых в программе}
uses
SysUtils;
type zap =
record
{Общая часть:}
year: integer; { год }
month: integer; { месяц }
day: integer; { день }
number: integer; { количество }
price1: integer; { цена за ед }
{Вариантная часть:}
case tag: integer of {поле выбора варианта записи}
1:(
{тетради}
number_of_pages:integer; {количество листов}
note_format:string[100]; ); {формат}
2:(
{бумага}
paper_format:string[100]; {формат}
quality:integer; ); {качество}
3:(
{карандаши}
body_color:string[100]; {цвет корпуса}
core_color:string[100]; ); {цвет стержня}


end;
var
{массив записей тетрадей, бумаги, карандашей}
catalogue: array[1..100] of zap;

i_cat: integer; { индекс массива}

{-----ввод массива записей-------------}
procedure input_zap;
var
ch :char ;
begin
writeln;
repeat
i_cat := i_cat+1; {порядковый номер записи}
with catalogue[i_cat] do
begin
write('Input type of editions(1 - notebook, 2 - paper, 3 - pensils): ');
{Вариантная часть:}
readln(tag); {ввод поля выбора варианта}
case tag of
1: begin {notebooks}
write('number of pages: '); readln(number_of_pages);
write('noteboks format: '); readln(note_format);
end;
2: begin {paper}
write('paper format: '); readln(paper_format);
write('quality: '); readln(quality);
end;
3: begin {pencils}
write('pencil body color: '); readln(body_color);
write('pencil core color: '); readln(core_color);
end;
else begin
write('Error on input. Press ENTER to exit...');
readln;
halt ; {Выход}
end;
end; {end of case}
{Общая часть:}
write('year: '); readln(year);{ год }
write('month: '); readln(month);{ месяц }
write('day: '); readln(day);{ день }
write('number: '); readln(number);{ количество }
write('price: '); readln(price1);{ цена за ед }

end; {end of with}
writeln('continue? (Y/N)');
readln(ch);
until upcase(ch) = 'N';
end;{end of vvod}

{------вывод одной записи---------}
procedure out_zap_i( i: integer ) ;
begin
with catalogue[i] do
begin
case tag of
1: begin {notebooks}
writeln(' ------ Article #', i,' notebook ------ ');
writeln('number of pages | noteboks format | year | month | day | number | price') ;
writeln;
writeln( number_of_pages,' | ',note_format,' | ',year,' | ',month,' | ',day,' | ',number,' | ',price1) ;
writeln;
end;
2: begin {paper}
writeln(' ------ Article #', i,' paper ------ ');
writeln('paper format | quality | year | month | day | number | price') ;
writeln;
writeln( paper_format,' | ',quality,' | ',year,' | ',month,' | ',day,' | ',number,' | ',price1) ;
writeln;
end;
3: begin {pencils}
writeln(' ------ Article #', i,' pencil ------ ');
writeln('pencil body color | pencil core color | year | month | day | number | price') ;
writeln;
writeln( body_color,' | ',core_color,' | ',year,' | ',month,' | ',day,' | ',number,' | ',price1) ;
writeln;
end;
else begin
write('Error on output. Press ENTER to exit...');
writeln;
halt ; {Выход}
end;
end; {end of case}

end; {end of with}
end;
{-----вывод массива записей---------}
procedure output_zap;
var
j: integer;
begin
writeln;
for j := 1 to i_cat do {просмотр массива записей}
begin
out_zap_i(j);
end; {end of for}
end; {end of output}

{--------окончание программы------------}
procedure endprog;
var
ch: char ;
begin
writeln;
writeln('Do you want to exist from program? (y/n)');
{принудительное прерывание программы по желанию пользователя}
readln(ch);

if upcase(ch) <> 'N' then halt(0);
end; {endprog}

{---------загрузить базу--------------------}
procedure load_zap;
begin
{изменяем количество записей и их содержимое:}
i_cat := 1;
catalogue[i_cat].tag := 1;
catalogue[i_cat].number_of_pages :=12;
catalogue[i_cat].note_format := 'a5';
catalogue[i_cat].year :=2000;
catalogue[i_cat].month := 12;
catalogue[i_cat].day := 12;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 10;

i_cat := 2;
catalogue[i_cat].tag := 1;
catalogue[i_cat].number_of_pages := 48;
catalogue[i_cat].note_format := 'a5';
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 5;
catalogue[i_cat].day := 1;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 10;

i_cat := 3;
catalogue[i_cat].tag := 2 ;
catalogue[i_cat].paper_format := 'a4' ;
catalogue[i_cat].quality := 1;
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 10;
catalogue[i_cat].day := 10;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 10;

i_cat := 4;
catalogue[i_cat].tag := 1 ;
catalogue[i_cat].number_of_pages := 48;
catalogue[i_cat].note_format := 'a5';
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 11;
catalogue[i_cat].day := 11;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 10;

i_cat := 5;
catalogue[i_cat].tag := 2;
catalogue[i_cat].paper_format := 'a4';
catalogue[i_cat].quality := 2;
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 3;
catalogue[i_cat].day := 3;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 5;

i_cat := 6;
catalogue[i_cat].tag := 3;
catalogue[i_cat].body_color := 'green';
catalogue[i_cat].core_color := 'black';
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 10;
catalogue[i_cat].day := 10;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 20;
end;

{---------задание 1------------------}
procedure task1;
var
j : integer ;
y, m, d : integer ;
f : boolean ; {флаг=true если есть хотябы одна такая запись}
cost : integer ; { суммарная стоимость}
begin
f := false ;
cost := 0 ;
write('year: '); readln(y);{ год }
write('month: '); readln(m);{ месяц }
write('day: '); readln(d);{ день }

for j := 1 to i_cat do
begin
with catalogue[j] do
begin
if (year = y)and(month = m)and(day=d)then
begin
{out_zap_i(j);}{отладочный вывод}
cost := cost + number * price1 ;
f := true ;
end;

end;{with}
end;{for}

if f
then writeln('Cost = ', cost)
else writeln('There no records of this date');
end;

{---------задание 2------------------}
procedure task2;
var
j : integer ;
f : boolean ; {флаг=true если есть хотябы одна такая запись}
begin
f := false ;

for j := 1 to i_cat do
begin
with catalogue[j] do
begin
if tag = 1 then { если товар - тетрадь}
if (number_of_pages >= 12)and(number_of_pages <= 96)then
{ для сравнения дат переведем все в дни}
if(year*366 + month*31 + day >= 2000*366 + 9*31 + 1)and
(year*366 + month*31 + day <= 2001*366 + 4*31 + 1)
then
begin
out_zap_i(j);
f := true ;
end;

end;{with}
end;{for}

if f
then
else writeln('There no notebooks of this date and this number of pages');
end;
{---------задание 3------------------}
procedure task3;
var
j : integer ;
f : boolean ; {флаг=true если есть хотябы одна такая запись}
begin
f := false ;

for j := 1 to i_cat do
begin
with catalogue[j] do
begin
if tag = 2 then
if (quality = 1)then
begin
out_zap_i(j);{отладочный вывод}
f := true ;
end;

end;{with}
end;{for}

if f
then
else writeln('There no paper of quality 1');
end;


{---------вывод на экран меню и вызов необходимых процедур}
procedure menu;
var
ch: char ;
begin
repeat
writeln;//clrscr;
writeln('MENU');
writeln('1. Input database');
writeln('2. Show database');
writeln('3. Total cost of all articles of some date');
writeln('4. List of notebooks with 12-96 pages from 01.09.2000 to 01.04.2001');
writeln('5. List of paper of quality 1');
writeln('6. Load my database');
writeln('7. Clear database');
writeln('Any else. Exit');
{выбор пункта меню}
readln(ch);
case ch of
'1': input_zap;
'2': output_zap;
'3': task1;
'4': task2;
'5': task3;
'6': load_zap;
'7': i_cat := 0;
else endprog;

end;
until false;
end; {end of menu}

{--------------основная программа------------}
BEGIN
writeln;
i_cat := 0; {начальный порядковый номер записи}
menu;
END.

моє скромне творіння :) :)
  • 0

#6 Virus

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Місто:міста Броди

Відправлено 28.12.2006 – 11:59

Перегляд дописуЗлодюжка (22.12.2006 19:58) писав:

program lalala666;
{$APPTYPE CONSOLE}
//uses crt; {вызов модуля для некоторых процедур, используемых в программе}
uses
SysUtils;
type zap =
record
{Общая часть:}
year: integer; { год }
month: integer; { месяц }
day: integer; { день }
number: integer; { количество }
price1: integer; { цена за ед }
{Вариантная часть:}
case tag: integer of {поле выбора варианта записи}
1:(
{тетради}
number_of_pages:integer; {количество листов}
note_format:string[100]; ); {формат}
2:(
{бумага}
paper_format:string[100]; {формат}
quality:integer; ); {качество}
3:(
{карандаши}
body_color:string[100]; {цвет корпуса}
core_color:string[100]; ); {цвет стержня}
end;
var
{массив записей тетрадей, бумаги, карандашей}
catalogue: array[1..100] of zap;

i_cat: integer; { индекс массива}

{-----ввод массива записей-------------}
procedure input_zap;
var
ch :char ;
begin
writeln;
repeat
i_cat := i_cat+1; {порядковый номер записи}
with catalogue[i_cat] do
begin
write('Input type of editions(1 - notebook, 2 - paper, 3 - pensils): ');
{Вариантная часть:}
readln(tag); {ввод поля выбора варианта}
case tag of
1: begin {notebooks}
write('number of pages: '); readln(number_of_pages);
write('noteboks format: '); readln(note_format);
end;
2: begin {paper}
write('paper format: '); readln(paper_format);
write('quality: '); readln(quality);
end;
3: begin {pencils}
write('pencil body color: '); readln(body_color);
write('pencil core color: '); readln(core_color);
end;
else begin
write('Error on input. Press ENTER to exit...');
readln;
halt ; {Выход}
end;
end; {end of case}
{Общая часть:}
write('year: '); readln(year);{ год }
write('month: '); readln(month);{ месяц }
write('day: '); readln(day);{ день }
write('number: '); readln(number);{ количество }
write('price: '); readln(price1);{ цена за ед }

end; {end of with}
writeln('continue? (Y/N)');
readln(ch);
until upcase(ch) = 'N';
end;{end of vvod}

{------вывод одной записи---------}
procedure out_zap_i( i: integer ) ;
begin
with catalogue[i] do
begin
case tag of
1: begin {notebooks}
writeln(' ------ Article #', i,' notebook ------ ');
writeln('number of pages | noteboks format | year | month | day | number | price') ;
writeln;
writeln( number_of_pages,' | ',note_format,' | ',year,' | ',month,' | ',day,' | ',number,' | ',price1) ;
writeln;
end;
2: begin {paper}
writeln(' ------ Article #', i,' paper ------ ');
writeln('paper format | quality | year | month | day | number | price') ;
writeln;
writeln( paper_format,' | ',quality,' | ',year,' | ',month,' | ',day,' | ',number,' | ',price1) ;
writeln;
end;
3: begin {pencils}
writeln(' ------ Article #', i,' pencil ------ ');
writeln('pencil body color | pencil core color | year | month | day | number | price') ;
writeln;
writeln( body_color,' | ',core_color,' | ',year,' | ',month,' | ',day,' | ',number,' | ',price1) ;
writeln;
end;
else begin
write('Error on output. Press ENTER to exit...');
writeln;
halt ; {Выход}
end;
end; {end of case}

end; {end of with}
end;
{-----вывод массива записей---------}
procedure output_zap;
var
j: integer;
begin
writeln;
for j := 1 to i_cat do {просмотр массива записей}
begin
out_zap_i(j);
end; {end of for}
end; {end of output}

{--------окончание программы------------}
procedure endprog;
var
ch: char ;
begin
writeln;
writeln('Do you want to exist from program? (y/n)');
{принудительное прерывание программы по желанию пользователя}
readln(ch);

if upcase(ch) <> 'N' then halt(0);
end; {endprog}

{---------загрузить базу--------------------}
procedure load_zap;
begin
{изменяем количество записей и их содержимое:}
i_cat := 1;
catalogue[i_cat].tag := 1;
catalogue[i_cat].number_of_pages :=12;
catalogue[i_cat].note_format := 'a5';
catalogue[i_cat].year :=2000;
catalogue[i_cat].month := 12;
catalogue[i_cat].day := 12;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 10;

i_cat := 2;
catalogue[i_cat].tag := 1;
catalogue[i_cat].number_of_pages := 48;
catalogue[i_cat].note_format := 'a5';
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 5;
catalogue[i_cat].day := 1;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 10;

i_cat := 3;
catalogue[i_cat].tag := 2 ;
catalogue[i_cat].paper_format := 'a4' ;
catalogue[i_cat].quality := 1;
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 10;
catalogue[i_cat].day := 10;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 10;

i_cat := 4;
catalogue[i_cat].tag := 1 ;
catalogue[i_cat].number_of_pages := 48;
catalogue[i_cat].note_format := 'a5';
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 11;
catalogue[i_cat].day := 11;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 10;

i_cat := 5;
catalogue[i_cat].tag := 2;
catalogue[i_cat].paper_format := 'a4';
catalogue[i_cat].quality := 2;
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 3;
catalogue[i_cat].day := 3;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 5;

i_cat := 6;
catalogue[i_cat].tag := 3;
catalogue[i_cat].body_color := 'green';
catalogue[i_cat].core_color := 'black';
catalogue[i_cat].year := 2000;
catalogue[i_cat].month := 10;
catalogue[i_cat].day := 10;
catalogue[i_cat].number := 100;
catalogue[i_cat].price1 := 20;
end;

{---------задание 1------------------}
procedure task1;
var
j : integer ;
y, m, d : integer ;
f : boolean ; {флаг=true если есть хотябы одна такая запись}
cost : integer ; { суммарная стоимость}
begin
f := false ;
cost := 0 ;
write('year: '); readln(y);{ год }
write('month: '); readln(m);{ месяц }
write('day: '); readln(d);{ день }

for j := 1 to i_cat do
begin
with catalogue[j] do
begin
if (year = y)and(month = m)and(day=d)then
begin
{out_zap_i(j);}{отладочный вывод}
cost := cost + number * price1 ;
f := true ;
end;

end;{with}
end;{for}

if f
then writeln('Cost = ', cost)
else writeln('There no records of this date');
end;

{---------задание 2------------------}
procedure task2;
var
j : integer ;
f : boolean ; {флаг=true если есть хотябы одна такая запись}
begin
f := false ;

for j := 1 to i_cat do
begin
with catalogue[j] do
begin
if tag = 1 then { если товар - тетрадь}
if (number_of_pages >= 12)and(number_of_pages <= 96)then
{ для сравнения дат переведем все в дни}
if(year*366 + month*31 + day >= 2000*366 + 9*31 + 1)and
(year*366 + month*31 + day <= 2001*366 + 4*31 + 1)
then
begin
out_zap_i(j);
f := true ;
end;

end;{with}
end;{for}

if f
then
else writeln('There no notebooks of this date and this number of pages');
end;
{---------задание 3------------------}
procedure task3;
var
j : integer ;
f : boolean ; {флаг=true если есть хотябы одна такая запись}
begin
f := false ;

for j := 1 to i_cat do
begin
with catalogue[j] do
begin
if tag = 2 then
if (quality = 1)then
begin
out_zap_i(j);{отладочный вывод}
f := true ;
end;

end;{with}
end;{for}

if f
then
else writeln('There no paper of quality 1');
end;
{---------вывод на экран меню и вызов необходимых процедур}
procedure menu;
var
ch: char ;
begin
repeat
writeln;//clrscr;
writeln('MENU');
writeln('1. Input database');
writeln('2. Show database');
writeln('3. Total cost of all articles of some date');
writeln('4. List of notebooks with 12-96 pages from 01.09.2000 to 01.04.2001');
writeln('5. List of paper of quality 1');
writeln('6. Load my database');
writeln('7. Clear database');
writeln('Any else. Exit');
{выбор пункта меню}
readln(ch);
case ch of
'1': input_zap;
'2': output_zap;
'3': task1;
'4': task2;
'5': task3;
'6': load_zap;
'7': i_cat := 0;
else endprog;

end;
until false;
end; {end of menu}

{--------------основная программа------------}
BEGIN
writeln;
i_cat := 0; {начальный порядковый номер записи}
menu;
END.

моє скромне творіння :D ;)
А то якою мовою?
  • 0

#7 GENTOR

    Постійний житель

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPip
  • 153 повідомлень
  • Місто:Київська область

Відправлено 21.01.2007 – 03:11

Я ще новачок також, але досягнення маю непогані, ось повністю весь код до половини моєї ком'ютерної гри, але на Флешовському Action Script(Фактично С++, тільки трішки простіше). Відповідно кожному коду відповідає свій елемент гри, але символи я не розміщував, захочете самі причепите код до власних символів. У цій темі все ж лише код розміщувати можна!
Space War Quest (part 1)


У сцені "Scene 1" оголошені такі змінні:

var Secret1=false;	// перший секрет корабля
var Secret2=false;	// другий...
var Secret3=false;
var Secret4=false;
var item="None";	  // обраний секрет корабля
var gamelevel="Easy"; //рівень гри

ці змінні будуть використані у сцені "Options" для налаштунків.

У сцені "Scene 1" фонові кораблики рухаються за таким скриптом:

Це вдвічі спрощена форма скрипту "розумного" корабля скрипт якого ви знайдете далі.
Змінні такі ж як і в "розумного корабля" тому коментарі млжна подивитись у нього.

onClipEvent (load) {
	a=0;
	this.fire1._visible = 0;
	this.fire2._visible = 0;
	this.fire3._visible = 0;
	decay = 0.97;
	thrust = 1;
	xSpeed = 0;
	ySpeed = 0;
	maxSpeed = 3;
}
onClipEvent (enterFrame) {
	a=random(10);
		if (a==1) 
		{
			_rotation+=10;
		}
		if(a==2)
		{
			_rotation-=10;
		}
		if(a==3)
		{
			_rotation+=10;
		}
		if(a==4)
		{
			_rotation-=20;
		}
	this.fire1._visible = 1;
	this.fire2._visible = 1;
	this.fire3._visible = 1;
	xSpeed += thrust*Math.sin(_rotation*(Math.PI/180));
	ySpeed += thrust*Math.cos(_rotation*(Math.PI/180));
	xSpeed *= decay;
	ySpeed *= decay;
	speed = Math.sqrt((xSpeed*xSpeed)+(ySpeed*ySpeed));
	if (speed>maxSpeed) {
		xSpeed *= maxSpeed/speed;
		ySpeed *= maxSpeed/speed;
	}
	_y -= ySpeed;
	_x += xSpeed;
	if (_y>400) {
		_y = 0;
	}
	if (_y<0) {
		_y = 400;
	}
	if (_x>550) {
		_x = 0;
	}
	if (_x<0) {
		_x = 550;
	}
}


У сцені "Game process" оголошені наступні змінні:


var lancher = false; // стан полоски секретів
var xSpeed = 0;	  // швидкість та напрям корабля по осі x
var ySpeed = 0;	  // швидкість та напрям корабля по осі y
var lifeheart = 100; // рівень життя корабля
var go_through = 0;  // змінна для підрахунку знищених кораблів, коли вона=3 то рівень пройдено

У сцені "Game process" вихрі діють за таким скриптом:

onClipEvent (load) {
	x=Math.sin(random(360))*5; // обрати випадковий напрям по осі х
	y=Math.cos(random(360))*5; // обрати випадковий напрям по осі у
	_x = random(550);		  // стартувати з випадкової точки х
	_y = random(400);	   // стартувати з випадкової точки у
}
onClipEvent (enterFrame) {
	_x+=x; // зміщуватись по х в випадково обраному раніше напрямі
	_y+=y; // зміщуватись по у в випадково обраному раніше напрямі
	_rotation+=15;
	if (_y>470) {
		_y = 0; //перевірка кордонів
	}
	if (_y<0) {
		_y = 470;//перевірка кордонів
	}
	if (_x>600) {
		_x = 0;//перевірка кордонів
	}
	if (_x<0) {
		_x = 600;//перевірка кордонів
	}
	with (_root.battle_ship) {
		//перевірка зіткнення в різних його видах (зверху, знизу, справа...)
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMax, _y, true)) {
			_x -= _root.battle_ship.speed; //не дати рухатись далі
			_root.lifeheart--; //мінусувати при зіткненні рівень життя
			_root.ySpeed = 0;  // зупинити переміщення корабля по у
			_root.xSpeed = 0;  // зупинити переміщення корабля по х
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMin, _y, true)) {
			_x += _root.battle_ship.speed;
			_root.lifeheart--;
			_root.xSpeed = 0;
			_root.ySpeed = 0;
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
			_y -= _root.battle_ship.speed;
			_root.lifeheart--;
			_root.ySpeed = 0;
			_root.xSpeed = 0;
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMin, true)) {
			_y += _root.battle_ship.speed;
			_root.lifeheart--;
			_root.ySpeed = 0;
			_root.xSpeed = 0;
		}
	}
}

У сцені "Game process" корабель гравця містить такий скрипт:
			   !!!
xSpeed та ySpeed оголошені у скрипті Фрейма

onClipEvent (load) {
	rocketlanched = false; //чи запущена пастка
	put_in_place = false;  //чи була пастка поміщена в вибраному місті
	searching = false;	 //превірка на наявність пастки
	//функція пастки
	function Rocket() {
		if (put_in_place == false) {
			rocketlanched = true;
			_root.rocket._x = _x;
			_root.rocket._y = _y;
			put_in_place = true;
		}
	}
	s1Flag = true; //помітка для Secret1
	this.fire._visible = 0; //показати вогонь із сопла
	this.smoke._visible=0;  //показати пожар на кораблі
	decay = 0.97;		   //рушійна сила
	thrust = 1;		//тяга
	maxSpeed = 10;		//максимальна швидкість
	//перевірка на супер швидкість
	if (_root.Secret3 == true) {
		maxSpeed = 20;
	}
}
onClipEvent (enterFrame) {
	// якщо рівень життя менше-рівне 40 то показати полум'я
	if (_root.lifeheart<=40)
	{
		this.smoke._visible=1;
	}
	//перевірка на перехід до іншого рівня (вирішується у слідуючому фреймі)
	if ((_root.go_through == 3) || (_root.lifeheart<=0)) {
		_root.play();
	}
	//превірка на пастку
	if (searching) {
		Rocket();
	}
	//превірка на видимість корабля
	if (_alpha<100) {
		_alpha++;
	}
	//якщо гравець не тисне "UP" то полум'я не видно
	this.fire._visible = 0;
	//поставити пастку
	if (Key.isDown(Key.SPACE)) {
		searching = true;
	}
	//вирахувати напрям та швидкість залежно від кута нахилу корабля
	if (Key.isDown(Key.UP)) {
		this.fire._visible = 1;
		_root.xSpeed += thrust*Math.sin(_rotation*(Math.PI/180)); 
		_root.ySpeed += thrust*Math.cos(_rotation*(Math.PI/180));
		_root.xSpeed *= decay;
		_root.ySpeed *= decay;
	}
	//поворот вправо
	if (Key.isDown(Key.RIGHT)) {
		_rotation += 10;
	}
	//поворот вліво
	if (Key.isDown(Key.LEFT)) {
		_rotation -= 10;
	}
	//запустити (або ні) перший секрет
	if (Key.isDown(Key.DOWN) && (_root.Secret1 == true) && (_root.lancher == true)) {
		if (s1Flag) {
			_x += random(100)+100;
			_root.xSpeed = 0;
			_root.ySpeed = 0;
			s1Flag = false;
			_root.lancher = false;
			_root.gauge.gotoAndPlay(1);
		} else {
			_x -= random(100)+100;
			_root.xSpeed = 0;
			_root.ySpeed = 0;
			s1Flag = true;
			_root.lancher = false;
			_root.gauge.gotoAndPlay(1);
		}
	//запустити (або ні) четвертий секрет
	} else if (Key.isDown(Key.DOWN) && (_root.Secret4 == true) && (_root.lancher == true)) {
		_alpha = -10;
		_root.lancher = false;
		_root.gauge.gotoAndPlay(1);
	}
	//вирахувати швидкість корабля (за теоремою Піфагора)
	speed = Math.sqrt((_root.xSpeed*_root.xSpeed)+(_root.ySpeed*_root.ySpeed));
	//не перевищувати максимальну швидкість
	if (speed>maxSpeed) {
		_root.xSpeed *= maxSpeed/speed;
		_root.ySpeed *= maxSpeed/speed;
	}
	//рухати корабель по сцені залежно від ySpped та xSpeed
	_y -= _root.ySpeed;
	_x += _root.xSpeed;
	//не залітати за кордони
	if (_y>470) {
		_y = 0;
	}
	if (_y<0) {
		_y = 470;
	}
	if (_x>600) {
		_x = 0;
	}
	if (_x<0) {
		_x = 600;
	}
}

В цій же сцені кораблі-супротивники рухаються за таким скриптом:

onClipEvent (load) {
	a = 0; //просто випадкове число(далі випадкове) яке буде вказувати вільний напрям
	speed=0; //швидкість
	alife = 1; //чи живий корабель
	delta_x = _root.battle_ship._x; //відстань до корабля гравця по х
	delta_y = _root.battle_ship._y; //відстань до корабля гравця по у
	deltax2=_root.MR._x; //відстань до помічника по х
	deltay2=_root.MR._y; //відстань до помічника по у
	distance = 0; //відстань між кораблем і кораблем гравця
	distance2= 0; //відстанб між кораблем і помічником
	this.fire1._visible = 0; //вогні з сопел корабля 1, 2, 3
	this.fire2._visible = 0;
	this.fire3._visible = 0;
	decay = 0.97;
	thrust = 1;
	xSpeed = 0;//тут оголошено локально
	ySpeed = 0;
	//генерувати макс. швидкість в залежності від рівня гри
	if (_root.gamelevel == "Easy") {
		_root.lifeheart=150;
		maxSpeed = 10;
	} else if (_root.gamelevel == "Normal") {
		maxSpeed = 5;
	} else {
		maxSpeed = 2;
		_root.lifeheart=50;
	}
}
onClipEvent (enterFrame) {
		//перевірка на зіткнення з пасткою, якщо воно є, то корабель зникає після вибуху
		with (_root.rocket) {
		if(this.hitTest(_x,_y,true)){
			alife=0;
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMax, _y, true)) {
			alife=0;
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMin, _y, true)) {
			alife=0;
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
			alife=0;
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMin, true)) {
			alife=0;
		}
		}
	//літати за алгоритмом, якщо корабель ще "живий"
	if (alife == 1) {
		delta_x = this._x-_root.battle_ship._x;
		delta_y = this._y-_root.battle_ship._y;
		deltax2=this._x-_root.MR._x;
		deltay2=this._y-_root.MR._y;
		distance = Math.sqrt((delta_x*delta_x)+(delta_y*delta_y));
		distance2= Math.sqrt((deltax2*deltax2)+(deltay2*deltay2));
		if (((distance<220) && (_root.battle_ship._alpha>70)) || (distance2<150)) {
			if ((_x<=_root.battle_ship._x) && (_y>=_root.battle_ship._y)) {
				_rotation += 10;
			}
			if ((_x<=_root.battle_ship._x) && (_y<=_root.battle_ship._y)) {
				_rotation -= 10;
			}
			if ((_x>=_root.battle_ship._x) && (_y<=_root.battle_ship._y)) {
				_rotation += 10;
			}
			if ((_x>=_root.battle_ship._x) && (_y>=_root.battle_ship._y)) {
				_rotation -= 10;
			}
		} else {
			a = random(10);
			if (a == 1) {
				_rotation += 20;
			}
			if (a == 2) {
				_rotation -= 10;
			}
			if (a == 3) {
				_rotation += 10;
			}
			if (a == 4) {
				_rotation -= 20;
			}
		}
		this.fire1._visible = 1;
		this.fire2._visible = 1;
		this.fire3._visible = 1;
		xSpeed += thrust*Math.sin(_rotation*(Math.PI/180));
		ySpeed += thrust*Math.cos(_rotation*(Math.PI/180));
		xSpeed *= decay;
		ySpeed *= decay;
		speed = Math.sqrt((xSpeed*xSpeed)+(ySpeed*ySpeed));
		if (speed>maxSpeed) {
			xSpeed *= maxSpeed/speed;
			ySpeed *= maxSpeed/speed;
		}
		_y -= ySpeed;
		_x += xSpeed;
		if (_y>400) {
			_y = 0;
		}
		if (_y<0) {
			_y = 400;
		}
		if (_x>550) {
			_x = 0;
		}
		if (_x<0) {
			_x = 550;
		}
	} else {
		if(alife==0)
		{
		_root.explode._x=_x-10;
		_root.explode._y=_y-10;
		_root.explode.gotoAndPlay(1);
		_root.s5.start();
		alife=3; //корабель нейтральний
		_root.go_through++; //зарахувати "вбитого" корабля
		}
		_x = 1000;
		_y = 1000;
	}
}

У сцені "Level 2" електрон літає за таким скриптом:


onClipEvent (load) {
	stuk=new Sound();
	stuk.attachSound("stuk"); //присвоїти звук
	Move_right = true;
	Move_left = false;
	Recet=function() //функція для запуску електрона з початкової точки
	{
		_x=300;
		_y=0;
		_root.xSpeed1=Math.sin(random(360))*5;
		_root.ySpeed1=-1;
	}
}
onClipEvent (enterFrame) {
	if(_root.xSpeed1>7)
	{
		_root.xSpped1=7;
	}
	//збільшувати силу тяжіння
	if (_root.ySpeed1<4.5) {
		_root.ySpeed1 += 0.3;
	}
	if (_root.xSpeed1 == 0) {
		_root.xSpeed1 = 0;
	} else if (_root.xSpeed1>0) {
		_root.xSpeed1 -= 0.03;
	}
	//рухатись вправо
	if (Move_right) {
		if (_root.xSpeed1<0) {
			_root.xSpeed1 = -_root.xSpeed1;
		}
		_x += _root.xSpeed1;
	}
	//рухатись вліво
	if (Move_left) {
		if (_root.xSpeed1<0) {
			_root.xSpeed1 = -_root.xSpeed1;
		}
		_x -= _root.xSpeed1;
	}
	//не залітати за межі
	if (_x>=550) {
		stuk.start();
		Move_right = false;
		Move_left = true;
	}
	//не залітати за межі
	if (_x<=0) {
		stuk.start();
		Move_right = true;
		Move_left = false;
	}
	//падати
	_y += _root.ySpeed1;
	//унікальний, практично неможливий випадок
	if(_y>600)
	{
		Recet();
	}
}

слайдери рухаються за таким скриптом:

перший:

onClipEvent(load)
{
	initx=_x;
	stuk=new Sound();
	stuk.attachSound("stuk");
	stuk2=new Sound();
	stuk2.attachSound("stuk2");
}
onClipEvent (enterFrame) {
	if (Key.isDown(Key.DOWN)) {
		if (_x>0) {
			_x -= 7;
		}
	}
	if (Key.isDown(Key.UP)) {
		if (_x<initx) {
			_x += 7;
		}
	}
	with (_root.electron) {
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+5;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMin, true)) {
			_root.electron._y += 2;
			_root.ySpeed1 = 0;
			stuk2.start();
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMin, _y, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+5;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMax, _y, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+5;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
	}
}

другий:

onClipEvent(load)
{
	initx=_x;
	stuk=new Sound();
	stuk.attachSound("stuk");
	stuk2=new Sound();
	stuk2.attachSound("stuk2");
}
onClipEvent (enterFrame) {
	if (Key.isDown(Key.DOWN)) {
		if (_x<500) {
			_x += 7;
		}
	}
	if (Key.isDown(Key.UP)) {
		if (_x>initx) {
			_x -= 7;
		}
	}
	with (_root.electron) {
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+5;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMin, true)) {
			_root.electron._y += 2;
			_root.ySpeed1 = 0;
			stuk2.start();
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMin, _y, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+5;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMax, _y, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+5;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
	}
}

всі зони мають власну змінну кожен! - mp, yp, dp...
скрипт вашої зони падіння електрона:

onClipEvent(load)
{
	f= new Sound();
	f.attachSound("get_it");
}
onClipEvent (enterFrame) {
	with (_root.electron) {
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
			_root.electron.Recet();
			_root.yp += 1;
			f.start();
		}
	}
	if((_root.mp==10)||(_root.cp==10)||(_root.dp==10)||(_root.vp==10)||(_root.sp==10)||(_root.yp==10))
	{
		_root.play();
	}
}

скрипт інших зон майже аналогічний(міняється лише одна змінна):

onClipEvent (enterFrame) {
	with (_root.electron) {
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
			_root.electron.Recet();
			_root.mp += 1;
		}
	}
}

скрипт нижнього слайдера:

onClipEvent (load) {
	a = false;
	stuk = new Sound();
	stuk.attachSound("stuk");
	stuk.start();
}
onClipEvent (enterFrame) {
	if (_x>445) {
		a = false;
	}
	if (_x<(0)) {
		a = true;
	}
	if ((_x<445) && (a == true)) {
		_x += 5;
	} else if (_x>(0)) {
		_x -= 5;
	}
	with (_root.electron) {
		if (this.hitTest(_x, _y, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+8;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+8;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMin, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+8;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMax, _y, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+8;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMin, _y, true)) {
			_root.ySpeed1 -= _root.ySpeed1+8;
			_root.xSpeed1 += Math.sin(random(360))*5;
			stuk.start();
		}
	}
}

Скрипт у першому фреймі сцени "Level 3":

var bs = 0; //нанобуфери...
var ch = 0;
var lr = 0;
var rr = 0;
var lr2 = 0;
var rr2 = 0;
var ar=0;
_root.s7.setVolume(0); //заглишити останню мелодію
var argument1 = random(100);
var argument2 = random(100);
var argument3 = random(100);
var resulter = (argument1+argument2)-argument3*2;
var priclad = "Робот отримав задачу: "+"|("+argument1+"+"+argument2+")-"+argument3+"*2|";
var warning = "Робіть все правильно!";
var credits=0;

скрипт подвійної стрілки:

on (release) {
	if (_root.lr2<=200 && _root.lr2>0) {
		_root.ch = _root.lr2;
		_root.lr2 = _root.rr2;
		_root.rr2 = _root.ch;
		_root.ch = 0;
		_root.warning="Переміщення можливе!";
		if (_root.lr2 != ((_root.argument1+_root.argument2)-_root.argument3*2))
		{
			_root.warning="Підказка:Індикатори(!) стають зеленими,якщо відповідь правильна!";
		}
	}
	else
	{
		_root.warning="Цей нанобуфер пропускає не більше 200 і не менше 0 електронів!";
	}

}

скрипт середньої стілки:

on (release) {
	if (_root.rr2 == ((_root.argument1+_root.argument2)-_root.argument3*2) ||
					   _root.rr2 == -((_root.argument1+_root.argument2)-_root.argument3*2) && 
					   _root.lr2 == (_root.rr2-55) ||
					   _root.lr2 == -(_root.rr2-55)) 
	{
		_root.bs = random(4);
		if(_root.bs==0)
		{
		_root.warning="Тупий робот! Не згенерував жодного електрона!";
		_root.credits+=10;
		}
		_root.lr2=0;
		_root.rr2=0;
		_root.argument1=random(100);
		_root.argument2=random(100);
		_root.argument3=random(100);
		_root.priclad = "Робот отримав задачу: "+"|("+argument1+"+"+argument2+")-"+argument3+"*2|";
		_root.h=(argument1+argument2)-argument3*2;
	}
	else
	{
		_root.warning="Ні, не вийде!";
	}
	
}

скрипти трьох інших ідентичні(міняється лише одна змінна - нанобуфер):

on (release) {
	if (_root.bs != 1 && _root.bs == 0) {
		_root.warning = "Ви втратили заряд";
		_root.bs = 0;
	} else if (_root.bs == 1) {
		_root.lr = 1;
		_root.credits += 500;
		_root.warning = "Так тримати!";
		_root.bs = 0;
	} else if (_root.bs == 1 && _root.lr == 1) {
		_root.lr = 1;
		_root.credits += 20;
		_root.warning = "Шкода, що тут уже заповнео, але треба пробувати ще!";
		_root.bs = 0;
	}
	if (_root.credits>=2000) {
		_root.play();
	}
}












/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

















Sace War Quest (part 2)

Клас "question":

class question {
	var quest:String;
	var answer:Number;
	var a1:String;
	var a2:String;
	var a3:String;
	var was:Boolean;
	function question(quest:String, a1:String, a2:String, a3:String, answer:Number, was:Boolean) {
		this.quest = quest;
		this.answer = answer;
		this.a1 = a1;
		this.a2 = a2;
		this.a3 = a3;
		this.was = was;
	}
	public function GetCorrect():Number {
		return this.answer;
	}
	public function ShowQuestion():String {
		return this.quest;
	}
	public function ShowVariant1():String {
		return this.a1;
	}
	public function ShowVariant2():String {
		return this.a2;
	}
	public function ShowVariant3():String {
		return this.a3;
	}
	public function setWas():Void {
		this.was = true;
	}
	public function setWasNot():Void {
		this.was = false;
	}
	public function ifWas():Boolean {
		return this.was;
	}
}


Скрипт першого фрейма у сцені "Level 4":

stop(); //зупинити на цьому фреймі
var case_code = "000000";
var case_code_generator = "------";
var correct_code = 100000+random(999999);
var points = 0;
var shtraf = 0;
var var1 = 0;
var var2 = 0;
var var3 = 0;
var qt = 0;
#include "questions_for_game.as"
//заповнити масив питаннями
var questions = [q0, q1, q2, q3, q4, q5, q6, q7, q8, q9, q10, q11, q12, q13, q14, 
				 q15, q16, q17, q18, q19, q20, q21, q22, q23, q24, q25, q26, q27, 
				 q28, q29, q30, q31, q32, q33, q34, q35, q36, q37, q38, q39, q40,
				 q41, q42, q43, q44, q45, q46, q47, q48, q49, q50];
for (i=0; i<=50; i++) {
	questions[i].setWasNot();
}
s3 = new Sound();
s3.setVolume(100);
s3.loadSound("08 - Scandal.mp3", true);
s3.start();
s3.onSoundComplete = function() {
	s3.start();
};


Скрипт панелі за кнопками у сцені "Level 4":

onClipEvent (load) {
	Ask = true;
	sell = 0;
	s = 50;
	a = 100;
}
onClipEvent (enterFrame) {
	if (Ask) {
		sell = random(s);
		current = _root.questions[sell];
		while (current.ifWas() == true) {
			sell = random(s);
			current = _root.questions[sell];
		}
		current.setWas();
		_root.qt = current.ShowQuestion();
		_root.var1 = current.ShowVariant1();
		_root.var2 = current.ShowVariant2();
		_root.var3 = current.ShowVariant3();
	}
	//перезапуск при 3 штрафах
	Ask = false;
	if (_root.shtraf>=3) {
		_root.play();
	}
	//відобразити код у генераторі
	if (_root.points>=10) {
		_root.case_code_generator = _root.correct_code;
		_root.lamp.gotoAndPlay(2);
	}
	//плавно вимкнути музику
	if (_root.points>=10) {
		if (a>=0) {
			a--;
			_root.s3.setVolume(a);
		}
	}
}

всі скрипти кнопок аналогічні:

on (release) {
	if (_root.points<=9) {
		if (_root.questions[_root.board.sell].GetCorrect() == 1) {
			_root.board.Ask = true;
			_root.points++;
		} else {
			_root.board.Ask = true;
			_root.shtraf++;
		}
	}
}

Скрипт першого фрейма у сцені "Level 5": 

stop();
s2 = new Sound();
s2.setVolume(100);
s2.loadSound("PHANTOM IN OPERA.mp3", true);
s2.start();
s2.onSoundComplete = function() {
	s2.start();
};
var connect1 = 0; //зв'язки між стабілізаторами та стабілайщерами...
var connect2 = 0;
var connect3 = 0;
var connect4 = 0;
var bomb_denied = false;
var counter = 0; //рахувати контакти вашого квадрата-детонатора з квадратами

скрипт вашого квадрата-детонатора:

onClipEvent(enterFrame)
{
	if(Key.isDown(Key.LEFT))
	{
		_x-=0.5;
	}
	if(Key.isDown(Key.RIGHT))
	{
		_x+=0.5;
	}
	if(Key.isDown(Key.UP))
	{
		_y-=0.5;
	}
	if(Key.isDown(Key.DOWN))
	{
		_y+=0.5;
	}
} //тут все зрозуміло і без коментарів

скрипт поля руху квадрата-детонатора:

mover - квадрат-детонатор

onClipEvent (enterFrame) 
{
	with (_root.mover)
	{
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMax, _y, true)) 
		{
			_root.mover._x-=1;
		}
		if (this.hitTest(getBounds(_root).xMin, _y, true)) {
			_root.mover._x+=1;
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) {
			_root.mover._y-=1;
		}
		if (this.hitTest(_x, getBounds(_root).yMin, true)) {
			_root.mover._y+=1;
		}
	}
}

скрипти стабілайзерів однакові(міняється лише connect1...2..3 і st1..2..3):

onClipEvent (load) {
	toching=false;
}
onClipEvent (enterFrame) {
	if(!this.hitTest(_root.st1._x, _root.st1._y, true))
	{
		toching=false;
		this.gotoAndPlay(1);
		_root.connect1=0;
	}
	with (_root.st1) {
		if (this.hitTest(_x, _y, true)) {
			this.gotoAndPlay(2);
			toching=true;
			_root.connect1=1;
			_root.st1.fall = false;
			_root.st1.free = true;
		}
	}
	with (_root.st2) {
		if (this.hitTest(_x, _y, true)) {
			_root.st2.fall = false;
			_root.st2.free = true;
		}
	}
	with (_root.st3) {
		if (this.hitTest(_x, _y, true)) {
			_root.st3.fall = false;
			_root.st3.free = true;
		}
	}
	with (_root.st4) {
		if (this.hitTest(_x, _y, true)) {
			_root.st4.fall = false;
			_root.st4.free = true;
		}
	}
}

скрипт лічильника:

seconds - змінна для динамічного тексту, що і відображає час до вибуху

onClipEvent (load) {
	seconds = 4500;
	s = 3;
	b = 0;
}
onClipEvent (enterFrame) {
	if (b<=100) {
		b++;
		_root.s2.setVolume(B);
	}
	seconds -= s;
	_root.timer.text = seconds;
	if (seconds<=0) {
		_root.play();
	}
}

скрипт стрілки у сцені "Level 6":

onClipEvent(enterFrame)
{
	if(_root.al=="Альберт" || _root.al=="Albert")
	{
		_root.play();
	}
}

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Питання з гри:

Структура:

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

q0 = new question("Сонце це...", "Зірка", "Пульсар", "Квазар", 1, false);
questions[0] = q0;

q0			- змінна

new		   - виділити пам'ять для конструктора

question()	- конструктор класа question

"Сонце це..." - питання

"Зірка"	   - варіант 1

"Пульсар"	 - варіант 2

"Квазар"	  - варіант 3

1			 - правильниа відповідь (варіант)

false		 - помітка питання (чи було задане)

Повідомлення відредагував GENTOR: 21.01.2007 – 03:17

  • 0

#8 Злодюжка

    опозиціонер, дисидент, відомий антикассандрист

  • Gamedev
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 883 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 21.01.2007 – 16:49

Перегляд дописуVirus (28.12.2006 11:56) писав:

А то якою мовою?
Делфі
  • 0

#9 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ-&gt;НТУУ &quot;КПІ&quot;

Відправлено 20.11.2011 – 22:54

Алгоритм вибору лідера Гарсія-Маліна. Але основна цінність моєї програми як приклада роботи зі стеком TCP/IP Linux))
Звичайно Pure C :(

По лінку стаття цього вченого та моя прога
http://www.ex.ua/view/11298537
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних