Перейти до вмісту

Відкр. джерельні, вільні-для-гри пк-ігри.

Open Source Games Free2Play Linux Games

Повідомлень в темі: 9

#1 фростыш_дурак(забанений)

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 867 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Look the my fuking IP

Відправлено 19.08.2015 – 14:35

  • 8
Зображення
Adanaxis
https://libregamewiki.org/Adanaxis

Я як ігронаркоман :( , полюбляю всілякі пк-ігри, зокрема "надибав" , прекрасну гру, яка моделює 4-вимірний ПРОСТІР! О_о Вау! Сказав я, яка красотища!. Увімкнув "хардокр" на ній , і почав гратися , але нажаль, дизайнери цієї гри, ммм, дещо "затупашили", і не врахували того, що ТЕМНО_СИНЯ, маленька цяточка, на ЧОРНОМУ фоні , при швидко змінюючосьому (бл.... дієприкметники в Укр. мові) зображенні, буде , ну ВАЖКО розрізнувальна! Треба якось синій колір, змінити на інший, благо гра - "опен_соурс" , здається.
Також рекомендую :
The Ur-Quan Masters !
Зображення
http://sc2.sourceforge.net/
- Красота, жаль не "опен соурс" (хоча :lol: , я "хз.".), але фрі-ту плей. .
спочатку потрібно дістати всі "пакети" із данними
uqm-content*.(залежиться від вашого "Лінуксу") 
uqm-music*.(залежиться від вашого "Лінуксу") 
uqm-voice*.(залежиться від вашого "Лінуксу") 
uqm*.(залежиться від вашого "Лінуксу") 
, а тоді "встановити"
 uqm-content*.(залежиться від вашого "Лінуксу") 
, потім саму програму ініціалізації
uqm
. Ну а далі, відправляйтесь у цікаву казку! - якось так :)

7kaa
Зображення
http://7kfans.com/?tag=7kaa
http://www.7kfans.co...x.php/Main_Page
https://libregamewiki.org

Для любителів стратегій, якщо чесно, мені ця гра "не дуже", але грати можна. Має, здається чимало фанатів, і активно розвивається.

#2 Pavlo_Taiko

    міністр по боротьбі з етикою та мораллю

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2145 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.08.2015 – 18:23

http://adarkroom.doublespeakgames.com
  • 0

#3 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6187 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 19.08.2015 – 18:41

чотиримірний простір кажеш? у іграх тримірний простір проектується на двомірну поверхню таким чином, що на поверхню в пікселі проектуються тільки ті вокселі тримірних об'єктів, які є на поверхні об'єкта і на прямій лінії до точки проекції тільки прозорі вокселі або тупо їх відсутність.
Щоб імітувати чотиривимірний простір потрібно виконати проекцію з чотиримірного простору на один з безлічі тримірних просторів, а потім з цього тримірного простору зробити проекцію в двомірний.
заморочки з розрахунками конкретні, але що це змінить в результаті? в двомірній поверхні екрану?
  • 0

#4 фростыш_дурак(забанений)

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 867 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Look the my fuking IP

Відправлено 19.08.2015 – 20:16

Перегляд дописуPavlo_Taiko (19.08.2015 – 18:23) писав:

Ви якісь страшні майданчики даєте, із купої "ява-скриптів", страшних... У мене таке слава , Тексовому_переглядачу не відображається...

__________ДОДАНО________________

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (19.08.2015 – 18:41) писав:

чотиримірний простір кажеш? у іграх тримірний простір проектується на двомірну поверхню таким чином, що на поверхню в пікселі проектуються тільки ті вокселі тримірних об'єктів, які є на поверхні об'єкта і на прямій лінії до точки проекції тільки прозорі вокселі або тупо їх відсутність.
Щоб імітувати чотиривимірний простір потрібно виконати проекцію з чотиримірного простору на один з безлічі тримірних просторів, а потім з цього тримірного простору зробити проекцію в двомірний.
заморочки з розрахунками конкретні, але що це змінить в результаті? в двомірній поверхні екрану?
Це ви мабуть, сублімували ваші "націоналістичні_мантри" на площину "4Д-моделінгу" ?? хД - жартую.
Від мого екрану мені нікуди не подітись, але ж я уявляю що то З-Вим зображення, через тіні, гру світла, перспективу, т.є. просто свідомий самообман :), так само змоделювали і 4-Вим простір, - вийшло просто БОМБЕЗНО! Тільки ота "галіма" темно-синя цятка, яку на чорному фоні нічорта не видно, осбливо коли "все милькає" і потрібно щвидко "прицілюватися", бо "hard-mode" , плюс 1 проти 20 "злиз" противників, в якійсь н-нній місії, та ще і гра "зберігатися не хоче" :( - Це такий !@#$!#@!@$&*$(%%!@# , чим думали дизайнери цієї гри, я не знаю...
  • 0

#5 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6187 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 19.08.2015 – 21:08

Перегляд дописуфростыш_дурак (19.08.2015 – 20:16) писав:

Від мого екрану мені нікуди не подітись, але ж я уявляю що то З-Вим зображення, через тіні, гру світла, перспективу, т.є. просто свідомий самообман :), так само змоделювали і 4-Вим простір, - вийшло просто БОМБЕЗНО! Тільки ота "галіма" темно-синя цятка, яку на чорному фоні нічорта не видно, осбливо коли "все милькає" і потрібно щвидко "прицілюватися", бо "hard-mode" , плюс 1 проти 20 "злиз" противників, в якійсь н-нній місії, та ще і гра "зберігатися не хоче" :( - Це такий !@#$!#@!@$&*$(%%!@# , чим думали дизайнери цієї гри, я не знаю...
Я колись в юності з кінотеатру притаскав додому картонні окуляри з червоним і синім світлофільтром. кіно типу три де було, буе(тубто нудить)
і на паскалі балувався, тримірну графіку робив. тобто тримірні масиви булевської величини.
Ось два тримірні масиви - червоний і синій. І окремо розраховуються дві проекції - синя і червона. для правого і для лівого ока. Розрахунки відбуваються з наперед заданими координатами очей відносно екрану. А значення масиву булевське - там або є точка або її немає. Розраховував лінії, які з'єднують точки віртуального тримірного простору з точками, що відповідають координтам очей, розраховував точку, де ця лінія перетиналася з площиною, площина - то екран монітора. Ось такі проекції тривимірного простору на площину.
А точки з'єднані лініями, що утворюють куб. А всі фокуси відбуваються з координатами тривимірного простору тобто індексами тривимірного масиву - натискаєш W - куб наближається, натискаєш S - куб віддаляється. Покрутив мишкою - куб обертається.
Тобто на екрані було два куби - червоний і синій. Але в окулярах було видно лише один куб - такого дивного кольору:) І от візуально я сприймав, що відстань до кубу змінюється - то куб в глибині монітору настільки, що аж у сусідній кімнаті, то навпаки - з екрану до мене цей куб вилазив :)
Ну це все я кажу до того, що я знаю що таке проекція тримірного простору на двомірну поверхню. А от проекція чотиримірного простору на двомірну поверхню - цього я не знаю. Математично то це можна зробити, але який у тому сенс?

в іграх дизайнери як роблять тримірні об'єкти? тримірний об'єкт має багато двомірних полігонів. А як намалювати чотиривимірний об'єкт? адже його поверхня складається з багатьох тривимірних об'єктів!
  • 1

#6 фростыш_дурак(забанений)

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 867 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Look the my fuking IP

Відправлено 19.08.2015 – 22:36

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (19.08.2015 – 21:08) писав:

Я колись в юності з кінотеатру притаскав додому картонні окуляри з червоним і синім світлофільтром. кіно типу три де було, буе(тубто нудить)
і на паскалі балувався, тримірну графіку робив. тобто тримірні масиви булевської величини.
Ось два тримірні масиви - червоний і синій.  І окремо розраховуються дві проекції - синя і червона. для правого і для лівого ока. Розрахунки  відбуваються з наперед заданими координатами очей відносно екрану. А значення масиву булевське - там або є точка або її немає.  Розраховував лінії, які з'єднують точки віртуального тримірного простору з точками, що відповідають координтам очей, розраховував точку, де ця лінія перетиналася з площиною, площина - то екран монітора. Ось такі проекції тривимірного простору на площину.
А точки з'єднані лініями, що утворюють куб. А всі фокуси відбуваються з координатами тривимірного простору тобто індексами тривимірного масиву - натискаєш W - куб наближається, натискаєш S - куб віддаляється. Покрутив мишкою - куб обертається.
Тобто на екрані було два куби - червоний і синій. Але в окулярах було видно лише один куб - такого дивного кольору :) І от візуально я сприймав, що відстань до кубу змінюється - то куб в глибині монітору настільки, що аж у сусідній кімнаті, то навпаки - з екрану до мене цей куб вилазив :)
Ну це все я кажу до того, що я знаю що таке проекція тримірного простору на двомірну поверхню. А от проекція чотиримірного простору на двомірну поверхню - цього я не знаю. Математично то це можна зробити, але який у тому сенс?

в іграх дизайнери як роблять тримірні об'єкти?  тримірний об'єкт має багато двомірних полігонів. А як намалювати чотиривимірний об'єкт? адже його поверхня складається з багатьох тривимірних об'єктів!
Тю. А я знаю? О_о . Там реалізовано це у вигляді додаткової степені свободи (людське око, не може бачити 4-Вим зображення, ну тобто мозок і око.. ), в грі "рухатися" можна в три-вимірі, і в четвертому. Ну, це важко пояснити, є спеціяльні текстури. Щось, на подібності отакого я гадаю.
Зображення
https://en.wikipedia...mensional_space

на екрані можна намалювати 3-Вим зображення, за допомогою ПЕРСПЕКТИВИ, ТІНІ, т.д. І відповідно можна створити проекцію 4-Вим зображення. Все там створюється із елементарних частинок, які вдало комбінуються і утворюють ілюзію руху у 4-вимірному просторі, згідно усим канонам Геометрії (ну, може не всим :lol: ). Але я сам не розумію, по якій вони його там все "рахують", бо 4-Вим, це не те саме що 3-Вим, обертання там інше, Але із допомогою комп’ютера, то все легко обчислюється..
В самій грі, виглядає - бомбезно, там можна "обертатись" в 4-му вимірі :lol: . Зображення
http://sysmagazine.com/posts/113485/ - тут купа гарних малюночків.

В ГІМ є кілометри інформації з цього приводу.
http://www.mushware.com/ - сайт "яйцеголових" розробників. , там куча інформації по 4-Вимірному просторі. Потрібно в них на "спенгліші" запитати як оту довбану темно-синю цятку перетворити у щось яскравіше. Бо я не можу на "харді" пройти , якусь місію про розвідку .. :(
  • 0

#7 Pavlo_Taiko

    міністр по боротьбі з етикою та мораллю

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2145 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 20.08.2015 – 07:22

Перегляд дописуфростыш_дурак (19.08.2015 – 20:16) писав:

Ви якісь страшні майданчики даєте, із купої "ява-скриптів", страшних... У мене таке слава , Тексовому_переглядачу не відображається...
Вибач, я не розмовляю клінгонською.
  • 0

#8 recht

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 231 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 20.08.2015 – 09:31

, так про які ігри іде мова, виключно для Лінукс, в тому числі портовані, чи тільки опенсорс?
Тільки коротенько, будь ласка :)
  • 0

#9 фростыш_дурак(забанений)

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 867 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Look the my fuking IP

Відправлено 20.08.2015 – 15:32

Перегляд дописуrecht (20.08.2015 – 09:31) писав:

, так про які ігри іде мова, виключно для Лінукс, в тому числі портовані, чи тільки опенсорс?
Тільки коротенько, будь ласка :)
Відкрито-джерельні і безкоштовні, вони доречі часто є "кросплатформенними" . Безкоштовні в сенсі не тому безкоштовні, що з ТеПіБі, і з вірусами, а безкоштовні в сенсі такі, якими їх створили розробники.

P.S. Нічого не маю проти ТіПіБі, просто люди різні бувають...

Повідомлення відредагував фростыш_дурак: 20.08.2015 – 15:34

  • 0

#10 Lizanum

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 21 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.01.2017 – 11:13

Привіт
Можливо пишу не в той розділ, але кращого місця для цього не найшов.

Я створив цю тему для того щоб знайти у Тернополі людей які також цікавляться настільнми іграми.
Тому що не завжди вистарчає гравців на ту чи іншу гру.Також не завжди є місце де проводити ці ігри.
Тому пишіть всі кому це цікаво.
Можемо прийняти в свою тусу

Кому цікаво є такі ігри:

Carcassonneдодатки
A Game of Thrones: The Board Game Second Edition додатки
Rex: Final Days of an Empire
Summoner Wars: Master Set
Small World
Descent: Journeys in the Dark Second EditionLair of the Wyrm
Arkham Horror
Citadels
Claustrophobia
Метро 2033 2-е издание
Манчкин
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних