Перейти до вмісту

Китайський електромобіль Zotye Е01


Повідомлень в темі: 6

#1 Chhub

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 29 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 21.04.2015 – 11:42

  • 6
В Шанхаї щойно відкрилася автовистака, де китайці продемонстрували "свій" міський сітікар Zotye Е01.

#2 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6175 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 21.04.2015 – 13:24

не так я собі уявляю практичний сітікар.
транспорт для перевезення однієї людини на роботу і в магазин пивинен бути:
1) одномістним. щоб компактніше бути, щоб на паркінгу менше площі займати, щоб затори собою не створювати
2) однодверним. одна дверка з правого боку без склопідйомника, відкривається як у фургона - ковзанням назад - щоб на паркінгу можна було тісно припаркуватися без загрози вдарити дверцятами іншу машину. склопідйомник з лівого боку в кузові авто.
3) мати великі колеса. 15-17 дюймів. і великий кліренс. щоб не розсипатися на наших дірявих дорогах, і мати можливість виїхати на бордюр (порєбрік) яма-дира на асфальті не повинна зашкодити автомобілю.
4) двигун ззаду, багажник попереду. якщо автомобіль паркується біля магазину - то паркується передом до тротуару. покупки з магазину зручніше завантажити в багажник попереду.
  • 1

#3 Chhub

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 29 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 21.04.2015 – 21:35

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (21.04.2015 – 13:24) писав:

не так я собі уявляю практичний сітікар.
транспорт для перевезення однієї людини на роботу і в магазин пивинен бути:
1) одномістним. щоб компактніше бути, щоб на паркінгу менше площі займати, щоб затори собою не створювати
2) однодверним. одна дверка з правого боку без склопідйомника, відкривається як у фургона - ковзанням назад - щоб на паркінгу можна було тісно припаркуватися без загрози вдарити дверцятами іншу машину. склопідйомник з лівого боку в кузові авто.
3) мати великі колеса. 15-17 дюймів. і великий кліренс. щоб не розсипатися на наших дірявих дорогах, і мати можливість виїхати на бордюр (порєбрік) яма-дира на асфальті не повинна зашкодити автомобілю.
4) двигун ззаду, багажник попереду. якщо автомобіль паркується біля магазину - то паркується передом до тротуару. покупки з магазину зручніше завантажити в багажник попереду.

Як на мене слушні думки:) Впроваджуйте в життя, шукайте інвесторів проекту, і Вам забезпечений успіх Ілона Маска)
  • 1

#4 misskatya

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 6 повідомлень

Відправлено 23.10.2016 – 13:20

Цікаво буде)
  • 1

#5 Kara

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 58 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 11.11.2016 – 12:53

Перегляд дописуФеєричний неук ':)' (21.04.2015 – 13:24) писав:

не так я собі уявляю практичний сітікар.
транспорт для перевезення однієї людини на роботу і в магазин пивинен бути:
1) одномістним. щоб компактніше бути, щоб на паркінгу менше площі займати, щоб затори собою не створювати
2) однодверним. одна дверка з правого боку без склопідйомника, відкривається як у фургона - ковзанням назад - щоб на паркінгу можна було тісно припаркуватися без загрози вдарити дверцятами іншу машину. склопідйомник з лівого боку в кузові авто.
3) мати великі колеса. 15-17 дюймів. і великий кліренс. щоб не розсипатися на наших дірявих дорогах, і мати можливість виїхати на бордюр (порєбрік) яма-дира на асфальті не повинна зашкодити автомобілю.
4) двигун ззаду, багажник попереду. якщо автомобіль паркується біля магазину - то паркується передом до тротуару. покупки з магазину зручніше завантажити в багажник попереду.

Згодна зі всіма пунктами. Для міської машини це були б величезні переваги.
  • 1

#6 Ancani

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 7 повідомлень

Відправлено 11.11.2016 – 18:17

А наші колись до такого додумаються?
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних