Перейти до вмісту

Шкільна олімпіада з інформатики


Повідомлень в темі: 3

#1 QWERTYJJJJJJ

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 1 повідомлень

Відправлено 17.10.2014 – 10:05

  • 3
Доброго часу доби, шановні форумчани
Я працюю вчителем інформатики в одній з сільських шкіл всього 1,5 місяці і сьогодні прийшли завдання на шкільну олімпіаду з інформатики. Завдання - з програмування. Але справа в тому, що рівень знань учнів навіть в 11 класі далекий від того необхідного рівня, який би дав змогу розв'язати хоча б одне з поставлених завдань. В зв'язку з цим хотів би дізнатись чи може хтось захотів би поділитись варіантом розв'язку даних задач. Був би дуже вдячний за допомогу


Цитата

Завдання:
Задача 1. ( 20 балів)
Заданінатуральні числа X, Y, Z. Визначити, чи можливо дати здачу у розмірі Z копійок, якщо у наявності ємонети номіналом X та Y копійок. Якщо можливо, визначте кількість монеткожного типу. Розв’язки,що знаходитимуть найменшу кількість монет, отримають додаткові бали.
Задача 2. (20 балів)
Заданічисла А1, В1, С1, А2, В2, С2. Ними задається система з 2 рівнянь з 2
невідомими:
А1*x+В1*y+С1=0;
А2*x+В2*y+С2=0;
Такасистема не має роз’язків,або має один чи нескінченнукількість роз’язків. Вивести розв’язок системи (значення x, y), або вивести, що його не існує, чи розв’язків нескінченна кількість.
Задача 3. Трикутник (25 балів)
Задано точку з координатами (х, у) ітрикутник з координатами вершин (х1, у1), (х22), (х3, у3). Визначте, чи лежитьточка всередині чи зовні трикутника.
Задача 4. (35 балів)
Хлопчики вирішили купити килими для своєї кімнати у гуртожитку. Їхня кімната –
прямокутна, розміри – цілі числа a та b. Коли хлопці запитали в магазині, які розміри квадратних килимів, щобули у продажі, то продавець назвав їм ціле число c.
Яку кількість килимівнеобхідно придбати товаришам, щоб накрити максимальну площу кімнати? Килими не
можна накладати та підгортати. Визначте також, яка площа кімнати буде не
накритою килимами.

Прикріплені файли



#2 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6568 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 17.10.2014 – 12:16

Перегляд дописуShіver2005 (17.10.2014 – 10:29) писав:

Завдання хибне, оскільки Z вказане як константа. Тому або менший або більший розмір для неї буде рівнозначний.
ти не правий. простенькі звичайні задачі.
задані номінали, і задана сума, яку треба скласти з цих номіналів, знайти булевську величину - можливо чи ні.
1) перевірити чи обидва номінали менші суми (здачі) . якщо один з номіналів рівний здачі - відразу розвязок. якщо обидва номінали більші - неможливо.
2) задані номінали треба порівняти, взяти те що більше, і додавати його стільки разів, було рівне або перевершило задану суму.
3) якщо отримане число перевершує задану суму - відняти один цей номінал і додати менший номінал, перевірити чи вийшла сума,
4) якщо отримане число більше суми то відняти один більший номінал і додати менший. якщо менша суми - просто додати менший номінал. перевірити.
5) не забувати підраховувати кількість монет

Повідомлення відредагував Хмурий Князь Вітольд: 17.10.2014 – 12:17

  • 0

#3 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6568 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 17.10.2014 – 12:21

другу задачу - можна зробити математичні операції з рівняннями, щоб перетворити їх,
або в програмі тупо перебором всіх х і у перевіряти булевську велечину чи рівняння рівні нулю з певною похибкою. от коли рівняння рівні нулю, тоді вивести на екран х і у
  • 0

#4 renxu

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 266 повідомлень

Відправлено 22.10.2014 – 16:58

Перегляд дописуQWERTYJJJJJJ (17.10.2014 – 10:05) писав:

Доброго часу доби, шановні форумчани
Я працюю вчителем інформатики в одній з сільських шкіл всього 1,5 місяці і сьогодні прийшли завдання на шкільну олімпіаду з інформатики. Завдання - з програмування. Але справа в тому, що рівень знань учнів навіть в 11 класі далекий від того необхідного рівня, який би дав змогу розв'язати хоча б одне з поставлених завдань. В зв'язку з цим хотів би дізнатись чи може хтось захотів би поділитись варіантом розв'язку даних задач. Був би дуже вдячний за допомогу

Завдання:
Задача 1. ( 20 балів)
Заданінатуральні числа X, Y, Z. Визначити, чи можливо дати здачу у розмірі Z копійок, якщо у наявності ємонети номіналом X та Y копійок. Якщо можливо, визначте кількість монеткожного типу. Розв’язки,що знаходитимуть найменшу кількість монет, отримають додаткові бали.
Задача 2. (20 балів)
Заданічисла А1, В1, С1, А2, В2, С2. Ними задається система з 2 рівнянь з 2
невідомими:
А1*x+В1*y+С1=0;
А2*x+В2*y+С2=0;
Такасистема не має роз’язків,або має один чи нескінченнукількість роз’язків. Вивести розв’язок системи (значення x, y), або вивести, що його не існує, чи розв’язків нескінченна кількість.
Задача 3. Трикутник (25 балів)
Задано точку з координатами (х, у) ітрикутник з координатами вершин (х1, у1), (х2,у2), (х3, у3). Визначте, чи лежитьточка всередині чи зовні трикутника.
Задача 4. (35 балів)
Хлопчики вирішили купити килими для своєї кімнати у гуртожитку. Їхня кімната –
прямокутна, розміри – цілі числа a та b. Коли хлопці запитали в магазині, які розміри квадратних килимів, щобули у продажі, то продавець назвав їм ціле число c.
Яку кількість килимівнеобхідно придбати товаришам, щоб накрити максимальну площу кімнати? Килими не
можна накладати та підгортати. Визначте також, яка площа кімнати буде не
накритою килимами.
Не зрозумів, чому це є завдання з інформатики.
№ 1, справді, простіше розв'язати тупим перебором від int(z/x) до int(z/y)
2 і 3 розв'язуються математично, тобто відповідь вкладається в одну формулу
4 взагалі сформульовано некоректно: які розміри квадратних килимів ?.. ціле число c
Число с - сторона квадрату чи площа ?
Якщо сторона (що більш відповідає цілочисленності задачі), то відповідь знову ж вкладається в 2 формули, і місця для програмування немає
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних