Перейти до вмісту

Електромобілі 2014-2017 років


Повідомлень в темі: 28

#1 Chhub

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 30 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 23.09.2014 – 16:10

  • 34
Про нові розробки електромобілів 2014-2017 років можна ознайомитися на
http://marunnet.com/category/avto-moto-mir/

#2 Izuk84

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 2 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 21.08.2015 – 14:42

Я віддаю перевагу новий BMW i8 :)))
  • 0

#3 Myroslava

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 5 повідомлень

Відправлено 22.11.2015 – 12:19

Цікаво чи дійсно електромобілі стануть нашим майбутнім і чи люди захочуть перейти на них...
  • 0

#4 Brother

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 9 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 15.04.2016 – 13:02

перейдуть, треба трохи часу
нафтомагнати поки стримують рух електромобілів
  • 0

#5 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6236 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 15.04.2016 – 13:09

тарифи на електроенергію піднімають і ще підніматимуть. вигода стає сумнівною.
  • 0

#6 SouLusta

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 7 повідомлень

Відправлено 03.07.2016 – 19:07

Зараз часто бачу на вулицях Києва, Харкова nissan leaf. Здається, і до нас доходять технології, нарешті :happy1:
  • 0

#7 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6236 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 05.07.2016 – 22:15

зараз як ціна на нафту впала, то бензин виходить дешевше акумуляторів, електромобілі не вигідні.
  • 0

#8 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6236 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 08.07.2016 – 13:41

Перегляд допису8758947589473958 (08.07.2016 – 09:36) писав:

Ціна на бензин падає у межах похибки. Ніхто не втрачатиме свого прибутку. Чому я мушу про це писати дорослій людині з власною черепною коробкою?!!!!
бла бла бла щось про коробку
а про то що бензин дешевше чим замінювати акамулятори - стаття була така, порахували це все.
і коли долар був 8 а бензин 16 - то бензин був два долара. коли долар 25 а бензин 19 - це близько 0,75 долара. тобто в два з половиною рази дешевше.
це у вас у москалів там бензин не подешевшав, а в цивілізованому світі ось так. електромобілі відрізняються тим, що основні затрати - це не оплата елекроенергії, а регулярна купівля нових акамуляторів, і виходить бензин дешевше
  • 0

#9 Chhub

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 30 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 11.10.2016 – 19:07

Перегляд дописуMyroslava (22.11.2015 – 12:19) писав:

Цікаво чи дійсно електромобілі стануть нашим майбутнім і чи люди захочуть перейти на них...

Уже можна з впененістю відповісти,0 що за електромобілями майбутнє... Європа взагалі планує за 10 років повністю перейти на цей вид транспорту, Україна, думаю, тоже не пастиме задніх...

Перегляд допису8758947589473958 (26.07.2016 – 06:54) писав:

Москалоїди презентували Ладу Весту.

В Україні є аналоги?

В Україні є поки що єдиний вітчизняний прототип електрокару. Його розробила компанія Electric Marathon International і дала йому назву Synchronous.

Зображення
  • 0

#10 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3803 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 11.10.2016 – 21:00

Перегляд дописуФеєричний неук ':)' (08.07.2016 – 13:41) писав:

бла бла бла щось про коробку
а про то що бензин дешевше чим замінювати акамулятори - стаття була така, порахували це все.
і коли долар був 8 а бензин 16 - то бензин був два долара. коли долар 25 а бензин 19 - це близько 0,75 долара. тобто в два з половиною рази дешевше.
це у вас у москалів там бензин не подешевшав, а в цивілізованому світі ось так. електромобілі відрізняються тим, що основні затрати - це не оплата елекроенергії, а регулярна купівля нових акамуляторів, і виходить бензин дешевше
Зачекай. Поки електромобілів мало, вони не вносять значної долі в споживання електроенергії. Але при масовому їх використанні треба буде будувати нові електростанції. Звичайно, якщо Європа імпортуватиме електроенергію, для Європи то вигідно і чисто, але брудно для тих країн, де електровтанції побудують (сусіди Еуропи Зображення ). І ціна на електроенергію теж напевно тоді підскоче. Так що, тепер нема сенсу щось порівнювати, при масовості електромобілів все поміняється. Якщо не з’являться нові джерела енергії нічого не вигорить.

Перегляд дописуФеєричний неук ':)' (15.04.2016 – 13:09) писав:

тарифи на електроенергію піднімають і ще підніматимуть. вигода стає сумнівною.
Вирішуватимуть не тарифи, а політика. Звичайно по собівартості електромобіль дорожчий. Але країни, які захотять електромобілізуватись, напевно просто введуть драконячі податки на власників бензинових авто за забруднення.
  • 0

#11 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3803 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 12.10.2016 – 18:44

Перегляд допису8758947589473958 (12.10.2016 – 05:49) писав:

Європа їздить на роверах. Окрім східної Європи, яка ментально Європою не є.
Якби так справді було, то це була би реальна боротьба за екологію (а не боротьба нечесних зелених політиків за голоса схибнутих на зеленому виборців). Краще на своїх двох, але мажна і на лісапеті. (Реально, поки нема нових видів енергії, екологічну ситуацію можна поправити тільки зменшивши споживання, відмовившись від ряду благ, а не міняючи шило на мило) А електромобіль є дорожчий і екологічно брудніший за звичайний бензиновий.
Європа часто поводиться неадекватно, як у випадку з так званою "зеленою енергією", яка в сумі брудніша, ніж звичайна.

Повідомлення відредагував kalamar: 12.10.2016 – 18:49

  • 0

#12 серпинка

    перлинка хмаринка машинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1089 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 12.10.2016 – 19:54

Я думаю, що переходять на електромобілі не тому, щоб екологічну ситуацію покращити, а тому, що запаси нафти у світі закінчуються. Догралися.

Перегляд допису8758947589473958 (12.10.2016 – 05:49) писав:

Європа їздить на роверах. Окрім східної Європи, яка ментально Європою не є.
А як бути зі швидкою, пожежною, теж на велосипеди? Про велосипедну поліцію ще чула, навіть серіал колись дивилась.
  • 0

#13 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3803 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 13.10.2016 – 00:19

Перегляд дописусерпиня (12.10.2016 – 19:54) писав:

Я думаю, що переходять на електромобілі не тому, щоб екологічну ситуацію покращити, а тому, що запаси нафти у світі закінчуються. Догралися.
Запаси нафти не закінчуються. На ближчі 100 років точно вистачить. Плани по переходу на електротранспорт в основному зеленими ініціюються, пов’язані зі зменшенням викиду CO2. Реально, для великих загазованих міст то справді добре, але не треба забувати, що викиди не зникають, а просто за межі міст переносяться. І шкідливість для оточення не одним CO2 міряється. Напр. як бути зі шкодою для оточення при виробництві акумуляторів, і згодом, при утилізації відпрацьованих?
Щкода для оточення, зазвичай більше політика, ніж розрахунок. Оскільки факторів дуже багато, можна крутити як завгодно.
Ось рев’ю, здається конгресом профінансоване, там і про електромобілі є.

Перегляд дописусерпиня (12.10.2016 – 19:54) писав:

А як бути зі швидкою, пожежною, теж на велосипеди? Про велосипедну поліцію ще чула, навіть серіал колись дивилась.
Вони на бензині будуть. Ідея в тому, що якщо є бажання справді боротись за екологію, слід взагалі заборонити приватні автомобілі, розвивати громадський транспорт. Зображення Їзда з пункту А в пункт В автобусом справляє значно менше забруднення, ніж їзда на власному авто. Найпередовіші деякі регіони Африки, де взагалі авто не користуються, а ходять на своїх двох. Європі треба вчитись і брати приклад.Зображення

Повідомлення відредагував kalamar: 13.10.2016 – 00:20

  • 1

#14 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6236 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 13.10.2016 – 08:06

А от я не парюсь на тему екології, електромобілі мені до вподоби по технічним причинам. Менше механізмів менше бруду. Прогрівати не треба.
Мені би до ниви електродвигун 50 квт, щоб на місці КПП стояв до роздатки, а весь підкапотний простір щоб займав суперконденсатор, який не зношується і швидко заряджається. Запасу ходу мені би вистачило 15км. Але важливо щоб це було дешевше бензину.
  • 0

#15 серпинка

    перлинка хмаринка машинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1089 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 13.10.2016 – 11:31

Перегляд дописуkalamar (13.10.2016 – 00:19) писав:

Запаси нафти не закінчуються. На ближчі 100 років точно вистачить.
А що таке 100 років?) Це не так вже й багато. Хоча читала і іншу інформацію, що нафти вистачає лише на 53 роки.

Перегляд дописуkalamar (13.10.2016 – 00:19) писав:

Вони на бензині будуть. Ідея в тому, що якщо є бажання справді боротись за екологію, слід взагалі заборонити приватні автомобілі, розвивати громадський транспорт. Зображення Їзда з пункту А в пункт В автобусом справляє значно менше забруднення, ніж їзда на власному авто. Найпередовіші деякі регіони Африки, де взагалі авто не користуються, а ходять на своїх двох. Європі треба вчитись і брати приклад.Зображення
Я згодна, що треба розвивати гром. транспорт, в Україні ситуація з ним взагалі катастрофічна, все забито + пробки на дорогах не дають проїхати((
  • 0

#16 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6236 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 13.10.2016 – 13:11

Громадський транспорт - для рабів. перевозить рабів з місця ночівлі до місця роботи і назад. ніякої свободи.
Вільні люди мають свій транспорт.

та ж сама фігня з квартирами. квартира - то є місце ночівлі раба. Вільні люди мають окреме житло
  • 0

#17 серпинка

    перлинка хмаринка машинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1089 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 13.10.2016 – 13:45

Перегляд дописуФеєричний неук ':)' (13.10.2016 – 13:11) писав:

Громадський транспорт - для рабів. перевозить рабів з місця ночівлі до місця роботи і назад. ніякої свободи.
Вільні люди мають свій транспорт.

та ж сама фігня з квартирами. квартира - то є місце ночівлі раба. Вільні люди мають окреме житло
Я й не спорю, що я рабиня) А за твоїми параметрами, то тим більше нею є. Тому, хочу просто покращити своє існування - бажаю кращих умов громадських перевезень!
  • 0

#18 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6236 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 13.10.2016 – 15:35

Перегляд допису8758947589473958 (13.10.2016 – 15:08) писав:

Вітольд соціохейтер. Не був ніде.
я бидлохейтер. я не винен, що в соціуму тотально переважає бидло.
і чого це я не був ніде?! ну за межі України я ще не виїздив, але то ще попереду
  • 0

#19 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3803 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 13.10.2016 – 15:58

Перегляд дописуФеєричний неук ':)' (13.10.2016 – 08:06) писав:

А от я не парюсь на тему екології, електромобілі мені до вподоби по технічним причинам. Менше механізмів менше бруду. Прогрівати не треба.
Мені би до ниви електродвигун 50 квт, щоб на місці КПП стояв до роздатки, а весь підкапотний простір щоб займав суперконденсатор, який не зношується і швидко заряджається. Запасу ходу мені би вистачило 15км. Але важливо щоб це було дешевше бензину.
Прогрівати не треба, але ємність акумулятора на морозі падає. Звичайне авто в електро не перетвориш, бо акумулятори важать до біса. Якщо хочеш тягати акумулятор, треба кузов легкий, треба люминь, титан Зображення , легкі матеріали. Відповідно ціна росте. Дорожчим буде також ремонт. Акумулятори, які не зношуються, це з області фантастики. Загалом електромобіль дорожчий за звичайний і в експлуатації, і в виробництві. В чесному змаганні він здує звичайному майже по всьому.
Але звичайно, змагання чесним не буде, політики вирішать на які машини авторабів Зображення пересадити. Тебе питати не будуть, що ти хочеш, а просто при потребі податками копменсують різницю невигідності електромобіля, так, що з врахуванням податків, вигідно стане купувати електромобіль.

Повідомлення відредагував kalamar: 13.10.2016 – 15:59

  • 0

#20 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6236 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 13.10.2016 – 16:09

Цитата

В прошлом году Detroit Electric отметила свой столетний юбилей. В 1907 году компания начала производство электромобилей. В начальном варианте на электромобиль устанавливали свинцово-кислотные аккумуляторы. С 1911 по 1916 гг. за дополнительную плату в $600 можно было установить железо-никелевый аккумулятор Эдисона. Электромобиль на одной зарядке аккумуляторов мог проехать 130 км., хотя на испытаниях в Детройте был достигнут результат 340,1 км. Электромобиль развивал максимальную скорость 32 км/ч., что было достаточно для эксплуатации в городах начала XX века.
Ну от що ще треба? Але ми й досі на бензині їздимо

Перегляд дописуkalamar (13.10.2016 – 15:58) писав:

Прогрівати не треба, але ємність акумулятора на морозі падає. Звичайне авто в електро не перетвориш, бо акумулятори важать до біса.
ну, любителі ж переробляють. та і запас ходу мені багато не треба. Аби оце вже були обіцяні графенові акамулятори, еле щось їх не чутно.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних