Перейти до вмісту

смерті на дорогах

смерть дороги

Повідомлень в темі: 5

#1 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 30.10.2013 – 16:52

  • 5

Цитата

За 2012 рік на дорогах України загинули близько 5 тисяч людей
За перші 9 місяців нинішнього року на дорогах України, за даними МВС, загинули понад 3,2 тисячі людей. Майже половина з них – пішоходи і велосипедисти, які є найменш захищеними учасниками дорожнього руху. Про це свідчить і статистика: кожна шоста дорожньо-транспортна пригода за участю велосипедиста закінчується смертельно (близько 16 відсотків). Натомість у випадку зіткнення двох автомобілів аварії мають летальні наслідки в 11 відсотках випадків.
http://www.dw.de/%D1...0%B8/a-17190330

Цитата

Щороку на українських дорогах стається близько 20 тисяч дорожньо-транспортних пригод (ДТП), в яких травмується 20 тисяч, а гине п'ять тисяч осіб. Про це заявив віце-прем'єр України Костянтин Грищенко на міжнародній конференції "Безпека пішоходів і велосипедистів", яка проходить в Києві і була організована Міжнародною організацією з безпеки дорожнього руху (La Prevention Routiere Internationale, PRI) та Всеукраїнською громадською організацією "Асоціація безпеки дорожнього руху". За оцінками Світового банку, внаслідок ДТП держава щороку втрачає 2,5-3 відсотки валового внутрішнього продукту, що становить у перерахунку п'ять мільярдів доларів.
50 кілометрів у містах
Організація "За безпеку пішоходів!" розробила концепцію Державної цільової програми підвищення безпеки пішоходів в Україні на період до 2020 року. Серед іншого, вона містить пропозицію обмежити швидкість транспорту в населених пунктах до 50 кілометрів на годину. Козоріз підкреслив, що таке обмеження запроваджене в ЄС, де довело свою ефективність, і що, за європейськими розрахунками, зменшення швидкості руху на 10 кілометрів дає зменшення рівня смертельних випадків на 15-20 відсотків. За його словами, в Європі розгортається рух за обмеження швидкості авт в житлових зонах до 30 км на годину, оскільки тоді, "навіть якщо пішохід втрапить під колеса авта, в нього залишаються великі шанси вижити".
І хоча втілення цієї ідеї не потребує жодних коштів, громадським активістам не вдалося домогтися того, аби в нових правилах дорожнього руху, що набули чинності навесні 2013 року, швидкість транспорту була обмежена. "Можновладці виходять з політичної доцільності і побоюються, що обмеження швидкості спричинить невдоволення частини водіїв швидкісних авт. Вони й самі вже давно не були звичайними пішоходами і не розуміють небезпеки, на яку щодня наражаються на вулицях міст звичайні українці", – сказав Козоріз.
http://www.dw.de/50-...1%85/a-16896905

Повідомлення відредагував Armando: 30.10.2013 – 16:56


#2 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.11.2013 – 09:18

Перегляд дописуShіver2005 (31.10.2013 – 16:46) писав:

Бухі і в автівках і на вулицях. Іще люблять переходити дорогу на червоне світло. Бики.
одна з головних проблем аварійності - перевищення швидкісного режиму. Більшість думає, що в містах чим швидше їдеш, тим скоріше будеш у пункті призначення.
Але науковці розрахували, що в містах оптимальна швидкість для найбільшої пропускної здатності доріг - 50км на годину.
Другий фактор - неповага водіїв до пішоходів та інших водіїв. Третій - сама конструкція автомобіля - з 40-60км на годину легко розігнатись до 80-120 за кілька секунд, Багато водіїв за звичкою їзди на трасі в місті намагається їздити 80-120км на годину при першій ліпшій нагоді.

Повідомлення відредагував Armando: 02.11.2013 – 09:19

  • 0

#3 Kvaziamore

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 14 повідомлень

Відправлено 02.11.2013 – 11:17

Перегляд дописуShіver2005 (31.10.2013 – 16:46) писав:

Бухі і в автівках і на вулицях. Іще люблять переходити дорогу на червоне світло. Бики.
А ще велосипедисти, які часто ігнорують вимоги правил безпеки (світловідбивачі на роверах, одязі тощо) і тому в сутінках чи в тумані їх важко побачити
  • 0

#4 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 10.11.2013 – 09:38

Перегляд дописуKvaziamore (02.11.2013 – 11:17) писав:

А ще велосипедисти, які часто ігнорують вимоги правил безпеки (світловідбивачі на роверах, одязі тощо) і тому в сутінках чи в тумані їх важко побачити
нажаль від 7-ми мільйонної армії автолюбителів лише одиниці вказують на це. Адже можна підняти це питання в пресі, на форумах. Влаштувати акції, які донесуть до велосипедистів інформацію про потребу в світловідбивачах та у відповідному одязі. Люди звикли одягатись у чорне та сіре і це теж не сприяє видимості велосипедистів.

Повідомлення відредагував Armando: 10.11.2013 – 09:39

  • 0

#5 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 10.11.2013 – 20:18

Перегляд дописуShіver2005 (10.11.2013 – 10:47) писав:

Ну так, будуть ще з собою всяку фігню таскати. В цивілізованих країнах, якщо є аварія: авта з пішоходом чи авта з велосипедистом - винен завше водій.
в цивілізованих країнах носять, навіть пішоходи мають світловідбивачі
Зображення
Зображення
http://www.otblesk.c...peshehodov.html
  • 0

#6 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 11.11.2013 – 12:16

Перегляд дописуShіver2005 (10.11.2013 – 20:53) писав:

Не бачив.

Цитата

Культура носіння пішоходами флікерів або світловідбивачів прийшла у Європу саме з північних країн: Швеції, Норвегії, Естонії, де світловий день взимку короткий, і людям доводиться ходити вздовж мало освітлених доріг у темряві.
Поступово набираючи популярність завдяки соціальній рекламі та акціям з розповсюдження, флікери стали невід’ємною частиною вечірнього гардеробу 80% громадян Естонії – говорить Харрі Туул, головний спеціаліст Департаменту поліції з аналітичної роботи. Під час триденного семінару-практикуму в Києві та Чернігові фахівець допомагав українським колегам виховувати сумлінних юних учасників дорожнього руху.
http://www.epochtime...iyi-100637.html
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних