Перейти до вмісту

Гарантійні умови побутової техніки


Повідомлень в темі: 26

#1 Busechka

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 81 повідомлень

Відправлено 12.03.2013 – 21:57

  • 26
Купили з чоловіком посудомийку з повною гарантією на два роки.
Наскільки я зрозуміла, це означає, що два роки нам будуть все робити безкоштовно?
Чи це так на практиці? Хтось з цим стикався?

#2 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 12.03.2013 – 22:05

Не все. Якщо Ви зламаєте, наприклад дверки, чи подряпаєте. чи викруткою проколете - Вам нічого такого безкоштовно не відремонтують, ще будуть возмущатися щодо твердості води і використовуваних миючих засобів, щодо кісток курки у дренажній системі.... відмазок багато є. А ще ж оригінальну упаковку треба зберігати протягом гарантійного терміну...
  • 0

#3 duo7

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 101 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 13.03.2013 – 15:50

Гарантія покриває лише ті випадки, коли поломка виникла з вини виробника, а не вашої "криворукості" (це я образно і не особисто до вас :)
Бо якщо так, то можете викидувати і упаковку, і гарантійний талон :)
  • 0

#4 Busechka

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 81 повідомлень

Відправлено 14.03.2013 – 16:49

Ну про те, шо треба зберігати упаковку, чек і гарантійний талон, я знаю. На цьому не одну собаку з"їла :)

Зайшла на сайт фірми посудомийки ВЕКО і прочитала про цю повну гарантію. Вони і справді обіцяють все безплатно - виклик майстера, його роботу та деталі.
Але я сподіваюсь, що не прийдеться їхніми послугами користуватися, все-таки купила посудомийку, щоб посуд мила, а не ламалась :))
  • -1

#5 Teo

    бовдур, булька, кулька, круть!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2841 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 15.03.2013 – 00:23

Т - Унила Тема
  • 0

#6 Scarlett

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 113 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 15.03.2013 – 13:55

 Busechka (14.03.2013 – 16:49) писав:

Ну про те, шо треба зберігати упаковку, чек і гарантійний талон, я знаю. На цьому не одну собаку з"їла :)

Зайшла на сайт фірми посудомийки ВЕКО і прочитала про цю повну гарантію. Вони і справді обіцяють все безплатно - виклик майстера, його роботу та деталі.
Але я сподіваюсь, що не прийдеться їхніми послугами користуватися, все-таки купила посудомийку, щоб посуд мила, а не ламалась :))

о, це ви купили ВЕКО? бо я нарешті переконала чоловіка купити додому посудомийку :)
і тепер підшуковую варіанти.
і як вона вам? задоволені?

гарантія на два роки - це звичайно дуже хороший аргумент!

[ex]10% за порушення пункту 3.4 Правил форуму.[/ex]

Повідомлення відредагував Максим Стюфляєв: 17.03.2013 – 01:46

  • 0

#7 Busechka

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 81 повідомлень

Відправлено 16.03.2013 – 13:45

 Scarlett (15.03.2013 – 13:55) писав:

о, це ви купили ВЕКО? бо я нарешті переконала чоловіка купити додому посудомийку :)
і тепер підшуковую варіанти.
і як вона вам? задоволені?

гарантія на два роки - це звичайно дуже хороший аргумент!

так, саме ВЕКО.
ну я нею десь тиждень користуюсь, але можу сказати, що все поки влаштовує.
не шумить зовсім (ми її часто на ніч ставимо просто), не вібрує, досить містка.

ой, посудомийка - це чудове рішення. загрузив собі - і можна відпочити. як згадаю скільки посуду кожного дня мила, аж страшно стає :)
чоловік ще потім буде дякувати вам, бо тепер вільний час можна присвятити йому :)
[ex]Також 10% за порушення пункту 3.4 Правил форуму[/ex]

Повідомлення відредагував Максим Стюфляєв: 17.03.2013 – 01:48

  • 0

#8 Neorlandina

    Schadenfreude

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3840 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 16.03.2013 – 14:53

та повторіть ще три рази яку ви посудомийку купили.
не до всіх ще дійшло.

журнал дніпро блін.
  • 4

#9 І Цвях

    опозиція

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1876 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Мати міст руських

Відправлено 16.03.2013 – 18:38

Журнал Дніпро - дуже сильні вірші пишуть там
  • 1

#10 Mr.Ripley

    (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4663 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 16.03.2013 – 19:42

Не знаю, хто це казав про упаковку. Є серійний номер на самому приладі. Коробка - якщо хочете взагалі повернути протягом 14 днів.
А взагалі, в гарантійному листі пишуться умови.
  • -1

#11 Безбожник

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Геєна огненна, вул Петра і Павла 666.

Відправлено 16.03.2013 – 22:41

Н-да...взагалі то все це не складно. Якщо ви знаходитесь у магазині, якщо там від вас вимагають, за умовами "гарантії", зберігати упаковку бодай 14 секунд після покупки, то, насправді, ви знаходитесь не у магазині з продажу техніки "Беко" а у дешевій забігаловці. А якщо там вимагають зберігати упаковку цілих 14 днів, то це взагалі не магазин з продажу такої поважної техніки а звичайнісінький дурдом. І прийнявши подібні умови гарантії ви, добровільно, становитесь його пацієнтом...решту, абсолютно правильно, сказалa Neorlandinа.

Повідомлення відредагував Безбожник: 16.03.2013 – 22:43

  • 0

#12 Mr.Ripley

    (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4663 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 17.03.2013 – 01:16

 Безбожник (16.03.2013 – 22:41) писав:

Н-да...взагалі то все це не складно. Якщо ви знаходитесь у магазині, якщо там від вас вимагають, за умовами "гарантії", зберігати упаковку бодай 14 секунд після покупки, то, насправді, ви знаходитесь не у магазині з продажу техніки "Беко" а у дешевій забігаловці. А якщо там вимагають зберігати упаковку цілих 14 днів, то це взагалі не магазин з продажу такої поважної техніки а звичайнісінький дурдом. І прийнявши подібні умови гарантії ви, добровільно, становитесь його пацієнтом...решту, абсолютно правильно, сказалa Neorlandinа.

Я писав, якщо захочете повернути товар назад - то має бути коробка. Як же ш магазин другий раз зможе продати без коробки :)

А після 14 днів - мова про повернення коштів вже не йде. Або ремонт, або заміна.
  • 0

#13 Безбожник

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Геєна огненна, вул Петра і Павла 666.

Відправлено 17.03.2013 – 02:38

 Mr.Ripley (17.03.2013 – 01:16) писав:

Я писав, якщо захочете повернути товар назад - то має бути коробка. Як же ш магазин другий раз зможе продати без коробки :)

А після 14 днів - мова про повернення коштів вже не йде. Або ремонт, або заміна.
Дуже просто продавати. Подібний товар у поважаючих себе магазинах продається вже не як "нульовий" а як "беушний" за зниженою ціною. І наявність коробки при такому продажу не є обовязковим. Насправді ж, товар, в разі повернення, повинен мати не коробку, а повну комплектацію згідно паспорта.
А у тебе, виходить, що коли ти, наприклад, купив трикімнатну квартиру потім шестеро дверей включаючи санвузол та вхідні, потім люстри, потім холодильник, телевізор, пральну машину, і тд. то потрібно одну з кімнат відвести під коробки бо на балконі вони хрєн помістяться. А для дверей ще й бруски та саморізи зберігати. А повертаючи до магазину вхідні двері, ти повинен будеш ті бруски знову скріпити саморізами-глухарями (це ж теж упаковка) всунуть їх (вага 100-105 кг) в плоску картонну коробку. А вже потім везти до магазину. Ну-ну.
  • 0

#14 Mr.Ripley

    (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4663 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 17.03.2013 – 04:12

 Безбожник (17.03.2013 – 02:38) писав:

Дуже просто продавати. Подібний товар у поважаючих себе магазинах продається вже не як "нульовий" а як "беушний" за зниженою ціною. І наявність коробки при такому продажу не є обовязковим. Насправді ж, товар, в разі повернення, повинен мати не коробку, а повну комплектацію згідно паспорта.

Я купив, мені не сподобалось, протягом 14 днів повернув, і потім його продають як б/у шний. Ага.
  • 0

#15 Morgan

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 37 повідомлень

Відправлено 17.03.2013 – 12:44

а в яких випадках мені можуть відмовити в гарантії?
якщо вона в мене повна)
  • 0

#16 Безбожник

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Геєна огненна, вул Петра і Павла 666.

Відправлено 17.03.2013 – 13:00

 Mr.Ripley (17.03.2013 – 04:12) писав:

Я купив, мені не сподобалось, протягом 14 днів повернув, і потім його продають як б/у шний. Ага.
Мусять так продавати.

 Morgan (17.03.2013 – 12:44) писав:

а в яких випадках мені можуть відмовити в гарантії?
якщо вона в мене повна)
Повну гарантію можна отримати тільки на кладовищі.
  • 0

#17 duo7

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 101 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 18.03.2013 – 12:07

 Morgan (17.03.2013 – 12:44) писав:

а в яких випадках мені можуть відмовити в гарантії?
якщо вона в мене повна)

я вже писав вище, що всі поломки, які виникли з вашої вини не входять в гарантійний ремонт.
також, якщо у вас раптом щось поломалось, а ви покликали свого сусіда ремонтувати, а він шось там напартачив, то теж відмовлять.
і якщо у вас механічні ушкодження, царапини, вм"ятини.
причин - безліч. просто треба з розумом до цього підходити :)
  • 0

#18 qnycmas

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 34 повідомлень

Відправлено 19.03.2013 – 20:48

а зняття накипу в посудомийках чи пральних машинках входить в гарантію?

Повідомлення відредагував qnycmas: 19.03.2013 – 20:49

  • 0

#19 Legum

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 735 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Луцьк

Відправлено 19.03.2013 – 22:57

 Mr.Ripley (17.03.2013 – 04:12) писав:

Я купив, мені не сподобалось, протягом 14 днів повернув, і потім його продають як б/у шний. Ага.
пп. 3 п. 1 ст. ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів"
"Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром."

 qnycmas (19.03.2013 – 20:48) писав:

а зняття накипу в посудомийках чи пральних машинках входить в гарантію?
п. 1 ст. 7 Закону
"Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку"
до гарантійного обслуговування це по суті не може застосовуватись

 Morgan (17.03.2013 – 12:44) писав:

а в яких випадках мені можуть відмовити в гарантії?
якщо вона в мене повна)
1. закінчення гарантійного строку
2 відсутність чеку та гарантійного документу
3 у процесі ремонту буде доведено що продукція використовувалась не за призначенням

Повідомлення відредагував Legum: 19.03.2013 – 22:58

  • 0

#20 Ernesto

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 8 повідомлень

Відправлено 20.03.2013 – 21:03

 qnycmas (19.03.2013 – 20:48) писав:

а зняття накипу в посудомийках чи пральних машинках входить в гарантію?

ага, а ще раз в місяць її приїжджають мити та полірувати, ахахах.
чи ви думаєте, що раз гарантія, то вони вам все будуть робити?)

використовуйте порошки проти утворення накипу і буде вам щастя!
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних