Перейти до вмісту

Мова чи інформатика?


Повідомлень в темі: 10

#1 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 20.02.2012 – 13:52

  • 28
Джерело

Прикріплений файл  MONU.jpg   11.88К   10 Кількість завантажень:

Нещодавно у ЗМІ з’явилася інформація що міністр освіти Дмитро Табачник в проекті нових навчальних планів для 5-9 класів зменшив кількість уроків української мови та літератури, а предмет "Історія України" взагалі ліквідував поєднавши з всесвітньою історією.

У коментарі газеті «Сегодня» міністр освіти заперечив цю інформацію: "Справа в тому, що в стандарті записано: гуманітарна складова досягається викладанням наступних предметів - і йде перерахування. Це норма стандарту, де через кому записана "Історія України", "Всесвітня історія" і т.д. Але якщо в розділі "Природничі науки" записана "Біологія" і "Географія", "Фізика" і "Хімія", це не означає, що біологію з географією і фізику з хімією хтось буде схрещувати!" - заявив він.

Щодо скорочення кількості уроків української мови й літератури, Табачник розповів, що подібні пропозиції дійсно будуть розглядатися.

На даний момент в 5-7 класах українську мову викладають 3 години на тиждень, в 8-11 класах - 2 години на тиждень. Пропозиція полягає у скороченні викладання української мови в 5-11 класах до 2 годин на тиждень, а також зменшенні вивчення в 5-9 класах історії України на 1 урок на тиждень.

Дані години планується використати для більш поглибленого вивчання інформатики та введення уроків другої іноземної мови.

#2 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5186 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 20.02.2012 – 13:57

як можна вчити іноземну мову, якщо ти гарно не знаєш своєї?
не знаєючи рідної історії ти стаєш перекотиполем.
збільшити уроки з інформатики - похвальний задум, але не за рахунок таких важливих предметів як українська мова і історія

Повідомлення відредагував Kassandra: 20.02.2012 – 13:58

  • 0

#3 Маківка

    пані Ексцентричність

  • Заблоковані
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3933 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Країна казкових мрій

Відправлено 20.02.2012 – 15:34

З інформатикою, бачу, в нас усе гаразд.
  • 0

#4 Dynkan 113

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1721 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 22.02.2012 – 08:30

Пости перемістив

Повідомлення відредагував Dynkan 113: 22.02.2012 – 08:31

  • 0

#5 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 22.02.2012 – 10:46

Перегляд дописуshіver2005 (20.02.2012 – 13:59) писав:

Ніколи не любив інформатику, люблю інтернет і сайтобудування, а це не одне і теж, а чим керується Табак і так всім ясно.
Хєр там, у контексті уроків інформатики одне і те ж. Не забуваймо, що інформатика -- наука про маніпуляції з інформацією.

Справа не в тому, скільки годин буде вивчатись предмет, а який об'єм знань отримають школярі.

Перегляд дописуshіver2005 (20.02.2012 – 21:56) писав:

Інформатика - це словоблуддя та невігластво, як і математика. До того ж ігнорування мовних правил у купі з тоталітарною думкою - думай так, а не інакше.
Інформатика -- просто нечітка категорія, так як дуже широка. Саме такий предмет і необхідний в школі.
  • 0

#6 Ярий

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1734 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 24.02.2012 – 18:03

Краще би відмінили біологію в 10-11 класах, аж страшно згадувати що там вчать.

А з інформатикою то або вчителів би нормальних відправляли в школи, або взагалі викинути її з шкільної програми а комп"ютери порозносити по класах щоб на інших предметах можна було щось корисне робити, а те що є зараз то той предмет називається не інформатика а vkontakteлогія.

Повідомлення відредагував Ярий: 24.02.2012 – 18:08

  • 1

#7 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6059 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 21.12.2013 – 17:07

Історія, як шкільний предмет, розпалює ворожнечу у дітей змалку. Історія викладається таким чином, що є наші і є вороги.
В Історії України викладається історія Кримського ханства як ворога України. А кримськми татарам громадянам України теж викладають історію в школі у такому вигляді?
Якщо вже викладати історію держави Україна - то починаючи з 1991 року. Якщо викладати історію території, що входять до складу сучасної України - то варто зважити, що Кримське ханство - це теж частина української історії, і ні в якому разі не слід навчати, що то вороги.
  • 0

#8 Олександр Тагаєв

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 40 повідомлень

Відправлено 29.11.2014 – 14:40

Треба скоротити по максимуму обв'язкову програму і розширити за вибором. Українська мова і українська історія повинні бути обов'язково і в більшому об'ємі. Світова історія і українська література повинні бути обов'язковими в невеликому об'ємі і у великому об'ємі за вибором. Інформатика за вибором, оскільки більшості вона взагалі не потрібна, а комусь дуже цікава і є куди застосувати.

Повідомлення відредагував Олександр Тагаєв: 29.11.2014 – 14:40

  • 2

#9 renxu

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 240 повідомлень

Відправлено 05.12.2014 – 11:33

Філософічне питання: чому повинна вчити школа ?
Якщо дати певну суму знань, потрібних кожному в житті, тоді література, історія, біологія, географія йдуть в топку.
Виховати "строітеля свєтлава будущєва" ? Тоді фізика, математика, хімія, знову ж таки біологія - туди ж.
Історія, географія - з імперської точки зору, підбір літератури - ідеологічно витриманий... Проходили.

Насправді школа повинна і вчити, і виховувати.
Сума знань - це природничі науки і математика. Культура - гуманітарні науки, література насамперед.
Патріотичне виховання - історія і література. Правду пише Хмурий князь - кримські татари дуже часто були союзниками, а не ворогами козаків, треба ретельно переглянути історичні трактовки і позбутися совіцьких рудиментів.

На жаль, механістичне викладання шкільною програми призводить до тупого зазубрювання непотрібних речей.
Математика вчить насамперед логічно мислити і будувати логічні ланцюжки для доведення якоїсь ідеї.
Твори з літератури не повинні зводитись до переказу підручника, а повинні привчати учнів зрозуміло і послідовно викладати свої думки.
В цьому плані інформатика може підмінити математику: практичні заняття з програмування або сайтобудування дають негайний зворотній зв'язок: "робе чи не робе" - треба сформулювати мету, визначити план дій, написати відповідний код - замість доведення теорем.
Забирати для цього години у літератури не можна, і так більшість людей неспроможні написати заяву без "кози"
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних