←  Авто/Мото

Теревені

»

Електромобіль. Повернення в минуле.

 світлина В'ячеслав 27.01.2012

В кінці ХІХ століття за право існувати змагалися 3 види дорожніх машин:
1)бензинові;
2)парові;
3)електричні.
Тоді з величезним відривом переміг бензиновий автомобіль. Причини були прості: не треба для бензинових машин важких кислотних акамуляторів, дрів і їх не треба довго прогрівати (паромобілі прогрівалися від 30-ти хвилин до 1 години, якщо щось цьому процесі йшло не так як треба, то потрібно було починати все спочатку).
Тепер, коли запасів нафти значно менше і міста оповиті смогами, багато автовиробників роблять прототипи електрокарів з тими самими акамуляторами, яких вистачає не більше, ніж на 150 км.

Яка у Вас думка, щодо цієї електричної "революції"?


Модератору: В слові "повенення", будь ласка, вставте букву "р" (в мене клава заїдає).
Повідомлення відредагував Олеська: 27.01.2012 – 19:53
Відповісти

 світлина пастух 28.01.2012

Перегляд дописуВ'ячеслав (27.01.2012 19:42) писав:

Модератору: В слові "повенення", будь ласка, вставте букву "р" (в мене клава заїдає).

...а віртуальна клава для таких випадків...окрім того будь де сколіювати те що не іде як має бути.
Відповісти

 світлина Lactarius 28.01.2012

Вже є така тема
Відповісти

 світлина В'ячеслав 01.02.2012

Перегляд дописуLactarius (28.01.2012 11:20) писав:

Вже є така тема
А ця тема спеціально для того, щоб висловити своє ставлення до електромобілів!
Відповісти

 світлина Armando 07.01.2014

Цитата

В Україну заїхав перший електромобіль Tesla який вже наробив багато шуму по всьому світу. Ця машина не лише не споживає ані грама палива, але і не викидає шкідливих речовин в атмосферу. Заощадити на бензині і подбати про природу вирішив житель Донецька на прізвище Гаджиєв, повідомляє Гірник.
http://news.finance....14/01/06/316249

Цитата

The base Model S starts at US$69,900 with a 60 kW·h battery pack up to US$79,900 with the 85 kW·h pack before any government subsidies.[9][15]
The Model S battery is guaranteed by Tesla Motors for eight years or 125,000 mi (201,000 km) for the base model with the 60 kW·h battery pack. All models with the 85 kW·h battery pack are guaranteed for eight years and unlimited miles.[61]
A battery replacement option may be purchased for a cost of US$10,000 for the 60 kWh battery and US$12,000 for the 85 kWh battery and will provide a replacement battery anytime after the 8th year of operation of the original battery.[62]
http://en.wikipedia....i/Tesla_Model_S
Відповісти

 світлина КаваНеПийПивоЇжБорщ... 24.04.2014

Ну Тесла у нас коштує більше ляма, а з сьогоднішнім курсом мабуть лям,4.
Відповісти

 світлина Kassandra 21.12.2014

почистила

Відповісти

 світлина Уповноважений 14.09.2016

мало того що москаль, так ще й тупий москаль. читати не бажає, а писати аж бігом.

Те, як їздили електричні таксі в Нью-Йорку - це дивовижна таємниця, бо я ніде не нагуглив технічні параметри тих авто.
тобто який тип акамуляторів, їх вага і обєм,
запас ходу одного заряду і ресурс акамуляторів на кількіст зарядів. а також тогочасна вартість заряджання акамуляторів - такої інформації знайти - фантастика
Відповісти

 світлина Kian 25.05.2017

Їздять вони на одному заряді біля 100 км. можливо трішки більше, проблема що зарядних станцій дуже мало
Відповісти

 світлина Уповноважений 25.05.2017

все ж таки дуже дивно, що більш 100 років тому не було проблем з вартістю і ресурсом акумуляторів, з часам їх заряду і запасом ходу, з товщиною мідних шин, з прогоранням контактів... ШІМ тоді точно не було, але електромобіль-таксі тоді - це реальність, а зараз - це фантастика. або тарифи на таксі повинні бути фантастичними... де знайти інформацію про вартість проїзду на таксі в електромобілі того часу?
Відповісти

 світлина kalamar 27.05.2017

Перегляд дописуУповноважений (25.05.2017 – 20:21) писав:

все ж таки дуже дивно, що більш 100 років тому не було проблем з вартістю і ресурсом акумуляторів, з часам їх заряду і запасом ходу, з товщиною мідних шин, з прогоранням контактів... ШІМ тоді точно не було, але електромобіль-таксі тоді - це реальність, а зараз - це фантастика. або тарифи на таксі повинні бути фантастичними... де знайти інформацію про вартість проїзду на таксі в електромобілі того часу?
Слід враховувати певні речі. На 1900 рік основним видом транспорту були коні, а не таксі і електромобілі. :wink2: Будь-які автомобілі були більше новомодною розвагою, а не засобом пересування. Не було міжміських автобанів. Їздили на короткі дистанції в магазин за покупками по місту щоб похизуватися. Електромобіль легко заводився (ручки не тре було крутити), не димів, не засмердював бензином пасажирів, був простіший конструктивно (передачі, зчіплення... вся автомеханіка, яка тоді тільки розвивалася), а згодом, перша світова ще й ціни на бензин підняла.
Але далі, розроблялися нові родовища нафти, з’явились міжміські дороги і з’явилась потреба їхати не тільки пів милі до магазину, а й 100 миль в сусіднє місто. І електромобіль взагалі просто не здатен був стати реальним засобом пересування. Він програвав бензиновим авто по повній і по всьому, якщо виходити з точки зору засобу пересування на заміну коням, а не з точки зору забавки.
Відповісти

 світлина kalamar 28.05.2017

Перегляд дописуУповноважений (14.09.2016 – 18:52) писав:

запас ходу одного заряду і ресурс акамуляторів на кількіст зарядів. а також тогочасна вартість заряджання акамуляторів - такої інформації знайти - фантастика
В рекламі обіцяли 20-25 миль ходу. Ось вирізки зі старих журналів.
Але з зарядкою тоді історія була ще крутішою. :) Звичайно ж акумурятори заряджались довго, але треба брати до уваги, що до 20-х років не було ефективних випрямлячів змінного струму. Робили тоді то через задній прохід таким прибамбасом.
Так що, тими ранніми електромобілями, миші кололись, плакали, але продовжували їсти кактус. Якесь прогорання контактів то були дрібниці в порівнянні з серйознішими проблемами.
Повідомлення відредагував kalamar: 28.05.2017 – 16:57
Відповісти

 світлина scythian 05.06.2017

За електромобілями майбутнє, але зараз до цього класу треба включати не тільки ті, які використовують акумулятори, а також авто на паливних елементах (fuel cell vehicles), які зараз досить активно просувають в Японії. FCV мають запас ходу навіть більший, ніж бензинові, вони використовують стиснений водень та кисень з атмосфери для генерації електроенергії.
Відповісти

 світлина Уповноважений 05.06.2017

чому сучасні масові електромобілі не оснащені сонячними батареями? якщо до роботи 30 хвилин, на роботі 8 годин щоб батарея заряджалася від сонця, потім 45 хвилин до магазину і додому - це здається раціональним. а ще в пробках стояти теж вигідно.
не обов'язково ж мати 18 метрів квадратних площі при такому розкладі.
Відповісти

 світлина scythian 05.06.2017

згоден, принаймні для функціонування кондиціонера та іншої електроніки такої сонячної батареї на даху мало би вистачити, і для цього навіть не потрібен електромобіль, просто тоді треба ще один акумулятор встановити більшої ємності
Відповісти

 світлина Kaneran 14.09.2017

Китайці хочуть за декілька років перейти повністю на електромобілі
Відповісти

 світлина Уповноважений 17.11.2017

язьік. куди ж без нього :(
Відповісти

 світлина Nacta 03.05.2018

Перегляд дописуKian (25.05.2017 – 08:07) писав:

Їздять вони на одному заряді біля 100 км. можливо трішки більше, проблема що зарядних станцій дуже мало
Вже стає більше та є допомога від https://uniqa.ua/private/auto/kasko/ Страховой Допомога в дорозі при розрядці акумулятора:
евакуація до найближчого місця зарядки або дозарядка
Відповісти

 світлина SharShar 09.06.2018

НісанЛіф - реально круто...
Тільки от дійсно 150 км і фсьо :wacko:
***
А про сонячні батареї для підзарядки - це вельми оптимістично :8:
Відповісти