Перейти до вмісту

Електромобіль. Повернення в минуле.


Повідомлень в темі: 17

#1 В'ячеслав

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 52 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Черкаси

Відправлено 27.01.2012 – 19:42

  • 9
В кінці ХІХ століття за право існувати змагалися 3 види дорожніх машин:
1)бензинові;
2)парові;
3)електричні.
Тоді з величезним відривом переміг бензиновий автомобіль. Причини були прості: не треба для бензинових машин важких кислотних акамуляторів, дрів і їх не треба довго прогрівати (паромобілі прогрівалися від 30-ти хвилин до 1 години, якщо щось цьому процесі йшло не так як треба, то потрібно було починати все спочатку).
Тепер, коли запасів нафти значно менше і міста оповиті смогами, багато автовиробників роблять прототипи електрокарів з тими самими акамуляторами, яких вистачає не більше, ніж на 150 км.

Яка у Вас думка, щодо цієї електричної "революції"?


Модератору: В слові "повенення", будь ласка, вставте букву "р" (в мене клава заїдає).

Повідомлення відредагував Олеська: 27.01.2012 – 19:53


#2 пастух

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1975 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 28.01.2012 – 09:58

Перегляд дописуВ'ячеслав (27.01.2012 19:42) писав:

Модератору: В слові "повенення", будь ласка, вставте букву "р" (в мене клава заїдає).

...а віртуальна клава для таких випадків...окрім того будь де сколіювати те що не іде як має бути.
  • 0

#3 Lactarius

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 28.01.2012 – 11:20

Вже є така тема
  • 0

#4 В'ячеслав

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 52 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Черкаси

Відправлено 01.02.2012 – 14:28

Перегляд дописуLactarius (28.01.2012 11:20) писав:

Вже є така тема
А ця тема спеціально для того, щоб висловити своє ставлення до електромобілів!
  • 0

#5 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 07.01.2014 – 13:21

Цитата

В Україну заїхав перший електромобіль Tesla який вже наробив багато шуму по всьому світу. Ця машина не лише не споживає ані грама палива, але і не викидає шкідливих речовин в атмосферу. Заощадити на бензині і подбати про природу вирішив житель Донецька на прізвище Гаджиєв, повідомляє Гірник.
http://news.finance....14/01/06/316249

Цитата

The base Model S starts at US$69,900 with a 60 kW·h battery pack up to US$79,900 with the 85 kW·h pack before any government subsidies.[9][15]
The Model S battery is guaranteed by Tesla Motors for eight years or 125,000 mi (201,000 km) for the base model with the 60 kW·h battery pack. All models with the 85 kW·h battery pack are guaranteed for eight years and unlimited miles.[61]
A battery replacement option may be purchased for a cost of US$10,000 for the 60 kWh battery and US$12,000 for the 85 kWh battery and will provide a replacement battery anytime after the 8th year of operation of the original battery.[62]
http://en.wikipedia....i/Tesla_Model_S
  • 0

#6 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.01.2014 – 09:03


  • 0

#7 КаваНеПийПивоЇжБорщ...

    Т Чарівне Гімно 2009

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3018 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:мами

Відправлено 24.04.2014 – 22:16

Ну Тесла у нас коштує більше ляма, а з сьогоднішнім курсом мабуть лям,4.
  • 0

#8 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 21.12.2014 – 20:18

почистила


  • 0

#9 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6570 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 14.09.2016 – 18:52

мало того що москаль, так ще й тупий москаль. читати не бажає, а писати аж бігом.

Те, як їздили електричні таксі в Нью-Йорку - це дивовижна таємниця, бо я ніде не нагуглив технічні параметри тих авто.
тобто який тип акамуляторів, їх вага і обєм,
запас ходу одного заряду і ресурс акамуляторів на кількіст зарядів. а також тогочасна вартість заряджання акамуляторів - такої інформації знайти - фантастика
  • 0

#10 Kian

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 6 повідомлень

Відправлено 25.05.2017 – 08:07

Їздять вони на одному заряді біля 100 км. можливо трішки більше, проблема що зарядних станцій дуже мало
  • 0

#11 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6570 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 25.05.2017 – 20:21

все ж таки дуже дивно, що більш 100 років тому не було проблем з вартістю і ресурсом акумуляторів, з часам їх заряду і запасом ходу, з товщиною мідних шин, з прогоранням контактів... ШІМ тоді точно не було, але електромобіль-таксі тоді - це реальність, а зараз - це фантастика. або тарифи на таксі повинні бути фантастичними... де знайти інформацію про вартість проїзду на таксі в електромобілі того часу?
  • 0

#12 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4043 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 27.05.2017 – 16:31

Перегляд дописуУповноважений (25.05.2017 – 20:21) писав:

все ж таки дуже дивно, що більш 100 років тому не було проблем з вартістю і ресурсом акумуляторів, з часам їх заряду і запасом ходу, з товщиною мідних шин, з прогоранням контактів... ШІМ тоді точно не було, але електромобіль-таксі тоді - це реальність, а зараз - це фантастика. або тарифи на таксі повинні бути фантастичними... де знайти інформацію про вартість проїзду на таксі в електромобілі того часу?
Слід враховувати певні речі. На 1900 рік основним видом транспорту були коні, а не таксі і електромобілі. :wink2: Будь-які автомобілі були більше новомодною розвагою, а не засобом пересування. Не було міжміських автобанів. Їздили на короткі дистанції в магазин за покупками по місту щоб похизуватися. Електромобіль легко заводився (ручки не тре було крутити), не димів, не засмердював бензином пасажирів, був простіший конструктивно (передачі, зчіплення... вся автомеханіка, яка тоді тільки розвивалася), а згодом, перша світова ще й ціни на бензин підняла.
Але далі, розроблялися нові родовища нафти, з’явились міжміські дороги і з’явилась потреба їхати не тільки пів милі до магазину, а й 100 миль в сусіднє місто. І електромобіль взагалі просто не здатен був стати реальним засобом пересування. Він програвав бензиновим авто по повній і по всьому, якщо виходити з точки зору засобу пересування на заміну коням, а не з точки зору забавки.
  • 0

#13 kalamar

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4043 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Чорнильщина

Відправлено 28.05.2017 – 16:57

Перегляд дописуУповноважений (14.09.2016 – 18:52) писав:

запас ходу одного заряду і ресурс акамуляторів на кількіст зарядів. а також тогочасна вартість заряджання акамуляторів - такої інформації знайти - фантастика
В рекламі обіцяли 20-25 миль ходу. Ось вирізки зі старих журналів.
Але з зарядкою тоді історія була ще крутішою. :) Звичайно ж акумурятори заряджались довго, але треба брати до уваги, що до 20-х років не було ефективних випрямлячів змінного струму. Робили тоді то через задній прохід таким прибамбасом.
Так що, тими ранніми електромобілями, миші кололись, плакали, але продовжували їсти кактус. Якесь прогорання контактів то були дрібниці в порівнянні з серйознішими проблемами.

Повідомлення відредагував kalamar: 28.05.2017 – 16:57

  • 0

#14 scythian

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 13 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Токіо

Відправлено 05.06.2017 – 11:42

За електромобілями майбутнє, але зараз до цього класу треба включати не тільки ті, які використовують акумулятори, а також авто на паливних елементах (fuel cell vehicles), які зараз досить активно просувають в Японії. FCV мають запас ходу навіть більший, ніж бензинові, вони використовують стиснений водень та кисень з атмосфери для генерації електроенергії.
  • 0

#15 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6570 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 05.06.2017 – 13:01

чому сучасні масові електромобілі не оснащені сонячними батареями? якщо до роботи 30 хвилин, на роботі 8 годин щоб батарея заряджалася від сонця, потім 45 хвилин до магазину і додому - це здається раціональним. а ще в пробках стояти теж вигідно.
не обов'язково ж мати 18 метрів квадратних площі при такому розкладі.
  • 0

#16 scythian

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 13 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Токіо

Відправлено 05.06.2017 – 14:30

згоден, принаймні для функціонування кондиціонера та іншої електроніки такої сонячної батареї на даху мало би вистачити, і для цього навіть не потрібен електромобіль, просто тоді треба ще один акумулятор встановити більшої ємності
  • 0

#17 Kaneran

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 7 повідомлень

Відправлено 14.09.2017 – 17:01

Китайці хочуть за декілька років перейти повністю на електромобілі
  • 0

#18 Пумпиду

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 6 повідомлень

Відправлено 22.09.2017 – 01:56

Как и все остальные страны мира
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних