Перейти до вмісту

S.t.a.l.k.e.r: Shadow Of Chernobyl


Повідомлень в темі: 132

#1 mIK

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 225 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:м. Кам`янець - Подільський

Відправлено 07.11.2006 – 19:02

  • 132
Цитата з оф. сайту:
"Утверждена дата выхода
Сегодня мы хотели бы сообщить вам приятную новость: дата выхода игры S.T.A.L.K.E.R. официально утверждена на первый квартал 2007 года. Мы будем держать вас в курсе относительно более точного времени выпуска игры в свет."
Вам віриться?

Повідомлення відредагував phobos: 03.03.2007 – 15:13


#2 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.11.2006 – 19:22

Перегляд дописуmIK (7.11.2006 19:02) писав:

Цитата з оф. сайту:
"Утверждена дата выхода
Сегодня мы хотели бы сообщить вам приятную новость: дата выхода игры S.T.A.L.K.E.R. официально утверждена на первый квартал 2007 года. Мы будем держать вас в курсе относительно более точного времени выпуска игры в свет."
Вам віриться?
мені вже якось всеодно. задовго вони це все робили.
часом не знаєш, графіка буде вже на dx10 чи стара? бо якщо та що мала бути колись то толку з того мало буде мабуть :8:
  • 0

#3 Mr. Sirus Iton

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 289 повідомлень
  • Місто:Paper street

Відправлено 07.11.2006 – 19:28

Віриться - особисто знаю одного з розробників гри і він повідомив, що гра вже 2 місяць як готова. Просто видавець THQ в своєму бізнес плані запланувала випуск на термін вказаний на оф. сайті гри.
  • 0

#4 mIK

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 225 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:м. Кам`янець - Подільський

Відправлено 08.11.2006 – 11:07

Перегляд дописуEvol (7.11.2006 19:22) писав:

мені вже якось всеодно. задовго вони це все робили.
часом не знаєш, графіка буде вже на dx10 чи стара? бо якщо та що мала бути колись то толку з того мало буде мабуть :8:
Вони напевно весь час покращують графіку, того гра і не виходить. Напевно вже дочекаються Вісти і дх10, і знов пів року бідуть графіку переробляти, а там вже і дх11 буде на підході :8:
  • 0

#5 -=Хаос=-

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 239 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 08.11.2006 – 16:23

Перегляд дописуEvol (7.11.2006 20:22) писав:

мені вже якось всеодно. задовго вони це все робили.
часом не знаєш, графіка буде вже на dx10 чи стара? бо якщо та що мала бути колись то толку з того мало буде мабуть :8:
Я вважаю що не в графіці справа тиж не графіку грати будеш а гру в цілому і навіть якщо вона вийде в 2007 році вона всерівно всякі там фіар дум і фаркрай переплюне томущо там фізика аналогів якій не має!!! тай в загальному шикарна ігрулька буде от тільки якщо вона вже готова то чомуж не має піраток? чи в компанії всі такі чесні і ніхто підзаробити не хоче??? :8:
  • 0

#6 mIK

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 225 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:м. Кам`янець - Подільський

Відправлено 08.11.2006 – 18:12

Перегляд дописуRostiшка (8.11.2006 16:23) писав:

Я вважаю що не в графіці справа тиж не графіку грати будеш а гру в цілому і навіть якщо вона вийде в 2007 році вона всерівно всякі там фіар дум і фаркрай переплюне томущо там фізика аналогів якій не має!!! тай в загальному шикарна ігрулька буде от тільки якщо вона вже готова то чомуж не має піраток? чи в компанії всі такі чесні і ніхто підзаробити не хоче??? :8:
Подумай який процесор требя для нормального розрахунку фізики. Компанії вже роблять спеціальні плати для розрахунку фізики тому що процесор не справляється(або віддають під розрахунок одну з відеокарт якщо є SLI). Так що фізика не буде супер.
  • 0

#7 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 08.11.2006 – 18:48

Перегляд дописуmIK (8.11.2006 11:07) писав:

Вони напевно весь час покращують графіку, того гра і не виходить. Напевно вже дочекаються Вісти і дх10, і знов пів року бідуть графіку переробляти, а там вже і дх11 буде на підході :8:
можливо правду кажеш :8: на скрінах графіка ніби нічо, цікаво яким буде сюжет, може дісно про графіку й не згадаємо..
  • 0

#8 -=Хаос=-

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 239 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.11.2006 – 00:20

Перегляд дописуmIK (8.11.2006 19:12) писав:

Подумай який процесор требя для нормального розрахунку фізики. Компанії вже роблять спеціальні плати для розрахунку фізики тому що процесор не справляється(або віддають під розрахунок одну з відеокарт якщо є SLI). Так що фізика не буде супер.
В мене таке відчуття що ти ніякий альфа і бета версій не грав де вже була така фізика що я нічого подібного в так названих найкращих іграх не бачив!!!! Якщо не грав то скачай і подивись і подумай що ти написав!!!(не доводь того чого не знаєш)
  • 0

#9 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 03.03.2007 – 15:11

S.T.A.L.K.E.R. на "золоті"!

Шість років любителі шутерів чекали цього повідомлення. THQ з неприхованим полегшенням оголосила, що українська гра S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl вже пішла на "золото" і повним ходом тиражується.

В деяких вітчизняних інтернет-магазинах вже приймають попередні замовлення на цей проект. Роблячи висновки з деяких висловлювань критиків, що мали можливість пограти в повну версію проекту, гра в GSC дійсно вийшла гарна і цікава.

Ось що пишуть на сайті розробника гри:
Ми впевнені, що більшість з тих, хто відкриє для себе світ сталкерської Зони, надовго "захворіють" грою. Незабаром кожен бажаючий зможе відкрити для себе світ техногенної катастрофи і нерозгаданої таємниці. Мутанти, монстри й аномалії, загадки та незвідані куточки, вороги та товариші по зброї, небезпечні бої та захоплюючі завдання чекають вас!


Змінив назву теми.
  • 0

#10 Mr. Sirus Iton

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 289 повідомлень
  • Місто:Paper street

Відправлено 03.03.2007 – 16:24

Бінго! Замовлення приймаються ще з початку лютого...Однак тільки останім часом про вихід гри горлають щосили <_<
  • 0

#11 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 03.03.2007 – 16:35

Хочу і негайно...!!<_<
Давно чекаю на цю іграшку..
  • 0

#12 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 03.03.2007 – 19:54

Невеличкий опис гри російською мовою:

Цитата

Описание S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl. Коллекционное издание (ожидается 27 марта)
Мир Зоны - это огромная заброшенная территория с полуразрушенными постройками двадцатилетней давности, заросшая лесами и аномальной растительностью. Это брошенные подземные и наземные лабораторные комплексы, мертвые военные базы и испытательные полигоны новых технологий. Радиоактивная земля покрыта язвами выжженной земли, ядовитыми туманами, смертельными гравитационными аномалиями. Мир страшной индустриально-экологической катастрофы. И в центре этого техногенного ада находятся останки Чернобыльской Атомной Электростанции.
Зона создается на основе реконструкции Чернобыльской АЭС и 30 километровой зоны вокруг нее. Игроки по мере прохождения игры побывают в Мертвом Лесу, городах Припять и Чернобыль, проникнут внутрь саркофага Чернобыльской АЭС, пройдут по реально существующим местам в эпицентре произошедшей трагедии. Мы стараемся передать атмосферу настоящей индустриально-экологической катастрофы Чернобыля. Все достопримечательности зоны будут легко узнаваемы. Фото и видео материалы, полученные во время поездки в Чернобыль, дают нам необходимую основу для воссоздания Зоны отчуждения. Текстуры и архитектура будут самые, что ни на есть настоящие.

Игровой процесс игры S.T.AL.K.E.R.
STALKER - это клубок из переплетенных психологических и физических опасностей - психотропное оружие, зомбированные люди, телепатия, телекинез, существа-мутанты, смертельные аномальные зоны. Игрок путешествует по огромному миру Зоны, все локации которого соединены в одну глобальную карту. Он может выбирать любой маршрут, и не будет ограничен в своих путешествиях по Зоне. Игрока ждут свободные путешествия, наполненные сгенерированными и сюжетными заданиями, участие в жутких событиях мрачного мира. Игрок станет сталкером - человеком, который зарабатывает деньги, вытаскивая раскаленные угли из адской печи Чернобыльской Зоны. Возвращаясь из полыхающей радиацией Зоны, он будет продавать добытые аномальные образования подпольным торговцам и ученым в научных лагерях на границе Зоны.
За полученные деньги он будет покупать аппаратуру, оружие и защитные скафандры, которые позволят проникать в ранее недоступные области.

Ролевые элементы в игре S.T.AL.K.E.R.
Это ролевая игра без накапливающегося опыта Вашего персонажа, без изменяющихся характеристик и уровней. Мы хотим, чтобы игрок нарабатывал свое реальное мастерство, тем более что Сталкер - это FPS/RPG, здесь многое зависит от мастерства игрока. На наш взгляд, изменяющиеся характеристики, уровни и опыт персонажа уничтожат реалистичность, которую мы стараемся создать в "Сталкере". В остальном же, это практически нормальная РПГ - игроки путешествуют по Зоне, собирают артефакты, оружие, открывают аномальные зоны, общаются и торгуют друг с другом.

Искуственный интелект в игре S.T.AL.K.E.R.
В нашей игре мы видим ИИ, как систему реалистичного поведения живых персонажей. Игровые персонажи живут в мире, куда игрок может только заглядывать, у них свои радости и печали. Искусственный интеллект персонажей тщательно прорабатывается. Наш принцип прост - у игрока не должно возникнуть ощущения искусственности происходящего. И это относится к нашему подходу в целом, а не только к разработке искусственного интеллекта. Мы прорабатываем всевозможные варианты действий игрока, готовим естественную реакцию персонажей. Как персонаж реагирует в жизни, так он должен реагировать и в игре. Например, если игрок нападает или убивает одного из охранников, то остальные не стоят на месте, а разбегаются по укрытиям, связываясь по рации со штабом.

Общение с NPC в игре S.T.AL.K.E.R.
Важной частью игры является общение игрока с персонажами "Сталкера". При помощи общения игрок сможет узнать важную информацию, получить задание, поторговать или договориться о сотрудничестве в выполнении задания. На прохождение игры будет сильно влиять отношение NPC к игроку. Например, при плохом отношении торговец откажется торговать или заломит цену, а встречные сталкеры откроют огонь при опознании игрока.

Торговля в игре S.T.AL.K.E.R.
Оружие, амуниция, техника, оборудование, информация и артефакты - все покупается, обменивается и продается. Торговать можно с торговцами, сталкерами и учеными. Игрок опускает оружие, показывая готовность к общению и торговле, при этом предлагает "Давай поторгуем". Если NPC захочет поторговать, то он тоже опустит оружие. При приближении ближе, чем на 3 метра, включится режим торговли и общения. Игра при этом не остановится. Торговля и общение: во время торговли можно купить, продать или обменять экипировку, артефакты и оружие. Узнать последние новости и слухи, послушать истории Зоны.

В коллекционном издании игры S.T.AL.K.E.R. Shadow of Chernobyl содержится:
DVD-диск
Фирменная футболка
Карта Зоны
CD-диск с музыкой из игры
Жетон "Сталкера"
Руководство пользователя

  • 0

#13 -=Хаос=-

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 239 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 05.03.2007 – 15:45

Так хто скаже сисемки до неї? Pentium D 2.8 два ядра 1 Гб опери і відяха GeForce 7300 GT Ігрульку потяне хо скаже?
  • 0

#14 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 05.03.2007 – 15:55

Перегляд дописуRostiшка (5.03.2007 15:42) писав:

Так хто скаже сисемки до неї? Pentium D 2.8 два ядра 1 Гб опери і відяха GeForce 7300 GT Ігрульку потяне хо скаже?
Можливо... крім відеокарти
  • 0

#15 -=Хаос=-

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 239 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 05.03.2007 – 16:12

Та то торба блін там таку відяху тре то то капець мені треба надіятись шо в мене на мінімумі пішло!!! А не на середньому як я собі думав.
  • 0

#16 Onix

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 22 повідомлень

Відправлено 05.03.2007 – 16:54

Парочка скрінів...

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
  • 0

#17 Харитон

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 58 повідомлень
  • Місто:Київ

Відправлено 05.03.2007 – 17:14

Пацани, а я вже собі замовив jewel-версію а також замовив новий комп, тому що гра бути кушати багато.

Замовив кор 2 дуо, два гектара памяті, 7600ГТ.

Сталкеру хватить такої конфи (хіба що мона взяти кращу відяху)
  • 0

#18 Роланд

    Purple haze all around

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1007 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Житомир

Відправлено 09.03.2007 – 21:17

2Харитон
Щоб пограти на нормальних :cool2: настройках рекомендують 256 Мб відео...
  • 0

#19 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 10.03.2007 – 03:16

Перегляд дописуRostiшка (5.03.2007 15:42) писав:

Так хто скаже сисемки до неї? Pentium D 2.8 два ядра 1 Гб опери і відяха GeForce 7300 GT Ігрульку потяне хо скаже?

Перегляд дописуMagero (9.03.2007 21:14) писав:

2Харитон
Щоб пограти на нормальних :cool2: настройках рекомендують 256 Мб відео...

Інформація з сайту розробників:

Цитата

What are the recommended system requirements for the game?

AMD Athlon 64x2 4800+ or Intel Core 2 Duo, 1Gb RAM, 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectXR 9.0c compatible 256MB (Geforce 7800, for example).

It should be noted that at the start of the game development our initially targeted system requirements were much lower. As a result (and due to the lengthy game development) the game can be played well on lower-end systems (the game ships with two renders - DirectX 8 and DirectX 9 one).

Additionally, the game allows to scale various options for optimal performance. For the maximum quality and performance, the more powerful system you have, the better.

Вибачайте, що не переклав, я в англійській не сильний.
  • 0

#20 ВОРОН

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 7 повідомлень

Відправлено 11.03.2007 – 16:20

Ну своїми словами можу перекласти як:
Треба зазначити, що на старті розробки гри в наших цілях були набагато нижчі системні вимоги. Як результат (з-за тривалої розробки) гра може бути бігати добре на слабких комп'ютерах (гра має в собі 2 режима рендерінга, під 8 и 9 DirectХ відповідно).

Треба зазначити, що гра дозволяє змінювати багато різніх опцій для оптимальної швидкості. Для максимальної якості и швидкості, чим у вас потужніша система, тим краще.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних


Магазин кубиков Рубика Cubes.in.ua