Перейти до вмісту

Велоспорт


Повідомлень в темі: 921

#741 Neorlandina

    Schadenfreude

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3840 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 12.06.2012 – 19:10

ну от, сьодні накрутила кілометрів 10-12 і вперше навернулася.
їхала московським мостом і трохи не вписалася в одному вузькому місці, де опори. чомусь сповільнилася перед опорою і звісно ж мене трохи вбік повело, бо там трохи зкошений асфальт під перила.
всього лиш коліном гепнулася об педаль (здається).

тепер ще треба навчитися на бордюр заїздити і педалювати під гору. я вже доперла, що треба передачі переключати і трохи швидкості набрати заздалегідь, треба це попрактикувати ще.
  • 1

#742 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 12.06.2012 – 22:22

ну, швидкості не обв’язково набирати.
  • 0

#743 Neorlandina

    Schadenfreude

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3840 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 12.06.2012 – 22:36

це ясно, але намагатися посеред гірки зрушити з місця вгору теж не вихід.
я просто підіймалася, коли у мене телефон задзвонив. я собі зупинилася, відповіла на дзвінок... і не подужала буквально 5-ти метрів підйому, хоча починалося все оптимістично)
  • 1

#744 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 13.06.2012 – 00:03

та я про бордюри....
але так, на підйомі складно рушати
  • 0

#745 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 13.06.2012 – 09:36

взагалі, ганяти треба на найефективнішому каденсі (тобто темпі обертання колес)
тобто найбільша ефективна потужність проявляється в вузькому діапазоні частоти обертів педалей
для руху вгору потрібно тримати найефективніший каенс, просто сикдати передачу, от і все
так на привильній передачі буде просто рушати вгору
  • 0

#746 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 13.06.2012 – 17:33

Перегляд дописуKatod (06.06.2012 – 22:52) писав:

мораль: Шоломи, і групіровка під час падінь
от мені цікаво за шоломи.
я малою тааааак ганяла, шо лякала всіх родичів. але падала лише двічі. і третій раз оце зараз.вже дорослою.
а ше мені здається, шо в них, в шоломах, нічого чути не буду, і тоді точно в якусь аварію потраплю..все одно шо в навушниках їздити.
  • 0

#747 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 13.06.2012 – 17:37

шоломи-"кошики" не прикривають вуха
Зображення
і в них прекрасно чути.
є фулфейси(аля шоломи для байкерів), але то для трюків і т.д. які на дорогах не робляться
  • 0

#748 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 13.06.2012 – 18:16

ну а як їх натягнути, якшо в тебе волосся в пучок такий скручене?
шось я не дуже це собі уявляю. просто волосся макимально закручую, щоб вітром не розвівалося,бо потім після поїздки його фігушкі розчешеш, навіть коса не рятує.
  • 0

#749 Neorlandina

    Schadenfreude

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3840 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 13.06.2012 – 21:29

доречі, катаюся з шоломом весь час - дуже зручно. волосся у мене наразі дуже коротке, його не зав.яжеш і не заплетеш. коли їхала сьогодні без шолому (взяла і спочатку забула вдягти) - вітер збоку, волосся все на мордяку, нічо не видно. фігня.

Я думаю що як просто заплести волосся в косу і одягнути шолом - вітром косу не теліпатиме особливо і шолом нормально одягається.
от сьогодні якраз бачила дівчину з довжелезною косою (нижче талії) на велосипеді по набережній їхала.
ну або можна трохи нижче волосся закручувати, на потилиці. коротше кажучи варто приміряти і все зрозуміло буде.
Зображення
  • 1

#750 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 14.06.2012 – 07:32

Перегляд дописуKatod (13.06.2012 – 09:36) писав:

взагалі, ганяти треба на найефективнішому каденсі (тобто темпі обертання колес)
тобто найбільша ефективна потужність проявляється в вузькому діапазоні частоти обертів педалей
для руху вгору потрібно тримати найефективніший каенс, просто сикдати передачу, от і все
так на привильній передачі буде просто рушати вгору
а тепер все по черзі:
1. каденсом називають частоту обертання педалей. частота обертання коліс це вже похідне і залежить від вибраної передачі.
2. для того, щоб не завдати шкоди своєму здоров'ю (колінам), потрібно крутити з частотою 60 - 90 обертів за хвилину. достатньо один раз порахувати, а дальше вже будете орієнтуватися. при малому каденсі (менше 60), читай великому зусиллі на педалі, і в зв'язку з невластивою (фізіологічно) роботою ніг при їзді на ровері (людина тисячі років привикала ходити, а не крутити педалі) зношуються колінні суглоби, болять, травмуються зв'язки etc. це стосується їзди і по горизонтальній дорозі і вгору.
звичайно, їздити в генделик за льодяниками можна будь-як, а от коли долаєте 50 - 100км за день - майте це на увазі.
  • 0

#751 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.06.2012 – 11:26

Перегляд дописуGlobetrotter (14.06.2012 – 07:32) писав:

а тепер все по черзі:
1. каденсом називають частоту обертання педалей. частота обертання коліс це вже похідне і залежить від вибраної передачі.
2. для того, щоб не завдати шкоди своєму здоров'ю (колінам), потрібно крутити з частотою 60 - 90 обертів за хвилину. достатньо один раз порахувати, а дальше вже будете орієнтуватися. при малому каденсі (менше 60), читай великому зусиллі на педалі, і в зв'язку з невластивою (фізіологічно) роботою ніг при їзді на ровері (людина тисячі років привикала ходити, а не крутити педалі) зношуються колінні суглоби, болять, травмуються зв'язки etc. це стосується їзди і по горизонтальній дорозі і вгору.
звичайно, їздити в генделик за льодяниками можна будь-як, а от коли долаєте 50 - 100км за день - майте це на увазі.
сорі, я там по змісту заглючив, я мав наувазі, що крутячи педалі, ми крутимо колеса, думка випереджає те що я пишу, таке буває

Перегляд дописуСенсоріка (13.06.2012 – 17:33) писав:

от мені цікаво за шоломи.
я малою тааааак ганяла, шо лякала всіх родичів. але падала лише двічі. і третій раз оце зараз.вже дорослою.
а ше мені здається, шо в них, в шоломах, нічого чути не буду, і тоді точно в якусь аварію потраплю..все одно шо в навушниках їздити.
якщо рухаєшся зі швидкістю 30 км/год, і більше то вітер який б"є по вухах створює достатній шум, щоб забити звук машини, яка наближається ззаді
але вуха досить чутливі, і по шуму можна визначити швидкість руху відносно повітря
  • 0

#752 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 15.06.2012 – 16:17

мене от цікавить: як правильно їхати по кільцеві?
по правилах велосипедист їде справа (біля бордюру грубо кажучи)
Зображення
от як правильно їхати з 1ї на 2гу і з 1ї на 3тю? я маю на увазі смуги і т.д. на знаки не звертайте уваги, то знайшла першу ліпшу картинку кільцевої

Повідомлення відредагував Kassandra: 15.06.2012 – 16:18

  • 0

#753 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 15.06.2012 – 22:52

якщо б роверист повертав відразу в праву вулицю, назвемо її 1', тоді б він міг рухатися далі в правому ряді. але коли він має намір повернути в 2, а то і в 3, тоді йому треба зміститися на середину дороги, тобто в правий край другої смуги, а при повороті на право знову переміститися в правий ряд і повертати праворуч.
Розумію, що для цього треба мати сміливість, навики пересування по місту, ну і не плентатися черепахою, а впевнено і швидко пересуватися, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.
  • 1

#754 KinoManiak

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 887 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 15.06.2012 – 23:10

Перегляд дописуСенсоріка (13.06.2012 – 18:16) писав:

ну а як їх натягнути, якшо в тебе волосся в пучок такий скручене?
шось я не дуже це собі уявляю. просто волосся макимально закручую, щоб вітром не розвівалося,бо потім після поїздки його фігушкі розчешеш, навіть коса не рятує.
Ну то в разі падіння треба старатись падати на скручений пучок )

Перегляд дописуKassandra (15.06.2012 – 16:17) писав:

мене от цікавить: як правильно їхати по кільцеві?
Якщо не впевнена, можна і пішоходними переходами скористатись ) Особливо, коли треба з 1 на 3 переїхати
  • 0

#755 Друг Бобер

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1966 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 16.06.2012 – 05:49

Перегляд дописуKassandra (15.06.2012 – 16:17) писав:

мене от цікавить: як правильно їхати по кільцеві?
по правилах велосипедист їде справа (біля бордюру грубо кажучи)
Зображення
от як правильно їхати з 1ї на 2гу і з 1ї на 3тю? я маю на увазі смуги і т.д. на знаки не звертайте уваги, то знайшла першу ліпшу картинку кільцевої
Тут нічого незрозумілого ніби немає. Але малюнок трішки невдалий, оскільки дороги так різко не перехедять в реальності в транспортну розв'язку (кільце).
У пункті 11.14 Правил дорожнього руху сказано таке:
___________________________
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.
___________________________
Що ми маємо в цій ситуації? Не правильно трактувати норму правил, кажучи, що потрібно їхати по краю дороги взагалі, чи біля бордюру. Їх просто може не бути, як у цьому випадку. Тут можна рухатися тільки по крайній правій смузі. На дорозі можу бути кілька смуг руху, тобто машини можуть їхати в кілька рядів. Велисопедист їде по правій крайній і якомога правіше.
Тепер подивимося на малюнок. На ньому ми бачимо транспортну розв'язку. Ми не бачимо, скільки там є смуг руху. Якщо на дорозі є кілька смуг руху або трамвайна колія або і одне і друге, то велосипедист не може перетинати перехресток, повернувши ліворуч (на 3-тю). Треба зупинитися, і перейти дорогу тоді як пішохід, перевізши (перетягнувши) велосипед. Але якщо є одна смуга та немає трамвайної колії, то велосипедист може спокійно проїхати через "кільце", але повинен їхати якомога більше праворуч. Ось схема.
Зображення

Що стосується руху прямо, то це не є поворот. Тут немає обмежень щодо кількості смуг і трамвайних колій. Просто їдеться прямо, тримаючись якомога правіше.
Зображення

Але є ще один важливий нюанс, який я не можу показати на цих малюнках. На кільцевих транспортних розв'язках є "трикутники безпеки", тобто ті місця дороги, де не заїжджають машини. Ці "трикутники" не потрібно об'їжджати і на них заїжджати, а рухатися якомога ближче до них. Наприклад, коли їде велосипедист з 1 до 2, то не їде аж до дороги без номера і там повертає, а прямує до "трикутника безпеки", що між дорогою і кільцем. Якщо йому далі треба їхати на дорогу 3, то їде попри "трикутник безпеки", що напроти дороги 2.

Ще у цьому питанні про поворот на перехрестку важливо знати таку норму Правил:
16.2. На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку.
  • 1

#756 Друг Бобер

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1966 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 16.06.2012 – 10:49

Трошки уточню подане в моєму попередньому пості.
Зображення

Зображення
  • 1

#757 Kassandra

    Т-Сонятко

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5187 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:сплячих левів

Відправлено 16.06.2012 – 21:30

Перегляд дописуKinoManiak (15.06.2012 – 23:10) писав:

Якщо не впевнена, можна і пішоходними переходами скористатись ) Особливо, коли треба з 1 на 3 переїхати
ну, переважно так і роблю, але цікавило як можна і без злізання з сідла проїхати туди куди треба.

Globetrotter, Друже Бобер, дякую за роз’яснення. Начебто зрозуміла.

Повідомлення відредагував Kassandra: 16.06.2012 – 21:30

  • 0

#758 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 18.06.2012 – 15:26

Перегляд дописуДруг Бобер (16.06.2012 – 10:49) писав:

Трошки уточню подане в моєму попередньому пості.
Зображення

Зображення
О, це вже ближче до правди, бо попередній пост, де траєкторія лежала біля правого краю дороги, був дезінформативним!
  • 0

#759 Друг Бобер

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1966 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 18.06.2012 – 20:38

Перегляд дописуGlobetrotter (18.06.2012 – 15:26) писав:

О, це вже ближче до правди, бо попередній пост, де траєкторія лежала біля правого краю дороги, був дезінформативним!
Погоджуюся. :) Але дезінформативним був у першу чергу сам малюнок транспортної розв'язки. Ну не такої форми їх роблять, хоча і подібно. Ось наприклад так виглядає транспортна розв'язка у Львові на Кульпарківській, аерофотознімок.
Зображення
  • 0

#760 Олеська

    вовчиця-чарівниця

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8134 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:скіфські вали

Відправлено 11.07.2012 – 08:43

[ex]Спам видалено[/ex]
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 3

0 користувачів, 3 гостей, 0 анонімних