Перейти до вмісту

Велоспорт


Повідомлень в темі: 920

#61 harakternuk

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 91 повідомлень
  • Місто:Львів!

Відправлено 22.06.2007 – 20:44

та, ровер - респектніша штука!!!!!!!! :gryzin:
  • 0

#62 katapulta

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 667 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Золотоноша,Черкаси

Відправлено 29.06.2007 – 11:33

Перегляд дописуharakternuk (20.06.2007 23:00) писав:

дякі!!!!!!!
А що, збираєся щось купувати?
  • 0

#63 harakternuk

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 91 повідомлень
  • Місто:Львів!

Відправлено 29.06.2007 – 22:08

так, мабуть, або старий ремонтувати :(
  • 0

#64 katapulta

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 667 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Золотоноша,Черкаси

Відправлено 14.07.2007 – 15:40

агов! любителі велоспорту, Тур де Франс дивимось? :)
  • 0

#65 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 27.07.2007 – 14:35

Перегляд дописуkatapulta (14.07.2007 16:40) писав:

агов! любителі велоспорту, Тур де Франс дивимось? :kozak:
Звичайно! То супер.....тре робити tour de Ukraine :cry:
  • 0

#66 katapulta

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 667 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Золотоноша,Черкаси

Відправлено 27.07.2007 – 14:39

Як казав коментатор Олександр Мащенко, то болюче питання :kozak: потрібні спонсори
  • 0

#67 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 27.07.2007 – 14:58

Тре хочаб почати з малого, велолюбителі збирабться та їдуть з Чопа(Закарп обл) до Козачої Лопані(це у Харк обл)... :kozak:
  • 0

#68 katapulta

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 667 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Золотоноша,Черкаси

Відправлено 31.07.2007 – 16:05

Це для прикладу ти навів?
Мені от цікаво,чи є в нас хоч на любительському рівні щось подібне?
  • 0

#69 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 01.08.2007 – 18:46

Перегляд дописуkatapulta (31.07.2007 17:05) писав:

Це для прикладу ти навів?
Так, звичайно для прикладу, там відстань непогана, що правда доведеться не на шосейниках їхати, бо дороги не дуже, хоча якщо звільнять автобани державного значення то все ОК. :D

Перегляд дописуkatapulta (31.07.2007 17:05) писав:

Мені от цікаво,чи є в нас хоч на любительському рівні щось подібне?
глянь тут.
Велоспорт у нас розвивається - у нас у місті кожен рік всілякі аматорські та любительські змагання на вело, так рівень далеко не Tour de France, але не все відразу... :angry1:
  • 0

#70 Ґвинтик

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 774 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:свій внутрішній світ...

Відправлено 01.08.2007 – 19:54

Планую у вересні-жовтні взяти Gary Fisher Advance. Хоча, хто зна... можу візьму Команч Прерію. Побачимо... Хто що порадить :angry1: ?
  • 0

#71 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 02.08.2007 – 11:09

Перегляд дописуҐвинтик (1.08.2007 20:54) писав:

Планую у вересні-жовтні взяти Gary Fisher Advance. Хоча, хто зна... можу візьму Команч Прерію. Побачимо... Хто що порадить :angry1: ?
Те, що плануєш у вересні то добре - якраз ціни почнуть падати. Я б радив тобі глянути на велики Kelly`s, це чешські з компонентами Shimano. Або Giant Escaper.....це класний велик.
Зображення
  • 0

#72 katapulta

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 667 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Золотоноша,Черкаси

Відправлено 02.08.2007 – 20:06

Ціни то падають,але може виявитись що саме того який хочеш, по сезонних знижках може не бути. Тому всім хто полює на осінні знижки, потрібно проявити неабияку кмітливість :D

Kelly's словацькі велобайки а не чеські. Чеські - це Author i Rock Machine

Привабливі ціни на Келліси і Команчі пояснюються тим, що рами в них посередні,недорогі. Тому при однаковій обвісці ціна на ці вели завжди нижча ;)
  • 0

#73 sagitta

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 315 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Мельмак

Відправлено 04.08.2007 – 11:45

МТВ! Зображення
обожнюю велосипед! ми з батьком часто катаємось у ліс, іноді на десну махнемо... супер! піднімає настрій тільки так.
от що я не люблю - так це матрасників. :) типу від"їхати на 5 км і розвести багаттячко, сосисочки, пивко... це ж можна пішки сходити, нащо тоді велосипед?!
  • 0

#74 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 05.08.2007 – 21:47

Перегляд дописуsagitta (4.08.2007 12:45) писав:

МТВ! Зображення
обожнюю велосипед! ми з батьком часто катаємось у ліс, іноді на десну махнемо... супер! піднімає настрій тільки так.
от що я не люблю - так це матрасників. :) типу від"їхати на 5 км і розвести багаттячко, сосисочки, пивко... це ж можна пішки сходити, нащо тоді велосипед?!
Так то класно! Я раніше бува катався на своєму старому, кривому "туристі" кілометрів по 30 з друзями, або на річку, ставок. Ото вже активний відпочинок. Зараз мрію покататися вже на класному велику.
А, що до матрасників....то точно..навіщо ж тоді велик? Хоча кожному своє. :)
  • 0

#75 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 07.08.2007 – 23:35

Пані та панове, ось корисна інформація:
Основи їзди на велосипеді

Ефективне педалювання (Spinning):
Ви гадаєте, що знаєте як крутити педалі... Насправді кожен знає як в основному крутити педалі, але не кожен знає, як ефективно використовувати техніку педалювання, відому як “spinning”.
Під spinning розуміється педалювання з високою кількістю обертів за хвилину або високим “cadence” з низьким опором, замість того, щоб тільки тиснути на педалі вниз на більш високій передачі. Якщо spinning використовувати належним чином, він зменшить витрати енергії і дозволить вам їхати швидше і далі із значно меншою кількістю втоми і стражданнь. Виконуючи spinning, ви маєте підтримувати частоту оберту педалей 60-90 об/хв. Зконцентруйтесь на тому, щоб ваші ноги описували круги навколо центра каретки (кругове педалювання). При круговому педалюванні, ви накладаєте силу протягом повного оберту педалей, а не тільки під часу руху вниз.
Щоб отримати гарні навички, при їзді спробуйте тренуватись педалюючи одінєю ногою. На тренуванні застисніть одну ногу в педаль і тисніть вперед, вниз, назад і вгору на „зворотньому ході” (тільки іднією ногою). Відчуйте, що на кожному оберті педалі, зусилля роподіляється рівномірно по всій довжині кругового руху. Однак, якщо ваше педалювання однією ногою є судорожним, або ви відчуваєте, що при педалюванні є „мертві точки”, - продовжуйте займатись.
Ви можете виміряти швидкість педалювання (cadence) без електронних приладів. Підрахуйте кількість разів, яку ваша нога проходить до вершини траектрії руху педалі за 30 секунд, потім перемножте на 2. Результатом буде ваша швидкість педалювання в обертах на секунду.


Посадка при їзді в круту гору:
Ви маєте перенести свою вагу вперед, тримайте підборіддя як умога ближче до керма, і намагайтесь тягнутись головою вперед. Зсуньтесь на кінчик сідла. Щоб полегшити підьйом використовуйте ріжки керма, це дозволить вам краще тримати рівновагу. Якщо заднє колесо „буксує”, значить ви зсунулись занадто вперед. Для полегшення можете привстати з сідла і педалювати стоячи, але не забувайте переносити вагу на заднє колесо.


Посадка при їзді зі зпуску:
Ви маєте зсунутись назад і сидіти нижче, ніж звичайно. При дуже крутих зпусках варто зміщуватись назад так, щоб таз опинився над заднім колесом. Якщо зміститесь дуже сильно – можете втратити контроль на переднім колесом. Міцно тримайтесь за кермо, але не забувайте, що руки мають працювати як амортизатори. Чим нижче ви сидите, тим нижчий центр ваги і тим легше керувати велосипедом на зпуску.


Перемикання: лівий перемикач керує передньою перекидкою, яка переміщує ланцюг по трьом зіркам на шатунах. Зазвичай тут є три перечачі. Мала шестерня (Положення 1) – для першої швидкості, призначена для повільної їзди і підйомів. Середня шестерня (Положення 2) – для середньої швидкості й інтенсивного педалювання. Вона використовується зазвичай на рівнинах. Велика шестерня (Положення 3) – слугує для високошвидкісної їзди по асфальту або швидкісного зпуску. Це найтяжча в педалюванні передача. Заднїй перемикач керує перемиканням шестерень на задньому колесі, де знаходиться 7,8 або 9 зірок. Більші зірки простіші в педалюванні. Для збільшення швидкості поступово перемикайте на більш низькі шестерні.


Гальмування: запамятайте, яка ручка відповідає за переднє гальмо, зазвичай вона ліва. Заднє гальмо має використуватись раніше, а переднє трохи пізніше і мякше (інакше ви можете застопорити переднє колесо і перекинутись через кермо). Памятайте, коли ободи вологі гальмівний шлях значно збільшується! У вологу погоду починайте гальмувати раніше.


Лінія руху:
При їзді плануйте траекторію руху і зберігайте прямолінійність. Плануйте свої дії наперед, шукайте коріння, кочки, каміння, струмки, отвори, вологі місця, рихлий грунт тощо... не випускайте з виду гілки та інші перешкоди. Ви маєте повнітю контролювати ситуацію.


Ходова частина велосипеду.
При виїздах на великі відстані наберіть рідини у флягу і візьміть щось перекусити. Не забувайте вчасно змащувати і міняти ланцюг. Перед виїздом перевіряйте велосипед і підкачуйте колеса. Одягайте зручну одежу і перевірте, щоб ваші шнурки не звисали і не намотались на шестерні. Застосовуйте здоровий глузд, якщо місцевість здається небезпечною, іноді краще пройти пішки. Їдьте на оптимальній передачі. Ремонтуйте вчасно велосипед.


Підйом, основи. Є два можливих положення для підйому: сидячи (підходить для великих відстаней і рівного ландшафту) і положеня, яке є ідеальним для того, щоб забратись на круту гірку. Положення, яке ви оберете, залежить від довжини підйому, крутизни та ландшафту.
Завжди перемикайте необхідну передачу завчасно перед початком підйому. Перемикання під час підйому призводить до великих навантажень в механізмах велосипеда. Однак, якщо вам абсолютно неможливо уникнути перемикання під час підйому, не забувайте про те, що перемикати потрібно тільки на одну зірку за один раз при відсутності тиску на педалі. При цьому переключення буде відбуватить набагато легше, не пошкоджуючи перемикачі.


Положення сидячи. Якщо ви здіймаєтесь на пагорб в положенні сидячи, намагайтесь зсунутись на сідлі трохи вперед. Це перенесе ваш центр ваги над кареткою і дозволить педалювати ефективніше. Тримайте голову низько, щоб уникнути відриву переднього колеса від землі. Якщо ви відчуваєте, що переднє колесо все ж таки піднімається або підскокує – це сигнал, щоб ви скоректували свою посадку настільки, щоб було достатнє навантаження на переднє колесо. Тягніть кермо назад з кожним обертом педалей, попереджуючи, таким чином, можливість просковзування задньої шини.
Тримайтесь розслабленими протягом всого підйому, лінія плечей має проходити перпендикулярно до напрямку руху. Коли ви напружуєте мязи, ви фактично витрачаєте марно більшу частину вашої енергії. Ви можете економити стільки енергії, скільки зможете! Встановіть трансмісію на найнижчу, в межах розумного, передачу і вперед!


Положення стоячи. Коли ви вже не можете педалювати сидячи, змініть положення і встаньте на педалях. Ви маєте чинити достатнє навантаження на заднє колесо, щоб воно не просковзувало, і на переднє, щоб уникнути підйому і блукання колеса. Як тільки ви вирівняли вагу, просто лашайтесь в цьому положенні, плавно змінюючи навантаження з однієї педалі на іншу.
При зміні положення з сидячого до положення стоячи, перевірте, що переключились на більш високу передачу, що дозволить васм прикладати більше зусилль. Їзда на низьких передачах в стоячому положенні призведе до того, що ви витрачатимите марно забагато енергії.
При найбільш крутому з підйомів багато райдерів застосовують техніку „pulling”, щоб вкласти якомога більше зусилль в кожен оберт педалей. При кожному натисненні на педаль працюйте руками, щоб приблизити ваше тіло до керма. Це додає потужності тиску на педаль.


Примітки.
Залишайтесь завжди розслабленими, щоб зберегти енергію. Не напружуйте обличча і верхню частину тіла на підйомі. Концентруйтесь на диханні, підтримуйте ритм глибокого і стійкого дихання, це попереджатиме появу віддишки.


Затяжні підйоми.
Затяжні підйоми необхідно починати повільно, щоб з’економити енергію для верхньої ділянки дороги. Ви маєте постійно тримати достатнє крутяче зусилля, інакше можете застрягнути, опинившись перед необхідністю стартувати на пів-дороги до вершини; такий старт набагато важчий, ніж на рівнинній місцевості. Якщо таке вже трапилось, то не намагайтесь стартувати прямо вгору, а розташуйте велосипед боком поперек підйому. Тримайтесь розслабленими і не думайте про підйом. Зосередьте вашу увагу на чому-небудь іншому, а не тому, що відчуває ваше тіло (але все ще концентруйтесь на втриманні контролю).
Спробуйте чергувати положення вашого тіла. Почніть сидячи, і під час підйому, обережно перемикайте на більш високі передачі й переходьте в положення стоячи. В кожному положенні використовується різний набір м’язів, таким чином, чергування між цими двома положеннями дає відпочинок вашим м’язам.


„Технічні” підйоми можуть кидати справжній виклик. Ви завжди маєте знаходити самий простий з можливих шляхів. Тобто, замість проїзду по голому камінню, спробуйте його об’їхати, звісно якщо це можливо. Підтримуйте сидяче положення максимально довго (навіть, якщо використовували найнижчу передачу), вставання тільки затруднить забезпечення достатньої тяги, необхідної для здолання гори. Коли ви стикаєтесь з перешкодами типу голого коріння або невеличкої колоди, то повинні підтримувати максимальний крутячий момент, щоб подолати перешкоду і продовжити підйом. Розвантажте переднє колесо розумним натисненням на педалі, щоб здійняти переднє колесо над перешкодою. Продовжуйте рух доки заднє колесо не дійде впритул до перешкоди. В цей момент ви маєте розвантажити заднє колесо протягнувши його через коріння або колоду. Спробуйте підсмикнути ноги догори або зробити невеличкий скачок, щоб заднє колесо легше проїхало повз перешкоду.
Не використовуйте надмірно низькі передачі, інакше ви неодмінно забуксуєте на першій же перешкоді.


Кілька підказок.
На повільних крутих підйомах притисніть лікті до тулубу, це допоможе втримати переднє колесо від блукання і дрейфу, таким чином ви будете менше стомлюватись.
Зосередьте свій погляд на цілі: вершина горбу. Коли ви дивитесь на землю перед носом, вам здаватиметься, що цей підйом ніколи не зкінчиться. Погляд вперед і вверх допоможе вам визначити ціль і бачити кінець маршруту.


Взято з www.velostreet.kiev.ua, класний сайт ;)
  • 0

#76 Snaky_city

    Абориген

  • На перевірці
  • PipPipPipPip
  • 83 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.08.2007 – 22:43

Попович чи не єдиний представник українського велоспорту, що досягає реальних успіхів. Але про що можна говорити, якщо в країні відсутня система підготовки велогонщиків?? У якому стані знаходяться на ші треки?? і чи доступні ті що є початківцям?????
  • 0

#77 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 10.08.2007 – 22:04

Теревчани! Вітайте мене я нарешті собі купив ровер!!! Мій вибір це Giant Escaper, класний,надійний велик! Знизу я на фото поряд мій довгоочікуваний велик.:D :cool1:
Кому цікаво.....він виглядає так
Або з офіційного сайту - тут

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  velo.jpg   46К   41 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  velo.jpg   68.41К   31 Кількість завантажень:

Повідомлення відредагував Olex: 10.08.2007 – 22:19

  • 0

#78 katapulta

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 667 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Золотоноша,Черкаси

Відправлено 10.08.2007 – 22:18

Вітаю щасливого власника Ескейпера :cool1:

Скільки виклав за нього? :D
  • 0

#79 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 12.08.2007 – 18:59

Ех панове, я сьогодні катався за містом з двома друзями, спочатку бездоріжжям понад річкою Ворсклою, далі трохи автобаном Харків-Полтава(трохи лячна частина шляху-фур багато на велиій швидкості), далі селами....о.....а далі найчірівніша та найпрекрасніша частина шляху - через сосновий ліс і що класно по якісній асфальтовій догозі....повітря там!!! Просто клас...таке п'янке, таке чисте! Після такої прогулянки я точно впевнений - ровер це дуже суперово, всім раджу....на авто чи на мопеді так насолодитися подрожжю не вийде це точно!
Пані та панове вдаримо велопробігом по шляхах та бездоріжжю рідної неньки України! :angry12:
  • 0

#80 Style)r

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 329 повідомлень
  • Місто:Київ

Відправлено 12.08.2007 – 20:43

Перегляд дописуOlex (10.08.2007 23:04) писав:

Теревчани! Вітайте мене я нарешті собі купив ровер!!! Мій вибір це Giant Escaper, класний,надійний велик! Знизу я на фото поряд мій довгоочікуваний велик.:happytwo: :angry12:
Кому цікаво.....він виглядає так
Або з офіційного сайту - тут
Треба тобі сидіння підняти

Перегляд дописуOlex (18.05.2007 23:36) писав:

Ага велик - це рульно, та розкажіть який краще і чому. І хто як подорожував великом, як далеко.
Я бачив наші велики київської компанії "Ардіс", отакі, цікаво чи якісні вони.
дядьку, ардіс - це лайно =)

velokiev.com
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 2

0 користувачів, 2 гостей, 0 анонімних