Перейти до вмісту

Велоспорт


Повідомлень в темі: 921

#541 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 05.12.2010 – 19:50

Перегляд дописуGlobetrotter (5.12.2010 19:39) писав:

Перед тим, як писати всякі небилиці - загляньте в книжку: Смазка Литол-24 (ГОСТ 21150-87) — нефтяное масло вязкостью 60-75 мм2/с при 50°С, загущенное литиевым мылом 12-гидроксистеариновой кислоты;

То пишуть, якщо кому що продати, а є ще ті, які користуються.
Тож я не сперечаюсь, нехай у вас буде мило, яке не вимивається, а кислота яка не окислює.
  • 0

#542 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 05.12.2010 – 20:02

Перегляд дописуOdonacer (5.12.2010 20:50) писав:

То пишуть, якщо кому що продати, а є ще ті, які користуються.
Тож я не сперечаюсь, нехай у вас буде мило, яке не вимивається, а кислота яка не окислює.
Є літієве мило (хімічна сполука) яким нікому не прийде до голови мити руки і є кислота (ортофосфорна) якою знищують іржу.
Робіть все з розумом і успіх вам забезпечений :gryzin:
  • 0

#543 nieni

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:місто Лева

Відправлено 06.12.2010 – 01:16

Перегляд дописуOdonacer (3.12.2010 22:31) писав:

Там же крім гальм ще оту фігню що ланцюг на задній зірці перекидає треба знімати....

Фігня перекидкою називається :gryzin:
А для підшипників звичайнісінький солідол також підходить просто прекрасно. Головне - більш-менш правильну кількість туди вмастити =)
  • 0

#544 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 20.12.2010 – 00:23

трішки про їзду зимою
перше правило зимньої їзди: не їсти пісяного снігу :)
друге: понижче тиск в шинах

сьогодні ганяа по лісам сходу Києва, виїзд біля алмаатинської, було важко, спочатку просто добратись, а потім просто їхати, причому цікавий факт, що коли з шин стравив майже все повітря, діло пішло, звичайно, це всетаик важко, ізза того, що температура трішки піднялась, і сніг став липкий, він налипав на все, а особливо на колеса, які ставало важко крутити, я думаю, для їзди по снігу повинні бути або колеса які прорізають до самої землі, або які котяться по снігу
в мене діаметр самої камери 2,1 дюйм, я думаю, якби був 2,2, то діло пішлоб ще краще, особливо з низьким тиском
  • 0

#545 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 20.12.2010 – 08:28

Перегляд дописуKatod (20.12.2010 01:23) писав:

перше правило зимньої їзди: не їсти пісяного снігу :)
Правильно - не їсти жовтого снігу :)
  • 0

#546 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 20.12.2010 – 08:34

Перегляд дописуGlobetrotter (20.12.2010 08:28) писав:

Правильно - не їсти жовтого снігу :)
а буває жовте морозиво, а що з ним робити? :)

розкажи про свій доствід зимніх покатушок, трішки, на якій резині їздиш, може в тебе найнер,

ми спочатку дуже важко їхали, по тиск в шинах був високий, дорожний, це був взагалі капєц, не їдеш, а зариваєшся в сніг
  • 0

#547 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 20.12.2010 – 10:47

Їзджу на звичайній грунтовій гумі, з тиском не заморочувався ніколи. По глибокому снігу суцільний морок, а по втрамбованому снігу котиться краще, ніж по грунту.
Одного разу попали на обледенілі сільські дороги - після 20-го падіння перестали їх рахувати :)
Єдина проблема - руки мерзнуть :)
  • 0

#548 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.12.2010 – 16:31

вчора ганяв по київській мряці в найближчому лісі, по грунтовках, було всесело, бо мокрий сніг під колесами час від часу ставав мокрими калюжами з обледенілим дном, або просто снігом, не надто заморочуючись я перебирався в брод, звичайно, перед заїздом в ліс стравив тиск в шинах, не так як коли по снігу ганяли, але трішки, щоб краще гребли шини по багнюці
найвесиліше було перебиратись через калюжі, коли рухаєшся чисто по інерції, бо якщо почнеш крутити педалі, то точно намочиш ноги :beer:
мокрий сніг легко набивався в задні зірочки, і ганяти на малих просто небуло можливості, криходилося вибирати передачі, щоб використовувати побільші зірочки

до цієї погоди я думав, що ганяв при будьяких погодних умовах, а от ні, це було для мене щось нове, звичайно, куча задоволення, і мокрі штани від калюж :ggggg:
  • 0

#549 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 12.01.2011 – 14:39

Перегляд дописуKatod (5.12.2010 00:19) писав:

доречі, таке питання, я то змащую, але будьяку змазку гарно вимиває вода, після доща, цеп зовсім втрачає мастило, є якест мастило, яке досить цепке і не вимивається дощем?
На дощ і на зиму використовую ВД-40 у якості мастила для ланцюга, так як воно має здатність "витискати воду і знімати ржавчину".

Перегляд дописуKatod (3.12.2010 23:42) писав:

я от на своєму вєліку свого часу дуже часто міняв камери, бо пробивав, причому не шипами якимись, чи цфяхами, а банально, або виривав ніпель, або робив зміїний укус, і латав камери в польових умовах, так от, для того щоб бортірувати колесо, потрібно його зняти, всякі ексцентрики придумані якраз для того щоб зянти все швидко
Мабуть маєте французький ніпель (presta), чи не так?

Стосовно зимових покатух у наших краях:

Зображення

Зображення

Зображення
  • 0

#550 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 13.01.2011 – 10:30

Перегляд дописуСварус (12.01.2011 14:39) писав:

На дощ і на зиму використовую ВД-40 у якості мастила для ланцюга, так як воно має здатність "витискати воду і знімати ржавчину".


Мабуть маєте французький ніпель (presta), чи не так?

саме так, і в мене тільки походний насос, хочу придбати насос для качання стоячи, стаціонарний здається він називається, щоб дома накачати і їхати, доречі, камери які найдовше в мене протримались це були максісовські лайти, і таки вирвав я там ніпель, ізза того що багато ганяв по калюжам, а вони взяли і розчинили трішки резину, от думаю, тепер перед установкою якось додатково герметизувати, типу резинову саморобну шайбу ставити, або ще щось

звернув увагу, що коли я накачую нормально кмеру, то потім навіть якщо камера пробивається, то деякий час в колесі тримається тиск, і він втрачається тільки ізза того, що ніпель не сильно прилягає до обода, якби хтось підказав, що там витворяти з герметиком, щоб все було чудово, і в якому діапазоні тисків безкамерна шина працює

і щодо зимових покатушок, вчора проїхався 40 км смішним маршрутом, поїхав до вднх, і якщо Києвом дороги прибиті, то на вднх все досить смішно виглядає, доріжки в лісі покриті льодом, і місля заходу сонця температура падає швидше ніж в місті, одним словом, покатався по ковзанкам, це виглядало так, що рухаєшся від бортика до бортика доріжки, а коли виїхав з лісу назад на дороги висатвкового центру, то зрозумів, що гальмувати взагалі не бажано, бо асвальт перетворитвся на сковзанку
доречі, коли їхав туди, то тиск в шинах був низьким, і площа контакту була досить велика, керованість була на прйнятному рівні, коли їхав назад, то вирішив підняти тиск, бо більше маршруту було по дорозі, але забув про те що потрібно виїхати з Вднх, тут і почав сковзатись :happy1:

отак ще одні цікаві нюанси
  • 0

#551 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 15.01.2011 – 11:41

Перегляд дописуСварус (12.01.2011 14:39) писав:

На дощ і на зиму використовую ВД-40 у якості мастила для ланцюга, так як воно має здатність "витискати воду і знімати ржавчину".
Дорогенькі мої! ВД-40 ніразу не змазка
Між деталями ланцюга, які труться, за визначенням не може бути води, а тим більше ржавчини. Ржавчина може бути на бокових поверхнях ланок, але вона там нікому не заважає... Деталі, які труться (ролики) потребують змазки!!!, а не розчинника.
  • 0

#552 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 15.01.2011 – 15:01


:)


 i 

+10 за п.п.2.5
 

Повідомлення відредагував bamik: 15.01.2011 – 23:10

  • 0

#553 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 21.01.2011 – 11:06

Перегляд дописуGlobetrotter (15.01.2011 11:41) писав:

Дорогенькі мої! ВД-40 ніразу не змазка
Між деталями ланцюга, які труться, за визначенням не може бути води, а тим більше ржавчини. Ржавчина може бути на бокових поверхнях ланок, але вона там нікому не заважає... Деталі, які труться (ролики) потребують змазки!!!, а не розчинника.
Так, я прекрасно знаю що ВД-40 - це не мастило. І про ржавчину теж не маю що перечити. Але я не уявляю як можна оркемо змастити мастилом рухомі частини ланцюга а ззовні (де немає тертя і багато води) змастити ВД-40 (ще й враховуючи що ВД-40 розчиняє мастило, на скільки я знаю). Це по-перше.
По-друге, коли їздити в мокру погоду, то на ланцюг весь час бризкається вода з брудом, які чудово залипають і "залазять" в ланки. І тоді те мастило майже до одного місця...

Повідомлення відредагував Сварус: 21.01.2011 – 11:07

  • 0

#554 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 25.01.2011 – 00:02

Перегляд дописуСварус (21.01.2011 11:06) писав:

Але я не уявляю як можна оркемо змастити мастилом рухомі частини ланцюга а ззовні (де немає тертя і багато води) змастити ВД-40 (ще й враховуючи що ВД-40 розчиняє мастило, на скільки я знаю). Це по-перше.
По-друге, коли їздити в мокру погоду, то на ланцюг весь час бризкається вода з брудом, які чудово залипають і "залазять" в ланки. І тоді те мастило майже до одного місця...
По-перше між деталі, які труться прекрасно входить рідка олива для ланцюга (назви я вже десь вище писав). А ззовні мастити ланцюг нема потреби. Він і так лагідно насмарується під час протирання його ганчіркою.
По-друге бруд не так прилипає, якщо користуватися ланцюговим мастилом для мокрої погоди, а не рідиною для швейних машинок чи іншим сурогатом. І водою воно не так швидко вимивається...

Не довіряєте - почитайте спеціальні велофоруми. А то прийде молодь, прочитає "поради" і почне апарат соняшниковою олією поливати. Жах!
  • 0

#555 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 25.01.2011 – 12:49

Globetrotter, я і так вважаю всі ці спеціальні велосипедні мастила є не більше як маркетинговий хід. І хоча я й користуюсь спецмаслитами для сухої погоди (так як універсальному нічому не довіряю), але викладати грроші ще за так звані "для мокрої погоди" наміру не маю. Деякі взагал іїздять досить багато, змащуючи чи то салідолом чи чим там....і нічого - касета жива, ланцюг живий.
  • 0

#556 hvvi

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 147 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 25.01.2011 – 13:49

Перегляд дописуGlobetrotter (25.01.2011 00:02) писав:

Не довіряєте - почитайте спеціальні велофоруми. А то прийде молодь, прочитає "поради" і почне апарат соняшниковою олією поливати. Жах!
Як показав досвід - ліпше майонезом :)))

Напсравді не купував ніяких моторексів драй(сухих) і ворм(мокрих) для велоланців, користувався банальним двигуновим маслом, дещо якимсь дорогим, жодних недоліків не бачив, бо їздив чимало з колегами по горам, болотам і тд. Звісно, переваги ворма на літцо, але то досить вузький спектр і різниця у км 20-30. Ресурс ланців теж ніби не був малий, 2-3 Ккм по круговому методі.

Але надалі все-таки куплю банку веломастила, спробуємо, тоді буду обєктивніше говорити...
  • 0

#557 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 25.01.2011 – 17:44

От-от, hvvi ще один тому приклад. І взагалі "у велоіндустрії" багато чого тримається на маркетингові а не на реальних цінах товарів...
  • 0

#558 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 25.01.2011 – 17:46

Перегляд дописуСварус (25.01.2011 17:44) писав:

От-от, hvvi ще один тому приклад.
Читай до кінця: він нічого людського не пробував (якщо не враховувати майонез).
  • 0

#559 hvvi

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 147 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 25.01.2011 – 21:24

майонез не я пробував, і це Ви прекрасно знаєте
змазував титановою змазкою(лайно повне, але зато найдорожча, казали, що протримається 200 км, не пробігла і 50). пробував моторекс, але то все по одному разу, обєктивно не можу говорити, бо систематично не користався.


Звісно, я Тараса розумію, все-таки те що створене для байка спеціально, мусить бути ліпше, а маркетинг кругом є і діця від того нікуди.
  • 0

#560 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 25.01.2011 – 22:52

Щоб завершити цю пустопорожню дискусію:
1. Motorex або Sun Lube (для мокрої погоди) працює від 50 до 100км в залежності від погоди. Пилюка не налипає.
2. Дорога фірмова моторна олива. Працює до 50км. Налипає пилюка і все перетворюється на пластилін.
3. Мастило для швейних машинок. В дощ вимивається за 10км. В суху погоду не пробував.
4. Чиста вода. Допомагає, коли вже нема змазки, а ланцюг забитий болотом під саме сідло.

Все було випробувано на власному ровері. Рідна касета з трьома ланцюгами пройшла понад 10 000км. Болото і калюжі були в 80% поїздок.
Звісно платити 40грн. за 100мл Моторексу дорогувато, але хто обіцяв, що буде дешево. Висновки робіть самі.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних