Перейти до вмісту

Велоспорт


Повідомлень в темі: 921

#521 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 20.09.2010 – 15:46

Перегляд дописуKatod (20.09.2010 16:36) писав:

в мене є один друг, так він теж з гірки розганявся порядка 70 км на годину, але як на мене це вже дуже божевільна швидкість

Ця божевільність лікується одним добрим польотом через кермо, і мордякою абасфальт. :happy1:
  • 0

#522 Вадя Ротор

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 531 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ, Криве Озеро

Відправлено 28.09.2010 – 06:21

Я був у Львові 19 вересня і ніякого "велосипедного дня" не бачив. Машини рухались, як завжди, активно. Більш того, за 4 дня перебування у Львові (16-19) я там не побачив жодного велосипедиста. Може, у плакаті йдеться про якийсь інший Львів? (ну знаєте, в Україні є два міста Миколаїв, дві Ялти...)

Біда таких заходів у тому, що вони дуже локальні та мають дуже малий розголос B)

Повідомлення відредагував Вадя Ротор: 28.09.2010 – 06:23

  • 0

#523 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 30.09.2010 – 21:41

звичайно цей допис просто якась єрунда, але в мене буде скоро тисяча на моєму вєліку, ура

і скоро зима, і хочеться зустріти її на двох колесах, зимні покатушки це так класно, це просто так

а так в мене от от буде тисяча, через ківлометрів 30:)
  • 0

#524 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 01.10.2010 – 14:25

Перегляд дописуKatod (30.09.2010 22:41) писав:

звичайно цей допис просто якась єрунда, але в мене буде скоро тисяча на моєму вєліку, ура
О, так! Пам*ятаю якими важливими були для мене минулого року завітні циферки 100км, 1000км і 1100км. :lol:
А цього року я вже проїхав більше ніж минулого - 2845км. Правда рік ще не закінчено :lol:
  • 0

#525 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 22.10.2010 – 17:46

Вже втретє затівається найважча велогонка серед аматорів - Night Madness 2010
Зображення
  • 0

#526 Пластун

    хрєновенький генерал

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1990 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Волинь

Відправлено 22.10.2010 – 20:54

Шрифт афаіші був нахабно позичений у Iron Maiden :wub:
По темі - з задоволенням приєднався би, але зараз немає велосипеда повноцінного((
  • 0

#527 Вадя Ротор

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 531 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ, Криве Озеро

Відправлено 08.11.2010 – 12:01

Перегляд дописуПластун (22.10.2010 21:54) писав:

Шрифт афаіші був нахабно позичений у Iron Maiden :happy1:
А він хіба запатентований? :happy1:

Більше, ніж велики, мене приваблюють веломобілі та електровело.

Зображення
Зображення
  • 0

#528 Пластун

    хрєновенький генерал

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1990 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Волинь

Відправлено 08.11.2010 – 13:44

Перегляд дописуВадя Ротор (8.11.2010 12:01) писав:

А він хіба запатентований? :happy1:

Враховучи серйозний підхід до авторських прав на заході, думаю що так :happy1:

Але не про те мова.
Шановні, діліться думками, які гальма брати - ві-брейки чи дискові??

Повідомлення відредагував Пластун: 08.11.2010 – 13:44

  • 0

#529 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.12.2010 – 19:18

прийшла зима, і ця тема якось заглохла, хоча якщо глянути на останній допис до на теревенях повісили велосипеди на стіну ще на початку Листопада :), а може не повісив, просто ліньки писати дописи

взагалі, зимові покатушки віддають своїм романтизмом, хоча, по снігу я намотав зовсім небагато цього року, але, хочаться розказати про цікаві нюанси ганяння на своєму вєілку

ганяння по снігу трішки нагадує їзду по піску, тільки цей пісок ще й слизький іноді, і в повороти по ньому потрібно входити дуже акуратно, хоча, по прямій рухатися просто супер, звчайно, з масляною вилкою смішно, бо в неї залите просте мастило, і при -13 я відчуваю що ганяю на регідному конервативному велосипеді, але коли температура піднялась до -5, вилка здалася м"якусінькою

надіюсь зчасом поставлю собі або саморобну шиповану резину, або куплю
  • 0

#530 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 03.12.2010 – 20:29

Перегляд дописуKatod (3.12.2010 19:18) писав:

прийшла зима, і ця тема якось заглохла, хоча якщо глянути на останній допис до на теревенях повісили велосипеди на стіну ще на початку Листопада :), а може не повісив, просто ліньки писати дописи

Одне питання. Як законсервувати вєлік на зиму, щоб всяке вологе повітря і конденсат його не таво.
  • 0

#531 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.12.2010 – 21:43

Перегляд дописуOdonacer (3.12.2010 20:29) писав:

Одне питання. Як законсервувати вєлік на зиму, щоб всяке вологе повітря і конденсат його не таво.
в мене є два варіанта відповіді, один, знімаєщ все резинове, находиш ванну по розмірам вєліка, кладеш туди вєлік, і заливаєш маслом, вершковим :)

інший варіант, незнаю як точно консервувати, я думаю, щось типу того, частини які рухаються, або, грубо кажучи мають безпосередній контакт з повітрям обмотати промасляними папірцями, як це роблять під час транспортування, і покласти десь в темне невологе і недуже холодне місце, можна на спеціальних тримачах над ліжком :ggggg:

або, варіант, не консервувати, дивитись і ганяти як ганяв, але незабувати кожен раз перед глобальними покаьушками і після дощу, або раз на тиждень змащувати, підтягувати люфти, і батарейки в ліхтариках (темнішає зараз раніше, тому питння освітлення стало гстріше)

:)

трішки цкавого відео, вєлік ефективніше
  • 0

#532 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 03.12.2010 – 22:31

Прочитав, що колеса тре знімати.
Подививсь, переднє ще якось можна, а заднє то повний піпєц... Там же крім гальм ще оту фігню що ланцюг на задній зірці перекидає треба знімати.... так потім же ставити.
Щось я боюся це хозяйство чипати.
  • 0

#533 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.12.2010 – 23:42

Перегляд дописуOdonacer (3.12.2010 22:31) писав:

Прочитав, що колеса тре знімати.
Подививсь, переднє ще якось можна, а заднє то повний піпєц... Там же крім гальм ще оту фігню що ланцюг на задній зірці перекидає треба знімати.... так потім же ставити.
Щось я боюся це хозяйство чипати.
ні, там "хазяйство" не потрібно чіпати, ти просто віджимаєш ексцентрик, який фіксує колесо, і тягнеш його вверх, для того, щоб витягнути без пригод потрібно всьогонавсього відлвинути шарнір-паралелограм вбік

я от на своєму вєліку свого часу дуже часто міняв камери, бо пробивав, причому не шипами якимись, чи цфяхами, а банально, або виривав ніпель, або робив зміїний укус, і латав камери в польових умовах, так от, для того щоб бортірувати колесо, потрібно його зняти, всякі ексцентрики придумані якраз для того щоб зянти все швидко

я думаю, в Ютубі є куча відео, про те як знімають колеса
  • 0

#534 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 04.12.2010 – 09:49

Перегляд дописуKatod (3.12.2010 23:42) писав:

ні, там "хазяйство" не потрібно чіпати, ти просто віджимаєш ексцентрик, який фіксує колесо, і тягнеш його вверх, для того, щоб витягнути без пригод потрібно всьогонавсього відлвинути шарнір-паралелограм вбік

я от на своєму вєліку свого часу дуже часто міняв камери, бо пробивав, причому не шипами якимись, чи цфяхами, а банально, або виривав ніпель, або робив зміїний укус, і латав камери в польових умовах, так от, для того щоб бортірувати колесо, потрібно його зняти, всякі ексцентрики придумані якраз для того щоб зянти все швидко

я думаю, в Ютубі є куча відео, про те як знімають колеса

Дійсно все просто пішло. Тепер колеса на шкафу напівздуті. Їм там добре буде.

Передивився до того де є підшипники. Здалося що на задньому колесі не дуже легко ходить, як на передньому. Та і на педалях шось якось не той. Мабуть на неділі позапитую в веломагазинах якесь спеціяльне добре мастило для цих велосіпедних справ. А то в мене в банці вдома тількі якийсь совдєповський солідол, та трансформаторне масло. ггг
  • 0

#535 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 04.12.2010 – 17:26

Перегляд дописуOdonacer (4.12.2010 10:49) писав:

Передивився до того де є підшипники. Здалося що на задньому колесі не дуже легко ходить, як на передньому. Та і на педалях шось якось не той. Мабуть на неділі позапитую в веломагазинах якесь спеціяльне добре мастило для цих велосіпедних справ. А то в мене в банці вдома тількі якийсь совдєповський солідол, та трансформаторне масло. ггг
Для підшипників прекрасно підходить Літол 24. Але думаю, що краще звернутися в майстерню з огляду на те, які труднощі виникли вже в процесі знімання колеса.
Друге - не потрібно нічого обгортати. Ви жеж телевізор, чи холодильник нічим взимку не закриваєте.
Третє - рекомендую хоч раз на тиждень виїхати на скрипучий сніжок - задоволення неперевершене :)
Зображення
  • 0

#536 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 04.12.2010 – 17:52

Перегляд дописуGlobetrotter (4.12.2010 17:26) писав:

Для підшипників прекрасно підходить Літол 24. Але думаю, що краще звернутися в майстерню з огляду на те, які труднощі виникли вже в процесі знімання колеса.
Літол 24? Фє, ця багнюка не для мого GT. :)
  • 0

#537 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 04.12.2010 – 22:25

Перегляд дописуOdonacer (4.12.2010 18:52) писав:

Літол 24? Фє, ця багнюка не для мого GT. :ggggg:
якщо йому дати LIQUI MOLY - він скорше не поїде. але коли є зайва копійка - чому ні. продавці тільки скажуть дякую :)
  • 0

#538 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 05.12.2010 – 00:19

от я наприклад купив прикольне мастило ксадо, воно в балончику, як вд 40, але концистенцяя десь як в салідола, з одним прикольним нюансом, воно піниться, коли його вибризкуєш, я ним змащую більшість деталей, тобто більшість рухомих деталей, причому, і цеп в тому числі, а він вже викрутив 1600 км, і ще не розтягнувся, і чудово працює
процес змащування цепа, звичайно не зразу туди пирскаю, спочатку треба почистити, і ведешкою промити, а потім вже акуратно, щоб не переборщити, туди це ксадо
на самому балончику написано, що він захищає від зношення деталі які спрацьовані на 25 відсотків, що це значить? я думаю це маркетинговий хід, але, з іншого боку, мастило дуже і дуже мені подобається, по суб"єктивним відчуттям, в нього запах трішки лікарський, як в кокаколи, можливо там в склад входить ортофосфорна кислота, яка забезпечує утворення фосфату заліза, який протистоїть корозії, бо такий само міцний як і оксид алюмінія
а може і не так, позаяк, треба всі деталі змащувати акуратно і добре

доречі, таке питання, я то змащую, але будьяку змазку гарно вимиває вода, після доща, цеп зовсім втрачає мастило, є якест мастило, яке досить цепке і не вимивається дощем?
  • 0

#539 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 05.12.2010 – 09:43

Перегляд дописуGlobetrotter (4.12.2010 22:25) писав:

якщо йому дати LIQUI MOLY - він скорше не поїде. але коли є зайва копійка - чому ні. продавці тільки скажуть дякую :)

Я просто почитав, що Літол то мастило на основі літія, а літієві мастила занадто агресивні для алюмінієвих сплавів, та ще добре вимивається водою.
Найкраще для підшипників підходять кальцієві масла до яких, до речі входить і солідол, на який я теж фєкав. :ggggg: Так кальцієві мастила не агресивні і водою не змиваються, тільки діапазон температур в нього -30С+50С. Для зими підійде, а літом просто вєлік на сонці не треба тримати, бо витіче.
Ще є графітові, кажуть ще краще, їм взагалі нічого не робиться і нічого вони не псують, тільки від них вже не відмиєш ні рук, ні самого підшипника.

Повідомлення відредагував Odonacer: 05.12.2010 – 09:44

  • 0

#540 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 05.12.2010 – 19:39

Перегляд дописуKatod (5.12.2010 01:19) писав:

доречі, таке питання, я то змащую, але будьяку змазку гарно вимиває вода, після доща, цеп зовсім втрачає мастило, є якест мастило, яке досить цепке і не вимивається дощем?
По-перше: перед змащуванням ланцюга його потрібно акуратно відмити від старого мастила і піску, болота. Це можна зробити зубною щіточкою і водою з засобом для миття посуду, або пральним порошком, якщо ланцюг не знімається. А якщо знімається, то в 2-во літрову фляшку його і бовтати в розчині 5 хвилин, потім полокати в чистій і висушити.
Друге - змащувати СПЕЦІАЛЬНОЮ оливою для ланцюгів, наприклад Pedro's, Finish Line чи Motorex. Вони є для сухої і для мокрої погоди. Я постійно використовую для мокрої, бо навіть в спекотний день в Карпатах треба якийсь струмок переїхати, або калюжу. Це не означає, що вони витримають цілий день під дощем, але набагато довше, ніж звичайні оливи.
Не рекомендую використовувати моторні оливи, навіть найдорожчу синтетику. В результаті отримаєте ланцюг, замащений якимось ґ..., яке потім важко відмити.

Перегляд дописуOdonacer (5.12.2010 10:43) писав:

Я просто почитав, що Літол то мастило на основі літія, а літієві мастила занадто агресивні для алюмінієвих сплавів, та ще добре вимивається водою.
Перед тим, як писати всякі небилиці - загляньте в книжку: Смазка Литол-24 (ГОСТ 21150-87) — нефтяное масло вязкостью 60-75 мм2/с при 50°С, загущенное литиевым мылом 12-гидроксистеариновой кислоты; содержит антиокислительную и вязкостную присадки. Основные эксплуатационные характеристики Литола: высокая коллоидная, химическая и механическая стабильности, водостойка даже в кипящей воде, при нагревании не упрочняется. Работоспособна при температуре -40…+120°С, кратковременно сохраняет работоспособность при температуре 130°С. Взято звідси

Спростовувати інші дурниці шкода часу.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних