Перейти до вмісту

Велоспорт


Повідомлень в темі: 920

#481 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 13.08.2010 – 14:26

У мне крос-кантріний велик із 26' колесами. Спереду 48-38-28 зубців, система Shimano Alivio; ззаду на колесі - 7 зірок від 14 до 34 зубців. Раніше рідко використовував 3-7 передачу(48-14) я відчуваю що мені цього мало, хоча накручую близько 40 км/год по якісній рівній дорозі. Планую у майбутньому придбати вде касету на 32-11 зірок із 8 шкидкостями. Або якщо вийде зберу собі велик із варіатором від NuVinci, зпереду шатун із зіркою на 44 зуба - вийде велик який плавно перемикає передачі, мрія :)
Зображення
  • 0

#482 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 13.08.2010 – 14:41

Перегляд дописуhvvi (13.08.2010 12:45) писав:

Дійсно, бісеру багатенько, поділюся власним досвідом.
Передачі існують для того, щоб ваші коліна служили вам довго, для вас на початку катання то найголовніше, потрібно виробити правильний каденс (к-ть обертів в хвилину), і він має становити не менше 80, тому для початку тре кататися на максимально можливо малих передачах (2-2, 2-3) день-два, і побачите небу і землю у педалюванні. І повірте, це стосується будь-кого, бо вде покатульки поза 20-30 км можуть вбивати ваші колінця.

Я може не все знаю, але в мене є великі сумніви стосовно рівня правільного каденсу.
Я вважаю, що каденс ні до чого, а головне щоб нога на нижчий фазі повністю розгиналася і розтягувала і м"язи і зв"язки.

Сьогодні бачив дівчину, яка крутила педалі душе швидко, але ноги в неї були зігнуті, бо вона взагалі для вєліка була росла, і сєдло булоо низьке. Я подивився і уявивив, якжеж в неї задерев"яніють м"язи в такому зігнутому положенню, якщо вона с таким каденсом покрутить ще хвилин 15.
А якщо ноги будуть виходити на пряму, то вже той каденс особливого значення, на мій погляд не має.

Прошу тільи бісєр нє мєтать, а пояснити нормально, це тільки моя особиста думка і не має практичного досвіду.


Перегляд дописуOlex (13.08.2010 15:26) писав:

У мне крос-кантріний велик із 26' колесами. Спереду 48-38-28 зубців, система Shimano Alivio; ззаду на колесі - 7 зірок від 14 до 34 зубців. Раніше рідко використовував 3-7 передачу(48-14) я відчуваю що мені цього мало, хоча накручую близько 40 км/год по якісній рівній дорозі. Планую у майбутньому придбати вде касету на 32-11 зірок із 8 шкидкостями. Або якщо вийде зберу собі велик із варіатором від NuVinci, зпереду шатун із зіркою на 44 зуба - вийде велик який плавно перемикає передачі, мрія :)
Зображення

Це планетарка?
Щось її не дуже схвалюють. Я чув негативні відгуки.

Повідомлення відредагував Odonacer: 13.08.2010 – 14:44

  • 0

#483 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 13.08.2010 – 16:31

Перегляд дописуKatod (10.08.2010 15:33) писав:

ще один нюанс є, перекос цепки, при крайніх положеннях на касеті відбувається сильний преекіс, на якому втрачається енергія, і спрацьовуєтья цепка

Логіку зрозумів.
По номеру ведуча зірка повинна співвідноситись до задньох.
Наприклад для великої ведучої 3, задні повинні вибиратися також з ряда 5-6-7-8. (це маленькі).
Для ведучої передньої 2 (середня), задні повинні обиратися за середніми номерами 3-4-5-6.
Для ведучої передньої 1(сама маленька), задні треба обирати з ряду 1-2-3-4 (самі великі).

Та мені зараз поки робити нічого, тільки зубчики раховати на зірках. :)
  • 0

#484 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 13.08.2010 – 19:25

Перегляд дописуOdonacer (13.08.2010 15:41) писав:

Це планетарка?
Щось її не дуже схвалюють. Я чув негативні відгуки.
Ні, там використовуєтсься принцип роботи варіатора. Що дозволяє плавно змінювати момент, без ривків.
А чим планетарка не вгодила? Я недавно матері велик зібрав на 3-х швидкісній плантарці - то дуже чудовий механізм. Я чув негативні думки і про динамовтулку - а я взяв і поставив, і скажу дуже чудово із нею, не відчуваю якогось гальмівного моменту, хоча в неті багато скептиків. Я довіряю власному досвіду.
  • 0

#485 hvvi

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 147 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 13.08.2010 – 22:17

 

Odonacer сказав:

Я може не все знаю, але в мене є великі сумніви стосовно рівня правільного каденсу.
Я вважаю, що каденс ні до чого, а головне щоб нога на нижчий фазі повністю розгиналася і розтягувала і м"язи і зв"язки.

еее хлопче, давай не мішати вінігрет з тверезою мармизою, скажу так, яка би в тебе не правильна посадка не була - ти ніц колінам не зробиш, про поставу, хребет і все інше мовчу, але коли не правильний каденс, або в народі ломиш, і якщо додати сюди щей посадку не правильну, то всьо дуже файно і швидко впливає.


Щодо розігнення ноги, так нога не має повністю розгинатися. Загалом про посадку є купа статей і не думаю, що варт тут їх піднімати вкотре....

Повідомлення відредагував hvvi: 13.08.2010 – 22:18

  • 0

#486 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 14.08.2010 – 05:53

Перегляд дописуhvvi (13.08.2010 23:17) писав:

 еее хлопче, давай не мішати вінігрет з тверезою мармизою, скажу так, яка би в тебе не правильна посадка не була - ти ніц колінам не зробиш, про поставу, хребет і все інше мовчу, але коли не правильний каденс, або в народі ломиш, і якщо додати сюди щей посадку не правильну, то всьо дуже файно і швидко впливає.


Щодо розігнення ноги, так нога не має повністю розгинатися. Загалом про посадку є купа статей і не думаю, що варт тут їх піднімати вкотре....

Це все ствердження, які описані скрізь і які я бачив.
Я же не запитую "як", я запитую "чому".

Наприклад той каденс. Який сенс встановлювати ці параметри і підкріпляти їх страшилкої про хворі колінки, коли постійно з цим стандартом 80-100 обертів за минуту їздити неможливо. Більш того, я кругом помічаю, що деякі, це намагаються робити, але недовго. Виглядає це кумедно, коли на рівному місці, при тихому ході треба чуть піддати, то швидко прокручують декілька обертів на низьких і замирають.....
У людини крім вєліка є багато інших рухів ногами в яких він цей "здоровий" каденс не виконує і нічого, не всі хворими стають на колінки.

У відношенні злегка зігнутої ноги. Є приклади злегка зігнутої і є приклади повністю розігнутої, але ніде я не бачив категоричних стверджень, що нога повинна бути злегка розігнутой.
Я так розумію, що легка зігнутость має на увазі те, що при цьому положенні м"язи бедра всеж розтягнуті, але не максимально, без легкого зусилля прямої ноги.

Перегляд дописуOlex (13.08.2010 20:25) писав:

А чим планетарка не вгодила? Я недавно матері велик зібрав на 3-х швидкісній плантарці - то дуже чудовий механізм.

Механізм чудовий, тільки чомусь не розповсюджений. Кажуть що він важкий в обслуговуванні і в нього малий ресурс пробігу, при декілька високій ціні.
  • 0

#487 hvvi

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 147 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 14.08.2010 – 11:45

Перегляд дописуOdonacer (14.08.2010 06:53) писав:

Шановний Odonacer - Ви троль, і не хочете брати хвакти за належне, мало того, лінуєтеся самі пошукати.
  • 0

#488 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 14.08.2010 – 12:38

Перегляд дописуhvvi (14.08.2010 12:45) писав:

Шановний Odonacer - Ви троль, і не хочете брати хвакти за належне, мало того, лінуєтеся самі пошукати.

Те що десь написано, це ще не хвакт.

Воно знаєте, у кожного свій спосіб життя. Одні вірять всьому що їм скажуть, інші намагаються зрозуміти і піддають сомніву навіть очевидні речі. Я намагаюсь зрозуміти, але розумію, що все зрозуміти неможливо, тому обираю, що брати на віру, а що піддавати сумніву. По питанню велоспорту, тому що він мені дуже впав до душі, я поки теж беру все на віру, але намагаюсь зрозуміти і спостерігати що є в реальності, а не тупо хавати, що подають для велолохів.

Ви не можете мені пояснити питання, ну той ладно. Ви харчуєтесь штампами і самі штампуєте світ тролями, то цеж не моя проблема. Тому пробачте, якщо я Вас чуток збентежив. Не заморочуйтесь, все класно, вєлік це частина задоволень, яке працює на задоволення і щастя. Інше це вже дрібниці.

Повідомлення відредагував Odonacer: 14.08.2010 – 12:42

  • 0

#489 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 14.08.2010 – 13:03

Перегляд дописуOdonacer (14.08.2010 06:53) писав:

Механізм чудовий, тільки чомусь не розповсюджений. Кажуть що він важкий в обслуговуванні і в нього малий ресурс пробігу, при декілька високій ціні.
Не розповсюджений, бо вартість у 2-3 рази більша за звичайну касетну систему. В обслуговуванні - так важчий. Ресурс роботи - навпаки, так як механізм захований від зовнішніх впливів у корпусі втулки, і зазвичай виготовляється із надзвичайно якісних матеріалів. Звичайно все залежить від виробника та моделі.
Далі невеличкий огляд втулок із закритою системою перемикання передач.

Проста й надійна японська 3-х швидкісна - Shimano Inter-3, у Харкові коштує 563 ₴(грн)
Зображення
Таку втулку я ставив коли відновлював велосипед для матері, проста у налаштуванні із мінімально необхідним діапазоном швидкостей.
Загальне передаточне число тут - 184%(згідно даних каталогу Shimano), вага - майже 1200 грам.

Планетарна втулка того ж Shimano Inter-8, 8-швидкостей у Харкові коштує 1829₴(грн).
Зображення
Зображення
Намкільки мені відомо виготовляють їх виключно у Японії.
Веловиробник Cube вже серйно ставить їх на деякі MTB та кросові модері велосипедів
Зображення
Передаточне відношення 307%, вага 1655 грам.

SRAM I-Motion 3, компанія американська, викупила у кінці 80-х німецьку контору Sachs, яка ще з початку ХХ ст. виготовляла 3-х швидкісні планетарки під назвою Sachs Torpedo
Зображення
Сьогодні це SRAM I-motion 3, ціна десь 70?
Зображення
Передаточне число - 186%, вага - 1390 грам.

Втулка 8-швидкісна від британського виробника Sturmey Archer. У Харкові
коштує 932 ₴(грн)
Зображення
Передаточне число - 305%, вага 1770 грам.

9-ти швидкісна планетарка SRAM I-Motion 9, ціна біля 245?.
Зображення
передаточне відношення 340 %, вага 2400 грам

14-ти швидкісна німецька втулка Rohloff Speedhub(http://www.rohloff.de), мінімальна вартість у онлайн-магазині http://www.starbike.com/php/product_info.p...en&pid=5209 - 810?
Зображення
Передаточне відношення - 520%, вага - у залежності від моделі 1700-1890 грам.
Доволі популярна втулка у Західній Європі для туристичних велосипедів, один голландець проїхав на ній з Голландії через Данію,Норвегію,Швецію і назад без жодної поломки і експлуатує її досі.

Ну і втулка на сонові варіатора NuVinci , ціна від 330$ у залежності від моделі.
Зображення
Виробник американська компанія Fallbrook, яка крім велосипедних варіаторів виготовляє ще й автомобільні, для мотоциклів, скутерів...навіть ведуться розроби для катерів.
Зображення
У чому відмінність від планетарної механіки? Плавність зміни моменту, тобто немає різкого перемикання на фіксовані передачі, всі відбувається плавно, більше про принцип роботи варіатора читайте як працює варіатор для скутера
Цікаве відео про цю втулку - http://www.fallbrook...iExperience.asp
передаточне число - 360%. У залежності від моделі вага від 2,2 кг до 4,3 кг.

Фото різних планетаро у розібраному вигляді - http://rideyourbike....rnalgears.shtml
  • 0

#490 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 14.08.2010 – 13:30

Перегляд дописуhvvi (14.08.2010 12:45) писав:

Шановний Odonacer - Ви троль, і не хочете брати хвакти за належне, мало того, лінуєтеся самі пошукати.

Ось, наприклад це, знайшов бісєр.

Досвідчені велосипедисти використовують одне лише переднє гальмо 95% часу, але бувають ситуації, в яких рекомендується користуватися заднім гальмом:
Слизькі поверхні.
Нерівні поверхні. (Маються на увазі колдобіни).


Як дивитись на цю писаніну? В 5% віпадків треба використовувати заднє гальмо в випадках слизької поверхні и нерівної поверхні? Повна маячня.
Я канєшна не досвідчений велосипедіст, але я не гальмував переднім на слизькій поверхні і не на нерівній. Я "випадково" гальмував переднім для того, щоб вписатися в поворот на спуску. Час був обмежений і я мабуть тиснув гальмо трошки емоційно і вийшло так, що переднє колесо я напевно заблокував і перелетів через кермо.
Якби я "випадкаво" використував заднє гальмо, то цьогоб не було.
Ось результат.

Зображення

Повідомлення відредагував Odonacer: 14.08.2010 – 13:36

  • 0

#491 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 14.08.2010 – 14:11

Перегляд дописуOdonacer (14.08.2010 14:30) писав:

Я не лікар, вле то ніби тріщина у ребрі та ключиці?
Я колись теж впав на велику, крутий спуск і далі різко крутий підйом, досвіду було мало...я і гепнувся на бік, ребром вдарився о вистпаючий з під землі корінь. Боляче було жах як. Біля 2 міс боляче було дихати чи сміятися. Добре шолом був, трохи вдарився, але шолом ще підходить для експлуатації.

Повідомлення відредагував Olex: 14.08.2010 – 14:15

  • 0

#492 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 14.08.2010 – 16:30

Перегляд дописуOlex (14.08.2010 15:11) писав:

Я колись теж впав на велику, крутий спуск і далі різко крутий підйом, досвіду було мало...я і гепнувся на бік, ребром вдарився о вистпаючий з під землі корінь. Боляче було жах як. Біля 2 міс боляче було дихати чи сміятися. Добре шолом був, трохи вдарився, але шолом ще підходить для експлуатації.

Боляче дихати і сміятися (а також чихати, кашляти, лежати на боку, робити різкі рухи на крутіння) то злам чи тріщина ребра. Допомагає пов"язка на місце зламу еластичного бінта. Більше нічого не потрібно.
Зараз навіть на ключицю гіпс не накладають. Фіксуюча пов"язка схожа як на коректор осанки (хрест-на-хрест по обом ключицям)

А на ключицю веломагазін гарантії не дає. :ggggg:

Повідомлення відредагував Odonacer: 14.08.2010 – 16:31

  • 0

#493 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 15.08.2010 – 14:03

Перегляд дописуOdonacer (14.08.2010 14:30) писав:

Ось, наприклад це, знайшов бісєр.

Досвідчені велосипедисти використовують одне лише переднє гальмо 95% часу, але бувають ситуації, в яких рекомендується користуватися заднім гальмом:
Слизькі поверхні.
Нерівні поверхні. (Маються на увазі колдобіни).


Як дивитись на цю писаніну? В 5% віпадків треба використовувати заднє гальмо в випадках слизької поверхні и нерівної поверхні? Повна маячня.
Я канєшна не досвідчений велосипедіст, але я не гальмував переднім на слизькій поверхні і не на нерівній. Я "випадково" гальмував переднім для того, щоб вписатися в поворот на спуску. Час був обмежений і я мабуть тиснув гальмо трошки емоційно і вийшло так, що переднє колесо я напевно заблокував і перелетів через кермо.
Якби я "випадкаво" використував заднє гальмо, то цьогоб не було.

А от про це я вже повністю розпсав раніше в цій темі.

Можу тільки додати: так, я їздив і гальмував на слизькій поверхні (ставок, як на аватарці, і просто зимовий асфальт). Так от, справді гальмувати переднім гальмом в таких випадках - справа неблагородна. Стосовно колдобин досвіду не маю.
  • 0

#494 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 16.08.2010 – 11:00

Перегляд дописуhvvi (14.08.2010 12:45) писав:

Шановний Odonacer - Ви троль, і не хочете брати хвакти за належне, мало того, лінуєтеся самі пошукати.
та ну, який троль, яка взагалі може бути розмова, типу, є правильні і неправельні велосипедисти, чи що?

я наприклад ганяю з малим каденсом, бо в кожної людини є своя крива потужності, тобо частота роботи ніг при якій м"язи використовуються найефективніше
і не потрібно в"язати тут спрацювання колінних суставів, Велосипед набагато м"якше спрацьовує суглоби порівняно з ходою, а тим більше з бігом, бо навантаження плавне а не ударне, як під час бігу

причипились, хоче кататися з малим каденсом, хай катається, в мене от друг, так він взагалі викручує під горку на самій швидкій, і не париться
а почитайте історію гірських велосипедів, так там чуваки на балунерах викручували в гори теж на одненькій передачці

і доречі, є вєліки з однією передньою зірочкою, звичайно вона невелика, тобто не сама більша

Перегляд дописуСварус (15.08.2010 15:03) писав:

А от про це я вже повністю розпсав раніше в цій темі.

Можу тільки додати: так, я їздив і гальмував на слизькій поверхні (ставок, як на аватарці, і просто зимовий асфальт). Так от, справді гальмувати переднім гальмом в таких випадках - справа неблагородна. Стосовно колдобин досвіду не маю.
під час гальмівання на нерівних поверхнях, типу різних ямок, коли гальмуєш переднім потрібно набагато менше зусилля щоб заблокувати переднє колесо (бо результуюче присокрення тепер вже ближче до нормалі тієї що до поверхні) і потрібно мати набагато меншу швидкість щоб перелетіти через руль
  • 0

#495 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 16.08.2010 – 19:04

Перегляд дописуOlex (14.08.2010 14:03) писав:

Не розповсюджений, бо вартість у 2-3 рази більша за звичайну касетну систему. В обслуговуванні - так важчий. Ресурс роботи - навпаки, так як механізм захований від зовнішніх впливів у корпусі втулки, і зазвичай виготовляється із надзвичайно якісних матеріалів. Звичайно все залежить від виробника та моделі.

І з яким же передаточним числом треба ставити планетарку наприклад для крос-кантрі, щоб заміна не погіршувала ні низьких, ні високих передач.

Я так запитую, я поки не спробую у когось і не відчує, що є переваги, то на це не поведусь.
Хочеться зрозуміти спочатку скільки ця перевага коштує.

Повідомлення відредагував Odonacer: 16.08.2010 – 19:05

  • 0

#496 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 16.08.2010 – 20:58

Перегляд дописуOdonacer (16.08.2010 20:04) писав:

І з яким же передаточним числом треба ставити планетарку наприклад для крос-кантрі, щоб заміна не погіршувала ні низьких, ні високих передач.

Я так запитую, я поки не спробую у когось і не відчує, що є переваги, то на це не поведусь.
Хочеться зрозуміти спочатку скільки ця перевага коштує.
як на мене розміщувати передачі в задній втулці недуже доцільно, там великі навантаження, і все інше, чим легша задня втулка тим краще

така схема, як на мене набагато ефективніша, даний приклад це даунхільний вєл, та ще й важить під 20 кг, в випадку МТБ це може бути якийсь софттейл, та навіть хард тейл (рама буде зм"якшувати вібрації всеодно) з такою самою компоновкою
  • 0

#497 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 17.08.2010 – 20:44

прийшов похвалитись, 54 км на годину, рюкзак в тряпочку, лікті в саднах, одне коліно теж, на п"ятці шишка, але більше ніочго не постраждало

я от подумав, що клои падаєш, то непотрібно випендрюватись, просто потрібно падати і все
от я так і старався, тільки зробив потрійний прижок в в довжину:ggggg:
  • 0

#498 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 17.08.2010 – 20:59

Перегляд дописуKatod (17.08.2010 21:44) писав:

прийшов похвалитись, 54 км на годину, рюкзак в тряпочку, лікті в саднах, одне коліно теж, на п"ятці шишка, але більше ніочго не постраждало

я от подумав, що клои падаєш, то непотрібно випендрюватись, просто потрібно падати і все
от я так і старався, тільки зробив потрійний прижок в в довжину:prapor3:

Не треба падати, бо я щось почав вже боятися.
Меніж в найближчу суботу перший виїзд заплановано. :ggggg:
  • 0

#499 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 21.08.2010 – 11:48

Перегляд дописуKatod (17.08.2010 21:44) писав:

прийшов похвалитись, 54 км на годину, рюкзак в тряпочку, лікті в саднах, одне коліно теж, на п"ятці шишка, але більше ніочго не постраждало

Нарешті я сьогодні поїздив.
По рівної дорозі максімум 27 кеме за годину зробив один раз, більше було страшно.
Велика швидкість для мене зараз це 20.

Так це ще я спочатку зробив калібровку велокомпа на 2099.
Зараз перекалібрував на 2095., бо колесо в мене 26х2.10

Цікаво, що в цей раз я мабуть почав спокійно і нормально відчувати вєлік. Без фанатізма. Не так як тоді, коли купив и одразу разбився.

Відчув, що він не те що легкий а те, що дуже важливо це враховувати і до цього потрібно пристосуватись. Вєлік тебе не захищає і не дає стабільності, ти майже беззахистний, тобі нема за що хапатись, ти повинен розраховувати більше на своє тіло і на рух свого тіла, а вєлік це тільки продовження твоїх дій, а ти центр. У прямому сенсі у відмінність від танкового ардіса ти визначаєш центр тяжіння.

Я цього тоді не відчув.

Заїхав нормально на гору на яку тоді мені було нудно дертися. Зацінив користь низької передачи.

Класно. Всього 20 км наїздив десь за дві години. Стомився, але дуже щасливий.
  • 0

#500 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.08.2010 – 13:30

не в тему, був я невно в Львові, і там бачив вєліки

різні вєліки:)

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  DSC00456.jpg   109.35К   12 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  DSC00471.jpg   119.57К   16 Кількість завантажень:

  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних