Перейти до вмісту

Велоспорт


Повідомлень в темі: 920

#461 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 09.08.2010 – 11:17

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 11:49) писав:

стандартна система дає при каденсі в 80-90 близько 44 км в год. вам не досить? ви тримаєте таку швидкість годинами? <_<

А що стосується низьких - хочете їздити по рівному - ставте шосейні - там високі передачі... а як тільки покрутите по горам... то виявиться що можливість маслати зі швидкістю 5 км в год (при тому ж каденсі в 80) - дуже корисна річ.

Та може і так, але всеж низьких передач занадто багато. Вистачилоб і однієї.
Я встиг опробувати на дуже крутому підйомі низьку передачу, до тогож не саму низьку. Крутив-крутив, поки нудно не стало, потім спинися і потягнув вєлік так. Чомусь було скоріше. Так навіщо воно таке. Я дійсно не розумію.
  • 0

#462 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.08.2010 – 11:27

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 12:17) писав:

Та може і так, але всеж низьких передач занадто багато. Вистачилоб і однієї.
Я встиг опробувати на дуже крутому підйомі низьку передачу, до тогож не саму низьку. Крутив-крутив, поки нудно не стало, потім спинися і потягнув вєлік так. Чомусь було скоріше. Так навіщо воно таке. Я дійсно не розумію.
гм... багато - для плавності... що ж не зрозуміло? тягуни бувають різні, стан фізичний буває різний...
з таким підходом - навіщо багато високих передач? є одна - і досить <_<

З.І. Ви крутите повільно - тому й ходити пішки швидше... Як спробуєте себе хоча б в туризмі з баулом - зрозумієте, що плавності більш ніж недостатньо :brovy: А в спорті і поготів - там темп здоровезний... і змінювати його ну ніяк не можна :angry1:
  • 0

#463 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 09.08.2010 – 11:55

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 12:27) писав:

з таким підходом - навіщо багато високих передач? є одна - і досить <_<

Переключення передач це маніпуляція, яка забирає і певний час і увагу, і також перерва в фізичному тиску на рух. Їх що, потрібно ганяти по всьому діапазону?

Мені здається, що багато передач, які не дуже сильно відрізняються один від одній це зайве.

У авто не багато передач, але досить для великого діапазону швидкостей, коли швидкий хід йде на одній високій передачи і регулюється тільки потужністю двигуна. А на вєлікє, таке враження, що ноги діють переважно з одним тиском, що до них треба додавати безлічь передач.

24 мало?
Натє Вам ще 32 і 40, але більше 44 кеме Ви всеодно не накрутите. Це що, нормально?

Повідомлення відредагував Odonacer: 09.08.2010 – 11:57

  • 0

#464 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.08.2010 – 12:03

Ти йому про огірки, а він тобі квасоля...

Повторюю - головне плавне покриття різної швидкості обертання колеса при однаковій швидкості обертання педалей.
Ви б ото поїздили хоча б зо 5 годин в сідлі - знали б... Ваш приклад з авто дуже явно показує що досвіду тривалих поїздок у вас 0.
Це двигун можна крутити і на 2,5 тис. обертів і на 6 - він залізний... А ви б спробували поміняти темп з 20 до 80 каденсу щохвилини, та хоча б хвилин 15 в сідлі посиділи... я б з задоволенням послухав ваші спроби продихнути слово "мля" <_<

І знову ж таки... чому вам однієї передачі низької досить, а однієї високої ні? це ж тільки формальна відмінність... ніякої логіки...

З.І. Хочете швидше - ставте собі шосейну систему і тіштеся.
  • 0

#465 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 09.08.2010 – 12:25

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 13:03) писав:

Ти йому про огірки, а він тобі квасоля...

Повторюю - головне плавне покриття різної швидкості обертання колеса при однаковій швидкості обертання педалей.
Ви б ото поїздили хоча б зо 5 годин в сідлі - знали б... Ваш приклад з авто дуже явно показує що досвіду тривалих поїздок у вас 0.
Це двигун можна крутити і на 2,5 тис. обертів і на 6 - він залізний... А ви б спробували поміняти темп з 20 до 80 каденсу щохвилини, та хоча б хвилин 15 в сідлі посиділи... я б з задоволенням послухав ваші спроби продихнути слово "мля" <_<

Невже на максімальный ведучій передачі, я не знайду з вісімки одну, на якої мені не буде комфортно крутити 6 годин педалі?

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 13:03) писав:

І знову ж таки... чому вам однієї передачі низької досить, а однієї високої ні? це ж тільки формальна відмінність... ніякої логіки...

Логіка є. Мені потрібно ще вищі, а низьких і так забагацько.

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 13:03) писав:

З.І. Хочете швидше - ставте собі шосейну систему і тіштеся.

Широкі протектори мабуть дають непогану стійкість на швидкості, але на відміну від шосейника мають і обмеження.
Я не вважаю, що у мене ноги супернакачані, хоча після ардіса не такі вже і слабкі, але я на самій великій передачі я свої ноги загрузити нормально не зміг. Я вже не кажу на всю потужність, але не такжеж повітря впусту пинати, як я відчув, та ще і при добрячої спеки, коли хотілось їхати швидше, а енергії впусту не тратити.
  • 0

#466 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.08.2010 – 12:31

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 13:25) писав:

Невже на максімальный ведучій передачі, я не знайду з вісімки одну, на якої мені не буде комфортно крутити 6 годин педалі?
ні... не знайдете...

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 13:25) писав:

Логіка є. Мені потрібно ще вищі, а низьких і так забагацько.
немає логіки... людина, яка вважає що чогось достатньо одного (бо їй це не подобається) повинна задовільнятися і іншим одним... або не вумнічати...
Так ставте шосейну систему... хоча... судячи з усього треба вас на мат-часть посилати... бо говоиш - як об стіну горохом...

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 13:25) писав:

Широкі протектори мабуть дають непогану стійкість на швидкості, але на відміну від шосейника мають і обмеження.
Я не вважаю, що у мене ноги супернакачані, хоча після ардіса не такі вже і слабкі, але я на самій великій передачі я свої ноги загрузити нормально не зміг. Я вже не кажу на всю потужність, але не такжеж повітря впусту пинати, як я відчув, та ще і при добрячої спеки, коли хотілось їхати швидше, а енергії впусту не тратити.
гм... до чого тут протектори і їх ширина? і як вони пов1язані з шосейником? може б ви для початку відійшли від ардіса? :brovy:
що значить ноги не міг загрузити? Яка швидкість пересування? тривалість? рельєф? який каденс?

Чи ви маєте на увазі, що хочете робити один оберт в хвилину, і що б швидкість ровера була 50+? А збільшувати каденс вам забороняє релігія? ги... так вам тоді не сюда - вам в найближче відділення по ремонту колін <_<
  • 0

#467 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 09.08.2010 – 13:08

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 13:31) писав:

немає логіки... людина, яка вважає що чогось достатньо одного (бо їй це не подобається) повинна задовільнятися і іншим одним... або не вумнічати...
Так ставте шосейну систему... хоча... судячи з усього треба вас на мат-часть посилати... бо говоиш - як об стіну горохом...

Так поясніть нормально логікою, а не безапеляційними ствердженнями.
У мене запобіжники спрацьовують, коли починають тулити так багато безапеляцій на віру.


Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 13:31) писав:

гм... до чого тут протектори і їх ширина? і як вони пов1язані з шосейником? може б ви для початку відійшли від ардіса? :brovy:

Ви вважаєте, що ширина протекторів не впливає на стікість руху і на накат?
Тоді чому у шосейника протектори вужчи і чому для шосейника при великій швідкості дуже важлива якість дороги?

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 13:31) писав:

що значить ноги не міг загрузити? Яка швидкість пересування? тривалість? рельєф? який каденс?

Чи ви маєте на увазі, що хочете робити один оберт в хвилину, і що б швидкість ровера була 50+? А збільшувати каденс вам забороняє релігія? ги... так вам тоді не сюда - вам в найближче відділення по ремонту колін <_<

Коли крутиш педалі більше ніж 100 обертів за хвилину і не відчуваєш навантаження, то який сенс їх крутити більше?
Дорога рівна, з крупнозернистим асфальтом, авто ніякого, йшов я мабуть хвилин 10-15, але і на інших дорогах може випадати можливість прискоритись на хвилину-другу.
Швидкість не знаю скільки я міг накрутити, комп поки не купив, але куплю обов"язково.
  • 0

#468 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.08.2010 – 13:24

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 14:08) писав:

Так поясніть нормально логікою, а не безапеляційними ствердженнями.
У мене запобіжники спрацьовують, коли починають тулити так багато безапеляцій на віру.
В мене запобіжники спрацьовують коли люди безапеляційно кажуть - не треба...
- чому не потрібно?
- бо мені не вистачає верхніх...
- Змініть систему
- Але широкі протектори

Читайте мат-частину... знаєте що таке система? Поясню більш прямо - змініть передні шатуни з зірочками, задню касету і перемикач на шосейні... ніяких протекторів тут і збоку не стояло.... ото і вся логіка...

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 14:08) писав:

Ви вважаєте, що ширина протекторів не впливає на стікість руху і на накат?
Тоді чому у шосейника протектори вужчи і чому для шосейника при великій швідкості дуже важлива якість дороги?
гм... а ви вважаєте що руль з рогами не впливає на якість руху? до чого тут взагалі ширина протектора?

але раз іде така цікавість - на стійкість руху ширина протектора буде впливати коли протектор буде близький до півметра в ширину, і центр ваги буде завжди проходити через його площу <_< :brovy: :angry1:

що ж стосовно накату - то чим ширший протектор - тим більший накат... ви не знали? :cool1:

протектори у шосейника вужчі тому, що опір повітря росте експоненціально, а спротив коченню лінійно від швидкості... тому при великих швидкостях той лишній дюйм профілю нехило так гальмує...

а щодо якості дороги - так вона і для гірського і навіть даунхільного велосипеду буде важлива при великій швидкості...

ще раз кажу... більшість ваших дописів - мішанина з різних тверджень які між собою пов'язані лише приналежністю до велосипедної тематики...

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 14:08) писав:

Коли крутиш педалі більше ніж 100 обертів за хвилину і не відчуваєш навантаження, то який сенс їх крутити більше?
Дорога рівна, з крупнозернистим асфальтом, авто ніякого, йшов я мабуть хвилин 10-15, але і на інших дорогах може випадати можливість прискоритись на хвилину-другу.
Швидкість не знаю скільки я міг накрутити, комп поки не купив, але куплю обов"язково.
рахуємо зубчики спереду і ззаду... рахуємо довжину кола, рахуємо коефіцієнт передачі і переводимо ваші 100 обертів в швидкість пересування ровера. Доволі легко :cool1:

Я не знаю який сенс вам крутити педалі - це кожен собі сам аргументує... навіщо йому крутити...

Якщо вам треба навантаження - їдьте в гору

З.І. Стандартна система передачі 42/11 дає можливість розігнатися до 45 км в год. далі каденс стає нестерпним... Нормально тримати можна близько 42 км в год. Якщо ви дійсно тримаєте таку швидкість на своєму ардісі - мій вам респект, хоча й сумніваюся що це утримання швидкості, а не точечні розганялки. Вам не вистачає? ставте більші зірки спереду і менші ззаду.
Надіюся таким чином вже зрозуміло?
  • 0

#469 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 09.08.2010 – 14:15

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 14:24) писав:

гм... а ви вважаєте що руль з рогами не впливає на якість руху? до чого тут взагалі ширина протектора?

але раз іде така цікавість - на стійкість руху ширина протектора буде впливати коли протектор буде близький до півметра в ширину, і центр ваги буде завжди проходити через його площу :brovy: :angry1: :cool1:

Річ йде про стабільність центра ваги. Стабільність центра ваги на швидкості залежить від інших параметрів. Якщо у вас вузький протектор, то наїзд на маленький камінчик, что колдобинку знесе вас від центру набагато швидше, чим при широкому протекторі.

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 14:24) писав:

що ж стосовно накату - то чим ширший протектор - тим більший накат... ви не знали? :yes:

Це жарт? Чи у вас дійсно так запущено з практикою. Ви мабуть патологічно перечитались матчастини, що вам вже і думати не потрібно від чого залежить накат.

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 14:24) писав:

протектори у шосейника вужчі тому, що опір повітря росте експоненціально, а спротив коченню лінійно від швидкості... тому при великих швидкостях той лишній дюйм профілю нехило так гальмує...

Да? То я бачу, що на вашій голові опір повітря ви точно зекономили. :cool1:

По вашому треба на шосейник ставити маленькі і вузьки колеса, тоді він буде їздити швиденько-швиденько, тільки треба добре зубчики перерахувати. :yes:

Стосовно накату по мірі впливу для однакових велосипедів, є наступні чинникі:
1.Діаметр колеса. 28" катіт краще 24"
2.Тиск в камері. З твердою камерою накат краще.
3.Протектор. Вузька і гладка краще чим широка і з рогульками.
4.Посадка пілота. Тільки тут вже має сенс опір повітрю. Тріалівська, чи низька на кермі дає дуже велику різницю в опорі повітрю.
Далі вже накат залежить від інших чинників самого вєліка, такі як легкість ходу системи, стан втулок, маса вєліка і багато іншого.

Ладно, Zuzik, якщо ви не взмозі щось логічно викласти, то не робіть цього.
Крутіть педалі по 6 годин на 100 обертах і бережіть свої колінки. <_<
  • 0

#470 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.08.2010 – 14:42

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 15:15) писав:

Річ йде про стабільність центра ваги. Стабільність центра ваги на швидкості залежить від інших параметрів. Якщо у вас вузький протектор, то наїзд на маленький камінчик, что колдобинку знесе вас від центру набагато швидше, чим при широкому протекторі.
річ іде про те, що ви приплели ширину протектора з пустого місця...
Але це властиво людині, яка говориячи про ширину протектора зауважує "залежить від інших параметрів" і тут же знову про ширину... :brovy:

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 15:15) писав:

Да? То я бачу, що на вашій голові опір повітря ви точно зекономили. :angry1:
Це пряма образа? :yes: За спробу роз'яснити що й до чого? Ясно... таки дійсно нема чого свині під ноги бісер кидати... вона ним може вдавитися...

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 15:15) писав:

По вашому треба на шосейник ставити маленькі і вузьки колеса, тоді він буде їздити швиденько-швиденько, тільки треба добре зубчики перерахувати. :cool1:
читайте уважно, а не придумуй... в цьому реченні виключно ваші домисли...

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 15:15) писав:

Стосовно накату по мірі впливу для однакових велосипедів, є наступні чинникі:
1.Діаметр колеса. 28" катіт краще 24"
2.Тиск в камері. З твердою камерою накат краще.
3.Протектор. Вузька і гладка краще чим широка і з рогульками.
4.Посадка пілота. Тільки тут вже має сенс опір повітрю. Тріалівська, чи низька на кермі дає дуже велику різницю в опорі повітрю.
Далі вже накат залежить від інших чинників самого вєліка, такі як легкість ходу системи, стан втулок, маса вєліка і багато іншого.
1. діаметр колеса впливає на накат? Дійсно... щось цікаве і нове... Видно трактор на великих колесах швидше котитиметься а ніж який небудь субарік...
2. КО в шоці... Це десь хтось взагалі заперечував? Чи ви вирішили всіх вразити своїми знаннями? але це лише за умови однакових шин... на різних шинах це твердження вже не таке категоричне :yes:
3. А вузька з рогульками в порівнянні з гладкою широкою? чи ви рогульки сюда приплели для підсилення своїх домислів про кращість накату вузької шини?
4. Та ви що? тільки тут має сенс опір повітря? А сам ровер завжди має ідеальні аеродинамічні властивості :cool1:))
5. Не далі, а в першу чергу накат залежить від якості втулок колес і абсолютно не залежить від легкості ходу системи... у вас можуть шатуни заклинитися - накат від цього не зміниться :yes:

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 15:15) писав:

Ладно, Zuzik, якщо ви не взмозі щось логічно викласти, то не робіть цього.
Крутіть педалі по 6 годин на 100 обертах і бережіть свої колінки. <_<
Нешановний Odonacer, як що ви не в змозі хоча б читати, а здатні лише бризкати слиною - то не пишіть взагалі :D
  • 0

#471 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 09.08.2010 – 15:05

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 15:42) писав:

Це пряма образа? :brovy: За спробу роз'яснити що й до чого? Ясно... таки дійсно нема чого свині під ноги бісер кидати... вона ним може вдавитися...

Це не образа, а компліман на єдину тезу від вас, яка була вільна від тупих оцінок мене і того, що я написав.

Цитата

протектори у шосейника вужчі тому, що опір повітря росте експоненціально, а спротив коченню лінійно від швидкості... тому при великих швидкостях той лишній дюйм профілю нехило так гальмує...

Браво!
Я пишаюсь вами. Якщо ви не зможете зменшити діаметр колеса для супершвидкого шосейника, то головою ви все компенсуєте і зайвий вітер стримувати не будете. Гггг <_<

Zuzik, ви цікаві для мене тільки чиста паржать, але це не по темі.
  • 0

#472 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.08.2010 – 15:14

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 16:05) писав:

Це не образа, а компліман на єдину тезу від вас, яка була вільна від тупих оцінок мене і того, що я написав.

Браво!
Я пишаюсь вами. Якщо ви не зможете зменшити діаметр колеса для супершвидкого шосейника, то головою ви все компенсуєте і зайвий вітер стримувати не будете. Гггг :brovy:

Zuzik, ви цікаві для мене тільки чиста паржать, але це не по темі.
Неосвідчена школота завжди відсутність знань та аргументів маскує ржухою та образами, які ще й боїться за собою признати... <_<
Ржіть нешановний Odonacer... на сьогодні кидання бісеру закінчено...
З.І. З нетерпінням чекаю фотографій "однакових велосипедів" з діаметрами коліс 28 і 24...
  • 0

#473 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 09.08.2010 – 15:25

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 16:14) писав:

Ржіть нешановний Odonacer... на сьогодні кидання бісеру закінчено...

О, хоч щось розумне, а то ви вже тим своїм бісєром так все засмерділи, що навіть собаки кашляють. <_<
  • 0

#474 Йа_ЯбЛуЧкО_XD

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 649 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:if.ua

Відправлено 09.08.2010 – 18:34

хлопці, якщо подивитись збоку, то ви такі кумедні<_<))
нащо стільки передач? праву я ніколи не перемикаю, а от якщо ліва на:
1 - підйом вгору. при великій кількості обертів легше потрапити на верх.
2 - їзда на тротуарі/дорозі із ямами ( стоїть завжди майже ). при швидшій передачі є можливість попасти в ямку і полетіти.
3 - їзда на трасі/шосе/нормально асфальтованій дорозі.
і не можна так категорично стверджувати про передачі. я люблю їздити повільно, то нашо мені стільки передач швидких, а?
  • 0

#475 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 10.08.2010 – 10:51

Перегляд дописуЙа_ЯбЛуЧкО_XD (9.08.2010 19:34) писав:

хлопці, якщо подивитись збоку, то ви такі кумедні:brovy:))
нащо стільки передач? праву я ніколи не перемикаю, а от якщо ліва на:
1 - підйом вгору. при великій кількості обертів легше потрапити на верх.
2 - їзда на тротуарі/дорозі із ямами ( стоїть завжди майже ). при швидшій передачі є можливість попасти в ямку і полетіти.
3 - їзда на трасі/шосе/нормально асфальтованій дорозі.
і не можна так категорично стверджувати про передачі. я люблю їздити повільно, то нашо мені стільки передач швидких, а?

Ну так є різні стилі життя і пересування. Є нормальні, з комфортом і розумністю. А є з козлячим бісєром суєтліваго смердючого де-каденсу. <_<

Повідомлення відредагував Odonacer: 10.08.2010 – 10:52

  • 0

#476 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 10.08.2010 – 12:29

Я старався, але всієї перепалки не прочитав. Але зверну увагу на один нюанс який або відкриє очі Odonacer'у або ні:

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 13:25) писав:

Невже на максімальный ведучій передачі, я не знайду з вісімки одну, на якої мені не буде комфортно крутити 6 годин педалі?
Особисто Вам буде кофмортно. Але рекомендовано не використовувати сполчучення хоча би таких передач як 1-8, 1-7, 1-6 а також 3-1, 3-2, 3-3. Чому? Тому що в такому випадку ланцюг знаходиться не по паралелі до напрямку_руху/рами а під кутом. Тобто він просто-напросто надмірно треться об зірочки, так як він викривлений. Це призводить до швидкого зносу як самого ланцюга, так і зірочок. Тому так, Вам буде комфортно їхати на максимальній ведучій передачі + люба з вісімки. Але для велосипеда це буде справжнє пекло. Саме тому і було зроблено такий широкий діапазон передач. І саме тому так вийшло що, наприклад, 2-7 і 3-5 по суті дають майже ту ж саму швидкість і навантаження на ноги. Цей "надлишок передач" є результатом того щоб система ланцюг-касета працювала довше і краще.

Стосовно "не вистачає швидкості". Здається мені що Ви сильно перебільшуєте. На 3-8 їдеться і всі 50км/год. Але хотів би я побачити як Ви будете тримати такий темп на рівній дорозі без вітру протягом хоча би десяти хвилин...

А, ще стосовно "непотрібності" передач 1-1, 1-2 і тд. Вони непотрібні тільки у тому випадку якщо Ви їздите тільки за пивом. Спробуйте поїхати на велогонку "Король гор" і Ви зрозумієте для чого ті передачі. І зрозумієте що виграє той, хто до кінця їде, використовуючи їх, а не спішується на тих гірських підйомах...Це треба відчути на собі, інакше ніяк. Або хоча би спробуйте виїхати велосипедом до озера Синевир, якщо велоперегонів довго чекати. Рекомендую особисто. І тоді дане питання у Вас відпаде само собою.
  • 0

#477 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 10.08.2010 – 12:42

Перегляд дописуСварус (10.08.2010 13:22) писав:

Я старався, але всієї перепалки не прочитав. Але зверну увагу на один нюанс який або відкриє очі Odonacer'у або ні:

Особисто Вам буде кофмортно. Але рекомендовано не використовувати сполчучення хоча би таких передач як 1-8, 1-7, 1-6 а також 3-1, 3-2, 3-3. Чому? Тому що в такому випадку ланцюг знаходиться не по паралелі до напрямку_руху/рами а під кутом. Тобто він просто-напросто надмірно треться об зірочки, так як він викривлений. Це призводить до швидкого зносу як самого ланцюга, так і зірочок. Тому так, Вам буде комфортно їхати на максимальній ведучій передачі + люба з вісімки. Але для велосипеда це буде справжнє пекло. Саме тому і було зроблено такий широкий діапазон передач. І саме тому так вийшло що, наприклад, 2-7 і 3-5 по суті дають майже ту ж саму швидкість і навантаження на ноги. Цей "надлишок передач" є результатом того щоб система ланцюг-касета працювала довше і краще.

Гарний аргумент про напрямок ланцюга.
Тепер зрозуміло, що на великій ведучій, при низьких обертах, краще перейти на нижчу ведучу чим задню зірку гнати до першої.

Перегляд дописуСварус (10.08.2010 13:22) писав:

Стосовно "не вистачає швидкості". Здається мені що Ви сильно перебільшуєте. На 3-8 їдеться і всі 50км/год. Але хотів би я побачити як Ви будете тримати такий темп на рівній дорозі без вітру протягом хоча би десяти хвилин...

Я не знаю, я гнав на дуже великій ейфорії, мені було замало. Коли догнав відхекаться не міг довго і пальцями в кодовий замок попасти не міг. <_<
  • 0

#478 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 10.08.2010 – 13:48

Перегляд дописуZuzik (9.08.2010 16:14) писав:

З.І. З нетерпінням чекаю фотографій "однакових велосипедів" з діаметрами коліс 28 і 24...

Теж GT. <_<
Зображення
  • 0

#479 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 10.08.2010 – 14:33

Перегляд дописуOdonacer (9.08.2010 12:17) писав:

Та може і так, але всеж низьких передач занадто багато. Вистачилоб і однієї.
Я встиг опробувати на дуже крутому підйомі низьку передачу, до тогож не саму низьку. Крутив-крутив, поки нудно не стало, потім спинися і потягнув вєлік так. Чомусь було скоріше. Так навіщо воно таке. Я дійсно не розумію.
ще один нюанс є, перекос цепки, при крайніх положеннях на касеті відбувається сильний преекіс, на якому втрачається енергія, і спрацьовуєтья цепка

в міському циклі згоден, не потрібно багато передач, вистачило б 5, з головою, але якщо по грунтовці на якій зустрічається коріння і всякі малі нерівності треба дертись вгору, то низькі передачі дуже корисні

наприклад, по місту ганяю на самій великій передній зірочці і 8-9 задній, крім звичайно узвозів всяких, там скидаю до 2-7, і повільніше
а от по грунтовці і піску зразу скидаю на передню другу, для запасу потужності, звичайно, якщо грунтовка рівна і без перепадів висот, то там можливі варіанти
  • 0

#480 hvvi

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 147 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 13.08.2010 – 11:45

Дійсно, бісеру багатенько, поділюся власним досвідом.
Передачі існують для того, щоб ваші коліна служили вам довго, для вас на початку катання то найголовніше, потрібно виробити правильний каденс (к-ть обертів в хвилину), і він має становити не менше 80, тому для початку тре кататися на максимально можливо малих передачах (2-2, 2-3) день-два, і побачите небу і землю у педалюванні. І повірте, це стосується будь-кого, бо вде покатульки поза 20-30 км можуть вбивати ваші колінця.


 

Цитата

результатом того щоб система ланцюг-касета працювала довше і краще
, а якже дабли і сінгли (2х8, 1х9 напр), але в тому рація є, але не тре критично до сего ставитися, просто опісля 2х9 Вам важко буде перейти на 3х9, ліпше плавно переходити 2х6 на 3х6.

Також не забувати за своєчасне збагачення водою йорганізму, при тренуванні рекомендується кожні 10-15 хв, для простих покатушок не менше раз в пів години, а при спеці і того частіше, для цього добре використовувати флягу, що кріпиться на раму, щоб не зупинятися або гідропак.

Щодо розміру коліс, в мене 29, але накат воно більший має умовно,, бо треба впакувати більше нергії, щоб її розігнати - основна причина інерція(за рахунок більшої маси, звісно, на більшому радіусі ця маса буде мати більшу інерцію), і розмір контакту покришки з земльов. І як результат дослідження показали, що 29 колеса проти 26 мають на 4-5% ефективніше кпд при підйомах, набагато більше зїдать нерівності за рахунок площі, мона використовувати більш тонші покришки, але айродинаміка(реально розсмішили) ніц не зміниться прахтично, ібо швидкість середня 20 на ровирі і там майже ніц не впливає. Насправді тонкі колеса використовують для меншого тертя, а високий тиск, для меншої деформації і відповідного меншої затрати енергії, так само як зубата гума прогинаєця.

Повідомлення відредагував hvvi: 13.08.2010 – 11:47

  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних