Перейти до вмісту

Велоспорт


Повідомлень в темі: 920

#441 Globetrotter

    волоцюга

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 21.07.2010 – 18:49

Перегляд дописуOdonacer (20.07.2010 17:13) писав:

Дякую, знайшов, скачав.
Мені зараз як раз читати тільки і залишилось. Час є. :gryzin:

і ще одна порада, - купи шолом. ключиць дві, а голова одна :( (з власного досвіду)

Бажаю швидкого повернення в сідло...
  • 0

#442 hvvi

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 147 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 21.07.2010 – 20:44

Перегляд дописуOdonacer (18.07.2010 16:56) писав:

Мда, тепер я бачу, що це дуже важливо і це не іграшки :unsure:
Навіть є думка, може передні гальма відкрутити, щоб звічка з"явилася на одні задні, а то я вчора і ножні гальма ще шукав. :ggggg:

Нарід не дурійте, а розкиньте мізками, оскільки гальмується саме перідніми, а не задніми гальмами, відношення десь 70/30 сили гальмування перідніх до задніх. А те, що людина летить через руль свідчить про:
- неправильно вибраний розмір рами, виноса, посадки сідла, або загалом посадки
- малий досвід
- страх
- випадковість


З власного досвіду скажу, що через руль куди ліпше падати ніж в сам руль і роверу в цілому.
щодо гальмування, задній рідко використовую, лише в екстрених ситуаціях або на поворотах. Чесно кажучи все приходить з практикою.

Щодо гельми, без неї нікуди, буквально позавчора врятувала мені життя, тому навіть страшно без неї кудись їхати зараз...

Повідомлення відредагував hvvi: 21.07.2010 – 20:46

  • 0

#443 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 21.07.2010 – 22:07

Перегляд дописуhvvi (21.07.2010 21:44) писав:

Нарід не дурійте, а розкиньте мізками, оскільки гальмується саме перідніми, а не задніми гальмами, відношення десь 70/30 сили гальмування перідніх до задніх. А те, що людина летить через руль свідчить про:
- неправильно вибраний розмір рами, виноса, посадки сідла, або загалом посадки
- малий досвід
- страх
- випадковість


З власного досвіду скажу, що через руль куди ліпше падати ніж в сам руль і роверу в цілому.
щодо гальмування, задній рідко використовую, лише в екстрених ситуаціях або на поворотах. Чесно кажучи все приходить з практикою.

Щодо гельми, без неї нікуди, буквально позавчора врятувала мені життя, тому навіть страшно без неї кудись їхати зараз...
А тепер уяви спрощену геометричну модель велика. При спортивній посадці центр мас зсунуто ближче до переднього колеса, тобто при деякій швидкості при гальмуванні переднім колесом інерція руху підніме заднє колесо, і тільки достатня маса вантажу може зупинити динамічний момент який виникає, тобто який піднімає заднє колесо над землею. Ніколи не бачив як на гоночних мотоциклах гальмують передніми гальмами? Їх добряче підкидає.
Тому обертальний момент навколо переднього колеса виникає за будь-яких умов при затисненні його, різниця лише в тому чи настільки він великий щоб підняти масу велосипеду+масу велосипедиста.
Я багато разів навантажував у походах свій задній багажнік - скажу можна набагато сміливіше гальмувати передніми.
А взагалі мій рецепт ефективного гальмування - гальмуєте задніми, і далі гальмуєте почергово відпускаючи передні(типу АБС).
А взагалі це потрібно відчувати - а для цього потрібно одне - побільше їздити, досвід прийде.
  • 0

#444 hvvi

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 147 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 21.07.2010 – 23:52

Перегляд дописуOlex (21.07.2010 23:07) писав:

А тепер уяви спрощену геометричну модель велика....

Посадка спортивна Зображення
Посадка більш туристична Зображення

думаю при не спортивній посадці центр ваги чуть не в задуп'ї ровира, а так більшість людей і їздить, тому тут навіть нема змісту говорити про раціональність використання задніх гальм. А те що хтось їх блокує - тай і задні заблоковані гальма несуть не меншу небезпеку.

і ще одне, я би хотів би подивитися, як зі спуску поза 45 градусів ти б проїав би на задніх гальмах, хоча було би доста для енксперименту і 30

звідки і випливає, що через те, що вся маса під ча гальмування пре ду переду, тому саме ехвективно спинятися саме там

Повідомлення відредагував hvvi: 21.07.2010 – 23:55

  • 0

#445 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 22.07.2010 – 07:51

Перегляд дописуhvvi (21.07.2010 21:44) писав:

Нарід не дурійте, а розкиньте мізками, оскільки гальмується саме перідніми, а не задніми гальмами, відношення десь 70/30 сили гальмування перідніх до задніх. А те, що людина летить через руль свідчить про:
- неправильно вибраний розмір рами, виноса, посадки сідла, або загалом посадки
- малий досвід
- страх
- випадковість


З власного досвіду скажу, що через руль куди ліпше падати ніж в сам руль і роверу в цілому.
щодо гальмування, задній рідко використовую, лише в екстрених ситуаціях або на поворотах. Чесно кажучи все приходить з практикою.

Взагалі то це був перший день моєго досвіду катання. Опускаючи те, що я не мав ніякого поняття про обережність і був в ейфорічному стані, я до тогож не дуже міг швидко усвідомлювати, а тим більше мати рефлекс, де пердні гальма, а де задні. Тому мабуть тиснув навмання і передні гальма спрацювали добре. Як би я тиснув би на задні мене б мабуть розвернуло би і в гіршому випадку я би счухав ліве коліно і все.
А так я легко перелетів і використав на повну природні властивості пружності кісток про що зараз прошу у них пробачення. Ги-ги..

Повідомлення відредагував Odonacer: 22.07.2010 – 07:51

  • 0

#446 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 22.07.2010 – 09:06

Перегляд дописуOdonacer (22.07.2010 08:51) писав:

Взагалі то це був перший день моєго досвіду катання. Опускаючи те, що я не мав ніякого поняття про обережність і був в ейфорічному стані, я до тогож не дуже міг швидко усвідомлювати, а тим більше мати рефлекс, де пердні гальма, а де задні. Тому мабуть тиснув навмання і передні гальма спрацювали добре. Як би я тиснув би на задні мене б мабуть розвернуло би і в гіршому випадку я би счухав ліве коліно і все.
А так я легко перелетів і використав на повну природні властивості пружності кісток про що зараз прошу у них пробачення. Ги-ги..
та ну, не розвернуло б, якби заблокував заднє колесо, то зберіг би керованість

Перегляд дописуhvvi (22.07.2010 00:52) писав:

Посадка спортивна Зображення
Посадка більш туристична Зображення

думаю при не спортивній посадці центр ваги чуть не в задуп'ї ровира, а так більшість людей і їздить, тому тут навіть нема змісту говорити про раціональність використання задніх гальм. А те що хтось їх блокує - тай і задні заблоковані гальма несуть не меншу небезпеку.

і ще одне, я би хотів би подивитися, як зі спуску поза 45 градусів ти б проїав би на задніх гальмах, хоча було би доста для енксперименту і 30

звідки і випливає, що через те, що вся маса під ча гальмування пре ду переду, тому саме ехвективно спинятися саме там
якось, я недуже уловив, але напевно ти маєш наувазі, ефективне гальмування передніми гальмами
воно все майже так, але все потрібно робити з розумінням
якщо в тебе жорстка передня вилка, та ще й завантажений зад всякими рюкзаками, то можна небоятись гальмувати сильно передніми гальмами
але якщо в тебе гірський вєлік, з м"якою передньою підвіскою, з ходом 80-100 мм, то гальмування переднім колесом змінює розміщення центра мас, зміщує його вперед

я завжди гальмую спочатку задніми, а потім, передніми, звичайно, гальмівне навантаження більша на передніх гальмах, але, в усяких даунхілах та і простих спусканнях з гори, руху по бездоріжжю, спочатку гальмуєтьсся задніми гальмами

тим більше, під час гальмування корпус потрібно зміщувати назад, і намагатись гальмувати так, щоб не було блокування колеса, тертя спокою часто більше за тертя скольження, гальмування з заблокованим заднім колесом даєе довшший гальмівний шлях, ніж плавне гальмування при якому заднє колесо буде плавно котитись
  • 0

#447 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.07.2010 – 00:32

в книжці що порадив дочитав до місця де розказують про фізику руху велосипеда, і скажу чесно, вони не шарять, таку єрунду писати, жах
  • 0

#448 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 23.07.2010 – 08:13

Перегляд дописуKatod (23.07.2010 01:32) писав:

в книжці що порадив дочитав до місця де розказують про фізику руху велосипеда, і скажу чесно, вони не шарять, таку єрунду писати, жах

Та вонож так і виходить. Який фізик, такий в нього і рух.
Взагалі-то мабуть у кожного свій.
Наприклад одні одразу через кермо летять, інші тільки при надбанні багатого досвіду. :unsure:
  • 0

#449 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.07.2010 – 09:43

Перегляд дописуOdonacer (23.07.2010 09:13) писав:

Та вонож так і виходить. Який фізик, такий в нього і рух.
Взагалі-то мабуть у кожного свій.
Наприклад одні одразу через кермо летять, інші тільки при надбанні багатого досвіду. :unsure:
взагалі, я мав наувазі таку штуку, що під час керуванням велосипедом коли завертаєш, ти піднімаєш центр мас і зміщуєш в сторону поворота, виникає сила яка має повернути масу назад, до попередньої траекторії, внаслідок зростання лінійної швидкості ізза збереження моменту імпульсу, але, то таке, і так хлопці катаються на вєліку
  • 0

#450 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 23.07.2010 – 11:31

Перегляд дописуhvvi (22.07.2010 00:52) писав:

Посадка спортивна
Посадка більш туристична
думаю при не спортивній посадці центр ваги чуть не в задуп'ї ровира, а так більшість людей і їздить, тому тут навіть нема змісту говорити про раціональність використання задніх гальм. А те що хтось їх блокує - тай і задні заблоковані гальма несуть не меншу небезпеку.

і ще одне, я би хотів би подивитися, як зі спуску поза 45 градусів ти б проїав би на задніх гальмах, хоча було би доста для енксперименту і 30

звідки і випливає, що через те, що вся маса під ча гальмування пре ду переду, тому саме ехвективно спинятися саме там

Я правильно тебе розумію - при спуску у 30 і вище градусів потрібно використовувати лише передні гальма?. Цілком можливо, але потрібно додати - при цьому переносячи цент ваги назад, за сідло.
При спуску якщо і використовують передні гальма - то у режимі АБС(почергово відпускаючи-нажимаючи) і при цьому, як вже зазначали вище, переносять вагу на заднє колесо, тобто майже "висять" задньою частиною тіла на заднім колесом, ледь не сідаючи на нього.
І то використовують задні гальма частіше, щоб не дай Боже не полетіти вперед.
Після 40 км/год велик себе поводить по-іншому, які б ти гальма не використовував - велик носить, тут вже в допомогу досвід автомобіліста - носить вліво - звертай вліво...тощо.
А про використання передніх гальм - полетиш ти, чи не полетиш через кермо - залежить від: а)поточної швидкості руху б)загальної маси велосипеду в) куту нахилу дороги г) гальмівного зусилля.
Вся оця техніка вмілого гальмування полягає в тому щоб гратися із центром мас, і у залежності від того де і як гальмуєш, обирати - якщо це спуск - масу якможна більше назад і пригальмовуєш.
Найголовніше при будь-якому гальмуванні - не блокуйте колеса!
Так от - якійсь швидкості Х при затисненні передньго колеса твоя маса+сила інерції відірвуть твою дупу з сідла і полетиш далеко.
Не віриш - вибери спуск і гальмуй передніми.
Доречі, міг би і підписати малюнки, всім кому тре пояснень - http://www.dneprovel...u/veloscool.htm

Одне скажу - можна тут теревенити скільки завгодно - а краще сісти і пробувати самому.

Повідомлення відредагував Olex: 23.07.2010 – 11:48

  • 0

#451 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 23.07.2010 – 19:13

Перегляд дописуKatod (22.07.2010 10:06) писав:

1. та ну, не розвернуло б, якби заблокував заднє колесо, то зберіг би керованість

2. якщо в тебе жорстка передня вилка, та ще й завантажений зад всякими рюкзаками, то можна небоятись гальмувати сильно передніми гальмами
але якщо в тебе гірський вєлік, з м"якою передньою підвіскою, з ходом 80-100 мм, то гальмування переднім колесом змінює розміщення центра мас, зміщує його вперед

я завжди гальмую спочатку задніми, а потім, передніми, звичайно, гальмівне навантаження більша на передніх гальмах, але, в усяких даунхілах та і простих спусканнях з гори, руху по бездоріжжю, спочатку гальмуєтьсся задніми гальмами

3. тим більше, під час гальмування корпус потрібно зміщувати назад, і намагатись гальмувати так, щоб не було блокування колеса, тертя спокою часто більше за тертя скольження, гальмування з заблокованим заднім колесом даєе довшший гальмівний шлях, ніж плавне гальмування при якому заднє колесо буде плавно котитись
1. Та ну! Думаю швидкість була немала. А якщо заблокувати заднє колесо, то його навпаки понесе а не збережеться керованість. Це Ви прекрасно знаєте.

2. В мене гірський велосипед з ходом вилки у 76мм. І я гальмую передніми/задніми у співвідношенні десь 90/10. От якраз то і вся фішка в тому що при гальмуванні передніми гальмами центр мас переходить наперід (в тому числі і за рахунок вилки). Що це означає? Це означає що зчеплення між переднім колесом і грунтом збільшується, що лиш стабілізує поведінку байка і підвищує ККД гальмівного процесу. Заднє ж колесо навпаки "піднімається", тому якщо Ви будете гальмувати при цьому задніми гальмами, то байк буде дуже слабо загальмовувати за їх рахунок, так як зчеплення заднього колеса з грунтом значно зменшується.

3. Ви праві. Але знову але:
  • гальмуючи заднім колесом і переносячи свою тушку назад, Ви ніколи не доб'єтесь такого ж зчеплення для заднього колеса, як у тій же ситуації для переднього колеса.
  • Власне заднє колесо часто сковзає при блокуванні ручки гальм "до кінця", так як зчеплення колеса з грунтом зменшується а колесо намертво заблоковано. З переднім колесом не так (і це я повторююсь)

Ось Ви самі писали про те ж що і я зараз пишу, але з помилкою в кінці (як на мене):

Перегляд дописуKatod (18.07.2010 16:25) писав:

взагалі, спочатку потрібно гальмувати заднім, а потім переднім, і ніколи не гальмувати переднім перед ямками, бо якщо переднє потрапляє під час навіть слабого гальмування в ямку, то сильно завалюється центр маси на переднє колесо і гальмування стає потужнішим, ну і далі твій центр мас перелітає через переднє колесо
Ось тут просто треба вміти відчувати момент, до якого можна екстремально гальмувати переднім гальом. Але це екстремальне гальмування, коли потрібно максимальн зменшити гальмівний шлях. Щоб не бути голослівним, приведу кілька фактів з мого веложиття:
  • Гальмую майже весь час лиш переднім гальмом. Заднє навіть хотів зняти аби мати менше мороки в болотах.
  • Через руль летів виключно коли їхав на швидкості і попадав в колдобини, а не від гальмування.
  • Кілька разів таки заносило переднє колесо при гальмуванні. Це було на гальковому грунті. Але все-одно такі заноси менш радикальні ніж від заднього колеса і нічого поганого не сталось. А гальмівний шлях значно менший у порівнянні з заднім гальмуванням.
  • Одного разу довелось екстренно гальмувати переднім колесом аби не в'їхати в пішохода. Гальмівний шлях був мегамінімальним а результат приблизно такий. І нічого - через руль не полетів, якраз нормально приземлився у "вихідну позицію". Якби ж так само заблокував заднє колесо - пішов би юзом і просто-напросто боком збив би пішохода і завалився сам. Звісно, на мене завалився би і велосипед і пішоход.
  • Іншого разу, схожого до попереднього, під час такого ж гальмування повернув руль на 90 градусів, в результаті чого велосипед розвернуло на місці на 180 градусів а я з нього зіскочив на лавку і "всівся", тримаючи однією рукою за руль а іншою за сідло і не розуміючи що сталось) Правда це вийшло абсолютно випадково :ggggg: А міг би наїхати і збити дорогу мені людину :cool2:

Але є одне велике але - небезпечно сильно гальмувати переднім колесом на поворотах. Тому дійсно є випадки де краще пригальмувати "заднім з заносом", аби плавніше ввійти в поворот. Але це частковий випадок. В інших же випадках переднє гальмо кермує :unsure:
  • 0

#452 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 26.07.2010 – 08:30

Перегляд дописуСварус (23.07.2010 20:13) писав:

1. Та ну! Думаю швидкість була немала. А якщо заблокувати заднє колесо, то його навпаки понесе а не збережеться керованість. Це Ви прекрасно знаєте.

2. В мене гірський велосипед з ходом вилки у 76мм. І я гальмую передніми/задніми у співвідношенні десь 90/10. От якраз то і вся фішка в тому що при гальмуванні передніми гальмами центр мас переходить наперід (в тому числі і за рахунок вилки). Що це означає? Це означає що зчеплення між переднім колесом і грунтом збільшується, що лиш стабілізує поведінку байка і підвищує ККД гальмівного процесу. Заднє ж колесо навпаки "піднімається", тому якщо Ви будете гальмувати при цьому задніми гальмами, то байк буде дуже слабо загальмовувати за їх рахунок, так як зчеплення заднього колеса з грунтом значно зменшується.

3. Ви праві. Але знову але:
  • гальмуючи заднім колесом і переносячи свою тушку назад, Ви ніколи не доб'єтесь такого ж зчеплення для заднього колеса, як у тій же ситуації для переднього колеса.
  • Власне заднє колесо часто сковзає при блокуванні ручки гальм "до кінця", так як зчеплення колеса з грунтом зменшується а колесо намертво заблоковано. З переднім колесом не так (і це я повторююсь)

Ось Ви самі писали про те ж що і я зараз пишу, але з помилкою в кінці (як на мене):

Ось тут просто треба вміти відчувати момент, до якого можна екстремально гальмувати переднім гальом. Але це екстремальне гальмування, коли потрібно максимальн зменшити гальмівний шлях. Щоб не бути голослівним, приведу кілька фактів з мого веложиття:
  • Гальмую майже весь час лиш переднім гальмом. Заднє навіть хотів зняти аби мати менше мороки в болотах.
  • Через руль летів виключно коли їхав на швидкості і попадав в колдобини, а не від гальмування.
  • Кілька разів таки заносило переднє колесо при гальмуванні. Це було на гальковому грунті. Але все-одно такі заноси менш радикальні ніж від заднього колеса і нічого поганого не сталось. А гальмівний шлях значно менший у порівнянні з заднім гальмуванням.
  • Одного разу довелось екстренно гальмувати переднім колесом аби не в'їхати в пішохода. Гальмівний шлях був мегамінімальним а результат приблизно такий. І нічого - через руль не полетів, якраз нормально приземлився у "вихідну позицію". Якби ж так само заблокував заднє колесо - пішов би юзом і просто-напросто боком збив би пішохода і завалився сам. Звісно, на мене завалився би і велосипед і пішоход.
  • Іншого разу, схожого до попереднього, під час такого ж гальмування повернув руль на 90 градусів, в результаті чого велосипед розвернуло на місці на 180 градусів а я з нього зіскочив на лавку і "всівся", тримаючи однією рукою за руль а іншою за сідло і не розуміючи що сталось) Правда це вийшло абсолютно випадково :blink: А міг би наїхати і збити дорогу мені людину ;)

Але є одне велике але - небезпечно сильно гальмувати переднім колесом на поворотах. Тому дійсно є випадки де краще пригальмувати "заднім з заносом", аби плавніше ввійти в поворот. Але це частковий випадок. В інших же випадках переднє гальмо кермує ;)
заблоковане заднє колесо то занадто, крім апсолютно поступового спускання з засніженої гори

але, баланс гальм потрібно щоб був зміщений назад, так велосипед завжди мати стабільність

щодо заносів, така от штука, з заносу заднього колеса майже завжди можна вийти, а от з заноса переднього колеса не вийдеш
результуюче прискорення не має виходити за площу опори, зміщений баланс гальмування назад точно забезпечує цій умові
  • 0

#453 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 31.07.2010 – 12:23

Сьогодні знову приснився сон, як я на вєлікє ганяю.
Тільки одна неприємність, руля чогось не було, хтось вкрав. Але це не заважало, тільки хотілось знайти тих покидьків, що кермо увели.

Прокинувся, згадав, що тільки два тиждні як я поламався, а це замало, щоб кістки не боліли... бліііін. :happytwo:
  • 0

#454 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 01.08.2010 – 19:52

Перегляд дописуKatod (26.07.2010 09:30) писав:

заблоковане заднє колесо то занадто, крім апсолютно поступового спускання з засніженої гори

але, баланс гальм потрібно щоб був зміщений назад, так велосипед завжди мати стабільність
не важливо чи є вилка чи нема - перенос ваги на передню точку опори незаперечний акт - тому й залочити заднє легше - бо гальмо заднє не дає тієї модуляції...

Взагалі найбільш ефективне гальмування - це коли ти гальмуєш переднім, а заднє колесо ще має щіплення, але ось-ось відірветься
Тому й гальмувати заднім практично не потрібно!!!

Заднє гальмо використовую коли сповзаю з гори...
  • 0

#455 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 05.08.2010 – 20:00

от де мені похвалитись, як не тут, так хочеться

вчора розвинув швидкість 52 км/годину, майже на прямому відрізку, він був трішки нахилений, по прямій

от де мені похвалитись, як не тут, так хочеться

вчора розвинув швидкість 52 км/годину, майже на прямому відрізку, він був трішки нахилений, по прямій тільки 47 км/год

а ще цікаво, коли їдеш по трасі, або по арямому відрізку, без перешкод, то набагато легше триматись не за ручки, а поближче до виноса, так напевне опір повітря втрачається, вчора під кінець подорожі на диво давав по ріввних шматках дистанції 37 км/год

ну то таке, не в швидкості щастя а в краєвидах
  • 0

#456 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 05.08.2010 – 20:22

Перегляд дописуKatod (5.08.2010 21:00) писав:

от де мені похвалитись, як не тут, так хочеться

вчора розвинув швидкість 52 км/годину, майже на прямому відрізку, він був трішки нахилений, по прямій

от де мені похвалитись, як не тут, так хочеться

вчора розвинув швидкість 52 км/годину, майже на прямому відрізку, він був трішки нахилений, по прямій тільки 47 км/год

а ще цікаво, коли їдеш по трасі, або по арямому відрізку, без перешкод, то набагато легше триматись не за ручки, а поближче до виноса, так напевне опір повітря втрачається, вчора під кінець подорожі на диво давав по ріввних шматках дистанції 37 км/год

ну то таке, не в швидкості щастя а в краєвидах
Чудово! Вітаю з рекордом! Я до 56 якось розігнався на спуску, думав колеса повідлітають. Хо якось на шосейнику по недавно відреставрованому автошляху Київ-Сімферополь спробувати, але поки немає шосера.
  • 0

#457 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 06.08.2010 – 18:35

Звичайно це ще від налаштувань велокомпа залежить. Але на спуску було 63 з копійками. (МТБ)

Повідомлення відредагував Сварус: 06.08.2010 – 18:35

  • 0

#458 ПоzZzитивна

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 192 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто: іншої планети...

Відправлено 06.08.2010 – 22:45

в мене, поки що, максимум був 43... :ggggg:
  • 0

#459 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 08.08.2010 – 14:57

Не розумію, навіщо на вєліку так багато низьких передач, в той час, коли непогано би було добавити ще більш швидкісні.
Мені, хоч я і один тільки день їздив, поки не поломався, я вмикав ведучу саму більшу і з неї набору ведомих мені хватало на всі випадки.
Я пробував на ведучої, ті дві що менші і так і не зрозумів навіщо вони, бо там вже майже не їдеш, а тільки гоняєш повітря ногами.
Але коли я по прямої, по гарній дорозі гнав, я відчував, що міг би ще сильніш навантажити ноги і добавити швидкості, але був вже на самій швидкісній передачі і мав би тільки швидше крутити педалі.

Я не знаю, я ще подивлюсь, якщо є можливість, я би ведучу систему замінив би на більшу. Чи може я чогось не розумію.
  • 0

#460 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 09.08.2010 – 10:49

Перегляд дописуOdonacer (8.08.2010 15:57) писав:

Не розумію, навіщо на вєліку так багато низьких передач, в той час, коли непогано би було добавити ще більш швидкісні.
Мені, хоч я і один тільки день їздив, поки не поломався, я вмикав ведучу саму більшу і з неї набору ведомих мені хватало на всі випадки.
Я пробував на ведучої, ті дві що менші і так і не зрозумів навіщо вони, бо там вже майже не їдеш, а тільки гоняєш повітря ногами.
Але коли я по прямої, по гарній дорозі гнав, я відчував, що міг би ще сильніш навантажити ноги і добавити швидкості, але був вже на самій швидкісній передачі і мав би тільки швидше крутити педалі.

Я не знаю, я ще подивлюсь, якщо є можливість, я би ведучу систему замінив би на більшу. Чи може я чогось не розумію.
стандартна система дає при каденсі в 80-90 близько 44 км в год. вам не досить? ви тримаєте таку швидкість годинами? <_<

А що стосується низьких - хочете їздити по рівному - ставте шосейні - там високі передачі... а як тільки покрутите по горам... то виявиться що можливість маслати зі швидкістю 5 км в год (при тому ж каденсі в 80) - дуже корисна річ.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних