Перейти до вмісту

Українська РПГ "Боївка УПА"


Повідомлень в темі: 16

#1 Alwen

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 1 повідомлень

Відправлено 10.02.2011 – 12:17

  • 14
Трішки розчарую. Такої гри не існує. Поки що.
Так, це саме ЩЕ ОДНА тема про розробку української гри. Тому скептикам вхід заборонений

Полазивши форумами ще у 2005 році, мою ідею створення української гри так забакланили, що просто опустились руки.

Тому хочу сказати величезне дякую усім (вибачте за негарне слово) ПРИДУРКАМ і скептикам, котрі волали що це все не можливо.
Якби не ви, гра б вже існувала.
Тому ця тема не для вас, прошу сюди не писати.

Отож до суті справи:
1. Створити якісну повноцінну українську гру на ентузіазмі і справді не можливо. Але є дуже гарний вихід - модінг.
Якщо є випадки, коли моди до РПГ забавок створювали одноосібно! То кілька ентузіастів, здатних на щось більше ніж тріпатись на форумі що то важко, можуть зробити дуже гарний продукт.

2. якщо назбирати команду дійсно активних людей, то можна навіть комерційний модінг робити (чого вже є приклади)
Але це на меті не стоїть.

МОДІНГ?
Так, панове, модінг. Берем двигун і пишем місії, а потім перемальовуєм інтерфейси і т.д.
Таким чином не треба армії програмерів, 3Д моделерів, а лише кілька осіб що просто шарять в софтварі.
Працювати у шопі чи запакувати в архів текстуру можуть і школярі.
А Пітон чи Лею підівчити - то взагалі не проблема. В неті багато є матеріалу.
Тобто забавка буде вже навіть не модом а аддоном, але зовсім з іншим лицем.


ЩО Я ПРОПОНУЮ
1. Створити мод до вже існуючих ТРПГ.
Проблема у тому що забавки які дійсно реально модити
(наявність редактора, мануелів і т.д.) - це переважно 2004-2006 роки випуску.

Але хто бавився в Арканум, то знає, що гарна сюжетна лінія заставляє закрити очі на слабку графіку.

2.Коли сформується остаточна команда, можна перейти до серйозніших проектів, наприклад моди до 3-тього фаллауту
В цьому місяці має вийти JA 3. Тобто 3Д ТРПГ живуть і розвиваються.


СПЕЦИФІКА ГРИ
Гра охоплюватиме період боротьби бійців УПА. На меті не просто перемалювати шапки на мазепинки з тризубом, а вкласти ідеологічну складову у репліки, характер місій і т.д.
Тобто гра матиме ще й патріотичну складову.


ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
Були успішні домальовування текстур і перебудови місій у декількох забавках, котрі носили тестовий характер, зміна моделей і т.д.
Назбирано багато матеріалу для сюжету гри (про зброю, опрацьовані численні спогади упівців, є мапи і описи боїв, учасники команди були на кількох виїздах у Карпати, мають світлини реальних цвинтарів, криївок і т.д.)
Словом матеріалу аж забагато.


СКІЛЬКИ НАС?
Наразі у команду входить 5 осіб.
В тому числі 3 починаючі програмери, двоє, що працюють з графікою.
Всі 5 шарять в історії і знаються вже певний час, тобто не просто два рази в асі переписувались.
Є кілька історичних консультантів, але це ще не на часі.

У 21 столітті є інтернет. Все викладаючи в мережу, можу ствердити, що нас тисячі!

Тому доєднуйтесь, від кожного залежить як швидко буде просуватись проект.


ДВИГУНИ
Наразі є три варіанти двигунів, за які варто взятись.
(якщо хтось підкаже ще якісь - будемо вдячні)
До всіх нижче описаних є редактори і документація для модінгу

1. The Fall - стара добра іграшка з шикарними можливостями для модингу

Переваги: модити можна все, і дуже легко, є рольова частина, місії, квести, рельєфи підходять під карпатські ліси, відділ до 6 осіб, що бігає пересічною місцевістю, маленькі поселення (карпатські села), спеціалізації для персонажів.
В реальному часі з паузою, можна комбінувати предмети.

Недоліки: гра є постядеркою, тобто треба міняти багато текстур, бо зброя і предмети з різних періодів, річок нема, тощо.

Підсумок: рольовість 4, квестовість 5, тактичність 4, наявність потрібних текстур 3, графіка та керування 4


2. Silen Storm - на цьому двигунці випустили цілий ряд забавок, але стареньких
Переваги: всі об’єкти можна пошкоджувати (підірвати будь-яку стінку), дуже класна система навиків героїв, шикарна система спеціалізацій, більшість потрібної зброї є, шикарні особливості бою. Будинки багато поверхові. Відділ до 6 осіб

Недоліки: не зручне трактування 3Д, більш схоже на ізометричність, слабенька графіка, виключно походова, не величкі карти.

Підсумок: рольовість 5, квестовість 4, тактичність 5, наявність потрібних текстур 4, графіка та керування 3


3. Face of WAR (в тылу ворога) - класна забавка, але з рольовістю там важко
Переваги: краща графіка з наведених 3 варіантів, зручне керування, є вся потрібна зброя, гарний редактор
Недоліки: відсутні квести, лише сюжетна лінія; абсолютно відсутня спеціалізація і прокачка персонажів, навіть персонажі як такі відсутні - просто юніти. Зате кількість не обмежена 6-ми

Підсумок: рольовість 1, квестовість 2, тактичність 4, наявність потрібних текстур 5, графіка та керування 5

Повідомлення відредагував Alwen: 10.02.2011 – 12:22


#2 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 12.02.2011 – 11:23

Як на мене для такої РПГ Face of WAR не підійде. The Fall мені не зустрічався, а от Silen Storm гарна річ.

Розроблення гри з такою тематикою то взагалі гарна ідея, але чи буде та гра популярна, хто її гратиме? Той самий Silen Storm - гра для цінителів жанру.
Думаю українізація нових ігор було б непоганим варіантом. Наприклад як тут.

Хоча вцілому ідею вітаю і бажаю лиш успіху.
  • 0

#3 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 12.02.2011 – 11:32

Такі некомерційні проекти глохнуть дуже швидко. Black Mesa Source (перша Халва на Сорсі з деякими модифікаціями), наприклад, більше року стоїть. Треба щоб хтось заробітну платню вам виплачував, інакше не варіант.
P.S. Буду скептицизмом займатись стільки, скільки влізе B)
P.P.S. А не подобається, то створіть свій форму розробників гри і баньте там усіх.

Повідомлення відредагував FT232BM: 12.02.2011 – 11:35

  • 0

#4 Pavlo_Taiko

    міністр по боротьбі з етикою та мораллю

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2145 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 12.02.2011 – 13:26

Українська РПГ - така сама як український антивірус - безглузда та нещадна...

Повідомлення відредагував Pavlo_Taiko: 12.02.2011 – 13:30

  • 0

#5 Misercord

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 488 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 12.02.2011 – 13:44

To Alwen: а що ви самі з цього можете зробити? Можливо варто почати з легших проектів? Наприклад, один український форум організував власний дубляж, щоправда російськомовний. Або підберіть більш спеціалізований форум, де сидять ті, хто справді можуть цим зайнятися.
  • 0

#6 Sergunik

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 34 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 18.02.2011 – 15:58

Перегляд дописуPavlo_Taiko (12.02.2011 13:26) писав:

Українська РПГ - така сама як український антивірус - безглузда та нещадна...
змушений не погодитись.
Я наприклад, знаю досить не погану українську mmorpg kozakwar.com
  • 0

#7 ThatSomeone

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 238 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 11.10.2011 – 15:56

А гра як задумувалась одиночна, бо ось є гра Mоunt&Вlаdе Вогнем і Мечем то там можна наймати вояків і воювати з різними фракціями, тобто це ще й трохи стратегія. Може підійде, хоча це більше для ігор про громадянську війну.
  • 0

#8 Pavlo_Taiko

    міністр по боротьбі з етикою та мораллю

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2145 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 11.10.2011 – 19:24

Перегляд дописуMisercord (12.02.2011 14:44) писав:

Наприклад, один український форум організував власний дубляж, щоправда російськомовний.
Один український форум організував україномовний переклад з субтитрами. Власне навіть одна людина його започаткувала.
  • 0

#9 DartVlad

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 339 повідомлень

Відправлено 02.11.2011 – 20:12

зараз я поясню чого ти такий даун що потрібно щоб гра з невеликим бюджетом стала хітом:
1)не створюй шутери!!!! тут підпункти:
а) шутер найвісокобюджетніший жанр тут без підтримки олігархів ліпше не лізти.
б)шутери ітак всіх заколебали!
2)тематика не мае значеня!!!!!люди будуть грати хоть платформер про тіфтельку яка спасае платилінову дівчинку ві якогось гнома( супер мід бой )
3) основнимв малобюджетнихї іграх є новій геймлей ! люди почали грати в майнкрафт тому що до того їм не давали гри з можливістю побудувати що завгодно.
4)модінг взагалі не варіант! щеодні "Вогнем і мечем" на базі "тотал варів" і "маунт енд блейд" нікому не треба!!!!
і головне упа то партизани !!! в партизанстві нема нічого цікавого!!!

Повідомлення відредагував DartVlad: 02.11.2011 – 20:20

  • -1

#10 ThatSomeone

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 238 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.11.2011 – 20:26

Перегляд дописуDartVlad (2.11.2011 20:12) писав:

зараз я поясню чого ти такий даун що потрібно щоб гра з невеликим бюджетом стала хітом:
1)не створюй шутери!!!! тут підпункти:
а) шутер найвісокобюджетніший жанр тут без підтримки олігархів ліпше не лізти.
б)шутери ітак всіх заколебали!
2)тематика не мае значеня!!!!!люди будуть грати хоть платформер про тіфтельку яка спасае платилінову дівчинку ві якогось гнома( супер мід бой )
3) основнимв малобюджетнихї іграх є новій геймлей ! люди почали грати в майнкрафт тому що до того їм не давали гри з можливістю побудувати що завгодно.
4)модінг взагалі не варіант! щеодні "Вогнем і мечем" на базі "тотал варів" і "маунт енд блейд" нікому не треба!!!!
і головне упа то партизани !!! в партизанстві нема нічого цікавого!!!
Ну то для тебе не цікаво. Не суди всіх по собі. Мені ось наприклад цікаві такі ігри.
  • 0

#11 Nameless One

    ЧВ

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2259 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.11.2011 – 20:28

Перегляд дописуDartVlad (2.11.2011 20:12) писав:

4)модінг взагалі не варіант! щеодні "Вогнем і мечем" на базі "тотал варів" і "маунт енд блейд" нікому не треба!!!!
і головне упа то партизани !!! в партизанстві нема нічого цікавого!!!

На таку тематику можна зробити хорошу РПГ. Але не типу "маунт енд блейд" чи "діабло", а з більшим нахилом в сторону квесту та адвенчури, і основою гри має бути глибокий сюжет. З історії впринципі можна таких сюжетів набрати що аж куфайка буде завертатись. Головне це все правильно реалізувати.
  • 0

#12 DartVlad

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 339 повідомлень

Відправлено 03.11.2011 – 15:54

Перегляд дописуNameless One (2.11.2011 20:28) писав:

На таку тематику можна зробити хорошу РПГ. Але не типу "маунт енд блейд" чи "діабло", а з більшим нахилом в сторону квесту та адвенчури, і основою гри має бути глибокий сюжет. З історії впринципі можна таких сюжетів набрати що аж куфайка буде завертатись. Головне це все правильно реалізувати.
головна проблема историчних ігор сюжет, свого там не придумаеш, доводиться сидіти в рамках реальності , ні тобі атомної війни, ні інпланетян , ні японских роботів керованих малолітніми дівчатами як в більшості аніме)))))

та і яку саме частину істрії брати? коли вони вювали проти німців, коли вони пішли на сторону німців, чи після военні часи??
  • 0

#13 Holodniy-yar

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 2 повідомлень

Відправлено 27.11.2011 – 19:39

kozakwa а чому б спочатку щось такого типу щоб потрохи заробляти на ліпшу гру.
  • 0

#14 Balazur

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 96 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 16.12.2012 – 07:18

Перегляд дописуDartVlad (02.11.2011 – 20:12) писав:

і головне упа то партизани !!! в партизанстві нема нічого цікавого!!!
Дійсьно, це ж який жах грати стелс-екшн РПГ... ;/
Сарказм кагбе...
Чеснокажучи трохи варюсь в гейм-девелопменті...
І як казали раніше - оригінальний геймплей прокатить...
Навіть якщо гра буде піксельова...
Тіко фіча в тому що ще цілеспрямованих питань не прочитав тут в темі...
"Чи робити змінне обмундирування?.."
"Чи писати щось з стелсом і диверсіями?.."
"Чи прописувати скріпт на загальний бойовий дух упівської армії в залежності від форми проходження місій?.."
Шановні, хочете робити гру - робіть... А не слухайте тролів...
Критики будуть завжди, але істину вони вам не відкриють...
Навідміну від завершеного проекту...
"Лічно" Я могу порадити як навіть зараз текстову РПГ цікаву і інтерактивну зробити, але то схему десь розміром 5Х6м тре малювати з усіма гілками сюжету тілько...
Я просто не уявляю собі поки що ви хочете в РПГ частині побачити в тому випадку коли мова йде про УПівські баталії...
  • 0

#15 pinoplast

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 5 повідомлень

Відправлено 17.06.2013 – 21:52

я б міг доромогти з графікою ))
  • 0

#16 GhosTofWar

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 1 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Тернопіль

Відправлено 18.09.2013 – 15:56

Mount&blade до неї уйма модів, гра не погана, зараз граю 13 століття за Київську русь. Звістно можна було би зробити з нуля гру на движку source або unreal engine їх скачати можна безплатно (Тролям і для тих хто думає що движок source це старе лайно яке нікому не потрібне так почнемо з того що движок source використовується в багатьох іграх які самі по собі:

Counter-Strike: Source,

Team Fortress 2,

Portal 2,

Dota 2,

Left 4 Dead 1-2,

Zeno Clash,Postal III

Synergy.

Insurgency: Modern Infantry Combat.

Dystopia.

Age of Chivalry.

D.I.P.R.I.P..

Eternal Silence

Pirates, Vikings and Knights II

Zombie Panic: Source

Day of Defeat: Source,
отже движок старий але досі популярний багато ігор 2013 року використовують цей движок, можна створити гру або зробити мод костюмів УПА воювати проти червоних або німчури у грі Day of Defeat: Source,)
. Навіть можна зробити у стилі Battlefield 2 нападай і утримуй, также можна зробити у стилі Смерть шпионам (англ. Death to Spies) ця гра мене затягувала на дуже довгі години, гра дуже хороша, так же можу порадити у стилі call of duty 2 зробити.Ідей у мене безліч хоть фільми бери пиши,сам хочу створити ігрову компанію тільки не везе на кошти і програмістів. Якщо потрібно я можу навіть ідею підкинути на рахунок сюжету.

Повідомлення відредагував GhosTofWar: 18.09.2013 – 15:57

  • 0

#17 MqM

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 620 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 20.09.2013 – 22:12

з того часу багато пройшло. Якщо ти цікавишся то міг зробити мапу тернопіля для кс (поки що для сорса не навчився моделити)
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних