Перейти до вмісту

Автомобілебудування


Повідомлень в темі: 65

#61 В'ячеслав

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 52 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Черкаси

Відправлено 12.12.2011 – 02:08

Перегляд допису-=VJ=- (28.11.2011 07:56) писав:

То візьміть, які проблеми?
Я ж бачу, у Вас гарний досвіт автоконструктора, раз Ви так упевнено про це судите.
Проблеми величезні! Жодна автокомпанія України не зможе почати випуск, бо потрібно буде замінювати всі станки на конвеєрі (після другої світової війни, росіяни покрали німецькі заводи, а мізки, які налаштовували ті станки, забули). Якщо завод будували вже в незалежній Україні, то керівники заводу будуть думати тільки про фінансову вигоду.

Я ще не маю досвіду автоконструктора, так як я 1996 року народження, але я працюю над власним проектом "ЗАЗ - автомобілі для всіх". Хочу поступити в КПІ з метою здобути освіту і працювати конструктором.
За основу я взяв ЗАЗ 965-968М.

Є кілька факторів, які несприяли славі "Запорожців"
Основний фактор - непопулярність. Як хтось почує назву "Запорожець", і на обличчі міна насмішки!
Причини насмішок над "Запорожцями":
1) якість деталей; (В СРСР кожен повинен був працювати - п'яний чи тверезий, здоровий чи інвалід - ти повинен працювати. Звісно якщо працівник збодуна приходить на роботу, то навряд поршень, чи шатун будуть ідеальними.)
2) конструкція; (Мотор був найпроблемнішою частиною усіх "Запорожців". Велика кількість деталей робила його не надійним, хоча дуже легким. Окрім того у Горбатого, як і у FIAT 600, задня підвіска була незалежна, з одним поперечним ричагом. Це потребувало налаштування розвалу-сходження задніх коліс. Тоді для цього існували оптичні стенди, на яких виставляли розвал у Волгах і Москвичах. Очевидно, що стенд був розрахований на 2 колеса, а не на 4, так як у Волг і Москвичів ззаду були мости. Після того, як налаштували розвал, елемент, до якого кріпили колесо, намертво приварювали до ричага підвіски, врезультаті їзди дорогами, рельєфнішими за дно океану, і із-із якості деталей, відбувалася деформація цапфи і ричага підвіски.)
3) експлуатація. (В ті часи такі поняття, як переробка, неіснувало. Мотор, який вийшов з ладу не можна було повенути і за невелику доплату поставити новий. Гарантійного терміну неіснувало).

Якшо дивитися на "Запорожець", як на засіб пересування, то технічно, на той час, він був досконалішим за своїх сучасників!

Перегляд допису-=VJ=- (28.11.2011 07:56) писав:

Я ж бачу, у Вас гарний досвіт автоконструктора, раз Ви так упевнено про це судите.
В СРСР діяли за принципом "удосконалюй ускладнюючи". Результат - крах здобутків.
На заході діяли за принципом "удосконалюй спрощуючи". Результат - надійність і доступність!
Це і вся упевненість!
  • 0

#62 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6457 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 12.12.2011 – 07:17

Перегляд дописуВ'ячеслав (12.12.2011 02:08) писав:

...
На заході діяли за принципом "удосконалюй спрощуючи". Результат - надійність і доступність!
...
Яскравий тому приклад - танк Пантера. ги
Крім того я так розумію, що перший гольф був в 5 разів складніший за пятий гольф?

Повідомлення відредагував Хмурий Князь Вітольд: 12.12.2011 – 07:24

  • 0

#63 В'ячеслав

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 52 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Черкаси

Відправлено 12.12.2011 – 15:09

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (12.12.2011 07:17) писав:

Крім того я так розумію, що перший гольф був в 5 разів складніший за пятий гольф?
Нове покоління маркують за суттєвим вдосконаленням - обтічніший кузов (менший опір повітрю), потужніший мотор і таке інше. Я не можу сказати напевно, чи п'ять разів простіший чи вдесять чи вдва. Але Golf 5 надійніший за Golf 1 стовідсотково!
  • 0

#64 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6457 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 12.12.2011 – 16:41

Перегляд дописуВ'ячеслав (12.12.2011 15:09) писав:

Нове покоління маркують за суттєвим вдосконаленням - обтічніший кузов (менший опір повітрю), потужніший мотор і таке інше. Я не можу сказати напевно, чи п'ять разів простіший чи вдесять чи вдва. Але Golf 5 надійніший за Golf 1 стовідсотково!
та звісно ж гольф 5 піврічного віку значно надійніше ніж гольф тридцятирічного віку, без сумніву. але у гольфа 5 є електроніка, більше вузлів і більше варіантів поломки.
  • 0

#65 В'ячеслав

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 52 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Черкаси

Відправлено 12.12.2011 – 18:42

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (12.12.2011 16:41) писав:

та звісно ж гольф 5 піврічного віку значно надійніше ніж гольф тридцятирічного віку, без сумніву. але у гольфа 5 є електроніка, більше вузлів і більше варіантів поломки.
Електроніка там програмована, таким чином вдалося мінімізувати кількість можливих поломок. А так, то електромоторчиків побільшало і все.
  • 0

#66 В'ячеслав

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 52 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Черкаси

Відправлено 01.02.2012 – 12:41

А-у-у-у!!!!
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних


Магазин кубиков Рубика Cubes.in.ua