Перейти до вмісту

Автомобілебудування


Повідомлень в темі: 65

#21 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 14.01.2011 – 00:25

От от, то болтологія політиків, націлена на неосвідчених "ура-патріотів".
А правда в іншому: всі літаки Антонова це ще заготовки з часів СРСР, навіть АН-148, нє звичайно потім проект допиляли. А власного автомобіля, зпроетованого в Україні теж нема. Єдине, що добре дається, так то постачання сировини, ну і, може, труб.
  • 0

#22 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6661 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 14.01.2011 – 07:39

Перегляд дописуFT232BM (14.01.2011 00:25) писав:

От от, то болтологія політиків, націлена на неосвідчених "ура-патріотів".
А правда в іншому: всі літаки Антонова це ще заготовки з часів СРСР, навіть АН-148, нє звичайно потім проект допиляли. А власного автомобіля, зпроетованого в Україні теж нема. Єдине, що добре дається, так то постачання сировини, ну і, може, труб.
ну чому ж. таврія не являється копією якоїсь конкретної іномарки, вона зліплена із загальних ідей, чи не годиться те що воно ще в союзі зроблено?
  • 0

#23 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 14.01.2011 – 11:10

Ну я про те і кажу.ьЦе все ще совєтські заготовки. Коли у влади в плані машинобудування було все нормально з головою.
  • 0

#24 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6661 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 14.01.2011 – 12:32

зате Таврія - це таки модель що не являється копією, а це дуже велика рідкість в союзі. хіба що москвич не є копією, або я просто не знаю про буржуйський прототип москвича.
а ще Волинець - це чудо уж точно не являється копією, але ж також і не являється автомобілем :happy1:

так як я про це читав, те що самі розробники розповідали.... ідей у них було багато, нових, цікавих... але старий пузань з міністерства сказав - "нехай буде як ось ця" - і зарубав увесь ентузіазм.
Натомість у незалежній Україні робота автомобілебудівників значно полегшала - тепер їм не доводиться пристосовувати одну серійну модель до всіх радянських умов клімату. тепер від них не вимагають щоб одне авто однаково працювало як в Киргизстані так і за полярним колом. Ось чому тоді ці авто працювали однаково погано.

Повідомлення відредагував Хмурий Князь Вітольд: 14.01.2011 – 12:39

  • 0

#25 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 12:41

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (14.01.2011 12:32) писав:

зате Таврія - це таки модель що не являється копією, а це дуже велика рідкість в союзі. хіба що москвич не є копією, або я просто не знаю про буржуйський прототип москвича.
а ще Волинець - це чудо уж точно не являється копією, але ж також і не являється автомобілем :happy1:
Україні взагалі треба повернутися до Луаз-1302 /шкода, 1301 не пішов у серію/:
Зображення
Легка, дешева, з підвищеним мостом, потужним Таврійським двигнцуем, блокуванням диференціалу, пониженою передачею тощо.

Повідомлення відредагував zav: 14.01.2011 – 12:48

  • 0

#26 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6661 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 14.01.2011 – 13:20

мене відмовили купувати ЛуАЗ, бо проблема - так би мовити передній міст. я не знаю наскільки таку конструкцію можна назвати мостом, але через унікальність конструкції, проблеми таки є. загалом, як завжди - ідея хороша, але для реалізації її, виконавці загнані в дуже вузькі рамки. а крім того, зараз загуглив про москвич. ось що нагуглив:
http://alekohistory....ru/m2141sty.htm
http://www.moskvich-...t/400/400-420-0
продовжую пошук.

вибачайте, але я забув, що означає нижньоклапанний? невже канал від клапана збоку входить в склад камери згорання? не можу собі уявити такого варварства

а волинець то гг, не оригінальний http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%...D0%B8%D1%87-415
а от що жигулі десятка таки не з буржуйської скопійована а лише з москвичовського прототипу - якось не віриться http://vaz2110.info/...p-vaz-2110.html
  • 0

#27 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 15:11

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (14.01.2011 13:20) писав:

а волинець то гг, не оригінальний http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%...D0%B8%D1%87-415
Перепрошую, чим саме він не оригінальний і чому мав бути оригінальним?

Повідомлення відредагував zav: 14.01.2011 – 15:13

  • 0

#28 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6661 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 14.01.2011 – 15:24

Перегляд дописуzav (14.01.2011 15:11) писав:

Перепрошую, чим саме він не оригінальний і чому мав бути оригінальним?
просто здавалося що таке чудо не могли вигадати на справжньому заводі. здавалося що його в майстерні вигадали, на базі запорожця. а кузов то явно злизаний з москвича.
  • 0

#29 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 15:28

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (14.01.2011 15:24) писав:

просто здавалося що таке чудо не могли вигадати на справжньому заводі. здавалося що його в майстерні вигадали, на базі запорожця. а кузов то явно злизаний з москвича.
Тю, авжеж це ЗАЗ - ніхто й номер не приховав: 969. До нього лише додали файну підвіску. А кузов квадратний, чьо!
  • 0

#30 Кум

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 49 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 14.01.2011 – 15:43

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (14.01.2011 15:24) писав:

а кузов то явно злизаний з москвича.

Цитата

Дизайн был выдержан в стилистике американского Willys, как и у большинства вездеходов того времени
- це про москвич 415 , то якщо і ЛуАЗ копія то Willysа
  • 0

#31 Вадя Ротор

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 531 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ, Криве Озеро

Відправлено 15.01.2011 – 21:23

Перегляд дописуzav (12.01.2011 17:53) писав:

А Верп це той самий ГАЗ-66.
Ні. Насправді ВЕПР побудовано на платформі КрАЗу. :)
  • 0

#32 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.01.2011 – 23:44

Перегляд дописуВадя Ротор (15.01.2011 21:23) писав:

Ні. Насправді ВЕПР побудовано на платформі КрАЗу. :)
На платформі КРАЗ побудовані Т-80.
  • 0

#33 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6661 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 16.01.2011 – 08:15

що ще за Т-80 ? ти ще скажи, що танки
  • 0

#34 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 16.01.2011 – 14:37

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (16.01.2011 08:15) писав:

що ще за Т-80 ? ти ще скажи, що танки
Дик, ви перший почали.
  • 0

#35 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6661 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 16.01.2011 – 15:43

Перегляд дописуzav (16.01.2011 14:37) писав:

Дик, ви перший почали.
щось я туплю. недоганяю
  • 0

#36 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 16.01.2011 – 21:47

Перегляд дописуbamik (8.01.2011 21:18) писав:

Хіба так складно запустити добротний автомобіль власного виробництва? Чи Васадзе царь і бох вирішив інакше?
Запустити і спроектувати не складно, маю підозру, що автозбиральні конвеєри - досить універсальні, а змінити програму зварювальних роботів теж не складно.
Залишається головне питання - для кого виробляти? Чи буде рентабельним виробництво і чи потрібна Україні власна автомобільна промисловість.
Друге питання вирішує не Васадзе. Його вирішують інші дяді в кабінетах Вашінгтону, Берліну, Токіо та Пекіну. Саме вони вирішують кому, де і що можна виробляти.
У 1996 власний Волінець так і залишився студентською мрією на НВЦ :)
  • 0

#37 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 16.01.2011 – 23:25

Перегляд дописуArmando (16.01.2011 21:47) писав:

Запустити і спроектувати не складно, маю підозру, що автозбиральні конвеєри - досить універсальні, а змінити програму зварювальних роботів теж не складно.
Зважаючи, що в нас нема ніяких роботів, працівники в цілому дуже універсальні, да.
  • 0

#38 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6661 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 16.01.2011 – 23:35

робити є, хоч і мало. і є потреба в дуже дешевому транспортному засобі. але дешеве робити не вигідно. а в дорогому конкурувати безглуздо. просто дешевий транспорт звісно значно простіше взяти вже готову застарілу розробку, ніж розробляти своє. авто повністю спроектоване нашими конструкторами буде дорожче і гірше ланоса, кому це треба? он автоваз постійно фінансуються з держбюджету на фантастичні суми, ніби там не машини, а космічні кораблі, навіть на баші про то пишуть. і з цим фінансуванням вони продовжують випускати відра. так що ж ви ще хочете?
  • 0

#39 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.01.2011 – 12:34

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (14.01.2011 12:32) писав:

зате Таврія - це таки модель що не являється копією, а це дуже велика рідкість в союзі.

Всього-лише ВАЗ-3э1101, "заточений" під Ford Fiesta 1976 року.

Зображення Зображення

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (14.01.2011 12:32) писав:

хіба що москвич не є копією, або я просто не знаю про буржуйський прототип москвича.

Не знаєте.

Opel Kadett K38

Зображення

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (14.01.2011 12:32) писав:

а ще Волинець - це чудо уж точно не являється копією, але ж також і не являється автомобілем :)

Трішки передизайнений ГАЗ-64, котрий є копією Bantam BRC-40 - настільки точною, що аж не відповідає загальносоюзним стандартам з ширини колії

Зображення

Перегляд дописуВадя Ротор (15.01.2011 21:23) писав:

Ні. Насправді ВЕПР побудовано на платформі КрАЗу. :rolleyes:

Не вірите людям - читайте матчастину самі.
  • 0

#40 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6661 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 18.01.2011 – 17:24

та про москвич-опель я знаю. а от знайди но дизайн авто як у москвич-408.
щодо таврії - модний на той час стиль. таких кузовів можна знайти кілька сотень різних моделей. ти ще скажи, що буржуї один у одного змальовували. ні, це просто загальна тенденція. і на фото надто багато відмінностей від таврії, щоб вважати дизайн кузова злизаним.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних