Перейти до вмісту

Автомобілебудування


Повідомлень в темі: 65

#1 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 08.01.2011 – 21:18

  • 65
Все, останній штрих - Славута - поставлено крапку. Зупинили виробництво, та бо не беруть.

Ракетні носії та літаки годні випускати, а власний мобіль на колесах ні. Безліч конструкторів сидять без діла. Що змінилось за 10 років, відколи Ланоси пішли у виробництво? Та нічого, драконівські мита на б\в авто іноземного виробництва не дали ефекту. Був стимул - відродимо вітчизняне виробництво. Ніде воно не відродилось, займаються хіба збіркою авто з готових деталей.

Хіба так складно запустити добротний автомобіль власного виробництва? Чи Васадзе царь і бох вирішив інакше?

#2 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 08.01.2011 – 21:23

Ніхто не впевнений в успіху(хоча нє, успіх гарантований, якщо з мозгами взятись за розробку і не відкатувати нікому). З іншої сторони якщо він буде, то це зашкодить баригам.

Повідомлення відредагував FT232BM: 08.01.2011 – 21:24

  • 0

#3 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 08.01.2011 – 21:33

 FT232BM (8.01.2011 22:23) писав:

Ніхто не впевнений в успіху(хоча нє, успіх гарантований, якщо з мозгами взятись за розробку і не відкатувати нікому). З іншої сторони якщо він буде, то це зашкодить баригам.
Бариг настільки багато, що цієї шкоди не буде помітно. :happy1:

Повідомлення відредагував bamik: 08.01.2011 – 21:34

  • 0

#4 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.01.2011 – 21:46

 bamik (8.01.2011 21:18) писав:

Хіба так складно запустити добротний автомобіль власного виробництва? Чи Васадзе царь і бох вирішив інакше?
Ви здивуєтеся, але таки непросто.
  • 0

#5 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 08.01.2011 – 21:56

 zav (8.01.2011 22:46) писав:

Ви здивуєтеся, але таки непросто.
Відомі автовиробники вже за рік припиняють випуск моделі, адже вже готовий проект новішої моделі.

Так що складного? 500 деталей (образно) якісно зробити та зібрати купи?
  • 0

#6 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.01.2011 – 22:15

 bamik (8.01.2011 21:56) писав:

Відомі автовиробники вже за рік припиняють випуск моделі, адже вже готовий проект новішої моделі.

Так що складного? 500 деталей (образно) якісно зробити та зібрати купи?
Ой, бляха.
Пан хоч за освітою хто - звідки пояснення починати?
  • 0

#7 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 08.01.2011 – 22:23

 zav (8.01.2011 23:15) писав:

Ой, бляха.
Пан хоч за освітою хто - звідки пояснення починати?
Спеціяльність - Технологія машинобудування. Металообробка наше фсьо :

Повідомлення відредагував bamik: 10.01.2011 – 09:47

  • 0

#8 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 08.01.2011 – 22:30

Пан Зав неодмінно почне з розопки схеми електричної принципіяльної. Жартую, звичайно з ТЗ, ТЗ -- всьо для інженєров)
Ну чо, будемо писати?

Повідомлення відредагував FT232BM: 08.01.2011 – 22:31

  • 0

#9 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 08.01.2011 – 23:13

А фіґ його знає. Ви тут розказували простроки проектування і я поняв що з нуля робити якісну машину-- гнила справа. Тре купити тойоту та розібрати, а потім пристосувати до наших реалій. При достатній кількості інженерів можна за роки три вкластись. З прототипуванням, випробуванням, без сертифікації.
  • 0

#10 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 09.01.2011 – 01:48

 bamik (8.01.2011 23:06) писав:

Да, спершу в технічному завданні зазначимо строки виконання :happy1:
Оголосіть предмет ТЗ, будь ласка, бо незрозуміло про який термін ідеться.

 FT232BM (8.01.2011 22:30) писав:

Пан Зав неодмінно почне з розопки схеми електричної принципіяльної. Жартую, звичайно з ТЗ, ТЗ -- всьо для інженєров)
Ну чо, будемо писати?
Я би все ж із ТУ почав, а не з ТЗ.

 bamik (8.01.2011 22:23) писав:

Спеціяльність - Технологія машинобудування, інженер-механік. Металообробка наше фсьо :happy1: З чого будете починати?
Смєялся свєтлим дєтскім смєхом.

Повідомлення відредагував zav: 09.01.2011 – 01:53

  • 0

#11 Вуйко Дмитро

    Where is my ban?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 09.01.2011 – 13:24

 bamik (8.01.2011 21:18) писав:

Все, останній штрих - Славута - поставлено крапку. Зупинили виробництво, та бо не беруть.

Ракетні носії та літаки годні випускати, а власний мобіль на колесах ні. Безліч конструкторів сидять без діла. Що змінилось за 10 років, відколи Ланоси пішли у виробництво? Та нічого, драконівські мита на б\в авто іноземного виробництва не дали ефекту. Був стимул - відродимо вітчизняне виробництво. Ніде воно не відродилось, займаються хіба збіркою авто з готових деталей.

Хіба так складно запустити добротний автомобіль власного виробництва? Чи Васадзе царь і бох вирішив інакше?
Запустити не складно. Просто невигідно деяким можновладцям в т.ч. і з нашого уряду
  • 0

#12 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6236 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 09.01.2011 – 20:59

 bamik (8.01.2011 21:18) писав:

Ракетні носії та літаки годні випускати, а власний мобіль на колесах ні.
так ракети - то ж для американців!! (точніше їх знищення), а автомобілі - то для своїх! велика різниця.

 bamik (8.01.2011 21:18) писав:

Хіба так складно запустити добротний автомобіль власного виробництва?
так наші ж люди захочуть, щоб то було дешеве. а дороге, з пафосом, краще буржуйське купувати. це як в одній із серій серіалу Солдати, коли Зубов продав жигулі шоху, доплатив і купив копійку з лейблом фіата, молодчики бірку перебили і за те мають прибуток.
  • 0

#13 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 10.01.2011 – 03:14

 bamik (8.01.2011 21:18) писав:

Ракетні носії та літаки годні випускати, а власний мобіль на колесах ні.

Я може пана здивую, але жодної нової ракети з часів СРСР ми так і не випустили.
Як і принципово нового літака.
Тому жигулі ми можемо випускати, факт.
Але не більше.
  • 0

#14 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 10.01.2011 – 10:56

 FT232BM (8.01.2011 22:30) писав:

Пан Зав неодмінно почне з розопки схеми електричної принципіяльної. Жартую, звичайно з ТЗ, ТЗ -- всьо для інженєров)
Ну чо, будемо писати?
Тада, ТЗ - наше всьо. Нічого не робити, дай лиш попесати мрії, як човни хмари розрізатимуть, ога.

 FT232BM (8.01.2011 23:13) писав:

Тре купити тойоту та розібрати, а потім пристосувати до наших реалій. При достатній кількості інженерів можна за роки три вкластись. З прототипуванням, випробуванням, без сертифікації.
Смєялся свєтлим дєтскім смєхом.

 bamik (8.01.2011 22:23) писав:

Спеціяльність - Технологія машинобудування, інженер-механік. Металообробка наше фсьо :happy1: З чого будете починати?
Та вже почали.
Ви бажаєте автомобіль. Чомусь, будучи інженером, ще й технологом, уважаєте це справою легкою. Я не технолог, тому, напевно, чогось не знаю... але є підозри.
Здається, починати все ж варто з мети і її розуміння. Бажаю автівку - це геть чисто матеріяльне бажання. Тому сенсу в ТЗ? Ну, ось в нас є ТЗ і шо? Уласне, що за ТЗ у нас є? ТЗ на розробку, чи на впровадження? Бо якщо щось загальне, то, здається, краще говорити про бізнесплан, або іншу якусь програму - адже треба: сформувати умови, котрим має відповідати автівка, розробити її, розробити процес її виробництва, створити власне ланцюжок виробництва - зокрема дати лад постачанню комплектуючих. Деякі вище тут намріяли розібрати тайоту, що смішно, по-перше, тим, що наслідком його ми отримаємо купу жапанських комплектуючих. Отже економія буде суто на збиранні, й здається, суто за рахунок якості цього збирання. Тому просто розібрати не вийде. Звісно, сучасні автівочні технології настільки складні, що певні вузли нам просто доведеться брати за кордоном, але треба провести роботу по пошуку вітчизняних аналогів, або, що важливіше, їх створенню. Із розробки тайоти також виплива друге смішне: здається, нам не вдасться зібрати її з того, що ми розберемо - адже потрібна технологія виробництва, а її-то в нас і нема, да.
Тому починати цю легку справу треба з розуміння "який здобуток потрібен?". Далі переходимо до пошуку відповідей на питання: чим може докластися вітчизняна промисловість /у широкому сенсі - вона ж може докласти тим, що створить щось нове, а не лише використає давнорозроблене/, яку частину вузлів брати закордоном - які і де саме, чим, де і як це все зрештою збирати, де й на чому шукати економії. Загалом, більшість питань вирішують без особливих ускладнень, крім одного загального "як збирати?". Уласне, я вважаю, що воно є вирішальним у цій темі - бо можна напридумувати й нагородити космічний корабель, тіко об реялізацію все й спиниться. Можливо, є сенс починати як корейці - ліцензувати дещо, згодом вдосконалюючи самотужки, проте приклади фіяту й ланосу не надихають, на жаль. Я би все ж виходив із того, що вміємо самотужки геть - удосконалював Таврію. Це непогане авто, хіба застаре, то й оновити. А хто вважає, що це погане авто, пояснюю: якщо ви зробите з нього файне авто, то коштуватиме воно точно так само, як будь-яке інше файне авто, й відповідно нікому воно не буде потрібне. Тому або дешевенький засіб пересування, або нефіґ узагалі братися за цю справу.
Якось так, коротко.
Уточнюватиму за ходом теми.

Повідомлення відредагував zav: 11.01.2011 – 11:10

  • 0

#15 Вадя Ротор

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 531 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ, Криве Озеро

Відправлено 11.01.2011 – 09:44

 bamik (8.01.2011 22:18) писав:

Все, останній штрих - Славута - поставлено крапку. Зупинили виробництво, та бо не беруть.
Виробництво "Славути" вже зупиняли давним-давно! Тільки його відновили у жовтні 2008-го, коли гримнула криза і обвалилася гривня, й люди збідніли. Криза проходить, купівельна спроможність відновлюється - і "Славута" втратила покупців. Усе закономірно.

 bamik (8.01.2011 22:18) писав:

Хіба так складно запустити добротний автомобіль власного виробництва?
Складно! І дуже дорого. Легше випускати за ліцензією чужі машини.
  • 0

#16 ostapus

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 21 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Луцьк

Відправлено 11.01.2011 – 11:43

Відповідь на це питання дав Карл Маркс у своїй фундаментальній праці "Капітал", де довів, що всім керує "інтерес". Інтерес в сенсі прибуток. Тобто для того щоб щось зробити, треба скласти бізнес-план, де прорахувати скільки чого і коли для цього треба і кому коли і в якій кількості воно буде потрібне.
  • 0

#17 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 12.01.2011 – 11:17

 bamik (8.01.2011 21:18) писав:

Все, останній штрих - Славута - поставлено крапку. Зупинили виробництво, та бо не беруть.

Не "Не беруть", а випускають Форцу.
  • 0

#18 Вадя Ротор

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 531 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:КИЇВ, Криве Озеро

Відправлено 12.01.2011 – 15:11

 ostapus (11.01.2011 12:43) писав:

для того щоб щось зробити, треба скласти бізнес-план, де прорахувати скільки чого і коли для цього треба і кому коли і в якій кількості воно буде потрібне.
Ого! Хм... а я б до цього нізащо не додумався, і керівництво АвтоЗАЗу теж. :happy1: Ви можете бути безцінним консультантом з бізнесу.

А якщо серйозно, то -=VJ=-,
в Україні за час Незалежності випустили ряд принципово нових літаків, один із них - "Мрія" з рекордною вантажопідйомністю, вертоліт "Ангел", нові танки... ну і позашляховик "ВЕПР", який рве Хамера тільки так

Повідомлення відредагував Вадя Ротор: 12.01.2011 – 15:14

  • 0

#19 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 12.01.2011 – 16:53

 Вадя Ротор (12.01.2011 15:11) писав:

А якщо серйозно, то -=VJ=-,
в Україні за час Незалежності випустили ряд принципово нових літаків, один із них - "Мрія" з рекордною вантажопідйомністю, вертоліт "Ангел", нові танки... ну і позашляховик "ВЕПР", який рве Хамера тільки так
За часів незалежності випустили лише кілька регіональних літаків, Мрію зробили до незалежності, а 70 так і не почали виробляти серійно.
А Верп це той самий ГАЗ-66.

Повідомлення відредагував zav: 14.01.2011 – 00:20

  • 0

#20 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 13.01.2011 – 22:31

 Вадя Ротор (12.01.2011 15:11) писав:

в Україні за час Незалежності випустили ...один із них - "Мрія" з рекордною вантажопідйомністю

Який перший політ здійснив в 1988 році? Це такий жарт?

 Вадя Ротор (12.01.2011 15:11) писав:

ну і позашляховик "ВЕПР", який рве Хамера тільки так

Це не позашляховик. Це старий радянський ГАЗ-66 в оновленому корпусі. Засуньте в корпус Хаммера тягач Вольво - і він теж порве всі джипи.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних