Перейти до вмісту

Причина схвалення Богом євреїв


Повідомлень в темі: 11

#1 ЗЮП

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 222 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 31.08.2010 – 15:26

  • 11
Після гріхопадіння перших людей мав прийти Месія, щоб визволити людство від гріха і смерті. Оскільки Месія мав бути один, то він міг бути вихідцем лише з одного народу. Авраам був одним з небагатьох, хто слухався істиного Бога, тому Бог пообіцяв, що саме з його потомків зявиться Ісус. Пізніше подібні обіцянки були дані Ісаку, Якову і Давиду. З тієї причини Бог дбав про лінію, яка вела до Ісуса. Він давав закони, виховував і при потребі захищав євреїв. Не можна сказати, що Єгова дбав тільки про євреїв, він посилав пророків і до інших народів, а також схвалював багатьох людей, які не були євреями. Наприклад прозеліти, які були з інших народів, приходили в Єрусалим щоб поклонятися істиному Богові. Проте після приходу Месії мали відбутися деякі зміни.
Розгляньмо одне пророцтво:

Цитата

Даниїла 9:24 Сімдесят років-тижнів призначено для твого народу та для міста твоєї святині, аж поки переступ буде докінчений, і міра гріха буде повна, аж поки вина буде спокутувана, і вічна правда приведена, аж поки будуть потверджені видіння й пророк, і щоб помазати Святеє Святих.
25 Та знай і розумій: від виходу наказу, щоб вернути Ізраїля й збудувати Єрусалим, аж до Владики Месії сім тижнів та шістдесят і два тижні. І вернеться народ, і відбудований буде майдан і вулиця, і то буде за тяжкого часу.
26 І по тих шостидесятьох і двох тижнях буде погублений Месія, хоч не буде на Ньому вини. А це місто й святиню знищить народ володаря, що прийде, а кінець його у повідді. І аж до кінця буде війна, гострі спустошення.
27 І Він зміцнить заповіта для багатьох за один тиждень, а за півтижня припинить жертву та жертву хлібну. І на святиню прийде гидота спустошення, поки знищення й рішучий суд кари не виллється на спустошителя.
«СІМДЕСЯТ ТИЖНІВ», АЖ ПОКИ МІРА ГРІХА БУДЕ ПОВНА
І яку ж чудову відповідь отримав благочестивий Даниїл! Єгова не тільки запевнив його, що євреї повернуться на батьківщину, але також розкрив йому щось набагато важливіше — пророцтво про з’явлення передреченого Месії (Буття 22:17, 18; Ісаї 9:5, 6). Гавриїл сказав Даниїлу: «Сімдесят років-тижнів [«тижнів», НС] призначено для твого народу та для міста твоєї святині, аж поки переступ буде докінчений, і міра гріха буде повна, аж поки вина буде спокутувана, і вічна правда приведена, аж поки будуть потверджені [«покладено печать на», Хом.] видіння й пророк, і щоб помазати Святеє Святих. Та знай і розумій: від виходу наказу, щоб вернути Ізраїля й збудувати [«відновити й відбудувати», НС] Єрусалим, аж до Владики Месії сім тижнів та шістдесят і два тижні. І вернеться народ, і відбудований буде майдан і вулиця і то буде за тяжкого часу» (Даниїла 9:24, 25).
Що ж за добра новина! Даниїл дізнався не тільки про відбудову Єрусалима та відновлення поклоніння в новому храмі, але й про те, що у визначений час з’явиться «Владика Месія». Це мало статися в період ‘сімдесяти тижнів’. Оскільки Гавриїл не згадує днів, то це не тижні із семи днів кожен, які б разом становили 490 днів — всього-на-всього рік і чотири місяці. Передречена відбудова Єрусалима, а також ‘майдану і вулиці’ тривала набагато довше. Тижні — це тижні років. Багато сучасних перекладів натякає на те, що кожен тиждень складається із семи років. Наприклад, переклад Огієнка вживає «сімдесят років-тижнів». Також у «Танаху — Святому Письмі», опублікованому Єврейським видавничим товариством, у примітці до Даниїла 9:24 поміщено вислів «сімдесят тижнів років». А в «Американському перекладі» ми читаємо: «Сімдесят тижнів років призначено для твого народу та твого святого міста». Подібні вислови вжили у своїх перекладах Моффатт та Ротергам. За словами ангела, «сімдесят тижнів» мали бути поділені на три періоди: 1) «сім тижнів»; 2) «шістдесят і два тижні» та 3) «один тиждень». Тобто це 49 років, 434 роки і 7 років, які разом становлять 490 років. Цікаво, що у «Виправленому перекладі англійської Біблії» говориться: «Сімдесят разів по сім років визначено для твого народу та твого святого міста». Після 70-річного страждання у вавилонському вигнанні євреї мали відчувати на собі особливу Божу прихильність упродовж 490 років, тобто 70 років, помножених на 7. Відлік тих років починався ‘від виходу наказу, щоб відновити й відбудувати Єрусалим’. Коли це мало відбутися?
ПОЧАТОК ‘СІМДЕСЯТИ ТИЖНІВ’
16 З початком ‘сімдесяти тижнів’ пов’язані три дуже важливі події. Перша сталася 537 року до н. е., коли Кір видав указ про повернення євреїв на батьківщину. Ми читаємо: «Так говорить Кір, цар перський: Усі земні царства дав мені Господь, Бог Небесний, і Він наказав мені збудувати Йому храма в Єрусалимі, що в Юдеї. Хто між вами з усього Його народу,— нехай буде Бог його з ним, і нехай він іде до Єрусалиму, що в Юдеї, і нехай будує дім Господа, Бога Ізраїлевого. Це той Бог, що в Єрусалимі. А кожному позосталому по всіх тих містах, хто мешкає там, нехай допоможуть йому люди його місця сріблом, і золотом, і маєтком, і худобою, з добровільною жертвою для дому Божого, що в Єрусалимі» (Ездри 1:2—4). Очевидно, що мета видання того указу була окреслена дуже чітко: відбудувати храм — «дім Господа» — на його колишньому місці.
17 Друга подія відбулася за сьомого року правління перського царя Артаксеркса (Артаксеркса Довгорукого, сина Ксеркса I). У той час переписувач Ездра вирушив у чотиримісячну подорож з Вавилона до Єрусалима. Він ніс із собою особливого царського листа, але лист не містив дозволу на відбудову Єрусалима. Ездрі було доручено лише «оздобити дім Господній». Саме тому в листі говорилося про золото й срібло, священний посуд та пожертви пшениці, вина, олії й солі для підтримки поклоніння в храмі, а також про звільнення від сплати податків тих, хто там служив (Ездри 7:6—27).
18 Третя подія відбулася 13 років пізніше, на 20-му році правління перського царя Артаксеркса. Тоді Неемія служив його чашником «в замку Шушан». Останок євреїв, що повернулися з Вавилона, частково відбудував Єрусалим. Але ситуація була маловтішною. Неемія дізнався, що «мур Єрусалиму поруйнований, а брами його попалені огнем». Це сильно занепокоїло Неемію, його серце охопив смуток. Коли Неемію запитали, чому він засумований, той відповів: «Нехай цар живе навіки! Чому не буде сумне обличчя моє, коли місто дому гробів батьків моїх поруйноване, а брами його попалені огнем!» (Неемії 1:1—3; 2:1—3).
19 Розповідь про Неемію продовжується: «Сказав мені цар: «Чого ж ти просиш?» І я помолився до Небесного Бога, і сказав цареві: Якщо це цареві вгодне, і якщо раб твій уподобаний перед обличчям твоїм, то пошли мене до Юдеї, до міста гробів батьків моїх,— і я відбудую його». Немає сумніву в тому, що ця пропозиція сподобалась Артаксерксу, він також задовольнив інше прохання Неемії, котрий сказав: «Якщо це цареві вгодне, нехай дадуть мені листи до намісників Заріччя [за річкою Євфрат], щоб провадили мене, аж поки не прийду до Юдеї, і листа до Асафа, дозорця царевого лісу, щоб дав мені дерева на брусся для замкових брам, що належать до Божого дому, і для міського муру, і для дому, що до нього ввійду». Неемія визнав роль Єгови у всьому цьому, сказавши: «І дав мені цар [листи] у міру того, як добра була Божа рука надо мною» (Неемії 2:4—8).
20 Хоча дозвіл був даний у місяці нісані, на початку 20-го року царювання Артаксеркса, насправді ‘вихід наказу, щоб відновити й відбудувати Єрусалим’ відбувся декілька місяців пізніше. Це сталося тоді, коли Неемія прибув до Єрусалима й розпочав відбудову. Подорож Ездри тривала чотири місяці, але Шушан був розташований за 322 кілометри на схід від Вавилона, тобто ще далі від Єрусалима. Тому найімовірніше, що Неемія прибув до Єрусалима наприкінці 20-го року царювання Артаксеркса, в 455 році до н. е. Саме тоді почалися передречені «сімдесят тижнів», або 490 років. Вони мали закінчитися у другій половині 36 року н. е. (Дивіться інформацію в рамці «Коли почав правити Артаксеркс?», поміщену на сторінці 197).
З’ЯВЛЕННЯ «ВЛАДИКИ МЕСІЇ»
21 Скільки років минуло, поки нарешті був відбудований Єрусалим? Відбудова міста мала закінчитись «за тяжкого часу» через непорозуміння між євреями й опір самарян та інших народів. Головні роботи, очевидно, були завершені приблизно в 406 році до н. е.— за період ‘сім тижнів’, тобто за 49 років (Даниїла 9:25). Далі мали настати 62 тижні, або 434 роки. Після того мав з’явитися довгожданий Месія. Якщо від 455 року до н. е. відрахувати 483 роки (49 плюс 434), то це приведе нас до 29 року н. е. Що ж тоді сталося? Письменник Євангелія Лука розповідає: «У п’ятнадцятий рік панування Тиверія кесаря, коли Понтій Пилат панував над Юдеєю, коли в Галілеї тетрархом був Ірод... було Боже слово в пустині Іванові, сину Захарія. І він перейшов усю землю Йорданську, проповідуючи хрищення покаяння для прощення гріхів». У той час «люди чекали» Месію (Луки 3:1—3, 15).
22 Іван не був обіцяним Месією. Але він особисто бачив, що відбулося восени 29 року н. е. під час хрещення Ісуса з Назарета. Іван сказав: «Бачив я Духа, що сходив, як голуб, із неба, та зоставався на Ньому. І не знав я Його, але Той, Хто христити водою послав мене, мені оповів: «Над Ким Духа побачиш, що сходить і зостається на Ньому,— це Той, Хто христитиме Духом Святим». І я бачив, і засвідчив, що Він — Божий Син!» (Івана 1:32—34). Під час свого хрещення Ісус став Помазанцем — Месією, або Христом. Незабаром після того Іванів учень Андрій зустрів помазаного Ісуса і потім сказав Симону Петру: «Знайшли ми Месію» (Івана 1:41). Отже, «Владика Месія» з’явився саме вчасно — в кінці 69 тижнів!
ПОДІЇ ОСТАННЬОГО ТИЖНЯ
23 Що ж мало відбутися впродовж 70-го тижня? Гавриїл сказав, що період ‘сімдесяти тижнів’ був призначений, «аж поки переступ буде докінчений, і міра гріха буде повна, аж поки вина буде спокутувана, і вічна правда приведена, аж поки будуть потверджені [«покладено печать на», Хом.] видіння й пророк, і щоб помазати Святеє Святих». Аби це здійснилося, потрібно було, щоб помер «Владика Месія». Коли? Гавриїл сказав: «По тих шостидесятьох і двох тижнях буде погублений Месія, хоч не буде на Ньому вини... І Він зміцнить заповіта для багатьох за один тиждень [«утримає в силі угоду для багатьох на один тиждень», НС], а за півтижня припинить жертву та жертву хлібну» (Даниїла 9:26а, 27а). Критичний момент настав у ‘половині тижня’, тобто в середині останнього тижня років.
24 Ісус Христос розпочав своє публічне служіння в другій половині 29 року н. е. Воно тривало три з половиною роки. Згідно з пророцтвом, на початку 33 року н. е. Христос був «погублений»: він помер на стовпі мук, віддавши своє людське життя на викуп за людство (Ісаї 53:8; Матвія 20:28). Коли воскреслий Ісус представив на небесах Богові ціну свого принесеного в жертву людського життя, стали непотрібними тваринні та інші жертви, котрі вимагав Закон. Хоча єврейські священики продовжували приносити жертви аж до 70 року н. е., тобто до знищення храму в Єрусалимі, таких жертв Бог більше не приймав. Їх було замінено ліпшою жертвою, тією, якої ніколи не треба повторювати. Апостол Павло написав: «[Христос] за гріхи світу приніс жертву один раз, і назавжди... Бо жертвоприношенням одним вдосконалив Він тих, хто освячується» (Євреїв 10:12, 14).
25 Хоча людство й далі страждало від гріха та смерті, але в результаті того, що Ісус був погублений смертю, а потім воскрес до небесного життя, сповнилося пророцтво. Завдяки цьому ‘переступ був докінчений, міра гріха стала повна, вина була спокутувана, і вічна правда приведена’. Бог скасував Закон-угоду, яка виявляла гріхи євреїв і засуджувала їх за це (Римлян 5:12, 19, 20; Галатів 3:13, 19; Ефесян 2:15; Колосян 2:13, 14). Тепер гріхи розкаяних правопорушників могли бути стерті, а відповідне покарання скасоване. І завдяки жертві умилостивлення, принесеній Месією, ті, хто виявляє віру в Бога, можуть примиритися з ним. Вони можуть чекати на Божий дар ‘вічного життя в Христі Ісусі’ (Римлян 3:21—26; 6:22, 23; 1 Івана 2:1, 2).
26 Отже, у 33 році н. е. завдяки смерті Христа Єгова усунув Закон-угоду. Чому ж тоді було сказано, що Месія ‘утримає в силі угоду для багатьох на один тиждень’? Тому що він утримав у силі угоду, складену з Авраамом. Бог продовжував виливати благословення тієї угоди на євреїв, нащадків Авраама, аж поки закінчився 70-й тиждень. Але в 36 році н. е., в кінці ‘сімдесяти тижнів’, апостол Петро проповідував побожному італійцю Корнилію, його родичам, а також іншим поганам. І з того часу добра новина стала проголошуватись іншим народам (Дії 3:25, 26; 10:1—48; Галатів 3:8, 9, 14).
27 У пророцтві також передрікалося про помазання ‘Святого Святих’. Тут говориться не про помазання Святого Святих храму в Єрусалимі, тобто його найглибшого відділення. Вислів «Святеє Святих» у цьому місці стосується Божої небесної святині. Там Ісус представив Отцю ціну своєї людської жертви. Ісусове хрещення у 29 році н. е. помазало, тобто відокремило, ту небесну духовну святиню, яка на землі була представлена Святеє Святим у скинії, а пізніше в храмі (Євреїв 9:11, 12).
БОГ ПІДТВЕРДИВ ПРОРОЦТВО
28 У пророцтві про Месію, яке було передане ангелом Гавриїлом, говорилося також про ‘покладення печаті на видіння й пророка’. Це означає, що всі пророцтва про Месію — усе, що він здійснив завдяки своїй жертві, його воскресіння та з’явлення в небі, а також інші події, що сталися протягом 70-го тижня,— мали бути запечатані печаткою божественного схвалення, виявитися правдивими і бути певними. Видіння мало бути запечатане, мало зосереджуватись тільки на Месії і сповнюватись у ньому та Божій праці, яку він мав виконувати. Ми можемо правильно розтлумачити це видіння лише тоді, коли пов’язуватимемо його з передреченим Месією. Інакше розкрити його значення неможливо.
29 Перед тим Гавриїл пророкував, що Єрусалим буде відбудовано. Тепер він пророкує про знищення того відбудованого міста та храму в ньому, говорячи: «Місто й святиню знищить народ володаря, що прийде, а кінець його — у повідді. І аж до кінця буде війна, гострі спустошення [«вирішення спустошень», Хом.]... І на святиню прийде гидота спустошення, поки знищення й рішучий суд кари не виллється на спустошителя» (Даниїла 9:26б, 27б). Хоча спустошення мало відбутися після ‘семидесяти тижнів’, воно є безпосереднім наслідком того, що відбувалось під час останнього «тижня», коли євреї відкинули Христа й спричинили його смерть (Матвія 23:37, 38).
30 Історичні дані показують, що в 66 році н. е. римські легіони під командуванням сирійського намісника Цестія Галла оточили Єрусалим. Незважаючи на опір євреїв, римські війська, що несли із собою ідольські емблеми, або штандарти, проникли в місто й розпочали підкопувати мур храму з північної сторони. Через своє перебування в тому місці вони стали ‘гидотою’, яка могла спричинити повне спустошення (Матвія 24:15, 16). У 70 році н. е. римляни під командуванням полководця Тіта прийшли, неначе ‘повідь’ і зруйнували те місто та храм у ньому. Ніщо не зупинило їх, бо так постановив, тобто ‘вирішив’, Бог. Єгова, Великий Розподілювач часу, знову виконав своє слово!

Коли почав правити Артаксеркс?
ІСТОРИКИ не можуть дійти згоди стосовно дати приходу до влади перського царя Артаксеркса. Дехто говорить, що він зійшов на престол у 465 році до н. е., бо його батько Ксеркс почав правити 486 року до н. е. і помер на 21-му році свого правління. Але існують докази, що Артаксеркс зійшов на престол 475 року до н. е. і що 474 рік до н. е. був першим роком його правління.
Написи та статуї, знайдені під час розкопок стародавньої перської столиці Персеполя, вказують на те, що впродовж певного періоду Ксеркс та його батько Дарій I правили разом. Якщо цей період тривав 10 років і після того, як у 486 році до н. е. Дарій помер, Ксеркс володарював сам 11 років, то виходить, що Артаксеркс почав правити в 474 році до н. е.
Інші доводи пов’язані з афінським полководцем Фемістоклом, який 480 року до н. е. завдав поразки війську Ксеркса. Пізніше він потрапив у немилість греків і його звинуватили в зраді. Фемістокл утік і попросив захисту в перського двору, де його добре прийняли. За словами грецького історика Фукідіда, це сталося тоді, коли Артаксеркс «недавно зійшов на престол». Грецький історик Діодор Сицилійський вказує, що Фемістокл помер у 471 році до н. е. Оскільки, перш ніж з’явитися перед лицем царя Артаксеркса, Фемістокл попросив рік для вивчення перської мови, то він, очевидно, прибув до Малої Азії не пізніше ніж 473 року до н. е. Цю ж дату підтверджує Ієронім у своїй праці «Хроніка Євсевія». Посилаючись на той факт, що Фемістокл прибув до Азії 473 року до н. е., тобто тоді, коли Артаксеркс «недавно зійшов на престол», німецький вчений Ернст Генгштенберг говорить у своїй праці «Христологія Старого Завіту», що правління Артаксеркса почалось у 474 році до н. е., і це підтверджують інші джерела. Він додав: «Двадцятий рік Артаксеркса — це 455 рік до Христа».
«СІМДЕСЯТ ТИЖНІВ»
455 до н. е. 406 до н. е. 29 н. е. 33 н. е. 36 н. е.
«Наказ... Єрусалим Месія Месія Кінець
збудувати відбудовано з’являється погублений ‘сімдесяти
Єрусалим» тижнів’
7 тижнів 62 тижні 1 тиждень
49 років 434 роки 7 років

#2 Родослава09

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 717 повідомлень
  • Місто:Велесниця

Відправлено 31.08.2010 – 21:05

ну навіщо скільки букв - аби заплутати читача? чи відштовхнути одразу огромом тексту? ))

те, що Бог вподобав собі Авраама, а не Святослава Хороброго чи Александра Македонського - річ сумнівна. І тому боговибраність євреїв - теж сумнівна річ.

А далі нема вже про що й говорити.
  • 0

#3 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 31.08.2010 – 21:19

Мгагага! Я ці многабукафф колись перечитав на селі від нічого робити. Ви б посилання на джерела вказували, угу. Але мені подобаються Свідки Єгови, у них так усьо матіматично обґрунтовано. Навіть утворення їхньої секти, виявляється передбачено було. Киньте і ці цифри, розведіть ще більшу драму.
  • 0

#4 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 31.08.2010 – 22:18

Зараз піде тлумачення снів про рубання дерева :yes:
  • 0

#5 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6058 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 01.09.2010 – 06:27

Перегляд дописуГетьман (31.08.2010 22:19) писав:

Мгагага! Я ці многабукафф колись перечитав на селі від нічого робити. Ви б посилання на джерела вказували, угу. Але мені подобаються Свідки Єгови, у них так усьо матіматично обґрунтовано. Навіть утворення їхньої секти, виявляється передбачено було. Киньте і ці цифри, розведіть ще більшу драму.
а то шо травоядні тигри і леви будуть жити з людьми в раю, теж математично обгрунтовано?
  • 0

#6 Безбожник

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Геєна огненна, вул Петра і Павла 666.

Відправлено 01.09.2010 – 19:15

Перегляд дописуЗЮП (31.08.2010 16:26) писав:

Авраам був одним з небагатьох, хто слухався істиного Бога, тому Бог пообіцяв, що саме з його потомків зявиться Ісус.

Шо ти гоніш, ЗЮПе ? Ану толкони сюди де і коли, засранець єгова, обіцяв Авраму, що саме з його потомків з*явиться Ісус ? Ну дик ?....давай, ЗЮПе, де ?, єгова, сказав Авраму приблизно отак : "слухай, Аврам, сучий ти сину, з твого потомства з*явиться Ісус".

Цитата

З тієї причини Бог дбав про лінію, яка вела до Ісуса.

Дивно, але в тій лінії зібралась одна сволота розбещенців - сіфілітіків. Гаааарний родовід у сина божого...нічого не скажеш.

Цитата

Розгляньмо одне пророцтво:

А пророцтво це шо ? Хоч одне збулось ? Де ? Коли ? При яких обставинах ? Ги ги ги.
І потім, ЗЮПе, перш ніж гнать сюди висмоктану з пальця і давно осміяну нісенітницю про "седьмицЫ" і ти ди, слід було б ну хоч трошки поцікавитись реальними фактами. Ну, наприклад, тим, коли царював Дарій, а коли Кір. Непогано було б ознайомитись з походженням Дарія. А вже опісля цього, гнать сюди шнягу від якої людство вже давно знудило.

Повідомлення відредагував Безбожник: 01.09.2010 – 19:16

  • 0

#7 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 02.09.2010 – 06:59

звичайно, він буде схвалювати, він всетаки Буддист
  • 0

#8 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6058 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 02.09.2010 – 07:56

Взагаліто...
Ісус жив і діяв в Романії, на території теперішньої Туреччини. А літочислення вели від Ісуса записуючи букву І і цифру років. І240 наприклад. А хитрі жиди до того не мали жодного відношення. Але вони пробралися в усі організації на керівні посади, і в своїх масонських ложах домовились ото все так підтасувать, змінить історію, щоб вишло ніби жиди богообрані, хоча насправді вони до Ісуса взагалі не мають ніякого відношення.
  • 0

#9 Odonacer

    Старійшина

  • На перевірці
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1228 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:В Родині

Відправлено 02.09.2010 – 11:49

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (2.09.2010 08:56) писав:

Взагаліто...
Ісус жив і діяв в Романії, на території теперішньої Туреччини. А літочислення вели від Ісуса записуючи букву І і цифру років. І240 наприклад. А хитрі жиди до того не мали жодного відношення. Але вони пробралися в усі організації на керівні посади, і в своїх масонських ложах домовились ото все так підтасувать, змінить історію, щоб вишло ніби жиди богообрані, хоча насправді вони до Ісуса взагалі не мають ніякого відношення.

Тидивиякі.... Ще й жидівське погоняло повісили, щоб ніхто не здогадавсь. :yes:
  • 0

#10 Безбожник

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Геєна огненна, вул Петра і Павла 666.

Відправлено 02.09.2010 – 17:46

Перегляд дописуЗЮП (31.08.2010 16:26) писав:

Причина схвалення Богом євреїв, Від євреїв - до людей з усіх народів (християн)

Цитата

Авраам був одним з небагатьох, хто слухався істиного Бога, тому Бог пообіцяв, що саме з його потомків зявиться Ісус. Пізніше подібні обіцянки були дані Ісаку, Якову і Давиду. З тієї причини Бог дбав про лінію, яка вела до Ісуса. Він давав закони, виховував і при потребі захищав євреїв.

Юдеї Ісусу :

"....Ми насіння Авраамове і не були рабами нікому ніколи; чому ж Ти кажеш: Станете вільними?" (Іоан. 8/33)

Ісус юдеям:

"Ваш батько диявол, і ви хочете виконати похоті батька вашого. Він був душогубом від початку і не встояв в істині, бо немає в ньому істини; коли виповідає він лжу, то виповідає своє, бо він облудник, і батько брехні". (Іоан. 8/44).

Бач, ЗЮПе, який твій єгова пісюн газірований ? Дбав, дбав...виховував, виховував....довиховувався. Ги ги ги

Повідомлення відредагував Безбожник: 02.09.2010 – 17:54

  • 0

#11 Петлюра

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 600 повідомлень
  • Місто:Полтава

Відправлено 31.12.2010 – 23:11

Власне Бог євреїв не схвалив.Тобто не схвалив вже існуючий народ,він їх створив відділивши від язичників. Після того як цей народ приніс свій плід і породив Церкву у них з переваг може хіба що право на святу землю лишитись(і то не факт) а про якусь радикальну їх перевагу в наш час не варто вести і мови.
  • 0

#12 Родослава09

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 717 повідомлень
  • Місто:Велесниця

Відправлено 01.01.2011 – 16:34

Перегляд дописуБезбожник (2.09.2010 17:46) писав:

Юдеї Ісусу :

"....Ми насіння Авраамове і не були рабами нікому ніколи; чому ж Ти кажеш: Станете вільними?" (Іоан. 8/33)

Ісус юдеям:

"Ваш батько диявол, і ви хочете виконати похоті батька вашого. Він був душогубом від початку і не встояв в істині, бо немає в ньому істини; коли виповідає він лжу, то виповідає своє, бо він облудник, і батько брехні". (Іоан. 8/44).

Звідси випливає, що насіння Авраамове - це диявольське поріддя )))).
З чим їх і вітаємо.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних